» »

Izguba na rabljenih oz. novih avtih

Izguba na rabljenih oz. novih avtih

1
...
3 4
5
»

Utk ::

Sej sam motor že dolgo ni problem. Dvomim, da je dosti avtov danes na odpadu zarad motorja, večinoma zgnijejo, ne grejo čez ekotest ali pa crkne kakšna bedarija, ki stane več kot avto.

Valvoline ::

Rja :)

Valvoline ::

IceIceBaby je izjavil:

V bistvu razlike med mehanskim delom oz blok in glava motorja starih in novih avtov skoraj da ni. Sesalni in izpušni del se vseskozi spreminja,in tu je zraven tista hyper duper elektronika ki jo bo počas več kot je sami motor :)


No ja, bistvenih razlik v zasnovi ni. Malo več ventilov pa mogoče direktev vbrizg pri bencinarjih.

Je pa bistvena razlika v načinih izdelave. V 20, 30 letih so motorji postali neprimerno bolj natančno izdelani. Tolerance so manjše, materiali pa boljši. Vse to pomeni daljšo življenjsko dobo in servise na 20, 25kkm namesto na 5.

Tole o servisih drzi,predvsem zarad tega ker skoraj vsak uporablja kakovostna olja. Včasih se je ponudba olj zacela in koncala pr Ina delta5(nogu si menjat na 3-5tkm) :) To da so mehanski deli danes bolj natančno narejeni pa se jaz glih ne bi strinjal.Materijali za izdelavo samega motorja so verjetno popolnoma enaki. Sasija pa dobiva plastični ala tarabant look :)

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Tisto glede toleranc povsem drži. Se spomnim enega članka o Fordovih menjalnikih v poltovornjakih, ki so jih delali v sodelovanju z Mazdo. Mislim, da je šlo za tip ranger/B2500 (ali nekaj takega pri Mazdi). Skratka, pri Fordu so menjalniki pošteno škripali in jih je crknilo približno tretjina že v garancijskem roku. No, Fordovcem se ni zdelo to nič čudnega, dokler niso zaradi sprostitve kapacitet v neki japonski tovarni dela proizvodnje začasno preselili tja. Ko so videli, da je pri Mazdi izdelani modelih crknil mogoče en menjalnik na sto vozil, so se vprašali, kaj hudiča počnejo ti Japonci. In odgovor? Metoda taguchi, na kratko povedano pa minimalna toleranca pri izdelavi delov za menjalnik (in vse ostalo, se razume). No, ko so pri Fordu vpeljali to metodo v proizvodnjo, je tudi pri njih frekvenca okvar sunkovito upadla. Tako da, ja, tolerance so dandanes jako pomembna stvar.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Utk ::

Valvoline, kaj imaš proti plastiki? Ti jaz povem, da je plastični blatnik najboljša stvar na avtu. Če bi imel izbiro, bi moj avto bil cel plastičen. V cliota se mi je ena baba kar pošteno zabila, če bi blo vse plehnato, bi kar ostal tam, klical šleparijo itd...tako sem pa samo povleku vse skupaj vn, blatnik in odbijač, na plastični luči in vsem drugem je blo par praskic, ampak vse skup nič, čez par dni ko je padel dež, niti prask več ni blo videt. V čem je problem? Nikogar ni nič stalo, drugač bi bil pa blatnik in odbijač ziher za menjat, vprašanje pa kaj bi blo z lučjo, če bi bla steklena.

The Player ::

djordjevic je izjavil:

kaj hudiča počnejo ti Japonci. In odgovor?


Japonci FTW :)

prav užitek je vozt mazdo 3 pa ko prestavlaš gre vse smooth

a kdo ve a se da navit števec za kilometre tut pri tanovih avtih, ki imajo digitalen prikaz in kako sploh prepoznaš avto z previtim števcem? (če je sploh možno prepoznat?)

