Forum » Pomoč in nasveti » telefon na servisu že 47-48 dni
telefon na servisu že 47-48 dni
ahils ::
taka je ta zadeva imam telefon na servisu že 47-48 koledarskih dni. Sem šel po nov telefon pa so mi rekel, da se štejejo delovni dnevi plus tega so rekli da so ga izgubili. Zdaj pa res nevem kaj šteje v 20. členu o Zakonu o varstvu potrošnikov pa piše
Mene zdaj zanima kateri dnevi se štejejo? pa kakšni na sveti?
Lp
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
Mene zdaj zanima kateri dnevi se štejejo? pa kakšni na sveti?
Lp
andromedar ::
Če ni v zakonu drugače dolopčeno, štejejo navadni dnevi.
In v tekstu (zakonu), ki si ga navedel
to ni določeno. Torej NE štejejo delovni dnevi, ampak navadni.
In v tekstu (zakonu), ki si ga navedel
skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.
to ni določeno. Torej NE štejejo delovni dnevi, ampak navadni.
Eh?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andromedar ()
-žiga- ::
Štejejo se vsi dnevi, vključno z vikendi, prazniki.
EDIT: Me je andromedar prehitel :)
EDIT: Me je andromedar prehitel :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -žiga- ()
bobby ::
ti jim samo pošlji dopis, da je 45 dni mimo, navedi datume, kdaj si ga oddal v servis in šteje se rok, ko je šel iz tvojih rok, torej tudi dnevi, če ga je kak posrednik mečkal, (mobitel center,simobil center, tušmobil center,..) ker je zakonsko določeno, da uporabnik LAHKo odda pokvarjeno napravo tudi tja, kjer jo je kupil, kje na kaki polici,.. dodaj servisni nalog, po katerem je obravnavan in jasno zapiši, kaj bi rad. torej menjava za nov telefon NIČ komunikacije preko telefona, ker rekla-kazala ni nič.
lp
lp
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
andromedar ::
Ti samo napiši dopis in ga pošlji s priporočeno pošto. V njem navedi datume kdaj si ga oddal in kje. Ter kdaj se lahko zglasiš po drugega, zapakiranega.
Eh?
noob96 ::
p.s. sploh ne sprejmi svoje tudi če ti ga danes prinesejo iz servisa na dom. Pravico imaš do novega z garancijo in pika. Ne pusti se zavajati
bastadu ::
Štejejo koledarski dnevi. Tebe ne zanima, če so oni na zgubi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
FTad ::
andromedar je izjavil:
Če ni v zakonu drugače dolopčeno, štejejo navadni dnevi.
In v tekstu (zakonu), ki si ga navedel
skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.
to ni določeno. Torej NE štejejo delovni dnevi, ampak navadni.
Iz kje točno tukaj sklepaš, da štejejo navadni dnevi? Iz tega teksta ne morem na to sklepat....
tomaz- ::
Iz kje pa ti sklepaš, da štejejo SAMO delovni??' PIŠE: 45 dni... TOREJ??
od dne, ko si oddal tvoj telefon, je 45 dni, brez raznih delovnih, praznikov, sobot, nedelj... tega NIKJER ne piše..
Mislim pa, da boš moral it direktno do inšpekcije, saj očitno nimajo pojma o pojmu oz ga imajo še preveč, samo se zanašajo na to, da bo vsak kar verjel..
od dne, ko si oddal tvoj telefon, je 45 dni, brez raznih delovnih, praznikov, sobot, nedelj... tega NIKJER ne piše..
Mislim pa, da boš moral it direktno do inšpekcije, saj očitno nimajo pojma o pojmu oz ga imajo še preveč, samo se zanašajo na to, da bo vsak kar verjel..
ahils ::
andromedar je izjavil:
Če ni v zakonu drugače dolopčeno, štejejo navadni dnevi.
In v tekstu (zakonu), ki si ga navedel
skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.
to ni določeno. Torej NE štejejo delovni dnevi, ampak navadni.
Iz kje točno tukaj sklepaš, da štejejo navadni dnevi? Iz tega teksta ne morem na to sklepat....
kod pa izrecno piše da so delovni dnevi, kjerkoli? to verjetno bluzijo sami ponudniki da so delovni!? Samo problem je da so moj telefon izgubili in zdaj mislijo da bom čakal do zadnjega.
St235 ::
telekom pač zavaja. Pošlji zahtevo, da ti izročijo nov telefon. Potem pa pošlji še prijavo na TIRS in dodaj tole telekomovo blodnjo zraven.
ahils ::
kaj če grem tja kamor sem oddal telefon osebno in zahtevam da pripravijo nov telefon v rok 2 ur?
RejZoR ::
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za
odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago
v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem
roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare
in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne
stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z
enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja
garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni
servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do
povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo
ali zamenjavo, do njune izvršitve.
