Forum » Loža » Izguba na rabljenih oz. novih avtih
Izguba na rabljenih oz. novih avtih
Valvoline ::
WarpedGone je izjavil:
Plačam ti tečaj na vranskem. Kontaktiraj me na ZS.
W1 verjel ali ne ti po 1.000.000 in več prevoženih km garantiam da je ABS sam za nesposobne rookie,drugače povsem neuporabna zadeva.
WarpedGone ::
Plačam samo tistim, ki so totalno odrezani od realnosti, da vsaj mal povečam svojo lastno varnost na cesti.
Sicer je pa že priznal, da abs pomaga. Zdej je sam še prepričan da ga on ne potrebuje, ker dost obvlada.
ABS se da v osnovi odsimulirat s popuščanjem bremze vendar ga ni supermana, ki bi dosegu enak rezultat. Pri ABS jamra da včasih podalša zavorna razdaljo - "ročno" popuščanje pedala bo nujno zavorno razdaljo še tolk bol podalšalo in zmanjšalo manevrirnost avtomobila, ker bo pač mel višjo hitrost.
Valvoline, kdaj grema?
Sicer je pa že priznal, da abs pomaga. Zdej je sam še prepričan da ga on ne potrebuje, ker dost obvlada.
ABS se da v osnovi odsimulirat s popuščanjem bremze vendar ga ni supermana, ki bi dosegu enak rezultat. Pri ABS jamra da včasih podalša zavorna razdaljo - "ročno" popuščanje pedala bo nujno zavorno razdaljo še tolk bol podalšalo in zmanjšalo manevrirnost avtomobila, ker bo pač mel višjo hitrost.
Valvoline, kdaj grema?
Zbogom in hvala za vse ribe
IceIceBaby ::
ABS ti pomaga ko je treba obvoziti oviro in pri močnem bremzanju v ovinke, pač vodljivost, sicer nič posebnega kar se ne da narediti s popuščanjem bremze :)
WarpedOne: Tudi meni plz ? :))
Nič posebnega, če si na oviro pripravljen in če voziš po enakomerni podlagi. V real lifu kjer nisi vedno 100% skoncentriran na vožnjo (ne mi govorit, da si, ker je nemogoče) je pa ABS še kako priročen.
Še racing driverji si z veseljem pomagajo z ABSom. ZELO redki so tisti, ki imajo dovolj občutka in izkušenj, da lahko zavirajo boljše kot ABS. To je tistih top 10 dirkačev na svetu mogoče. Ampak taki majo praktično nadnaravne sposobnosti.
Zheegec ::
ABS je še en med mnogih in predvsem nepotrebnih *modnih* dodatkov. Taksi kompanije namernoma pr nakupu novih avtov takoj izklapljajo ABS. Le zakaj? To k praviš da te je abs rešil resno dvomim,sam mam ABS na golfa3 pa skorajda nikol ne zagrabi,razen pozimi ko je poledica,takrat pa itak nič ne pomaga če nisi previden.
ABS je super stvar, ESP in VDC pa sploh, ravno danes se mi je nepričakovano vključil na spolzki cesti. S starim avtom bi ga moral loviti, tako pa je samo malo pomežikala lučka. ABS pa tudi naredi OGROMNO razliko, sprobano.
Pa nehaj že s tem Golfom tvojim, še diskov nima zadaj, je jajc po domače rečeno, tako slabo zavira, da se ABS res težko vključi če imaš dobre gume Pri dobrih avtomobilih z dobrimi bremzami pa se ABS kar kmalu vključi, ker je zaviralna sila tako močnejša.
Kaj si sploh sprobal keda pelat avto brez ABS-a,pa trdiš da je tolk pomemben ? Pober dol varovalko za ABS fa se furaj. Garantiram da nobene razlike ne boš opazil.
Za normalno vožnjo seveda, to je tako, kot da bi trdil, da se avto brez airbagov pelje isto, kot avto z airbagi... Saj SE, ampak to ni point airbaga
Pa glih danes je zagrabil,da nam poveš nekaj pametnega.Haha pa kaj še :)
Če se abs pogosto vklaplja to pomen da je z sistemom nekaj narobe,in ga je treba dat kalibrirat. Diski ali bobni zadaj,spet ena skoraj nepomembna zadeva,razen v tvojo glavo.
Kje sem napisal, da se je ABS danes mi vključil? Govoril sem za ESP + VDC. Samo to itak ne veš, kaj je, ker še za ABS ne veš. Drugače pa če boš res šel na tečaj na Vranskem jim reči, da te dajo v en svoj avto, kjer lahko sprobaš razliko v zavorni razdalji z ABS in brez na kakšnem modernem avtomobilu in pa seveda tudi razliko v vodljivosti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
WarpedGone je izjavil:
Plačam samo tistim, ki so totalno odrezani od realnosti, da vsaj mal povečam svojo lastno varnost na cesti.
Sicer je pa že priznal, da abs pomaga. Zdej je sam še prepričan da ga on ne potrebuje, ker dost obvlada.
ABS se da v osnovi odsimulirat s popuščanjem bremze vendar ga ni supermana, ki bi dosegu enak rezultat. Pri ABS jamra da včasih podalša zavorna razdaljo - "ročno" popuščanje pedala bo nujno zavorno razdaljo še tolk bol podalšalo in zmanjšalo manevrirnost avtomobila, ker bo pač mel višjo hitrost.
Valvoline, kdaj grema?
Pod rookie sm mislu zelene buče z frišnimi vozniškimi,če tu ni samokontrole noben ABS ne bo pomagal.
Lahk se sam tja zapelješ in sprobaš ABS on off. Presenečen boš k boš ugotovil to kar ti jaz pravim da je ABS nepotrebn lari-fari.
