Forum » Na cesti » Formula 1 2017
Formula 1 2017
vilser ::
McLaren totalna sramota. Se zna zgodit, da se bosta razšla McLaren in Honda. Alonsu letos poteče pogodba in zagotovo je ne bo podaljšal. On bo šel v wec.
ripmork ::
mnja, Mclaren res slabo. Prebiral f1Technical forum: insajder piše, da je največji problem Honde to, da do zadnjega eksperimentirajo in spreminjajo koncept (namesto da bi dobro stestirali motor, preden ga pošljejo Mclarnu). Kar je pozitivno je Alonsova izjava v intervijuju, da zaenkrat motor še niso navili do konca (jasno, zaradi težav z vzdržljivostjo). Potencialno torej se vsaj še nekaj moči skriva.
sicer pa tole pove veliko:
sicer pa tole pove veliko:
According to renowned German-language publication Auto Motor und Sport, Mercedes has already racked up 1,104 laps with two engines against 398 laps for Honda with six power units!
BT52 ::
@rimork jaz bi kar potočil solzo.
https://hasmclarenbrokendown.com
Ironično this meme never gets old...
Prve dirke bodo po domače rečeno jebene.
Sreča v nesreči. Vsaj tokenov ni in lahko vržejo gor milijon delov. Brez oziranja na homologacije, sprejeti kazni in brute forcati rešeitev. Ali pa še bolje nabaviti na skrivaj strokovnjake za testne mule ali nekaj podobnega. Mogoče celo pretresti vodstveno strukturo.
https://hasmclarenbrokendown.com
Ironično this meme never gets old...
Prve dirke bodo po domače rečeno jebene.
Sreča v nesreči. Vsaj tokenov ni in lahko vržejo gor milijon delov. Brez oziranja na homologacije, sprejeti kazni in brute forcati rešeitev. Ali pa še bolje nabaviti na skrivaj strokovnjake za testne mule ali nekaj podobnega. Mogoče celo pretresti vodstveno strukturo.
Skyman ::
1. Kimi Raikkonen / Ferrari / 1:18.634 / 48 / supersoft zmes
2. Max Verstappen / Red Bull / 1:19.438 / 33 / supersoft zmes
3. Carlos Sainz / Toro Rosso / 1:19.837 / 39 / ultrasoft zmes
4. Valtteri Bottas / Mercedes / 1:19.845 / 53 / supersoft zmes
5. Nico Hülkenberg / Renault / 1:19.885 / 45 / ultrasoft zmes
6. Sergio Perez / Force India / 1:20.116 / 46 / ultrasoft zmes
7. Lance Stroll / Williams / 1:20.335 / 59 / mehka zmes
8. Romain Grosjean /Haas / 1:21.429 / 44 / mehka zmes
9. Marcus Ericssson / Sauber / 1:21.670 / 59 / ultrasoft zmes
10. Fernando Alonso / McLaren / 1:22.731 / 19 / ultrasoft zmes
No raiko ze mal pokazal.. kam bodo sli časi
2. Max Verstappen / Red Bull / 1:19.438 / 33 / supersoft zmes
3. Carlos Sainz / Toro Rosso / 1:19.837 / 39 / ultrasoft zmes
4. Valtteri Bottas / Mercedes / 1:19.845 / 53 / supersoft zmes
5. Nico Hülkenberg / Renault / 1:19.885 / 45 / ultrasoft zmes
6. Sergio Perez / Force India / 1:20.116 / 46 / ultrasoft zmes
7. Lance Stroll / Williams / 1:20.335 / 59 / mehka zmes
8. Romain Grosjean /Haas / 1:21.429 / 44 / mehka zmes
9. Marcus Ericssson / Sauber / 1:21.670 / 59 / ultrasoft zmes
10. Fernando Alonso / McLaren / 1:22.731 / 19 / ultrasoft zmes
No raiko ze mal pokazal.. kam bodo sli časi
ripmork ::
@BT52: "Formula One's most reliably unreliable car"
Si predstavljam, kako frustrirajoče mora bit za Mclarnovo ekipo (ter Alonsa). Mislim, da oboji plačujejo velikanski davek za to svojo ekskluzivno pogodbo; Da bi Honda opremljala vsaj še eno ekipo lansko leto, bi imeli duplo kilometrov, testnih dni. Pa bi lahko še vedno imeli nekakšno prednostno sodelovanje z Mclarnom, da bi motor prvenstveno ustrezal njihovemu dirkalniku.