To je iz zadnjega Zvpot-B zakonika. Očitno so ga malo spremenili, ker iz njega vidim, da ta rok začne teči, ko servis dejansko prejme izdelek in ne ko ga stranka odda npr v trgovini (in ne direktno na servis). Ker trgovina NE daje garancije na izdelek, razen če gre za lastni uvoz in trgovina sama daje garancijo, ki jo izvaja preko pogodbenega servisa, v tistem primeru pa začne teči od trenutka predaje izdelka.
Kar pa se tiče dni, pa nikjer ni izrecno navedeno, da delovnih, tako da to avtomatično pomeni VSEH dni, vključno s prazniki, sobotami in nedeljami.
Lepo jim zalepi tale 20 člen in jih vprašaj od kje njim ideja o delovnih dneh. Ker če bi bilo to res bi to v zakoniku izrecno pisalo. Pa temu ni tako.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mn ::
Ker trgovina NE daje garancije na izdelek
Kakor jaz vem mora po slovenski zakonodaji garancijo zagotoviti prodajalec. Kako imajo pa potem prodajalci urejeno z uvoznikom pa ni kupčev problem. Lakotnik, se motim?
ahils ::
danes zjutraj sem bil tam pa je poklical na servis pa so mu rekli da še ni prispel. potem je prodajalec rekel da bo poklical, če ga bodo našli!?
pa še zdaj ni odgovora!?
pa še zdaj ni odgovora!?
hojnikb ::
To da so ga uni zgbuil, sploh ni tvoj problem. Glede na to, da je rok že pretekel, zahtevaj nov aparat !
#brezpodpisa
St235 ::
ko se vsaj ne bi sklicaval, da gledaš "zadnjo verzijo zakona". Saj ni čudno da je pote BB pogosto med firmami, ki kršijo potrošnikove pravice.
Zvpot -b je iz leta 2004 in je bil od takrat že 5x spremenjen.
Aktualna dikcija je:
21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
Torej je popolnoma vseeno komu je predano v popravilo.
Glede zakonov pa se vedno gleda http://www.pisrs.si/ oziroma, če so nejasnosti posamezne uradne liste.
Zvpot -b je iz leta 2004 in je bil od takrat že 5x spremenjen.
Aktualna dikcija je:
21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
Torej je popolnoma vseeno komu je predano v popravilo.
Glede zakonov pa se vedno gleda http://www.pisrs.si/ oziroma, če so nejasnosti posamezne uradne liste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
ahils ::
no zanimiv odgovor od telekoma sem jim poslal 20.člen in vprašal kod jim delovni dnevi. pa so odgovorl da so dal napačno informacijo
St235 ::
napaka, se pač zgodi:) približno tako kot si se ti skliceval na napačen člen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
RejZoR ::
Ker jezst seveda delam v BB ane. Iz čigave riti si potegnil ta fact lakotnik eh? :rolleyes: Ob vseh reklamacijah v vseh letih sem imel samo 2 primera, da se je lovilo zadnje roke in je kogarkoli sploh brigalo kaj se kdaj šteje in kako. Toliko o tem ko me pljuvaš kako smo nekatweri po tvojem nesposobni, brez da bi me sploh poznal. Napaka v quotanju zakona gor ali dol.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Mea culpa, ne vem zakaj sem imel v glavi da si pri BB. Samo to bore malo vpliva na dejstvo, da je žalostno, da nekdo v prodaji ne sledi nečemu tako bazičnemu kot je Zakon o varstvu potrošnikov in je obenem še tako aroganten, da se sklicuje na 10 let star zakon kot zadnjo verzijo. Potem pa berem 1001 post o kršitvah pravic potrošnikom, ko jim prodajajo nebuloze, kot je ta da štejejo delovni dnevi, pa da šteje datum prispetja na servis in podobno.
RejZoR ::
Vem da se zakonik imenuje "zvpot" in najdi.si je kot prvi zadetek vrgel stran imenovano uradni list:
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
Ni prvič da se v šmornu 5000 verzij zakonikov izgubiš in obešaš na napačnega. Kot tud ne bi bilo prvič, da bi bil zakonik iz 2004 še vedno aktiven in aktualen. Ekstra pa priznam pač nisem šel preverjat na strani če je še kakšna novejša revizija (katera vidim da je sedaj F).
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
Ni prvič da se v šmornu 5000 verzij zakonikov izgubiš in obešaš na napačnega. Kot tud ne bi bilo prvič, da bi bil zakonik iz 2004 še vedno aktiven in aktualen. Ekstra pa priznam pač nisem šel preverjat na strani če je še kakšna novejša revizija (katera vidim da je sedaj F).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Glede zakonov pa se vedno gleda http://www.pisrs.si/ oziroma, če so nejasnosti posamezne uradne liste.
St235 ::
V bistvu niso, če pogledaš link, ki sem ga dal najdeš vse na kupu, logično urejeno z ustreznimi linki na uradne liste, če te zanima bolj poglobljeno poznavanje. Za 99,9% pa je več kot dovolj neuradno prečiščeno besedilo, ki ga dobiš.
