Forum » Problemi človeštva » Ukinitev vinjet na ravni EU
Ukinitev vinjet na ravni EU
Heavy ::
http://www.rtvslo.si/evropska-unija/bo-...
Birokrati ponovno v akciji. Zavzemajo se za ukinitev vinjet in prehod na cestninjenje.
Popolni bullshit. Ceste ne bodo nič bolj eko, saj bo še vedno enaka količina prometa. Socialno ne bodo nič bolj pravične - (če se voziš po AC se ne voziš po regionalkah, zakaj bi jaz financiral njihovo vzdrževanje?). Onesnaževalec plača - greš z priusom po avtocesti, po regionalki pa gre penzionist z dizel golfom, ki spije skoraj toliko olja kot kurilnega olja.
Birokrati ponovno v akciji. Zavzemajo se za ukinitev vinjet in prehod na cestninjenje.
Sveženj naj bi zagotovil do okolja prijaznejše ceste, socialno pravičnejši in v prihodnost usmerjen sistem ter izboljšal konkurenčnost. Plačilo glede na prevožene kilometre bi prav tako utrdilo načelo "onesnaževalec plača".
Popolni bullshit. Ceste ne bodo nič bolj eko, saj bo še vedno enaka količina prometa. Socialno ne bodo nič bolj pravične - (če se voziš po AC se ne voziš po regionalkah, zakaj bi jaz financiral njihovo vzdrževanje?). Onesnaževalec plača - greš z priusom po avtocesti, po regionalki pa gre penzionist z dizel golfom, ki spije skoraj toliko olja kot kurilnega olja.
#TeamFelix
Smrekar1 ::
http://www.rtvslo.si/evropska-unija/bo-...
Birokrati ponovno v akciji. Zavzemajo se za ukinitev vinjet in prehod na cestninjenje.
Sveženj naj bi zagotovil do okolja prijaznejše ceste, socialno pravičnejši in v prihodnost usmerjen sistem ter izboljšal konkurenčnost. Plačilo glede na prevožene kilometre bi prav tako utrdilo načelo "onesnaževalec plača".
Popolni bullshit. Ceste ne bodo nič bolj eko, saj bo še vedno enaka količina prometa. Socialno ne bodo nič bolj pravične - (če se voziš po AC se ne voziš po regionalkah, zakaj bi jaz financiral njihovo vzdrževanje?). Onesnaževalec plača - greš z priusom po avtocesti, po regionalki pa gre penzionist z dizel golfom, ki spije skoraj toliko olja kot kurilnega olja.
Prius po avtocesti je malenkost (ampak res malenkost) boljši od omenjenega golfa.
Cestninjenje po kilometrini je sicer najbolj pravičen način cestninjenja avtocest.
darksamurai ::
c3p0 ::
A, to pa ne, pri cestnini pa je flat rate glede na klaso tvojega avtomobila, tam jih pravičnost nič ne zanima.
Smrekar1 ::
darksamurai je izjavil:
Po tej logiki bi se morale na takšen način zaračunavati tudi navadne ceste.
Saj se, prek trošarin na gorivo. Cestnina za avtocesto je samo doplačilo za luksuz.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
SambaShare ::
Cestninjenje po kilometrini je sicer najbolj pravičen način cestninjenja avtocest.
Ni. Je brezvezna birokracija, kjer na koncu služijo samo upravljajci tega sistema. Hkrati pa obremenjuje uporabnike, ki morajo za vsako pot računat kaj se jim splača.
Zakaj bi bilo najbolj pravično? Normalno da pogosti uporabniki na km plačajo manj, saj tudi prispevajo večji delež k strošku izgradnje. Če bi imeli samo 1x letne uporabnike AC do izgradnje ne bi prišlo, razen če bi na km računali 100EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Smrekar1 ::
SambaShare je izjavil:
Ni. Je brezvezna birokracija, kjer na koncu služijo samo upravljajci tega sistema. Hkrati pa obremenjuje uporabnike, ki morajo za vsako pot računat kaj se jim splača.
Ne nabijaj. Stara cesta bo vedno cenejša, a počasnejša opcija. Kakšne izračune tu rabiš?
Zakaj bi bilo najbolj pravično? Normalno da pogosti uporabniki na km plačajo manj, saj tudi prispevajo večji delež k strošku izgradnje.
Rekel sem najbolj pravična, ne edina pravična. Razumeš razliko? Povsem pravičnega obračunavanja tako ali tako ni, ker se ne strinjamo s tem kaj je tu pravično.
Heavy ::
darksamurai je izjavil:
Po tej logiki bi se morale na takšen način zaračunavati tudi navadne ceste. To je tako kot bi v dobi neomejenega FTTH interneta nazaj prešaltali na impulze. Kam to vodi nam je vsem jasno.
Pazi kaj pišeš, mnoge EU države imajo naročnine na impulze. Lahko se zgodi da še sem posežejo. Boj proti piratom pa avtorske pravice - kdor več nalaga naj več plača.