@alien3001 sej smo vidl kok lepo so ti vsi pripomocki pomagal na uni prejšni razbiti alfici. Lep facelift spredaj.Ce se prav spomnim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
whatever ::
Kaj je pa VDC?
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.
IceIceBaby ::
Valvoline, nisi edini, ki je kdaj sam olje pa svečke zamenjal na avtu. Prav tako nisi edini, ki je sprobal avte z in brez ABS. Nekateri smo jih sprobali tudi v kakšnih bolj konkretnih pogojih, na poligonu ali dirkališču.
Če si car sprejmi ponudbo W1 pa pokaži kako zaviraš boljše od ABSa. Če ti rata imaš skoraj zagotovljeno kariero v motošportu.
Če si car sprejmi ponudbo W1 pa pokaži kako zaviraš boljše od ABSa. Če ti rata imaš skoraj zagotovljeno kariero v motošportu.
Zheegec ::
@alien3001 sej smo vidl kok lepo so ti vsi pripomocki pomagal na uni prejšni razbiti alfici. Lep facelift spredaj.Ce se prav spomnim.
Žal nisem še nobene razbil, sem pa že razbil luč pa sprednji odbijač pri 5Km/h. Ampak če ne bremzaš se ABS ne vključi Me pa veseli, da se zanimaš zame!
Kaj je pa VDC?
Ubistvu drugo ime za ESP, samo da poleg tega še zmanjša moč motorju, torej mala nadgradnja klasičnega ESP.
[edit] ne izzivat Valvolineta, bo hotel it dirkat s tabo s svojim navitim SDI motorjem Ubistvu ima prav, ABS je brezveze, če imaš nepremičnino. Ostali pa smo tudi že vozili Golf4 in kot prvo zavira slabše, kot avto podobnega letnika z diski tudi zadaj, kot drugo vemo, da se ABS pozna. In to dosti. Matr to lahko veš že, če Top gear gledaš
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Valvoline ::
IceIceBaby je izjavil:
Valvoline, nisi edini, ki je kdaj sam olje pa svečke zamenjal na avtu. Prav tako nisi edini, ki je sprobal avte z in brez ABS. Nekateri smo jih sprobali tudi v kakšnih bolj konkretnih pogojih, na poligonu ali dirkališču.
Če si car sprejmi ponudbo W1 pa pokaži kako zaviraš boljše od ABSa. Če ti rata imaš skoraj zagotovljeno kariero v motošportu.
Pomembno za real life uporaba? Not. Zakaj bi sploh sprobaval če zaviram boljše od abs-a ali ne če ti pravim da se mi nikoli ni vklopil,če prej tega nisi prebral.
WarpedGone ::
@valvoline:
Nočeš it? :( Prosim! Ti posodim svojo Laguno Coupe 2.0dci GT s štirikolesnim volanom in 180 konji. Al boš trdil da ma tvoj 10 let star Golf bolš bremze in je bol stabiln?
Če se ti ABS še nikoli ni vklopil, so šanse:
a) še nikoli nisi na polno/panično zaviral (na spolzki podlagi)
b) ABS ti ne dela
c) sploh ga nimaš
Če prvo - ne vidim kaka garancija je to za naprej. Če ostalo si pa itak diskvalificiran.
Sploh pa so stari golfi imeli "mehanski" ABS. Precej tak grob približek tega sistema, ki je bil vedno al preveč al pa premal občutljiv.
VDC je Fiatova "verzija" ESP - kompjuter nonstop spremlja hitrost vrtjenja vsakega kolesa posebej, kot zasuka volana ter če/kolk zaviraš in če/kolk tiščiš gas. Pa še stanje sklopke. Iz teh podatkov ugotavlja al se vozilo "drži" podlage al je prišlo do drsenja/sukanja vozila in v katero smer. Nato zračuna kaj mu je storiti - običajno zavre eno ali dve kolesi tako da se zdrs/zasuk avtomobila izravna.
V praksi to zgleda tako, da mal prehitro pripelješ v spolzek ovinek in ti odnese rit. V pol sekunde čutiš kako se avto poravna nazaj nato pa si rečeš "Ups". Praktično je vsega konec, še predno si zavestno registriral da te je odneslo. Zelo uporabno je tut ko z višjo hitrostjo zapelješ v kako globoko lužo ob cesti al pa na sredini vozišča.
Nočeš it? :( Prosim! Ti posodim svojo Laguno Coupe 2.0dci GT s štirikolesnim volanom in 180 konji. Al boš trdil da ma tvoj 10 let star Golf bolš bremze in je bol stabiln?
Če se ti ABS še nikoli ni vklopil, so šanse:
a) še nikoli nisi na polno/panično zaviral (na spolzki podlagi)
b) ABS ti ne dela
c) sploh ga nimaš
Če prvo - ne vidim kaka garancija je to za naprej. Če ostalo si pa itak diskvalificiran.
Sploh pa so stari golfi imeli "mehanski" ABS. Precej tak grob približek tega sistema, ki je bil vedno al preveč al pa premal občutljiv.
VDC je Fiatova "verzija" ESP - kompjuter nonstop spremlja hitrost vrtjenja vsakega kolesa posebej, kot zasuka volana ter če/kolk zaviraš in če/kolk tiščiš gas. Pa še stanje sklopke. Iz teh podatkov ugotavlja al se vozilo "drži" podlage al je prišlo do drsenja/sukanja vozila in v katero smer. Nato zračuna kaj mu je storiti - običajno zavre eno ali dve kolesi tako da se zdrs/zasuk avtomobila izravna.
