Forum » Igre » Stellaris Grand strategy
Stellaris Grand strategy
Mavrik ::
Taka razlika bi znala tudi pomeniti da zaostajaš ekonomsko - če imajo nasprotniki tako velike flote to pomeni da ti ne gradiš dovolj ladij oz. nimaš dovolj ekonomske moči da bi jim sledil. Dokler tega problema ne rešiš boš vedno šibkejši in boš vabil ostale da te pridejo napast :)
The truth is rarely pure and never simple.
cebelar123 ::
SimplyMiha je izjavil:
Očitno mejiš na rivale, ki tem marauderjem plačujejo, da te raidajo. Lahko umakneš floto in pustiš marauderjem, da oplenijo enega tvojih planetov, nato se bo njihov plenilski pohod ustavil. Zgodaj jih ni mogoče ustaviti, lahko pa zagotoviš, da ne deliš meje s kakšnim sosedom, ki te ne mara preveč. Pač kazen za prehitro ekspanzijo vse do sosedovega pragu.
Problem ni da oplenijo en sistem, ampak gredo po celi črti skozi moj sistem "5+ sistemov". Nisem pa vedel da AI dejansko uporablja plačance.
Zdaj sem malo šel nazaj s savegame-i in začel delati Star Fortress-e, da nebo več toliko vpadov. Je pa res da na ta račun trpi flota, katera se ne veča.
Najbrž poguna taktika bomo vidli. Tudi nisem še ugotovil kakšno je pametno razmerje med ekspanzijo in večanjem flote po novem.
SimplyMiha ::
Zato pa so chokepointi toliko bolj pomembni. En starbase nabildaš v megatrdnjavo in ti pol igre nič ne pride do živega.
Ravno sem začel novo igro in imam tole zanimivo situacijo:
Moja strategija je tu no-brainer: čim prej zgradim outposte na celi veji do točke 1, kjer zgradim starbase (ali 3 defence platforme), toliko da zaustavijo pirate, nato grem do druge točke, kjer spet zgradim starbase in si rečem, ok od tu ne grem več naprej in nadaljujem proti zgornji veji, kjer na točki 3 zgradim še en starbase za slučaj če je tam gori kak manj prijazen sosed. Če ga ni, je vse to moje in na točki 2 zgradim trdnjavo, medtem ko točk 1 in 3 niti ne rabim več.
Včasih pa situacija ni tako idealna in sem izpostavljen na večih straneh, kot na tej sliki:
Ni idealno, tu moram branit tri točke; čimprej zavarujem točke 1, in nato še točke 2, v kolikor je to možno (če na zgornji veji ni drugega imperija). Še ena možnost je, da pozabim na jug in grem proti severu (torej chokepoint je kar začetna pozicija, homeworld pa enkrat premaknem drugam). Potem rabim branit samo 2 točki, ampak se moram odpovedati južnim pozicijam. Spet je vse odvisno od tega, ali je še kak imperij na tej veji (na tistem križu zgoraj).
Pogosto pa je situacija manj idealna
To je težaven položaj, rabiš NAJMANJ 6 trdnjav, po 3 na vsako stran. V vsakem primeru si obkoljen. V tem primeru je mogoče bolj smiselna migracija na drugo lokacijo ( v eni igri sem imel podobno situacijo, pa sem se preselil v kot galaksije, zapustil homeworld in se tako popolnoma zaprl samo na eni strani, 3 trdnjave je še bolje kot 6). Lahko samo moliš, da je na eni strani prijateljski sosed. Če ne... Hja, zna bit še zanimivo.
Ravno sem začel novo igro in imam tole zanimivo situacijo:
Moja strategija je tu no-brainer: čim prej zgradim outposte na celi veji do točke 1, kjer zgradim starbase (ali 3 defence platforme), toliko da zaustavijo pirate, nato grem do druge točke, kjer spet zgradim starbase in si rečem, ok od tu ne grem več naprej in nadaljujem proti zgornji veji, kjer na točki 3 zgradim še en starbase za slučaj če je tam gori kak manj prijazen sosed. Če ga ni, je vse to moje in na točki 2 zgradim trdnjavo, medtem ko točk 1 in 3 niti ne rabim več.
Včasih pa situacija ni tako idealna in sem izpostavljen na večih straneh, kot na tej sliki:
Ni idealno, tu moram branit tri točke; čimprej zavarujem točke 1, in nato še točke 2, v kolikor je to možno (če na zgornji veji ni drugega imperija). Še ena možnost je, da pozabim na jug in grem proti severu (torej chokepoint je kar začetna pozicija, homeworld pa enkrat premaknem drugam). Potem rabim branit samo 2 točki, ampak se moram odpovedati južnim pozicijam. Spet je vse odvisno od tega, ali je še kak imperij na tej veji (na tistem križu zgoraj).