T-h-o-r ::

če jih ima prevoženih 220k, števec pa kaže 100k, verjetno mehanik lahko prepozna, da je material precej bolj obrabljen, kot pa naj bi bil na 100k
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Music Man ::

Baje da če ga previješ čez (če je 6 mestni števec ga previješ čez 1 milijon), bo potem pri kilometrih spredaj napisana ena ali več ničel. Se pravi 50.000 km bo napisanih kot 050000.

edit: tal zgornji primer (220k prevoženih, 100k na števcu) pa lahko velikokrat sam prepoznaš. Par let star avto, ki ima nekje do 100.000 km mora zgledat praktično kot nov. Čim so sedeži, volan, gumbi na armaturki, naslonjala za roke, ... toliko izrabljeni, da je to že precej očitno, lahko veš, da je tist avto dal že veliko čez. Za to ne rabiš mehanika s sabo, to je prva stvar, ki jo opaziš, ko se usedeš v avto.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Blinder ::

Valvoline je izjavil:

To je pravi avto:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=417...
:)


Bi lahko popravli uni obratomer, da ne kaže 4500 rpm ko je avto ugasnjen.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IceIceBaby ::

a kdo ve a se da navit števec za kilometre tut pri tanovih avtih, ki imajo digitalen prikaz in kako sploh prepoznaš avto z previtim števcem? (če je sploh možno prepoznat?)


Še bolj enostavno kot analogne števce. Pri analognih je bilo včasih dejansko treba vrteti števec nazaj. Danes samo priklopiš na računalnik pa vpišeš novo številko.

BMWji (verjetno tudi kakšna druga znamka) imajo recimo par varnostnih mehanizmov, da se kilometri shranjujejo na več mestih. Ampak preprodajalci niso neumni in večinoma shekajo vse številke, da se ujemajo.

Drugače ima pa večina avtomobilov na avto.net prevrtene kilometre. Avtohiše to delajo na veliko. Ugotoviti je pa zelo težko, koliko kilometrov ima avto v resnici. Materiali se različno obrabljajo, nekateri avtomobili zelo dobro držijo kilometre, servisne knjižice pa tudi ni težko ponarediti.

Valvoline ::

Mislim da pr skoraj vseh novejših avtih se da ugotovit realno stanje km. Spremembe se vse shranijo kok je men znano v sami bios avtomobilskega racunalnika, katerega se ne da programirat. Ugotovitev realnega stanja je vcasih enostavna, vcasih pa komplicirana. Ponavad je potrebno imeti original software in priklucke, ter orodje za inšpekcijo. So določeni avti višjega cenovnega razreda ker se stanje števca lahko preveri na samem kljucu, ki ima posebn software ki shrani podatke pr vsakem zagonu avta.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

IceIceBaby ::

Skoraj vse se da shekat. Tudi to zadevo s ključem.

The Player ::

KST, hvala za obrazložitev :)

kakšen računalnik se pa uporablja za te namene? A to je kak poseben računalnik, al je to tak računalnik, ki ga uporablja serviser pri servisiranju (ko gre pač elektronka rakom žvižgat itd.) al je to navaden PC, ki ga uporablja vsako gospodinjstvo?

sklepam, da se tega lotevajo sam profiči, z temu namenjeno opremo, ampak se mi poraja dvom, da je takih ljudi čedalje več ali pa je previjanje števca otročje lahko, seveda js nimam pojma, k nisem v takih vodah.

in če je res 90% avtov prevrtenih nazaj a ma potem sploh še smisel kupovati rabljen avto?
in če se tega radi lotevajo avto saloni, bi jih lahko obtožili zaradi zavajanja potrošnikov, na žalost pa navaden človek kot jaz nima nobenega dokaza, da je števec prevrten nazaj.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=413...
na zgornjem linku sem našel avto s samo 22000 prevoženih kilometrov v 5 letih (2. lastnik)
po slikah sodeč zgleda zelo, lep, samo vedno je treba se prepričati v realnosti
in št. kilometrov, se mi zdi zelo sumljivo

IceIceBaby ::

Kakšna oprema točno se uporablja ne vem. Verjetno odvisno od avtomobila.

Jaz nebi rekel, da je previtih ravno 90% avtomobilov. Ampak veliko tistih, ki pridejo k nam iz uvoza, pa tudi slovenski avtomobili, ki jih prodajajo dilerji.

