Forum » Igre » Starfield
Starfield
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BorutO ::
Kateri skill ?
Trait z imenom "Hero Worshipped", ki ga izbereš na začetku igre. Če ga nisi izbral potem ga ne boš srečal nikoli.
Sicer je pa kup bolj uporabnih Traitov, kot pa ta.
Aha potem ga res ne bom nikoli srečal.
Brezveze ... jaz igram ženski lik, pa vsi sopotniki in prebivalci na ladji ter bazi so ženske. :P Tega modela sem srečal enkrat in sem ga kar odpikal takoj, ker je ziher gej.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Kateri skill ?
Trait z imenom "Hero Worshipped", ki ga izbereš na začetku igre. Če ga nisi izbral potem ga ne boš srečal nikoli.
Sicer je pa kup bolj uporabnih Traitov, kot pa ta.
Aha potem ga res ne bom nikoli srečal.
Brezveze ... jaz igram ženski lik, pa vsi sopotniki in prebivalci na ladji ter bazi so ženske. :P Tega modela sem srečal enkrat in sem ga kar odpikal takoj, ker je ziher gej.
Adoring fan je med igralci postal legenda že v Oblivionu
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Outposti so ključni za end game, ker preko level 100 se skoraj ne da napredovati drugače kot samo z dobro rudarsko mrežo.
Bistveno pri Outpostih je služenje med spanjem.
Med spanjem se nabira ruda, potem craftaš in dobivaš XP, potem pa prodajaš in dobivaš denar. Ko vse deluje kot mora XP in denar kar letita.
Ker je glavno spanje je prva in najpomembnejša stvar pri vseh outpostih razlike med univerzalnim časom in lokalnim časom.
Stroji kopljejo po univerzalnem času, ti pa spiš vedno po lokalnem času. Razlika mora biti več kot 1:50 in si zmagal. Greš spati za 1 uro, medtem pa ti stroji nakopljejo za 50 ur rude.
Pomembno je vedeti, da je ta razlika največja na Lunah. Zaradi tega en glavni nasvet za začetnike: Outposte za rudarjenje vedno delaj izključno samo na Lunah, nikoli na Planetih.
Ko se lotiš Outpostov se igra spremeni v čisto strategijo in to eno boljših. Rabiš kar nekaj dni učenja in preskušanja ampak ko zadeve obvladaš lahko vse skupaj postane že skoraj kot goljufanje.
Ves tisti XP in denar iz Questanja in bojevanja postane patetično nepomemben. Questi prinašajo tako malo XP da niso več omembe vredni, pobiranje Loota pa tudi postane popolnoma nesmiselno ko postaneš multi milijonar.
Zato priporočam grajenje outpostov šele čisto na koncu igre, ker drugače bo tisti RPG in Streljaški del igre prehitro izgubil smisel proti Strateškemu delu igre.
Bistveno pri Outpostih je služenje med spanjem.
Med spanjem se nabira ruda, potem craftaš in dobivaš XP, potem pa prodajaš in dobivaš denar. Ko vse deluje kot mora XP in denar kar letita.
Ker je glavno spanje je prva in najpomembnejša stvar pri vseh outpostih razlike med univerzalnim časom in lokalnim časom.
Stroji kopljejo po univerzalnem času, ti pa spiš vedno po lokalnem času. Razlika mora biti več kot 1:50 in si zmagal. Greš spati za 1 uro, medtem pa ti stroji nakopljejo za 50 ur rude.
Pomembno je vedeti, da je ta razlika največja na Lunah. Zaradi tega en glavni nasvet za začetnike: Outposte za rudarjenje vedno delaj izključno samo na Lunah, nikoli na Planetih.
Ko se lotiš Outpostov se igra spremeni v čisto strategijo in to eno boljših. Rabiš kar nekaj dni učenja in preskušanja ampak ko zadeve obvladaš lahko vse skupaj postane že skoraj kot goljufanje.
Ves tisti XP in denar iz Questanja in bojevanja postane patetično nepomemben. Questi prinašajo tako malo XP da niso več omembe vredni, pobiranje Loota pa tudi postane popolnoma nesmiselno ko postaneš multi milijonar.