#TeamFelix
SambaShare ::
Rekel sem najbolj pravična, ne edina pravična. Razumeš razliko? Povsem pravičnega obračunavanja tako ali tako ni, ker se ne strinjamo s tem kaj je tu pravično.
In jaz se ne strinjam s tem da je najbolj pravična. Niti približno. Plačevanje po km bi bilo pravično kvečjemu če bi bila AC podarjena in bi plačevali le vzdrževanje cest. Tu ko je levji delež povrnitev investicije, pa najbolj pravično da pogosti uporabniki plačujejo na km manj, ker bojo dejansko oni plačali za izgradnjo ne pa 1x letni uporabniki. Za količinski popust še nisi slišal?
Ne nabijaj. Stara cesta bo vedno cenejša, a počasnejša opcija. Kakšne izračune tu rabiš?
Izračun a grem danes po daljši bolj nevarni poti, ali po dražji, hitrejši in varnejši. To je dilema vsakega voznika ko začnemo računati AC na km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Smrekar1 ::
SambaShare je izjavil:
In jaz se ne strinjam s tem da je najbolj pravična. Niti približno. Plačevanje po km bi bilo pravično kvečjemu če bi bila AC podarjena in bi plačevali le vzdrževanje cest. Tu ko je levji delež povrnitev investicije, pa najbolj pravično da pogosti uporabniki plačujejo na km manj, ker bojo dejansko oni plačali za izgradnjo ne pa 1x letni uporabniki. Za količinski popust še nisi slišal?
Količinski popust ni potrošnikova pravica, temveč način kako prodati več. Kdor več rabi avtocesto lahko tudi več plača za njeno izgradnjo, saj jo več rabi. Poleg tega v sistemu ne vidim nobenega razloga, da bi onemogočal obračunavanje količinskih popustov.
Izračun a grem danes po daljši bolj nevarni poti, ali po dražji, hitrejši in varnejši. To je dilema vsakega voznika ko začnemo računati AC na km.
Izračun v tem kontekstu pomeni, da si ustvaril model po katerem vrednotiš čas in varnost. Lahko ta izračun prosim predstaviš?
Če gre namreč za neko oceno na uč (kar sumim da je) to ni izračun, ampak gre za neko nabijanje, ki ni vredno dingovih ledvičk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
darksamurai ::
Rekel sem najbolj pravična, ne edina pravična. Razumeš razliko? Povsem pravičnega obračunavanja tako ali tako ni, ker se ne strinjamo s tem kaj je tu pravično.
Če gledaš celotno sliko je samo eden sistem najbolj pravičen in to je sistem količinskega popusta. Brez rednih uporabnikov AC sistema ne bi bilo in ga tudi občasni uporabniki ne bi koristili.
Če bi obračunavali po sistemu "občasnih" uporabnikov, bi bil sistem predrag, kar pomeni, da ga ne bi bilo, ker ga ne bi nihče koristil.
Smrekar1 ::
darksamurai je izjavil:
[
Če gledaš celotno sliko je samo eden sistem najbolj pravičen in to je sistem količinskega popusta.
Aja?
Količinski popust: 1% popusta na prevoženih 10 km letno, maksimum je 99%. Je to pošteno do nekoga, ki samo zapelje na avtocesto za 5 km enkrat letno?
Če ne si pokazal, da sistema kot si ga opisal ne moreš označiti kot najbolj pravičnega.
darksamurai ::
Oseba, ki enkrat letno prevozi 5km po avtocesti je ne potrebuje. Zaradi takšnih oseb ne bi zgradili AC križa. Tisti, ki na leto naredimo 40.000km po AC plačamo veliko več od tvojega osebka, ki prepelje samo 5km.
Še primer vinjet. Jaz plačam 110€ letno za vinjeto, tvoja hipotetična oseba pa 1x letno 15€. Če bi vsi samo 1x letno prepeljali 5km po AC, bi bila cena tedenske vinjete 110€.
Še primer vinjet. Jaz plačam 110€ letno za vinjeto, tvoja hipotetična oseba pa 1x letno 15€. Če bi vsi samo 1x letno prepeljali 5km po AC, bi bila cena tedenske vinjete 110€.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darksamurai ()
Smrekar1 ::
darksamurai je izjavil:
Oseba, ki enkrat letno prevozi 5km po avtocesti je ne potrebuje. Zaradi takšnih oseb ne bi zgradili AC križa. Tisti, ki na leto naredimo 40.000km po AC plačamo veliko več od tvojega osebka, ki prepelje samo 5km.
Še primer vinjet. Jaz plačam 110€ letno za vinjeto, tvoja hipotetična oseba pa 1x letno 15€. Če bi vsi samo 1x letno prepeljali 5km po AC, bi bila cena tedenske vinjete 110€.
Torej je po tvoje pošteno, da nekdo za avtocesto plača 3€/km, medtem ko ti plačaš 0,275 centa/km?
Lahko prosim poveš kakšna druga razmerja so zate še poštena in katera so nepoštena?
stjan ::
Najboljši sistem bo čez nekaj let, ko boš imel v avtu škatlico, ki bo povezana z bazo, kjer bodo beležili vse prevožene kilometre (GPS ali kaj podobnega).
