Forum » Igre » Starfield
Starfield
Ang3lo ::
Ryzen 5800X3D | 32GB DDR4 3600 | GeForce 3090 Ti Suprim X
Alphacool Eisbaer Aurora 360 | MSI Tomahawk MAX B450 | Lian Li o11 EVO
Alphacool Eisbaer Aurora 360 | MSI Tomahawk MAX B450 | Lian Li o11 EVO
oo7 ::
Ma teh 1000 planetov me ne impresionira. Elite dangerous ima 400 miljard zvezd (kolikor naj bi jih bilo v Milky Way) in še nekajkrat več planetov, pa na večini nimaš kaj dost za počet .
Jaz bom kupil navadno verzijo preko resellerjev za 40 eur. To je zato ker:
- ne podpiram višjih cen (vsi bi podražali na 70 eur+)
- ne podpiram early access privilegiranja
- ne podpiram mikrotransakcij (na prodaj naj bi bili skini, verjetno še kaj drugega)
Zanimiva se mi zdi samo ura, če se jo bo dalo dobit za neko normalno ceno.
Tudi jaz bom kupil navadno verzijo sem mislil, da ima premium tudi season pass pa je samo en DLC.
Bom pa kupil v fizični obliki.
DLCje pa lahko kupim naknadno.
V življenju nisem še kupil ene mikrotransakcije pa je tudi zdaj ne mislim.
oo7 ::
111111111111 je izjavil:
Ma teh 1000 planetov me ne impresionira. Elite dangerous ima 400 miljard zvezd (kolikor naj bi jih bilo v Milky Way) in še nekajkrat več planetov, pa na večini nimaš kaj dost za počet .
Jaz bom kupil navadno verzijo preko resellerjev za 40 eur. To je zato ker:
- ne podpiram višjih cen (vsi bi podražali na 70 eur+)
- ne podpiram early access privilegiranja
- ne podpiram mikrotransakcij (na prodaj naj bi bili skini, verjetno še kaj drugega)
Zanimiva se mi zdi samo ura, če se jo bo dalo dobit za neko normalno ceno.
Ura?
Tako uro boš imel tudi v igri kjer boš imel večino podatkov tako kot V Fallout si imel pip-boy.
oo7 ::
Legendarni NPC iz Oblivina tudi v Starfildu
Starfield Adoring Fan Returns From The Elder Scrolls IV Oblivion.
Starfield Adoring Fan Returns From The Elder Scrolls IV Oblivion.
BorutO ::
Ma teh 1000 planetov me ne impresionira. Elite dangerous ima 400 miljard zvezd (kolikor naj bi jih bilo v Milky Way) in še nekajkrat več planetov, pa na večini nimaš kaj dost za počet .
Jaz bom kupil navadno verzijo preko resellerjev za 40 eur. To je zato ker:
- ne podpiram višjih cen (vsi bi podražali na 70 eur+)
- ne podpiram early access privilegiranja
- ne podpiram mikrotransakcij (na prodaj naj bi bili skini, verjetno še kaj drugega)
Zanimiva se mi zdi samo ura, če se jo bo dalo dobit za neko normalno ceno.
V naši galaksiji bi naj bilo na bilijone planetov. Nekaj sto milijard jih je premalo.
Ampak upam, da bo igra res kul v single playerju. Iger z modi nikoli ne igram. Edino eso in wow sem igral s parimi addoni, da sem lažje igral.
oo7 ::
Vedno v prvo preigram igro taka kot je originalna. V drugo pa probam z modi sploh igre od Bethesde.
111111111111 ::
Vedno v prvo preigram igro taka kot je originalna. V drugo pa probam z modi sploh igre od Bethesde.
Amen. :)
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
oo7 ::
oo7 ::
Starfield ships will include a "rage quit" button for players to hit at any moment
https://www.dexerto.com/starfield/starf...
https://www.dexerto.com/starfield/starf...
Izi ::
Zaenkrat je v igri 82 različnih skillov, v petih različnih kategorijah.
