Forum » Na cesti » Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Mavrik ::
Ne štekam, plačati moraš nategunsko drago olje (ki ga identičnega dobiš drugje za četrt cene) za mašino zato da ti popravijo napako na menjalniku, ki se ne bi smela zgoditi? Kaj ma to veze? O.o
(Hvalabogu večino tega ne velja.)
(Hvalabogu večino tega ne velja.)
The truth is rarely pure and never simple.
koli99 ::
Če se ti zgodi napaka med tovarniško garancijo to načeloma ni problem (lahko tudi sam menjuješ olje, le potrdilo/račun moraš imeti da si primerno nalil notri). Problem je v tem, ker ima podaljšano jamstvo druge pogoje. In ti so da je treba avto redno servisirati na uradnem/pooblaščenem servisu z njihovim oljem (pri Škodi npr na 15.000km). In če tega nisi počel tudi med tovarniško garancijo, ti podaljšanega jamstva ne priznajo. Zatorej, če ti crkne avtomatski menjalnik med obdobjem podaljšanega jamstva in ti avta nisi servisiral uradno že od samega začetka, ti napake ne odpravijo zastonj.
Malo več tu: https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...
Malo več tu: https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koli99 ()
bambam20 ::
Garancije je 2 leti, do 6 leta oz. 200.000km pa je podaljšano jamstvo (kar ni enako tovarniški garanciji!). Poglej si kaj podaljšano jamstvo nudi: http://www.skoda.si/informacije-in-stor.... Prav tako moraš servisirati tudi po preteku tovarniške garancije na uradnem (oz. pooblaščenem) servisu in pri Škodi je še obvezna menjava olja na 15.000km.
Vau. menjavat moraš olje na eno leto oz. na 15.000 km. strašno a ne. Edino pravilno, da je potrebno vozilo servisirat na pooblaščenem servisu, zaradi zlorab, ko bi drugače vlivali v avto na 30.00 km, in še to olje, ki je ponaredek. Ti si kr lepo poglej, kaj vse krije podaljšana garancja in ta krije veliko. Potem pa to primerjaj s kakšnim gnolfom pa renaultom.
koli99 ::
To je bilo mišljeno meni? Sam avto namreč servisiram na pooblaščencu v skladu z navodili proizvajalca.
bambam20 ::
Ne štekam, plačati moraš nategunsko drago olje (ki ga identičnega dobiš drugje za četrt cene) za mašino zato da ti popravijo napako na menjalniku, ki se ne bi smela zgoditi? Kaj ma to veze? O.o
(Hvalabogu večino tega ne velja.)
Seveda ne razumeš, ker verjameš, da je olje enako. Je bilo že dokazano, da tudi, če je embalaža ista , v plastenki ni enako kvalitetno olje oz. sploh ni bilo notri olje istega proizvajalca.
če bi se avte lahko zgolj servisiralo pri serviserju, ki bi imel opravljen ustrezen certifikat za določeno znamko vozila in ne v domačih garažah bi bilo veliko bolj urejeno. Tako, pa bi vsak ćim ceneje, pa najblj pocen vgradne dele, ki po 20.000 km so fuč.
To je bilo mišljeno meni? Sam avto namreč servisiram na pooblaščencu v skladu z navodili proizvajalca.
Komu pa :) . Podaljašno jamstvo krije pri Škodi, če preveriš ogromno. Tako, da škode res niso ravno višek lepote, so pa zanesljive, kdor ima namen voit avto nad 300.00 km je škoda zagotovo ena izmed ožjih izbir.
Če se ti zgodi napaka med tovarniško garancijo to načeloma ni problem (lahko tudi sam menjuješ olje, le potrdilo/račun moraš imeti da si primerno nalil notri). Problem je v tem, ker ima podaljšano jamstvo druge pogoje. In ti so da je treba avto redno servisirati na uradnem/pooblaščenem servisu z njihovim oljem (pri Škodi npr na 15.000km). In če tega nisi počel tudi med tovarniško garancijo, ti podaljšanega jamstva ne priznajo. Zatorej, če ti crkne avtomatski menjalnik med obdobjem podaljšanega jamstva in ti avta nisi servisiral uradno že od samega začetka, ti napake ne odpravijo zastonj.
Prav je tako. Pa očitno ti gre v nos tisto, da je potrebno olje menjavat na 15.000 km. Pri športnih avtih pa na 5000- 7000 km.
LP.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
koli99 ::
Meni ne gre prav nič v nos tista zahteva, saj kot sem omenil sam avto servisiram na pooblaščenem serviserju v skladu z navodili proizvajalca.
