» »

45 dnevni rok

45 dnevni rok

1
2
»

medenko ::

Ne vem, ali vi rabite pregled psihiatra ali kakšen obisk v fini ustanovi Begunje, da se je potrebno DEMISE izogibati? Pa kljub temu kupujete tam?
Kdaj vas bo izočilo, da včasih se splača dati kakšen € več, pa da imajo v trgovini nek odnos?

Xserces ::

Proc sm kupu 2leti in 9 mesecov nazaj. Takrat še ni imel takega slovesa...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

bdoxx ::

kupil je pred 2ma letoma....,

verjetno ti hočejo nek star rabljen procesor podtaknit xD

BladE_ ::

Rok 45 dni je pretekel in ker te v temu času niso obvestili o ničemer so ti dolžni dati nov ali enakovreden izdelek... Ne odstopaj od tega in probaj biti čim bolj potrpežljiv pa boš imel nov procesor.
Akcija - Reakcija

Xserces ::

Kaj pomeni nov ali enakovreden izdelek? Oni mi hočejo dat i5 750 (to kar sem imel) ampak "brez garancije"
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Magic1 ::

Reči jim naj si zakon preberejo. Ko dobiš drug izdelek ti avtomatično pripada garancija od začetka.
Magic

Xserces ::

to jim bo že TIRS povedu... UPAM :))
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

RejZoR ::

http://www.zps.si/images/stories/zakoni...

ZVPot člen 21.b tretja alineja:
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov
garancijski list.


Z nov garancijski list ne pomeni da dobiš 3 mesce garancije (ki je pravzaprav preostanek garancije pri Intel box CPU-jih kjer imaš 3 leta garancije) ampak moraš dobit 3 leta garancije nanovo. Razen če ti dajo procesor, ki ni box verzija, tam je nekaj manj garancije. Ampak v tem primeru pa ti vbistvu dajejo slabši izdelek, kar pa je potem na tebi če se boš strinjal...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

Xserces je izjavil:

zakaj ni nujno več kot 1 leto? Intel ima na svoje procesorje 3 leta garancije. Zdaj pa mi bojo oni dal nov procesor z 3 mesci garancije? WTF


dat ti morajo nov garancijski lit. Vendar pa je tri leta obvezno samo če oglašujejo tri leta oziroma ti želijo dat tri leta. Zakon predvideva minimalno eno leto. Vse kar je več kot to je dobra volja proizvajalca/prodajalca.

RejZoR je izjavil:

http://www.zps.si/images/stories/zakoni...

ZVPot člen 21.b tretja alineja:
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov
garancijski list.


Z nov garancijski list ne pomeni da dobiš 3 mesce garancije (ki je pravzaprav preostanek garancije pri Intel box CPU-jih kjer imaš 3 leta garancije) ampak moraš dobit 3 leta garancije nanovo. Razen če ti dajo procesor, ki ni box verzija, tam je nekaj manj garancije. Ampak v tem primeru pa ti vbistvu dajejo slabši izdelek, kar pa je potem na tebi če se boš strinjal...


zgolj na podalgi tega ali gre za box izdelek ali oem verzijo boš teško dokazoval, da si dobil slabši izdelek. Vsekakor pa tega ne boš dokazal brez sodnega postopka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jernejl ::

Slabši izdelek si dobil že zaradi tega, ker ima krajši garancijski rok.

jernejl ::

Pa še nekaj - ZVPot 2:
21.b člen

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

Če pravilno razumem drugi odstavek, lahko kupec tudi razdre pogodbo (zahteva denar nazaj, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi), če v 45-ih dneh ni dobil novega izdelka.

Xserces ::

Upam da imaš prav. Zdaj čakam na TIRS kaj bojo pogruntal. Noter v obrazcu sem tudi "obkljukal" za vrnitev denarja ampak nism omenil da želim razdreti pogodbo.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

RejZoR ::

St235 je izjavil:

Xserces je izjavil:

zakaj ni nujno več kot 1 leto? Intel ima na svoje procesorje 3 leta garancije. Zdaj pa mi bojo oni dal nov procesor z 3 mesci garancije? WTF


dat ti morajo nov garancijski lit. Vendar pa je tri leta obvezno samo če oglašujejo tri leta oziroma ti želijo dat tri leta. Zakon predvideva minimalno eno leto. Vse kar je več kot to je dobra volja proizvajalca/prodajalca.

RejZoR je izjavil:

http://www.zps.si/images/stories/zakoni...

ZVPot člen 21.b tretja alineja:
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov
garancijski list.


