Forum » Na cesti » Vozniki ki blokirajo promet da se vrinejo v sosednji pas in preskočijo kolono
Vozniki ki blokirajo promet da se vrinejo v sosednji pas in preskočijo kolono
m0LN4r ::
dj_uro, ti nimaš še nič kaj dosti obveznosti, ane?
V čem pa je fora tega vprašanja? Če se zbudiš eno uro prej, maš eno uro al še več za obveznosti...
Drugače pa v MB pri busni je isto. En se riva levo, drugi desno pa 90% egoistov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Bellzmet ::
Ma ja. Ful je zanimivo, da nekateri totalno zgubijo živce v avtu, če morajo koga spustit naprej. Ne vem kakšna psihična težava je to. Drugače v "real life" pa delujejo čisto mirni. Enim se v avtu res čisto odpelje. Pa je miljon zadev v življenju pomembnejših kakor vožnja z avtomobilom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Markus386 ::
Seveda zgubljajo živce. Stojijo lepo v koloni, čakajo prvi semafor, čakajo drugi, tretji, se približujejo koncu kolone spredaj, pa se vsake toliko najde kak "pametnejši", v kakem bmwju, audiju, ipd (zanimivo, vedno imajo probleme z razvrščanjem vozniki dražjih nemcev), ki prehiti celo kolono po pasu za levo, in se poskuša vrinit pred vse ostale, ki pravilno čakajo.
Čist ista situacija je povsod drugje.. probaj se uštulit spredaj v vrsto v trgovini.. ali pri dohtarju.. ne bo nič drugače.
Čist ista situacija je povsod drugje.. probaj se uštulit spredaj v vrsto v trgovini.. ali pri dohtarju.. ne bo nič drugače.
MadMax ::
dj_uro, ti nimaš še nič kaj dosti obveznosti, ane?
V čem pa je fora tega vprašanja? Če se zbudiš eno uro prej, maš eno uro al še več za obveznosti...
Ni fore.
Eni pač ne zastopite, da so določene obveznosti vezane na uro, kjer se lahko zbudiš tudi 3 ure prej, potem pa čakaš pred zaprtimi vrati. Ko se ta vrata odprejo pa šele lahko nadaljuješ z dirjanjem v službo.
Kaj torej pomaga zgodnejše vstajanje??
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Shegevara ::
m0LN4r ::
Že že, samo nič ne profitiraš če stojiš eno uro v gužvi, pa arogantneže spuščaš pred sebe...
Primer: enkrat sem za štos v največji gužvi v MB naredil velik krog okoli proti pesnici do AC, pa štopal čas in sem prišel istočasno oz. prej, kot pa drkanje pred busno.
Arogantnež bo šel z argumentom, da ma opravke... Ja kaj pa tisti ovirani zadaj? Nihče nima opravkov?
Nebi blo zanimivo, če bi meli VSI opravke in se VSI vrivali, porivali, jebali v glavo en drugega ?
... no saj včasih ni daleč od tega... nažalost
Primer: enkrat sem za štos v največji gužvi v MB naredil velik krog okoli proti pesnici do AC, pa štopal čas in sem prišel istočasno oz. prej, kot pa drkanje pred busno.
Arogantnež bo šel z argumentom, da ma opravke... Ja kaj pa tisti ovirani zadaj? Nihče nima opravkov?
Nebi blo zanimivo, če bi meli VSI opravke in se VSI vrivali, porivali, jebali v glavo en drugega ?
... no saj včasih ni daleč od tega... nažalost
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
spirit ::
Bellzmet, na tvojem linku ni nobenega belega avta, tako da ne vem, in ne desni pas ni namenjen vključevanju na obvoznico ampak za naravnost do Belerjevega trga itd. poleg tega sem že rekel, da mi nikoli ni problem spustit nekoga ki se je zmotil ali pa bi se rad pač normalno nekam vključil, ampak tam delajo to namirno in niti tolko ni da bi pospešil ampak gre pač normalno in jaz naj bremzam da gospodu ne bo treba stati v koloni kot vsem ostalim? Gre preprosto za to, da misli da je boljši in ne rabi stati. Sicer sem vedel da me boste za ta en del napadli, začuda me je samo en, ampak pač gre za to da so to ljudje ki točno vedo da tam ni pas za uvoz pa jih to ne zanima. in če bi že videl beli avto, bi prej reklel da se bo beli avto zabil vame in ne jaz vanj...
To da naj gre pa nekdo eno uro preej od doma je pa totalna bedarija, kaj naj pridem v pisarno eno uro prej in čakam na to da lahko začnem delat? ali še boljše nekdo ki dela v trgovini tovarni... naj eno uro tam sedi vsak dan?
To da naj gre pa nekdo eno uro preej od doma je pa totalna bedarija, kaj naj pridem v pisarno eno uro prej in čakam na to da lahko začnem delat? ali še boljše nekdo ki dela v trgovini tovarni... naj eno uro tam sedi vsak dan?
hammock ::
Jaz se peljem s kolesom, pa nimam težav obvoziti ovir. Morda uporabljate preširoka prevozna sredstva.
Kak si kul. Eni se moramo pac 120 km dnevno vozit, v drugo drzavo. V kraje, kamor javni promet ne seze, zato so nasa presiroka prevozna sredstva morda edina realna opcija. Dokler si ne omislim ultralighta in 300 metrov piste za firmo...
dj_uro ::
pa dobro... kaj bi radi?
