» »

Formula 1 2017

Formula 1 2017

««
2 / 26
»»

BT52 ::

@Jst

TO se tudi jaz sprašujem. Zdaj Hidravlični ventil z več kanali ni problem naredit. Skoraj trivialna stvar.

Zdaj energijo pa so mogli dobit nekje od kakih dodatnih damperjev pri rokerjih. Kakorkoli obrneš neke resne energije s tega naslova je skoraj premalo.

Tisto o čem pa ti praviš pa je prepovedano. Tole je povsem pasivni sistem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Čudno Merc še vedno čaka z objavo dirkača. Zgleda, da zadeva z pogodbo ni tako nedolžna. Kakorkoli Paddy Lowe je danes tudi uradno potrdil ne podaljšanje pogodbe, ter s tem odhod iz Mercedesa. Po poročanjih medijih naj bi odšel ravno k Williamsu, ter postal vodja moštva.

Kaže, da bo želja po hitri in dobri gumi uresničena. http://www.autosport.com/news/report.ph...
Upajmo, da bodo testi z podhranjenih testnih mul vzdržali in bomo lahko videli nekaj več agresivnega dirkanja.

kosta ::

Pa sej to, da gre Bottas v Mercedes so že tolkokrat namignili, da ni več zanimivo.:)) Bolj me zanima če se bo Massa res vrnil in pa kdo bo 2. voznik Sauberja. Za Manor se pa itak sploh ne ve, če bodo prisotni: KLIK

PrimozR ::

Fak so smešni avti s temi gumami, ko gokarti :D

BT52 ::

1.

kosta je izjavil:

Pa sej to, da gre Bottas v Mercedes so že tolkokrat namignili, da ni več zanimivo.:)) Bolj me zanima če se bo Massa res vrnil in pa kdo bo 2. voznik Sauberja. Za Manor se pa itak sploh ne ve, če bodo prisotni: KLIK


Bottas: Ja zato pa me čudi zakaj ne objavijo, če je tole že znano. Dela na simulatorjih bi že lahko opravljal. Če se Ham malce pohajkuje je pač delo na drugih tokrat nimajo Nikoja za pomoč. No njihov problem. So šale, da bo vozil the Stig sezono.

Manor: Za Manor pa so v insolventnosti. Torej, če ne bo kakege čudeža jih kar pozabi. V F1 se gre malo ljudi v principu "how to make small fortune in f1, start with bigger one".

Haas je v tem obziru pošten in realen. Namreč za drago večletno premično reklamo je namenil 1 miliardo sredstev, ki dejansko imajo trdno osnovo.

2.

https://www.jamesallenonf1.com/2017/01/...

Bolj čudno je, da je še en vodilni mož odpadel, kot gumb od hlač. Vasseur je se razšel v Renaultom. Gre za moža z petigrejem vodenja dirkaških moštev. Žalostno.
Pady Merc, Allison Ferrari, Symonds Williams, Mclaren Ron&Capito, zdaj tole pri Renaultu...

Tole izmenjavanje glavnih mož že nismo videli dolgo. Ponavadi se tole dogaja pogosteje pri moštvih iz začelja, saj slednja imajo negotovo financiranje in s tem politiko zaposlovanja, ki je veliko bolj fleksibilna. Recimo si predstavljamo, da dodajaš kake klavzule za uspeh/neuspeh in s tem zbijaš plačo&strošek malo bolj renomiranega TD-ja. Recimo ne verjamem, da je imel Manor denar za zaposlitev Frya. Mislim, da je skoraj delal zastonj. Vendar, če pa bi obdržali denar pa bi verjetno ekipa obstala, ter dobil plačano kako nagrado.

Na drugi strani kovanca ostanejo dobri obeti za moštva z stabilnostjo. Force India in Torro Rosso.

Torro Rosso, ki ima že par let zapored solidne šasijo. Pa predvsem pod vodstvom Keya zelo zelo smotrne dizajnerse odločitve, kam usmerit sredstva. Recimo lanska prilogoditev z Renaulta na Ferrari v 3 mescih z zelo solidno šasijo je bil maestralen dosežek za moštvo iz Faenze z 140 ljudmi. Recimo desetkrat manj, kot jih ima Merc. Še ne to večinoma imajo na AERO področju, kar nekaj svojevrstnih rešite, katere kopirajo Mclaren in Mercedes (zadnje krilce, hlajenje airbox).