Za tole Micro ti pomoje ni treba skrbeti. Prodaja jo lastnik, ne avtohiša. Če ima potrjeno servisno knjigo in avto zgleda in pelje kot je treba potem je pomoje OK nakup. Samo pazi...če avto dolgo stoji tudi ni OK. Kakšni deli hitreje razpadajo, če niso v uporabi. Pa cena se mi zdi tudi malo visoka. Ne poznam cen teh avtomobilov, ampak za slabih 6k dobiš že marsikaj. Očitno za dobra 2 jurja več dobiš novo Micro.

Bolj kot sami kilometri so pri nakupu avtomobila pomembne druge stvari. Redno vzdrževanje je nujno. Če je avto zanemarjen in ni bil delan servis na 12 mesecev potem je lahko v slabšem stanju kot avto s 100kkm.

Valvoline ::

Majnhi avti sploh pa če so bencinarji nimajo veliko km.Nimaš se česa bat glede km če kupuješ kaj takega. Velike limuzine so rizične,še posebej dizli. Una micra je mal sumljiva,l.2005 že 2 lastnik pa tok malo km.Osebno bi kupu avto le od prvega lastnika,pa magar plačaš jurja več za avto.

Mavrik ::

Drugače ima pa večina avtomobilov na avto.net prevrtene kilometre. Avtohiše to delajo na veliko. Ugotoviti je pa zelo težko, koliko kilometrov ima avto v resnici. Materiali se različno obrabljajo, nekateri avtomobili zelo dobro držijo kilometre, servisne knjižice pa tudi ni težko ponarediti.


Morda edina izjema so novi avti bolj luksuznih znamk, kjer morajo na centralni strežnik javljat vse pooblaščene servise. Ker so le-ti večinoma tam na ~30kkm ali morda še pogosteje (kake menjave žarnic), lahko s tistega izpiska vidiš če je število kilometrov naraščalo približno linearno ali so kje kaki preskoki.
The truth is rarely pure and never simple.

WarpedGone ::

Renault ni nobena luksuzna znamka, pa mi je pri cenitvi lepo pokazu komplet seznam servisov, katere sm naredu na avtu.
če bi šraufal pri popoldancih bi bila zgodovina seveda "čista" in bi izgledalo kot da na avtu ni še nikoli nič crknilo, čeprav bi bile zadeve "sumljivo" porihtane in morda celo tempirana bomba.

Če kupuješ rabljen avto se zavedaj, da kupuješ rabljen avto, kjer so stvari crkovale. In ni problem, da je crknilo ampak ali je bilo OK popravljeno. Beži stran od 5let stare zadeve s 30k prevoženimi in brez enega uradnega popravila. Fejk. Sploh ni važn kaka firma. VSE crkuje, VSE ma serijske defekte. Tut BMW al MB, Mazda al Honda.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Se strinjam.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Fizikalko ::

Korajžna izjava, W1. Meni je bila pri Škodi Superb po 8 letih PRVA stvar, ki je crknila, hladilnik in sicer pri 182k km. Prej pa niti ventilček...

M-XXXX ::

Fizikalko je izjavil:

Korajžna izjava, W1. Meni je bila pri Škodi Superb po 8 letih PRVA stvar, ki je crknila, hladilnik in sicer pri 182k km. Prej pa niti ventilček...

Seveda so tudi taki taki primeri mogoči, vendar je bolj verjetno, da boš zadel na lotu, kot na Avto.net kupil tak avto:) Statistika ne laže

Fizikalko ::

No ja, kupil sem ga pri dilerju, avto uvožen iz Italije, torej kao najslabši možni scenarij. Očitno imam neverjeten zegn (bolj verjetno pa je, da stvari niso tako črne, kot nekateri trsite)...

WarpedGone ::

Fizikalko, tole mi pride na pamet:
- si pozabu kake detajle, to se nasploh rado dogaja, če je človek zadovoljen z avtomobilom in uživa v vožnji - tut kaki problemi niso konec sveta ampak se urihtajo in gremo naprej
- so ti na uradnih rednih servisih popravl par zadev, katere so odkirli oni sami v kompjuterju, brez tvoje iniciative in gnjavljenja
- škoda tvojega letnika je iz obdobja grajenja imena, ko so res ultra fejst ahtal na kvaliteto in je možno da si zadel tombolo, po drugi strani pa je crknjen hladilnik pri 180k enmau "neugledna" okvara
- a nisi ti spraševal zakaj ti po menjavi polosovine katero ti je menjal en "prijatelj mehanik" trese v levih ovinkih in se je izkazalo da je zaHebal mehanik (popoldanc)? Al je bil tist kak drug avto?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

Drugače ima pa večina avtomobilov na avto.net prevrtene kilometre. Avtohiše to delajo na veliko. Ugotoviti je pa zelo težko, koliko kilometrov ima avto v resnici.