V praksi to zgleda tako, da mal prehitro pripelješ v spolzek ovinek in ti odnese rit. V pol sekunde čutiš kako se avto poravna nazaj nato pa si rečeš "Ups". Praktično je vsega konec, še predno si zavestno registriral da te je odneslo. Zelo uporabno je tut ko z višjo hitrostjo zapelješ v kako globoko lužo ob cesti al pa na sredini vozišča.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Jaz ti samo pravim da je ABS nepotrebn,sploh pa ne k so takšni diski pr gt varijantah.
Heh, ravno boljši avti ga prej rabijo, ker imajo dosti večjo breaking force in prej blokirajo kolesa. Zato prav pride tudi ESP. Se pa seveda prej zaletiš pri starejšem, tudi če greš počasneje. Saj razliko v breaking distance si videl v tem filmčku zdajle?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
IceIceBaby ::
Pomembno za real life uporaba? Not.
Sej ne vem, al se norca delaš al resno misliš :) Ampak...JA, pomembno za real life uporabo, ker pogoji na cesti niso vedno idealni.
Če se ti v 1M kilometrih še ni zgodilo nič nepredvidenega še ne pomeni, da se ti ne bo jutri.
T-h-o-r ::
valvoline, ti (po prebranih tvojih izjavah) še 100 km nisi prevozil, kaj šele milijon
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
St235 ::
Dokler s takimi idejami vozite samo po forumu je ok, ko pirdete na cesto bo pa kriza. Jaz nevedni in neumni voznik bom še dalje veselo vozil avto z ABS pa tudi ESP. Ker za razliko od Pyrota, ki nedoslednosti išče v dejanski demonstraciji ABS, je bolj zanimiv uvodni del posnetka. In sicer tisti, ki pravi, da je promet dandanes gostejši in da so razmere na cesti vedno bolj nepredvidljive.
Primer ovinka, kejr na tleh zagledaš skalo (cesta godovič idrija) ni čisto nič posebnega. In takrat velika večina ljudi instinktivno pohodi bremzo, sploh, če sosednji pas ni prazen. v devetih od desetih primerih se ni zgodilo nič. V enem od desetih je pa ABS skor fršlok doživel. Pač takrat je bila cesta malenskost bolj spolzka. Škoda razpravljat kaj bi se zgodilo brez ABS glede na to, da je bil volan obrjenjen za pol obrata.
ASB in ESP sta postala seriska in obvezna z namenom. Kot je bilo to za varnostne pasove in podobno. Na 100 primerov se vedno najde eden, kjer bi bilo bolje,da določenega sistema ne bi bilo in to da priliko Schumaherjem, da razpredajo po forumih. Ostalih 99 primerov pa naredi vožnjo varnejšo za vse ostale.
Primer ovinka, kejr na tleh zagledaš skalo (cesta godovič idrija) ni čisto nič posebnega. In takrat velika večina ljudi instinktivno pohodi bremzo, sploh, če sosednji pas ni prazen. v devetih od desetih primerih se ni zgodilo nič. V enem od desetih je pa ABS skor fršlok doživel. Pač takrat je bila cesta malenskost bolj spolzka. Škoda razpravljat kaj bi se zgodilo brez ABS glede na to, da je bil volan obrjenjen za pol obrata.
ASB in ESP sta postala seriska in obvezna z namenom. Kot je bilo to za varnostne pasove in podobno. Na 100 primerov se vedno najde eden, kjer bi bilo bolje,da določenega sistema ne bi bilo in to da priliko Schumaherjem, da razpredajo po forumih. Ostalih 99 primerov pa naredi vožnjo varnejšo za vse ostale.
Mercier ::
Jaz sem bil na Vranskem z avtom brez vseh "kratic" in z avtom z vsemi. Onega prvega bom menjal. Bi pa rad enkrat videl nekoga, ki vozi bolje brez kratic. Majkemi, da sem pripravljen vložit denar, če to vidim.
BlueRunner ::
ABS je v redu zadeva, ampak kot je rekel nekdo zgoraj na snegu ali ledu ti lahko precej podaljša zavorno pot. Seveda je prednost, da v tem času lahko vsaj zaviješ levo ali desno in se izogneš trku na ta način.
Hm... Zakaj pa so potem rezultati na simuliranem snegu na Vranskem tako radikalno drugačni od tega? Praviloma vse z ABS ustavijo na krajši razdalji od tistih brez ABS. Izjeme pa se običajno najde tam, kjer so:
a) stare gume
b) gume brez ustreznega profila
c) napačno napolnjene gume
Razen seveda očitnega dejstva, da se bo 1600kg vozilo v vsakem primeru peljalo dlje od 800kg vozila. To pa je tako ali tako apples and oranges.
Seveda pa je res to, da se mora človek najprej naučiti resno usekati po zavori. Do tal. Šele takrat se ABS vključi.
BAS pa pomaga samo v toliko, da nima nihče od nas voznikov nikakršnega problema "panično" sneti nogo iz pedala za plin. Osnovna ideja BAS-a je tako ta, da ko računalnik zazna takšen "panic release" dejansko že dvigne pritisk v zavornem sistemu. Ko pa voznik že malo pritisne na pedalo za zavoro, pa to računalnik prevede v ukaz "bremza do tal". To je v osnovi tisto, kar privarčuje nekaj desetink sekunde in s tem na račun krajše reakcijske poti skrajša dejansko zavorno pot. Nič pa BAS sam po sebi ne vpliva na pot ustavljanja.
Po ustavljanja se menda krajša s tem, da konstruktorji uporabljajo nova tehnična dognanja pri čemer je celotna konstrukcija vozila takšna, da se teža pri zaviranju prenaša na bolj optimalen način. Karkoli naj bi to že pomenilo... verjetno spremembe v podvozjih in podobno. To pa naj bi bil tudi razlog zakaj so novejše kante že v izhodišču bolj varne od starih, tudi če jim pobereš vso pomožno elektroniko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Mercier ::
BlueRunner:
Hm... Zakaj pa so potem rezultati na simuliranem snegu na Vranskem tako radikalno drugačni od tega?