Z nov garancijski list ne pomeni da dobiš 3 mesce garancije (ki je pravzaprav preostanek garancije pri Intel box CPU-jih kjer imaš 3 leta garancije) ampak moraš dobit 3 leta garancije nanovo. Razen če ti dajo procesor, ki ni box verzija, tam je nekaj manj garancije. Ampak v tem primeru pa ti vbistvu dajejo slabši izdelek, kar pa je potem na tebi če se boš strinjal...


zgolj na podalgi tega ali gre za box izdelek ali oem verzijo boš teško dokazoval, da si dobil slabši izdelek. Vsekakor pa tega ne boš dokazal brez sodnega postopka.


Kakšen sodni psotopek neki!? Box verzija ima zraven še hladilnik in 3 leta garancije. OEM ga nima in ima manj garancije. Moraš bit res slepi idiot, da ne bi opazil te ogromne razlike.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Miha 333 ::

Ne pozabite še na Obligacijski zakonik, ki med drugim pravi:


III. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE PRODANE STVARI

Odgovornost prodajalca in proizvajalca

481. člen

(1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje.

(2) Ta pravila ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake stvari.

Zahteva za popravilo ali zamenjavo

482. člen

(1) Če stvar ne deluje pravilno, lahko kupec v garancijskem roku zahteva od prodajalca oziroma od proizvajalca, da jo popravi ali zamenja, ne glede na to, kdaj se je pokazala napaka v delovanju.

(2) Pravico ima tudi do povračila škode, ki mu je nastala zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Podaljšanje garancijskega roka

483. člen

(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.

(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.

(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.

Odstop od pogodbe in znižanje kupnine

484. člen

Če prodajalec v primernem roku ne popravi ali ne zamenja stvari, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zniža kupnino in zahteva odškodnino.

Stroški in nevarnost

485. člen

(1) Prodajalec oziroma proizvajalec je dolžan na svoje stroške spraviti stvar do kraja, v katerem naj bo popravljena oziroma zamenjana, ter jo popravljeno oziroma zamenjano vrniti kupcu.

(2) Ta čas trpi prodajalec oziroma proizvajalec nevarnost uničenja ali poškodovanja stvari.

Odgovornost kooperantov

486. člen

Če je pri izdelavi posameznih delov stvari ali pri posameznih dejanjih sodelovalo več samostojnih proizvajalcev, preneha njihova iz teh delov ali iz teh dejanj izvirajoča odgovornost nasproti končnemu proizvajalcu za nepravilno delovanje stvari tedaj, ko preneha odgovornost končnega proizvajalca nasproti kupcu stvari.

Izguba pravic

487. člen

Pravice kupca nasproti proizvajalcu iz garancijskega lista ugasnejo po enem letu, šteto od dneva, ko je zahteval od njega popravilo ali zamenjavo stvari.



V skladu s 483. členom začne pri zamenjavi garancijski rok teči znova in sicer enak, kot je bil prvotni.

Še to, določbe Obligacijskega zakonika glede garancije veljajo tudi, če je kupec pravna oseba (ZVPot namreč velja samo za potrošnike - to so fizične osebe).

St235 ::

RejZoR je izjavil:

St235 je izjavil:

Xserces je izjavil:

zakaj ni nujno več kot 1 leto? Intel ima na svoje procesorje 3 leta garancije. Zdaj pa mi bojo oni dal nov procesor z 3 mesci garancije? WTF


dat ti morajo nov garancijski lit. Vendar pa je tri leta obvezno samo če oglašujejo tri leta oziroma ti želijo dat tri leta. Zakon predvideva minimalno eno leto. Vse kar je več kot to je dobra volja proizvajalca/prodajalca.

RejZoR je izjavil:

http://www.zps.si/images/stories/zakoni...

ZVPot člen 21.b tretja alineja:
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov
garancijski list.


Z nov garancijski list ne pomeni da dobiš 3 mesce garancije (ki je pravzaprav preostanek garancije pri Intel box CPU-jih kjer imaš 3 leta garancije) ampak moraš dobit 3 leta garancije nanovo. Razen če ti dajo procesor, ki ni box verzija, tam je nekaj manj garancije. Ampak v tem primeru pa ti vbistvu dajejo slabši izdelek, kar pa je potem na tebi če se boš strinjal...


zgolj na podalgi tega ali gre za box izdelek ali oem verzijo boš teško dokazoval, da si dobil slabši izdelek. Vsekakor pa tega ne boš dokazal brez sodnega postopka.


Kakšen sodni psotopek neki!? Box verzija ima zraven še hladilnik in 3 leta garancije. OEM ga nima in ima manj garancije. Moraš bit res slepi idiot, da ne bi opazil te ogromne razlike.