-moj predlog je povsem na mestu... kaj boš počel pred zaprtimi vrati je tvoj problem; morda sedel na kavici blizu šihta, prižgal 2 cigareti ali sedel 45min v avtomobilu ter poslušal Avdiča ter njegove bedarije...
se boš pa s tem manevrom izognil jutranjim debilom...
pa še za kolega soforumaša Shegevaro... ne, lahko pa se 1 uro sprehajaš po okolici ali pa v bližnji kafani spiješ kavo ali šilce ali kakšno pivo...
sam živim pod Šmarno in vsakodnevno hodim v LJ in po LJ... in vem kako to izgleda in vem kako to je... in ne, ne hodim eno uro prej, temveč ob 6.40 med sredo in petkom ter ob 6.35 v ponedeljek in torek... če zamudim za minutko, sem v isti štali kot vi...
in pridem do pisarne ob 6.55... na viču... ko je pa sneg, pa hodim ob 6.00...
in ne jamram in ne pizdakam, posebej pa ne po forumih...
pa še za kolega MadMaxa ... sam sebe štejem med nad povprečno obremenjene ljudi; prvič za to, ker sem v pogonu od 6.00 do 22.00, spat pa hodim tudi ob 2-3h ponoči, ko so kakšni večji projekti... pač sem v arhitekturi in gradbeništvu; + želim dokončati doktorat in hodim še na predavanja...
če se pa še vrnem k gužvi... raje pokličem kolega ali dva, ki sta v bližini ali istem zosu kot mi, pa gremo na polurno pivo kot pa da d*kam v gužvi 45-60min... domov itak pridem vedno po 17h...
-moj predlog je povsem na mestu... kaj boš počel pred zaprtimi vrati je tvoj problem; morda sedel na kavici blizu šihta, prižgal 2 cigareti ali sedel 45min v avtomobilu ter poslušal Avdiča ter njegove bedarije...
se boš pa s tem manevrom izognil jutranjim debilom...
pa še za kolega soforumaša Shegevaro... ne, lahko pa se 1 uro sprehajaš po okolici ali pa v bližnji kafani spiješ kavo ali šilce ali kakšno pivo...
sam živim pod Šmarno in vsakodnevno hodim v LJ in po LJ... in vem kako to izgleda in vem kako to je... in ne, ne hodim eno uro prej, temveč ob 6.40 med sredo in petkom ter ob 6.35 v ponedeljek in torek... če zamudim za minutko, sem v isti štali kot vi...
in pridem do pisarne ob 6.55... na viču... ko je pa sneg, pa hodim ob 6.00...
in ne jamram in ne pizdakam, posebej pa ne po forumih...
pa še za kolega MadMaxa ... sam sebe štejem med nad povprečno obremenjene ljudi; prvič za to, ker sem v pogonu od 6.00 do 22.00, spat pa hodim tudi ob 2-3h ponoči, ko so kakšni večji projekti... pač sem v arhitekturi in gradbeništvu; + želim dokončati doktorat in hodim še na predavanja...
če se pa še vrnem k gužvi... raje pokličem kolega ali dva, ki sta v bližini ali istem zosu kot mi, pa gremo na polurno pivo kot pa da d*kam v gužvi 45-60min... domov itak pridem vedno po 17h...
vw-klub.si
issak ::
pa dobro... kaj bi radi?
-moj predlog je povsem na mestu... kaj boš počel pred zaprtimi vrati je tvoj problem; morda sedel na kavici blizu šihta, prižgal 2 cigareti ali sedel 45min v avtomobilu ter poslušal Avdiča ter njegove bedarije...
se boš pa s tem manevrom izognil jutranjim debilom...
pa še za kolega soforumaša Shegevaro... ne, lahko pa se 1 uro sprehajaš po okolici ali pa v bližnji kafani spiješ kavo ali šilce ali kakšno pivo...
sam živim pod Šmarno in vsakodnevno hodim v LJ in po LJ... in vem kako to izgleda in vem kako to je... in ne, ne hodim eno uro prej, temveč ob 6.40 med sredo in petkom ter ob 6.35 v ponedeljek in torek... če zamudim za minutko, sem v isti štali kot vi...
in pridem do pisarne ob 6.55... na viču... ko je pa sneg, pa hodim ob 6.00...
in ne jamram in ne pizdakam, posebej pa ne po forumih...
pa še za kolega MadMaxa ... sam sebe štejem med nad povprečno obremenjene ljudi; prvič za to, ker sem v pogonu od 6.00 do 22.00, spat pa hodim tudi ob 2-3h ponoči, ko so kakšni večji projekti... pač sem v arhitekturi in gradbeništvu; + želim dokončati doktorat in hodim še na predavanja...
če se pa še vrnem k gužvi... raje pokličem kolega ali dva, ki sta v bližini ali istem zosu kot mi, pa gremo na polurno pivo kot pa da d*kam v gužvi 45-60min... domov itak pridem vedno po 17h...
V tvoji situaciji je to vse lepo in prav, ampak za veliko ljudi z otroki v šolah in predvsem vrtcih pa ta opcija ne obstaja, da malo posedeš po službi s kolegi za urco ali dve.
Tudi bolj kot tok zgodaj ne moraš otroka v vrtcu oddati, ker prej kot ga oddaš, prej ga moraš pridet iskat (ne moreš ga pustiti v vrtcu 12 ur).
V študentskih letih ni bilo težav iti malo prej pa iti s kolegi na kavo/pivo, ali pa magari delati domačo nalogo na laptopu na faksu, takoj ko pa nisi več sam ampak si del družine je pa situacija malo otežena.