Samo to je pač splošno stanje v Sloveniji. Trgovcem se fučka za pravice potrošnikov, poznavanje relevantnih zakonov je na psu in smo tam kjer smo. Confusing je predvsem to, da si vsak domišlja da vse ve in da njemu nihče ne bo pametoval, pri tem pa svoje nebuloze mirno širi dalje in zavaja ljudi. Če bi bilo to omejeno na foum potem sploh ne bi bil problem, tako pa to počnejo ljudje, ki so s strankami dnevno v stiku.
Samo to je pač splošno stanje v Sloveniji. Trgovcem se fučka za pravice potrošnikov, poznavanje relevantnih zakonov je na psu in smo tam kjer smo. Confusing je predvsem to, da si vsak domišlja da vse ve in da njemu nihče ne bo pametoval, pri tem pa svoje nebuloze mirno širi dalje in zavaja ljudi. Če bi bilo to omejeno na foum potem sploh ne bi bil problem, tako pa to počnejo ljudje, ki so s strankami dnevno v stiku.
WaterBoy ::
andromedar ::
ahils, pa kaj si ti res tako zelo obupno želiš točno ta svoj 2 krat zgubljeni, nikoli najdeni, pokvarjeni in popravljani aparat nazaj?
Zakaj -prekleto- se ti z njimi pogovarjaš po mailu, telefonu in drugih neuradnih kanalih, da te nategujejo kot malega zajca?
Edini pravi način pogovora je tiskan ali ročno napisan dopis, ki ga pošlješ po priporočeni pošti na naslov, kjer si pustil telefon. V njem navedeš:
1. datum, ko si aparat oddal v popravilo,
2. datum, ko je potekel 45 dnevni rok, v katerem bi še lahko našli, popravili, ti skupaj s torto in slugo dostavili stari aparat
3. navedeš, da te stari aparat po preteku 45-dnevnega roka ne zanima več in da ti bodo v najkrajšem času izročili nov, nerabljen telefonski aparat z novim garancijskim listom
4. napišeš, da v kolikor ti ne ugodijo v najkrajšem času, jih boš prijavil na Tržni inšpektorat Republike Slovenije zaradi kršenja Zakona o varstvu potrošnikov
Takoj jih nehaj kontaktirat na kakršen koli drug način in naredi to, kar sem napisal. Drugače bodo res nekje našli in popravili tvoj stari telefon. Vedi, starega ti ni treba vzeti nazaj. Po zakonu si upravičen do NOVEGA.
Lakotnik29 imam prav ali imam prav? (btw, Lakotnik29 je pravnik)
Zakaj -prekleto- se ti z njimi pogovarjaš po mailu, telefonu in drugih neuradnih kanalih, da te nategujejo kot malega zajca?
Edini pravi način pogovora je tiskan ali ročno napisan dopis, ki ga pošlješ po priporočeni pošti na naslov, kjer si pustil telefon. V njem navedeš:
1. datum, ko si aparat oddal v popravilo,
2. datum, ko je potekel 45 dnevni rok, v katerem bi še lahko našli, popravili, ti skupaj s torto in slugo dostavili stari aparat
3. navedeš, da te stari aparat po preteku 45-dnevnega roka ne zanima več in da ti bodo v najkrajšem času izročili nov, nerabljen telefonski aparat z novim garancijskim listom
4. napišeš, da v kolikor ti ne ugodijo v najkrajšem času, jih boš prijavil na Tržni inšpektorat Republike Slovenije zaradi kršenja Zakona o varstvu potrošnikov
Takoj jih nehaj kontaktirat na kakršen koli drug način in naredi to, kar sem napisal. Drugače bodo res nekje našli in popravili tvoj stari telefon. Vedi, starega ti ni treba vzeti nazaj. Po zakonu si upravičen do NOVEGA.
Lakotnik29 imam prav ali imam prav? (btw, Lakotnik29 je pravnik)
Eh?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andromedar ()
Furbo ::
Če želi biti nategnjen naj pač bo, tisti ki poznamo zakone že dobimo kar nam gre.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
andromedar ::
Pa dobro, verjetno je mlad in neizkušen, pa ne bi rad, da ga peljejo žejnega čez vodo...
Eh?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rok garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13013 (10131) | solatko |
» | ZVPot, pravice potrošnika, garancija, vračilo kupnine, itd...Oddelek: Pomoč in nasveti | 2955 (2600) | b |
» | Garancija - vrnitev kupnineOddelek: Pomoč in nasveti | 3444 (2747) | BlueRunner |
» | potek garancijeOddelek: Zvok in slika | 1514 (1330) | aljazh |
» | Vprašanje glede garancije? Je to mogoče?Oddelek: Kaj kupiti | 1456 (1249) | Šimpanz |