Physical - 16 Skillov
Social - 16 Skillov
Combat - 17 Skillov
Science - 16 Skillov
Tech - 17 Skillov
Vsak Skill ima 4 stopnje, kar pomeni da je vseh Skillov v bistvu 328.
Naš Background, ki ga za našega junaka izberemo na začetku nam odklene 3 Skille, za odklenitev ostalih 325 pa rabimo Skill točke, ki jih dobivamo samo po 1 na vsak level.
Za naučenje vsega bi torej moral naš junak priti do level 325, kar pa skoraj zagotovo ne bo mogoče. Maksimalen level še ni znam ampak kaže da bo nekje med 50 in 100, kar pomeni, da bo treba skrbno študirati katere skille se splača naučiti.
Physical - 16 Skillov
Social - 16 Skillov
Combat - 17 Skillov
Science - 16 Skillov
Tech - 17 Skillov
Vsak Skill ima 4 stopnje, kar pomeni da je vseh Skillov v bistvu 328.
Naš Background, ki ga za našega junaka izberemo na začetku nam odklene 3 Skille, za odklenitev ostalih 325 pa rabimo Skill točke, ki jih dobivamo samo po 1 na vsak level.
Za naučenje vsega bi torej moral naš junak priti do level 325, kar pa skoraj zagotovo ne bo mogoče. Maksimalen level še ni znam ampak kaže da bo nekje med 50 in 100, kar pomeni, da bo treba skrbno študirati katere skille se splača naučiti.
oo7 ::
oo7 ::
oo7 ::
Todd Howard pravi, da je Starfield 5 ali 6 iger v eni.
Starfield is like five or six games in one, right? It's the spaceship game, it's the on the ground game, it's the dialogue game, it's the outpost game, it's the crafting game...
Starfield is like five or six games in one, right? It's the spaceship game, it's the on the ground game, it's the dialogue game, it's the outpost game, it's the crafting game...
Izi ::
Prva razširitev zgodbe za Stafield je že napovedana in se bo imenovala "Shattered Space".
Datum izida razširitve še ni znan, pričakuje pa se, da bo na voljo kakšne 3 do 6 mesecev po izidu igre, se pravi enkrat leta 2024. Ker posebej omenjajo "prvo" razširitev, to pomeni, da v naslednjih letih načrtujejo še več razširitev.
Prvo razširitev so vključili tudi v Premium verzijo igre, ki pa je kar 30 € dražja od Standardne, tako da je vprašanje ali se splača. Je pa v Premium ceno 100 € vključen tudi Early Access, ki je postal že kar običajna ponudba AAA iger in tokrat vsebuje kar 5 dni predčasnega igranja, se pravi že od 1. septembra 2023.
Datum izida razširitve še ni znan, pričakuje pa se, da bo na voljo kakšne 3 do 6 mesecev po izidu igre, se pravi enkrat leta 2024. Ker posebej omenjajo "prvo" razširitev, to pomeni, da v naslednjih letih načrtujejo še več razširitev.
Prvo razširitev so vključili tudi v Premium verzijo igre, ki pa je kar 30 € dražja od Standardne, tako da je vprašanje ali se splača. Je pa v Premium ceno 100 € vključen tudi Early Access, ki je postal že kar običajna ponudba AAA iger in tokrat vsebuje kar 5 dni predčasnega igranja, se pravi že od 1. septembra 2023.
BorutO ::
Pa saj 100 eur ni veliko za tako igro. Časi se spreminjajo ... igre so vedno dražje, boljše in ni da ni ... ne moremo se vedno držati v krogu med 50-60 eur za igro. Mene v bistvu zelo čudi, da se cene iger ne dvignejo veliko bolj gor. Če gledamo kako se vse podraži, ko malo plačo dvignejo, vidimo, da je to, da so igre stalno v nekje istem cenovnem rangu, potem so zelo poceni. Treba vedeti, da ko izdelujejo igre, morejo marsikaj menjati, kupiti, nadgraditi, najeti in ni da ni + tega je vse to našteto vedno dražje iz leta v leto, cene so pa še vedno iste.
