» »

sistem proti zdrsu

sistem proti zdrsu

«
1
2 3

FiReFTW ::

Zanima me kako efektivn je sploh ta sistem v avtih, je vlka korist če je vkloplen ko dežuje ali bolj tak?
  • zaklenil: BigWhale ()

gddr85 ::

pri speljevanju pride prav, npr. na mokri zlizani cesti al pa v snegu, ni pa nujen, če mirno in počasi spelješ

Olórin ::

kaj je zate sistem proti zdrsu. Česa? pogonskih koles pri speljevanju? sistem proti zdrsu v ovinku? Nekaj za na kruh namazat?

Miha 333 ::

Vse to so dobrodošla pomagala, ne pričakuj pa, da bi premagala zakone fizike. Pomeni, da ti ne omogočajo, da lahko varno voziš po spolzki/zasneženi cesti enako kot po suhi (videti je, da veliko ljudi tako misli).

AndrejS ::

Odvisno od sistema samega

Furbo ::

Zelo efektiven je, drugače pa ne vem kaj imaš to za razmišljati, saj ti avto ne bo pokuril manj bencina če so ti sistemi na OFF ali karkoli.. ??
Lp,f

FiReFTW ::

Furbo je izjavil:

Zelo efektiven je, drugače pa ne vem kaj imaš to za razmišljati, saj ti avto ne bo pokuril manj bencina če so ti sistemi na OFF ali karkoli.. ??


Saj ga mam skoz na on, samo zanimalo me je iz radovednosti kolk je sploh efektivn

PandaFlow2 ::

Ponavadi te moti, ko si pri stvari in namenoma hočeš, da avto rahlo zanese oz. da se pogonska kolesa zavrtijo v prazno, se pa tudi zgodi da te reši takrat, ko malo preceniš kak ovinek na spolzki cesti.

Na večini novejših avtomobilov se ga tako ali tako ne da izklopiti nad določeno hitrostjo in tudi če si ga izklopil, se samodejno vklopi nazaj pri tej hitrosti.

Siddh ::

Preizkusi na praznem parkirišču kakšna je razlika med vklopljenim in izklopljenim sistemom. Spelji na polno, pospeši na 50 in možno zavij, po možnosti še zaviraj med zavijanjem. Moraš pa vedet, da večina sistemov ne deluje pod hitrostjo 30km/h.


sandmat ::

Seveda ne tega počet na mercedezu serije A, praznemu kangooju in podobnih vozilih, da ga ne zvrneš.

v splošnem sem izklopil "sistem proti zdrsu (v bistvu samo TSC/ASR)" samo 1x, ko sem speljeval na snegu v klancu.

Blinder ::

zanimivo kako pri pospeskih vsi lepo izklapljajo tcs, da bo avto kao sel boljse. v resnici pa jim gre se slabse :D glavno da imajo oni feeling da je avto ponorel in da so superspretni dirkaci ker uspejo vozit naravnost

naravnost brez pomagal
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Dr_M ::

Blinder je izjavil:

zanimivo kako pri pospeskih vsi lepo izklapljajo tcs, da bo avto kao sel boljse. v resnici pa jim gre se slabse :D glavno da imajo oni feeling da je avto ponorel in da so superspretni dirkaci ker uspejo vozit naravnost

naravnost brez pomagal


Ti pa se nisi bil blizu avta, ane?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Blinder ::

sem delal jaz pospeske z gti-jem recimo. Mas vklopljen tcs, fanj puli, samo dol gas in ostalo naredi elektronika. Da bos pa z vrtanjem koles v prazno kej pridobil moras bit tudi mona.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Unknown_001 ::

@Blinder

V bistvu bi celo v enem samem primeru s tem vrtenjem koles nekaj pridobil. Da bi pred pospeševanjem z gumo zapalil špure po na katere bi se guma zalimala kakor delajo to na drag dirkah ampak to če ni lipicancev pod pokrovom pa gum dovolj dobrih ne bo nič od vsega skupaj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

puda ::

Blinder je izjavil:

zanimivo kako pri pospeskih vsi lepo izklapljajo tcs, da bo avto kao sel boljse. v resnici pa jim gre se slabse :D glavno da imajo oni feeling da je avto ponorel in da so superspretni dirkaci ker uspejo vozit naravnost

naravnost brez pomagal


Če znaš speljat brez pomagal, si v vsakem primeru hitrejši razen pri določenih lunch controlih. Ker avto lahko misli, da bodo kolesa zdrsnila v resnici pa imaš dovolj trakcije in ti odvzame gas in ta čas, da ti vrne gas je relativno dolg, saj pri mojem je tako. Prav tako pa pri vseh testih avtomobilov izklopijo vse pomagala za teste pospeškov in prav tko hitrih krogov.

