Forum » Loža » volkswagnovi dizli v sloveniji (dieselgate)
volkswagnovi dizli v sloveniji (dieselgate)
FTad ::
Meni je bilo rečeno, da dobim software update za Passata 2.0. Kdaj bom pa šel dejansko na servis, pa ne vem. Bom najprej malo počakal, da vidim, kaj bodo drugi na kakih forumih povedali, ki so že šli na servis. Seveda je tale update brezplačen.
St235 ::
A to tekmuješ za idiotizem leta al kaj točno bi rad povedal?
Da ti s svojimi idiotizmi opravičuješ sporno ravnanje podjetja, če ima le dovolj zaposlenih in podizvajalcev.
Kje opravičujem ravnanje podjetja? govorim o temu, da ti mora par koleščkov v glavi falit, če primerjaš goljufijo VW z holokaustom.
Dejansko gre za utajo davkov, konkretno DMV. Torej je VW prenesel naokrog tudi državo. Mojstri.
In davke se da zaračunat brez, da pokoplješ firmo od katere je odvisno par milijonov gospodinjstev v Evropi.
Cela EU se je podelala pred VW, kaj boš potem od Slovenije pričakoval. Če bi se šlo za nekega kitajskega proizvajalca, bi bila stvar čisto jasna. Homologacija več ni veljavna, pika. Avti se ne bi smeli več registrirat niti vozit dokler ni napaka odpravljena, ljudje bi pa dobili od proizvajalca rentacar za ta čas, ali pa tožba za ves denar nazaj. Če bi proizvajalec šel v bankrot, bi se pa pač vsi obrisali pod nosom. Vse drugo je klečeplazenje.
upam, da se zavedate, da se pogovarjamo o koncernu z več kot pol milijona zaposlenih. Da o milijonih, ki jih zaposlujejo njegovi podizvajalci ne govorimo.
Kot pravnik se ti glih ne bi smel s tem strinjat. A je kak problem, če gre VW v bankrot? Iz premožanja se poplačajo škode, zamenja se lastnik in firma dela normalno naprej. GM gre v bankrot vsakih par let kar tako za hec, pa (zaradi tega) ne naredi nič manj avtov.
A kje govorim, da se z ravnanjem VW strinjam? Govorim o tem, da je spravit VW v stečaj zaradi take stvari naravnost noro. Oziroma drugače rečeno, bi bila s tem povzročena bistveno večja in nesorazmerna škoda. Primerjava z GM pa je približno tako smiselna kot z holokaustom. Pravila igre v ZDA so bistveno drugačna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
nekikr ::
Meni je bilo rečeno, da dobim software update za Passata 2.0. Kdaj bom pa šel dejansko na servis, pa ne vem. Bom najprej malo počakal, da vidim, kaj bodo drugi na kakih forumih povedali, ki so že šli na servis. Seveda je tale update brezplačen.
Kaj naj pa rečejo? Meni so na A6 naredili kar so pač morali, razlike ni nobene. No, razen tega, da so mi ga lepo oprali in dali neko kartico z 42€ dobroimetja.
D3m ::
Meni je bilo rečeno, da dobim software update za Passata 2.0. Kdaj bom pa šel dejansko na servis, pa ne vem. Bom najprej malo počakal, da vidim, kaj bodo drugi na kakih forumih povedali, ki so že šli na servis. Seveda je tale update brezplačen.
Ni bistvene razlike po SW update-u razen, da bo motor z malo večjimi obrati imel manj izpusta NOx in ene 1dl večjo porabo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
konspirator ::
Če bi software update & mrežica pomagala, bi to naredili že v tovarni, preden bi šla vozila do trgovcev.
--
čuhalev ::
konspirator je izjavil:
Če bi software update & mrežica pomagala, bi to naredili že v tovarni, preden bi šla vozila do trgovcev.
Točno tako in sicer bi s tem pričeli lahko že 2 leti nazaj.