Zato priporočam grajenje outpostov šele čisto na koncu igre, ker drugače bo tisti RPG in Streljaški del igre prehitro izgubil smisel proti Strateškemu delu igre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
Osebno se bom z outposti hecal komaj ko pridem v NG10+
Drugače je ok za lvlat brez da bi rabil karkoli Serpentis sistem. Praktično vsak planet / luna sproži napad Va'ruun sovražnih ladij.
Dober vir XPja, Va'ruun particle weaponov, ammoja in C-class ladij.
Uničiš vse male ladije, onesposobiš največjo C class ladjo z visokim lvlom, jo boardaš. Ta ladja ima skoraj vedno armory z orožji, pobiješ posadko, pobereš denar in ponavadi še kak legendary item z cargoja, greš ven uničiš ladijo za 400-500 expa. Če šteješ XP od pobite posadke je XP na tako ladjo prek 1k.
Dover vir creditsov, particle ammoja, orožij in še kaj. Pa ne porabiš niti metka kot če ubijaš živali.
Drugače je ok za lvlat brez da bi rabil karkoli Serpentis sistem. Praktično vsak planet / luna sproži napad Va'ruun sovražnih ladij.
Dober vir XPja, Va'ruun particle weaponov, ammoja in C-class ladij.
Uničiš vse male ladije, onesposobiš največjo C class ladjo z visokim lvlom, jo boardaš. Ta ladja ima skoraj vedno armory z orožji, pobiješ posadko, pobereš denar in ponavadi še kak legendary item z cargoja, greš ven uničiš ladijo za 400-500 expa. Če šteješ XP od pobite posadke je XP na tako ladjo prek 1k.
Dover vir creditsov, particle ammoja, orožij in še kaj. Pa ne porabiš niti metka kot če ubijaš živali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BorutO ::
Ta v videu je prikazal zelo dobro kje prideš do najboljšega planeta in lokacije za rudarjenje ...
Problem je edino, da moreš miško nastaviti na 100dpi, ker za en piksel drugače označiš, pa več ne pristaneš na isti lokaciji. Izjemno težko je pristati na točni lokaciji. Sem se skoraj 2 uri jebal, da mi je le uspelo. Drugače pa na zelo podobni lokaciji sem pristal, le da sem 100m stran moral narediti novo bazo za rudarjenje.
Problem je edino, da moreš miško nastaviti na 100dpi, ker za en piksel drugače označiš, pa več ne pristaneš na isti lokaciji. Izjemno težko je pristati na točni lokaciji. Sem se skoraj 2 uri jebal, da mi je le uspelo. Drugače pa na zelo podobni lokaciji sem pristal, le da sem 100m stran moral narediti novo bazo za rudarjenje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Jaz sem zdaj pred zadnjo glavno misijo v Starfildu. Malo mi je smešno kako sem brez boja pregovoril Hunterjai n Emisery, da sta kar pustil, da vzamem zadnji artefakt ?
Mi je pa že žal, da se nisem spopadel, ker menda dobiš od obeh orožje. Uporabljata dobro orožje ?
![:|](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_confused.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
Jaz sem zdaj pred zadnjo glavno misijo v Starfildu. Malo mi je smešno kako sem brez boja pregovoril Hunterjai n Emisery, da sta kar pustil, da vzamem zadnji artefakt ?Mi je pa že žal, da se nisem spopadel, ker menda dobiš od obeh orožje. Uporabljata dobro orožje ?
Saj so OK orožja. En uporablja unikatno poimenovano legendarno lasersko puško, drugi pa unikatno va'ruun particle puško. Va'ruun orožja na splošno so zelo OP. še posebej če kupiš še skile ki jim boostajo dmg. Če greš v NG+ je tak vseenoče si ju nabavil ali ne.