Konec meseca boš dobil samo položnico za opravljene km in vse prekrške, ki jih boš med potjo naredil.
Shranjevali se bodo vsi podatki, prevožena pot, lokacija, čas, število potnikov v avtomobilu. Možnosti nadzora bodo neomejene :)
Proda kdo starega hrošča z 6V elektriko ?
Konec meseca boš dobil samo položnico za opravljene km in vse prekrške, ki jih boš med potjo naredil.
Shranjevali se bodo vsi podatki, prevožena pot, lokacija, čas, število potnikov v avtomobilu. Možnosti nadzora bodo neomejene :)
Proda kdo starega hrošča z 6V elektriko ?
Smurf ::
darksamurai je izjavil:
Oseba, ki enkrat letno prevozi 5km po avtocesti je ne potrebuje. Zaradi takšnih oseb ne bi zgradili AC križa.
Ker blago pride v trgovino po luftu a ne. Od AC kriza imamo vsi koristi (tudi tisti, ki ga ne porabljajo neposredno). AC drzavi omogoca visji BDP kot bi ga imela sicer.
feryz ::
Saj gre v bistvu za nov kamenček v mozaiku totalne kontrole.
Vinjete nikogar ne motijo, sploh elektronske ne.
Če se gre zgolj za denar, potem podražiš obstoječ sistem (vinjete), dokler ni vzdržen.
Kako pa bodo ovrednotili cestnino, glede na to, da vsak kamion uniči cesto toliko, kot 25.000 osebnih avtomobilov. A se da komu preračunati to?
Že zadnjič je, mislim da Brglez, lepo povedal, da bodo izumrli vsi radarji, kontrole in podobne zadeve, ker se pripravljajo spremembe.
Torej bomo to dobili, v najgrši možni obliki.
Vinjete nikogar ne motijo, sploh elektronske ne.
Če se gre zgolj za denar, potem podražiš obstoječ sistem (vinjete), dokler ni vzdržen.
Kako pa bodo ovrednotili cestnino, glede na to, da vsak kamion uniči cesto toliko, kot 25.000 osebnih avtomobilov. A se da komu preračunati to?
Že zadnjič je, mislim da Brglez, lepo povedal, da bodo izumrli vsi radarji, kontrole in podobne zadeve, ker se pripravljajo spremembe.
Torej bomo to dobili, v najgrši možni obliki.
SambaShare ::
Kdor več rabi avtocesto lahko tudi več plača za njeno izgradnjo, saj jo več rabi. Poleg tega v sistemu ne vidim nobenega razloga, da bi onemogočal obračunavanje količinskih popustov
Mogoče lahko plača, ampak saj ni cilj čim več pobrati. Mi govorimo o pravičnem obračunavanju. In luksuz da bi šel 1x letno na AC za 2€ ni pravičen. Ker so ti ostali uporabniki plačali miljarde da je AC sploh zgrajena.
Če gre namreč za neko oceno na uč (kar sumim da je) to ni izračun, ampak gre za neko nabijanje, ki ni vredno dingovih ledvičk.
Jasno je vedno subjektivna ocena. Nabijanje je pa samo zate, se mar ne spomniš prejšnjega pol-zaprtega pobiranja cestnin in izogibanja plačevanja npr. na Vodicah?
Smrekar1 ::
SambaShare je izjavil:
Nabijanje je pa samo zate, se mar ne spomniš prejšnjega pol-zaprtega pobiranja cestnin in izogibanja plačevanja npr. na Vodicah?
Tisto je bržkone najbolj nepravičen in neumen način pobiranja cestnin. Kako prideš od tega na to, da je "količinski popust" - brez definicije kolišen popust to je, torej je čisto vsak količinski popust enako dober kot katerikoli drugi - najbolj pravičen je pa drugo.
darksamurai ::
Lahko prosim poveš kakšna druga razmerja so zate še poštena in katera so nepoštena?
Za vzdrževanje sistema potrebuješ določeno količino denarja, ki ga občasni uporabniki ne zagotavljate v dovolj visoki meri. Če se podraži cestnina, bomo redni uporabniki šli na navadno cesto. To pa pomeni, da boš ti (in tvoji somišljeniki) za tedensko vinjeto odštel 110€. Po statistiki dars z letnimi vinjetami dobi več prihodkov, kot s tedenskimi in letnimi. Padec prihodkov pa bi dars moral nekje dobiti.
Ker blago pride v trgovino po luftu a ne. Od AC kriza imamo vsi koristi (tudi tisti, ki ga ne porabljajo neposredno). AC drzavi omogoca visji BDP kot bi ga imela sicer.
Vinjete predstavljajo 50% prihodkov darsa in brez rednih voznikov osebnih vozil bi bilo finančno stanje darsa in dolžina izgrajene avtoceste malo drugačna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darksamurai ()
Dr_M ::
Ce/ko bo cestnina na km, mene AC ne vidi vec, razen za daljse relacije, to pa bo 2x mogoce 3x letno. Sanjajo o nekih 12c na km, mal butnjeni v glavo. Folk se bo nehal vozit po AC, regionalke bodo zabasane, vec nesrec, vec mrtvih, kazni bodo pa nabijal v 3pm. Tem birokratom bi blo treba zacet metke posiljat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Smrekar1 ::
darksamurai je izjavil:
Če se podraži cestnina, bomo redni uporabniki šli na navadno cesto.