Ali je v Sloveniji morda kdo pristojen, da to nadzira in ustrezno ukrepa?

Vprašam... tako mimogrede. Takšno stvar se mi zdi, da ni nič težje ugotoviti in dokazati, kot je to davčnim inšpektorjem enostavno dokazati, če v blagajni delajo storno za račune, ki jih ljudje puščajo na mizah in tako tajijo davke. Pač... daš avto naprodaj in potem preveriš koliko kilometrov je "shujšal".

Fizikalko ::

WarpedGone je izjavil:

Fizikalko, tole mi pride na pamet:
- si pozabu kake detajle, to se nasploh rado dogaja, če je človek zadovoljen z avtomobilom in uživa v vožnji - tut kaki problemi niso konec sveta ampak se urihtajo in gremo naprej
- so ti na uradnih rednih servisih popravl par zadev, katere so odkirli oni sami v kompjuterju, brez tvoje iniciative in gnjavljenja
- škoda tvojega letnika je iz obdobja grajenja imena, ko so res ultra fejst ahtal na kvaliteto in je možno da si zadel tombolo, po drugi strani pa je crknjen hladilnik pri 180k enmau "neugledna" okvara
- a nisi ti spraševal zakaj ti po menjavi polosovine katero ti je menjal en "prijatelj mehanik" trese v levih ovinkih in se je izkazalo da je zaHebal mehanik (popoldanc)? Al je bil tist kak drug avto?


Ja, isti avto, samo tisto pa res ni bila okvara vata, ampak tepec, ki mi ni znal menjat ene klinčeve manšete, ki je potrošni material. Takrat sem ga ravno kupil in je bila prepereta manšeta, ker je avto pol leta stal.

Pri 180k km pa po moje ni nič strašnega, če je začel hladilnik puščat, spšloh, ker gre za edino mojo težavo z avtom doslej. Aja, na servisih vsakič dobim točen seznam, kaj so delali in razen menjave olja, zavornih ploščic, itd, ni bilo ničesar.

Očitno torej sreča.... Odkar pa mi je "popoldanc" skoraj razturil avto, ga vozim le še na uraden servis.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

No, v moji knjigi bi bila tut ta manšeta na seznamu okvar. Edina reč, ki jo oprostim zaradi "stanja" je švoh akumulator.
Sicer pa ni bla švoh odločitev. Vsaj dokler se vrednost avta meri v tistočih al desettisočih EUR nimaš kej šparat par deset EUR pri sumljivih mehanikih.
Zbogom in hvala za vse ribe

Fizikalko ::

Zdaj to vem, ja... ;((

Relanium ::

Zdaj nevem kako je stanje v nemčiji ker še sam nisem tam kupoval avta,
ampak sem slišal da je gor glede zbijanja kilomterov tako zategnjeno,
da če koga dobijo da to dela, lahko kr trgovino zapre.

Fino bi bilo, če bi tudi pri nas tako nadzirali,
lahko pa se avto pripelje od gor.

PrimozR ::

kapitan je izjavil:

Jaz pa mislim, da je največja neumnost in lepotni dodatek v avtomobilu menjalna ročica. Kdor ne zna menjat po občutku itak ne zna vozit. Kdor menja sklopko pri 150.000km ali prej spada v isti koš, tako kot ljudje, ki morajo pri 100.000km menjati zavorne diske/ploščice, ker je dokaz, da ne poznajo tako avtomobila kot delovanja motorja.
Če se že nekateri greste, da je ABS lepotni dodatek. Tudi moderna struktura šasije je lepotni dodatek... zato pa je tisti Volvo dobesedno popušil.

friction? pa poznaš formulo za trenje? A je res kje v formuli omenjena površina?

Lepenje? To je za 2 nepremikajoči se ploskvi, vsaj tako so mene v šoli učili...