Kolo je res super, če le je primerna pot do službe pa da ni predaleč.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Aston_11 ::
msjr ::
Kljub vsemu sprenevedanju v temi vsi [večinoma] opažamo problem vrivajočih se voznikov. Sam sem letos poleti, ko sem se večkrat vozil iz smeri ZG proti LJ in je bila zaradi del pri Iv. Gorici kolona, da so pametnjakoviči "kombinirali" čez pumpo, pa ven na izvoz pa nazaj pa sploh. Poleti je v trajektnem pristanišču v Brestovi sploh veselica, imaš "ugledne" švebote z mečkami, mirno z prižganimi vsemi štirimi peljejo mimo kolone (kao grem samo dol in ne na trajekt) dokler moji ženi ni dopizdilo in je šla ven in enemu izmed teh pametnjakovičev, ki se je začel vrivat pred naju, dobesedno skočila na havbo. Kolona je ploskala, un je nekaj jokal da bo polizei poklical (meanwhile: striček je bil čisto prijazen, žena mu je težila da ona že ne bo čakala), a je šel v končni fazi lepo čakat na konec kolone. Ne glede na vse civilzacijske norme in lepo obnašanje pa te stvari, včasih kakšna "kavbojska" še kako pomaga
MadMax ::
pa dobro... kaj bi radi?
-moj predlog je povsem na mestu... kaj boš počel pred zaprtimi vrati je tvoj problem; morda sedel na kavici blizu šihta, prižgal 2 cigareti ali sedel 45min v avtomobilu ter poslušal Avdiča ter njegove bedarije...
se boš pa s tem manevrom izognil jutranjim debilom...
pa še za kolega soforumaša Shegevaro... ne, lahko pa se 1 uro sprehajaš po okolici ali pa v bližnji kafani spiješ kavo ali šilce ali kakšno pivo...
sam živim pod Šmarno in vsakodnevno hodim v LJ in po LJ... in vem kako to izgleda in vem kako to je... in ne, ne hodim eno uro prej, temveč ob 6.40 med sredo in petkom ter ob 6.35 v ponedeljek in torek... če zamudim za minutko, sem v isti štali kot vi...
in pridem do pisarne ob 6.55... na viču... ko je pa sneg, pa hodim ob 6.00...
in ne jamram in ne pizdakam, posebej pa ne po forumih...
pa še za kolega MadMaxa ... sam sebe štejem med nad povprečno obremenjene ljudi; prvič za to, ker sem v pogonu od 6.00 do 22.00, spat pa hodim tudi ob 2-3h ponoči, ko so kakšni večji projekti... pač sem v arhitekturi in gradbeništvu; + želim dokončati doktorat in hodim še na predavanja...
če se pa še vrnem k gužvi... raje pokličem kolega ali dva, ki sta v bližini ali istem zosu kot mi, pa gremo na polurno pivo kot pa da d*kam v gužvi 45-60min... domov itak pridem vedno po 17h...
V tvoji situaciji je to vse lepo in prav, ampak za veliko ljudi z otroki v šolah in predvsem vrtcih pa ta opcija ne obstaja, da malo posedeš po službi s kolegi za urco ali dve.
Tudi bolj kot tok zgodaj ne moraš otroka v vrtcu oddati, ker prej kot ga oddaš, prej ga moraš pridet iskat (ne moreš ga pustiti v vrtcu 12 ur).
V študentskih letih ni bilo težav iti malo prej pa iti s kolegi na kavo/pivo, ali pa magari delati domačo nalogo na laptopu na faksu, takoj ko pa nisi več sam ampak si del družine je pa situacija malo otežena.
Kolo je res super, če le je primerna pot do službe pa da ni predaleč.
Eden redkih, ki razume, da "vstani prej" pač ni vedno rešitev.
No, saj bo marsikaterega v življenju še doletelo kaj takega, petim doktoratom navkljub...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Pithlit ::
Nisem torej kriv, da ustavljam promet, ko s smerokazom čakam, da me nesposobni vozniki spustijo predse.Nisi kriv, si nekaj drugega, kriva sta oba.
Ummm zakaj je kriv tisti ki vozi in se razvršča pravilno? Po kakšni logiki?
Life is as complicated as we make it...
gzibret ::
Ljubljančani se vozimo s kolesom. Objestni vozniki so po navadi tisti, ki se dnevno v Ljubljano vozijo iz bolj ali manj oddaljenih krajev in pa tisti.
Vse je za neki dobr!
spirit ::
Nisem torej kriv, da ustavljam promet, ko s smerokazom čakam, da me nesposobni vozniki spustijo predse.Nisi kriv, si nekaj drugega, kriva sta oba.
Ummm zakaj je kriv tisti ki vozi in se razvršča pravilno? Po kakšni logiki?
Point je da se ne razvršča pravilno ker je pred tem po normalno vozečem pasu prehitel kolono potem bi se rad pa ''pravilno'' razvrstil v kolono ki jo je uspešno prehitel in s tem blokira prej normalno premikajoč se pas.
Matek ::
Če nič drugega, lahko družno policiji predlagamo križišče tivolska-celovška kot mesto, kjer se dogaja dosti tovrstnih prekrškov.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
jype ::
Pithlit> Ummm zakaj je kriv tisti ki vozi in se razvršča pravilno? Po kakšni logiki?
Zdrava pamet in obligacijski zakonik oba pravita, da je tisti, ki se je odločil uporabljat osebno motorno vozilo, odgovoren za vse posledice te odločitve. Tudi za posledice, ki jih imenujemo "prometni zamaški", "nestrpnost v prometu" in "nesorazmerno obremenjevanje okolja".