Belo/modre verzije lahko dobiš praktično kadarkoli če greš v Serpentis sistem in boardaš Va'ruun ladje. Zelo dobro verzijo prodaja tudi secret trader, ki ga lahko srečaš v vesolju. Sicer ne vem če posluje s tabo če nisi v NG+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Buggy ::
Spil je dejansko vecplasten, kot ste ze povedali in glavna odlocitev ce se gres res RPG je ali se bos posvecal questom (side-main) ali pa sel cisto druge sfere kar jih je polno. In tukaj vidim vso predost in odprtost tega spila. Lahko se gres sim z outposti, lahko se gres figtanje po vesloju, lahko se odlocis izklucno modificirati ladje, tudi exploring kot tak je poln izzivov...skratka zadeva je neskoncna in jasno je zakaj je brezlacna na game pass ![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Ko zalaufam, me kar drzi nekaj casa kar je za moje kriterije kar kul
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Ko zalaufam, me kar drzi nekaj casa kar je za moje kriterije kar kul
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BorutO ::
A kdo ve, sovražne ladje se spawnajo random po vesolju ali ko jih enkrat pokolješ je to to ... ali pa se še sčasoma nazaj respawnajo sovražniki na isti lokaciji?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Outposti so ključni za end game, ker preko level 100 se skoraj ne da napredovati drugače kot samo z dobro rudarsko mrežo.
Bistveno pri Outpostih je služenje med spanjem.
Med spanjem se nabira ruda, potem craftaš in dobivaš XP, potem pa prodajaš in dobivaš denar. Ko vse deluje kot mora XP in denar kar letita.
Ker je glavno spanje je prva in najpomembnejša stvar pri vseh outpostih razlike med univerzalnim časom in lokalnim časom.
Stroji kopljejo po univerzalnem času, ti pa spiš vedno po lokalnem času. Razlika mora biti več kot 1:50 in si zmagal. Greš spati za 1 uro, medtem pa ti stroji nakopljejo za 50 ur rude.
Pomembno je vedeti, da je ta razlika največja na Lunah. Zaradi tega en glavni nasvet za začetnike: Outposte za rudarjenje vedno delaj izključno samo na Lunah, nikoli na Planetih.
Ko se lotiš Outpostov se igra spremeni v čisto strategijo in to eno boljših. Rabiš kar nekaj dni učenja in preskušanja ampak ko zadeve obvladaš lahko vse skupaj postane že skoraj kot goljufanje.
Ves tisti XP in denar iz Questanja in bojevanja postane patetično nepomemben. Questi prinašajo tako malo XP da niso več omembe vredni, pobiranje Loota pa tudi postane popolnoma nesmiselno ko postaneš multi milijonar.
Zato priporočam grajenje outpostov šele čisto na koncu igre, ker drugače bo tisti RPG in Streljaški del igre prehitro izgubil smisel proti Strateškemu delu igre.
A ti postojanke kaj napadajo ? Sem videl, da imaš razne turrete.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Jaz sem zdaj pred zadnjo glavno misijo v Starfildu. Malo mi je smešno kako sem brez boja pregovoril Hunterjai n Emisery, da sta kar pustil, da vzamem zadnji artefakt ?Mi je pa že žal, da se nisem spopadel, ker menda dobiš od obeh orožje. Uporabljata dobro orožje ?
Saj so OK orožja. En uporablja unikatno poimenovano legendarno lasersko puško, drugi pa unikatno va'ruun particle puško. Va'ruun orožja na splošno so zelo OP. še posebej če kupiš še skile ki jim boostajo dmg. Če greš v NG+ je tak vseenoče si ju nabavil ali ne.
Belo/modre verzije lahko dobiš praktično kadarkoli če greš v Serpentis sistem in boardaš Va'ruun ladje. Zelo dobro verzijo prodaja tudi secret trader, ki ga lahko srečaš v vesolju. Sicer ne vem če posluje s tabo če nisi v NG+
Ja res je v NG+ zgubiš vse ampak itak sem ju pregovoril.
Teh Varuunov pa sploh ne vem če sem jih že srečal :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
A kdo ve, sovražne ladje se spawnajo random po vesolju ali ko jih enkrat pokolješ je to to ... ali pa se še sčasoma nazaj respawnajo sovražniki na isti lokaciji?