[D]emon ::
konspirator je izjavil:
Če bi software update & mrežica pomagala, bi to naredili že v tovarni, preden bi šla vozila do trgovcev.
Ampak to stane!!!11 (Srsly, taka hvatanja krivin za nizanje stroskov so stalna praksa, pa ne samo pri VW-ju)
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
D3m ::
konspirator je izjavil:
Če bi software update & mrežica pomagala, bi to naredili že v tovarni, preden bi šla vozila do trgovcev.
Zakaj pa?
Sigurno so gledali na stroške. Pa je bil SW cenejši (dokler te ne dobijo).
|HP EliteBook|R5 6650U|
FTad ::
Meni je bilo rečeno, da dobim software update za Passata 2.0. Kdaj bom pa šel dejansko na servis, pa ne vem. Bom najprej malo počakal, da vidim, kaj bodo drugi na kakih forumih povedali, ki so že šli na servis. Seveda je tale update brezplačen.
Ni bistvene razlike po SW update-u razen, da bo motor z malo večjimi obrati imel manj izpusta NOx in ene 1dl večjo porabo.
konspirator je izjavil:
Če bi software update & mrežica pomagala, bi to naredili že v tovarni, preden bi šla vozila do trgovcev.
Tukaj sem se tudi že spraševal, zakaj niso to že takoj vgrajevali, ker če ne bi bilo razlike, zakaj nebi bil software že tako ustrezen, in ne extra updejtan. Se pravi, nekje bi se naj vseeno poznalo (moč, poraba).. Ali se motim? Itak bojo na VW-ju rekli, da ni razlike...
Aston_11 ::
Tole bo šlo na račun materiala. Pogostejše odpiranje egr ventila, npr., bolj obremenjenega dpf, itd - torej nič, kar se opazi na kratek rok, na dolgi rok pa se bo egr mapo brisalo, dpf pa demontiralo in živela ekologija.
Mare2 ::
Se pravi, nekje bi se naj vseeno poznalo (moč, poraba).. Ali se motim? Itak bojo na VW-ju rekli, da ni razlike...
Ne motiš se. Seveda se pozna.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Utk ::
Taki dpfji kot jih imamo danes, je cist vseeno ce jih nimamo.
Noro je popolnoma nic kaznovat tega, samo to je noro. Moral bi placat odskodnine ljudem, se najmanj njihovim kupcem, ker oni so s to goljufijo samo na profitu. Ce to pomeni bankrot pa naj bo bankrot. Res pa je da je vecji problem od same afere ta, da se je EU se enkrat vec izkazala kot popolnoma nesposobna. Ni kazni, ni odskodnin, se bankrota pravis da se tu ne da normalno speljat. Take unije ne rabimo.
Se ljudem so pokazali da se sme goljufat, smes bit prasec in zastrupljat ljudi, ce je od tega profit in ce ima se drzava nekaj od tega. Na dolgi rok je to huje kot zamenjava lastnistva vwja.
A kje govorim, da se z ravnanjem VW strinjam? Govorim o tem, da je spravit VW v stečaj zaradi take stvari naravnost noro. Oziroma drugače rečeno, bi bila s tem povzročena bistveno večja in nesorazmerna škoda. Primerjava z GM pa je približno tako smiselna kot z holokaustom. Pravila igre v ZDA so bistveno drugačna.
Noro je popolnoma nic kaznovat tega, samo to je noro. Moral bi placat odskodnine ljudem, se najmanj njihovim kupcem, ker oni so s to goljufijo samo na profitu. Ce to pomeni bankrot pa naj bo bankrot. Res pa je da je vecji problem od same afere ta, da se je EU se enkrat vec izkazala kot popolnoma nesposobna. Ni kazni, ni odskodnin, se bankrota pravis da se tu ne da normalno speljat. Take unije ne rabimo.
