» »

Smo že na 98 smrtnih?

Smo že na 98 smrtnih?

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 17
»»

scipascapa ::

http://www.varna-pot.si/si/335/1496/Pro...

verjetno niso upoštevali današnjega podatka:

http://www.zurnal24.si/se-ena-zrtev-pro...

kakorkoli že, 100 pade v kratkem. Se naši državi kaj gre znižati trend ali se ji zdi vsako leto 100+ normalna cifra? Plus na stotine težkih invalidov ipd...

Namesto, da bi šli proti nekem cilju 50 max letno gre pri nas seveda kontra.
  • zaklenil: bluefish ()

flbroker ::

Ja pa kaj zdaj, glavno da smo radarje zakurili, mene pac noben ne bo meril. #redneck

Alencica ::

Kakšen rezultat pa je sprejmeljiv zate, v državi, kjer se folk upre postavitvi radarjev ne pa povečanju davkov?
Veš koliko kazni bi plačal če bi vozil po predpisih (kar že tako-ali-tako moraš ko si na cesti tukaj ni optout variante)?
Vožnja po predpisih, reforma prometne kontrole - npr komplet zapore avtoceste in VES promet, VSE udeležence preko počivališča/pumpe spravt in VSAK avto/vozilo policija preveri/pregleda.

zk_eu ::

V večini gre za naravno selekcijo. Moje, mogoče žal nekomu, grdo razmišljanje. Žal mi je le tistih, ki jih po nedolžnem zaradi tega poškodujejo, ker so bili na napačnem mestu ob napačnem času. Če si pa tako neumen, da voziš tako objestno, pa pojdi s tega sveta.

Državo v tem primeru ne gre kriviti. Mislim, da je več kot dosti opozoril o vožnji s preveliko hitrostjo na določenih odsekih, vožnjo pod vplivom alkohola i.t.d. Če se ljudji ne prime, pač ne moreš nič.

P.S. Nisem sicer iz MB. Ampak dam zgolj za primer Ptujsko cesto, kjer so postavili radarje. Če se tam vozim 70 km/h, so ljudje živčni, pa je toliko omejitev. Pa sem skušal razumeti proteste in si rekel: "ja saj, tam mogoče, če kdo pospeši, verjetno nikogar ne ogroža". Pa poglejte koliko je bilo nesreč na njej že letos.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Magic1 ::

Sodobna tehnologija in boljša kultura v povprečju je zmanjševala količino smrti do sedaj. Zdaj bo pa verjetno številka stagnirala, ali se celo povečevala zaradi povečanega prometa na istih/slabših cestah. Naše ceste postajajo vsako leto bolj obremenjene.
Magic

PaX_MaN ::

scipascapa je izjavil:

kakorkoli že, 100 pade v kratkem. Se naši državi kaj gre znižati trend ali se ji zdi vsako leto 100+ normalna cifra?

Jah, na nulo spravt je čist enostavno: (*)ceste se pozapre, vseh milijon prevoznih sredstev pa odvzame in razgradi.
Ampak se mi nekak zdi da ljudje ne bodo pristal na to.

Formula 1 ::

Alencica je izjavil:

Kakšen rezultat pa je sprejmeljiv zate, v državi, kjer se folk upre postavitvi radarjev ne pa povečanju davkov?
Veš koliko kazni bi plačal če bi vozil po predpisih (kar že tako-ali-tako moraš ko si na cesti tukaj ni optout variante)?
Vožnja po predpisih, reforma prometne kontrole - npr komplet zapore avtoceste in VES promet, VSE udeležence preko počivališča/pumpe spravt in VSAK avto/vozilo policija preveri/pregleda.

Še kaj ja, zakaj ne kr omejitve 80km/h na avtoceste, da bomo ja varni ker se nekateri bojijo vozit več kot 100 km/h in delajo štalo ker se tudi iz prehitevalnega pasu ne odmikajo. Zadnjič sem se vklučeval na avtocesto kjer so 3je pasovi( pospeševalni se nadaljuje v pas za počasna vozila ker je klanec) in gledaš na prehitevalne Subaru Foresterja, ki se je peljal z morda 110 km/h na uro, srednji pas prazen in za tega Subaruja prileti BMW 7, nekaj časa mu vozi za ritjo potem pa zavije na vozni(srednji) pas in ga prehiti po desni. Potem se pa vprašaš kdo od teh 2 je večji bedak.

