» »

Se obeta kakšna revolucionarna igra?

Se obeta kakšna revolucionarna igra?

Netrunner ::

Razvoj iger ne spremljam več toliko tako, da me zanima če se obeta kakšna igra ki bo razbila trenutno klasiko in bo kaj več kot samo boljša grafika z nekaj dodatnih novih elementov?

Kar opažam pri vseh novih igrah je to, da samo grafika napreduje in velikost stopenj se veča. Poškodbeni modeli se izbolšujejo, AI se izbolšuje ... pač vse nekako napreduje vendar ni nekega bum-a :)

Npr. danes bi že pričakova igro kjer bi:
- Gradil mesto v stilu Cities Skylines
- Uredil transportne povezave med mesti v stilu Transport Fever
- Delal norčije po zgrajenem mestu v stilu GTA-ja
- Letel po mapi v stilu flight simulatorja
vse seveda v eni igri.

Pričakoval sem da bo Elite Dangerous naredil kako "mini revolucijo" na področju sci-fi iger, vendar žal se ti ni zgodilo. Enako No Man's Sky bi lahko podru kak mejnik, vendar se to ni zgodilo. Star Citizen dosti obeta, vendar preden bo prišel ven bo že vse prežvečeno.

Kar se sam spomnem so bile prelomne že precej časa nazaj DOOM 1, Duke nukem 3D, Half Life. Prehod GTA 3 v 3d je vsekakor bila dobra novost. Monotonot so razbile še igre z velikim "open world" kot je bil takrat morrowind ali oblivion. Far Cry 3 je tudi prinesel zanimiv koncept in vsekakor Dishonored je bila tudi dobrodošla novost. Marsikaj bi še kaj našlo vendar na splošno gledano zadnje čase ne opažam nekih exra novosti.

Kaj sem spregledal :) ?

Thuban ::

nikomur se ne da ubadat več s takimi igrami. Ljudje radi igrajo flappy bird.


Vsake toliko pride BUM v stilu Dragon Agea, Skyrima, Witcherja. Dobri RPGji še dobijo nekaj slave, da pa bi nekdo bil pripravljen vložiti toliko denarja v razvoj igre kot zahtevaš ti in upati, da bo trg to sprejel, pa se mi ne zdi smiselno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

smacker ::

Pokemon GO? >:D Ne morš zanikat, da je nek nov, drugačen, inovativen koncept. Po svoje tud BF1¸ z multiplayerjem s 64 igralci.
Drugač pa jaz pričakujem veliko od Mass Effect: Andromeda, vsaj kar se sci-fi tiče.
To kar ti omenjaš - združit več iger v eno, se meni zdi brezveze. Bolj bi znalo palit kaka real-world implementacija map, recimo da po svojem mestu zganjaš pizdarije v stilu GTA in da dirkaš po "domačih" cestah. Tut razni simulatorji bi bili bolj zanimivi, če bi vsak izbral domače okolje.

jype ::

Star Citizen.

Thuban ::

jype je izjavil:

Star Citizen.


my bad, pozabu na ta dragulj. Je pa bil financiran s kickstarterjem, če se ne motim, od podjetij si nihče ni upal vložiti toliko denarja.

bluefish ::

Netrunner je izjavil:

...vse seveda v eni igri.
Pozabi. Predrag razvoj, dražja končna igra z neenakovredno kvalitetnimi elementi, s tem neprivlačna za mnoge,...

Netrunner ::

Sam nimam želje po igri kot sem jo opisal ampak sem samo navedel kot primer. Res da ni ravno smiselno mešati strateških pristopov z akcijsko arkadnimi, vendar z današjo tehnologijo bi bilo verjetno izvedljivo brez večjih težav.

Drugače res bi za Pokemon GO lahko rekli da je neka prelomnica oz. čisto drugačna igra kot smo jo vajeni. Battlefield 1 še nisem natančno pregledal kaj nudi vendar kot sem omenil boljša grafika, večje stopnje .. no in večja količina igralcev. Vse super vendar ni ravno za izpostavljat kot milestone.

Star Citizen bo vsekakor prelomnica vendar to sem pričakoval že za Elite Dangerous in No Man's sky. Drugače pa mešanje tipov iger ni tako slabo saj lahko pridobiš širšo publiko. Recimo EVE online poleg klasičnega igranja omogoča tudi čisto strateški pristop, saj si lahko ustvaril trgovski imperij brez da si vzletel iz postaje.