Zahtevo za 15.000km pa sem omenil ker si TI zapisal da ima Škoda 6 let garancije. Ne, ima je 2 leti, dodatna 4 leta pa so jamstvo. In za uveljavljanje napak v obdobju jamstva je treba spoštovati zahteve prodajalca tudi med obdobjem tovarniške garancije.
P.S. Imaš negativno konotacijo povsem brez potrebe.
Zahtevo za 15.000km pa sem omenil ker si TI zapisal da ima Škoda 6 let garancije. Ne, ima je 2 leti, dodatna 4 leta pa so jamstvo. In za uveljavljanje napak v obdobju jamstva je treba spoštovati zahteve prodajalca tudi med obdobjem tovarniške garancije.
P.S. Imaš negativno konotacijo povsem brez potrebe.
Mavrik ::
Torej ti za redne servise zaračunajo toliko več marže da v resnici plačaš več kot bi te stale okvare v času jamstva? :P
(Če je razlike cca. 100 EUR na leto, pomeni da ti mora crkniti v tistih treh letih nekaj kar stane 500EUR da se ti sploh to splača.)
Joj kaka neumnost. :) A serviserji pa potem majo šesti čut za pravo olje? :P
(Če je razlike cca. 100 EUR na leto, pomeni da ti mora crkniti v tistih treh letih nekaj kar stane 500EUR da se ti sploh to splača.)
Torej ti za redne servise zaračunajo toliko več marže da v resnici plačaš več kot bi te stale okvare v času jamstva? :P
(Če je razlike cca. 100 EUR na leto, pomeni da ti mora crkniti v tistih treh letih nekaj kar stane 500EUR da se ti sploh to splača.)
Seveda ne razumeš, ker verjameš, da je olje enako. Je bilo že dokazano, da tudi, če je embalaža ista , v plastenki ni enako kvalitetno olje oz. sploh ni bilo notri olje istega proizvajalca.
Joj kaka neumnost. :) A serviserji pa potem majo šesti čut za pravo olje? :P
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Utk ::
Jaz sploh ne vem kaj bi lahko tako dragega crknilo na avtu do 200 jurjev km, da bi se splacalo vozit na uradne servise do takrat. Fino da imas garancijo, nekaksno, uposteval je pa sam ne bi. Morda pa zato, ker ne kupujem precenjenih nemskih dizlov. Sam grem 2,3 leta na uradni servis, do takrat se bi pokazalo, ce bi masina abnormalno porabila olja ali kaj podobnega, od tam naprej pa garancije vec ne rabis, pri dobrih avtih.
koli99 ::
Ja saj to je presoja vsakega posameznika. Če misliš da boš bolje prišel skozi na račun nižjih neuradnih servisiranj go for it. Če pa se ti zgodi neka kritična (beri draga) napaka v obdobju kot bi imel še krit avto pa pač bad luck.
jero_no1 ::
Težko je dat tistih 100€ več za servis, ampak lahko je pa pol jokcat, ko ti crkne nekaj za 1000€, kok so ta jamstva larifari in en velik nateg.
Poleg tega se lahko pred uradnim servisom malo pozanimaš o cenah in izbereš tistega, ki ti ponuja več popusta. Sam sem imel recimo ponudbo od servisa, ki mi je bil najbolj pri roki za 200€ medtem, ko mi je drugi potem naredil enak servis za 130€, samo 1 uro časa sem si mogu vzet in tam počakat. Jz v eni uri ne zaslužim 70€, tako da se mi je izplačalo.
Isto je pri kaskotu - poznam nekaj ljudi, ki so imel prvo leto po odjavi kaska škodo, ki je bila vsaj 2x kasko zavarovanja.
Poleg tega se lahko pred uradnim servisom malo pozanimaš o cenah in izbereš tistega, ki ti ponuja več popusta. Sam sem imel recimo ponudbo od servisa, ki mi je bil najbolj pri roki za 200€ medtem, ko mi je drugi potem naredil enak servis za 130€, samo 1 uro časa sem si mogu vzet in tam počakat. Jz v eni uri ne zaslužim 70€, tako da se mi je izplačalo.
Isto je pri kaskotu - poznam nekaj ljudi, ki so imel prvo leto po odjavi kaska škodo, ki je bila vsaj 2x kasko zavarovanja.
Utk ::
V tisti uri, ko si tam čakal, bi jaz sam isto naredil v garaži za 40 evrov. Pa tudi ne zaslužim 90 na uro kar tako, kaj šele 160. Pa še prepričan sem, da sem olje res zamenjal, do zadnje kapljice, tudi filter, in lahko to naredim kadarkoli imam uro časa. Ponavadi tudi v resnici delam bolj redno, ker lahko kadarkoli.