Seveda krivda vseh ljudi, ki se vozijo z avtomobili, ni izenačena - nekateri vozniki so za smrt, poškodbe in škodo krivi precej bolj kot drugi vozniki, vsekakor so pa popolnoma vsi vozniki krivi, da prihaja do gneče in onesnaženja, da se skozi mesto ne da normalno vozit, ker so ceste zabasane in da javni promet težko obratuje, ker si mora ceste delit z ljudmi, ki se jim zdi, da imajo pravico zasest več kot dvajsetkrat več prostora na cesti kot kolesarji, pešci ali potniki v avtobusih.
Zdrava pamet in obligacijski zakonik oba pravita, da je tisti, ki se je odločil uporabljat osebno motorno vozilo, odgovoren za vse posledice te odločitve. Tudi za posledice, ki jih imenujemo "prometni zamaški", "nestrpnost v prometu" in "nesorazmerno obremenjevanje okolja".
Seveda krivda vseh ljudi, ki se vozijo z avtomobili, ni izenačena - nekateri vozniki so za smrt, poškodbe in škodo krivi precej bolj kot drugi vozniki, vsekakor so pa popolnoma vsi vozniki krivi, da prihaja do gneče in onesnaženja, da se skozi mesto ne da normalno vozit, ker so ceste zabasane in da javni promet težko obratuje, ker si mora ceste delit z ljudmi, ki se jim zdi, da imajo pravico zasest več kot dvajsetkrat več prostora na cesti kot kolesarji, pešci ali potniki v avtobusih.
Pithlit ::
Nisem torej kriv, da ustavljam promet, ko s smerokazom čakam, da me nesposobni vozniki spustijo predse.Nisi kriv, si nekaj drugega, kriva sta oba.
Ummm zakaj je kriv tisti ki vozi in se razvršča pravilno? Po kakšni logiki?
Point je da se ne razvršča pravilno ker je pred tem po normalno vozečem pasu prehitel kolono potem bi se rad pa ''pravilno'' razvrstil v kolono ki jo je uspešno prehitel in s tem blokira prej normalno premikajoč se pas.
Vem kje je point.
Astona sprašujem zakaj točno je kriv nekdo v koloni ki takega kretena ne spusti predse. Ker on trdi da sta nekako kriva oba.
ki se jim zdi, da imajo pravico zasest več kot dvajsetkrat več prostora na cesti kot kolesarji, pešci ali potniki v avtobusih.
Meni se zdi da lastniki avtomobilov za ceste (tudi pločnike in kolesarske poti) plačujemo precej več kot kolesarji (in pešci). Bo kar blizu neskončno več. Pa poleg cest in pločnikov in kolesarskih poti... častimo še železnico. Tko da ne bi o tem kaj se komu zdi pa kdo plača več.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
jype ::
Pithlit> Meni se zdi da lastniki avtomobilov za ceste (tudi pločnike in kolesarske poti) plačujemo precej več kot kolesarji (in pešci).
Narobe se ti zdi. Osebni motorni promet je izdatno subvencioniran.
Narobe se ti zdi. Osebni motorni promet je izdatno subvencioniran.
hammock ::
Narobe se ti zdi.
Se mu kar prav zdi. Avto je poleg cikov najbolj obdavcena stvar pri nas. Od nabave, goriva, do fiksnih letnih dajatev.
Na racun avta drzava od mene letno dobi okoli 3000e cistega. Za motor se kaksnega jurcka. Si moras kar fajn bicikl kupit, da placas tri jurije ddvja zanj. Ker to je namrec edini resni strosek za ko!esarja.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: smoke ()
Pithlit ::
Hudo manj kot nemotorni. V bistvu sploh ni važno kolk je subvencioniran:
Lastnik vozila (registriranega) se vozi po cesti za katero je plačal. Poleg tega je plačal pločnik po katerem se sprehaja pešec s slušalkami v ušesih, ki bo pravkar stopil pred avto (in bo seveda kriv voznik). In plača kolesarsko stezo po kateri se kolesarji ne vozijo, ker raje uporabljajo cesto. In je plačal železnico, ki je uporablja nihče (in dela izključno izgubo že zadnjih 20 ali več let) - ker je popolnoma nekonkurenčna vsem ostalim oblikam prevoza.
Koliko za ceste, kolesarske steze, pločnike in železnico letno prispeva kolesar? Nič (uporablja jih pa, a to ni subvencija?). Isto pešec.
Lahko se pa seveda še naprej prerekamo kdo je bolj subvencioniran... a rezultat bo enak. Če lastnik avtomobila na leto plača 1€, je to 1€ več od kolesarja.
Lastnik vozila (registriranega) se vozi po cesti za katero je plačal. Poleg tega je plačal pločnik po katerem se sprehaja pešec s slušalkami v ušesih, ki bo pravkar stopil pred avto (in bo seveda kriv voznik). In plača kolesarsko stezo po kateri se kolesarji ne vozijo, ker raje uporabljajo cesto. In je plačal železnico, ki je uporablja nihče (in dela izključno izgubo že zadnjih 20 ali več let) - ker je popolnoma nekonkurenčna vsem ostalim oblikam prevoza.
Koliko za ceste, kolesarske steze, pločnike in železnico letno prispeva kolesar? Nič (uporablja jih pa, a to ni subvencija?). Isto pešec.
Lahko se pa seveda še naprej prerekamo kdo je bolj subvencioniran... a rezultat bo enak. Če lastnik avtomobila na leto plača 1€, je to 1€ več od kolesarja.
Life is as complicated as we make it...
