» »

Smo že na 98 smrtnih?

Smo že na 98 smrtnih?

Temo vidijo: vsi
««
14 / 17
»»

solatko ::

Star izkušen voznik, na takih mestih ne odleti s ceste in ravno v tem je point. Ko pa srečaš počasno kolono, nikoli ne veš, kaj pride po tvojem pasu.
Ni mi jasno, kako ne zastopite te, čisto preproste logike pa vsi vemo, kako izgledajo počasne kolone. Pa tudi mlad voznik, ki se je kakšno leto ali dve, vozil v spremstvu izkušenega, solidnega voznika, ne dela potem več teh začetniških napak. Moj mulc vozi 21 let, pa mu še vedno najdem kakšno napako, ko sem njegov sopotnik, mu zadevo razložim in naslednjič te napake ne ponovi.

Voznik, ki se je naučil vozit narobe in nima nikoli pametnega spremljevalca, celo življenje vozi zanič, sicer vozi, če ima srečo ostane tudi cel, vendar predstavlja ali nevarnost ali oviro za vse druge v prometu. To je pač oprvilo, ki se ga priučiš in boljšega sovoznika voziš okoli, več informacij dobiš, takoj.
Delo krepa človeka

SuperVeloce ::

Star izkušen voznik, na takih mestih ne odleti s ceste in ravno v tem je point. Ko pa srečaš počasno kolono, nikoli ne veš, kaj pride po tvojem pasu.

To nima nič veze s starostjo. Tudi starejši vozniki se ne pripašejo, tudi starejši pripeljejo prehitro v naselje, po možnosti so koncentracijo pustili doma... če znaš, ga zvoziš, če ne ga pač ne. In čudil bi se, koliko ljudi vozi že 30 let, pa ob paniki ne zvozi situacije. Je pa res, če se ni fental v 40 letih vožnje, je selekcijo očitno preživel, ker je en tistih, ki premorejo vsaj nekaj pameti, da se brezglavo pač ne divja. In tako velja enako za mlade...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

solatko ::

SuperVeloce - Star ali izkušen voznik, se niti slučajno ne obnaša tako, kot si napisal, tako se praviloma obnašajo povprečni vozniki, s povprečnimi izkušnjami, brez podlage dobrih učiteljev.
Veš, določene varnostne navade, se avtomatizirajo, tako kot prestavljanje, vžig motorja,..... in se uporabijo čisto podzavestno. Jaz recimo se privežem, tudi če avto samo nekaj m premaknem po dvorišču (avtomatizem, brez razmišljanja), nekateri pa tako uporabljajo telefon, čim se vsede za volan, mora nekoga poklicat.
Pri mladih je problem ravno to, da life jemljejo s ta veliko žlico in se enostavno nimajo časa naučit vsega tistega, kar rabijo vsak dan, če pa jim nekdo še stalno ne vbija v glavo, da to ni dobro, pa itak vsak najde svoj način obnašanja v prometu, ki je lahko celo življenje napačno, pa to sploh ne ve in je celo užaljen, če ga opozoriš, da ne more imet rok povsod, samo na volanu ne, da je potrebno videt tudi dogajanje zadaj, da se hudih ovinkov ne vozi v najvišji prestavi,...... do tega, da je varnostna razdalja, s katero vozi, občutno prekratka.
Delo krepa človeka

MrStein ::

krneki0001 je izjavil:

Vseeno.

Ne, ni vseeno.
"Vseeno" je razlog, da sploh smo kjer smo. Ker je vsakemu "vseeno".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

krneki0001 ::

MrStein je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Vseeno.

Ne, ni vseeno.
"Vseeno" je razlog, da sploh smo kjer smo. Ker je vsakemu "vseeno".


To si pobral iz konteksta. Napisal sem da mi je vseeno, če so zapori prepolni pijancev. Naj bodo, bomo pa še 5 zaporov zgradili. In če vsak pijan eno leto odsluži samo zato ker so ga pijanega dobili, bo naslednjič orenk premislil, če se bo pijan še usedel za volan.