Za kasko je pa odvisno kje živiš, oz. kje imaš parkiran avto. V mestih ga skoraj rabiš, izven je neumnost.
Za kasko je pa odvisno kje živiš, oz. kje imaš parkiran avto. V mestih ga skoraj rabiš, izven je neumnost.
Mavrik ::
A je za Škode normalno da ti v prvih petih letih crkne nekaj za 1000EUR?
The truth is rarely pure and never simple.
Sc0ut ::
Meni ne gre prav nič v nos tista zahteva, saj kot sem omenil sam avto servisiram na pooblaščenem serviserju v skladu z navodili proizvajalca.
Zahtevo za 15.000km pa sem omenil ker si TI zapisal da ima Škoda 6 let garancije. Ne, ima je 2 leti, dodatna 4 leta pa so jamstvo. In za uveljavljanje napak v obdobju jamstva je treba spoštovati zahteve prodajalca tudi med obdobjem tovarniške garancije.
P.S. Imaš negativno konotacijo povsem brez potrebe.
S prve roke, po dveh letih sklopke jamstvo več ne krije, plačaš sam. Razen če ni kriva obraba ampak kaj drugega.
Vse drugo je natančno napisano v knjigici ki jo dobiš zraven kaj jamstvo krije.
Servise delam na pooblaščencu, polje imam vedno svoje, pa sploh ne komplicirajo. Tud ko je šel EGR ventil niso pogojevali garancije z mojim oljem.
Je pa res da kupim enako kot bi oni not vlili.
Ne vem pa kaj delajo, nazadnje sem dal za redni servij pri 75000 55 eur (brez olja), asistenco ki sem jo do zdaj vedno plačevel mi je Škoda kar častla:)
A je za Škode normalno da ti v prvih petih letih crkne nekaj za 1000EUR?
Sklopka, AGR.
Za sklopko sem verjetno kriv jaz, ker sem enkrat rikverc v hrib gonil, in je naenkrat začelo smrdet in čudno svilit. Ampa še to sem potem menjal čez dve leti ko je cviljenje postalo moteče. Sem pas bil pozitivno presenečen da imam v octavii combi II letnik 2012 enomasni vstrajnik serijsko:)
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sc0ut ()
jero_no1 ::
V tisti uri, ko si tam čakal, bi jaz sam isto naredil v garaži za 40 evrov. Pa tudi ne zaslužim 90 na uro kar tako, kaj šele 160. Pa še prepričan sem, da sem olje res zamenjal, do zadnje kapljice, tudi filter, in lahko to naredim kadarkoli imam uro časa. Ponavadi tudi v resnici delam bolj redno, ker lahko kadarkoli.
Za kasko je pa odvisno kje živiš, oz. kje imaš parkiran avto. V mestih ga skoraj rabiš, izven je neumnost.
Ko so bile garnacijske/jamstvene zadeve mimo, je bil tak servis narejen za slabih 70€ pri neodvisnem VW mojstru, domačim garažnim strokovnjakom ne zaupam (saj tud pooblaščencem ne, ampak tam mi vsaj dajo štempl, da naj bi nekaj nardil, tako da jih lahk na tist štemple jaham, ko bo kaj narobe).
Glede kaska - res je, če računaš na verjetnost prometne nesreče, potem ga morda ne rabiš. Avto do starosti 4-5 let (odvisno od vrednosti) pa po moje more imet obvezno kasko (dražji avti še dlje). Moje mnenje. Sam sem raje dal tistih 200€ več za kasko in sem se mirno vozu, ker v primeru bolj resne nesreče je lahko škoda hitro čez 1000€...
Veron ::
Servise delam na pooblaščencu, polje imam vedno svoje, pa sploh ne komplicirajo. Tud ko je šel EGR ventil niso pogojevali garancije z mojim oljem.
Je pa res da kupim enako kot bi oni not vlili.
Kako sploh veš, da so ti ulili tisto kar si prinesel? Že praksa je med mehaniki, da ti vseeno natočijo tisto iz velkega kanistra, flaše pa odnesejo domov.
Utk ::
Ko so bile garnacijske/jamstvene zadeve mimo, je bil tak servis narejen za slabih 70EUR pri neodvisnem VW mojstru, domačim garažnim strokovnjakom ne zaupam (saj tud pooblaščencem ne, ampak tam mi vsaj dajo štempl, da naj bi nekaj nardil, tako da jih lahk na tist štemple jaham, ko bo kaj narobe).