Pa še odgovor na prvotno vprašanje, zelo je odvisno od starosti in znamke avtomobila pogoj so pa dobre gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: puda ()

sandmat ::

puda je izjavil:

Ker avto lahko misli, da bodo kolesa zdrsnila v resnici pa imaš dovolj trakcije in ti odvzame gas ...


enough internets for today ...

ontopic: kadar računalnik začne blokirat kolesa, je že prišlo do zdrsa. Kavzalnost.

puda ::

Ja zdrsne tolk da zazna ni pa mus, da se bodo še naprej vrtela, vseeno pa odvzame gas za nekaj časa.

darkolord ::

Ko enkrat zdrsnejo, se začnejo vrteti samo hitreje in ne bodo sama od sebe prijela.

puda ::

darkolord je izjavil:

Ko enkrat zdrsnejo, se začnejo vrteti samo hitreje in ne bodo sama od sebe prijela.

Če zabiješ sklopko bojo cuknla in nazaj dobila oprijem. Govorim za moj avto, kjer je 150hp pogon na zadnja kolesa pa širina gume 255mm katera so overkill, in v tem primeru ti z asr odvzame gas in počas štarta, brez pa mal zavrti in gre...

francek1 ::

Furbo je izjavil:

Zelo efektiven je, drugače pa ne vem kaj imaš to za razmišljati, saj ti avto ne bo pokuril manj bencina če so ti sistemi na OFF ali karkoli.. ??

Seveda delovanje teh sistemov poveča porabo. Prvič rabijo energijo za lastno delovanje, drugič pa delujejo na principu zaviranja tistega kolesa, ki se vrti hitreje. Zaviranje je pa v vsakem primeru izguba energije (oz. pretvorba v toplotno, da smo bolj natančni).
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

St235 ::

puda je izjavil:

Ja zdrsne tolk da zazna ni pa mus, da se bodo še naprej vrtela, vseeno pa odvzame gas za nekaj časa.


Voznik pa z svojimi superčutili ve kdaj so se kolesa zavrtela v prazno, v resnici pa samo zalet jemljejo.... jao kaj vse ne slišiš.

francek1 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Zelo efektiven je, drugače pa ne vem kaj imaš to za razmišljati, saj ti avto ne bo pokuril manj bencina če so ti sistemi na OFF ali karkoli.. ??

Seveda delovanje teh sistemov poveča porabo. Prvič rabijo energijo za lastno delovanje, drugič pa delujejo na principu zaviranja tistega kolesa, ki se vrti hitreje. Zaviranje je pa v vsakem primeru izguba energije (oz. pretvorba v toplotno, da smo bolj natančni).


Takrat ko ti ESP zavira posamezni kolo ti rešuje rit, ker zgubljaš kontrolo nad vozilom. Dvomim, da ravno razmišljaš o porabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

puda ::

Lakotnik29

Ja voznik ve kdaj so se kolesa zavrtela v prazno...

francek1 ::

puda je izjavil:

Lakotnik29

Ja voznik ve kdaj so se kolesa zavrtela v prazno...

Veš da...zato ima Formula ena vse mogoče elektronske sisteme...ker so vozniki proti tebi čisti amaterji...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

sammy73 ::

Obnašanje avta z vklopljenim in izklopljenim ESR (oz. kakorkoli se to že imenuje) se najbolje preizkusi na poligonu varne vožnje.

puda ::

francek1 je izjavil:

puda je izjavil:

Lakotnik29

Ja voznik ve kdaj so se kolesa zavrtela v prazno...

Veš da...zato ima Formula ena vse mogoče elektronske sisteme...ker so vozniki proti tebi čisti amaterji...