Se ljudem so pokazali da se sme goljufat, smes bit prasec in zastrupljat ljudi, ce je od tega profit in ce ima se drzava nekaj od tega. Na dolgi rok je to huje kot zamenjava lastnistva vwja.
Gambino ::
Taki dpfji kot jih imamo danes, je cist vseeno ce jih nimamo.
A kje govorim, da se z ravnanjem VW strinjam? Govorim o tem, da je spravit VW v stečaj zaradi take stvari naravnost noro. Oziroma drugače rečeno, bi bila s tem povzročena bistveno večja in nesorazmerna škoda. Primerjava z GM pa je približno tako smiselna kot z holokaustom. Pravila igre v ZDA so bistveno drugačna.
Noro je popolnoma nic kaznovat tega, samo to je noro. Moral bi placat odskodnine ljudem, se najmanj njihovim kupcem, ker oni so s to goljufijo samo na profitu. Ce to pomeni bankrot pa naj bo bankrot. Res pa je da je vecji problem od same afere ta, da se je EU se enkrat vec izkazala kot popolnoma nesposobna. Ni kazni, ni odskodnin, se bankrota pravis da se tu ne da normalno speljat. Take unije ne rabimo.
Se ljudem so pokazali da se sme goljufat, smes bit prasec in zastrupljat ljudi, ce je od tega profit in ce ima se drzava nekaj od tega. Na dolgi rok je to huje kot zamenjava lastnistva vwja.
Točno tako. Da ne govorimo, da bi država lahko potegnila še denar od davkov. Povsod drugod država pobere, tukaj pa ko se ji ponuja pa so tiho. Če bi se to zgodilo ne nemškemu proizvajalcu bi bila zgodba in posledice 100% drugačne. Dvojna merila.
WarpedGone ::
Če bi se to zgodilo ne nemškemu proizvajalcu
Zadeva se ni zgodila nemškemu proizvajalcu ampak je nemški proizvajalec prevaro izvedel.
Das Auto. prevarant.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Se ljudem so pokazali da se sme goljufat, smes bit prasec in zastrupljat ljudi, ce je od tega profit in ce ima se drzava nekaj od tega.
A je to tema o Lafargu, TEŠu?
St235 ::
Taki dpfji kot jih imamo danes, je cist vseeno ce jih nimamo.
A kje govorim, da se z ravnanjem VW strinjam? Govorim o tem, da je spravit VW v stečaj zaradi take stvari naravnost noro. Oziroma drugače rečeno, bi bila s tem povzročena bistveno večja in nesorazmerna škoda. Primerjava z GM pa je približno tako smiselna kot z holokaustom. Pravila igre v ZDA so bistveno drugačna.
Noro je popolnoma nic kaznovat tega, samo to je noro. Moral bi placat odskodnine ljudem, se najmanj njihovim kupcem, ker oni so s to goljufijo samo na profitu. Ce to pomeni bankrot pa naj bo bankrot. Res pa je da je vecji problem od same afere ta, da se je EU se enkrat vec izkazala kot popolnoma nesposobna. Ni kazni, ni odskodnin, se bankrota pravis da se tu ne da normalno speljat. Take unije ne rabimo.
Se ljudem so pokazali da se sme goljufat, smes bit prasec in zastrupljat ljudi, ce je od tega profit in ce ima se drzava nekaj od tega. Na dolgi rok je to huje kot zamenjava lastnistva vwja.
Od kje ti ideje da kazni ni?
In po kaki logiki odškodnine niso možne? Seveda so, samo je treba dokazat škodo na sodišču. Kakorkoli obračaš zadevo pravni sistem ZDA ni enak sistemu v Evropi, pa nima to popolnoma ničesar z EU kot tako.
Ted ::
Država je izgubila milijone zaradi neplačanega DMV, vsaj to bi morala zahtevati nazaj.
Mah...
Utk ::
Od kje ti ideje da kazni ni?
V Evropi VW ni kaznovan, niti popolnoma nič ne kaže, da bi kdaj bil.