Sej, komot delaš servise pri mehaniku za 70 evrov takoj ko je osnovna garancija mimo. Ni treba čakat 8 let ali pa kolk imajo neke nategnjene garancije. Težko da ti bo crknilo več kot boš prišparal.
Za 70 evrov se ti v resnici ne "splača" doma zafrkavat, ampak s tem se naučiš včasih tudi še kaj več, kjer se več prišpara...pri takšnih mehanikih so recimo deli ponavadi kar dragi, čeprav malo cenejši kot na uradnem servisu, in takrat je dobro da se ne bojiš ključa, nabaviš prek neta in zamenjaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mihec87 ::
Servise delam na pooblaščencu, polje imam vedno svoje, pa sploh ne komplicirajo. Tud ko je šel EGR ventil niso pogojevali garancije z mojim oljem.
Je pa res da kupim enako kot bi oni not vlili.
Kako sploh veš, da so ti ulili tisto kar si prinesel? Že praksa je med mehaniki, da ti vseeno natočijo tisto iz velkega kanistra, flaše pa odnesejo domov.
Ne veš, tako kot ne veš če so ti nalili točno tisto predpisano....Tudi pooblaščenec ni 100% zagotovilo da bo vse kot mora bit, se tudi tu najdejo packi..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Invictus ::
Saj shraniš račune, ob problemih bo servis nasrkal. Pa si ne upa nihče zafrkavat.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mihec87 ::
Saj shraniš račune, ob problemih bo servis nasrkal. Pa si ne upa nihče zafrkavat.
Ker vsi vedo da je nekaj crknilo zaradi slabega servisiranja-dokler je v garanciji tako popravljajo garancijsko.
Neko slabšo olje ne bo pokazalo takoj škode na motorju(ne gre to(0 ali 1) da predpisano olje dela, karkoli drugega vliješ noter pa takoj ribne), ali pa samo očiščen filter itd...Ko pa pri treh letih ali predčasno npr cepne turbina pač krivimo klump avto, ženo ko je tiščala na gas pri hladnem motor.. Nihče ne pomisli na servis+ dokazovanje ni poceni in se konča..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Utk ::
Tudi če ti pri 150,000 km začne olje žret, ne bo nihče sumil na zanič olje pri prvem in drugem servisu. Še manj da bi lahko kaj dokazal. In v resnici niti sam ne moreš vedet. Je pa čisto lahko krivo.
D3m ::
Nisem še videl motorja, ki ne bi "žrl" olja.
A to imate magične motorje?
A to imate magične motorje?
|HP EliteBook|R5 6650U|
mihec87 ::
Nisem še videl motorja, ki ne bi "žrl" olja.
A to imate magične motorje?
Žrl-prekomerno pil olje..
Kakorkoli vsi vemo kaj se je napisalo..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
jero_no1 ::
Sej, komot delaš servise pri mehaniku za 70 evrov takoj ko je osnovna garancija mimo. Ni treba čakat 8 let ali pa kolk imajo neke nategnjene garancije. Težko da ti bo crknilo več kot boš prišparal.
Za 70 evrov se ti v resnici ne "splača" doma zafrkavat, ampak s tem se naučiš včasih tudi še kaj več, kjer se več prišpara...pri takšnih mehanikih so recimo deli ponavadi kar dragi, čeprav malo cenejši kot na uradnem servisu, in takrat je dobro da se ne bojiš ključa, nabaviš prek neta in zamenjaš.
Še vedno sem mennja, da se lahko do 6. leta zgodi kakšna napaka na avtu, ki me bo stala več kot pa razlika med uradnim in neuradnim servisom, zato najbrž ne bom reskiral.
V mojem primeru gre za nepooblaščenega VW serviserja, ki ima dobre cene in vgrajuje kvalitetne rezervne dele (in mu zaupam, da je tisto kar je reku oz. zaračunal, tudi dejansko naredu).
Se ne bojim ključa in takih zadev, na traktorjih že 20 let menam olje in nardim kakšna manjša zunanja popravila. Pri novejšem avtu pa dejansko kaj več od olja v motorju, nekaterih filtrov, akumulatorja... ne bi upal sam menjati :)
Cveto ::
Nisem še videl motorja, ki ne bi "žrl" olja.
A to imate magične motorje?
Saj pije, samo med servisi ne popije toliko, da bi bilo treba dodajati (pozna se minimalno).