Namreč v nasprotnem, če tak pijanec povozi mojega otroka, mu jaz pobijem celo familjo za cela 3 kolena nazaj.

MrStein ::

Ah, ja, poboj nedolžnih.
Zato pa, ponavljam: Ko ne bo vsaj polovici "vseeno", bo kaki napredek.

PS: Kdo pa bo teh 5 zaporov financiral? Dedek Mraz? Ne, čakaj, vem: novi davki!
PPS : Pa še nagradno vprašanje: Kdo bo te pijance spravil v te zapore, če bodo zgrajeni?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

krneki0001 ::

Tisti, ki jih bodo gradili, bodo zaslužili - lahko pa damo pijance graditi. Pač kuglo na ketno okol noge, pa paznika na konju s puško, ki jih bo čuval, ko bodo zaporniki delal, pa naj odslužijo.

MrStein ::

A ni že bil cik-cak?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

scipascapa ::

ravno hotel napisati 120 je padlo...še en mesec.

solatko ::

Fino bi bilo, ko bi namesto o golem številu, predstavili še forenzične rezultate o vzrokih in krivdi za vsako žrtev posebej. Bi bilo zanimivo branje, predvsem pa podatek o dejanskih vzrokih za katastrofe na naših kolovozih.
Delo krepa človeka

fikus_ ::

Najbolj enostavno je šteti mrtve in kot vzrok napisati neprilagojena hitrost. Kar je v večini primerov res. Dobro bi bilo, da bi še dali podatek, kolikšna je pa bila ta neprilagojena hitrost in kakšne so bile razmere na cesti (suha/mokra cesta, poledica, pesek na cesti, . . . ).

Heavy ::

Invictus je izjavil:

Zadnje čase opažam cel kup bab z dobrimi avti, one na telefoniuh, avto pa čez dva pasova...



Ne govori, ali pa histerična vožnja ob slalomu na avtocesti (prehitevanje po desni, levi in še skoraj po sredini), po možnosti z frocom v avtu.

Včeraj sem naletel na priceless dogodek. Na avtocesti vidim modre luči kakšen kilometer za seboj. Seveda se vsi začnejo umikat na prazni vozni pas. Samo ta blondinka v Alfi 159 pa še kar vztraja na prehitevalnem. Policaje na nujni vožnji opazi šele ko so bili za njo - ona pa edini avto na prehitevalnem. Potem je en na voznem začel zavirat, da se je lahko umaknila.
#TeamFelix

b3D_950 ::

Sem imel prejšnji teden enga v BMWju, je pisal SMS med vožnjo ali nekaj takega - glavo je imel obrnjeno navzdol med noge, njegov avto je šel po mojem pasu. Dobedesno je šel po diagonali na moj pas. Nekak sem "preračunal", da se bo izšlo in se je. Rahlo grozen feeling v glavnem.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

scipascapa ::

solatko: naj to delajo organizacije, ki so plačane za to. jaz nisem.

solatko ::

scipascapa - Saj to je problem, namesto, da bi ugotovili in statistično vodili, dejanske vzroke nesreč in temu prilagajali prometno politiko, je konstanta - neprilagojena hitrost in potem vsi dajete komentarje, ki so v vseh temah enaki - hitri vozniki so morilci.
V državah s pravo statistiko, je hitrost zelo daleč od vodilnih pozicij, je celo stanje cestišča višje.
Delo krepa človeka

fikus_ ::

Ja potem bi hitro ugotovili, da je stanje cest v SLO porazno! Vsaj na nekaterih odsekih.

krneki0001 ::

Na vseh odsekih je porazno stanje, samo na nekaterih je stanje malo pod normalnim.

MrStein ::

fikus_ je izjavil:

Ja potem bi hitro ugotovili, da je stanje cest v SLO porazno!