In po kaki logiki odškodnine niso možne? Seveda so, samo je treba dokazat škodo na sodišču. Kakorkoli obračaš zadevo pravni sistem ZDA ni enak sistemu v Evropi, pa nima to popolnoma ničesar z EU kot tako.
Če VW ni kršil nobenega predpisa, in kot pravijo ga v Evropi ni, bo težko dobil kdo odškodnino. Homologacije so še naprej veljavne, nič se ni zgodilo, samo nemško ministrstvo za promet je odredilo obvezen vpoklic. Kot da je šlo za napako in ne goljufijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
St235 ::
Vidim da res ne veš o čem govoris:
https://www.google.si/amp/s/amp.ft.com/...
Konkretno v Italiji je že dobil kazen. Znotraj EU je to odvisno od držav kot takih ali in katero zakonodajo je kršil VW.
Prav tako EU uvaja sankcije za države ki zadeve niso ustrezno sanirale:
https://www.google.si/amp/www.independe...
https://www.google.si/amp/s/amp.ft.com/...
Konkretno v Italiji je že dobil kazen. Znotraj EU je to odvisno od držav kot takih ali in katero zakonodajo je kršil VW.
Prav tako EU uvaja sankcije za države ki zadeve niso ustrezno sanirale:
https://www.google.si/amp/www.independe...
FTad ::
Dej a lahko prekinete z debato glede tega, kaj je moral VW plačati, kako je goljufal, ker za to je že dost tem odprtih.
V tej temi naj bi bil govor o tem, kaj bodo popravili pri avtomobilu (sw upgrade, etc).
V glavnem, sem govoril včeraj s sodelavcem, ima Audi A3 2.0TDI, 140 PS. Je pred cca 2 mesecema dobil sw update in je rekel, da ni opazil razlike v delovanju (tako v moči, kot v porabi), tako da je to info iz prve roke.
So mu pa dali tudi kupon, kjer ima določene vrste servisov celo leto zastonj.
V tej temi naj bi bil govor o tem, kaj bodo popravili pri avtomobilu (sw upgrade, etc).
V glavnem, sem govoril včeraj s sodelavcem, ima Audi A3 2.0TDI, 140 PS. Je pred cca 2 mesecema dobil sw update in je rekel, da ni opazil razlike v delovanju (tako v moči, kot v porabi), tako da je to info iz prve roke.
So mu pa dali tudi kupon, kjer ima določene vrste servisov celo leto zastonj.
globoko grlo ::
Nej mi en pomaga to razumet.
Tale fix naj bi bil en drobiž, now sw pa za par € materiala?
In za ta drobiž so šli tvegat tožbe v ZDA? Sej v Evropi majo vse pokuplen, sam v ZDA pa le ni tako.
Nekak se mi zdi, da je bilo tveganje bistveno večje od profita v tem primeru.
1. Al so res tolk požrtni in hočjo met vsak €.
2. Al tale fix na dolgi rok zjebe motor? Al samo ekologijo?
3. ...
Tale fix naj bi bil en drobiž, now sw pa za par € materiala?
In za ta drobiž so šli tvegat tožbe v ZDA? Sej v Evropi majo vse pokuplen, sam v ZDA pa le ni tako.
Nekak se mi zdi, da je bilo tveganje bistveno večje od profita v tem primeru.
1. Al so res tolk požrtni in hočjo met vsak €.
2. Al tale fix na dolgi rok zjebe motor? Al samo ekologijo?
3. ...
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Mare2 ::
Dej a lahko prekinete z debato glede tega, kaj je moral VW plačati, kako je goljufal, ker za to je že dost tem odprtih.
V tej temi naj bi bil govor o tem, kaj bodo popravili pri avtomobilu (sw upgrade, etc).