Je pa seveda odvisno od avta. Ko sem imel Accorda, so mi že ob nakupu rekli naj gledam olje, saj ga ti motorji porabijo malo več (ker so celi iz aluminija ali nekaj takega). No, tisti avto je pil na 10.000 okoli 1-2 litra olja.
jero_no1 ::
jero_no1 ::
Saj sem napisal, de ne bom reskiral s servisi na nepooblaščenem. Lahko se kaj takega zgodi, kar bo stalo več kot pa je prihranka na nepooblaščenem servisu v 4 letih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jero_no1 ()
Buggy ::
Seveda ne razumeš, ker verjameš, da je olje enako. Je bilo že dokazano, da tudi, če je embalaža ista , v plastenki ni enako kvalitetno olje oz. sploh ni bilo notri olje istega proizvajalca.
Torej ti zelis povedati da prodajalci pri nas prodajajo fake olje ce je vec kot vec kot 2x cenejse kot "isto" olje_iz_soda na servisu?
tole je potemtakem ponaredek, kje jih prijavim v tvojem imenu?
https://www.mimovrste.com/motorna-olja/...
ker na original servisu je liter istega olja brez popustov skoraj 18EUR, ce bi pa vzel Mobil 1 0W40, ki dosega oz presega predpisane specifikacije GM-LL-A-025 in ga tudi vedno uporabljam, bi placal pa se vec...dej se zresni no?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
c00L3r ::
Kar se tiče podaljšanega jamstva in rednih servisov je Škoda dejansko ugodna. Jaz sem za prvi servis za Ford Fiesta 1.0 plačal nekaj čez 200€. Me je skoraj na rit vrglo. Drugo leto so mi dali neki smešen popust, pa je še vedno bilo čez 200€. Novega Forda ne kupim več nikoli, samo zaradi nategunskih cen servisov.
Kolega je za pri servis novega Superba 1.4 plačal okrog 100€.
Kolega je za pri servis novega Superba 1.4 plačal okrog 100€.
smacker ::
Za 100eur ti pooblaščeni še na Cliotu olja ne menjajo, tak da dokler ne prilepiš cenika/sliek računa ti jaz ne verjamem.
Cveto ::
Jest sem imel prej Accorda 2,2 iCTDI. Za servis (redni mali servis) so mi v Radomljah rekli 500 eur, v Ljubljani 400 eur, potem sem našel v Kranju za 350 eur. Servisi so bili vsi med 300-400 eur.
Za Škodo Superb 2.0 TDI, ki je primerljiv avto, plačujem za servise od 145 do 165 eur. Za tak avto se mi zdi to res ugodno. ŽEna ima Mercedesa A180CDI, ki ga ne vozimo več na uradni servis, ko pa smo ga, je bila cena vedno čez 200 (raje 250)eur.
Pa tudi glede ostalega, recimo cen za kakšne dele, raznih gum itd... so ti avti res poceni, ker gre v osnovi za dele iz Golfov/Passatov, kar pomeni da se te zadeve dobi povsod (za Hondo je bilo vse drago ko pes). Glede kvalitete pa moram reči da samo gledam: avto imam 4 leta, prevozil sem 110.000 km in crknilo ni NIČ. Še žarnica ali kakšna varovalka ne, na avtu so menjali edino brisalci.
Za Škodo Superb 2.0 TDI, ki je primerljiv avto, plačujem za servise od 145 do 165 eur. Za tak avto se mi zdi to res ugodno. ŽEna ima Mercedesa A180CDI, ki ga ne vozimo več na uradni servis, ko pa smo ga, je bila cena vedno čez 200 (raje 250)eur.
Pa tudi glede ostalega, recimo cen za kakšne dele, raznih gum itd... so ti avti res poceni, ker gre v osnovi za dele iz Golfov/Passatov, kar pomeni da se te zadeve dobi povsod (za Hondo je bilo vse drago ko pes). Glede kvalitete pa moram reči da samo gledam: avto imam 4 leta, prevozil sem 110.000 km in crknilo ni NIČ. Še žarnica ali kakšna varovalka ne, na avtu so menjali edino brisalci.
smacker ::
145-165eur je že bolj realna številka. Teh 50eur razlike v ceni servisa za moje pojme ne odtehta voznih lastnosti -> torej kupiš avto ki ti je bolj všeč in pač plačaš servis, kolko stane stane.
Sc0ut ::
Servise delam na pooblaščencu, polje imam vedno svoje, pa sploh ne komplicirajo. Tud ko je šel EGR ventil niso pogojevali garancije z mojim oljem.
Je pa res da kupim enako kot bi oni not vlili.