Qcube ::

98 glede na kaj? Kaj pa če se je podvojilo število voznikov? Kaj če se je podvojilo število povprečno prevoženih kilometrov?

amacar ::

OP pač rad jamra, po vseh forumih, je že znan po tem :))

mitkos ::

zk_eu je izjavil:

V večini gre za naravno selekcijo. Moje, mogoče žal nekomu, grdo razmišljanje. Žal mi je le tistih, ki jih po nedolžnem zaradi tega poškodujejo, ker so bili na napačnem mestu ob napačnem času. Če si pa tako neumen, da voziš tako objestno, pa pojdi s tega sveta.


Tudi moje skromno mnenje. In potem naslovi "Tragično" in ne vem še kaj. Treba prej razmišljat...

scipascapa ::

amacar je izjavil:

OP pač rad jamra, po vseh forumih, je že znan po tem :))


aja? naravna selekcija gor ali dol, na cestah nedolžni nimajo kaj umirat. recimo zadnjič uni 3 mb nogometatši, to je bila naravna selekcija, če bi vozili okoli 70 kolikor je tam omejitev in pa po cpp bi bili vsi še živi in z obema rokama.

ampak kaj je štos? država ne naredi ničesar, kazni so previsoke, policije in kontrole pa občutno premalo.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

država je pač dosedaj pobirala nagrade koliko so naredili za varnost zaradi vedno varnejših avtov.

dejstvo je pa da je navzočnost policije ena najslabših v evropi, da je možnost da si kaznovan kjer je hitrost nevarna praktično enaka nič in da so ceste v katastrofalnem stanju.

ob 4 zjutraj pač še nisem videl radarja na nevarnih odsekih. kazni naj bodo seveda temu primerne, če te dobijo s 101km/h pri omejitvi 90 naj bo kazen vzgojna (20-50eur - še bolje samo opomin) ne pa 250eur...če te dobijo pa ob 15. uri prehitevat 10 avtov kolone naj ti zabijejo pa 1000eur kazni + 10KT in tistemu, ki ustvari tako kolono zabit 200eur kazni + 5KT, če si nesposoben nimaš pač kaj delat na cesti. osebno bom pač 3x videl policaje tam in nasledjič bom že avtomatsko verjel da so tam.

če hočemo varnost je treba zrihtat ceste in zaposlit še par 1000 policajev. 10 policajev na izmeno pač ne more opravljat svojih nalog in skrbet še za preventivo v radiju 50km okrog sebe. to da se pri nas policaji vozijo v službo 100-200km stran je pa sramota brez primere. pri 100km gre 36eur na dan za potne stroške...to je skoraj še ena plača.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ziga1990 ::

Sej če nebi butlji po radiju poročali lokacij o radarjih bi tudi malo pomagalo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

r3dkv1c4 ::

Dejstvo je, da je za ta kaos v večini kriva Policija.

Narod se pač obnaša tako, kot jim to dovoljuje organ nadzora. Pika.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

scipascapa ::

Jaz grem samo 1x do Lj pa nazaj po obvoznici itd, pa se samo čudim, kje so? Listki bi bili že napisani samo registrska in voznik pa gasa....a še bolje, saj imajo tablice zdaj :)

Tudi jaz mislim, da državi tako stanje paše.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Dejstvo je, da je za ta kaos v večini kriva Policija.

policija ni nič kriva zato, če jih je 3x premalo.

krivi so samo zato, da pač ubogajo državo in pobirajo kazni kjer ni potrebe ampak je enostavno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

sheeshkar ::

Primerjava z ostalim svetom - http://www.economist.com/blogs/graphicd...

 nesreče

nesreče

scipascapa ::

čudno Švedski pa nekako uspeva.

pegasus ::

Jah bo počas treba globalno max hitrost omejit na 70km/h, ker pri crashu pri taki hitrosti imaš še kar dobre možnosti preživetja. Vse kar je hitreje je smrtno nevarno.
Sam to že prakticiram, a večini soudeležencev v prometu to seveda ni všeč :D

r3dkv1c4 ::

šernk je izjavil:

Dejstvo je, da je za ta kaos v večini kriva Policija.

policija ni nič kriva zato, če jih je 3x premalo.

krivi so samo zato, da pač ubogajo državo in pobirajo kazni kjer ni potrebe ampak je enostavno.

nič jih ni premalo......ko vidijo kaj se dogaja, rečejo, saj ne moremo vse kaznovati......

