Forum » Zvok in slika » 45 dni za resitev reklamacije
45 dni za resitev reklamacije
tt1024 ::
Torej moje vprašanje je sledeče. Pokvaril se mi je televizor (na začetku je nehala delovati spodnja tretjina osvetlitve zaslona, potem se je to razširilo na 2/3 zaslona).
Zadevo sem javil na servis, 13.7. me je klical serviser, da bo prišel po TV in ga odpeljal na servis. 14.7. je klical, da 13.7. ni uspel priti in da lahko pride 14.7. oz. ali jaz televizor še lahko kolikor toliko uporabljam. Odgovoril sem mu, da se sicer zelo slabo vidi, je pa boljše kot nič. Potem je rekel, da bo trajalo 2-3 tedne da dobi rezervne dele in da predlaga da imam televizor ta čas doma. S tem sem se strinjal, poslal sem mu še serijsko številko aparata po mailu, ker jo je potreboval za naranje rez. delov. No prejšnji teden sem poslal mail kaj se dogaja z mojo reklamacijo, vodja servisa je odgovoril, da potrebuje od mene še račun (kar sem mu takoj poslal), potem pa je odgovoril, da preverja in da javi kdaj bo urejeno. Danes smo 29.8. in še nobene besede (torej minilo je 45 dni).
Moje vprašanje je sledeče, nimam servisnega zapisnika, imam pa zabeležen klic 13.7. in 14.7. z njihove strani in pa mail v katerem sem jim poslal serijsko številko in sliko napake, na to sem dobil odgovor: Ok, naročeno.
Ali se to lahko šteje kot dokaz, da je zadeva bila takrat ''sprejeta v reklamacijo'' ali ne?
Zadevo sem javil na servis, 13.7. me je klical serviser, da bo prišel po TV in ga odpeljal na servis. 14.7. je klical, da 13.7. ni uspel priti in da lahko pride 14.7. oz. ali jaz televizor še lahko kolikor toliko uporabljam. Odgovoril sem mu, da se sicer zelo slabo vidi, je pa boljše kot nič. Potem je rekel, da bo trajalo 2-3 tedne da dobi rezervne dele in da predlaga da imam televizor ta čas doma. S tem sem se strinjal, poslal sem mu še serijsko številko aparata po mailu, ker jo je potreboval za naranje rez. delov. No prejšnji teden sem poslal mail kaj se dogaja z mojo reklamacijo, vodja servisa je odgovoril, da potrebuje od mene še račun (kar sem mu takoj poslal), potem pa je odgovoril, da preverja in da javi kdaj bo urejeno. Danes smo 29.8. in še nobene besede (torej minilo je 45 dni).
Moje vprašanje je sledeče, nimam servisnega zapisnika, imam pa zabeležen klic 13.7. in 14.7. z njihove strani in pa mail v katerem sem jim poslal serijsko številko in sliko napake, na to sem dobil odgovor: Ok, naročeno.
Ali se to lahko šteje kot dokaz, da je zadeva bila takrat ''sprejeta v reklamacijo'' ali ne?
Baja ::
vse skupaj malce smrdi. ne pride po tv, naroča dele brez da bi sploh pogledal tv (verjetno rabi račun da vidi kaj mas sploh za tv), ... če nimaš nobenih papirjev, da si dal k njim kaj na servis, predlagam da poiščeš kar drugega.
tt1024 ::
To je uradni servis za to znamko. Dele je narocil glede na opis napake, problem je v tem, da pac zadeve ni prevzel, ker je pac rekel, da naj uporabljam tv(kolikor se ga da ta cas dokler ne pridejo rezervni deli).
smacker ::
Brez da je tv sploh pogledal, ni mogel niti vedet kaj točno mora naročit. TV niti 1 dan ni bil na servisu, tako da za iztek 45dni in nov TV se kar pod nosom obriši. Pokliči in se zmeni, na forumu ti drugače ne moremo pomagat (razen če serviser bere ta forum).
tt1024 ::
Crkovanje backlighta pri televizorju zahteva pac menjavo panela (to so bile njegove besede), gre za najvecjimpooblascen servis za to znamko in on je lastnik oz. sef servisa, domnevam, da je vedel kaj je za narediti. Simptome sem mu opisal in tudi po mailu poslal slike napake pri prizganem televizorju. Na to je on odgovoril, da bo potrebna menjava panela in da ga bo narocil.
tt1024 ::
Pa v bistvu se mi niti ne gre za nov TV, ker je ta drugače čisto ok, bolj mi gre na organ odnos do strank, in to da se v današnjih časih čaka na servis TV-ja priznane blagovne znamke tako dolgo in da je vse skupaj bolj po domače.
s1l3 ::
Po domace je ker nisi takoj nesel na servis. Ce uveljavlas garancijo nese izdelek v servis in je mir.