Aston_11 ::
To so vse napačne predpostavke. Dejansko nihče ne ve, od kje vse izvira denar za pločnike, ceste in ostalo. Pripisovati lastniku vozila, da je plačal za ceste, kolesar pa ne, je napačno. Verjetno je yipe, ki je biznismen, dal za ceste več, kot marsikateri lastnik vozila na račun cestnih taks (in raznih bencinskih tolarjev). Sploh pa lastniki majhnih prdel plačajo manj kot lastniki večjih prdel in bi se tudi vozniki upravičeno vžgali med sabo po raznih segmentacijah.
Pithlit ::
Mhm. Kolesar časti trošarino (in druge dajatve) za nafto. Vseh tist 62% končne cene. Pa registracijo avta tudi. Knede? Zdej, če so naši 'vladarji' tolk fuknjeni da ta denar namesto za ceste dajo za železnico, in je treba ceste iz drugih virov financirat... nima veze s tem da en voznik v blagajno vrže letno par tisoč evrov več kot nek kolesar (ki vanjo, pravzaprav, ne vrže niti centa).
Argument da si vozniki nekaj domišljajo da jim pripada "20x več ceste" preprosto ni na mestu. Kakorkoli že obrneš.
Argument da si vozniki nekaj domišljajo da jim pripada "20x več ceste" preprosto ni na mestu. Kakorkoli že obrneš.
Life is as complicated as we make it...
spirit ::
Seveda različno vozniki plačajo različno ampak plačajo pa, kar kolesarji in pešci ne in če nič drugega je to cestnina, ki jo plačaš samo da avto imaš, vse ostalo je potem samo še sorazmerni delež glede na prevožene km in pa moč,...
to da ne vemo od kje denar za pločinke je sicer res, ampak kakorkoli voznik da v blagajno več kot pešec, če imasta vse ostale zadeve enake, ne moraš pa primerajt osebe A in osebe B, ker lahko nimata različnih standardov, če oseba a zasluži 5x več kot oseba b bo seveda plačal nekaj več davka, po vsej sevrjetnosti bo tudi več trošil, kar pomeni več DDV...
Pithlit, se opravičujem, sem milil da govoriš da tisti ki se uriva ni kriv in ne dela nič narobe...
to da ne vemo od kje denar za pločinke je sicer res, ampak kakorkoli voznik da v blagajno več kot pešec, če imasta vse ostale zadeve enake, ne moraš pa primerajt osebe A in osebe B, ker lahko nimata različnih standardov, če oseba a zasluži 5x več kot oseba b bo seveda plačal nekaj več davka, po vsej sevrjetnosti bo tudi več trošil, kar pomeni več DDV...
Pithlit, se opravičujem, sem milil da govoriš da tisti ki se uriva ni kriv in ne dela nič narobe...
NLight ::
Nič novega v LJ. Pred cca. pol leta se mi je zgodilo, da se je nek mladenič z novim BMW-jem hotel vriniti v kolono. Naprej je peljal po rumenem pasu, ki je dovoljen samo za avtobuse nato pa se je hotel (z desne strani) vriniti, a sem stopil po gasu in je zvisel. Nato je pred križiščem skušal po levem pasu (in pri tem pokazal srednji prst), pa sem zopet stopil po gasu. In tako je ostal na nasprotnem pasu, na semaforju pa rdeča luč. Nasproti je pripeljal avtobus in nastal je zastoj, en cel semafor smo vsi stali v križišču, ker je tele z BMW-jem obtičalo na nasprotnem pasu. Sem se pa pri tem vsaj zabaval. Neprecenljivo je bilo gledati obritoglavca, ki se pizdi in znoreva v avtu hehehe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NLight ()
dj_uro ::
zanimivo, da sta pa zmeraj ''dve'' strani tabora, na eni jim uspeva združiti interesne dejavnosti, druženje ipd z otroci, na drugi strani pa ne...
sam še nimam otrok, sem pa od 15 leta imel pse;- ni za primerjat, vendar je v marsičem podobno; ogromno odgovornosti, ampak zmeraj se še kdo najde, ki ti lahko priskoči na pomoč...
pri otrocih je njihova mama, vaša partnerka in stari starši... torej vaši in njeni očetje ter matere...
ne vem, kako lahko mojemu kolegu uspe, da iz moravč pride v črnuče, nato v savlje, nato že spet v ind. cono črnuče, odda otroka v vrtec in ženo v službo ter pride pravi čas(mislim da 6.00h) na šiht?
in vsakodnevno bi lahko spila po 16h kavo? hmm... wunder mann je zgleda... pa ravno tako poštima vse okoli hiše ipd...
morda pa si določeni osebki pač ne znate organizirati časa...
lej, meni je vseeno, praktično me boli m.sp.org. za vas nemočne; jaz zase vem, da bom poizkušal iztisniti maximum ne glede na vse... kaj pa veš, lahko da se že jutri srečamo (nevede sicer) side-by-side v isti gužvi in pizdakamo vsepovprek..
sam še nimam otrok, sem pa od 15 leta imel pse;- ni za primerjat, vendar je v marsičem podobno; ogromno odgovornosti, ampak zmeraj se še kdo najde, ki ti lahko priskoči na pomoč...
pri otrocih je njihova mama, vaša partnerka in stari starši... torej vaši in njeni očetje ter matere...
ne vem, kako lahko mojemu kolegu uspe, da iz moravč pride v črnuče, nato v savlje, nato že spet v ind. cono črnuče, odda otroka v vrtec in ženo v službo ter pride pravi čas(mislim da 6.00h) na šiht?
in vsakodnevno bi lahko spila po 16h kavo? hmm... wunder mann je zgleda... pa ravno tako poštima vse okoli hiše ipd...
morda pa si določeni osebki pač ne znate organizirati časa...
lej, meni je vseeno, praktično me boli m.sp.org. za vas nemočne; jaz zase vem, da bom poizkušal iztisniti maximum ne glede na vse... kaj pa veš, lahko da se že jutri srečamo (nevede sicer) side-by-side v isti gužvi in pizdakamo vsepovprek..
vw-klub.si
mat xxl ::
Ja ne glede na vse mi je pa zanimiv status avta .....