En dober primer mixa iger ki je bil vsekakor doborodeš je ko so omogočili da so igralci DCS helihopterjev igrali skupaj z igralci DCS thunderbold oz. nekaj podobnega. Danes bi pričakoval več takega. En neuspeli poskus je bil pa pri EVE kjer so naredili ono FPS igro na planetih kjer so vojaki lahko naročili orbital bombardament od igralcev ki so igrali EVE.

Leta nazaj se spomnem ko so izdali sim copter kjer si lahko letel po mestih katere si zgradil v sim city. Čeprac je bila igra za en k... je bil feeling dober.

ipd...

Zgodovina sprememb…

Sony-Tech ::

Cyberpunk 2077.

Zgodovina sprememb…

Sssaga ::

smacker je izjavil:

Pokemon GO? >:D Ne morš zanikat, da je nek nov, drugačen, inovativen koncept. Po svoje tud BF1¸ z multiplayerjem s 64 igralci.
Drugač pa jaz pričakujem veliko od Mass Effect: Andromeda, vsaj kar se sci-fi tiče.
To kar ti omenjaš - združit več iger v eno, se meni zdi brezveze. Bolj bi znalo palit kaka real-world implementacija map, recimo da po svojem mestu zganjaš pizdarije v stilu GTA in da dirkaš po "domačih" cestah. Tut razni simulatorji bi bili bolj zanimivi, če bi vsak izbral domače okolje.



kaj hočeš reči? RO2 je mela kdaj že 64 folka. Špilo sm meu na SSD-ju, ADSL je vleku 3Mbit/s (pod 400KB/s) z UL 0.8 Mbit/s in sem bil skoraj zmeraj prvi v svoji ekipi, da sem pograbil sniperco - na vsaki strani samo 1.
Še nikoli nisem tako užival! Se BF3, BF4 itd skrijejo. O CODu pa ne bi - bruh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sssaga ()

nokkj ::

Pa, a je res Pokemon Go taka prelomnica?

Najbrž je skoraj enaka kot pokemoni iz konzol (česar nič ne poznam), vsekakor je pa skoraj povsem enaka kot pokemoni iz WoWa.

Bistvena novost je samo to, da se igra odvija v drugem svetu, namesto virtualnega sveta je ta pravi svet + (opcijsko) AR.

shadeX ::

Bistvena novost je samo to, da se igra odvija v drugem svetu, namesto virtualnega sveta je ta pravi svet + (opcijsko) AR.


Meni se zdi da to pove vse. Downloadi iz trgovin pa tudi.

blackbfm ::

Mas igre izpred 20 let razni c&c, starcraft, fallout, gta to so ble prelomnice...

O pokemonih se je pa govorilo tocno en mesec potem je pa pomoje vecina zmetala ta jajca dol s telefonov.

Daliborg ::

Ne, bi jaz rekel kot kratki odgovor. So se ljudje razvadili in se trg boji da če bodo kako "revolucionarno" igro izdelali da bodo sami sebi v skledo pljunili. Žal zadnja igra ki sem jo sam igral in da bi še vedno kdaj pomislil nanjo je gothic :) Vse ostalo zbledi, ker pa sem še retro gamer mi potegnejo tudi klasike ampak to je že nostalgija. Je pa res da sem iz tega naslova prodal svojo gaming mašino saj vse kar sem sprobal "novitet" je zame revizija starih kopit igranja, in da dajem za igre po 200+ € mi je smešno ( ciljam na DLC-je) . Poglejte naprimer World of Warcraft, l.2004 je bila to revolucija sedaj pa je ta igra tako premetena da so ljudje nazaj začeli igrati isto igro ki je izšla leta 2004-2006 (vanilla 1.12) . Govorim o tisoče igralcev ne o par desetih... no pa naj še kdo drug kaj pove :)
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

shadeX ::

Poglejte naprimer World of Warcraft, l.2004 je bila to revolucija sedaj pa je ta igra tako premetena da so ljudje nazaj začeli igrati isto igro ki je izšla leta 2004-2006 (vanilla 1.12) . Govorim o tisoče igralcev ne o par desetih... no pa naj še kdo drug kaj pove :)


Jp. Sem tudi sam podpisal peticijo o "vrnitvi" vanilla serverjev :)