Kdo pa misliš, da se bo s tem ukvarjal? Hladilnik je razlika, zaradi garancije pa zagotovo ne boš samo preko TIRSA nič dosegel. Zato, da dokažeš, da izdelek ni primerljiv ker ima krajšo garancijo (še vedno daljšo od zakonske) boš zagotovo rabil sodni postope. TIRS niti pod razno zgolj na podlagi trajanja garancije ne bo dosodil, da izdelka nista primerljiva.

jernejl ::

Se pravi, kupiš izdelek z 10 letno garancijo. Po enem letu se pokvari in ti ga zamenjajo z novim, nanj pa dajo eno leto garancije.

Miha 333 ::

St235 je izjavil:

RejZoR je izjavil:

St235 je izjavil:

Xserces je izjavil:

zakaj ni nujno več kot 1 leto? Intel ima na svoje procesorje 3 leta garancije. Zdaj pa mi bojo oni dal nov procesor z 3 mesci garancije? WTF


dat ti morajo nov garancijski lit. Vendar pa je tri leta obvezno samo če oglašujejo tri leta oziroma ti želijo dat tri leta. Zakon predvideva minimalno eno leto. Vse kar je več kot to je dobra volja proizvajalca/prodajalca.

RejZoR je izjavil:

http://www.zps.si/images/stories/zakoni...

ZVPot člen 21.b tretja alineja:
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov
garancijski list.


Z nov garancijski list ne pomeni da dobiš 3 mesce garancije (ki je pravzaprav preostanek garancije pri Intel box CPU-jih kjer imaš 3 leta garancije) ampak moraš dobit 3 leta garancije nanovo. Razen če ti dajo procesor, ki ni box verzija, tam je nekaj manj garancije. Ampak v tem primeru pa ti vbistvu dajejo slabši izdelek, kar pa je potem na tebi če se boš strinjal...


zgolj na podalgi tega ali gre za box izdelek ali oem verzijo boš teško dokazoval, da si dobil slabši izdelek. Vsekakor pa tega ne boš dokazal brez sodnega postopka.


Kakšen sodni psotopek neki!? Box verzija ima zraven še hladilnik in 3 leta garancije. OEM ga nima in ima manj garancije. Moraš bit res slepi idiot, da ne bi opazil te ogromne razlike.


Kdo pa misliš, da se bo s tem ukvarjal? Hladilnik je razlika, zaradi garancije pa zagotovo ne boš samo preko TIRSA nič dosegel. Zato, da dokažeš, da izdelek ni primerljiv ker ima krajšo garancijo (še vedno daljšo od zakonske) boš zagotovo rabil sodni postope. TIRS niti pod razno zgolj na podlagi trajanja garancije ne bo dosodil, da izdelka nista primerljiva.


Garancijski rok pri zamenjavi začne teči znova (glej moj prejšnji post), in sicer ISTI garancijski rok kot je bil prvotni, začne teči znova. Kakšen garancijski rok bi dobil, če bi na novo kupil izdelek, ki ga dajo kot zamenjavo, nima veze.

Glede ostalih lastnosti zamenjanega izdelka (BOX vs OEM) pa lahko drugačen izdelek dajo samo izjemoma, če se na primer prvotni izdelek ne proizvaja več, sicer morajo zamenjati z ENAKIM izdelkom.

jernejl ::

Sicer pa je glede na ZVPot v tem primeru tako ali tako najbolje, da potrošnik razdre pogodbo in zahteva vračilo kupnine, ker je pretekel 45 dnevni rok. Danes bo za ta denar zagotovo lahko kupil boljši procesor.

Xserces ::

komu in kje to sporočim da razdiram pogodbo? Un serviser samo grozi da nej probam in da nebo garancije ker nimam potrdila :)) pač neda se nč zment :D
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Magic1 ::

Najbolje, da se na TIRS obrneš in jih povprašaš, kakšni so postopki in kaj točno moraš naredit, če trgovec ne sodeluje. Potem pa še nam sporočiš.
Magic

šernk ::

Xserces je izjavil:

komu in kje to sporočim da razdiram pogodbo? Un serviser samo grozi da nej probam in da nebo garancije ker nimam potrdila :)) pač neda se nč zment :D


še vedno je pomembno le kaj piše na garancijskem listu. Če piše da mora biti vgradnja iz strani usposobljene osebe, potem rabiš potrdilo, če ni...potem slednjega ne rabiš.

ko so mi montirali klimo sem vprašal recimo za obvezni servis čez 1 leto, pa mi je rekel, da samo če to piše v garancijskih pogojih, drugače ni obvezen. Pač servis postavlja pogoje in ne ti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BladE_ ::

Glej sploh ni važno... v 45 dneh ga nihče ni kontaktiral in rok, ki je zakonsko določen je potekl pa tudi, če je on prinesel procesor, ki ga je povozil vlak... Servis mora v 45 dneh podati mnenje/popraviti/zavrniti... karkoli že, 45 dni je meja po tem naj se oni naprej zajebavajo kako bodo rešili...