To so že zdavnaj ugotovili.
Ampak politike ne bomo "not vlekli", ali?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

solatko je izjavil:

scipascapa - Saj to je problem, namesto, da bi ugotovili in statistično vodili, dejanske vzroke nesreč in temu prilagajali prometno politiko, je konstanta - neprilagojena hitrost in potem vsi dajete komentarje, ki so v vseh temah enaki - hitri vozniki so morilci.
V državah s pravo statistiko, je hitrost zelo daleč od vodilnih pozicij, je celo stanje cestišča višje.


Te države so seveda Koromoandija in dežela Nije, katerih statistični podatki žal niso javno dostopni.

solatko ::

Lakotnik - Ko si že spet tako pameten in ciničen, mi boš pač z lahkoto našel statističen podatek, kjer je za nesrečo kriva prekoračitev hitrosti (v Nemčiji je hitrost - kot vzrok, brez navedb prekoračitve, 14%-ov in je na4.-5. - em mestu), je pa neprilagojena hitrost lahko vzrok za čisto vse prometne nesreče na tem svetu.
Tako, da je hitrost največkrat vzrok za prometno nesrečo, potrebno bi bilo samo ločit ali je ta nad omejitvijo ali v omejitvi ali je bila pod.

Sicer pa bodi zajedljiv še naprej, da ti ne bo padel ego.

V popolnem mirovanju, do prometne nesreče težko pride.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

St235 ::

(v Nemčiji je hitrost - kot vzrok, brez navedb prekoračitve, 14%-ov in je na4.-5. - em mestu),

Torej si že sam potrdil, da statistika o kakšni sanjaš, zgolj to. Tvoje mokre sanje.

Al bomo sedaj izvedeli, da je v Nemčiji stanje ceste krivo za prometno nesrečo v več kot 15% primerov?

scipascapa ::

seveda bomo, merklova že pošilja cmerarčku poročila ;)

St235 ::

Recimo en primer kvazi analize razlogov (kvazi, ker nisem našel statističnih podatkov na katerih temelji, še vedno pa svetlobna leta pred solatkovimi pravljicami):

https://seriousaccidents.com/legal-advi...

Speeding - vožnja nad omejitvijo je na drugem mestu.

Luknje na cesti - 19. mesto.

Malce bolj znanstveno s konkretnimi številkami (tukaj šele solatkovi idiotizmi o slabih cestah izpadejo pomilovanja vredni)
https://crashstats.nhtsa.dot.gov/Api/Pu...

94% prometnih nesreč - ključen povzročitelj voznik
2% - tehnična okvara vozila
2% - razmere na cesti
2% - neznano.

Kakorkoli se že joka in izmišlja ne vem kakšne pravljične dežele pod črto ugotovimo, da so za prometne nesreče krivi nepozorni in prehitri vozniki.

Me pa zanima ali mi bo sedaj solatko dejansko pokazala kakšne konkretne statistike teh vele-naprednih držav o tem kako so klasificirani prehitri vozniki, ali pa bomo deležni novega nakladanja o njegovih superiornih sposobnostih in podobnih blodenj ter pravljic, ki smo jih vajeni.

solatko ::

Zdej pa najdi še statistiko prometnih nesreč, pri katerih je bila hitrost višja od dovoljene in me zanima, če boš prišel preko 2%-ta.
Pogovarjamo se namreč o prehitri vožnji, glede omejitve hitrosti, ne o neprilagojeni hitrosti, za čisto vse nesreče je namreč kriva ta.
Delo krepa človeka

scipascapa ::

pa sej to je jasno, da je voznik "skoraj" vedno kriv....samo bolj priročno je iskati druge krivce, da se bolje počutimo in manj naskramo.