111111111111 ::
Pa saj 100 eur ni veliko za tako igro. Časi se spreminjajo ... igre so vedno dražje, boljše in ni da ni ... ne moremo se vedno držati v krogu med 50-60 eur za igro. Mene v bistvu zelo čudi, da se cene iger ne dvignejo veliko bolj gor. Če gledamo kako se vse podraži, ko malo plačo dvignejo, vidimo, da je to, da so igre stalno v nekje istem cenovnem rangu, potem so zelo poceni. Treba vedeti, da ko izdelujejo igre, morejo marsikaj menjati, kupiti, nadgraditi, najeti in ni da ni + tega je vse to našteto vedno dražje iz leta v leto, cene so pa še vedno iste.
Hja, navsezadnje prihajam iz generacije, ki je celo osnovno, srednjo šolo in faks igrala igre zastonj. :D Zato da kakšno sploh kupim, že kar velik uspeh, sem pa res pokupil precej naslovov, ki sem jih igral kot pirat. :D Zato mi je cena 100€ too much. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
oo7 ::
Prva razširitev zgodbe za Stafield je že napovedana in se bo imenovala "Shattered Space".
Datum izida razširitve še ni znan, pričakuje pa se, da bo na voljo kakšne 3 do 6 mesecev po izidu igre, se pravi enkrat leta 2024. Ker posebej omenjajo "prvo" razširitev, to pomeni, da v naslednjih letih načrtujejo še več razširitev.
Prvo razširitev so vključili tudi v Premium verzijo igre, ki pa je kar 30 € dražja od Standardne, tako da je vprašanje ali se splača. Je pa v Premium ceno 100 € vključen tudi Early Access, ki je postal že kar običajna ponudba AAA iger in tokrat vsebuje kar 5 dni predčasnega igranja, se pravi že od 1. septembra 2023.
Če se ne motim bo prva razširitev shattered Space na voljo prvi dan če boš kupil premium verzijo ?
oo7 ::
111111111111 je izjavil:
Pa saj 100 eur ni veliko za tako igro. Časi se spreminjajo ... igre so vedno dražje, boljše in ni da ni ... ne moremo se vedno držati v krogu med 50-60 eur za igro. Mene v bistvu zelo čudi, da se cene iger ne dvignejo veliko bolj gor. Če gledamo kako se vse podraži, ko malo plačo dvignejo, vidimo, da je to, da so igre stalno v nekje istem cenovnem rangu, potem so zelo poceni. Treba vedeti, da ko izdelujejo igre, morejo marsikaj menjati, kupiti, nadgraditi, najeti in ni da ni + tega je vse to našteto vedno dražje iz leta v leto, cene so pa še vedno iste.
Hja, navsezadnje prihajam iz generacije, ki je celo osnovno, srednjo šolo in faks igrala igre zastonj. :D Zato da kakšno sploh kupim, že kar velik uspeh, sem pa res pokupil precej naslovov, ki sem jih igral kot pirat. :D Zato mi je cena 100€ too much. :D
Na CD keys dobiš premium verzijo za 74 eur.
Izi ::
Če se ne motim bo prva razširitev shattered Space na voljo prvi dan če boš kupil premium verzijo ?
Motiš se.
Todd je rekel, da gre za "Post-launch" zadevo, ki je še precej daleč od izida. Bolj natančen ni bil. Javnost predvideva okoli 3 do 6 mesecev po izidu.
Ve se da bo šlo za pravo razširitev zgodbe, več pa ni znano.
Kako si sploh pomislil, da bo razširitev zgodbe na voljo že prvi dan? To bi pomenilo, da so na silo izrezali del zgodbe, da bi jo prodajali posebej. Take svinjarije si pri tej igri verjetno ne bi upali privoščiti.
oo7 ::
Če se ne motim bo prva razširitev shattered Space na voljo prvi dan če boš kupil premium verzijo ?
Motiš se.
Todd je rekel, da gre za "Post-launch" zadevo, ki je še precej daleč od izida. Bolj natančen ni bil. Javnost predvideva okoli 3 do 6 mesecev po izidu.
Ve se da bo šlo za pravo razširitev zgodbe, več pa ni znano.