Pogosto pa je situacija manj idealna
To je težaven položaj, rabiš NAJMANJ 6 trdnjav, po 3 na vsako stran. V vsakem primeru si obkoljen. V tem primeru je mogoče bolj smiselna migracija na drugo lokacijo ( v eni igri sem imel podobno situacijo, pa sem se preselil v kot galaksije, zapustil homeworld in se tako popolnoma zaprl samo na eni strani, 3 trdnjave je še bolje kot 6). Lahko samo moliš, da je na eni strani prijateljski sosed. Če ne... Hja, zna bit še zanimivo.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Mavrik ()
cebelar123 ::
SimplyMiha ::
Ja, to si dokaj izpostavljen, naenkrat moraš razvijat več trdnjav, kar omeji njihovo učinkovitost. AI rad izkoristi varnostne luknje. Pa svojo floto lahko še malo okrepiš, ker imaš še veliko proste naval capacity, samo pazi na credite. Jaz bi se osredotočil na hordo, plačanci so bolj nadloga kot nevarnost.
Ravno trdnjave so najboljša obramba, ker tudi če padejo, se čez čas same popravijo, ni ti jih treba znova zgradit - le defence platforme je treba nanovo zgradit. Pri flotah pa moraš stalno nadomeščati izgube, kar te lahko drago stane.
Ravno trdnjave so najboljša obramba, ker tudi če padejo, se čez čas same popravijo, ni ti jih treba znova zgradit - le defence platforme je treba nanovo zgradit. Pri flotah pa moraš stalno nadomeščati izgube, kar te lahko drago stane.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
cebelar123 ::
Sem zdaj kr naprej od trenutka, ko sem objavil sliko. Hord tokrat ni bilo, plačance pa sem zaustavil. Slayarje pod mano sem zavzel in tako tudi to grožnjo odstranil. Ampak mislim da se približuje end crisis na katero pa nisem pripravljen + nevem kako vi prenašate lag igre od sredine naprej.
Meni gre presneto na jetra mogoče bom moral naslednjič iti na manjšo mapo.
Sicer imam CPU še iz kamene dobe po vseh standardih "I7-950@3,8Ghz", pa čeprav z drugimi igrami nima problemov je tukaj kr velik.
Meni gre presneto na jetra mogoče bom moral naslednjič iti na manjšo mapo.
Sicer imam CPU še iz kamene dobe po vseh standardih "I7-950@3,8Ghz", pa čeprav z drugimi igrami nima problemov je tukaj kr velik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cebelar123 ()
SimplyMiha ::
Ja, tudi meni gre ta lag na živce, zato čakam tegale tipa da releasa svoj mod (Planet Development Overhaul).
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f...
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f...
The mod has several aims:
To streamline planet development and allow it to be fully automated if desired.
To minimise micromanagement and focus on strategic management and depth.
To implement some simulation-like characteristics.
To provide character to planets.
To lower the number of calculations surrounding the pop and tile system in order to improve performance (in pre 2.0 testing, game speed from the year 2300 on was nearly twice as quick).
Address planet AI by avoiding the construction system altogether. AI does well by default.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
cebelar123 ::
Ok end crisis je prispel lol. V mojem imperiju so se pojavili roboti na dveh straneh. V vsakem sistemu po 3x 300k armadami.
Gameover za mene.
Sem pa malo gledal quill18, koliko ima on česa tik pred end crisisom in on trga po 1,6k mineralov.
Gameover za mene.
Sem pa malo gledal quill18, koliko ima on česa tik pred end crisisom in on trga po 1,6k mineralov.
cebelar123 ::
Pach 2.0.2.
* Marauder raiding fleets are now neutral to everyone except their intended target so they won't wreck everything in their path when they go a-viking
Upam da bo kaj pomagalo, ker mi je igra zaradi njih postala totalno neigralna.
* Marauder raiding fleets are now neutral to everyone except their intended target so they won't wreck everything in their path when they go a-viking
Upam da bo kaj pomagalo, ker mi je igra zaradi njih postala totalno neigralna.
SimplyMiha ::
Saj jih lahko izklopiš tako, da v nastavitvah igre pred začetkom nastaviš njihovo število na 0.
cebelar123 ::
SimplyMiha je izjavil:
Saj jih lahko izklopiš tako, da v nastavitvah igre pred začetkom nastaviš njihovo število na 0.
Jih bom zgleda moral, čeprav do tega trenutka sem hotel igrati tako kot so si zamislili ustvarjalci.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 27366 (514) | oo7 |
» | EVE Online (strani: 1 2 3 4 … 38 39 40 41 )Oddelek: Igre | 181553 (18541) | Jazboc |
» | Europa Universalis IV Grand strategy (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 10670 (5300) | Zmajc |
» | HellionOddelek: Igre | 1822 (1380) | oo7 |
» | Ogame (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 9253 (4595) | BigSexy |