Upam, da ob odpravi težav lahko PU pokaže še kaj potenciala. Dobro, da ni več tokenov, ja.
Sicer pa res fajn videt Ferrarija v tako dobri formi; skrajni čas, da se je nekdo postavil ob bok Mercedesu in se obeta borba.
Si predstavljam, kako frustrirajoče mora bit za Mclarnovo ekipo (ter Alonsa). Mislim, da oboji plačujejo velikanski davek za to svojo ekskluzivno pogodbo; Da bi Honda opremljala vsaj še eno ekipo lansko leto, bi imeli duplo kilometrov, testnih dni. Pa bi lahko še vedno imeli nekakšno prednostno sodelovanje z Mclarnom, da bi motor prvenstveno ustrezal njihovemu dirkalniku.
Upam, da ob odpravi težav lahko PU pokaže še kaj potenciala. Dobro, da ni več tokenov, ja.
Sicer pa res fajn videt Ferrarija v tako dobri formi; skrajni čas, da se je nekdo postavil ob bok Mercedesu in se obeta borba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Jst ::
>Sicer pa res fajn videt Ferrarija v tako dobri formi; skrajni čas, da se je nekdo postavil ob bok
>Mercedesu in se obeta borba.
Lojze je že začel z psihološkimi igrami. Govori, da ne moremo sklepati, da so (Merc) hitrejši in da je Ferrari pokazal neverjetno formo na testiranjih in da je "zelo verjetno" da so hitrejši od Merc.
Jaz si sicer ob tem mislim, da na en krog, da je možno, da so hitrejši, na dolge stinte pa ima Merc sigurno prednost. No, kmalu bomo videli: 24-26 marca.
>Mercedesu in se obeta borba.
Lojze je že začel z psihološkimi igrami. Govori, da ne moremo sklepati, da so (Merc) hitrejši in da je Ferrari pokazal neverjetno formo na testiranjih in da je "zelo verjetno" da so hitrejši od Merc.
Jaz si sicer ob tem mislim, da na en krog, da je možno, da so hitrejši, na dolge stinte pa ima Merc sigurno prednost. No, kmalu bomo videli: 24-26 marca.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
springfield ::
Jaz pa mislim, da je prej obratno. Merc je vedno bil boljši na en krog, na daljše stinte so se jim pa ostali približali. To je tudi neka teorija, da bi naj v kvalifikacijah olje mešali z bencinom za večjo moč. Bomo pa videli...čez 2 tedna bo že marsikaj jasno
Scorpia ::
springfield je izjavil:
Jaz pa mislim, da je prej obratno. Merc je vedno bil boljši na en krog, na daljše stinte so se jim pa ostali približali. To je tudi neka teorija, da bi naj v kvalifikacijah olje mešali z bencinom za večjo moč. Bomo pa videli...čez 2 tedna bo že marsikaj jasno
Teorija je tudi bila, da je Mercedes na dirki deloval zadržano, da nebi preveč pravila spreminjali okrog motorja. Sicer bi bolj ali manj bili motorji enakovredni, če bi se dolivanje vrnilo. Ker Mercedes varčevanje najbolj obvlada ali drugače najboljši izkoristek imajo.
////
globoko grlo ::
A se že kj ve kje bo mo to gledal?
Sicer sem tipični fanatični navijač. Ponavad je štart glih po kosilu tko da sm pr 5tm krogu že veselo v deželi Nije in spremljam vse samo še podzavestno :)
Sicer sem tipični fanatični navijač. Ponavad je štart glih po kosilu tko da sm pr 5tm krogu že veselo v deželi Nije in spremljam vse samo še podzavestno :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Scorpia ::
Je ze omenjeno kje se da spremljati. Mislim da rtl, drugace na totalu, sport klub srbija, imajo tudi v hd.
////
kosta ::
Js na Avstriji. Majo program že eno uro pred dirko in tut po dirki razne izjave dirkačev. Pa še nemško se mal naučim poleg. Sicer pa RTL.