MrStein ::

Promet je sistem ,kjer je vsak kos pomemben. Ampak pri nas se vedno "išče druge krivce".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

solatko je izjavil:

Zdej pa najdi še statistiko prometnih nesreč, pri katerih je bila hitrost višja od dovoljene in me zanima, če boš prišel preko 2%-ta.
Pogovarjamo se namreč o prehitri vožnji, glede omejitve hitrosti, ne o neprilagojeni hitrosti, za čisto vse nesreče je namreč kriva ta.


Kaj ko bi me usmeril na to fiktivno statistiko, ki jo po tvojih blodnjah vodijo vse razvite države razen Slovenije? In kakorkoli jokaš, stanje ceste pač ni faktor, ki bi bil bistven faktor pri kakršnem koli omembe vrednem številu nesreč.

Blegoš ::

Vozniki nočejo prilagodit vožnjo razmeram na cesti. Nove gume pa še ne pomenijo, da se lahko v mokrem vozi normalno 80-90 po regionalni, kjer ni ravnine. Večina voznikov sicer vozjo 60-70, ko je mokra cesta in tako je tudi prav.

SuperVeloce ::

sori tista "vecina" voznikov nima pojma, kaj je prav in dejansko varno. popolnoma nedinamicna voznja in nobenega obcutka za dejansko stanje in nevarnost. taksen voznik v 1km ceste kamot preide iz "prepocasi" na "nevarno". potem pa se cudi, ko leti pri 60 iz ovinka pri -2°c na mokri cesti, ceprav je peljal pocasi
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Blegoš ::

Kako boš po ovinkih v mokrem in sfukanem asfaltu vozil 80-90km/h. Ravno zaradi tega se dogajajo nesreče. Cesta je Horjul-Dobrova in Dobrova-Polhov Gradec.

Invictus ::

Blegoš je izjavil:

Kako boš po ovinkih v mokrem in sfukanem asfaltu vozil 80-90km/h. Ravno zaradi tega se dogajajo nesreče. Cesta je Horjul-Dobrova in Dobrova-Polhov Gradec.

Če imaš dobro podvozje in gume, lahko.

Nekdo je pa nevaren pri 50km/h ker ima zanič in nevdrževan avto...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Blegoš ::

Ker gume in brezhibno podvozje še ne pomen, da lahko 80-90 voziš po takiem sfukanem asfaltu, kdaj bo enim kapnilo.

Invictus ::

Blegoš je izjavil:

Ker gume in brezhibno podvozje še ne pomen, da lahko 80-90 voziš po takiem sfukanem asfaltu, kdaj bo enim kapnilo.

Seveda to pomeni, saj je največja hitrost, če ni drugače omejena, 90 km/h.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Blegoš ::

Ne bom se pregovarjal, vsak sam ve koliko bo vozil, hitrost ubija. Iz moje okolice se je pred 2 tedni zgodila nesreča, ker je vozil 80-90km/h in je priletel v drevo, če bi vozil 60-70km/h do tega nebi prišlo.

Invictus ::

To seveda veš na pamet, in da ni bil pijan. Sam manjša hitrost biu ga rešila. Ja pa ja de... Najbolj bi ga rešilo 0.0 v krvi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Blegoš ::

Seveda ni bil pod vplivom alkohola, ker je bila policija na kraju nesreče, že zaradi še ostalih oseb.
Avto je bil nov, sam preveč je pripeljal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blegoš ()

b3D_950 ::

Če gledaš NCAP test, so hitrosti avtomobilov, ki jih testirajo okrog 30-60kmh.
Pri večjih hitrostih je tud problem pojemek zarad katerega lahko pregoriš, kljub temu, da pleh "še zdrži".
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

scipascapa ::

Ste gledali včeraj 24 ur zvečer? Kako je Slak napadal Velova :)

sheeshkar ::

scipascapa je izjavil:

Ste gledali včeraj 24 ur zvečer? Kako je Slak napadal Velova :)

Ne, povej več, če lahko.

scipascapa ::

Ja, Slak ga je vzel v precep in ga napadal :)

imagodei ::