Ker na Vranskem ni snega, ki bi ga rinil pred sabo.
BlueRunner ::
Ker na Vranskem ni snega, ki bi ga rinil pred sabo.
Na cestah pa ležijo polmeterski zameti skozi katere divjamo 100+km/h. Whatever...
Največja težava je brozga (plundra, drozga, ... karkoli že rečete tistem z vodo pomešanem snegu). Če ti to leži po cestišču in na AC se največkrat pelješ ravno po tej slani juhi, boš ugotovil dve stvari:
a) zadeva je splozka kot sam hudič
b) ta brozga je ravno prav viskozna, da se je pred gumo med zaviranjem ne nabere čisto nič.
Potem gremo pa nazaj v realen svet, kjer 90+% ljudi 364 dni na leto vozi po cestah, kjer ni šans, da bi z "nabiranjem snega" kakorkoli skrajšal zavorno razdaljo.
Hkrati pa imamo mokre ceste, ceste z zavoženim in zlizanim snegom, pledenele ceste, ceste z listjem, ceste z brozgo, ceste posute s peskom, blatne ceste, ceste kjer se je razlilo olje, ceste, kjer vozišče ni po celotni širini enako zasvinjano, ... to je realno življenje. Tisto "nabiranje snega" pred gumo pa se lahko človek ustavi na čajčku, počaka pol ure na plug in se z ABS-om varno zapelje po brozgi, ki ostane za plugom.
Uf... če je ta fama s snegom edina fama in, če res rabiš peljati po novozapadlem(!) snegu, potem ja... kupiš si SUV, ki mu s tipko izključiš ABS. Ni pa to neko merilo uporabnosti vozila za vse tiste, ki se ne podijo po brezpotjih.
WarpedGone ::
To je v osnovi tisto, kar privarčune nekaj desetink sekunde in s tem na račun krajše reakcijske poti skrajša dejansko zaporno pot. Nič pa BAS sam po sebi ne vpliva na pot ustavljanja.
Tole si mal štorasto zapisa, nasprotuješ sam sebi :)
Če sm mal picajzlast lahk trdim da bo kompjuter VEDNO hitreje na max zabremzal kot človek. Tut če maš nogo na bremzi in si v "nizkem štartu" da jo stisneš. Tako bo tut pot ustavljanja neko malenkost krajša v BAS situaciji, kot pa če boš ti skočiš na pedal brez BAS.
En mesc nazaj mi je BAS rešu rit - sred dolgega desnega ovinka z omejitvijo 90, so komunalci ustavli kamion in se spravl postavlat tablo. V eni sekundi sm jih vidu, skapiral kaj se dogaja in že tut nehal zavirat, ker se je avto že tolk ustavu, da se je soseden pas spraznil in sm lahko obvozu. Nato so pa vsi štrije žmigavci nehal utripat. Če bi bil kak valvoline za mano, bi ga gladko fasal v rit...
Največja težava je brozga (plundra, drozga, ... karkoli že rečete tistem z vodo pomešanem snegu).
Žlausa :)
Tule se mi je vprašalo neki druzga. Znani so testi da ma "tut pozimi" letna guma več oprijema kot zimska, dokler je cesta kopna, mokra? In da je zimska boljša "šele" na zasneženi cesti. A zasnežena vključuje tut cesto "na tanko" prekrito z brozgo? Al je to detajl katerga ni noben direkt testiral?
Zbogom in hvala za vse ribe
St235 ::
Bistven elemnt je temperatura. Zimske gume dosti bolje delujejo v hladnejših razmerah. Zato bo na lep sončen dan, na suhi cesti tudi pozimi "boljša" letna. Na mokri, brozgasti in podobno pa vedno zimska.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mercier ::
WarpedOne:
Tule se mi je vprašalo neki druzga. Znani so testi da ma "tut pozimi" letna guma več oprijema kot zimska, dokler je cesta kopna, mokra? In da je zimska boljša "šele" na zasneženi cesti. A zasnežena vključuje tut cesto "na tanko" prekrito z brozgo? Al je to detajl katerga ni noben direkt testiral?
In tvoje čisto subjektivno mnenje? Meni "na tanko" prekrito z brozgo (realne razmere tega letnega časa) zimska guma vedno bolje zvozi. Do sedaj z vsemi avti in vsemi gumami.
IceIceBaby ::
So testirali tudi to (Mislim da avtomagazin, ali pa sem bral kakšne druge teste). Tudi v plundri je zimska boljša. Verjetno zato, ker ima večje kanale za izpodrivanje vode.
Saša, ni to subjektivno mnenje ampak zadeva, ki je dokazana v testih. Avtomagazin je imel enkrat direktne primerjalne teste gum. Na asfaltu se letna guma obnaša veliko boljše, ne glede na temperaturo (tudi pri -10 so bili delani testi). "Problem" je, ker letna guma na celo črti pogrne na snegu.
Saša, ni to subjektivno mnenje ampak zadeva, ki je dokazana v testih. Avtomagazin je imel enkrat direktne primerjalne teste gum. Na asfaltu se letna guma obnaša veliko boljše, ne glede na temperaturo (tudi pri -10 so bili delani testi). "Problem" je, ker letna guma na celo črti pogrne na snegu.