Nekoč mi je policaj na pozivni številki 113 rekel, da niso oni zato, da bi urejali promet
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

borut_p ::

pegasus je izjavil:

Jah bo počas treba globalno max hitrost omejit na 70km/h, ker pri crashu pri taki hitrosti imaš še kar dobre možnosti preživetja. Vse kar je hitreje je smrtno nevarno.
Sam to že prakticiram, a večini soudeležencev v prometu to seveda ni všeč :D


nima veze al je komu všeč ali ne - problem je da si anomalija v prometu in jo boš tako še prej fasal.

graf ki je zgoraj je pa kvečejmu pohvalen za Slovenijo, saj prikazuje največji upad nesreč glede na druge države. Zato je Slovenija tudi prejela neko pohvalo/nagrado itd. Problem je da od leta 2013/2014 nesreče spet naraščajo

shadeX ::

r3dkv1c4 je izjavil:



Nekoč mi je policaj na pozivni številki 113 rekel, da niso oni zato, da bi urejali promet


Se pravi imamo v državnih službah zaposlene ljudi, ki se jim ne sanja kaj je sploh njihovo delo? Poleg vsega, še ta udarec..

HINT: Ja oni so tam, da naredijo red. Več kontrol / Več kazni / manj popuščanja / streljanje na odsekih, ki slovijo po večjem številu nesreč, pa bi se to takoj poznalo. Pri zmanjšanju št. mrtvih, ter kulturi na cesti.

Točno to je delo policista.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

zk_eu ::

scipascapa je izjavil:

amacar je izjavil:

OP pač rad jamra, po vseh forumih, je že znan po tem :))


aja? naravna selekcija gor ali dol, na cestah nedolžni nimajo kaj umirat. recimo zadnjič uni 3 mb nogometatši, to je bila naravna selekcija, če bi vozili okoli 70 kolikor je tam omejitev in pa po cpp bi bili vsi še živi in z obema rokama.

ampak kaj je štos? država ne naredi ničesar, kazni so previsoke, policije in kontrole pa občutno premalo.


Saj to je žalostno. Ker zaradi nekaj divjakov nastradajo nedolžni. Mene se res ne dotakne, ko rečejo ugasnilo življenje, ker je 110 km/h pripeljal v ovinek, ali pa pijanec zapeljal v graben in umrl. Me je pa recimo zelo zabolelo, ko je Maček na avtocesti pijan ubil 3 mlade ljudi. Tam se res zamisliš kakšna številka si na cesti in kako malo je potrebno, da te ni več.

šernk je izjavil:

država je pač dosedaj pobirala nagrade koliko so naredili za varnost zaradi vedno varnejših avtov.

dejstvo je pa da je navzočnost policije ena najslabših v evropi, da je možnost da si kaznovan kjer je hitrost nevarna praktično enaka nič in da so ceste v katastrofalnem stanju.

ob 4 zjutraj pač še nisem videl radarja na nevarnih odsekih. kazni naj bodo seveda temu primerne, če te dobijo s 101km/h pri omejitvi 90 naj bo kazen vzgojna (20-50eur - še bolje samo opomin) ne pa 250eur...če te dobijo pa ob 15. uri prehitevat 10 avtov kolone naj ti zabijejo pa 1000eur kazni + 10KT in tistemu, ki ustvari tako kolono zabit 200eur kazni + 5KT, če si nesposoben nimaš pač kaj delat na cesti. osebno bom pač 3x videl policaje tam in nasledjič bom že avtomatsko verjel da so tam.

če hočemo varnost je treba zrihtat ceste in zaposlit še par 1000 policajev. 10 policajev na izmeno pač ne more opravljat svojih nalog in skrbet še za preventivo v radiju 50km okrog sebe. to da se pri nas policaji vozijo v službo 100-200km stran je pa sramota brez primere. pri 100km gre 36eur na dan za potne stroške...to je skoraj še ena plača.


Se zelo strinjam! S tem, da bi jaz globe v naselju pustil kar takšne kot so. Te morajo biti visoke. Nimaš kaj več voziti kot pa 50 km/h, razen kjer je to izrecno dovoljeno. Še bolj bi globe navil v območju umirjenega prometa. Ko prideš v določeno situacijo, veš, da je omejitev tam takšna z razlogom. Se mi je že dostikrat zgodilo, da me je ravno vožnja po omejitvi rešila, ker sem slučajno prišel v takšno situacijo, da se mi je pešec skril v mrtev kot. Res pa, da je lahko kje omejitev mogoče malce neupravičena, ampak mislim, da jih je kar večina upravičenih. Radarji v okolici šol so zaželeni za moje pojme.

Globe za prekoračitev izven naselja in na avtocesti pa lahko malce bolj toleriramo, ampak seveda tudi ne preveč.