Vidm da ne ločiš med "so se" pa "se bodo"...

In formula je narejena tako, da brez pomagal sploh ne more čez ovinek...

In šeen lep primer pri speljevanju je ko ti na snegu kolesa samo vibrirajo in se avto noče premaknt pol pa izklopiš in gre "normalno".

francek1 ::

St235 je izjavil:

puda je izjavil:

Ja zdrsne tolk da zazna ni pa mus, da se bodo še naprej vrtela, vseeno pa odvzame gas za nekaj časa.


Voznik pa z svojimi superčutili ve kdaj so se kolesa zavrtela v prazno, v resnici pa samo zalet jemljejo.... jao kaj vse ne slišiš.

francek1 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Zelo efektiven je, drugače pa ne vem kaj imaš to za razmišljati, saj ti avto ne bo pokuril manj bencina če so ti sistemi na OFF ali karkoli.. ??

Seveda delovanje teh sistemov poveča porabo. Prvič rabijo energijo za lastno delovanje, drugič pa delujejo na principu zaviranja tistega kolesa, ki se vrti hitreje. Zaviranje je pa v vsakem primeru izguba energije (oz. pretvorba v toplotno, da smo bolj natančni).


Takrat ko ti ESP zavira posamezni kolo ti rešuje rit, ker zgubljaš kontrolo nad vozilom. Dvomim, da ravno razmišljaš o porabi.

Ne gre za to, se za tehnično vprašanje o tem, če se poraba poveča. Z mojim ML-om 320 pozimi z vklopljenim ASD prav počasi lezem v hrib, opozorilni trikotnik pa venomer utripa. Za tako vožnjo mi vklop ne diši. Mi je pa dejansko enkrat rešil rit na hitrem spolzkem ovinku na asfaltu. Avto je že začel bočno drseti, ko ga je ASD poravnal.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

sammy73 ::

Miha 333 je izjavil:

Vse to so dobrodošla pomagala, ne pričakuj pa, da bi premagala zakone fizike.


Ravno ta pomagala izkoriščajo zakone fizike, s tem ko pri avtu, ki je že začel rotirati, dodajo zavorno silo na eno kolo in ga s tem poravnajo.

francek1 ::

puda je izjavil:

francek1 je izjavil:

puda je izjavil:

Lakotnik29

Ja voznik ve kdaj so se kolesa zavrtela v prazno...

Veš da...zato ima Formula ena vse mogoče elektronske sisteme...ker so vozniki proti tebi čisti amaterji...


Vidm da ne ločiš med "so se" pa "se bodo"...

In formula je narejena tako, da brez pomagal sploh ne more čez ovinek...

In šeen lep primer pri speljevanju je ko ti na snegu kolesa samo vibrirajo in se avto noče premaknt pol pa izklopiš in gre "normalno".

Avto brez špere ni za v take terene. Pa pravi 4x4 ti tega tudi ne naredi. Če pa se eno kolo na navadnem vrti v prazno, ti pa ne pomaga nič. Tudi ko asd izklopiš, diferencial pusti manj obramenjenemu kolesu, da se vrti v prazno.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

puda ::

To da ti samo en kolo vrti si že obtičov not in si že zdavnej elektronko izklopu. Jst govorim k jo maš še ukloplen, ko ti noče spelat ker misli, da drsi.

WarpedGone ::

noče spelat ker misli, da drsi.

Dafuq bro?
Mašina nič ne misli, kompjuter le vidi da se kolesa ne vrtijo z isto hitrostjo kar nujno pomeni da vsaj eno kolo zdrsuje zato to kolo rahlo zavira in hkrati tudi začasno prekine vbrizg (detajli izvedbe sistema).
Zbogom in hvala za vse ribe

puda ::

Kdo pa je reku da mašina misli? In ja senzor na obeh kolesih zazna zdrs in odvzame gas in ker to nonstop počne se avto ne premika, ko pa izklopiš elektronko pa pač je vrtenje koles v prazno vendar se premikaš...

WarpedGone ::

Kdo pa je reku da mašina misli?