Force India
ima smelo strukturo moštva, ki pa na žalost temelji na domnevno umazanem denarju. Politiko na stran. Na tehničnem področju briljirajo. Odločitve logične. Recimo posvečanju setupu skozi vikend. Potem v slogu starih let, če nimaš pripravljenega novega dirkalnika, nič ne de "lepo ga dokončaj v tempu, ki ti dovoljujemo okoliščine" ga pa bomo imeli po prvih 4 dirkah. Četrto konstruktorsko mesto v konvergiranem pravilniku je velik dosežek. Sicer so še domnevno denarno veliko bolj omejeni, kot TR daje temu uspehu še dodatno težo. Čeprav so bile okoliščine idealne, pravilnik gum, dirkaška zasedba, nova pravila na vidiku, slab nedorečena konkurenca... Ampak kar je najpomembneje so jih izkoristili in to je edino kar šteje. Se veselim, kaj bodo pripravili. Tokrat bi pa bila zamuda z novim dirkalnikom mogoče malce prehuda. No dalo bi se izdelati testno mulo, ampak zakaj zapravljat denar zato, če pa lahko narediš sicer zelo osnovno izvedbo aero paketa pa potestiraš na hitro nove gume in dinamiko iz prve roke.

Moje mnenje je, da sta to ti dve moštvi, ki bi znali presenetit s tem ,da bosta obdržali lanske in predlanske rezultate. Navkljub pričakovanjem, da je tole leto denarja in s tem tovarnarjev.

kosta ::

Uradno je!:)) Bottas bo sedel v Mercedesu, Massa se vrača k Williamsu, Wehrlein pa bo v Sauberju (ki bo btw uporabljal Ferrarijeve motorje iz 2016). Tako sta edina prosta sedeža v Manorju, ki pa se trenutno ukvarja z drugačnimi problemi.

BT52 ::

1. Končno. Meni so že šli na jetra. :D Po pričakovanjih.

2. Vabim, da si preberete tale članek s Giorgio Piolo. Verjetno enih kvalitetnejših branj v tem tednu. http://bit.ly/2jpyY6S

Komentar na članek: Tale Patrick Head taka dobra faca "i not gonna tell that you must figure by yourself". :D
Je pa mi najboljša ona od Gordona "zaradi tega pracsa v drugi vrsti pa vsi vedo, da imamo vrstni motor" :D Bv. legenda meni najljubši dizajner (kot da že nickname ne pove tega)...

Na žalost pa ko sem bil majhen nisem imel možnosti, da bi bolje spoznal Piolino delo. Toda na mene je zadnjih let naredil močan vtis kako dojemam lastno kariero in odnos do F1. Zdaj že vsak solatar dela skice pa krade skice&slike po forumih ipd in se kvalitetno delo izgubi v povprečju modernega "hitrega" neta. Ampak Piolino delo ostaja. Vsaka čast. Tiste explodet skice v knjižnici so bile v mojem otroštvu pornografija...

Mogel sem mu ponuditi nekaj besed na forumu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Namreč sprva sem v gimnazijskih letih 10 let nazaj vsaki teden gledal f1.com pa njegove skice. Tako sem dojemal f1. Ahh veliko sem mu dolžan.

Scorpia ::

Ta vikend bo race of champions Miami, zal ne vidim da bo Eurosport prenasal. Bo pa lepo videti Montoyo v akciji.
////

galimim ::

Breaking: Ecclestone confirmed he was forced to leave position as F1 CEO on Monday. We talked to him.

Tobi Grüner
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Dr_M ::

FAKING KONCNO. Mogoce bo zdej kaj manj politike in vec dirkanja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

galimim ::

Lahko upamo. Ni pa nujno da se bo tko... ampak usaj deluje kot da majo namen pripeljat stvar v pravo smer Formula 1 takeover by Liberty Media: Can F1 be liberated from its 'dysfunction'?
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

          ::

Zadnji čas de se ga je odrezalo, a ob tem ne smemo pozabiti, da je ravno on tisti, ki je Formulo povzdignil iz garažnega športa na to, česar smo vajeni.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Dr_M ::

          je izjavil:

Zadnji čas de se ga je odrezalo, a ob tem ne smemo pozabiti, da je ravno on tisti, ki je Formulo povzdignil iz garažnega športa na to, česar smo vajeni.



Jest F1 ze nekaj casa ne jemljem vec kot sport, ampak eno alternativo resnicnostnim showom. Kot big brother ipd... In to je to, kar je Bernie ustvaril, to je tudi sam potrdil. In je cas, da se ta senilni starec stegne cim dlje stran.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Nikec3 ::

Dr_M je izjavil:

          je izjavil:

Zadnji čas de se ga je odrezalo, a ob tem ne smemo pozabiti, da je ravno on tisti, ki je Formulo povzdignil iz garažnega športa na to, česar smo vajeni.