WarpedGone ::
Moje subjektivno mnenje je, da mam od novembra do marca na avtu "kvalitetne" zimske gume. Sprašujem akademsko in sumim odgovor. Mam sam eno izkušnjo letne gume na novozapadlem snegu - vsega 2cm v Ljubljani, a dovolj da je bla cesta na tanko prekrita s tem drekom. Drsanje je najbolši opis oprijema letne gume. Ne vem pa, kako so/bi takrat delovale zimske gume.
To fejst spremeni pomen izjave "Problem je, ker letna guma na celo črti pogrne na snegu.". Ceste pri nas zasnežene res niso pogosto, so pa skoraj celo zimo polne te žlause.
Bolš izjava je torej: "Problem" je, ker letna guma na celi črti pogrne na snegu in tudi že samo PLUNDRI.
To fejst spremeni pomen izjave "Problem je, ker letna guma na celo črti pogrne na snegu.". Ceste pri nas zasnežene res niso pogosto, so pa skoraj celo zimo polne te žlause.
Bolš izjava je torej: "Problem" je, ker letna guma na celi črti pogrne na snegu in tudi že samo PLUNDRI.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
BlueRunner ::
Tole si mal štorasto zapisa, nasprotuješ sam sebi :)
Nič nisem štorasto zapisal. "Pot ustavljanja" = "reakcijska pot" + "zavorna pot".
BAS skrajša čas od zaznave težave do polnega delovanja zavor, kar pomeni, da skrajša reakcijsko pot. Zavorna pot, ki pomeni pot, ki jo vozilo še prepotuje z zavorami, ki polno delujejo, je od BAS neodvisna. Njun seštevek, t.j. "pot ustavljanja" je na račun krajše reakcijske poti tako v celoti krajša.
Nekateri v r.l. pa so mi že razlagali, da BAS skrajša zavorno pot. Kar je narobe.
Izrazov si ne izmišljujem, ampak so takšni, kot se jih navaja v učbeniku.
Če sm mal picajzlast lahk trdim da bo kompjuter VEDNO hitreje na max zabremzal kot človek. Tut če maš nogo na bremzi in si v "nizkem štartu" da jo stisneš. Tako bo tut pot ustavljanja neko malenkost krajša v BAS situaciji, kot pa če boš ti skočiš na pedal brez BAS.
Nič nisi picajzlast. To si čisto pravilno napisal. Vendar pa BAS ni nekaj, kar se vedno "vklopi", ker bi bilo takšno vozilo neuporabno za vožnjo. Predstavljaj si, da se ti BAS vklopi, ko želiš upočasniti pred semaforjem.
Osnova za BAS je to, da računalnik pravilno ugotovi, da je situacija kritična ("panic release") in, da želiš naglo ustaviti (takoj sledi praktično dotik na zavoro). Ker se že pri umiku pritisk v zavornem sistemu dvigne, je sistem pripravljen za "nizek štart". Ko se dotakšne bremze, pa se sistem sproži do konca...
Razlika glede na goli ABS je v temu, da računalnik privarčuje tistih nekaj desetink, ki bi sicer bile porabljene, v času, ko ti stopnjuješ pritisk na zavoro + čas potreben za to, da zavore dejansko začno delovati na polno.
Bistvena varnostna komponenta pa je to, da večina ljudi ABS-a ne zna uporabiti pravilno, saj zavore NE pritisne do konca in do vklopa ABS-a, ki prepreči zdrs koles (prehod iz lepenja v trenje), sploh ne pride. BAS samo poskrbi za to našo običajno neagresivnost pri zaviranju in namesto nas stisne na polno. Posledično pa rešuje pleh, zdravje in življenja.
St235 ::
To z verigami je bolj za une penzioniste, ki avto rabijo 3x celo zimo, pa še takrat lahko zbirajo kdaj bo ustrezno lepo vreme.
BlueRunner ::
To fejst spremeni pomen izjave, da je zimska guma res potrebna samo v snegu.
Takšno izjavo dajo samo tisti, ki nimajo samo pojma in ignorirajo tiste, ki imajo o teh stvareh mnogo več pojma.
Zimske gume imajo v zimskem času boljše lastnosti od letnih tudi na suhih in mokrih cestah, ker je njihova sestava takšna, da se v temperaturah pod 10 stopinj bolje obnašajo. Po kmečko rečeno je njihova guma "mehkejša" (samo ne tega vzeti strogo resno!) in z voziščem reagira bolje, kot pa poletna guma.
Mercier ::
@kst
Ja, za suho cesto poznam teste. Za žlauso jih nisem. Pri mokri cesti in nizkih temperaturah, ko je tisto na cesti nedoločljivega agregatnega stanja, lahko tudi v zelo tankem sloju, pa se da mogoče tudi kakšno modro reči. Šur, resne podatke imam še raje od modrovanja.
Ja, za suho cesto poznam teste. Za žlauso jih nisem. Pri mokri cesti in nizkih temperaturah, ko je tisto na cesti nedoločljivega agregatnega stanja, lahko tudi v zelo tankem sloju, pa se da mogoče tudi kakšno modro reči. Šur, resne podatke imam še raje od modrovanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mercier ()
WarpedGone ::
Nič nisem štorasto zapisal. "Pot ustavljanja" = "reakcijska pot" + "zavorna pot".
Na katero stran se štejejo metri, ko pedalo zavore še potuje od 0 do 1?
Ker takrat zavore že grabijo in zmanjšujejo hitrost vozila, zame to ni več reakcijska ampak zavorna pot. Če gre pedalo "hitreje notr" bo zato zavorna pot krajša. Po mojem laičnem sklepanju in razumevanju dogajanja. Glede ostalega glede BAS je pa to to ja.
Zimske gume imajo v zimskem času boljše lastnosti od letnih tudi na suhih in mokrih cestah, ker je njihova sestava takšna, da se v temperaturah pod 10 stopinj bolje obnašajo.