Kaj pripoveduj si to, ja
Sicer sem redni uporabnik avtocest, ampak sem toliko fer, da moja definicija "pošteno" ni identična "tisto kar je zame najboljše", kot se mi zdi da tu je nekaj primerkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
mn ::
darksamurai je izjavil:
Če se podraži cestnina, bomo redni uporabniki šli na navadno cesto.
Kaj pripoveduj si to, ja
Sicer sem redni uporabnik avtocest, ampak sem toliko fer, da moja definicija "pošteno" ni identična "tisto kar je zame najboljše", kot se mi zdi da tu je nekaj primerkov.
Jaz z letno vinjeto 100% porabim več denarja kot sem ga pred tem za cestnine. Pred tem sem se pač dnevno vozil po regionalkah, sedaj po avtocesti - malo dalje, ampak veliko bolj varno za ostale udeležence (kolesarji, pešci, ...). Če bo cestnina za avtoceste predraga, grem nazaj na regionalke.
Poleg tega, nobem posamičen prometni ukrep v zgodovini Slovenije ni rešil toliko življenj kot vinjete.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
...:TOMI:... ::
1. za izgradnjo AC smo plačali vsi. Tudi tisti, ki ne naredijo niti 1 km v 10 letih. Ali je to pravično do njih? Ali se gremo solidarnost?
2. Plačilo po prevoženem km... sem takoj za, na vseh področjih, tudi na cestnini in internetu, vodi, elektriki, plinu, davkih... Se pravi, ne rabim nič, ne plačam nič?
Torej, sem v tujini 1 mesec, mora se mi znižat davek na nepremičnino, ker je ne koristim interneta, elektrike in ostalega plačam 0 eur, ker nič ne porabim, tudi po cestah se ne vozim, torej, moram dobiti cestnino in vinjeto nazaj vrnjeno 1/12...
Vam povem, to bi bil najbolj pravičen sistem. Potem bi tisti, ki res rabijo infrastrukturo, lepo plačali, da se širi, tisti, ki pa ne rabimo veliko, nam obstoječa zadostuje, pa bi šel denar samo za vzdrževanje.
To, da se folk vozi 50, 100, 200 km daleč v službo, to je živa bedarija. Naj si poiščejo bivališče bližje, ne pa da za 110 eur na leto "brezplačno kampirajo na avto cesti".
2. Plačilo po prevoženem km... sem takoj za, na vseh področjih, tudi na cestnini in internetu, vodi, elektriki, plinu, davkih... Se pravi, ne rabim nič, ne plačam nič?
Torej, sem v tujini 1 mesec, mora se mi znižat davek na nepremičnino, ker je ne koristim interneta, elektrike in ostalega plačam 0 eur, ker nič ne porabim, tudi po cestah se ne vozim, torej, moram dobiti cestnino in vinjeto nazaj vrnjeno 1/12...
Vam povem, to bi bil najbolj pravičen sistem. Potem bi tisti, ki res rabijo infrastrukturo, lepo plačali, da se širi, tisti, ki pa ne rabimo veliko, nam obstoječa zadostuje, pa bi šel denar samo za vzdrževanje.
To, da se folk vozi 50, 100, 200 km daleč v službo, to je živa bedarija. Naj si poiščejo bivališče bližje, ne pa da za 110 eur na leto "brezplačno kampirajo na avto cesti".
Tomi
scipascapa ::
točno tako, pred vinjetami smo imeli letno 300-400-500 (baje pred 2007?) mrtvih.
http://www.varna-pot.si/si/335/1619/Pro...
http://www.varna-pot.si/si/335/1619/Pro...
darksamurai ::
...:TOMI:... je izjavil:
1. za izgradnjo AC smo plačali vsi. Tudi tisti, ki ne naredijo niti 1 km v 10 letih. Ali je to pravično do njih? Ali se gremo solidarnost?
AC se še plačuje, ker krediti še niso odplačani. Redni uporabniki prispevamo veliko več denarja za to infrastrukturo.
2. Plačilo po prevoženem km... sem takoj za, na vseh področjih, tudi na cestnini in internetu, vodi, elektriki, plinu, davkih... Se pravi, ne rabim nič, ne plačam nič?
Če ne rabiš, ti bomo enostavno odrezali cevi, kable... ker večji porabniki že ne bomo plačevali vzdrževanja namesto tebe.
Vam povem, to bi bil najbolj pravičen sistem. Potem bi tisti, ki res rabijo infrastrukturo, lepo plačali, da se širi, tisti, ki pa ne rabimo veliko, nam obstoječa zadostuje, pa bi šel denar samo za vzdrževanje.