Problem je tudi, ker ljudje ne prilagodijo svoje vožnje cestam, ki jih imamo. Ja, ceste imamo slabe in zato tudi včasih ne moreš peljati toliko kot bi lahko, če bi cesta bila v dobrem stanju. In ja, kontrol je bistveno premalo tam, kjer so potrebne. Je pa pohvalno, da lahko sedaj predlagaš lokacijo, kje naj se izvajajo kontrole. Vprašanje je samo, kako to upoštevajo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

pegasus ::

borut_p je izjavil:

nima veze al je komu všeč ali ne - problem je da si anomalija v prometu in jo boš tako še prej fasal.
Sam temu raje rečem "izjema, ki potrjuje pravilo". Zato sem včeraj raje naredil 750km po alpah, bavarskih vaseh in lokalnih cestah kot pa po avtocesti. Čisti užitek vožnje.

Invictus ::

A bo na 100 žurka?

Peka prometnega ministra na žaru....
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

šernk je izjavil:

država je pač dosedaj pobirala nagrade koliko so naredili za varnost zaradi vedno varnejših avtov.

dejstvo je pa da je navzočnost policije ena najslabših v evropi, da je možnost da si kaznovan kjer je hitrost nevarna praktično enaka nič in da so ceste v katastrofalnem stanju.

ob 4 zjutraj pač še nisem videl radarja na nevarnih odsekih. kazni naj bodo seveda temu primerne, če te dobijo s 101km/h pri omejitvi 90 naj bo kazen vzgojna (20-50eur - še bolje samo opomin) ne pa 250eur...če te dobijo pa ob 15. uri prehitevat 10 avtov kolone naj ti zabijejo pa 1000eur kazni + 10KT in tistemu, ki ustvari tako kolono zabit 200eur kazni + 5KT, če si nesposoben nimaš pač kaj delat na cesti. osebno bom pač 3x videl policaje tam in nasledjič bom že avtomatsko verjel da so tam.

če hočemo varnost je treba zrihtat ceste in zaposlit še par 1000 policajev. 10 policajev na izmeno pač ne more opravljat svojih nalog in skrbet še za preventivo v radiju 50km okrog sebe. to da se pri nas policaji vozijo v službo 100-200km stran je pa sramota brez primere. pri 100km gre 36eur na dan za potne stroške...to je skoraj še ena plača.


Ljubljana, šmartinska cesta; Kje misliš da ustavljajo? Na ovinku pri kolinski, ki je nevaren? NE, ustavljajo na koncu šmartinke, tam kjer se razširi na 3 pasove in je sama ravnina, da vidijo, če kdo vozi 66 namesto 60. To je tam, kjer še ni bilo prometne nesreče. Sej to je pač standard za to državo.
Policaji so tam, kjer se jih ne potrebuje, tam kjer bi bilo dobro, da bi stali, pa jih ni nikoli. Je očitno prenevarno, lahko kdo v njih prileti.


Osebno pa probleme z idioti na cestah rešujem tako, da imam 5m dolg, dovolj visok in zelo varen avto, ter vozim previdno in po predpisih. Pač druge rešitve ni, če si veliko na cesti.

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Na 113 pa res ne dobiš prometne. Pokliči na PP Brdo, tam je pravi naslov.

no comment ::

sheeshkar je izjavil:

Primerjava z ostalim svetom - http://www.economist.com/blogs/graphicd...

 nesreče

nesreče


Slovenija je očitno najbolj zmanjšala število žrtev. Vsak mrtev je preveč, ampak obvezni kolektivni samomor zaradi teh še vedno slabih številk je pa... rahlo pretiran defetizem.

ziga1990 ::

sheeshkar je izjavil:

Primerjava z ostalim svetom - http://www.economist.com/blogs/graphicd...

 nesreče

nesreče



to samo pokaže, da smo nekako najbolje zmanjšali smrti v prometnih nesrečah torej nekaj delamo prav
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

solatko ::

Že dolgo let, so naši policaji navadni inkasanti, ki razen redkih izjem, nimajo z varnostjo v prometu nobene veze.
Koliko je črnih točk in koliko se jih letno uredi ali pa postavi 24 urni nadzor, magar s kamerami povezanimi v prometni center in od tam komande terenskim patrolam. Tako to delajo v državah, kjer so nižje po številu mrtvih od nas.

Pri nas vidiš inkasantsko (policijsko) zasedo za polnenje proračuna, na ravni cesti, pregledni na vse strani in smešno omejitvijo - samo primerjajte omejitev na Roški in Topniški, pa vam bo vse jasno.

Lep lovilec sta Šmartinska in Zaloška, na Dolenjki pa so malo bolj redko. Sem jih pa parkrat zasledil v nakupovalnem središču Rudnik, kjer tiste ravne (kadar jih poštimajo) cestice, prav prosijo, da greš malo več, kot 50 in vse je vidno vsaj na 500m.
Tudi Ižanka je pri Jurčkovi, za kasiranje, zlata jama.