Na vidiš, ti praviš 10 pod, kdo drug pravi 8 nad. Jasno, da je ta meja moving target v odvisnosti točno katero zimsko in katero letno gumo gledaš, torej kakšne točno so zmesi gume, sestava asfalta ...
Po drugi strani se pa spomnem testa, kjer so testiral zimsko in letno na suhi cesti "kao pozimi". In je mela letna krajšo zavorno pot. Pravim "kao pozimi", ker je blo na slikah testiranja ob stezi videt zeleno travo in nobenga snega. Go figure...
Zbogom in hvala za vse ribe
The Player ::
mene pa zanima, kateri je najboljši price/performance avto (novi in rabljeni)?
kaj je bolje imeti? Nov avto, ali rabljen?
namreč, novi avti so tehnološko razviti, do amena, ampak zaradi želje po dobičku je kvaliteta proizvodnje drastično padla, zato se stvari več kvarijo kot včasih in temu primerno je več servisov in več zapravljenega denarja
stari avti so bolj robustni, cenejši, kvaliteta proizvodnje je boljša kot danes, zato lahko zdržijo tudi po +20 let. Ampak ostaja riziko, da se avto pokvari brez opozorila in ti že jutri neha služiti, ali pa ti po prometni nesreči ostane le še krsta, voziček ali pa dosmrtno zdravljenje v NLP-ju.
kako je vaše mnenje?
kaj je bolje imeti? Nov avto, ali rabljen?
namreč, novi avti so tehnološko razviti, do amena, ampak zaradi želje po dobičku je kvaliteta proizvodnje drastično padla, zato se stvari več kvarijo kot včasih in temu primerno je več servisov in več zapravljenega denarja
stari avti so bolj robustni, cenejši, kvaliteta proizvodnje je boljša kot danes, zato lahko zdržijo tudi po +20 let. Ampak ostaja riziko, da se avto pokvari brez opozorila in ti že jutri neha služiti, ali pa ti po prometni nesreči ostane le še krsta, voziček ali pa dosmrtno zdravljenje v NLP-ju.
kako je vaše mnenje?
BlueRunner ::
kvaliteta proizvodnje je boljša kot danesNo to pa ni res.
Nekateri uporabljeni materiali so danes slabše kvalitete, kot so bili včasih... Kar pa je res. Špara se pač tam, kjer se lahko, dokler se ne ogroža varnosti in hkrati niža ceno. Če pa stvar po nekaj letih zaradi npr. izrabe odpove, pa še toliko bolje. Morda bo zato prodan kakšen avto več.
V splošnem pa se res ne da reči, da je stvar manj "kvalitetna", če v kvaliteto všteješ vse dodatke in varnostni napredek, ki je danes vgrajen serijsko, včasih pa so bile to samo mokre sanje največjih elitnežev.
djordjevic ::
BlueRunner je izjavil:
Če pa stvar po nekaj letih zaradi npr. izrabe odpove, pa še toliko bolje ...
Da serviserji ne stradajo kruha in krog je sklenjen.
No grave is deep enough to keep us in chains.
BlueRunner ::
Ja. Res je. Ampak pod "kvaliteto" bo vsakdo dal notri svoje parametre. Jaz recimo avtomobila iz 1950 ne bi štel za kvalitetnega za vožnjo po cesti, po drugi strani pa je takšen arhivski primerek dokaz kako so bile te stvari včasih narejene mnogo bolj trajno in trpežno.
"Kvaliteta" je tukaj subjektiven pojem... če govorimo o trpežnosti, potem verjetno res. Če pa govorimo o celotnem paketu stvari, ki pridejo notri, potem pa nisem več tako prepričan. Nekaj let stari avtomobili za vsakodnevno uporabo zagotovo so dobri. Če bi pa pogledal 10 let starega, pa več nisem tako zelo prepričan. Zame imajo preprosto preveč varnostnih pomankljivosti, da bi jim lahko rekel "kvaliteten" produkt za današnji dan.
"Kvaliteta" je tukaj subjektiven pojem... če govorimo o trpežnosti, potem verjetno res. Če pa govorimo o celotnem paketu stvari, ki pridejo notri, potem pa nisem več tako prepričan. Nekaj let stari avtomobili za vsakodnevno uporabo zagotovo so dobri. Če bi pa pogledal 10 let starega, pa več nisem tako zelo prepričan. Zame imajo preprosto preveč varnostnih pomankljivosti, da bi jim lahko rekel "kvaliteten" produkt za današnji dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
The Player ::
kvaliteta proizvodnje je boljša kot danesNo to pa ni res.
čisto možno, da res, sam me na žalost ne boš prepričal.
imaš kako konkretno podjetje?
zakaj neki pa pol danes veliko več crkujejo avti kot včsih?
sosed ma Hyundai galoper, 15 let starga dela k urca, mi smo mel opel astro mislm, da tut 15 let je tut lepo delala brez večjih okvar
dobr primer so računalniški diski. stari delajo še danes (imam doma ca 23+ let star PC sam nvm ker pentium; disk še zmerm dela), danes ti disk crkne pred 3 letno garancijo al pa mal čez.
na enem forumu sem bral, da so zlo razočarani nad mazdami 3 (mislm, da letnik 2006 al neki podobnga) in so rekl, da bi prec zamenal za mazdo 323 letnk 90. Največji problem je bla pa rja, k je po 2 letih bila že prisotna.
na žalost stvari niso več to kar so ble
kapitalizem in vonj po dnarju dela svoje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
bronco40 ::
Valvoline :: včeraj, 10:46:18
Sem gledal test Volvo karavan , star 10let in Reno Modus, nov.Rezultat je bil , da so v Volvu smrtne poškodbe, v Modusu pa poškodb ni.Sam sem sicer VW.