PrimozR ::
'Uvalili'. Je bilo povedano, zakaj so to naredili. Morda ne pravi način, ampak razlogi zadaj pa zagotovo niso bili zgrešeni.
kosta ::
Jst ::
Sedaj, ko je Šefe USA, bi pričakoval kakšen internet (tudi 4K) paket z vsemi bombončki zraven. Samo zgleda da to leto še ne...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BorutK-73 ::
galimim ::
Za tiste ki jih zanima malo insiderskih informacij o Hondi: Comments from an engineer working on the Honda engine
I've always been known as a ??? at Honda so I'm going post my opinion about this year's PU and HRD in general. I was asked by a Honda enthusiast and journalist about this year's PU and overall direction and here was my response from March 6th.
F1 has also changed immensely. Mostly the technology has become so complex that I don't see how this translates to cost cutting. I suppose that eventually some of this technology might find its way into passenger cars but at what price? Can $150,000 ES devices be brought down to a level where it can be used in a $35,000 passenger car? I don't see it even with economies of scale. At the end of day, everything is still petrol based. How does this translate to alternative fuels, etc.?
The current PU overall I think is very good and I am excited about it. But, lack of actual track testing it makes it difficult. Honda has not used test mules because mainly we don't know when to stop. That is a fault. HRD is constantly trying to make improvements until the last moment and I struggle at times with this mentality. I was this way in the '80's but I have changed. There comes a point where you need to concentrate on improving what you have built rather than constantly trying to build new versions. This between you and me is Honda's biggest weakness at this point IMO. This IMO leads to lack of testing time for each upgrade. What is better, 5,000 hours of testing on 10 different versions or 10,000 hours of testing on 5 different versions? Arai-san especially thought the former. Then when I think okay this is good enough for now, some interpret that as quitting. So in this aspect, I get frustrated. My contract ends in 30 days and I will not renew. I am done with F1 as a consultant/engineer. It's not fun anymore.
So I hope this PU can be exploited to its full potential. The power is there, the efficiency is there and as usual, reliability is the big question mark because mainly of what I have mentioned before. This of course has caused friction between us and McLaren and it is a very, very difficult partnership. I don't know what the future lies but I know we have put tremendous effort into this PU. Almost everything is new. This is what IMO we should have built for 2015. Things will break. The latest failure was a valve-train issue stemming from an electrical problem. This is a problem that is being addressed currently and I think should be resolved before Melbourne.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: galimim ()
Ganon ::
Si predstavljate, v kakšni godlji se je znašel McLaren? Kakšna je trenutno situacija v Wokingu? Raje ne razmišljam. Skleneš "works deal" s proizvajalcem, sodeluješ z njim v upanju, da bosta sestavila zmagoviti paket, mesece delaš na šasiji, nakar ti servira takšno polomijo? Da v tretjem letu partnerstva ne veš, če bo tvoj dirkalnik na prvi dirki sploh prevozil ciljno črto? Se je Hondi zmešalo? Pa to je amaterizem brez primere. Autosport že poroča, da so pri McLarnu kontaktirali Mercedes, če bi lahko za vmesno obdobje postali navadna stranka Mercedesa. Dokler ne najdejo druge rešitve. Katastrofalno. Jaz samo upam, da se povežejo z BMWjem. Pri cestnih avtomobilih so pred kratkim začeli sodelovati z njimi. Naj skupaj naredijo motor za F1.
springfield ::
Kdo pa pravi, da imajo dobro šasijo? Tudi Honda je delala mesece na motorju. Po moje tudi če dobijo Mercedesove motorje, ne bodo med top 3 ekipami. Se pa obnašajo prav otročje. Z vsemi prsti kažejo na Hondo namesto, da bi skupaj delali na rešitvi.
MaterVola ::
Mogoče res nimajo najboljše, ampak v tem trenutku ima Honda zagotovo najslabši motor ;) V tretjem letu sodelovanja! Ko jim končno odpravijo omejitve pri razvoju, je Honda glede zanesljivosti spet na začetku poti. McLaren ni naredil več kot 10 krogov skupaj in še to ne pri polni hitrosti. Amaterizem brez primere.
springfield ::
11 krogov je bil najdaljši stint
Treba je upoštevat, da so šli motor na novo delat, zato tudi ni neke zanesljivosti. Jaz upam, da se sestavijo, ker bi bilo dobro za sam šport, da imajo 4 konkurenče PU (čeprav Renault tudi ni neki presežek).