Še vedno pa se večina nesreč zgodi v območju omejitev, samo, namesto, da se uredi infrastruktura, moraš ti prilagoditi vožnjo razmeram na cesti in je praktično vsaka nesreča povezana s to statistično postavko, ne glede na to, kakšna je tam dovoljena hitrost.

Nihče ne ugotavlja, koliko mrtvih je zaradi napačne ali pozne reakcije, niti tega ne, kakšne so vozniške izkušnje povzročitelja in udeležencev.

Pri nas pač prideš do vozniškega izpita z nekaj gajbami pira (cena izpitnih voženj in AŠ), za sposobnega te imenuje medicina dela, prometa in športa, ki te vidi nekaj krat v življenju (nastop službe, vozniški pregled, periodični pregledi), namesto, da bi o sposobnosti voznika odločal, lečeči zdravinik.
Izpit bi moral potekat v treh fazah po najmanj eno uro - mestna vožnja, lokalne ceste in AC, če ene faze nebi naredu, si pač nesposoben za to opravilo.
Na vsakih 10 let ponovno izpitna vožnja, na strošek države ali zavarovalnic - preverjanje sposobnosti.

Koliko %-ov manj nevarnih voznikov (niso samo hitri nevarni, tudi počasni in neizkušeni so v isti kategoriji), bi bilo na cestah, če bi že lečeči zdravniki izločili iz prometa vse pijančke, narkomane in psihične bolnike.

Obvezno bi bilo potrebno usposobit poligon za adrenalinske vožnje, po nekih sprejemljivih cenah in dovolj veliko varnostjo, da bi se vozniki sploh lahko spoznali tako s hitrostjo, kot pravilnim reagiranjem pri višjih hitrostih, Vransko namreč nudi samo dogajanja pri nizkih hitrostih, ki so ve rall lifeu sila redke.

Višje je eden napisal, da se vozi 70. Upam, da gleda v ogledala in se umika, pa da vozi po naseljih predpisano hitrost ali nižjo, da ni eden tistih, ki vozijo 70 povsod, tudi na coni 30.
Za njega je namreč 70 še varna hitrost.
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

solatko je izjavil:

Obvezno bi bilo potrebno usposobit poligon za adrenalinske vožnje, po nekih sprejemljivih cenah in dovolj veliko varnostjo, da bi se vozniki sploh lahko spoznali tako s hitrostjo, kot pravilnim reagiranjem pri višjih hitrostih, Vransko namreč nudi samo dogajanja pri nizkih hitrostih, ki so ve rall lifeu sila redke.


Probaj tak poligon narest, pa boš videl koliko polen dobiš pod noge. Vsak, prav vsak "veljak" bo proti tebi, ker on ne bo dobil kuverte.

Smo hoteli organizirat tekmo v gramoznici, torej nobene škode, pa karkoli delaš, in je upravnik (ne lastnik) izjavil, da hoče 7000 evrov v kuverti, da bo dovolil tekmo.

solatko ::

nebivedu - Potem pa naj naši politiki in inštitucije ne govorijo, kako jim gre za varnost v prometu, naj raje priznajo, da je to kot davek na tobak ali alkohol, samo en fajn način polnjenja blagajne.

Nikjer v svetu niso na delu za varnost v prometu, samo organ pregona in predpisane ubijalske kazni, tudi za prekrške, ki niso ravno problem varnosti.

Jaz samo predlagam, kateri ukrepi bi bili potrebni, da se spravi norce s ceste, da se mladina nebi učila dirkat na navadnih cestah (brez izkušenj predstavljajo še večjo nevarnost, kot sicer) in to vse v prid varnosti in manjšim zaslužkom državni blagajni in večjim prihrankom, kot bodo kadarkoli zaslužili na kaznih.

Večina pametnih vlaga v preventivo, pa še imajo zaradi čisto človeških dejavnikov, nekaj nepotrebnih žrtev letno.

Vožnja motornega vozila v prometu je eno najkompleksnejših človeških opravil. Večopravilnost pa nekaterim ljudem dela velike preglavice, vendar vozniško dovoljenje vseeno naredijo - na način, ki ga izvajamo pri nas.
Ravno tako pri nas ni v navadi, da bi človek, ki se zaradi kakršnega koli vzroka, ne počuti sposobnega ali ni sposoben za vožnjo, ne posluži alternative - taxi, javni prevoz,...
Delo krepa človeka

scipascapa ::

Točno tako, sistemu to ustreza. Če bi uredili stanje in izločili norce s cest, potem ne bi dinarčki prileteli v vrečko, kjer si politika razdeli denar.
Pijano stanje bi moralo biti avtomatsko kaznivo dejanje + aretacija in takojšen odvzem avta in vozniške, ter obisk in inšpekcija lokala, kjer se je točil alkohol. Da vidimo korenjake.