V glavnem, sem govoril včeraj s sodelavcem, ima Audi A3 2.0TDI, 140 PS. Je pred cca 2 mesecema dobil sw update in je rekel, da ni opazil razlike v delovanju (tako v moči, kot v porabi), tako da je to info iz prve roke.
So mu pa dali tudi kupon, kjer ima določene vrste servisov celo leto zastonj.
Hvala za info.
Jaz trdim, da tako na oko res ni mogoče opaziti razlike. Torej, ali opaziš razliko, če imaš 81 kW ali 75? Kako lahko opaziš na oko porabo? Torej, z uporabo potovalnega računalnika težko, sploh če že števec hitrosti laže. Uradne meritve pa itak še ni narejene.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
D3m ::
globoko grlo je izjavil:
Nej mi en pomaga to razumet.
Tale fix naj bi bil en drobiž, now sw pa za par € materiala?
In za ta drobiž so šli tvegat tožbe v ZDA? Sej v Evropi majo vse pokuplen, sam v ZDA pa le ni tako.
Nekak se mi zdi, da je bilo tveganje bistveno večje od profita v tem primeru.
1. Al so res tolk požrtni in hočjo met vsak €.
2. Al tale fix na dolgi rok zjebe motor? Al samo ekologijo?
3. ...
1. Da, pri avto industriji je cena prva.
2. Ne. Dejansko zniža NOx ampak še zmeraj ne dovolj od uradno predpisane.
3...ostale znamke imajo višje izpuste NOx kljub VW goljufiji.
|HP EliteBook|R5 6650U|
WarpedGone ::
Nej mi en pomaga to razumet.
Tale fix naj bi bil en drobiž, now sw pa za par € materiala?
In za ta drobiž so šli tvegat tožbe v ZDA? Sej v Evropi majo vse pokuplen, sam v ZDA pa le ni tako.
Nekak se mi zdi, da je bilo tveganje bistveno večje od profita v tem primeru.
1. Al so res tolk požrtni in hočjo met vsak €.
2. Al tale fix na dolgi rok zjebe motor? Al samo ekologijo?
Stvar je težka za razumet samo dokler nočeš razumet.
VW je firma ki v vsakem momentu/koraku optimizira future profit. Ko so se odločili za ta SW trik, so mel na mizi inženirski problem, ki bi zahteval XYZ EUR, ni bil sigurn da bo sploh uspešen, na drugi strani pa dirt-čip SW pot z številčno ovrednoteno možnostjo da jih dobijo in kaznujejo. Druga šansa se jim je zdela cenejša oz. da bo dala več profita.
Zakaj niso šli v inženiring točno vejo le znotraj posvečenih krogov pri VW. Par EUR je lahko, lahko pa tudi ni cela razlika. Avtombiska mašina je nepredstavljivo kompleksna reč, katero še najbole kapirajo dizajnerji teh zadev, pa še oni zelo pogosto zahebejo (i.e. konstrukcijske napake, ki se kažejo v pogostih odpovedih posameznih komponent). Bo po popravku dvakrat večja verjetnost počenih glav? Zapacanih DPF? Odpovedi injektorjev? XYZ?
Sigurno je samo, da je VW izbral najcenejšo inženirsko pot, ki vsaj na papirju uredi zadevo. Sigurno je tut da jim ni treba več skrbet da morajo te mašine delat še nadaljnih X let, mnogi izmed njih so že čez polovico dizajnirane življenske dobe.
Zbogom in hvala za vse ribe
andromedar ::
Kolikor sem prebral, "popravek" vpliva na recirkulacijo izpušnih plinov nazaj v motor. Tega si želiš delat čim manj, če ti je kaj do tvojega motorja v avtu. In čim več, če ti je kaj do zdravja tebe in ljudi okoli tebe.
Logično tega niso implementirali v takem obsegu, ker negativno vpliva na motor (zapaca egr, sesalni kolektor oz. poti zraka). Skoraj neizogibno je, da na srednji / dolgi rok, ne bi bilo problemov s temi motorji, saj niso bili koncipirani za tak način dela. Del problemov, ki se lahko pojavijo: https://axleaddict.com/auto-repair/Bad-...