Slak je kronan osel. Sploh nima veze, ali je res odgovornost za poslabšanje varnosti v cestnem prometu na njem, to kar je počel v studiu, je pod vsakim nivojem. Da ga je 3x spraševal, kaj je naredil, da bi ujeli, izločili in kaznovali 7000 voznikov, ki po slovenskih cestah vozijo s ponarejenim izpitom, je odraz popolnega debilizma. Jasno je, zakaj ta človek (Slak), ki je po izobrazbi pravnik, ne dela v svojem poklicu. Če ne razume, da so to vprašanja za policijo in nemara tožilstvo, potem bi mu nemara morali odvzeti diplomo pravne fakultete.
- Hoc est qui sumus -

bluefish ::

Pa saj vidiš, raji je všeč, da nekoga "napada", četudi brez dejanske vsebine.

scipascapa ::

Samo nekaj je res, pod vodstvom Velova in "njegove" Agencije se je stanje občutno poslabšalo.

connel ::

Itak, on je kriv da ste/smo vozniki kreteni na cesti,... Vedno je nekdo drug kriv, kajne.

imagodei ::

scipascapa je izjavil:

Samo nekaj je res, pod vodstvom Velova in "njegove" Agencije se je stanje občutno poslabšalo.

Ja, istočasno se pa nihče ne vpraša, koliko ljudi se raje vozi po regionalnih cestah namesto po avtocesti, ker si ne kupijo vinjete. Zanimivo, da je do izboljšanja varnosti prišlo ravno v času, ko smo opustili cestnino in imeli še relativno ugodno letno vinjeto; poslabševati se je pa začela, ko smo vinjeto podražili preko razumske meje. Ni važno, a so ljudje nesposobni plačat vinjeto v enem znesku ali samo škrti: tukaj obstaja korelacija, ki bi jo bilo treba analizirat.

Seveda je neopravičljivo, da voziš pijan, ne zagovarjam nikogar, ampak ne glede na moje moraliziranje bodo pijanci še vedno vozili avto. Nihče se ne vpraša, a se je v zadnjih npr. 8 ali pa 4 letih v Sloveniji kaj spremenilo, da so ljudje tolk depresivni, da so se začeli množično "zdravit" z alkoholom in mamili?

Nihče se ne vpraša, koliko ljudi se vozi v tehnično neizpravnih avtih (za katere dobijo potrdilo o tehnični izpravnosti s podkupovanjem zaposlenih na tehničnih pregledih) zato, ker jim strošek 500 EUR za temeljito popravilo avta predstavlja celo mesečno plačo (doma pa že 3 mesece kasnijo s položnicami!


Se strinjam, da bi v času policijske stavke Velov lahko dnevno težil občinskim redarjem, naj bodo več prisotni na cestah. Ampak, redarjev je razmeroma malo in imajo (ta hip) precej omejena pooblastila. A je v času, ko policija ne stavka res treba policajem posebej povedat, da jih je na cesti ful premalo? Praktično vedno, razen mogoče ob kakšni akciji? Pa da to, da stojijo na preglednem delu cestišča, 20m pred koncem naselja, kjer že desetletja ni bilo zabeležene prometne nesreče, ljudje pa začnejo pospeševati na 70, nima nobenega smisla? Pobiranje easy money, učinka pa nobenega.
- Hoc est qui sumus -

scipascapa ::

Glej so neučinkoviti, konec debate...ne znajo se iti.

krneki0001 ::

+1 - Na Obali voznik zapeljal s ceste in umrl, 15-letni sopotnik lažje poškodovan.
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...

scipascapa ::

verjetno zdravstvene težave....dedek?

harvey ::

Speeding - vožnja nad omejitvijo je na drugem mestu.

Tale model iz Velenja 50/119 povečuje statistiko.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
««
14 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15424457 (21810) Mavrik
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38871425 (63145) BigWhale

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48683000 (75700) Gandalfar

Več podobnih tem