Kako sploh veš, da so ti ulili tisto kar si prinesel? Že praksa je med mehaniki, da ti vseeno natočijo tisto iz velkega kanistra, flaše pa odnesejo domov.
Dobim preostanek domov. Nekje se konča to, kaj še lahko preverjam. Da bi pa poleg stal pa pač nimam časa.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
koyotee ::
Nisem še videl motorja, ki ne bi "žrl" olja.
A to imate magične motorje?
2.4jtdm, v enem letu ni padel nivo niti za eno črtico na računalniku, žretje olja ni opaziti.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
c00L3r ::
Za 100eur ti pooblaščeni še na Cliotu olja ne menjajo, tak da dokler ne prilepiš cenika/sliek računa ti jaz ne verjamem.
Žal ti ne morem od kolega računa pokazat. Lahko pa sam preveriš uradne cene za starejše modele tukaj. Primer menjave olje za Octavia 1.6 93€.
http://skoda.varcevalni-paketi.si/?prod...
In ja ostali proizvajalci nategujejo. Moj naslednji avto bo skoraj sigurno Škoda. Kolko stane za Cliota? 200€, tako kot za Fiesto?
smacker ::
Mja ko avto več ni v garanciji majo vsi popuste, tud ford motorcraft za cca. 120 eur. Takrat kupiš dele za 40-50eur in plačaš 1 uro dela kolegu mehaniku pa je.
Za Cliota je tam 130-150.
Za Cliota je tam 130-150.
Utk ::
Za 100eur ti pooblaščeni še na Cliotu olja ne menjajo, tak da dokler ne prilepiš cenika/sliek računa ti jaz ne verjamem.
Žal ti ne morem od kolega računa pokazat. Lahko pa sam preveriš uradne cene za starejše modele tukaj. Primer menjave olje za Octavia 1.6 93€.
http://skoda.varcevalni-paketi.si/?prod...
In ja ostali proizvajalci nategujejo. Moj naslednji avto bo skoraj sigurno Škoda. Kolko stane za Cliota? 200€, tako kot za Fiesto?
Ja, letni servis je pa 130 evrov:
http://skoda.varcevalni-paketi.si/?prod...
Sej vsi vemo, da je to ista stvar, ampak za njih pač ni. In plačaš to drugo, ne (samo) menjavo olja, če hočeš garancijo.
krneki0001 ::
Na svojem avtu sam delam servise, pa bi jih delal tudi na novem avtu sam. Pač ne zaupam nobenemu mehaniku več, ker sem videl preveč tega, kako se dela. Pa tudi zato, ker hočem vedet vse kaj se z avtom dogaja. Tudi na tehnične hodim tako, da grem po malo daljši poti, da se avto primerno ogreje, potem pa zahtevam, da avto res podrobno pregledajo na podvozju, vse zglobe in končnike, pa vedno prosim, če me spusti zraven v kanal, da si avto tudi dobro ogledam, če je kaj vidnih napak in poškodb, da potem lažje vem kaj je z avtom in kaj moram popravit, ter zamnejat.
Za povprečen servis me pride material, torej svečke, olje in vsi filtri stane 55€. Potem so pa cene še take smešne, recimo prednji diski, ploščice, zadnji diski in zadnje ploščice, ter pakne za ročno skupaj 200€. Veliki servis vsi jermeni, napenjalec, rolce, vodna pumpa 180€.
Pri menjavi olja na 60k kilometrov v menjalniku pa plačam malo več, ker gre 10 litrov olja v menjalnik, ampak še vedno pa ni pretirana cena (cenejše kot redni servis za cliota pri pooblaščencu).
Za povprečen servis me pride material, torej svečke, olje in vsi filtri stane 55€. Potem so pa cene še take smešne, recimo prednji diski, ploščice, zadnji diski in zadnje ploščice, ter pakne za ročno skupaj 200€. Veliki servis vsi jermeni, napenjalec, rolce, vodna pumpa 180€.
Pri menjavi olja na 60k kilometrov v menjalniku pa plačam malo več, ker gre 10 litrov olja v menjalnik, ampak še vedno pa ni pretirana cena (cenejše kot redni servis za cliota pri pooblaščencu).
Cveto ::
Diske in ploščice sem tudi jaz menjal sam in to ko je bil avto še v garanciji. Komplet ATE diskov sprednjih diskov ter sprednjih in zadnjih ploščic za Superba je prišel 130 eur. Se da, samo je pa fajn imeti dvigalo.