Ko se peljem z res velikim uglednim džipom, ne bomo o znamki, mi je zanimivo, da mi vsi odstopajo prednost, sem kar presenečen, ker se sicer rad kdaj malo pospešim in si ne zaslužim vedno tega, da me tako spoštujejo ..., no ko se peljem z srednje velikim avtom srednji rang, se to ne dogaja, pač vse normalno...., ko pa sem se vozil pred časom z malim avtom cenejše sorte vrednosti par tisoč eur, pa je zanimivo, da te vsi vsevprek izsiljujejo, dobesedno ti vzamejo prednost ... tako, da velik ugleden avto je prednost..... poleg varnosti... pa nisem materialist, menjam avto, ko je potreba , predzadnjega sem imel 8 let.
Ko se peljem z res velikim uglednim džipom, ne bomo o znamki, mi je zanimivo, da mi vsi odstopajo prednost, sem kar presenečen, ker se sicer rad kdaj malo pospešim in si ne zaslužim vedno tega, da me tako spoštujejo ..., no ko se peljem z srednje velikim avtom srednji rang, se to ne dogaja, pač vse normalno...., ko pa sem se vozil pred časom z malim avtom cenejše sorte vrednosti par tisoč eur, pa je zanimivo, da te vsi vsevprek izsiljujejo, dobesedno ti vzamejo prednost ... tako, da velik ugleden avto je prednost..... poleg varnosti... pa nisem materialist, menjam avto, ko je potreba , predzadnjega sem imel 8 let.
Bellzmet ::
Ja ne glede na vse mi je pa zanimiv status avta .....
Ko se peljem z res velikim uglednim džipom, ne bomo o znamki, mi je zanimivo, da mi vsi odstopajo prednost, sem kar presenečen, ker se sicer rad kdaj malo pospešim in si ne zaslužim vedno tega, da me tako spoštujejo ..., no ko se peljem z srednje velikim avtom srednji rang, se to ne dogaja, pač vse normalno...., ko pa sem se vozil pred časom z malim avtom cenejše sorte vrednosti par tisoč eur, pa je zanimivo, da te vsi vsevprek izsiljujejo, dobesedno ti vzamejo prednost ... tako, da velik ugleden avto je prednost..... poleg varnosti... pa nisem materialist, menjam avto, ko je potreba , predzadnjega sem imel 8 let.
To je samo zaradi tega ker je ljudi strah kdo sedi v velikem avtu. Ali kakšnem diler ali pa tajkun, ki ima pod sabo celo sodstvo in te lahko zj**** Pač strah je še vedno močna motivacija. Sej zato pa so možni režimi kot Rusija, S. Koreja,...
solatko ::
Največji problem vseh prometnih režimov v vseh mestih na svetu, so vozači, ki zadnji moment pridirjajo v mesto in bi radi bili ob pravem času na določenem mestu.
Če računamo, da pride v LJ okoli 150k vozil vsako jutro in ga po 15 uri tudi zapusti, je situacija čisto realna in pričakovana. Kot rojen ljubljančan, se v času konic, striktno izogibam glavnih mestnih cest, če hočem normalno prit iz enega konca LJ na drugega. Zaradi opravkov, imam le redko možnost uporabiti za vožnjo po LJ bicikel ali mestni promet, pa tudi taxi ne pride prav, ko imam poln prtlažnik naročene robe za zmontirat s seboj.
Kadar je možno, si prilagodim čas obiska na uro, ko ni gneče, vendar to ni možno vedno in povsod.
Spomnim se časov, ko smo bili dnevni obiskovalci Trsta - tam se je v 15-ih minutah pripeljalo 1.5 mio vozil vsako jutro, ob 12.30 jih je večina mesto zapustilo (kosila) in se vrnilo med 15.30 - 16, postopek se je ponovil okoli 19-te ure zvečer.
V LJ pa se zaradi slabih, voznikov konica raztegne na 1.5 ure za 150k vozil.
To, da se v mestni gužvi stoji ali počasi premika tudi več kot 1 uro, je dnevni problem vseh mest, v katerih se hočejo vsi pripeljati v strogi center z vozilom, potem pa še toliko, da se najde zastonj ali cenejše parkirno mesto.
Idealen je promet ob nedeljah in med počitnicami, ko se število vozačev občutno zmanjša, da bi pa naredili avenije kot jih imajo ameriška mesta, pa je idiotizem, podpiram park&drive ob vseh vpadnicah in subvencionirano uporabo javnega prevoza, pa še kakšne nalepke za uvoz v center bi bile dobrodošle, potem pa bo red v mestu.
Če računamo, da pride v LJ okoli 150k vozil vsako jutro in ga po 15 uri tudi zapusti, je situacija čisto realna in pričakovana. Kot rojen ljubljančan, se v času konic, striktno izogibam glavnih mestnih cest, če hočem normalno prit iz enega konca LJ na drugega. Zaradi opravkov, imam le redko možnost uporabiti za vožnjo po LJ bicikel ali mestni promet, pa tudi taxi ne pride prav, ko imam poln prtlažnik naročene robe za zmontirat s seboj.
Kadar je možno, si prilagodim čas obiska na uro, ko ni gneče, vendar to ni možno vedno in povsod.