Jest F1 ze nekaj casa ne jemljem vec kot sport, ampak eno alternativo resnicnostnim showom. Kot big brother ipd... In to je to, kar je Bernie ustvaril, to je tudi sam potrdil. In je cas, da se ta senilni starec stegne cim dlje stran.

V bistvu je žalostno predvsem to, da je "senilni starec" boljše razume biznis, družbo, moderni šport in še kaj kot mladi dirkači.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

PrimozR ::

Ja nego, on je tam zaradi biznisa, oni pa zaradi dirkanja. Za biznis pri njih načeloma skrbijo drugi.

Dr_M ::

Nikec3 je izjavil:

Dr_M je izjavil:

          je izjavil:

Zadnji čas de se ga je odrezalo, a ob tem ne smemo pozabiti, da je ravno on tisti, ki je Formulo povzdignil iz garažnega športa na to, česar smo vajeni.



Jest F1 ze nekaj casa ne jemljem vec kot sport, ampak eno alternativo resnicnostnim showom. Kot big brother ipd... In to je to, kar je Bernie ustvaril, to je tudi sam potrdil. In je cas, da se ta senilni starec stegne cim dlje stran.

V bistvu je žalostno predvsem to, da je "senilni starec" boljše razume biznis, družbo, moderni šport in še kaj kot mladi dirkači.


Narobe. On razume samo denar.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Nikec3 ::

Ja nego, on je tam zaradi biznisa, oni pa zaradi dirkanja.

Ja pa ja, malo morgen. Dirkači so tam, da so medijsko zanimivi. V modernem športu, če nisi medijsko zanimiv, pač nisi v celoti izpolnil marketinškega potenciala, ki ga drugače imaš. Zato pa največ biznisa Formuli 1 prinese Hamilton. Ne ker je najhitrejši, ampak ker se druži s Kardashiankami. Prav ali ne, tako je.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BT52 ::

Evo še Miranov komentar na prevzem Američanov.

http://www.miranalisic.com/blog/2017/01/

Podpiram Brawna. Kot sem že pisal lani tukaj na forumu. Medotično načrtno delo do jasnih ciljev, kaj hočemo doseči. Sicer pa F1 ni slaba tako, da mi gre negativizem in jamranje na jetra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Nikec3 je izjavil:

Ja nego, on je tam zaradi biznisa, oni pa zaradi dirkanja.

Ja pa ja, malo morgen. Dirkači so tam, da so medijsko zanimivi. V modernem športu, če nisi medijsko zanimiv, pač nisi v celoti izpolnil marketinškega potenciala, ki ga drugače imaš. Zato pa največ biznisa Formuli 1 prinese Hamilton. Ne ker je najhitrejši, ampak ker se druži s Kardashiankami. Prav ali ne, tako je.

Koliko mulcev gre v dirkanje, ker stavijo, da bodo uspeli na poslovni plati? Koliko jih gre v dirkanje, ker hočejo dirkati?

ripmork ::

V bistvu je žalostno predvsem to, da je "senilni starec" boljše razume biznis, družbo, moderni šport in še kaj kot mladi dirkači.

Ecclestone je predvsem biznismen, ja - rit nastavi prvemu šejku, ki pride mimo, brez razmisleka, kako bo to vplivalo na šport. Dokler je bila f1 molzna krava se je obnašal arogantno, ob padcu gledanosti pa začel z najbolj bizarnimi predlogi, kako poceni in na hitro popestrit šov. Skrajni čas je bil, da je odšel ven. Mladi dirkači so tam, da se dokažejo v dirkanju; zakaj jih silijo bit nekofliktni, vljudni in vedno tiho (beri: medijsko nezanimivi) je pa bolj vprašanje za postavit ekipam in njihovim sponzorjem.

Podpiram Brawna. Kot sem že pisal lani tukaj na forumu. Medotično načrtno delo do jasnih ciljev, kaj hočemo doseči.

Se strinjam. Že to, da so angažirali Brawna in mu dodelili novo oblikovano mesto športnega šefa f1 vliva optimizem. Modus operandi v f1 je bil hitro in nepremišljeno vpeljevanje novosti, ki naj bi rešile problem - so pa v procesu ustvarile kup novih. Po seriji reform zdaj gledam f1 dirkalnike, ki so aerodinamično kot nalašč narejeni, da otežijo prehitevanja, hkrati pa so opremljeni z DRS-jem, ki omili težavo. En kup kompliciranja, skratka. F1 rabi metodičen in analitičen proces za odpravljanje težav. Bistveno lažje je nalagat nove pravila in komplicirat, kot poenostavit stvar v pravo smer. Tu imam upanje, da se bojo stvari spremenile na bolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

kosta ::