Buggy ::
Jaz delam pa tistega na pol leta oz 15Kkm sam (olje+filtri) na 30Kkm oz. Redni letni kot je predpisan pa na pooblascenca, da je postemplana knjizica in da se kaksno stvar uredijo in preverijo (ravno ta teden sem imel in so menjali stikalo za odpiranje prtljaznih vrat).
Najbolj sem alergicen na previsok nivo olja, ker sem ze dobil avto z oljem nad MAX (ob menjavi avta 2 meseca po servisu starega lastnika).
Kjer servisiram to zdaj ze vejo in imam pac sreco, da mehankarjem tam zaupam, ker imam na istem servisu ze 15 let ljudi, ki poskbijo, da so stvari tipi-top pa se popusti in kulance niso problem.
Prinesem svoje olje in vedno mi nalijejo na polovico sipke, potem ko odpeljem domov pa se dolijem, ce se vsede olje naslednji dan pod polovico. Tudi ostalo potrosno robo (bremze, sklopka, amortizerji,...) prinesem sam in nihce ne komplicira. Iz mojega stalisca servis, ki mu zaupam in glede na to tudi vzamem avto, kjer stvari uredijo tako kot se sika in me ne olupijo.
Se racun dela in materiala + moje olje cca 50€ Mobil 1 0W40 6 litrov
...je pa res, da je avto star in ni vec v garanciji.
Najbolj sem alergicen na previsok nivo olja, ker sem ze dobil avto z oljem nad MAX (ob menjavi avta 2 meseca po servisu starega lastnika).
Kjer servisiram to zdaj ze vejo in imam pac sreco, da mehankarjem tam zaupam, ker imam na istem servisu ze 15 let ljudi, ki poskbijo, da so stvari tipi-top pa se popusti in kulance niso problem.
Prinesem svoje olje in vedno mi nalijejo na polovico sipke, potem ko odpeljem domov pa se dolijem, ce se vsede olje naslednji dan pod polovico. Tudi ostalo potrosno robo (bremze, sklopka, amortizerji,...) prinesem sam in nihce ne komplicira. Iz mojega stalisca servis, ki mu zaupam in glede na to tudi vzamem avto, kjer stvari uredijo tako kot se sika in me ne olupijo.
Se racun dela in materiala + moje olje cca 50€ Mobil 1 0W40 6 litrov
...je pa res, da je avto star in ni vec v garanciji.
M-XXXX ::
To je potem 90€+20€ (bom ugodnosti, ki najbrž ni stalnica) + 50€ je 160€, kar je konkretno več kot 100€.
Buggy ::
To je potem 90€+20€ (bom ugodnosti, ki najbrž ni stalnica) + 50€ je 160€, kar je konkretno več kot 100€.
sej nikjer nisem reku da mora bit 100€ zgolj informacija, da zna biti dolocen pooblacenec, kjer si redna stranka in avto ni vec tavno nov tudi zelo ugoden. Odstej se stikalo za prtljaznik, ki ni del rednega servisa, pa ce ces pristej zracni in kabinski filter (ki jih menjam sam na vsak drug servis in zna to vsak) pa si ze dost blizu. Meni se to ne zdi nek hud dinar, zastojn pa tud noben ne dela.
Avto je bil se opran, namazini tecaji ter tesmnila, ociscen motor ter odisavljena notranjost z vonjem po jagodi...kaj ces lepsga pozim
Utk ::
Moraš še računat, da je teh 100 ali pa 150 evrov res samo servis, pri katerem je vse v redu. Zakomplicira in podraža se, ko je treba res kaj zamenjat. Tudi za to stikalo so 5 let nazaj hoteli po 100 evrov, čeprav je jasno, da je serijsko zanič.
Buggy ::
absolutno...samo tukaj o rednem servisu govorimo zgolj kot menjavo predvidenega za dolocene kilometre (tekocine + filtri). To je namrec tudi ena od stvari, ki me moti, ko se pogovarjamo na sihtu koliko so dali za servis...ljudje pizdijo kolk so jih ocurili in potem zvem, da so mu znotraj te postavke "servisa" zamenjali se neke stvari, ki so bile pac fuc.
Ce je servis OK, ti kaksno stvar, ki je znana kot serijski feler uredijo tudi pod kulanco ali pa dejansko pod garancijo, lagko pa ti jo enostavno zaracunajo in se naredijo francize. Servis je zelo pomemben,
Podobno izkusnjo sem imel na prejsnjem avtu, ko mi je nehala delovti klima. Na enem pooblascencu, ki je bil ravno takrat zraven moje sluzbe sem sel preverit, ce je mogoce plin spustu in so "diagnosticirali" klima kompresor. Zanj so hoteli 1000€. Ko sem se obrnil in nisem kazal zanimanja me je takoj ustavil in rekel naj pocakam, da bo sel nekaj preverit. Pride nazaj pa pravi "...samo za vas sem se zmenu s sefom, da vam damo za 600€ samo nam pustite starega."