Dizli imajo že že itak probleme z EGRji (been there), kaj ne bi imeli zdaj, ko se še več izpušnih plinov vrača v motor.
Pravilno bi bilo, da bi ta vozila na tehničnem pregledu testirali za nivo teh plinov in ustrezno ukrepali, če kdo ne bi dal "nadgradit" softwara.
Za lastnike bi bila zadeva žal neugodna: če bi dal sw nadgradit, bi imel verjetno čez nekaj časa težave z motorjem, če pa ne bi dal, pa ne bi naredil tehničnega. Lose/lose situacija, torej :(
V eni temi sem že napisal to...pa bom še tukaj. V zadnjem času sem postal pozoren na smrad v prometu. Kadarkoli zavoham smrad, ko vozim ali stojim za kom na semaforu...je v 90% pred mano VW / Škoda / Seat. Prav neverjetno je. In zanimivo je smrad podoben tistemu, ki te tako duši, ko žveplaš sode za vino. Ne sicer tako zelo močen.
Zdaj vedno, ko vidim pred sabo VWja vklopim notranje kroženje zraka. Ziher je ziher.
Zanimivo smrad niti slučajno ni tako močen, če stojiš za kakim drugim dizlom - pa vem, da iz nobenega ne letijo marjetice.
Po moje je imel VW do zdaj res manj težav z motorji na račun manjše recirkulacije izpušnih plinov kot drugi proizvajalci...na račun večjega onesnaževanja / smradenja.
Naj me kdo popravi, če ima drugačna opažanja.
Logično tega niso implementirali v takem obsegu, ker negativno vpliva na motor (zapaca egr, sesalni kolektor oz. poti zraka). Skoraj neizogibno je, da na srednji / dolgi rok, ne bi bilo problemov s temi motorji, saj niso bili koncipirani za tak način dela. Del problemov, ki se lahko pojavijo: https://axleaddict.com/auto-repair/Bad-...
Dizli imajo že že itak probleme z EGRji (been there), kaj ne bi imeli zdaj, ko se še več izpušnih plinov vrača v motor.
Pravilno bi bilo, da bi ta vozila na tehničnem pregledu testirali za nivo teh plinov in ustrezno ukrepali, če kdo ne bi dal "nadgradit" softwara.
Za lastnike bi bila zadeva žal neugodna: če bi dal sw nadgradit, bi imel verjetno čez nekaj časa težave z motorjem, če pa ne bi dal, pa ne bi naredil tehničnega. Lose/lose situacija, torej :(
V eni temi sem že napisal to...pa bom še tukaj. V zadnjem času sem postal pozoren na smrad v prometu. Kadarkoli zavoham smrad, ko vozim ali stojim za kom na semaforu...je v 90% pred mano VW / Škoda / Seat. Prav neverjetno je. In zanimivo je smrad podoben tistemu, ki te tako duši, ko žveplaš sode za vino. Ne sicer tako zelo močen.
Zdaj vedno, ko vidim pred sabo VWja vklopim notranje kroženje zraka. Ziher je ziher.
Zanimivo smrad niti slučajno ni tako močen, če stojiš za kakim drugim dizlom - pa vem, da iz nobenega ne letijo marjetice.
Po moje je imel VW do zdaj res manj težav z motorji na račun manjše recirkulacije izpušnih plinov kot drugi proizvajalci...na račun večjega onesnaževanja / smradenja.
Naj me kdo popravi, če ima drugačna opažanja.
Eh?
globoko grlo ::
so mel na mizi inženirski problem, ki bi zahteval XYZ EUR, ni bil sigurn da bo sploh uspešen
To men ne gre skupaj. Če lahko danes to zrihtajo za male pare, zakaj bi se spuščal v tako veliko tveganje???