Kako si sploh pomislil, da bo razširitev zgodbe na voljo že prvi dan? To bi pomenilo, da so na silo izrezali del zgodbe, da bi jo prodajali posebej. Take svinjarije si pri tej igri verjetno ne bi upali privoščiti.
Ja imaš prav ne bo takoj ob izidu.
Razširitve ne bo kupil vsak tako, da na glavno zgodbo verjetno ne bo vplivalo tista bo v celoti v standart verziji.
meho7 ::
Bethesda vas spet rajca na koncu bo pa se ena Fallout bug's galore zgodba.
"Fool me once, shame on you"
"Fool me once, shame on you"
BorutO ::
Bugi bodo 100% prisotni, plus razni triki, ki ne bi smeli biti, verjetno tudi. Recimo pri Skyrimu, kjer si lahko iz kombinacij alchemya in enchantinga naredil neskončno močno orožje, katera je na koncu lahko zrušila samo igro ...
Če bo Starfield imel podobne trike, bo še lahko bolj zanimiva kot Skyrim. Skyrim je imel recimo polno failov ... recimo, že v samem začetku igre, preden si napadel prvega zmaja, da si prišel do dragonborna, si lahko skakal po zemljevidu do lokacij, kjer so bili bosi zmajev in chesti z zelo dobrimi geari in orožji ... brez težav si lahko šel do teh chestov, ker takrat še zmajev ni bilo mogoče nikjer najti. Zakaj bi igral po misijah do dobrega geara in orožja, če lahko greš direkt po to po ovinkih in brez bojev, ki bi mogli biti?
Da bi vse tako naredili, je skoraj nemogoče, gre za čez 1000 planetov, pa vprašanje kaj vse bo mogoče najti na vsakem planetu, pa če so na tistem planetu vse skupaj na hitro kaj naredili skupaj ali so si res vzeli za recimo 500 planetov, da so jih naredili v nulo, kot da bi delali eno samo mapo oz. samo en planet. Pričakujem, da bo prve tedne ocena na steamu Mostly Positive ... :) Ampak jaz jo bom igral, ker rad gradim baze po svoje, plovila in vozila ...
Če bo Starfield imel podobne trike, bo še lahko bolj zanimiva kot Skyrim. Skyrim je imel recimo polno failov ... recimo, že v samem začetku igre, preden si napadel prvega zmaja, da si prišel do dragonborna, si lahko skakal po zemljevidu do lokacij, kjer so bili bosi zmajev in chesti z zelo dobrimi geari in orožji ... brez težav si lahko šel do teh chestov, ker takrat še zmajev ni bilo mogoče nikjer najti. Zakaj bi igral po misijah do dobrega geara in orožja, če lahko greš direkt po to po ovinkih in brez bojev, ki bi mogli biti?
Da bi vse tako naredili, je skoraj nemogoče, gre za čez 1000 planetov, pa vprašanje kaj vse bo mogoče najti na vsakem planetu, pa če so na tistem planetu vse skupaj na hitro kaj naredili skupaj ali so si res vzeli za recimo 500 planetov, da so jih naredili v nulo, kot da bi delali eno samo mapo oz. samo en planet. Pričakujem, da bo prve tedne ocena na steamu Mostly Positive ... :) Ampak jaz jo bom igral, ker rad gradim baze po svoje, plovila in vozila ...
oo7 ::
Pričakujem, da bo prve tedne ocena na steamu Mostly Positive ... :) Ampak jaz jo bom igral, ker rad gradim baze po svoje, plovila in vozila ...
Ocena na Steamu takoj na začetku bo predvsem odvisna od tega ali bo igra delala dobro ali bodo tehnične težave.
Tudi jaz jo bom igral so me že dolgo časa nazaj prepričali sedaj s Starfield Directom pa 100%
oo7 ::
Starfield will support native 4K resolutions and 60fps only on PC
According to Howard, the game will be locked at 30fps on the Xbox Series consoles. Moreover, Bethesda targets a reconstructed 4K resolution on Xbox Series X, and a reconstructed 1440p resolution on Xbox Series S.
According to Howard, the game will be locked at 30fps on the Xbox Series consoles. Moreover, Bethesda targets a reconstructed 4K resolution on Xbox Series X, and a reconstructed 1440p resolution on Xbox Series S.