Sola za drugic
Sola za drugic
Tomson ::
Ne bodi tako skrivnosten in povej za katero znamko, model sploh gre in koliko je star TV ... ;)
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Tomson ::
Aha, ok ... Andrej ne bo vesel! ;)
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Blazz ::
lol, philipsi pa ja ne crkujejo, majo top komponente, ane andrej...
anyways, a imaš papir o servisnem prevzemu? če nimaš, nema 45 dni roka...
anyways, a imaš papir o servisnem prevzemu? če nimaš, nema 45 dni roka...
tt1024 ::
Kot receno, imam samo mail, kjer sem na servis poslal serijsko stevilko in opis napake s sliko tezave in odgovor servisa, da so deli naroceni.
Tomson ::
Dokler nimaš podpisanega delovnega naloga s strani servisa po uradni poti začetek servisnega roka ni pričel. Kje se je zataknilo oz. kdo jo hotel komu pomagati je sedaj nepomembno, ker TV ni uradni bil sprejet v servis. V najslabšem primeru ima omenjeni serviser še 45dni od trenutka ko bo izdal servisni nalog, v najboljšem primeru pa je dejansko naročil potrebne dele in bo zadeva kmalu rešena. Če bodo težave, predlagam da se obrneš na Zvezo potreošnikov Slovenije, znajo zelo pomagat v določenih primerih ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
hodu63 ::
Lahko napišeš točen model aparata? Za nekatere modele panelov preprosto ni, ker jih je Philips kupoval pri drugih proizvajalcih, ti pa sedaj panelov ne proizvajajo več.
hodu63 ::
Pol boš verjetno dobil izjavo o nepopravljivosti. Noter je samsungov displej, ki pa ga Samsung ne more več dobaviti. Verjetno servis čaka odobritev od Philipsa (vse takšne zadeve mora odobriti Philips oz. Tpv in to se vleče...)
scipascapa ::
Zakaj ne kličeš Philips podporo? Pridejo po TV, odpeljejo, popravijo, pripeljejo. Imaš telefonsko na garancijskem listu. Podjetje imajo pa tam zadaj za Leclercom.
tt1024 ::
Mislim, da misliš na podjetje DAST. Oni nimajo servisa za Philips (Samsung, LG, Panasonic,...)
Philips ima to precej bolj šalabajzersko urejeno :(
Philips ima to precej bolj šalabajzersko urejeno :(
Ales ::
Ne vem od kod nekaterim tukaj, da je samo servisni nalog "uraden" dokument za določanje pričetka 45-dnevnega roka za garancijsko popravilo.
Brez da točno vidimo, kaj je v e-mailih med OP in servisom, je težko karkoli govoriti. Morda zadoščajo za dokazovanje.
V vsakem primeru bi OP-u svetoval, da se skuša s servisom najprej normalno dogovoriti, hkrati pa naj pridno zbira vse, kar bo morda potreboval kot dokazno gradivo. Ali pa, če ne želi vztrajati pri tem, da je 45-dnevni rok mimo, naj še danes nese tv na servis. In po možnosti uveljavlja stvarno napako, sploh če je od nakupa minilo manj kot 6 mesecev. Pa bomo videli, kako se bodo na servisu potem zajebavali.
Podvprašanje torej - kdaj je bil TV kupljen?
Brez da točno vidimo, kaj je v e-mailih med OP in servisom, je težko karkoli govoriti. Morda zadoščajo za dokazovanje.
V vsakem primeru bi OP-u svetoval, da se skuša s servisom najprej normalno dogovoriti, hkrati pa naj pridno zbira vse, kar bo morda potreboval kot dokazno gradivo. Ali pa, če ne želi vztrajati pri tem, da je 45-dnevni rok mimo, naj še danes nese tv na servis. In po možnosti uveljavlja stvarno napako, sploh če je od nakupa minilo manj kot 6 mesecev. Pa bomo videli, kako se bodo na servisu potem zajebavali.
Podvprašanje torej - kdaj je bil TV kupljen?
Tomson ::
Ne vem od kod nekaterim tukaj, da je samo servisni nalog "uraden" dokument za določanje pričetka 45-dnevnega roka za garancijsko popravilo.
Mogoče ni edini uraden dokument, je pa sigurno najbolj verodostojen v primeru konflikta. Sicer pa je aparat doma, kar tudi spremeni situacijo.
Vse iz Uradnega lista:
... Glede štetja rokov velja, da se v ta 45 dnevni rok štejejo vsi dnevi, tudi, sobote, nedelje, prazniki ter da se roki oziroma čas, ko je izdelek na popravilu seštevajo.
21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
21.c člen
Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.
Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
tt1024 ::
No da zaključim zadevo, prej sem dobil mail od predstavnika blagovne znamke, da se tega panela več ne dobi in da bom dobil nov aparat, tako da (upam) da bo s tem zadeva zaključena, ker to je bilo pa res malo ''šalabajzersko'' s strani servisa.
Še odgovor, aparat je star cca. 1,5 leta (gar. 5 let).
Še odgovor, aparat je star cca. 1,5 leta (gar. 5 let).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42075 (17600) | Furbo |
» | garancija - postopekOddelek: Pomoč in nasveti | 2463 (1516) | grobijan |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5241 (4400) | andromedar |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11632 (9174) | čuhalev |
» | Mimovrste garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9744 (8141) | St235 |