Ti v prejšnjem postu.
Očitno ne izpolnjuješ minimahnih pogojev za inteligentno debato => zguba časa.
Zbogom in hvala za vse ribe

puda ::

WarpedGone je izjavil:

Kdo pa je reku da mašina misli?

Ti v prejšnjem postu.
Očitno ne izpolnjuješ minimahnih pogojev za inteligentno debato => zguba časa.



Očitno jaz tud brat ne znam, da ne najdem, kje sem to napisal.

francek1 ::

puda je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Kdo pa je reku da mašina misli?

Ti v prejšnjem postu.
Očitno ne izpolnjuješ minimahnih pogojev za inteligentno debato => zguba časa.



Očitno jaz tud brat ne znam, da ne najdem, kje sem to napisal.

Admina prosim, da v bodoče ne omogoča registracije dveh uporabnikov z enakim imenom! Ker oni drugi polpismeni puda je napisal: "To da ti samo en kolo vrti si že obtičov not in si že zdavnej elektronko izklopu. Jst govorim k jo maš še ukloplen, ko ti noče spelat ker misli, da drsi.".
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Miha 333 ::

sammy73 je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Vse to so dobrodošla pomagala, ne pričakuj pa, da bi premagala zakone fizike.


Ravno ta pomagala izkoriščajo zakone fizike, s tem ko pri avtu, ki je že začel rotirati, dodajo zavorno silo na eno kolo in ga s tem poravnajo.

Saj pravim, da do neke mere pomagajo. Ampak ko si enkrat čez kritično mejo, mi pokaži tak sistem, ki bo preprečil zdrs 2t težkega avta s poledenele ali zasnežene ceste v ovinku. Lahko namreč pride do tega, da ljudje dobijo občutek lažne varnosti in po snegu/ledu vozijo kot po suhem. Češ, saj imam najboljše zimske gume in vse možne sisteme proti zdrsovanju oz. za stability/traction control. Pravzaprav sem temu pozimi velikokrat priča. Enkrat me je en tak na zasneženi cesti prehiteval, za drugim ovinkom pa je bil v jarku. Novejši nemški SUV, ki ima zagotovo vse te sisteme vgrajene.

Drugače pa sistem proti zdrsovanju pogonskih koles danes ni nič posebnega, to ima že moj Volvo letnik 1994.

korenje3 ::

pri mojem mercedesu je pa tako, da če izklopim ta sistem, mi pri speljevanju zadnji del avta zanese v eno stran. če ga vklopim pa zadnji del pleše levo in desno, ampak ostane avto enko pozicioniran. to je seveda pri močnem speljevanju - gas do konca.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Miha 333 ::

korenje3 je izjavil:

pri mojem mercedesu je pa tako, da če izklopim ta sistem, mi pri speljevanju zadnji del avta zanese v eno stran. če ga vklopim pa zadnji del pleše levo in desno, ampak ostane avto enko pozicioniran. to je seveda pri močnem speljevanju - gas do konca.

Nauči se popravljati to z volanom. Zadnji pogon je zahteven za vožnjo v takih situacijah.

sandmat ::

francek1 je izjavil:


Admina prosim, da v bodoče ne omogoča registracije dveh uporabnikov z enakim imenom!


Strežnik je mislil, da je bil isti user.



Saj pravim, da do neke mere pomagajo. Ampak ko si enkrat čez kritično mejo, mi pokaži tak sistem, ki bo preprečil zdrs 2t težkega avta s poledenele ali zasnežene ceste v ovinku. Lahko namreč pride do tega, da ljudje dobijo občutek lažne varnosti in po snegu/ledu vozijo kot po suhem. Češ, saj imam najboljše zimske gume in vse možne sisteme proti zdrsovanju oz. za stability/traction control. Pravzaprav sem temu pozimi velikokrat priča. Enkrat me je en tak na zasneženi cesti prehiteval, za drugim ovinkom pa je bil v jarku. Novejši nemški SUV, ki ima zagotovo vse te sisteme vgrajene.


Ljudje bodo vedno preizkušali meje, ampak to še ne pomeni, da ob neki sorazmerno normalni uporabi ti sistemi ne bodo rešili kup situacij, ki jih voznik sicer ne bi.

Drugače pa sistem proti zdrsovanju pogonskih koles danes ni nič posebnega, to ima že moj Volvo letnik 1994.