BT52 ::

Na srečo pa smo dobili zgodnji bonbonček iz aero oddelka Manorja. Corea je objavil tole:
 50% prototipni modelček 2017 dirkalnika

50% prototipni modelček 2017 dirkalnika

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

kosta ::

Morda pa z Manorjem še ni čisto konec. Našel se je potencialni kupec, nastop letos pa je pogojno tudi še mogoč, ker ima ekipa licenco za sezono 2017.:)

kosta ::

A vsi spite? Prvi datumi predstavitev dirkalnikov in testiranj so tu:

 predstavitve

predstavitve


 testiranja

testiranja



Sicer pa par zanimivosti:
1. na yt kanalu FORMULA 1 je par precej zanimivih posnetkov (top momenti 2016, Montoya o svoji karieri, MSC in še čem,...)
2. McLaren avto prvič ni poimenoval z MP4-xx (Ron Dennis in njegov Project 4 iz 80ih sta bila lani novembra odrešena vodenja)
3. Manorja očitno ne bo, zaenkrat še ni bilo nič z nakupom, tako da so IMO zamudili vlak

TribesMan ::

http://imgur.com/a/yXZF3

Could it be real?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

kosta ::

It could be. Letošnja geometrija dirkalnikov je precej drugačna, predvsem bodo širši s širšimi gumami. Pa glede na to, kar sem do sedaj videl glede sprednjega winga, so tole povsem realne slike.:)

ripmork ::



Mclaren 2017, I guess?
Je moj firbec vrgel v Photoshop; jasno se vidi ob strani Chandon reklamo, pa zadaj Honda zmazek.
Če bi šlo za render, bi ga avtor verjetno predstavljal v polni luči (ali pa ne delal nepotrebnih detajlov, ki se jih v temi ne vidi) :D

TribesMan ::

Mclaren je na Twitterju napisal da so fake slike...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

pirlo ::

Shark Fin bi naj večina ali pa kar vsi imeli. Tako da ne verjamem da so prave.

BT52 ::

Veliko renderjev, kot običajno v tem delu leta. 99% jih je enostavno netehnično korektnih, niti nimajo fizikalne osnove z tokom fluida. Ali bolj rečeno neke hitre navijaške umetniške skice. Npr. zadnja krilca bodo 100% imele zavite stranice (pravilo širine in radiusov). Sicer stranice ni nujno imet vse do poda ampak v tem najbolj občutljivem območju konic bokov difuzorja ti vsaka površina za usmerjanje, umirjanje toka okoli gume pride še kako prav. Drugič pa še obdržiš zavorne krilca, katere so zadnje 3 leta postala pravi aero hit.

Pa prednji izrastki na nosovih bodo še vedno in. Še tiste predvsem kao online predstavitve bodo tudi zgolj modelarski "modelčki". Sam teh predstavitev zadnja leta niti ne jemljem resno, ker so v nekaterih primeri enostavno smešne. Sočne detajle se vedno močno skriva. Kot ponavadi bomo na testiranjih videli osnovni setup dirkalnikov, kjer bomo lažje dobili predstavo v katero smer so si zamislili koncept bolida.

Sem pa vesel, da je pri tem renderju vsaj upošteval deltoidno pravilo prednjega krilca, nagib airboxa, stranice in straničnega usmernika, višine krilca ipd.

Glede barve Mclarna pa mi je spremenljivo vse razen sive in črne morbidnosti. "Oranđa" :D bi lahko bila sponzor, da se malce spomnimo 3 letnih korenin. Krom pa je preveč vezan z cigareti in drugim motornim opremljevalcem, ter je prav, da hočejo obrnit nov list papirja, čeprav z morbidnostjo. Tole cenim.

BT52 ::

URADNO: Alison je našel dogovor z Mercedesom. Ne vem tole je slabo za komkurenco. :D Zadnje čase sem malce razmišljal o Mercedesovih številkah v zadnjih 3 letih. Športnega vidika je tole MclHonda dominanca na steroidih.

Kakorkoli niti me športni del ne zanima. Bolj sem se osredotočil na tehnični vrtiljak in pravzaprav vodstveno zmagoslavje menedžmenta Mercedesa. Osebe, ki so se izmenjevale, (nekatere še vedno delujejo) Brawn, Costa, Bell, Willis, Paddy. Osebe, ki bi v vsaki drugi ekipi bila tehnična vodja. Toda ne v Mercedesu, tukaj je šlo za strukturno zmagoslavje. Neki trojček med mehaniko, arom in dirkaškim inženiringom. Briljantno.