Tukaj nekdo piše o tem - https://www.reddit.com/r/Starfield/comm...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
A ti postojanke kaj napadajo ? Sem videl, da imaš razne turrete.
Izredno redko, pa še to samo takrat ko si ti tam.
Pa mislim, da ti ne morejo nič uničiti, napadajo samo tebe. Sami outposti so kot je videti neuničljivi.
Do sedaj sem imel samo en napad ene skupine Piratov, streljali so samo name, vse je ostalo nepoškodovano, en outpost pa imam obkrožen z divjimi alienskimi zvermi, ki se občasno sprehajajo tudi skozi outpost, pa mi nikoli niso nič poškodovale, napadejo samo mene če pridem čisto blizu.
Če imaš kakšen Bounty na tvojo glavo potem bi znali biti napadi bolj pogosti, pa seveda v povezavi z glavno zgodbo, če v outpostu postaviš Armillary (lahko ga imaš na ladji ali v outpostu), potem te bodo napadali Starborni.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Buggy ::
A kdo ve, sovražne ladje se spawnajo random po vesolju ali ko jih enkrat pokolješ je to to ... ali pa se še sčasoma nazaj respawnajo sovražniki na isti lokaciji?
Tukaj nekdo piše o tem - https://www.reddit.com/r/Starfield/comm...
se zmeraj RPG spile igrate po vodicih...sram vas bodi!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
A ti postojanke kaj napadajo ? Sem videl, da imaš razne turrete.
Izredno redko, pa še to samo takrat ko si ti tam.
Pa mislim, da ti ne morejo nič uničiti, napadajo samo tebe. Sami outposti so kot je videti neuničljivi.
Do sedaj sem imel samo en napad ene skupine Piratov, streljali so samo name, vse je ostalo nepoškodovano, en outpost pa imam obkrožen z divjimi alienskimi zvermi, ki se občasno sprehajajo tudi skozi outpost, pa mi nikoli niso nič poškodovale, napadejo samo mene če pridem čisto blizu.
Če imaš kakšen Bounty na tvojo glavo potem bi znali biti napadi bolj pogosti, pa seveda v povezavi z glavno zgodbo, če v outpostu postaviš Armillary (lahko ga imaš na ladji ali v outpostu), potem te bodo napadali Starborni.
A potem ni tako kot v Fallout 4 kjer so ti lahko naredili kar nekaj škode.
Še nekaj me zanima. Jaz imam pilot in enginering perke vse, do konca sem level 35 ampak reaktorji še vedno ne dosegajo polne zmogljivosti ? Pa imam reaktor C klase.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
A kdo ve, sovražne ladje se spawnajo random po vesolju ali ko jih enkrat pokolješ je to to ... ali pa se še sčasoma nazaj respawnajo sovražniki na isti lokaciji?
Tukaj nekdo piše o tem - https://www.reddit.com/r/Starfield/comm...
se zmeraj RPG spile igrate po vodicih...sram vas bodi!
Saj to ni vodič
![:|](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_confused.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Rabim ladjo katera ima možnost 28LY grav jump ampak nimam dovolj denarja za novo ladjo. Največji grav jump katerega lahko kupim je pa 26LY
![:|](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_confused.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Mi je uspelo spraviti na 28. Sem zmanjšal težo tako, da sem zmanjšal kapaciteto škladišča še pred tem pa prodal za 1 tono neke brez vezne robe kot so copati, namizni okraski, samo uteži sem imel za 150 kg...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lojz123 ::
Se mi zdi pa igra obupno prelahka tudi nekatera orožja so premočna.
Igram na najtežji stopnji pa z revenant puško zmeljem vse nasprotnike kot za šalo.
Igram na najtežji stopnji pa z revenant puško zmeljem vse nasprotnike kot za šalo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Pa tudi premalo sovražnikov je. Npr, ko raziskuješ kakšen prazen planet tja bi lahko prišlo več ladij in sovražnikov.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tribal ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Spet imam občutek, da igram drugo igro kot ostali tukaj ![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Sem level 160 (11. multiverz, ki ga sedaj igram v celoti, vse možne queste in achievemente) in sovražniki so pri meni še vedno kar velik izziv to na normalni težavnosti.