@Xserces.... tebi serviser nima kaj groziti, da ne bo garancije... ponavljam, 45 dni je rok in konec... to jim lepo pojasni in jim povej, da čakaš na informacijo kdaj lahko prevzameš nov izdelek, konec!
Akcija - Reakcija

Xserces ::

v bistvu bi lahko razdrl pogodbo ker v 45 dneh niso zrihtali in ker še zmeraj ne zagotovijo procesorja z polno garancijo...

Kaj naj naredim če mi ta procesor ki so ga dobili od nevem ke pošljejo po pošti? Naj sprejmem ali zavrnem ker dvomim da bo zravn nov garancijski list.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

RejZoR ::

šernk je izjavil:

Xserces je izjavil:

komu in kje to sporočim da razdiram pogodbo? Un serviser samo grozi da nej probam in da nebo garancije ker nimam potrdila :)) pač neda se nč zment :D


še vedno je pomembno le kaj piše na garancijskem listu. Če piše da mora biti vgradnja iz strani usposobljene osebe, potem rabiš potrdilo, če ni...potem slednjega ne rabiš.

ko so mi montirali klimo sem vprašal recimo za obvezni servis čez 1 leto, pa mi je rekel, da samo če to piše v garancijskih pogojih, drugače ni obvezen. Pač servis postavlja pogoje in ne ti.


To je iz riti potegnjeno pravilo, ki ne drži niti kapljice vode.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Xserces ::

Je kdo že imel opravka s TIRS? koliko časa ponavadi rabijo?:D
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

šernk ::

To je iz riti potegnjeno pravilo, ki ne drži niti kapljice vode.


je in ni. Garancijske pogoje lahko oni postavijo kot jih hočejo. Ne pravim da slednja zadeva je na garancijskem listu, samo pravim da če to zadevo napišejo, ti lahko mirne vesti zavrnejo garancijo, sicer pa če so mutili 45 dni je verjetno itak mimo...potrdilo bi mogli zahtevat že ob sprejemu na servis.

TIRS je za inšpekcijski nadzor kakšno leto nazaj rabil 10-20 dni, vendar je šlo za klasično prijavo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Šimpanz ::

Če strani niso zavrnili garancije v 45 dnevih mu tudi kasneje ne morejo. Predlagam ti da na podjetje nasloviš dopis po priporočeni pošti (da imaš kasneje dokaz) v katerem jih obveščaš da razdiraš pogodbo,ker niso zamenjali procesorja v 45 dneh in da zahtevaš vračilo kupnine na TRR ..... . Kopijo dopisa pošlji še na TIRS, ker sumim da te bodo Demis prevaranti hoteli nategniti.

Xserces ::

No tako je blo. Denarja nism mogu zahtevat nazaj. Iz TIRSa me je tip klicu in povedu da pač bojo izdal nov garancijski list (1 leto garancije) in ne 3. Več jst pač nemorm nardit če že TIRS tako prav... žalostno.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

St235 ::

kot sem omenil, ne morejo te oškodovat (ti procesor, ki ima 10 let garancije po dveh letih zamenjat za takšnega z enim letom). Seveda pa ti niso dolžni dat nove garancije, ki presegala zakonske omejitve, če je garancija na obstoječi izdelek v izteku.

Denarja pa seveda ne rabijo vračat, ker so dolžni, če si zahteval garancijsko popravilo izdelek zamenjat, če ga ne popravijo v 45 dneh. A imaš kak papir od TIRS? verjamem da bi kopija (seveda brez osebnih pdoatkov) marsikomu prav prišla ko ureja stvari z demise.

Xserces ::

Ni nobenega papirja. S TIRSa me je klical in preko maila niti nisva nič debatirala.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

jernejl ::

Denarja pa seveda ne rabijo vračat, ker so dolžni, če si zahteval garancijsko popravilo izdelek zamenjat, če ga ne popravijo v 45 dneh.


Ali lahko potem interpretiraš tale zadnji stavek 21.b člena ZVPot (če proizvajalec v roku...)?
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

čuhalev ::

Pri meni se je po dveh mesecih in nekaj dni čorbe rešilo z vračilom celotne kupnine, saj mi enakega izdelka niso mogli več priskrbeti.

Vseeno pa bolje eno leto garancije kot pa trije meseci.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22639476 (15001) Furbo
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
234630 (3779) St235
»

telefon na servisu že 47-48 dni

Oddelek: Pomoč in nasveti
314957 (4116) andromedar
»

Garancija

Oddelek: Loža
373546 (2472) Šimpanz
»

potrdila o vgradnji komponent

Oddelek: Pomoč in nasveti
314077 (3461) bluefish

Več podobnih tem