Sem gledal test Volvo karavan , star 10let in Reno Modus, nov.Rezultat je bil , da so v Volvu smrtne poškodbe, v Modusu pa poškodb ni.Sam sem sicer VW.
The Player ::
djordjevic je izjavil:
The Player je izjavil:
kapitalizem in vonj po dnarju dela svoje
Masovnejša produkcija tudi.
res je
to se sklada skupaj kot rit in srajca
več proizvedeš/prodaš = večji je dobiček
ni za pozabiti, dejstva, da se podjetja preživljajo tudi od prodaje rezervnih delov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
darkolord ::
zakaj neki pa pol danes veliko več crkujejo avti kot včsih?Ker so kar nekaj razredov bolj kompleksni. Mimogrede imaš v današnjem avtu nekaj deset "računalnikov" in motorčkov, vbrizg recimo dela pri mnogo višjih tlakih s krajšim timingom, turbine se vrtijo pri višjih vrtljajih in na višjih temperaturah, ...
dobr primer so računalniški diski. stari delajo še danes (imam doma ca 23+ let star PC sam nvm ker pentium; disk še zmerm dela)Ampak imajo današnji diski nekaj desettisočkrat večjo kapaciteto. Danes bi ti lahko brez problema naredili enako velik 40MB disk, ki bi garantirano držal desetletja. 2TB disk za nekajkrat nižjo ceno pa pač ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Pyr0Beast ::
In sicer tisti, ki pravi, da je promet dandanes gostejši in da so razmere na cesti vedno bolj nepredvidljive.
Jaz pa mislim da so čedalje bolj predvidljive. Čudnih starčkov je na cesti čedalje manj.
Ker za razliko od Pyrota, ki nedoslednosti išče v dejanski demonstraciji ABS, je bolj zanimiv uvodni del posnetka
Za razliko od nekaterih, jaz ne verjamem marketingarjem niti malo.
Kakšna raziskava na to temo je daleč bolj verodostojna.
Po ustavljanja se menda krajša s tem, da konstruktorji uporabljajo nova tehnična dognanja pri čemer je celotna konstrukcija vozila takšna, da se teža pri zaviranju prenaša na bolj optimalen način. Karkoli naj bi to že pomenilo... verjetno spremembe v podvozjih in podobno. To pa naj bi bil tudi razlog zakaj so novejše kante že v izhodišču bolj varne od starih, tudi če jim pobereš vso pomožno elektroniko.
Ja pa ja da ne.
Največja prednost ABS sistemov je da se ne upošteva več 60:40 razmerje zavorne sile ampak npr 50:50 ali kaj drugega, ki je dinamično.
Vse ostalo je lari fari. Avto ki ima 500 kil se bi moral v idealnem svetu ustaviti v enaki razdalji kakor tisti ki jih ima 1500.
En mesc nazaj mi je BAS rešu rit - sred dolgega desnega ovinka z omejitvijo 90, so komunalci ustavli kamion in se spravl postavlat tablo. V eni sekundi sm jih vidu, skapiral kaj se dogaja in že tut nehal zavirat, ker se je avto že tolk ustavu, da se je soseden pas spraznil in sm lahko obvozu. Nato so pa vsi štrije žmigavci nehal utripat. Če bi bil kak valvoline za mano, bi ga gladko fasal v rit...
Če bi bil kdorkoli za tabo bi ga fasal v rit. :)
Ampak imajo današnji diski nekaj desettisočkrat večjo kapaciteto. Danes bi ti lahko brez problema naredili enako velik 40MB disk, ki bi garantirano držal desetletja. 2TB disk za nekajkrat nižjo ceno pa pač ne.
Saj tudi danes lahko naredijo 2TB disk ki bi delal desetletja. Samo tega ne bo nobeden plačal.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
ttommy ::
Ko sem leta 1999 kupil novega Daewoo Lanosa,sem vedel,da ga bom imel najmanj 5 let,ker bo izgubil na vrednosti.Imam ga še sedaj-vrednosti nima nobene več,služi mi pa še zmeraj odlično.V 11-ih letih mi je odpovedal edino ventil na kompresorju klime,španar za klimo in počila zadnja vzmet na armotizerju...Prejšnji teden sem kupil vse štiri nove zimske gume (175/70 13 Sava) in sem dal 168 evrov z montažo in centriranjem.Pri moji vožnji mi porabi 7 litrov na 100 km.Zavarovanje in cestnina ter tehnični me pride 325 evrov.Pa mislim,da ga bom še dolgo imel,če hočem jesti....
Gamer
Zheegec ::
waw, 168 za gume :)) jaz dam pa 150...
P.s.: za eno seveda
P.s.: za eno seveda
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
MarkoMan ::
Se prikljucujem temi, ceprov je par clanov preimenoval temo Zaviranje in Odvisni elementi...mhh...to prepucavanje...pa gre cugrunt zanimiva tema v pivnisko debato za ob sanku..
No da bom mal off topic..
Mene boli ob dejstvu, da se na avtu lahko veliko izgubi. Sam imam najboljse izkusnje s korejci, Hyundai pony, 16 let star, je delal 2 leti za 25000sit kupljen (Stroski: 30eu za starter)... Zdej imam Hyundai accent, kupljen 10 let star za 700eu, delal 3 leta (50eu za auspuh svasat) in je pri koncu zivljenske dobe. Sedaj sem se pa odlocil, pa si bom privoscil vecji avto, Hyundai lantro, do 1000eu, dobis od 1 lastnika, redno servisirano in upam na ugodno vzdrzvanje.... Je pa se vedno registracija in bencin preklemansk drago. Vse kupljen racionalno.