Večina sovražnikov ima Advanced opremo kar pomeni da so kar precej trpežni in delajo po 1000 damage/sekundo, jaz imam pa z vsemi skilli samo dobrih 3000 življenja. En sam sovražnik me torej sesuje v treh sekundah, so pa vedno v skupinah.
Umetna pamet je tudi ena boljših kar sem jih videl do sedaj v igrah. Če na primer uletim v kakšno skladišče bom takoj videl 10 rdečih pikic naokoli, pa nikjer nobenega sovražnika. Vsi se dobro skrivajo in ves čas streljajo.
Je treba kar precej iskanja da jih sploh najdem, ker vedno najdejo najbolj skrite in temačne kotičke. Če bi normalno dirjal naokoli kot v večini streljačin bi bil mrtev že davno preden bi našel prvega sovražnika. Še tako super orožje mi ne bi pomagalo prav nič.
Praktično edina možnost je uporaba Powers, še posebej Phased Time. V upočasnjenem načinu moram potem opazovati pot izstrelkov da lahko ugotovim kje se skriva kakšen sovražnik in potem moram priti do vsakega posebej, ker so tako skriti da razen orožja nič ne štrli iz zaklona in jih ne morem kar "posnajpati" od daleč.
Umetna pamet je že kar malo nadležna, saj ko opazijo da začno zgubljati ali pa so ranjeni, začno bežati in potem jih je pa sploh težko najti. Pa na veliko uporabljajo Jet Packe in menjavajo nadstropja.
Enkrat sem na odprtem zasledoval ranjenega sovražnika, ki je sredi boja panično odvrgel orožje in začel bežati vreščeč da za to ni vredno umreti. Me je zanimalo do kam bo šel. Tekel je s tako brzino da ga nisem mogel ujeti in po kakšnem kilometru sem ga potem pustil...
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Sem level 160 (11. multiverz, ki ga sedaj igram v celoti, vse možne queste in achievemente) in sovražniki so pri meni še vedno kar velik izziv to na normalni težavnosti.
Večina sovražnikov ima Advanced opremo kar pomeni da so kar precej trpežni in delajo po 1000 damage/sekundo, jaz imam pa z vsemi skilli samo dobrih 3000 življenja. En sam sovražnik me torej sesuje v treh sekundah, so pa vedno v skupinah.
Umetna pamet je tudi ena boljših kar sem jih videl do sedaj v igrah. Če na primer uletim v kakšno skladišče bom takoj videl 10 rdečih pikic naokoli, pa nikjer nobenega sovražnika. Vsi se dobro skrivajo in ves čas streljajo.
Je treba kar precej iskanja da jih sploh najdem, ker vedno najdejo najbolj skrite in temačne kotičke. Če bi normalno dirjal naokoli kot v večini streljačin bi bil mrtev že davno preden bi našel prvega sovražnika. Še tako super orožje mi ne bi pomagalo prav nič.
Praktično edina možnost je uporaba Powers, še posebej Phased Time. V upočasnjenem načinu moram potem opazovati pot izstrelkov da lahko ugotovim kje se skriva kakšen sovražnik in potem moram priti do vsakega posebej, ker so tako skriti da razen orožja nič ne štrli iz zaklona in jih ne morem kar "posnajpati" od daleč.
Umetna pamet je že kar malo nadležna, saj ko opazijo da začno zgubljati ali pa so ranjeni, začno bežati in potem jih je pa sploh težko najti. Pa na veliko uporabljajo Jet Packe in menjavajo nadstropja.
Enkrat sem na odprtem zasledoval ranjenega sovražnika, ki je sredi boja panično odvrgel orožje in začel bežati vreščeč da za to ni vredno umreti. Me je zanimalo do kam bo šel. Tekel je s tako brzino da ga nisem mogel ujeti in po kakšnem kilometru sem ga potem pustil...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
HolyFuck1 ::
Umetna pamet je tudi ena boljših kar sem jih videl do sedaj v igrah.
Kaj kadiš, ker jaz bi tudi.