Sicer pa tako. Dvomim da bo sploh kdaj prišla kakšna "revolucionarna" igra sploh. Danes dobiš že vse in tudi če pride nekaj novega, hitro zbledi.

klemenSLO ::

Na nek način revolucionarno bi lahko bilo igranje/premikanje/upravljanje s pomočjo VR očal
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

Daliborg ::

...ne KlemenSLO....VR je crap. Pa ne želim warfare narediti iz tega. Pač ta tehnologija ni dodelana niti pa ni revolucionarna(prosim ne sprašuj zakaj ampak pogooglaj kako stara je ta tehnologija). Prej bo AR revolucijo naredil kot VR.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Netrunner ::

Hja saj danes je res bolj težko narediti kaj revolucionarnega. Največja sprememba kar se spomnem je v zadnjem časo bila v načinu igranja ne pa v samih igrah in sicer kot prišel ven WII in uvedel nov koncept, vendar po začetnem uspeho se zadeva ni kaj extra razvila čeprav je tudi konkurenca izdala svoje različice. VR bi lahko bil en novi mejnik vendar je še daleč do neke uporane implementacije, saj kar sem videl do sedaj je bolj ne kot ja.

Kar se samih iger tiče pa je vse bolj meh... Saj ne rečem da se tu pa tam pojavi kakšna kul zadeva, vendar vseeno manjka izvirnosti in ni nekega revolucionarnega premika, zato bi pričakoval da bi se mogoče lahko kakšni žanri združili.

Recimo kombinacija Train Fever in Train Simulator bi bila dobrodošla. Si postaviš progo na kateri lahko voziš. Sploh pa bi pričakoval da bi prišla kakšna igra v stilu battlefielda ki bi imela stalno dosegljiv server kot drugi mmorpg-ji kjer en match ne bi bil X minut oz. X killov ampak bi ga moral stalno branit.

Obstajajo igre za simulacijo letal, simulacijo bojnih ladij, podmornic ipd .. kaj ne bi bilo lepo to združit vse na enem serverju ki bi bil stalno online?

Berserker ::

Netrunner je izjavil:

Hja saj danes je res bolj težko narediti kaj revolucionarnega. Največja sprememba kar se spomnem je v zadnjem časo bila v načinu igranja ne pa v samih igrah in sicer kot prišel ven WII in uvedel nov koncept, vendar po začetnem uspeho se zadeva ni kaj extra razvila čeprav je tudi konkurenca izdala svoje različice. VR bi lahko bil en novi mejnik vendar je še daleč do neke uporane implementacije, saj kar sem videl do sedaj je bolj ne kot ja.

Kar se samih iger tiče pa je vse bolj meh... Saj ne rečem da se tu pa tam pojavi kakšna kul zadeva, vendar vseeno manjka izvirnosti in ni nekega revolucionarnega premika, zato bi pričakoval da bi se mogoče lahko kakšni žanri združili.

Recimo kombinacija Train Fever in Train Simulator bi bila dobrodošla. Si postaviš progo na kateri lahko voziš. Sploh pa bi pričakoval da bi prišla kakšna igra v stilu battlefielda ki bi imela stalno dosegljiv server kot drugi mmorpg-ji kjer en match ne bi bil X minut oz. X killov ampak bi ga moral stalno branit.

Obstajajo igre za simulacijo letal, simulacijo bojnih ladij, podmornic ipd .. kaj ne bi bilo lepo to združit vse na enem serverju ki bi bil stalno online?


Motion kontroler in VR sta trenutno na preveč primitvni stopnji da bi jih lahko uporabil za resno igranje, poleg tega pa sta fizično naporna za večurno igranje.

Revolucionarne zadeve se danes išče med indie devi.

Poizkusi Heroes & Generals in Planetside 2 kjer boji potekajo brez prekinitve, oboje se igra kot Battlefield.