Zgodovina sprememb…

neon21 ::

Jaz res nevem kje eni živite. Za prometno stanje na naših cestah krivite policijo? Pa dobro a ste opravljali izpit v avtošoli? A res more vsak met ob sebi policaja, da se bo takrat zavedal, da je v prometu in da se naj obnaša temu primerno? A nas niso v avtošoli učili, da se vozi strpno in po omejitvah ter, da se upošteva vsa pravila ter da se vožnja prilagodi razmeram na cesti?

Dajmo si že enkrat priznat, da je problem v kulturi voznikov v Sloveniji, ki je tako ali tako porazna. Nevem zakaj je policija kriva, če se nekdo pijan do amena vozi po cesti al pa mladenič divja, ker je pač mlad in misli, da je ves svet njegov. Če človek nima niti kančka zdrave kmečke pameti in vesti potem nevem kaj ima tukaj poleg policaj.

Dejstvo je da smo Slovenci totalni idioti na naših cestah po drugi strani v tujini pa se lahko držimo omejitev in vozimo dokaj normalno. Zato tisti, ki za kulturo voznikov krivite policiste ste totalno mimo pa brez zamere.

Veš da se opit ne smeš spravit na cesto , tako tudi veš da divjanje ne prinese ničesar dobrega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()

neon21 ::

scipascapa je izjavil:

Točno tako, sistemu to ustreza. Če bi uredili stanje in izločili norce s cest, potem ne bi dinarčki prileteli v vrečko, kjer si politika razdeli denar.
Pijano stanje bi moralo biti avtomatsko kaznivo dejanje + aretacija in takojšen odvzem avta in vozniške, ter obisk in inšpekcija lokala, kjer se je točil alkohol. Da vidimo korenjake.


Potemtakem še naj gredo inšpektorji v interšpar, mercator, tuš , leclerc kajti tudi tam "vozniki" lahko kupijo alkohol se ga doma nasekajo in gredo na vožnjo. Daj ga srat s takmi neumnimi.

WarpedGone ::

tako tudi veš da divjanje ne prinese ničesar dobrega.

Ja, ceste so polnje divjakov ki tišijo 60 po preglednih regionalkah, AC pa vsakdan doživi novega klobučarja ki strumno tišči v kontra po prehitevalnem in benti nad vozniško kulturo.

Dejmo vsaj najprej pomest pred lastnim pragom in nehajte recimo divjat skozi cestninske postaje. Ko srečam enega ki se drži omejitve do znaka za konec omejitev kakih 200m po sami cestninski, bom odprl šampanjec.

Kje se vozite vsi pravilneži, da vas na cesti nikoli ne srečam?
Zbogom in hvala za vse ribe

neon21 ::

Nekje sem prebral, da bi naj švedska omejitev iz 50/kmh znižala na 40km/h v naseljih. Pa vsi vemo da so švedi visoko na lestvici kot varni vozniki. Pri nas bi se zahteval takojšen odstop ministra za promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()

krneki0001 ::

neon21 je izjavil:

Jaz res nevem kje eni živite. Za prometno stanje na naših cestah krivite policijo? Pa dobro a ste opravljali izpit v avtošoli? A res more vsak met ob sebi policaja, da se bo takrat zavedal, da je v prometu in da se naj obnaša temu primerno? A nas niso v avtošoli učili, da se vozi strpno in po omejitvah ter, da se upošteva vsa pravila ter da se vožnja prilagodi razmeram na cesti?

Nekateri to pač rabijo, ker ne upoštevajo nobenih pravil. Poglej si idiota iz ljubljane, ki je med vikendom zrinil enega voznika iz ceste, drugega pa ogrožal, zato da je bil hitreje iz ljubljane na svojem vikendu v bohinju. Se ti to zdi normalno.
če bi bilo več policajev na cestah, bi bilo manj takih kretenov, ker bi jih policaji uspeli sproti izločit.


neon21 je izjavil:


Dajmo si že enkrat priznat, da je problem v kulturi voznikov v Sloveniji, ki je tako ali tako porazna. Nevem zakaj je policija kriva, če se nekdo pijan do amena vozi po cesti al pa mladenič divja, ker je pač mlad in misli, da je ves svet njegov. Če človek nima niti kančka zdrave kmečke pameti in vesti potem nevem kaj ima tukaj poleg policaj.