Polda ::
ahac ::
R.I.P. Star Citizen
?? RIP ... če pa se sploh še ni rodil :)
Kakorkoli, nevem če je te dve igri za primerjat saj skupnega razen vesolja imata bolj malo.
S koom pa se potem lahko Star citizen primerja in s kom Starfield ?
Star Citizen se lahko primerja z raznimi drugimi goljufijami kupcev.
Starfield je pa igra in se lahko primerja z igrami.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Polda ::
R.I.P. Star Citizen
?? RIP ... če pa se sploh še ni rodil :)
Kakorkoli, nevem če je te dve igri za primerjat saj skupnega razen vesolja imata bolj malo.
S koom pa se potem lahko Star citizen primerja in s kom Starfield ?
Star Citizen se lahko primerja z raznimi drugimi goljufijami kupcev.
Starfield je pa igra in se lahko primerja z igrami.
Ne vem če bi temu lahko rekli goljufija, ker igralci vlagajo denar v to igro že več let in dobro vedo kam vlagajo.
BorutO ::
Sorry, ampak Star Citizen je zanič igra. Mogoče so res vložili ogromno denarja v to, ampak je popolnoma zanič. Brez nekega tutoriala na samem začetku, sploh ne veš kaj moreš početi, ko prideš v igro ... nobenega npcja ne moreš kontaktirati ali pa kar koli ... Glede na denar, ki so ga prejeli, bi ta igra mogla biti že zdavnaj končana, imeti bi mogla že ogromno dlcjev itd ... Če ob takem denarju ni sposobna zbrati daleč najboljše ekipe za dokončanje igre, potem tu nekaj ni v redu ...
Ne rečem, da Starfield ne bo polomija v prevem mesecu ali dveh, ampak pričakujem da bo kar v redu igra, ker so jo z razlogom prestavili tako pozno in marsikaj spremenili itd ... bomo videli, ko jo bomo zagnali .. da ne bo na koncu kot oni cyberpunk, kjer je bil tak halo glede te igre, izid pa je bil ena največjih katastrof.
Ne rečem, da Starfield ne bo polomija v prevem mesecu ali dveh, ampak pričakujem da bo kar v redu igra, ker so jo z razlogom prestavili tako pozno in marsikaj spremenili itd ... bomo videli, ko jo bomo zagnali .. da ne bo na koncu kot oni cyberpunk, kjer je bil tak halo glede te igre, izid pa je bil ena največjih katastrof.
Netrunner ::
@Polda => Star citizen lahko primerjaš z Elite Dangerous, Star Field pa nevem, mogoče z Fallout in Mass effectom.
@ahac => Star Citizen ni nobena goljufija ampak ambiciozen projekt. Žal pa vodstvo ni kos tej nalogi in zato je sitaacija takšna kot je.
@BorutO => Star Citizen je projekt v razvoju in zato še nima tutoriala. Nima smisla izgubljati čas za tutorial, če pa celoten gameplay še ni razvit. Ali je ali ni zanič boš lahko ocenil ko bo igra vsaj v beti, zdaj je še prezgodaj .. čeprav je že 10+ let v razvoju :) ..drugače pa imaš na netu dovolj materiala, da veš kako začeti, če bi te zanimalo. Pa nima veze koliko denarja so dobili, saj četudi imaš neskončno denarja ne moreš takega obsega narditi na hitro, pa upoštevati moraš da vse igre ki so napovedane imajo za sabo že min 5+ let razvoja, Star citizen pa je bil napovedan ko ni obstajalo še nič.
Kakorkoli, upam da bo Starfield dobro optimiziran, tako da bo deloval tudi na slabši konfiguraciji.
@ahac => Star Citizen ni nobena goljufija ampak ambiciozen projekt. Žal pa vodstvo ni kos tej nalogi in zato je sitaacija takšna kot je.