Warthunder ima način combined spopade med letali in tanki, mogoče celo z ladjami v prihodnosti, je najboljši primer arkadne igre, ki oponaša realistično obnašanje vozil, brez dolge učne krivulje, ki jo imaš v DCS simulacijah.

next3steps ::

V competitiv FPSjih revolucije še ni za pričakovati še kar nekaj časa.
Svojevrstna evolucija je bil pa MAG na PS3, ki je podpiral 256 igralcev na strežnik in na PCju PlanetSide2, ki podpira do 2000 igralcev na strežnik in tretjino tega pade na eno od treh map.
Odličen prikaz vzdušja je pokazal DarkSouls 1 (depresija), kjer te špil za napake tudi konkretno kaznuje.
Prikaz, kako lavfati koncept F2P igre je zelo dobro nakazal TeamFortress2.
Hardcore prvoosebno sabljanje: Blade Symphony
Blizzard je populariziral igre s kartami z igro Hearthstone.
Prince of Persia (2008) je nakazal trend risankaste grafike.
Pa še kaj se najde. V kratkem pa ni nobene revolucije.
Šminke v smislu Kinect in PS Move se niso prijele, svojevrsten rok trajanja fetiša je imel Nintendojev Wii.

tikitoki ::

Netrunner je izjavil:


Kar opažam pri vseh novih igrah je to, da samo grafika napreduje in velikost stopenj se veča. Poškodbeni modeli se izbolšujejo, AI se izbolšuje ... pač vse nekako napreduje vendar ni nekega bum-a :)


Kje pa si ti videl, da se je AI izboljsal? Pri strategijah definitivno ne, se mi zdi, da je celo obcutno nazadoval.

Netrunner ::

Za strategije nevem, pri FPSjih so pa le malo bolj pametni kot so bili včasih ko so samo stali na mestu.

Superboyy ::

Se mi zdi, da razvoj zadnjih 10 let kar stagnira. Kakšna razlika je bila v grafiki med 1997-2007 in 2007-2016?

Recimo Crysis iz leta 2007 zgleda čisto solidno, tudi po današnjih standardih:


Revolucije se pa dogajajo vsak dan, samo redki jih speljejo, do tega da je stvar igralna in optimizirana (ni čudno, da je bil GTA5 najdražji špil, ker deluje res super za tak nivo kompleksnosti).

Sploh sem razočaran, da v vseh teh letih nobenmu ni ratal narest solidnega MMOFPS, v katerem bi lahko simuliral masovne bitke recimo 200 vs 200 na eni masovni mapi in da bi vse skupaj delalo tako tekoče kot CSGO. Še v CSGO imajo probleme s hitboxi :)

next3steps ::

CSGO bi že lahko imel 400 igralcev, a je trenuten limit kar Source pogon. Glede na to, kako tekoča je igra, je CSGO nekje na vrhu. Zanimivo rešitev za reševanja laga so našli tudi pri špilu Skullgirls. Dokaj revolucionarno glede na današnje stanje na trgu.
http://skullgirls.com/2011/09/skullgirl...
Večje bitke imaš na voljo v H1Z1 in PlanetSide2 (enak pogon). V slednjem rabiš več procesorske moči.

nurse013 ::

Crysis, zame ena najboljsih iger,igrano pred leti z grafo nvidia 8800gts, me zanima kako bi tekla na danasnjih masinah
:)
you gotta be kidding me...

Machete ::

Ma slikite se, zdej bi šel pa Crysis igrat :'(
(pravi človek v službi)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

vostok_1 ::

V crysisu sem pravzaprav neizmerno užival. Soliden pacing. Soliden AI, posladkana zgodba.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Berserker ::

Mount & Blade 2 Banelord.

Če kdo pozna prvenec, gre za srednjeveški rpg, brez pošasti, kjer vodiš vojsko in se ukvarjaš s politiko.

Dokaj unikaten špil na svojem področju, vsekakor vreden omembe.

nokkj ::

shadeX je izjavil:

Bistvena novost je samo to, da se igra odvija v drugem svetu, namesto virtualnega sveta je ta pravi svet + (opcijsko) AR.


Meni se zdi da to pove vse. Downloadi iz trgovin pa tudi.


Ma, ciljal sem na to, da bi bil neki drugi revoluucionaren koncept, ne pa ista jajca v drugi okolici (čeprav super napredni). MOBA je bil nov koncept, ki se je razvil iz RTSjev, ampak je v bistvu velika poenostavitev iger, devolucija igre :) Razmišljal sem v smeri tega kar piše v prvem tekstu, ampak tako prirejeno/dodelano, da bi se iz tega rodila neka nova zvrst iger.