Tega sploh ne zanikamo, je problem, zato pa beri prvo točko - rabiš policaje na cestah in to na problematičnih odsekih, ne tam, kjer samo polnijo proračun zaradi glob, ki so zato, ker vozijo 55 namesto 50.

neon21 je izjavil:


Dejstvo je da smo Slovenci totalni idioti na naših cestah po drugi strani v tujini pa se lahko držimo omejitev in vozimo dokaj normalno. Zato tisti, ki za kulturo voznikov krivite policiste ste totalno mimo pa brez zamere.

Si kdaj bil v trstu ali celovcu? Pojdi enkrat in spremljaj slovenske tablice. Kreten je kreten povsod. Tudi v tujini.

neon21 je izjavil:


Veš da se opit ne smeš spravit na cesto , tako tudi veš da divjanje ne prinese ničesar dobrega.

Nekateri to vemo, ampak večina jih še vedno sede za volan pijanih in potem še divjajo. Take je za spravit s cest, ampak spravi iz cest jih pa lahko le policija.

Formula 1 ::

WarpedGone je izjavil:



Dejmo vsaj najprej pomest pred lastnim pragom in nehajte recimo divjat skozi cestninske postaje. Ko srečam enega ki se drži omejitve do znaka za konec omejitev kakih 200m po sami cestninski, bom odprl šampanjec.


Tole je pa tako res. Sem enkrat poizkusil, pa je po desni priletel mimo menen tovornjak tako, da sem se vdal in pritisnil na gas. Samo strah me je da mi kje preden je konec omejitve postavijo radar ker bo katastrofa.

neon21 je izjavil:

Nekje sem prebral, da bi naj švedska omejitev iz 50/kmh znižala na 40km/h v naseljih. Pa vsi vemo da so švedi visoko na lestvici kot varni vozniki. Pri nas bi se zahteval takojšen odstop ministra za promet.

Razmišljajo, ljudje so se pa baje uprli. Teči ste s tem nižanjem omejitev, kjer so potrebne so jih že postavili. Naj pa še pesci in kolesarji malo pazijo kje hodijo in vozijo ne pa da tebi nič meni nič stopijo/zapeljejo na prehod iza parikranega avtomobila ti pa bremzaj.

Zgodovina sprememb…

Qcube ::

Meni se zdi da bi bilo najbolj pošteno da bi vsak avto imel kamero/telemetrijo in bi se ob morebitni nesreči pravično dosodilo in kaznovalo. Ne strinjam se pa da se zaračuna prevelike kazni še posebej kadar se ne ogroža nobenega.

Heavy ::

Uvedba Big Brotherja je prevelik absurd zaradi tardov, kateri ne upajo it od doma 5 minut prej in potem divjajo, kot da jih hudič lovi.


Dovolj bi bila poostritev nadzora na cestah. Vsak dan in na nevarnih odsekih.
#TeamFelix

Spajky ::

Dokler bo folk počel med vožnjo, ki je drugače stresno in zahtevno početje, vse drugo razen vozil in bil pozoren na situacijo, do takrat ne bo nič bolje. In vsi naredimo kakšno neumnost kdaj na cesti med vožnjo ter striktno po predpisih ne vozi NOBEDEN. Če bi, bi morali zgradit še paralelne ceste, da bi se kaj sploh premikalo! ... just my2c...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

zk_eu ::

Spajky je izjavil:

Dokler bo folk počel med vožnjo, ki je drugače stresno in zahtevno početje, vse drugo razen vozil in bil pozoren na situacijo, do takrat ne bo nič bolje. In vsi naredimo kakšno neumnost kdaj na cesti med vožnjo ter striktno po predpisih ne vozi NOBEDEN. Če bi, bi morali zgradit še paralelne ceste, da bi se kaj sploh premikalo! ... just my2c...


Točno tako! Nihče ni imun glede (ne)kršitev CPP. Vsi smo ljudje. Nekaj drugega pa je brezglavna vožnja in izzivanje usode.

Dejstvo je, da ko se ti že zgodi manjša nepozornost, jo lahko drugi, ki ima trezno glavo prepreči. Če bi bili pozorni drug na drugega, bi bilo nesreč bistveno manj.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

globoko grlo ::

Bil pri optiku in uleti stričko ene 70-80 let, že mal zgrbančen in bl počas je hodu, sam je pa znam povedat, da očal pa res ne rabi, ker pozna cesto že tolk dobr. WTF si rečem. Ga prodajalki prepričujeta, da pr -3 pa že morš met očala, ampak starina se ne da in se mu še fajn zdi, da "kljubuje sistemu".