@BorutO => Star Citizen je projekt v razvoju in zato še nima tutoriala. Nima smisla izgubljati čas za tutorial, če pa celoten gameplay še ni razvit. Ali je ali ni zanič boš lahko ocenil ko bo igra vsaj v beti, zdaj je še prezgodaj .. čeprav je že 10+ let v razvoju :) ..drugače pa imaš na netu dovolj materiala, da veš kako začeti, če bi te zanimalo. Pa nima veze koliko denarja so dobili, saj četudi imaš neskončno denarja ne moreš takega obsega narditi na hitro, pa upoštevati moraš da vse igre ki so napovedane imajo za sabo že min 5+ let razvoja, Star citizen pa je bil napovedan ko ni obstajalo še nič.
Kakorkoli, upam da bo Starfield dobro optimiziran, tako da bo deloval tudi na slabši konfiguraciji.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
Polda ::
Po videnem pa bi rekel, da sta si Starfield in Star citizen kar podbni igri razen tega, da je Star citizen resna simulacija Starfield pa arkada. Saj bo imel tudi Star citizen kampanijo kot Starfield.
oo7 ::
Kakorkoli, upam da bo Starfield dobro optimiziran, tako da bo deloval tudi na slabši konfiguraciji.
Minimalne zahteve za igro Stafield
Starfield minimum requirements
Memory: 16 GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti
CPU: Intel Core i7-6800K
File Size: 125 GB
OS: Windows 10
oo7 ::
Starfield ne bo imel kopenskih vozil.
Todd Howard - No. You know, we do design it, I'm sure you've seen this with our other games, where we want to design it so it feels good on foot, but we do have the boost pack. You saw some of that in the video and you have skills for the boost pack, so the boost pack almost acts like this vehicle where you can fly through. It's super fun. And then the low gravity planets are just really, really something special in the game.
Todd Howard - No. You know, we do design it, I'm sure you've seen this with our other games, where we want to design it so it feels good on foot, but we do have the boost pack. You saw some of that in the video and you have skills for the boost pack, so the boost pack almost acts like this vehicle where you can fly through. It's super fun. And then the low gravity planets are just really, really something special in the game.
oo7 ::
Starfield bo imel okoli 1000 planetov od tega jih bo samo 10% podpiralo življenje.
O planetih - "Obviously, it's procedural, so there's no way we're gonna go and handcraft an entire planet," Howard continues. "What we do is we handcraft individual locations, and some of those are placed specifically," the director says, adding that main cities and other locations are deliberately placed and aren't left up to chance.
O planetih - "Obviously, it's procedural, so there's no way we're gonna go and handcraft an entire planet," Howard continues. "What we do is we handcraft individual locations, and some of those are placed specifically," the director says, adding that main cities and other locations are deliberately placed and aren't left up to chance.
Izi ::
- Približno 10% planetov bo imelo življenje.
- Nekatere živali bodo prijazne nekatera napadalne. Vsaka ima svoj AI. Pobijale se bodo tudi med seboj in če boš nekje naletel na pobite živali to verjetno pomeni, da je v bližini nekaj zelo nevarnega.
- Raziskovanje se splača. Popolno raziskanje posameznega planeta, vključno s skeniranjem vseh življenjskih vrst na planetu, se bo finančno zelo izplačalo, saj boš lahko svoje znanstveno poročilo za določen planet drago prodal.
- Ukradene oziroma zaplenjene ladje bo potrebno najprej registrirati, kar bo stalo veliko denarja. Vozil boš lahko tudi neregistrirane. Prodal in uporabljal za dele pa boš lahko samo registrirane ladje. S tem so zaščitili ekonomijo v igri, da ne bi kakšen vesoljski Pirat prelahko obogatel. Poleg tega Todd meni, da bo kraja vesoljskih ladij možna šele v End-Game.
- Naše postojanke, za katere izgradnjo boš sicer rabil kar precej materiala in denarja, bodo lahko samostojno rudarile določeno rudo, ki je na tistem področju. Če bo ta postojanka povezana z drugo tvojo postojanko bo med njima avtomatsko vozila ladja in tovorila narudarjeni material. Z mrežo svojih rudarskih in izdelovalskih postojank boš lahko izdeloval praktično karkoli in služil ogromne denarje. Tudi to bo End-Game zadeva, ker boš najprej rabil ogromno skillov in denarja.