DSA je kul, je pa na žalost le majhen del ESP, ki blokira kolesa (ne le odvzema gasa). Pa še strašno počasen je napram izvedenkah v novih avtomobilih.

šernk ::

In formula je narejena tako, da brez pomagal sploh ne more čez ovinek...

samo na to se bom oglasil, ker na ostalo nima smisla: formula je narejena tako da gre iz mesta čim hitreje in čimhitreje skozi ovinek. če bi pomagala ne pomagala kot trdiš ti bi jih zabrisali ven, ne pa jih tlačili čim več notri.

so določeni primeri kjer ti izklop elektronike pomaga, to je predvsem kjer ostaneš popolnoma brez oprijema na obe kolesi. ampak takrat se boš izkopal ven samo z vrtenjem koles v prazno in srečo, da bo pač kolo enkrat zagrabilo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Fuks ::

Kontrola zdrsa pogonskih koles (pri VW je to ASR) - pomaga pri speljevanju. Npr da moraš speljati v makadamski klanec - sistem poskrbi da se eno kolo npr ne začne noro vrteti, tako da na tistem kolesu stisne bremze. Al pa če imaš več konjev seveda tudi na asfaltu...mokri cesti itd ;)

Kontrola stabilnosti (pri VW ESP) - pomaga če te zanaša npr v ovinku, tako da tvoj avto viža kot bi imel gosenice (zelo poenostavljeno), če te zanese v levo zabremza desni kolesi da te stabilizira nazaj. Uporabno na zasneženi cesti, se dosti pozna čeprav čudežev seveda od tega ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fuks ()

win64 ::

šernk je izjavil:

In formula je narejena tako, da brez pomagal sploh ne more čez ovinek...

samo na to se bom oglasil, ker na ostalo nima smisla: formula je narejena tako da gre iz mesta čim hitreje in čimhitreje skozi ovinek. če bi pomagala ne pomagala kot trdiš ti bi jih zabrisali ven, ne pa jih tlačili čim več notri.


Se bom še jaz samo na to oglasil. Formula v trenutni obliki nima nobenih aktivnih pomagal. Nobenih sistemov proti zdrsavanju, nobenih sistemov proti blokiranju koles, nobenih štartnih sistemov, nobenega aktivnega vzmetenja. Formulo drži na cesti predvsem dobra aerodinimika in dober mehanski oprijem ter dober dirkač seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

Null ::

Glede formule se jaz edino sprasujem ce takih sistemov nimajo ker niso dovoljeni (in ne zato ker nebi pomagali). Vem da so dolocene stvari prepovedali, da otezijo doseganje se vecjih hitrosti (kar rata problem varnosti).

šernk ::

Se bom še jaz samo na to oglasil. Formula v trenutni obliki nima nobenih aktivnih pomagal. Nobenih sistemov proti zdrsavanju, nobenih sistemov proti blokiranju koles, nobenih štartnih sistemov, nobenega aktivnega vzmetenja. Formulo drži na cesti predvsem dobra aerodinimika in dober mehanski oprijem ter dober dirkač seveda.


oh seveda ima. različne mape motorja za štart recimo, praktično danes vozi dirkalnik elektronika (17 letnik ga drugače na svoji prvi dirki ne bi obvladal, ker je to nemogoče). res da je TC kot tak prepovedan in vse ostalo tudi, pa še vedno opravi polovico dela elektronika. pomisli na štarte izpred 15ih let, ko elektronike praktično ni bilo.

Glede formule se jaz edino sprasujem ce takih sistemov nimajo ker niso dovoljeni (in ne zato ker nebi pomagali). Vem da so dolocene stvari prepovedali, da otezijo doseganje se vecjih hitrosti (kar rata problem varnosti).


prepovedani so.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

In zakaj nimajo aktivnih pomagal?

win64 ::

šernk je izjavil:

Se bom še jaz samo na to oglasil. Formula v trenutni obliki nima nobenih aktivnih pomagal. Nobenih sistemov proti zdrsavanju, nobenih sistemov proti blokiranju koles, nobenih štartnih sistemov, nobenega aktivnega vzmetenja. Formulo drži na cesti predvsem dobra aerodinimika in dober mehanski oprijem ter dober dirkač seveda.


oh seveda ima. različne mape motorja za štart recimo, praktično danes vozi dirkalnik elektronika (17 letnik ga drugače na svoji prvi dirki ne bi obvladal, ker je to nemogoče). res da je TC kot tak prepovedan in vse ostalo tudi, pa še vedno opravi polovico dela elektronika. pomisli na štarte izpred 15ih let, ko elektronike praktično ni bilo.