OK, ni problema. Če ne boš plačeval za novo infrastrukturo, ti bomo onemogočili vse nove pridobitve. Ostani na 3G telefonini, na VDSL internetu, na navadni cesti...
To, da se folk vozi 50, 100, 200 km daleč v službo, to je živa bedarija. Naj si poiščejo bivališče bližje, ne pa da za 110 eur na leto "brezplačno kampirajo na avto cesti".
Predlagaš, da naj razpadejo družine in propadejo vse manjše vasi?
FrRoSt ::
Ce/ko bo cestnina na km, mene AC ne vidi vec, razen za daljse relacije, to pa bo 2x mogoce 3x letno. Sanjajo o nekih 12c na km, mal butnjeni v glavo. Folk se bo nehal vozit po AC, regionalke bodo zabasane, vec nesrec, vec mrtvih, kazni bodo pa nabijal v 3pm. Tem birokratom bi blo treba zacet metke posiljat.
Po tej logiki bi verjetno ljudje raje malo doplačali in se vozili po avtocesti, kakor pa se gužvali na lokalkah!?
Se ti ne zdi!?
darksamurai ::
Kaj pripoveduj si to, ja
Ne pametuj, ker me ne poznaš. Vidim, da sploh ne poznaš stanja pred uvedbo vinjet. 200€ mesečno ne bom dal za cestnino.
Po tej logiki bi verjetno ljudje raje malo doplačali in se vozili po avtocesti, kakor pa se gužvali na lokalkah!?
Se ti ne zdi!?
Za AC že doplačujemo. Če bo doplačilo preveliko bo stanje še slabše (več avtomobilov), kot je bilo pred uvedbo vinjet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darksamurai ()
Dr_M ::
Ce/ko bo cestnina na km, mene AC ne vidi vec, razen za daljse relacije, to pa bo 2x mogoce 3x letno. Sanjajo o nekih 12c na km, mal butnjeni v glavo. Folk se bo nehal vozit po AC, regionalke bodo zabasane, vec nesrec, vec mrtvih, kazni bodo pa nabijal v 3pm. Tem birokratom bi blo treba zacet metke posiljat.
Po tej logiki bi verjetno ljudje raje malo doplačali in se vozili po avtocesti, kakor pa se gužvali na lokalkah!?
Se ti ne zdi!?
Ne, jaz bi potem placal v dveh mesecih toliko za cestnino, kot me zdej pride letna vinjeta.
Ce ti pa tastari vse placujejo, potem pa verjamem, da je zate to malo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
FrRoSt ::
SambaShare je izjavil:
Cestninjenje po kilometrini je sicer najbolj pravičen način cestninjenja avtocest.
Ni. Je brezvezna birokracija, kjer na koncu služijo samo upravljajci tega sistema. Hkrati pa obremenjuje uporabnike, ki morajo za vsako pot računat kaj se jim splača.
Zakaj bi bilo najbolj pravično? Normalno da pogosti uporabniki na km plačajo manj, saj tudi prispevajo večji delež k strošku izgradnje. Če bi imeli samo 1x letne uporabnike AC do izgradnje ne bi prišlo, razen če bi na km računali 100EUR.
Normalno je, da pogosti uporabniki dobijo popust na diskont prevoženih avtocest.
Stroškov izgradnje pa ni več. So sicer stroški vzdrževanja. lololl :)) in samo še stroški KREDITA!
Smrekar1 ::
darksamurai je izjavil:
Za AC že doplačujemo. Če bo doplačilo preveliko bo stanje še slabše (več avtomobilov), kot je bilo pred uvedbo vinjet.
Ker ne Dars in ne preostanek EU nima pojma kako se tej reči streže in bodo zanesljivo zajebali na celi črti.
To, da sistem cestninjenja po razdaliji deluje po večini EU te ne prepriča. Francija, Italija, hrčki in še kdo vsi lepo colajo kot smo mi pred vinjetami in nihče se ne jezi.
Ampak zanesljivo bodo naredili narobe, ker je edini pravičen sistem tak, da redni uporabnik, ki avtocesto neprestano uporablja, plača manj kot nekdo, ki jo uporablja samo občasno.
Eni tule imate kapitalno zavožen in povožen moralni kompas. Zanima vas samo to kaj je dobro za vašo rit, tisto definirate kot "najbolj pošteno" in trdite, da je vse ostalo nepošteno. Hinavščina brez primere. Toliko o tem.
dronyx ::
Jaz osebno podpiram plačevanje cestnine po prevoženih kilometrih. Prav tako se da na tak način pri obračunu upoštevati količinske popuste, zakupljene kilometre itd. Kaj bo takrat naredila armada štajercev, ki se sedaj dnevno vozi v Ljubljano ne vem. Številni se bodo verjetno preselili v Ljubljano, kar bo še napihnilo cene nepremičnin v najlepšem mestu... mnogim se ne bo več splačalo voziti na delo ker preprosto bo šla plača za cestnino. Ampak namesto da so državni uradniki in uradnice v Ljubljani bodo pač železokrivci ali sobarice v Celovcu. Skratka...mimogrede pobijemo še par muh na en mah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
...:TOMI:... ::
AC se še plačuje, ker krediti še niso odplačani. Redni uporabniki prispevamo veliko več denarja za to infrastrukturo.