In ta situacija nima veze s policaji ampak z retardiranostjo folka in cel bataljon plavčkov tega ne reši.
Pomaga pa splošna kultura, kontroliranje ega itd, pa obvezen psiho test in omejitev kubature, tko kt pr motorčkih.

Mam pa eno vprašanje, velikokrat se govori, da je alkohol kriv za ene 20% vseh nesreč, ene 20% prevelika hitrost. Te cifre so okvirne in ne me za jajca vlečt. Kaj pa ostalih 60%?
Verjetn ima kdo bolj točne podatke.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

bluefish ::

krneki0001 ::

globoko grlo je izjavil:

Bil pri optiku in uleti stričko ene 70-80 let, že mal zgrbančen in bl počas je hodu, sam je pa znam povedat, da očal pa res ne rabi, ker pozna cesto že tolk dobr. WTF si rečem. Ga prodajalki prepričujeta, da pr -3 pa že morš met očala, ampak starina se ne da in se mu še fajn zdi, da "kljubuje sistemu".

In ta situacija nima veze s policaji ampak z retardiranostjo folka in cel bataljon plavčkov tega ne reši.
Pomaga pa splošna kultura, kontroliranje ega itd, pa obvezen psiho test in omejitev kubature, tko kt pr motorčkih.


Misliš da je ta stari edini?
Moja tašča pri enainšestdesetih noče slišat za očala, ker bi potem prestaro zgledala (oblači se tudi še vedno kot šestnajstletnica). Samo z avtom se pa ne more vozit, ker ji ga ne bom popravil, dokler si ne gre očal iskat (sem ji odmontiral jermen, alternator in akumulator stran, ker je drugače vedno tok časa brskala in težila da je ključe ali našla ali pa ji jih je žena dala.

Zgodovina sprememb…

globoko grlo ::

Hm, v tabeli
Alkoholizirani povzročitelji prometnih nesreč imajo postavko
Vsi povzročitelji (jan - maj 2016) = 5.9K
postavka Alko. povzroč. pa 719

Se pravi da je alko kriv za manj kot 15% nesreč? Al jest kj narobe gledam?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

zk_eu ::

globoko grlo je izjavil:

Bil pri optiku in uleti stričko ene 70-80 let, že mal zgrbančen in bl počas je hodu, sam je pa znam povedat, da očal pa res ne rabi, ker pozna cesto že tolk dobr. WTF si rečem. Ga prodajalki prepričujeta, da pr -3 pa že morš met očala, ampak starina se ne da in se mu še fajn zdi, da "kljubuje sistemu".

In ta situacija nima veze s policaji ampak z retardiranostjo folka in cel bataljon plavčkov tega ne reši.
Pomaga pa splošna kultura, kontroliranje ega itd, pa obvezen psiho test in omejitev kubature, tko kt pr motorčkih.

Mam pa eno vprašanje, velikokrat se govori, da je alkohol kriv za ene 20% vseh nesreč, ene 20% prevelika hitrost. Te cifre so okvirne in ne me za jajca vlečt. Kaj pa ostalih 60%?
Verjetn ima kdo bolj točne podatke.


Iz izkušenj pove, da pri -2,5 pa rabiš res že nujno očala, tudi če cesto poznaš. Ajd, 0,5 še rečem, da za silo gre, ker te bodo matrali samo mogoče napisi na posamezni tabli, tako je bilo pri meni. Sedaj imam -3,5. Ni šans, da vozim brez očal oz. leč.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

MrStein ::

scipascapa je izjavil:


ampak kaj je štos? država ne naredi ničesar, kazni so previsoke, policije in kontrole pa občutno premalo.

Opa, a sem kaj zamudil?
Nisi ti ves čas "navijal" za povišanje kazni?
Ali pa je tisto bil en drug...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

zk_eu je izjavil:


Maček na avtocesti pijan ubil 3 mlade ljudi.

Ponovimo za vse tiste, ki so omenjali naravno selekcijo.

zk_eu je izjavil:


Radarji v okolici šol so zaželeni za moje pojme.

Zakaj? Sem že mali milijon km mimo šol naredil in ne vidim nobenega razloga, da bi tam bil neki poseben režim.
Če kdo vozi 100km/h ko je zraven ceste nagnetenih 50 frocov, potem temu noben radar ne bo pomagal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
«
1 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15421519 (18872) Mavrik
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38864604 (56324) BigWhale

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48677303 (70003) Gandalfar

Več podobnih tem