Ego si pucam na motorju, ki je kupljen nov za 6500eu, zdej po 4 letih vreden 4000eu, kupljen custveno.
No pa da sm se mal on topic. Js osebno mislim, da ti noben abs ne esp in vad bas in mas ne pomaga, ce nimas poslihtan v glavi. Voznik se vedno naredi najvec za varnost. Js osebno imam 1x vecjo varnostno razdaljo od vecine, pac star avto brez pripomockov... pa gre cist lepo, brez tezav.
lp
No da bom mal off topic..
Mene boli ob dejstvu, da se na avtu lahko veliko izgubi. Sam imam najboljse izkusnje s korejci, Hyundai pony, 16 let star, je delal 2 leti za 25000sit kupljen (Stroski: 30eu za starter)... Zdej imam Hyundai accent, kupljen 10 let star za 700eu, delal 3 leta (50eu za auspuh svasat) in je pri koncu zivljenske dobe. Sedaj sem se pa odlocil, pa si bom privoscil vecji avto, Hyundai lantro, do 1000eu, dobis od 1 lastnika, redno servisirano in upam na ugodno vzdrzvanje.... Je pa se vedno registracija in bencin preklemansk drago. Vse kupljen racionalno.
Ego si pucam na motorju, ki je kupljen nov za 6500eu, zdej po 4 letih vreden 4000eu, kupljen custveno.
No pa da sm se mal on topic. Js osebno mislim, da ti noben abs ne esp in vad bas in mas ne pomaga, ce nimas poslihtan v glavi. Voznik se vedno naredi najvec za varnost. Js osebno imam 1x vecjo varnostno razdaljo od vecine, pac star avto brez pripomockov... pa gre cist lepo, brez tezav.
lp
vsak zacetek in zacetnik je tezek
The Player ::
Ko sem leta 1999 kupil novega Daewoo Lanosa,sem vedel,da ga bom imel najmanj 5 let,ker bo izgubil na vrednosti.Imam ga še sedaj-vrednosti nima nobene več,služi mi pa še zmeraj odlično.V 11-ih letih mi je odpovedal edino ventil na kompresorju klime,španar za klimo in počila zadnja vzmet na armotizerju...Prejšnji teden sem kupil vse štiri nove zimske gume (175/70 13 Sava) in sem dal 168 evrov z montažo in centriranjem.Pri moji vožnji mi porabi 7 litrov na 100 km.Zavarovanje in cestnina ter tehnični me pride 325 evrov.Pa mislim,da ga bom še dolgo imel,če hočem jesti....
slučajno znaš povedat, koliko pridejo kaj rezervni deli? Namreč sem bral review-e na netu in so rekl, da so dost dragi
pa še zmeraj nisem zvedel, kateri je najboljši price/performance avto (rabljeni ali novi).
hvala
WarpedGone ::
pa še zmeraj nisem zvedel, kateri je najboljši price/performance avto (rabljeni ali novi).
Najbolši je taksi. Plačaš drobiž, furaš se pa z zelo različnimi, tudi precej novimi avtomobili. Pa še volana ti ni treba sukat, pa na servis vozit.
Katera reč je zate najbolša boš vedu samo ti sam in nihče drug.
Zbogom in hvala za vse ribe
D3m ::
waw, 168 za gume :)) jaz dam pa 150...
P.s.: za eno seveda
Haha jst sem dal za eno gumo 225/45 R17, 95 EUR (Dunlop Sport 3000A)
|HP EliteBook|R5 6650U|
ttommy ::
@The Player:
ne bi vedel,ker še ni bilo potrebe.Bom pa moral počasi menjat sklopko in bo okrog 150 evrov.Klimo bom pa zamenjal za kak pir-ima od kolega oče doma dele od enega razbitega Lanosa...
Deli so pa neoriginalni po mojem za vse avte tega razreda enako dragi/poceni.
ne bi vedel,ker še ni bilo potrebe.Bom pa moral počasi menjat sklopko in bo okrog 150 evrov.Klimo bom pa zamenjal za kak pir-ima od kolega oče doma dele od enega razbitega Lanosa...
Deli so pa neoriginalni po mojem za vse avte tega razreda enako dragi/poceni.
Gamer
Relanium ::
IceIceBaby ::
Zimske gume imajo v zimskem času boljše lastnosti od letnih tudi na suhih in mokrih cestah, ker je njihova sestava takšna, da se v temperaturah pod 10 stopinj bolje obnašajo. Po kmečko rečeno je njihova guma "mehkejša" (samo ne tega vzeti strogo resno!) in z voziščem reagira bolje, kot pa poletna guma.
Tole enostavno ni res. Na suhi in mokri cesti (brez snega) so letne gume precej boljše. Tudi pri -10 stopinj.
Razlog je precej enostaven. Letne gume imajo na cesti večjo površino. Zimske imejo bolj "narezan" profil. Površina gume, ki se dotika ceste je manjša, pa še profil se bolj deformira.
Kar se tiče najboljšega price/performance. Če ne gledaš znamke in te ne zanima prestiž je pomoje Chevrolet Cruze kar kul izbira. Kvaliteten, dobro narejen avto s solidnimi motorji. Novega dobiš za smešen denar.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lučka za ABS se občasno prižge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25773 (4087) | PrimozR |
» | Fizikalno ozadje zaviranja z in brez zavornega sistema ABSOddelek: Na cesti | 5193 (3987) | K0l1br1 |
» | Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24650 (22215) | denabiker |
» | O pnevmatikah, zavorni razdalji in oprijemu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 31972 (30078) | energetik |
» | Stanje bremzOddelek: Loža | 6571 (5597) | KoMar- |