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
andromedar ::
globoko grlo je izjavil:
so mel na mizi inženirski problem, ki bi zahteval XYZ EUR, ni bil sigurn da bo sploh uspešen
To men ne gre skupaj. Če lahko danes to zrihtajo za male pare, zakaj bi se spuščal v tako veliko tveganje???
Ker tudi danes ne morejo zrihtat za male pare. To, kar delajo zdaj za male pare je pač zato, da kao nekaj naredijo, ...da bo volk sit in koza cela. No, v bistvu bo kozi manjkala ena noga, volk pa bo še vedno malo lačen. Ampak kazni pa ne bo. Delničarji, nadzorniki in uprava pa si bodo lahko oddahnili (vsaj kar se situacije v EU tiče) in si izplačali nagrade in dividende.
Eh?
D3m ::
globoko grlo je izjavil:
so mel na mizi inženirski problem, ki bi zahteval XYZ EUR, ni bil sigurn da bo sploh uspešen
To men ne gre skupaj. Če lahko danes to zrihtajo za male pare, zakaj bi se spuščal v tako veliko tveganje???
Ker je bil izplen večji.
|HP EliteBook|R5 6650U|
nekikr ::
Glede na vse kazni močno dvomim. Celoletni dobiček + razpolovitev vrednosti podjetja + izredno slaba reklama po celem svetu, celo leto...mislim, da so se pošteno zakalkulirali pri tveganju (ker to, da res niso vedeli nič o tem, pač ne kupim).
globoko grlo ::
kaka slaba reklama, če je pa most bought car VW za 2016
ne vem al je bil kle link al v sorodni temi
ne vem al je bil kle link al v sorodni temi
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
nekikr ::
Podatek je bil za Slovenijo. Poleg tega, če ne bi bilo te afere, koliko bi jih prodali pa potem?
next3steps ::
next3steps je izjavil:
Stvarna napaka, izdelek ne vsebuje oglaševanih lastnosti. Zahtevaš keš. Če kekci nočejo, postaviš avtomobil pred glavna vrata uradnega prodajalca in mu jebeš mater, dokler mu ne dokurči.
Ne j*** niti Trzni inspektorat RS, ki sciti VW. Sam sem dobil v tem postopku mnenje odvetniske pisarne najete s strani Porsche Slovenija, ki se sklicuje na obligacijski zakonik ces da gre za neznatno napako, katere popravilo znasa 37 evrov... Smesno je tudi, da so upostevali internega strokovnjaka VW, ki jim je dal izvedensko mnenje o problemu.
Na pritozbo, da gre za zavajanje, prevaro in goljufijo so seveda odgovorili negativno. Bananistan.
Tako preostane le se tozba na sodiscu...
Pravilna odločitev.
Popravljati
- povzročati, da kaj postane boljše; izboljševati:
- delati, da kaj slabega ne obstaja več
Če ti kupiš avtomobil zavoljo izpušnih plinov in moraš spreminjati/gimpati druge lastnosti avtomobila, da te pline tudi dosegaš, temu težko rečemo popravilo.
Misliš vsi proizvajalci so prenesli naokrog državo.
Trump jo je že, legalno in uspešno.
Tile kekci pa to z državnim navzgor dvignjenim palcem to počnejo nezakonito in uspešno.
Aston_11 ::
negot ::
Podatek je bil za Slovenijo. Poleg tega, če ne bi bilo te afere, koliko bi jih prodali pa potem?
Podatek je kar lepo za Evropo in Slovenijo na Kitajskem so pa tako daleč pred vsemi, lp
http://siol.net/avtomoto/novice/prodaja...,
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo prevara v ZDA stala še dodatno milijardo dolarjev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostalo | 49323 (44355) | boolsheat |
» | Volkswagen bo v ZDA odkupil pol milijona goljufivih avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 21114 (17285) | andromedar |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65256 (58328) | pirlo |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77386 (63608) | stara mama |