Vprašanje, ki si ga zastavljam se bo Allison ujel? Glede na njegov profil in njegovo metodiko dela ni toliko drugačen mogoče celo boljši od Paddya. Namreč se je dokazal v ekipah, kjer je mogel stopit v ospredje, ter tudi ravnati racionalno. On se tudi toliko ne vpleta direkten v dizajn, ampak se ŠE veliko bolj vključuje v konceptualno zastavitev projektov, motivacijo, ter usmeritev oddelkov. Trikotnik smrti Allison&Costa&Willis&Cowel (no rečmo, da je Allisom težišče trikotnika, lepilo strukture): :D

kosta ::

Kot ponavadi bomo na testiranjih videli osnovni setup dirkalnikov, kjer bomo lažje dobili predstavo v katero smer so si zamislili koncept bolida.


Točno zato bom letos z veseljem pogledal predstavitve. Sicer se pa strinjam, da se ne pokaže nič pametnega, včasih še livery ni takšen kot kasneje na dirki. Spomnim se recimo lani Renaulta, ki je pokazal črn dirkalnik.

PrimozR ::

BT52 daj si prosim vklopi spellchecker.

globoko grlo ::

HAha, sej se da prebrat, z malo domišljije :)

Mene bl zanima kje bomo to gledal v letu 2017.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

kosta ::

Js vsekakor na ORF/RTL, ker slovenskih prenosov ne bomo dočakali.

Scorpia ::

////

jurko_SLO ::

Pozdravljeni.
A je kje že odprta tema Formula 1 prenos 2017 ?
V kolikor še ni naj jo nekdo in se tam kaj napiše kje bomo lahko gledali v živo.
ORF in RTL nimata HD :(
Jaz bi z veseljme tudi plačal za Sky sport F1 vendar pri Telemachu ni možnosti,preko spleta pa ne morem ker nisem iz Anglije.

LP
jurko

Scorpia ::

Total tv, srpski sport klub, tudi v hd. Edini minus je jezik...
////

b3D_950 ::

jurko_SLO je izjavil:

Pozdravljeni.
A je kje že odprta tema Formula 1 prenos 2017 ?
V kolikor še ni naj jo nekdo in se tam kaj napiše kje bomo lahko gledali v živo.
ORF in RTL nimata HD :(
Jaz bi z veseljme tudi plačal za Sky sport F1 vendar pri Telemachu ni možnosti,preko spleta pa ne morem ker nisem iz Anglije.

LP
jurko


Podatke za stream bodo objavljeni verjetno v tej temi, vsaj lani je bilo tako, da se je nekdo našel in nalimal podatke.

Oziroma:
https://kiwiirc.com/client/irc.snoonet....
https://www.reddit.com/r/formula1/
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

MaterVola ::

Hamzi je že začel psihološke igre.

http://www.autosport.com/news/report.ph...

šernk ::

hehe, seveda v obratni smeri je pa vse ok če tečejo podatki :D

skratka Bottasa bi se rad znebil, že preden se sezona sploh začne, strah je lepa stvar :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Jst ::

Po drugi strani ga pa razumem, ker če se spomnite par let nazaj, ko so voznikom za vsak ovinek govorili kje naj zavira, kje v ovinku gas do podna,...

Ne da ga zagovarjam, ampak po eni strani ima prav. Hočemo videli talent vožnje in obvladovanja dirkalnika in ne sposobnost memoriziranja optimalnih manevrov.

Se pa strinjam, da ga skrbi Bottas in bi mu (Bottasu) privoščil, da Lojzu meša štrene. Bomo videli. Testiranja so blizu. (Hehe, časovno sovpada z izidom Ryzen procesorjev. :))
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BivšiUser2 ::

http://blog.codemasters.com/uncategoriz... ,če kdo hoče sodelovati, sam se zna zgoditi, da je že vse pošlo.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

          ::

Jst je izjavil:

Se pa strinjam, da ga skrbi Bottas in bi mu (Bottasu) privoščil, da Lojzu meša štrene. Bomo videli. Testiranja so blizu. (Hehe, časovno sovpada z izidom Ryzen procesorjev. :))


Saj to bo verjetno edino, kar bo zanimivega v 2017.

BorutK-73 ::

BivšiUser2 je izjavil:

http://blog.codemasters.com/uncategoriz... ,če kdo hoče sodelovati, sam se zna zgoditi, da je že vse pošlo.

hehe. Napačna tema.;)

kosta ::

Še za tiste, ki ne marajo brati.:)
««
2 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616185812 (120372)          
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975231536 (145463) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430380144 (235739) BT52

Več podobnih tem