Treba je upoštevat, da so šli motor na novo delat, zato tudi ni neke zanesljivosti. Jaz upam, da se sestavijo, ker bi bilo dobro za sam šport, da imajo 4 konkurenče PU (čeprav Renault tudi ni neki presežek).
broken/link ::
McLaren se zaveda, da če hočejo še kdajkoli biti prvaki, da ne morejo imeti motorja od konkurence, ker bodo dobili preveč polen pod noge oz drugorazdredno robo. Tako da Mercedes, Ferrari in Renault odpadejo. Če pa hočejo zmagat, morajo imeti tovarniško podporo proizvajalca motorjev. In edina opcija zanje je potemtakem Honda. Tako da ja - morali bodo pregurat to obdobje, staknit glave skp in neki naredit, ker to je zadnje edina pot do uspeha.
Jst ::
Ne vem, ali je bilo to objavljeno enkrat lani ali po koncu prvega leta sodelovanja z Hondo.
Poročali so, da je McLaren vodstvo na neki skupščini nadzornikov/lastnikov/...something izjavilo, da čeprav njihovi konkurenti beležijo večje povpraševanje po superrich-consumer "Supercars", Mclarnu upada povpraševanje in da je tu velika korelacija z Hondo / neuspehi na F1 področju.
McLaren is in deep shit. Honda pa tudi. :/ Škoda...
"Alonso pa vesel, da se mu uresničujejo sanje voziti za McLaren."
(To o sanjah je takrat izjavil.)
Poročali so, da je McLaren vodstvo na neki skupščini nadzornikov/lastnikov/...something izjavilo, da čeprav njihovi konkurenti beležijo večje povpraševanje po superrich-consumer "Supercars", Mclarnu upada povpraševanje in da je tu velika korelacija z Hondo / neuspehi na F1 področju.
McLaren is in deep shit. Honda pa tudi. :/ Škoda...
"Alonso pa vesel, da se mu uresničujejo sanje voziti za McLaren."
(To o sanjah je takrat izjavil.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Ganon ::
PrimozR ::
Tako je. Tudi rad bi videl link, da sodelujejo z BMW-jem. BMW-jev motor je imel slavni F1, to je pa več ali manj to pomojem. Razen če je kaj novega.
Jasno, da je Alonso to izjavil, marketing pa to...
Jasno, da je Alonso to izjavil, marketing pa to...
BT52 ::
Če povem po pravici menjava Honde nima smisla. Še sploh sredi sezone. V F1 so zadeve preveč integrirane. Tole bi jih stalo desetine milijonov, razvoj šasije zamakneš...
BMWja pa nikako ne vidim v tem hibridnem razredu. Sploh na nivojih WEC in F1. Niti ne vidim finančne slike, ki bi jim tole resno dopuščala. http://www.bmw.in/content/dam/bmw/marke...
Pred prihodom električnih avtov na sceno je za za proizvajalca luksusnih ali bolj rečeno dinamičnih avtomobilov bolje, da usmeri R&D v to področje.
Po mojem mnenju BMW vendarle ni Merc ali Ferrari, ki delata pozitivno nulo z ekipo v F1.
BMWja pa nikako ne vidim v tem hibridnem razredu. Sploh na nivojih WEC in F1. Niti ne vidim finančne slike, ki bi jim tole resno dopuščala. http://www.bmw.in/content/dam/bmw/marke...
Pred prihodom električnih avtov na sceno je za za proizvajalca luksusnih ali bolj rečeno dinamičnih avtomobilov bolje, da usmeri R&D v to področje.
Po mojem mnenju BMW vendarle ni Merc ali Ferrari, ki delata pozitivno nulo z ekipo v F1.