- Nekatere živali bodo prijazne nekatera napadalne. Vsaka ima svoj AI. Pobijale se bodo tudi med seboj in če boš nekje naletel na pobite živali to verjetno pomeni, da je v bližini nekaj zelo nevarnega.
- Raziskovanje se splača. Popolno raziskanje posameznega planeta, vključno s skeniranjem vseh življenjskih vrst na planetu, se bo finančno zelo izplačalo, saj boš lahko svoje znanstveno poročilo za določen planet drago prodal.
- Ukradene oziroma zaplenjene ladje bo potrebno najprej registrirati, kar bo stalo veliko denarja. Vozil boš lahko tudi neregistrirane. Prodal in uporabljal za dele pa boš lahko samo registrirane ladje. S tem so zaščitili ekonomijo v igri, da ne bi kakšen vesoljski Pirat prelahko obogatel. Poleg tega Todd meni, da bo kraja vesoljskih ladij možna šele v End-Game.
- Naše postojanke, za katere izgradnjo boš sicer rabil kar precej materiala in denarja, bodo lahko samostojno rudarile določeno rudo, ki je na tistem področju. Če bo ta postojanka povezana z drugo tvojo postojanko bo med njima avtomatsko vozila ladja in tovorila narudarjeni material. Z mrežo svojih rudarskih in izdelovalskih postojank boš lahko izdeloval praktično karkoli in služil ogromne denarje. Tudi to bo End-Game zadeva, ker boš najprej rabil ogromno skillov in denarja.
oo7 ::
Škoda, ker ne bo vozil. Čeprav bo veliko mrtvih planetov pa vseno bi še lahko malo vozili.
Mogoče bodo MODerji to popravili :)
Mogoče bodo MODerji to popravili :)
Izi ::
Škoda, ker ne bo vozil. Čeprav bo veliko mrtvih planetov pa vseno bi še lahko malo vozili.
Mogoče bodo MODerji to popravili :)
Jetpack, ki ga imamo na hrbtu, oziroma Boost Pack kot mu pravi Todd, je lahko tako močan in uporaben, da vozil sploh ne rabimo.
Nekaj Skillov bo prav za ta Boost pack in če vse to osvojiš in nadgradiš boš pravi Iron Man. A se Iron Man naokoli vozi z avti?
oo7 ::
Škoda, ker ne bo vozil. Čeprav bo veliko mrtvih planetov pa vseno bi še lahko malo vozili.
Mogoče bodo MODerji to popravili :)
Jetpack, ki ga imamo na hrbtu, oziroma Boost Pack kot mu pravi Todd, je lahko tako močan in uporaben, da vozil sploh ne rabimo.
Nekaj Skillov bo prav za ta Boost pack in če vse to osvojiš in nadgradiš boš pravi Iron Man. A se Iron Man naokoli vozi z avti?
Je razlika med jetpakom pa tisto kar uporablja Iron man
oo7 ::
Če bi Starfield izšel tudi za PS5 potem igra letos še ne bi izšla.
Starfield wouldn't make 2023 if it was on PS5 according to Bethesda head
https://www.mirror.co.uk/gaming/starfie...
Starfield wouldn't make 2023 if it was on PS5 according to Bethesda head
https://www.mirror.co.uk/gaming/starfie...
oo7 ::
Starfield genius uses space math to determine the actual size of the game's planets
A Starfield fan has used planetary mathematics to work out how large one of the game's planets is - and how that relates to real-life planets.
At one point in the Starfield Direct, one smart cookie over on Reddit took note of the HUD display as Bethesda showed off a moon called Nemeria IV-a. They note a gravity of 0.4 - 40% as strong as Earth's - and that the horizon appears to be 774m away.
https://www.gamesradar.com/starfield-ge...
A Starfield fan has used planetary mathematics to work out how large one of the game's planets is - and how that relates to real-life planets.
At one point in the Starfield Direct, one smart cookie over on Reddit took note of the HUD display as Bethesda showed off a moon called Nemeria IV-a. They note a gravity of 0.4 - 40% as strong as Earth's - and that the horizon appears to be 774m away.
https://www.gamesradar.com/starfield-ge...
oo7 ::
Tudi možnost romance bo v igri.