AR je seveda super in bo omogočal polno stvari, v spominu imam odlomek iz Cloud Atlas, ko pribežita v neko razpadajočo sobo in jo z nekaj pritiski na gumb opremita z vso potrebno opremo. Moral bo delovati na vsa čutila (sluh, vonj...) in biti enostavno prenosen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nokkj ()

Truga ::

Berserker je izjavil:

Motion kontroler in VR sta trenutno na preveč primitvni stopnji da bi jih lahko uporabil za resno igranje, poleg tega pa sta fizično naporna za večurno igranje.

To je vse narobe. Jaz mam doma vive, in mi nemors rect da sta prevec primitivna, ko imamo igre kot je vanishing realms, serious sam VR, onward in elite dangerous.

Kar pa se tice "napora", naberi malo kondicije lmao

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

next3steps ::

nokkj je izjavil:

MOBA je bil nov koncept, ki se je razvil iz RTSjev, ampak je v bistvu velika poenostavitev iger, devolucija igre :) Razmišljal sem v smeri tega kar piše v prvem tekstu, ampak tako prirejeno/dodelano, da bi se iz tega rodila neka nova zvrst iger.

http://hydra-media.cursecdn.com/dota2.g...

Moba je v bistvu poenostavitev ARTS koncepta. Včasih ga lahko enačimo z Hero Brawlerjem (Awesomenouts, FPS varianta je Overwatch)

nokkj ::

No ja, kolikor vem se je MOBA začela razvijati kot "custom mape" blizzardovih RTS iger, najprej v Starcraftu (1998), potem pa Warcraft III (2002).

Ampak vseeno, smer je že takrat bila kot si napisal, torej poenostavitev (devolucija) - v nasprotno smer od tega kot je bilo napisano v prvem sporočilu...

next3steps ::

Izraz MOBA je populariziral Rito. Pred tem so takemu žanru (A-RTS) rekli kar DotA, ker je bil verjetno edini (in) pravi predstavnik tega žanra. Nato uleti Rito, poenostavi špil in porine par deset milijonov v marketing, kamor je spadal tudi MOBA. Tle ga maš.

hyuga ::

zame je revolucionarna igra Star Wars Battlefront... ampk samo 64 player mode

111111111111 ::

Ne pozabit Minecrafta. Tudi revolucija in potem se je pojavilo cel kup izpeljank.

tt2 ::

Ne vem, če je kdo omenil, se mi ne da brat vsega, ampak je revolucija v igrah je in to VR, če ste pozabili. :D

[D]emon ::

VR je se vedno tak gimmick kot je bil 10, 20 let nazaj.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Netrunner ::

tt2 je izjavil:

Ne vem, če je kdo omenil, se mi ne da brat vsega, ampak je revolucija v igrah je in to VR, če ste pozabili. :D

VR-ju manjka še kar nekaj časa da bo postal revolucionaren.

DarwiN ::

Menda že razvijajo brezžični VR oziroma že imajo prototipe in bo mogoče zunaj že naslednje leto. Med drugim Vive 2 aka Oasis. To bo treba dodelat, tudi boljše baterije, kakšna fancy tekalna steza, predvsem pa razvoj softwera in iger, kjer še veliko manjka..Vse to bo spremljal tudi padec cen. Leta ~2020 se bomo pogovarjali.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

nokkj ::

next3steps je izjavil:

Izraz MOBA je populariziral Rito. Pred tem so takemu žanru (A-RTS) rekli kar DotA, ker je bil verjetno edini (in) pravi predstavnik tega žanra. Nato uleti Rito, poenostavi špil in porine par deset milijonov v marketing, kamor je spadal tudi MOBA. Tle ga maš.

Točno, takrat ta tip igre še ni imel svojega imena, pač pa so ga imenovali po modu za Warcraft.

Defense of the Ancients (DotA) is a multiplayer online battle arena mod for the video game Warcraft III: Reign of Chaos and its expansion, Warcraft III: The Frozen Throne, based on the "Aeon of Strife" map for StarCraft.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Iščem igro (RPG, MMORPG, FPS, RTS, ...) (strani: 1 2 3 426 27 28 29 )

Oddelek: Igre
1422432323 (207) WalkerR
»

Kaj trenutno igrate? (strani: 1 2 3 458 59 60 61 )

Oddelek: Igre
3030479238 (484) D3m
»

Pokemon Go je obnorel svet (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
22860660 (47589) Truth
»

Najboljša igra (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11518727 (7136) oo7

Več podobnih tem