Sem se zahvalil in rekel, da bom premislu in me klice da je nasel se eno bolj ugodno varianto - neoriginal in bi bilo 400€.
Na koncu mi na mojem servisu povejo, da je to serijska napaka, da je crknila elektronika na kompresorju...150€ z delom vred...tolk o tem kako poskusajo, ce gre cez :)
Ce je servis OK, ti kaksno stvar, ki je znana kot serijski feler uredijo tudi pod kulanco ali pa dejansko pod garancijo, lagko pa ti jo enostavno zaracunajo in se naredijo francize. Servis je zelo pomemben,
Podobno izkusnjo sem imel na prejsnjem avtu, ko mi je nehala delovti klima. Na enem pooblascencu, ki je bil ravno takrat zraven moje sluzbe sem sel preverit, ce je mogoce plin spustu in so "diagnosticirali" klima kompresor. Zanj so hoteli 1000€. Ko sem se obrnil in nisem kazal zanimanja me je takoj ustavil in rekel naj pocakam, da bo sel nekaj preverit. Pride nazaj pa pravi "...samo za vas sem se zmenu s sefom, da vam damo za 600€ samo nam pustite starega."
Sem se zahvalil in rekel, da bom premislu in me klice da je nasel se eno bolj ugodno varianto - neoriginal in bi bilo 400€.
Na koncu mi na mojem servisu povejo, da je to serijska napaka, da je crknila elektronika na kompresorju...150€ z delom vred...tolk o tem kako poskusajo, ce gre cez :)
krneki0001 ::
Kolegu je med vožnjo vzelo gas, avto je pocukal in potem spet normalno naprej. Na prvem uradnem servisu 1000€ popravila, ker je šlo ne vem kaj in se je tip pač odločil da bo še drugo mnenje o tej napaki. Na drugem uradnem servisu je stalo 40€, popravljeno je bilo v 20 minutah. Dobil je pa nov konektor za "gas wire", ker je stari konektor počil in je bil tam slab kontakt in še pleh okol turbine so popravili in pritrdili na novo, ker se je tresel in dajal čudne zvoke.
jero_no1 ::
Jest sem imel prej Accorda 2,2 iCTDI. Za servis (redni mali servis) so mi v Radomljah rekli 500 eur, v Ljubljani 400 eur, potem sem našel v Kranju za 350 eur. Servisi so bili vsi med 300-400 eur.
Tole ti pa drago zaračunavajo - 2 tedna nazaj pelajl na servis v LJ CR-V s tako mašino pa je bilo olje+filter, kabinski filter ter še nekaj drobnarij 270€.
U2ros ::
Jaz bom samo komentiral menjalnik. Kar se udobja vožnje tiče je zagotovo v prid avtomatiku, če ga pa do zdaj nisi imel ga pa ne boš pogrešal ;) Če pa primerjam avtomatike med sabo, je pa dsg ali s-tronic v audi žargonu po mojem mnenju precej slabši od tiptronik menjalnikov. Tipicna razlika je v mehkobi prestavljanja in pa pri zelo nizkih hitrosti, recimo parkiranju, kjer dsg rad malo skace, moras zelo fino spuscati zavoro. Že boljši se mi zdi mercedesov 7g tronic ki se je pojavil ze nekje 2003 (facelift CL), bmw in audi recimo tudi v svoje najboljse modele vgrajujeta 8 stopenjski ZF avtomatik (namesto s-tronic recimo pri audiju). Dsg sicer res prestavlja hitro ampak v primerjavi s slednjim ne opaziš razlike oziroma je prestavljanje bolj prijetno pri ZF. Dsg morda bolj paše športnim avtomobilom (mel sem ga v TT-ju). Kar je treba tudi vedet je, da škoda vgrajuje v svoje 4x4 avte 6 stopenjski dsg, ki je iz prejsnje generacije, mislim da VW samo še 7 stopenjskega. Moram pa rečt tudi da imam trenutno Superba 4x4 z dsg (6gang) in je cisto zadovoljiv avtomat za normalne vožnje ko se ga navadiš.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 48813 (14205) | hojnikb |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19443 (15506) | solatko |
» | Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11871 (8790) | Utk |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 97585 (69990) | jero_no1 |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 37940 (31006) | Superboyy |