Starfield confirms the number of romance options
https://www.gamingbible.com/news/starfi...
Starfield confirms the number of romance options
https://www.gamingbible.com/news/starfi...
Izi ::
Tudi možnost romance bo v igri.
Starfield confirms the number of romance options
https://www.gamingbible.com/news/starfi...
Malo razočaranja za vse romantične duše. V tako velikanski igri bodo samo 4 možnosti za romanco. Pa še zapustijo te lahko jezni, če jim ne bodo všeč tvoje odločitve
Izmed potrjenih štirih se ve samo za ta dva:
Sarah Morgan - Bivša vojakinja in avanturistka, sedaj pa vodja organizacije Constellation, za katero bo delal tudi naš junak oziroma junakinja.
Sam Coe - Bivši vesoljsko kavboj, v sorodu s slavnim Solomonom Coe, ki je bil ustanovitelj mesta Akila City, ki je glavno mesto Freestar Collective.
Tudi ostala dva z možnostjo romance bosta iz vrha organizacije Constellation. In ne, to ne bo robot Vasco
oo7 ::
Starfield bo izšel za Pc in Xbox zaenkrat ne kaže,da bi igra izšla za Playstation čeprav bi lahko bilo zelo drugače.
Zadnje dni je šef Xbox-a Phil Spencer na sodišču kjer se zagovarja pred U.S. Federal Trade Commission zakaj bi bilo upravičeno, da Microsoft kupi Activision Blizard za 69 miljard $.
Spencer je na sodišču tudi povedal, da je eden izmed razlogov, da je Microsoft kupil Zeniamax kamor spada tudi Bethesda zato, ker igre Starfield ne bi bilo na Xbox-u in bi bila Playstation ekskluziva.
Spencer na sodišču - "When we acquired ZeniMax one of the impetus for that is that Sony had done a deal for Deathloop and Ghostwire... to pay Bethesda to not ship those games on Xbox. So, the discussion about Starfield when we heard that Starfield was potentially also going to end up skipping Xbox, we can't be in a position as a third-place console where we fall further behind on our content ownership so we've had to secure content to remain viable in the business."
Zadnje dni je šef Xbox-a Phil Spencer na sodišču kjer se zagovarja pred U.S. Federal Trade Commission zakaj bi bilo upravičeno, da Microsoft kupi Activision Blizard za 69 miljard $.
Spencer je na sodišču tudi povedal, da je eden izmed razlogov, da je Microsoft kupil Zeniamax kamor spada tudi Bethesda zato, ker igre Starfield ne bi bilo na Xbox-u in bi bila Playstation ekskluziva.
Spencer na sodišču - "When we acquired ZeniMax one of the impetus for that is that Sony had done a deal for Deathloop and Ghostwire... to pay Bethesda to not ship those games on Xbox. So, the discussion about Starfield when we heard that Starfield was potentially also going to end up skipping Xbox, we can't be in a position as a third-place console where we fall further behind on our content ownership so we've had to secure content to remain viable in the business."
Ang3lo ::
four Constellation crewmates for you to woo
Dvomim da bojo ti edini v celem Starfieldu, še v Skyrimu lahko poročiš naključno branjevko ali krčmarico. No z modi lahko kogarkoli .
Ryzen 5800X3D | 32GB DDR4 3600 | GeForce 3090 Ti Suprim X
Alphacool Eisbaer Aurora 360 | MSI Tomahawk MAX B450 | Lian Li o11 EVO
Alphacool Eisbaer Aurora 360 | MSI Tomahawk MAX B450 | Lian Li o11 EVO
oo7 ::
Starfield will be a "modder's paradise," says Todd Howard
https://www.gamesradar.com/starfield-wi...
https://www.gamesradar.com/starfield-wi...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avowed (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5615 (113) | oo7 |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 77450 (2207) | todman74 |
» | Fallout 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 25356 (1125) | oo7 |
» | Baldur's Gate 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 36405 (6832) | oo7 |