Čak čak, ker se rad nekoliko hitreje peljem in posledično močneje zaviram sem enako nesposoben, kot tisti ki skurijo sklopko? Pomaranče in jabolka.

PrimozR ::

Pyr0Beast je izjavil:

Na lepem? Se norca delaš al si samo malo trd? Nič ni na lepem. Stavim pa, da ne opravljajo svoje funkcije kot bi morali. Amortizerji se starajo in ne dušijo več tako dobro. Puše pa dobijo zračnost, kar med drugim pomeni, da kolesa tudi niso več pod pravimi koti. Da vse to vpliva na vožnjo? Neee, seveda, to pa že neee.

Če kolesa niso pod pravimi koti se to pokaže na tehničnem. Tam se ti tudi preveri zračnost zadev, katere ne sme biti.

Amortizerji se nimajo kaj starati, saj se v njih nič ne izrablja. Če je olje izpustilo se jih zamenja in to je to.

Komedijant :D

PrimozR ::

Relanium je izjavil:

Utk je izjavil:

Da se novi avti kvarijo bolj kot stari je en mit. Bi kar prosil za kak link za to, če mora bit za vse drugo.

Ni noben mit, jaz ti lahk kar celo knjgo posodim iz faxa,
reče se ji pa: Dimenzioniranje na življenjsko dobo.
Če hočeš si lahko še kak preračun narediš. Stvar je pač teorija,
tehnologija pa to teorijo vedno bolj dohaja.
Gre se namreč v to smer: Avto drži svojo garancijo čisto BP,
še naslednji dan po poteku garancije pa MORA CRKNIT.
(treba je mal na delh še zaslužit, ali pa morda kar na novemm avtu - evo ekonomiste)

Če si boš malo pogledal to knjigo in pomislil skozi koliko ciklov gredo deli na avtomobilih, boš mogoče uvidel, da drugega kot na trajno dinamično trdnost ne gre dimenzionirati.

Isotropic ::

genius11 je izjavil:

Groza, kolk se na avtomobilih izgublja denarja, kupiš nov avto, čez 1 dan že -2000 evrov ali pa rabljen avto, kupiš za 5000 evrov, čez dve leti samo še 3000 evrov, vmes vlagaš v avto pa pri prodajni ceni ne igra vloge nič, sam lažje gre v promet.
Sploh pa če je kak Korejc.

kupis nov avto, ne predrag in ga prodas pri 300, 400kkm. ce delas veliko km, si zmagal, te ne skrbi vec izguba vrednosti.
sicer pa malo rabljenega, recimo 100kkm, ko so mu urihtali razne skrite napake itd. razen ce ga ne prodaja ravno zato..

je pa res, da nalezna povrsina naceloma nima veze pri voznji naravnost, skozi ovinke pa dobis tako vecjo strizno povrsino, pozneje zdrsne. je pa res, da se mi ne sanja, zakaj imajo dragsterji in formule tako siroke...
mogoce imajo toliko navora, da pride ta strizna povrsina ze v postev.

Zgodovina sprememb…

Relanium ::

PrimozR je izjavil:


Če si boš malo pogledal to knjigo in pomislil skozi koliko ciklov gredo deli na avtomobilih, boš mogoče uvidel, da drugega kot na trajno dinamično trdnost ne gre dimenzionirati.

Moram te spomniti, da imajo novejši avtomobili dosti aluminjastih delov (sploh kak Audi) in vemo, kako je tam trajnodinamična trdnost.
In, zakaj nebi šel čisto do meje, če lahko? (z upoštevanjem varnostnega faktorja)
konec koncev tudi 1 gram materiala se v serijski proizvodnji pozna še kako.

In ne, ne bom spokal iz ceste, ker imam za seboj v dokaj kratkem času že čez 100.000 varnih kilometrov
In sploh nevem kaj sem kaj takega rekel ? (razen tega da ABS nima nekega gromozanskega vpliva)

Isotropic ::

WarpedGone je izjavil:

No, v moji knjigi bi bila tut ta manšeta na seznamu okvar. Edina reč, ki jo oprostim zaradi "stanja" je švoh akumulator.
Sicer pa ni bla švoh odločitev. Vsaj dokler se vrednost avta meri v tistočih al desettisočih EUR nimaš kej šparat par deset EUR pri sumljivih mehanikih.

baje se gredo razne mutne posle tudi na nekaterih uradnih servisih. da ti recimo menjajo samo olje, filtra pa ne, alpa da mesajo olje 50 novo, 50 staro (v samem sodu to ze po moznosti, je pac kriza...) itd.