Ja in, če se odplačuje? To ni moj problem. Jaz nisem podpisal kreditov. Ni res, redni uporabniki uničite več ceste, kot občasni, torej je potrebnega več vzdrževanja. Če ima nekdo letno vinjeto in se vozi vsak dan, nekdo pa 5x na leto, zaradi koga bodo imeli več vzdrževanja in kdo bo več plačal na prevoženi km?
Če ne rabiš, ti bomo enostavno odrezali cevi, kable... ker večji porabniki že ne bomo plačevali vzdrževanja namesto tebe.
Komot, vendar potem bomo tudi tebi, ker zaradi tebe, ker več porabiš, moramo graditi nove elektrarne, daljnovode ipd.
OK, ni problema. Če ne boš plačeval za novo infrastrukturo, ti bomo onemogočili vse nove pridobitve. Ostani na 3G telefonini, na VDSL internetu, na navadni cesti...
Prav, meni je kul. Ne rabim nove tehnologije. Vendar, zakaj se potem iz moje že amortizirane infrastukture dela nova? Pocenite mi storitve na stari, pa vi na novi plačujte pridobitve na novi infrastrukturi.
Predlagaš, da naj razpadejo družine in propadejo vse manjše vasi?
Ne, ravno obratno. Ljudje naj delajo v lokalnem okolju, čim bližje domu, kjer bodo povezani z družino in ne bodo pol leta samo na cestah. Decentralizirano naj bo, saj imamo tudi tak teren v naši državi. Tudi na vasi se da lepo živeti. Tudi jaz na vasi praktično ne rabim avta, dovolj mi je kolo, kot v mestih.
Tomi
FrRoSt ::
Ce/ko bo cestnina na km, mene AC ne vidi vec, razen za daljse relacije, to pa bo 2x mogoce 3x letno. Sanjajo o nekih 12c na km, mal butnjeni v glavo. Folk se bo nehal vozit po AC, regionalke bodo zabasane, vec nesrec, vec mrtvih, kazni bodo pa nabijal v 3pm. Tem birokratom bi blo treba zacet metke posiljat.
Po tej logiki bi verjetno ljudje raje malo doplačali in se vozili po avtocesti, kakor pa se gužvali na lokalkah!?
Se ti ne zdi!?
Ne, jaz bi potem placal v dveh mesecih toliko za cestnino, kot me zdej pride letna vinjeta.
Ce ti pa tastari vse placujejo, potem pa verjamem, da je zate to malo.
V življenju mi tastari niso dali tolarja za avto in bencin. In tudi za cestnino NE. Res pa je, da se zadnja leta prevažam bolj z biciklom. lololl :))
Tebi pa veliko uspehov in vožnje s pametjo. Po lokalki ali katerikoliže cesti. lololl :))
darksamurai ::
To, da sistem cestninjenja po razdaliji deluje po večini EU te ne prepriča. Francija, Italija, hrčki in še kdo vsi lepo colajo kot smo mi pred vinjetami in nihče se ne jezi.
Cestnine pa so navite v nebo.
Eni tule imate kapitalno zavožen in povožen moralni kompas. Zanima vas samo to kaj je dobro za vašo rit, tisto definirate kot "najbolj pošteno" in trdite, da je vse ostalo nepošteno. Hinavščina brez primere. Toliko o tem.
Ko bomo redni uporabniki šli na navadne ceste, bodo cesnine še mnogo mnogo višje. Zakaj pa se ne bi vozili po navadni cesti, ker že tako ali tako plačamo 1000x več trošarin in davkov kot ti.
TESKAn ::
Eni tule imate kapitalno zavožen in povožen moralni kompas. Zanima vas samo to kaj je dobro za vašo rit, tisto definirate kot "najbolj pošteno" in trdite, da je vse ostalo nepošteno. Hinavščina brez primere. Toliko o tem.
Ko sem bral ta stavek, nisem bil prepričan, komu je bil namenjen. Kot kaže, kar vsem.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
RedDrake ::
darksamurai je izjavil:
Ko bomo redni uporabniki šli na navadne ceste, bodo cesnine še mnogo mnogo višje. Zakaj pa se ne bi vozili po navadni cesti, ker že tako ali tako plačamo 1000x več trošarin in davkov kot ti.
Če velja, da redni AC uporabniki že tako in tako plačate 1000x več kot občasni uporabniki, potem se da s preprostim računom dokazati, da večino denarja pride iz trošarin in davkov (ter ne iz cestnin!). To pomeni, da je cena cestnine za vzdrževanje AC nepomembna.
Če to ne velja, potem tvoj argument propade.
Propade pa seveda tudi zato, ker se veliko ljudi veliko vozi, le ne po AC.
Kolega gre vsak dan v službo iz Bovca v Idrijo.
Vinjeto ima, ker gre morda 8x letno v LJ in še parkrat na štajerski konec.