Predlagam, da si na ST dodaš podpis (in ga narediš vidnega), kjer je zapisano nekaj v smislu "igre igram na ogromnih količinah copiuma. Moje trditve so daleč od objektivnih, resnico pa močno prikrajam"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
Če imaš particle beam rifle in dmg perke perke vse na very hard pospraviš v par sekundah. Le to pa v Serpentis sistemu nabaviš takoj ker lahko boardaš na tone va'ruun ladij.
Vmes lahko srečaš še The Trader-ja, ki Starbornom prodaja opremo. Kupiš va'ruun partifle puško z perkom, ki sovražnikom z polnim hpjem dela dvojni dmg in vse razen elitne sovražnike pospraviš z 1 strelom. Je še boljša je od legendarne particle puške ki jo dropa Emissary.
Razen, če se povprečna težavnost kaj dvigne z višjimi lvli in NG cikli ima igra čisto prenizki lvl sovražnike večino časa.
Vmes lahko srečaš še The Trader-ja, ki Starbornom prodaja opremo. Kupiš va'ruun partifle puško z perkom, ki sovražnikom z polnim hpjem dela dvojni dmg in vse razen elitne sovražnike pospraviš z 1 strelom. Je še boljša je od legendarne particle puške ki jo dropa Emissary.
Razen, če se povprečna težavnost kaj dvigne z višjimi lvli in NG cikli ima igra čisto prenizki lvl sovražnike večino časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Furbo ::
Rabim ladjo katera ima možnost 28LY grav jump ampak nimam dovolj denarja za novo ladjo. Največji grav jump katerega lahko kupim je pa 26LY![]()
Lahko daš na ladjo tudi kakega kompanjona, ki ti podaljša doseg..
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Rabim ladjo katera ima možnost 28LY grav jump ampak nimam dovolj denarja za novo ladjo. Največji grav jump katerega lahko kupim je pa 26LY![]()
Lahko daš na ladjo tudi kakega kompanjona, ki ti podaljša doseg..
Vem ja npr Saro. Ampak sem rešil tako,da sem kupil boljši graw drive prišel na 26 nato zmanjšal težo in je bilo 28. Motorji in cargo so še najtežji del ladje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Grav Jump ti najbolj podaljša Science skill "Astrodynamics". Za 30% dalj skačeš z enakim motorjem, pa še pol manjši tank bencina rabiš.
__________
Kar se tiče pa skaliranja sovražnikov, za katerega vsi pravijo da ne obstaja, le ta dejansko do neke mere obstaja ampak nobenemu ni jasno kako zadeva deluje.
Nekaj je povezano z leveli posameznih sončnih sistemov, ki gredo od 1 do 75, nekaj pa mora biti povezano tudi z našim levelom ki sploh nima omejitev. Drugače ni možno pojasniti, da sem že srečal level 150+ sovražnike.
Zaenkrat je ta level sistem videti precej kaotično saj ves čas srečujem eno čudno mešanico vseh mogočih levelov. Vse od level 6 pa do level 160. Včasih celo skupaj.
__________
Kar se tiče pa skaliranja sovražnikov, za katerega vsi pravijo da ne obstaja, le ta dejansko do neke mere obstaja ampak nobenemu ni jasno kako zadeva deluje.
Nekaj je povezano z leveli posameznih sončnih sistemov, ki gredo od 1 do 75, nekaj pa mora biti povezano tudi z našim levelom ki sploh nima omejitev. Drugače ni možno pojasniti, da sem že srečal level 150+ sovražnike.
Zaenkrat je ta level sistem videti precej kaotično saj ves čas srečujem eno čudno mešanico vseh mogočih levelov. Vse od level 6 pa do level 160. Včasih celo skupaj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bemfa ::
Jaz sem v NG+1 pri lvl 70 že konkretno over powered, tudi na very hard. Pa imam zelo malo skill pointsov v weapon/ballistic tree-ju.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Grav Jump ti najbolj podaljša Science skill "Astrodynamics". Za 30% dalj skačeš z enakim motorjem, pa še pol manjši tank bencina rabiš.