17 letnik zmore predvsem zato, ker se špara na materijalu(mehkejše zmesi pnevmatik, pogonski agregat mora zdržati 5 dirk, potem tukaj doda še omejitev pretoka goriva) in posledično se vozi zelo malo časa na 100%. Drugo kar je, da je šolanje dirkačev zelo napredovalo in je tako veliko dobrih dirkačev.

Kot drugo pa mapa motorja zame ni aktivno pomagalo. Moreš sam nastavit položaj in sam dat nazaj. In 15 let nazaj so imeli štartno elektroniko, danes je nimajo. Kar danes delajo za dober štart je nastavljanje sklopke.

St235 je izjavil:

In zakaj nimajo aktivnih pomagal?

Ker se je okoli leta 2002 zgodilo, da je formula vozila kot po tračnicah in je to povzročilo preveč manjšo vlogo dirkača. V ferraiju praktično nisi moral dodati preveč plina iz izhoda ovinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

Blinder ::

Nimajo pomagal. Imajo prefinjen nacin starta. Pred startom se segreje sklopko, nastela njenbite point...
https://www.highpowermedia.com/F1-Monit...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Furbo ::

francek1 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Zelo efektiven je, drugače pa ne vem kaj imaš to za razmišljati, saj ti avto ne bo pokuril manj bencina če so ti sistemi na OFF ali karkoli.. ??

Seveda delovanje teh sistemov poveča porabo. Prvič rabijo energijo za lastno delovanje, drugič pa delujejo na principu zaviranja tistega kolesa, ki se vrti hitreje. Zaviranje je pa v vsakem primeru izguba energije (oz. pretvorba v toplotno, da smo bolj natančni).


Pa ti si genijalec, kaj ni ceneje da zavre gumo, kot pa da te odnese iz ovinka? A klepanje je pa zastonj?
Lp,f

francek1 ::

Furbo je izjavil:

francek1 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Zelo efektiven je, drugače pa ne vem kaj imaš to za razmišljati, saj ti avto ne bo pokuril manj bencina če so ti sistemi na OFF ali karkoli.. ??

Seveda delovanje teh sistemov poveča porabo. Prvič rabijo energijo za lastno delovanje, drugič pa delujejo na principu zaviranja tistega kolesa, ki se vrti hitreje. Zaviranje je pa v vsakem primeru izguba energije (oz. pretvorba v toplotno, da smo bolj natančni).


Pa ti si genijalec, kaj ni ceneje da zavre gumo, kot pa da te odnese iz ovinka? A klepanje je pa zastonj?

Zate specialno moram še tretjič napisat, da gre za tehnično debato samo o tem, če ti sistemi povečajo PORABO!!!! Kako si lahko tako zabit, da tega ne razumeš, mi ni jasno!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

bambam20 ::

Sistem proti zdrsu je dober za vozila na zadnji pogon. Drgač driftaš , ko ne želiš.

Siddh ::

Ti sistemi opazno povečajo porabo, ko se sistem aktivira, torej samo v sili. Med običajno vožnjo, vsaj pri večini voznikov, se ti sistemi ne vklapljajo in je tistih nekaj watov, ki jih žre elektronika zanemarljivih. Ko ti sistem reši rit in avto, dvomim, da se boš obremenjeval s povišano porabo za tisto sekundo ali manj.


«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Življenska doba gum ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19419445 (2787) VIP58
»

Varnost avtomobilov (Euro NCAP) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1049347 (7371) krneki0001
»

Varna vožnja Vransko (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10619468 (16733) krneki0001
»

Nov zakon za mlade voznike. (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29436807 (32199) balocom
»

kako dela ASR

Oddelek: Loža
225214 (4818) AngelOfDeath

Več podobnih tem