Tip dela letno 35kkm samo za službo. A on tudi _nič_ ne prispeva za AC (če bi recimo ne kupil vinjete)?
Your logic is flawed, odnehaj dokler si vsaj v teoretični prednosti (=obstaja dvom o tvoji poštenosti in inteligenci).
N0t0ri0us ::
Eni tule imate kapitalno zavožen in povožen moralni kompas. Zanima vas samo to kaj je dobro za vašo rit, tisto definirate kot "najbolj pošteno" in trdite, da je vse ostalo nepošteno. Hinavščina brez primere. Toliko o tem.
Ko sem bral ta stavek, nisem bil prepričan, komu je bil namenjen. Kot kaže, kar vsem.
tistim, katerim se zdi bolj pravično to, da nekdo ki uporablja avtocesto 5x letno in nekdo ki jo uporablja 200x letno v obe smeri plačata enako.
Doma smo rešili ta problem tako, da imamo 4 avte in samo en avto z vinjeto. Kdor rabi avtocesto pač vzame tisti avto in je to to. Tako je potem avto 10x letno na avtocesti.
sem za, da se uvede elektronsko cestninjenje. Ampak 12c/km je prehuda.
p.s. Ko je bila vinjeta 90EUR sem jo kupil. Sedaj jo iz principa ne kupim več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: N0t0ri0us ()
Fritz ::
Povsod je tako - plačaš toliko kot porabiš in tudi pri cestninah bi moralo biti tako. Vinjete so nepravične!
Se strinjam, vsekakor pa bo v izračunu potrebno upoštevati maso vozila/učinek na cestišče, Euro razred vozila glede izpustov ipd. Poraba ni samo prevoženi kilometer temveč obraba cestne in obcestne infrastrukture ter učinek na okolje.
Tako npr. pričakujem, da bi v primeru 1,5 tonskega avtomobila Euro 5, ki bi plačal 0,1€ za prevoženi kilometer, 40-tonski Euro 5 tovornjak plačal 2000€ na prevoženi kilometer, ker 20000-krat bolj uničuje cesto. Če bo pa tak tovornjak plačal 2€ na kilometer, je edino pošteno, da prej omenjeni osebni avtomobil plača 0,0001€ na kilometer.
Se strinjam, vsekakor pa bo v izračunu potrebno upoštevati maso vozila/učinek na cestišče, Euro razred vozila glede izpustov ipd. Poraba ni samo prevoženi kilometer temveč obraba cestne in obcestne infrastrukture ter učinek na okolje.
Tako npr. pričakujem, da bi v primeru 1,5 tonskega avtomobila Euro 5, ki bi plačal 0,1€ za prevoženi kilometer, 40-tonski Euro 5 tovornjak plačal 2000€ na prevoženi kilometer, ker 20000-krat bolj uničuje cesto. Če bo pa tak tovornjak plačal 2€ na kilometer, je edino pošteno, da prej omenjeni osebni avtomobil plača 0,0001€ na kilometer.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Dejv ::
še ena stvar več, ki bo imela direkten nadzor nad vami, čez par let če boš prdnil boš plačal ekološki davek
solatko ::
Če bi se hoteli iti poštenje, bi vse cestnine in cestne takse ukinili in pač dodali določen % v ceno goriva, za električne avtomobile bi pa tudi lahko kaj našli. Tako bi prišli do situacije, ko bi tisti, ki več troši, tudi več plačal, le razdelitev bi morali naredit pravično, da bi šel denar od goriv dejansko za ceste.
Potem bi uporabniki lahko tudi pizdili na vzdževalce, zaradi slabo vzdrževanih cest.
Vsak drug način je nepošten do uporabnikov, saj cestno takso za uporabo ceste, plača ob registraciji tako tisti, ki dela 100kkm/leto, kot tisti, ki gre na cesto z vozilom nekajkrat letno.
V bistvu pa stane vsaka vozna površina in ne samo AC.
Potem bi uporabniki lahko tudi pizdili na vzdževalce, zaradi slabo vzdrževanih cest.
Vsak drug način je nepošten do uporabnikov, saj cestno takso za uporabo ceste, plača ob registraciji tako tisti, ki dela 100kkm/leto, kot tisti, ki gre na cesto z vozilom nekajkrat letno.
V bistvu pa stane vsaka vozna površina in ne samo AC.
Delo krepa človeka
FTad ::
Edino, kar bi bilo koristno je, da se uvede elektronska vinjeta, kot jo imajo sedaj ze na Madzarskem in kot jo bodo uvedli z naslednjim letom v AT.
PaX_MaN ::
Če bi se hoteli iti poštenje, bi vse cestnine in cestne takse ukinili in pač dodali določen % v ceno goriva, za električne avtomobile bi pa tudi lahko kaj našli. Tako bi prišli do situacije, ko bi tisti, ki več troši, tudi več plačal, le razdelitev bi morali naredit pravično, da bi šel denar od goriv dejansko za ceste.
Saj PAYG in vinjete se ne izključujeta; enostavno bi lahko imeli oboje, ti se samo odločiš kaj boš mel.