Nikec3 ::
Honda je totalni poden od podna, tisti ki jih zagovarjate, pa mi povejte enega proizvajalca motorjev v zadnjih 20 letih, ki je bil tako zanič.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
šernk ::
mercedes tam nekaj po letu 2000, ko so tudi po 4-5 motorjev na vikend zamenjali in bili tudi ob naslov zaradi tega
ampak tega se seveda redkokdo spomni ane...je pa res, da je to trajalo samo eno sezono in ne 3, ampak takrat ni bilo skoraj nikakršnih omejitev testiranj, limit je bil izključno denar.
ampak tega se seveda redkokdo spomni ane...je pa res, da je to trajalo samo eno sezono in ne 3, ampak takrat ni bilo skoraj nikakršnih omejitev testiranj, limit je bil izključno denar.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Nikec3 ::
mercedes tam nekaj po letu 2000, ko so tudi po 4-5 motorjev na vikend zamenjali in bili tudi ob naslov zaradi tega
ampak tega se seveda redkokdo spomni ane...je pa res, da je to trajalo samo eno sezono in ne 3, ampak takrat ni bilo skoraj nikakršnih omejitev testiranj, limit je bil izključno denar.
Potrdil si mojo trditev. Oni so se takrat s tistim motorjem borili za naslov, Honda tega ne bo sposobna nikoli.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Scorpia ::
Primerjat takratne motorje in hibridne, enostavno ne mores.
Atmosferci so imeli manj komponent in manj moznosti za okvare.
V obdobju okvar in eksplozij motorja so sli v drugo skrajnost, da so motorji bili cim bolj lahki. Narejeni so bili, da izdrzijo eno dirko. Se spomnim izjavo bmw-jevega inzenirja. Ce motor odpove takoj po koncu dirke, so opravili dobro delo.
Atmosferci so imeli manj komponent in manj moznosti za okvare.
V obdobju okvar in eksplozij motorja so sli v drugo skrajnost, da so motorji bili cim bolj lahki. Narejeni so bili, da izdrzijo eno dirko. Se spomnim izjavo bmw-jevega inzenirja. Ce motor odpove takoj po koncu dirke, so opravili dobro delo.
////
BT52 ::
@Scorpia ima prav. Bv. BMW-jev P85 V10 agregat je bil prava zverina. Čudo.
Ni primerljivega znanja od prej še posebej termalni del je povsem drug svet k dizajnu pogonskega agregata. Da ne omenjamo prepoved testiranj in moraš večino stvari virtualizirat, ali pa jih korigirat na testnih mizah in po možnosti tudi preverit na kakih cestnih mulah.
Če pa ni komunikacije med Mclarnom, kateri ima odličen del za elektroniko in Hondo pa so si oboji sami krivi za nastalo situacijo. Ekipa je Mclaren Honda in kazanje s prstom je malce neokusno. Opravičljivo bi bilo mogoče samo v primeru, če bi se Honda rada povsem zaprla vase niti nebi rada sprejela Mclarnove pomoči. Potem se sprašujem v čem je to point sodelovanja, če si inženirji med sabo ne morejo pomagat? Naj bi potem Honda raje kupila Manor, zaboga milega.
Konec koncev bi Hondi končni uspeh pomenil več v očeh javnosti, če hočejo vse opravit z Japonci oz. interno? Ekipa je Mclaren Honda pa je v mojih očeh vseeno od kod pride znanje. Dandanes v svetu globalizacije mi je tovrstni pristop neumen in neprimeren. Razumem, da hočeš imeti domačo jedro. Ter mogoče motivirat tudi mlade inženirje ipd. Nerazumno.
Škoda, obe strani imata svoje močne plati za katere menim, da bi lahko v simbiozi ustvarila veliko veliko več, kot pa tole žalost.
Zaenkrat lahko samo upamo, da bo šlo na bolje in so se končno uskladili in razčistili kako naprej. Ker očitno bodo mogli nekaj hitro spremenit.
Ni primerljivega znanja od prej še posebej termalni del je povsem drug svet k dizajnu pogonskega agregata. Da ne omenjamo prepoved testiranj in moraš večino stvari virtualizirat, ali pa jih korigirat na testnih mizah in po možnosti tudi preverit na kakih cestnih mulah.