WarpedGone ::

Debata o tem, kako različni parametri gume vplivajo na njene performanse je premaknjena v novo temo O pnevmatikah, zavorni razdalji in oprijemu. Če kdo meni da sem prestavil kakšno sporočilo preveč ali premalo naj me na to opozori na ZS.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

kitara8 ::

ej mimogrede vprašam, koliko letno daste za avto. brez goriva mislim, pač stroški zavarovanja servisov itd itd.

Vikking ::

To je odvisno od veliko dejavnikov. Za isto vozilo istega letnika, lahko od 10 različnih ljudi dobiš 10 zelo različnih vsot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

M-XXXX ::

kitara8 je izjavil:

ej mimogrede vprašam, koliko letno daste za avto. brez goriva mislim, pač stroški zavarovanja servisov itd itd.

Cca 1400€ zavarovanje (vsi možno popusti) potem pa cca 200-250€ servis na 20 000km (letno delam cca 25-30000km), recimo v povprečju 2/3 kompleta gum (1000€ je en komplet) ter še kakšnih 400€ za malenkosti (100 vinjeta, 50€ brisalci, antifriz, avtopralnica, pa še kaj sem pozabil), kar nanese cca: 1400+350+700+400= kar slabih 3000€ + gorivo.

PrimozR ::

Kakšne gume pa maš, da so 250 € po kosu? Zlate?

huelz ::

Hah, ze dobra 17 col guma je takoj 250 eur.

djordjevic ::

PrimozR je izjavil:

Kakšne gume pa maš, da so 250 € po kosu? Zlate?

Debilna dimenzija, pa si takoj tam.
No grave is deep enough to keep us in chains.

IceIceBaby ::

Jaz imam na enem avtu 225/40/18, pa je nadražja run flat zimska 266 eur na gume direkt. Normalne, brez runflat so od 150 do 200. Letne so še par 10 eur cenejše. Govorim za solidne gume.

djordjevic ::

Jap, vem. Sem imel enkrat na malo daljšem testu X5, pa grem gledat dimenzije in mislim, da je bila guma 255/55/18 (nekaj takega), skratka malo bolj 'normalna' dimenzija za 18-ke. Cena za ene konkretne michelinke? Sitnica, slabih 200 evrov. A, za moj klinčev reno z 205/50/17 pa bi moral za iste gume odkartati več kot 200. Razumi, kdor more. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

M-XXXX ::

PrimozR je izjavil:

Kakšne gume pa maš, da so 250 € po kosu? Zlate?

Hitrostni razred 270+ ter prifuknjena dimenzija pa smo tam...

šernk ::

zavarovanje 300€, tehnični 120€, 100€ za vinjeto, potem pa še nekje od 50 do 200€ za servise odvisno od leta. na 5 let računam da me pridejo stroški servisiranja nekje 1000€, če bomo uspeli ali ne pa vprašanje...zaenkrat slabo kaže :'(

pa še gume pridejo cca 250€ na 3-4 leta, torej na 5 let stane komplet vzdrževanje nekje 4000€. jap, se ne zastonj govori: ni problem kupit velikega avta, problem ga je vzdrževat in se ne čudim, zakaj 80% velikih avtov vozi na zlizanih gumah.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::

huelz je izjavil:

Hah, ze dobra 17 col guma je takoj 250 eur.

A dej no dej, mogoče top of the line, rahlo precenjena zimska. Dobra 17 colska guma je 100 €, če imaš pravo dimenzijo (225 širine). Odlična je 150.

Steinkauz ::

1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Fizikalno ozadje zaviranja z in brez zavornega sistema ABS

Oddelek: Na cesti
363200 (1994) K0l1br1
»

Lučka za ABS se občasno prižge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516191 (1586) zamotsloteh
»

Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9117639 (15204) denabiker
»

O pnevmatikah, zavorni razdalji in oprijemu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17621606 (19712) energetik
»

Stanje bremz

Oddelek: Loža
324841 (3867) KoMar-

Več podobnih tem