Za mobitele pa internete deluje, nvem zka neb tut za to.
scipascapa ::
Tole bo umor na kvadrat, niti pod razno si ne predstavljam, da bo folk plačeval po 100€ na mesec ipd.....ne bo pilo vode.
solatko ::
V vozilu mi ni ravno prijetno vozit škatlo, ki bi bila povezana z vsemi državnimi in paradržavnimi agencijami. Nisem paranoičen, samo da bi pa uradni organi za vsako sekundo vedeli, kje se moja rit nahaja, mi pa tudi ni. Saj je dosti, da jim informacije pošiljam iz telefona, katerega pa lahko pustim tudi doma.
Cena bencina bi bila edina pravična dajatev, tako za uporabo cest, kot za onesnaževanje okolja. Za vožnjo v tujino, se pa strinjam, da bi bilo lahko elektronsko cestninjenje, tako, da bi kot tujec, ko ni nujno, da boš kupoval gorivo, vseeno prispeval svoj delež za uporabo ceste.
Cestne prispevke ima vsaka država urejene po svoje, glede na potrebo sredstev za infrastrukturo ali za polnenje proračuna, s tem pa bi izenačili države s skromnim BDP in nikakršno IS, ter bogate zahodnoevropske države, kar pa nikakor ni pošteno.
Ne gre samo za cestninjenje AC, temveč je predlog, uporaben za vse ceste in bo slej ko prej, tudi uporabljen, za gajbo pira, da bomo pri tem prvi.
Cena bencina bi bila edina pravična dajatev, tako za uporabo cest, kot za onesnaževanje okolja. Za vožnjo v tujino, se pa strinjam, da bi bilo lahko elektronsko cestninjenje, tako, da bi kot tujec, ko ni nujno, da boš kupoval gorivo, vseeno prispeval svoj delež za uporabo ceste.
Cestne prispevke ima vsaka država urejene po svoje, glede na potrebo sredstev za infrastrukturo ali za polnenje proračuna, s tem pa bi izenačili države s skromnim BDP in nikakršno IS, ter bogate zahodnoevropske države, kar pa nikakor ni pošteno.
Ne gre samo za cestninjenje AC, temveč je predlog, uporaben za vse ceste in bo slej ko prej, tudi uporabljen, za gajbo pira, da bomo pri tem prvi.
Delo krepa človeka
Pac-Man ::
darksamurai je izjavil:
Redni uporabniki prispevamo veliko več denarja za to infrastrukturo.
Aja? Imaš na avtu tri letne vinjete? Ker sicer za tvojih 40 000 km prispevaš točno toliko kot tisti, ki si je letno vinjeto privoščil za 5000 avtocestnih kilometrov. 110€.
Heavy ::
darksamurai je izjavil:
Redni uporabniki prispevamo veliko več denarja za to infrastrukturo.
Aja? Imaš na avtu tri letne vinjete? Ker sicer za tvojih 40 000 km prispevaš točno toliko kot tisti, ki si je letno vinjeto privoščil za 5000 avtocestnih kilometrov. 110€.
Trošarine na gorivo?
#TeamFelix
Pac-Man ::
Bi jih plačal tudi ob cijazenju po regionalkah.
Tudi meni ustreza vinjetni sistem, ampak bodimo fer - pavšal je skoraj vedno zelo nepravično zaračunavanje.
Tudi meni ustreza vinjetni sistem, ampak bodimo fer - pavšal je skoraj vedno zelo nepravično zaračunavanje.
Fritz ::
Bi jih plačal tudi ob cijazenju po regionalkah.
Tudi meni ustreza vinjetni sistem, ampak bodimo fer - pavšal je skoraj vedno zelo nepravično zaračunavanje.
Večkratno subvencioniranje tovornega prometa ravno tako.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
mikrosoftic ::
Trošarine na gorivo so zadostna kompenzacija pavšalnemu sistemu vinjet. Pokrijejo tako večje število prevoženih kilomterov, kot eko-izgovor. Vsekakor hvalevredna poteza komisarke, da poenoti pravila igre. Cestnina na francoskih avtocestah, na primer, je totalen nateg, ena pot čez drzavo v eno smer je več, kot pri nas letna vinjeta (tudi pri nas bo slej ali prej tako z novimi pravili).
Vzporednica - zakaj ne bi naredili enako v zdravstvu? Če si bolan, plačaj (ali crkni, če nimaš), če si zdrav, pa "keep the cash". Amerika prihajamo ... Zakaj je nekje solidarnost popolnoma sprejemljiva, na cesti pa ne?
Vzporednica - zakaj ne bi naredili enako v zdravstvu? Če si bolan, plačaj (ali crkni, če nimaš), če si zdrav, pa "keep the cash". Amerika prihajamo ... Zakaj je nekje solidarnost popolnoma sprejemljiva, na cesti pa ne?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 53662 (46237) | jalovec09 |
» | Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 45133 (38377) | krneki0001 |
» | Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22568 (20061) | sirotka |
» | Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 24108 (20232) | MrBrdo |
» | Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 37260 (34422) | pegaso |