__________
Kar se tiče pa skaliranja sovražnikov, za katerega vsi pravijo da ne obstaja, le ta dejansko do neke mere obstaja ampak nobenemu ni jasno kako zadeva deluje.
Nekaj je povezano z leveli posameznih sončnih sistemov, ki gredo od 1 do 75, nekaj pa mora biti povezano tudi z našim levelom ki sploh nima omejitev. Drugače ni možno pojasniti, da sem že srečal level 150+ sovražnike.
Zaenkrat je ta level sistem videti precej kaotično saj ves čas srečujem eno čudno mešanico vseh mogočih levelov. Vse od level 6 pa do level 160. Včasih celo skupaj.
Sem vedel, da obstaja en skill (Astrodynamics) pa se nikakor nisem spomnil kateri je čeprav sem nekaj bral po skillih.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
Jaz sem v NG+1 pri lvl 70 že konkretno over powered, tudi na very hard. Pa imam zelo malo skill pointsov v weapon/ballistic tree-ju.
Zreba je vedet tudi, da se dmg perki stackajo. "Rifle" in "pistol" dmg perk se stackata tako z "ballistic" kot "laser" in "particle" weapon perki. Bela va'ruun puška tako dela preko 600 base damage in to komaj "refined" verzija. Verjetno ker je tako balistično kot particle orožje, in dobi dmg boost od obeh perkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Teramorphov bi lahko bilo veliko več. Zaenkrat sem srečal samo dva enega v enem od glavnih kvestov in enega v bližini enega templja. Tisti ob templju je bil level 14 pa sem imel velika dela z njim.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
Teramorphov bi lahko bilo veliko več. Zaenkrat sem srečal samo dva enega v enem od glavnih kvestov in enega v bližini enega templja. Tisti ob templju je bil level 14 pa sem imel velika dela z njim.
Pri templjih se sem jih srečal že kar nekaj. Od navadnih od albino Terramorpha do različnih drugih sort, pogosto mutirane verzije. Tu bo dolgoročno še sigurno neka povezava.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Sedaj smo že vsi verjetno tako daleč, da tole ne bo prevelik kvarnik.
Kolikor je meni znano ima ene najboljših orožij Starborn Trader (NG+ NPC), ki pride zelo prav tistim, ki si levelajo svoje Powers do 10. stopnje. Seveda rabiš vsaj 50k kreditov preden ga obiščeš.
Starborn Trader nas kontaktira v sistemu Feynman ko pridemo v orbito planeta Feynman I.
Ta trader se pojavi samo v NG+, kar je logično ker bi si z njegovim blagom prej lahko pokvaril igralno izkušnjo.
Posluje izključno samo s Starborni in v NG+ smo seveda vsi že Starborni.
Kolikor je meni znano ima ene najboljših orožij Starborn Trader (NG+ NPC), ki pride zelo prav tistim, ki si levelajo svoje Powers do 10. stopnje. Seveda rabiš vsaj 50k kreditov preden ga obiščeš.
--- Spoiler ---
Starborn Trader nas kontaktira v sistemu Feynman ko pridemo v orbito planeta Feynman I.
Ta trader se pojavi samo v NG+, kar je logično ker bi si z njegovim blagom prej lahko pokvaril igralno izkušnjo.
Posluje izključno samo s Starborni in v NG+ smo seveda vsi že Starborni.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
Jaz sem ga srečal v Serpentis sistemu že v 2 NG ciklih, ko sem šel tja po va'ruun particle puško in municijo.
Drugače pa ja, njegova va'ruun particle puška ki je že tako op dela vsem sovražnikom ki imajo full HP dvojni damage. To one shotaš vse razen elitov, pa še tem pri nižjih lvlioh pobereš večino hpja.
Drugače pa ja, njegova va'ruun particle puška ki je že tako op dela vsem sovražnikom ki imajo full HP dvojni damage. To one shotaš vse razen elitov, pa še tem pri nižjih lvlioh pobereš večino hpja.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Teramorphov bi lahko bilo veliko več. Zaenkrat sem srečal samo dva enega v enem od glavnih kvestov in enega v bližini enega templja. Tisti ob templju je bil level 14 pa sem imel velika dela z njim.