Če pa ni komunikacije med Mclarnom, kateri ima odličen del za elektroniko in Hondo pa so si oboji sami krivi za nastalo situacijo. Ekipa je Mclaren Honda in kazanje s prstom je malce neokusno. Opravičljivo bi bilo mogoče samo v primeru, če bi se Honda rada povsem zaprla vase niti nebi rada sprejela Mclarnove pomoči. Potem se sprašujem v čem je to point sodelovanja, če si inženirji med sabo ne morejo pomagat? Naj bi potem Honda raje kupila Manor, zaboga milega.
Konec koncev bi Hondi končni uspeh pomenil več v očeh javnosti, če hočejo vse opravit z Japonci oz. interno? Ekipa je Mclaren Honda pa je v mojih očeh vseeno od kod pride znanje. Dandanes v svetu globalizacije mi je tovrstni pristop neumen in neprimeren. Razumem, da hočeš imeti domačo jedro. Ter mogoče motivirat tudi mlade inženirje ipd. Nerazumno.
Škoda, obe strani imata svoje močne plati za katere menim, da bi lahko v simbiozi ustvarila veliko veliko več, kot pa tole žalost.
Zaenkrat lahko samo upamo, da bo šlo na bolje in so se končno uskladili in razčistili kako naprej. Ker očitno bodo mogli nekaj hitro spremenit.
ace99 ::
A kdo ve, ce obstaja kaka moznost, da bi se F1 prenos gledalo prek sky-a pa koliko kej stane?
PrimozR ::
Če povem po pravici menjava Honde nima smisla. Še sploh sredi sezone. V F1 so zadeve preveč integrirane. Tole bi jih stalo desetine milijonov, razvoj šasije zamakneš...
BMWja pa nikako ne vidim v tem hibridnem razredu. Sploh na nivojih WEC in F1. Niti ne vidim finančne slike, ki bi jim tole resno dopuščala. http://www.bmw.in/content/dam/bmw/marke...
Pred prihodom električnih avtov na sceno je za za proizvajalca luksusnih ali bolj rečeno dinamičnih avtomobilov bolje, da usmeri R&D v to področje.
Po mojem mnenju BMW vendarle ni Merc ali Ferrari, ki delata pozitivno nulo z ekipo v F1.
BMW baje precej srbi LMP1-H klasa.
MaterVola ::
A kdo ve, ce obstaja kaka moznost, da bi se F1 prenos gledalo prek sky-a pa koliko kej stane?
http://www.skysports.com/f1/news/12433/...
BT52 ::
Če povem po pravici menjava Honde nima smisla. Še sploh sredi sezone. V F1 so zadeve preveč integrirane. Tole bi jih stalo desetine milijonov, razvoj šasije zamakneš...
BMWja pa nikako ne vidim v tem hibridnem razredu. Sploh na nivojih WEC in F1. Niti ne vidim finančne slike, ki bi jim tole resno dopuščala. http://www.bmw.in/content/dam/bmw/marke...
Pred prihodom električnih avtov na sceno je za za proizvajalca luksusnih ali bolj rečeno dinamičnih avtomobilov bolje, da usmeri R&D v to področje.
Po mojem mnenju BMW vendarle ni Merc ali Ferrari, ki delata pozitivno nulo z ekipo v F1.
BMW baje precej srbi LMP1-H klasa.
Ne vem no. Proračun 300 mil na leto ni mačji kašelj. Dvomim. Res, da bi marketinško dokaj dobro padlo v njihovo shemo samo še vedno stojim za svojim mnenjem.
vilser ::
Mercedes je še vedno v prednosti. Edino moštvo, ki lahko meče polena pod noge Mercedesu .... je Red Bull. Ferrari bo po mojem tretji na koncu sezone. Italijane ne vidim v špici.
Zelo zanimiv zna bit dvoboj Ricciardo-Verstappen. Oba sta odlična dirkača.
Zelo zanimiv zna bit dvoboj Ricciardo-Verstappen. Oba sta odlična dirkača.
PrimozR ::
Spojlerje ja, ker so pomojem varnostni problem (v nesreči znajo hitro leteti naokoli), shark fine pa ne verjamem da bodo prepovedali.
PrimozR ::
Tudi metek ima nizko maso, pa vseeno ne bi rad videl, da me zadane. Ni važna samo masa, važna je tudi hitrost.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 184426 (118986) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 230857 (144784) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 379134 (234729) | BT52 |