Spomnim se časov, ko smo bili dnevni obiskovalci Trsta - tam se je v 15-ih minutah pripeljalo 1.5 mio vozil vsako jutro, ob 12.30 jih je večina mesto zapustilo (kosila) in se vrnilo med 15.30 - 16, postopek se je ponovil okoli 19-te ure zvečer.
V LJ pa se zaradi slabih, voznikov konica raztegne na 1.5 ure za 150k vozil.
To, da se v mestni gužvi stoji ali počasi premika tudi več kot 1 uro, je dnevni problem vseh mest, v katerih se hočejo vsi pripeljati v strogi center z vozilom, potem pa še toliko, da se najde zastonj ali cenejše parkirno mesto.
Idealen je promet ob nedeljah in med počitnicami, ko se število vozačev občutno zmanjša, da bi pa naredili avenije kot jih imajo ameriška mesta, pa je idiotizem, podpiram park&drive ob vseh vpadnicah in subvencionirano uporabo javnega prevoza, pa še kakšne nalepke za uvoz v center bi bile dobrodošle, potem pa bo red v mestu.
Delo krepa človeka
Bellzmet ::
Se strinjam s solatko. Pri pasovih je pa tako, dokler je prekinjena črta se pač pasovi lahko menjajo. Hvala bogu. Si predstavljate, kakšne kolone bi bile, če bi vsi čakali na enem pasu? Kako bi se potem vključili tisti, ki pridejo na dvopasovnico s stranske ulice? Na Celovški/Dunajski bi bile kolone do Šentvida/Črnuč.
Predvsem pa vozite manj agresivno.
Predvsem pa vozite manj agresivno.
Genetic ::
zanimivo, da sta pa zmeraj ''dve'' strani tabora, na eni jim uspeva združiti interesne dejavnosti, druženje ipd z otroci, na drugi strani pa ne...
...
morda pa si določeni osebki pač ne znate organizirati časa...
lej, meni je vseeno, praktično me boli m.sp.org. za vas nemočne; jaz zase vem, da bom poizkušal iztisniti maximum ne glede na vse... kaj pa veš, lahko da se že jutri srečamo (nevede sicer) side-by-side v isti gužvi in pizdakamo vsepovprek..
Glej, cas si lahko organiziras. Moras iti na banko, ves da zna biti vrsta pred blagajno in si vzames pol ure vec casa, pa je. Potem cakas v vrsti, vmes se trije vrinejo (pridejo noter, mimo vrste, do okenca in se vrinejo). Zaradi teh treh ti tudi dodatne pol ure ni dovolj in si za naslednjic organiziras tako, da si vzames 45 min vec casa.
To ni pravilen pristop. Nimajo se oni kaj vrivat in ko si v vrsti, lahko to tudi glasno opozoris in ne dovolis taksnega obnasanja. Ditrektno kontaktirati s vrivalcem v kolono na cesti je malo tezje.
Predlog, ki ga nikakor ne priporocam: ce ima drazji avto in se vrine, ga rukni od zadaj, nezno, da mu samo zvije plocevino. Itak imas kasko zavarovanje, tistih -15% bonusa ali koliko ze je, bos ze prezivel, oni pa bo racunal, za koliko mu je padla vrednost avtomobila, ker je sedaj ze karamboliran ...
WarpedGone ::
Predlog, ki ga nikakor ne priporocam: ce ima drazji avto in se vrine, ga rukni od zadaj, nezno, da mu samo zvije plocevino. Itak imas kasko zavarovanje, tistih -15% bonusa ali koliko ze je, bos ze prezivel, oni pa bo racunal, za koliko mu je padla vrednost avtomobila, ker je sedaj ze karamboliran ...
Kaj ko bi namesto horizontalnega nasilja urgirali pri prometnih birokratih da propravijo prometno ureditev?
Prazen pas naravnost in 200m kolona desno pomeni le eno: neprimerno urejeno križišče.
Namesto da tolčete po sotrpinih, raje pripomorte pri rešitvi osnovnega problema: semaforizacija križišč.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
spirit> kakorkoli voznik da v blagajno več kot pešec, če imasta vse ostale zadeve enake
Kdo pa pravi, da imata vse ostale zadeve enake? Jaz trenutno še vedno plačujem dobrih 50k na leto v proračun. Močno dvomim, da je katerikoli od voznikov v tej temi skozi lastništvo avtomobila državi plačal toliko dajatev. Zanima me, kdaj bom za svoj denar dobil tisto približno stokrat cenejšo kolesarsko infrastrukturo, katere vzdrževanje je absurdno poceni v primerjavi s cestami, ki jih itak nonstop uničujete. Zanima me tudi, kdaj boste dejansko začeli plačevati tudi strošek, ki ga zaradi vašega prevažanja utrpi okolje, ker trenutno zdravstveno zavarovanje za vse tiste, ki jih pohabite, zastrupite in spravite na Žale, v večji meri kot vi plačujejo vsi tisti, ki avtomobilov ne uporabljajo, poleg tega da moramo zaradi vas požreti tudi degradacijo okolja in z njo združeno upadanje kvalitete življenja in vrednosti parcel, nepremičnin, gozdov in drugih reči, ki jih uničujete.
WarpedOne> Namesto da tolčete po sotrpinih, raje pripomorte pri rešitvi osnovnega problema: semaforizacija križišč.
Če maš bicikl, potem je vožnja skozi rdečo luč tako zelo poceni, da že s tem pripomoreš k višji pretočnosti prometa!