Pri templjih se sem jih srečal že kar nekaj. Od navadnih od albino Terramorpha do različnih drugih sort, pogosto mutirane verzije. Tu bo dolgoročno še sigurno neka povezava.
Verjetno DLC.
Lahko bi naredili en planet v stilu Starship Troopers
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Saj je cela Vanguard quest linija posvečena Terramorphom. Imaš celo napad Terramorphov na glavno mesto.
Pri meni so bili v mestu trije Terramorphi vsi level 100 in sem z najmočnejšim orožjem porabil kar okoli 500 metkov, da sem jih pospravil.
Pri meni so bili v mestu trije Terramorphi vsi level 100 in sem z najmočnejšim orožjem porabil kar okoli 500 metkov, da sem jih pospravil.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
Saj je cela Vanguard quest linija posvečena Terramorphom. Imaš celo napad Terramorphov na glavno mesto.
Pri meni so bili v mestu trije Terramorphi vsi level 100 in sem z najmočnejšim orožjem porabil kar okoli 500 metkov, da sem jih pospravil.
ja, že a vseeno sumljivo da jih pogosto srečaš polek Starborn templjev.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Furbo ::
Ma saj vsak ta tempel bi moral biti epic fight, ne pa upokojenski sprehod
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lojz123 ::
Ni to elden ring fight je več ali manj ena žalost. Ena boljših zadev je gradnja ladij
Zaslužil skoraj milijon ter skoraj vse porabil za gradnjo ladje z najdražjimi komponentami
Posledica je da sedaj še bitke z ladjami niso več iziv
Zaslužil skoraj milijon ter skoraj vse porabil za gradnjo ladje z najdražjimi komponentami
Posledica je da sedaj še bitke z ladjami niso več iziv
![:'(](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cry.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Kar se tiče streljanja je tole še najboljša igra od Bethesde se vidi, da so jim pomagali FPS mojstri Id software.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
Streljanje je kar konkretno izboljšano napram Falloutom, je pa še vedno slabše kot kak Destiny, kjer je gunplay čisti užitek. Najbolj me moti da igra skoraj ne zaznava headshotov in moraš streljat v telo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Streljanje je kar konkretno izboljšano napram Falloutom, je pa še vedno slabše kot kak Destiny, kjer je gunplay čisti užitek. Najbolj me moti da igra skoraj ne zaznava headshotov in moraš streljat v telo.
Ja saj mislil sem na Fallout. Destiny ne vem če sem kdaj igral. kaj potem je destiny v rangu DOOM kar se tiče FPS streljanja ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
Streljanje je kar konkretno izboljšano napram Falloutom, je pa še vedno slabše kot kak Destiny, kjer je gunplay čisti užitek. Najbolj me moti da igra skoraj ne zaznava headshotov in moraš streljat v telo.
Ja saj mislil sem na Fallout. Destiny ne vem če sem kdaj igral. kaj potem je destiny v rangu DOOM kar se tiče FPS streljanja ?
Destiny je za moje pojme v samem vrhu iger glede gunplaya. Bungie 20 let niso delali nič drugega kot streljačine in se pozna. Je pa vseeno Starfield dovolj dober da ne morem reči da mi gunplay gre na jetra ali kaj podobnega.
Edino ne zaznavanje headshotov me moti.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
Ma saj vsak ta tempel bi moral biti epic fight, ne pa upokojenski sprehod
In tole lepo povzame moj vtis igre. En sam dolgčas. Loading screen, loading screen, pew pew pew, loading screen. Ne vem kako ampak že zgodaj (lvl 8 se mi zdi) sem dobil neko lasersko puško s katero potolčem vse z max tremi streli. 99% z enim. En sam loading screen simulator je tole zaenkrat.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
HolyFuck1 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avowed (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5887 (385) | oo7 |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 78652 (3409) | todman74 |
» | Fallout 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 25861 (1630) | oo7 |
» | Baldur's Gate 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 37604 (8031) | oo7 |