Kdo pa pravi, da imata vse ostale zadeve enake? Jaz trenutno še vedno plačujem dobrih 50k na leto v proračun. Močno dvomim, da je katerikoli od voznikov v tej temi skozi lastništvo avtomobila državi plačal toliko dajatev. Zanima me, kdaj bom za svoj denar dobil tisto približno stokrat cenejšo kolesarsko infrastrukturo, katere vzdrževanje je absurdno poceni v primerjavi s cestami, ki jih itak nonstop uničujete. Zanima me tudi, kdaj boste dejansko začeli plačevati tudi strošek, ki ga zaradi vašega prevažanja utrpi okolje, ker trenutno zdravstveno zavarovanje za vse tiste, ki jih pohabite, zastrupite in spravite na Žale, v večji meri kot vi plačujejo vsi tisti, ki avtomobilov ne uporabljajo, poleg tega da moramo zaradi vas požreti tudi degradacijo okolja in z njo združeno upadanje kvalitete življenja in vrednosti parcel, nepremičnin, gozdov in drugih reči, ki jih uničujete.
WarpedOne> Namesto da tolčete po sotrpinih, raje pripomorte pri rešitvi osnovnega problema: semaforizacija križišč.
Če maš bicikl, potem je vožnja skozi rdečo luč tako zelo poceni, da že s tem pripomoreš k višji pretočnosti prometa!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: msjr ()
Smurf ::
Ja ne glede na vse mi je pa zanimiv status avta .....
Ko se peljem z res velikim uglednim džipom, ne bomo o znamki, mi je zanimivo, da mi vsi odstopajo prednost, sem kar presenečen, ker se sicer rad kdaj malo pospešim in si ne zaslužim vedno tega, da me tako spoštujejo ..., no ko se peljem z srednje velikim avtom srednji rang, se to ne dogaja, pač vse normalno...., ko pa sem se vozil pred časom z malim avtom cenejše sorte vrednosti par tisoč eur, pa je zanimivo, da te vsi vsevprek izsiljujejo, dobesedno ti vzamejo prednost ... tako, da velik ugleden avto je prednost..... poleg varnosti... pa nisem materialist, menjam avto, ko je potreba , predzadnjega sem imel 8 let.
Ne gre se za spostovanje ampak zgolj poznavanja profila ljudi, ki vozijo tak avto. Te imajo ponavadi ogromne probleme s koordinacijo (uporabo zmigavcev), opazovanjem okolice (prometnih znakov) in poznavanjem prometnih predpisov. Zato se jim rajsi umaknes in jim das dovolj prostora/prednosti, podobno kot invalidom.
Pithlit ::
Jaz trenutno še vedno plačujem dobrih 50k na leto v proračun.
In? Tudi če jih 100k al pa 500k... je zadeva relativna (služiš več, plačaš več). Glej kolk plačata 2 ki imata, recimo, 2k bruto plače (al pa 3, 10, 50, nima veze... sam da je enako). Pa kolk plača tist k ma avto, in tist ki ga nima (ma pa bicikl). Po bomo hitro videli kdo je subvencioniran in kdo ne. Hint, tistemu k ma avto bo manj ostalo (kar je spet relativno).
Sej, v končni fazi je meni čist vseeno kdo da več in kdo manj. Jaz si ne domišljam da sem v avtu kaj bolj pomembna kot nekdo na biciklu. Niti me ne moti da biciklisti za urejanje kolesarskih poti ne prispevajo nič. Me pa moti ko mi nekdo vrže pod nos da si kaj takega domišljam samo zato ker imam avto. Pa me moti ko se biciklisti izživljajo po cesti, vzporedno zraven je pa kolesarska pot - pogosto celo po dva vštric (ne pa tolk da bi pizdila nanje... zavijem z očmi pa potiho zakolnem in grem mimo ko pač lahko varno grem - kar pomeni da zapeljem komplet na naslednji pas, ne glede na to kolk je folk za mano siten). Tko da me ne bo kdo preresno jemal.
Life is as complicated as we make it...
spirit ::
spirit> kakorkoli voznik da v blagajno več kot pešec, če imasta vse ostale zadeve enake
Kdo pa pravi, da imata vse ostale zadeve enake? Jaz trenutno še vedno plačujem dobrih 50k na leto v proračun. Močno dvomim, da je katerikoli od voznikov v tej temi skozi lastništvo avtomobila državi plačal toliko dajatev. Zanima me, kdaj bom za svoj denar dobil tisto približno stokrat cenejšo kolesarsko infrastrukturo, katere vzdrževanje je absurdno poceni v primerjavi s cestami, ki jih itak nonstop uničujete. Zanima me tudi, kdaj boste dejansko začeli plačevati tudi strošek, ki ga zaradi vašega prevažanja utrpi okolje, ker trenutno zdravstveno zavarovanje za vse tiste, ki jih pohabite, zastrupite in spravite na Žale, v večji meri kot vi plačujejo vsi tisti, ki avtomobilov ne uporabljajo, poleg tega da moramo zaradi vas požreti tudi degradacijo okolja in z njo združeno upadanje kvalitete življenja in vrednosti parcel, nepremičnin, gozdov in drugih reči, ki jih uničujete.
WarpedOne> Namesto da tolčete po sotrpinih, raje pripomorte pri rešitvi osnovnega problema: semaforizacija križišč.
Če maš bicikl, potem je vožnja skozi rdečo luč tako zelo poceni, da že s tem pripomoreš k višji pretočnosti prometa!
Ojoj jype, primerjava je kolesar in voznik, ne ti in jaz? niti 2 osebka ne prispevata v blagajno enako in iz tega vidika je popolnoma nemogoče gledat, tako da nekje moraš postavit omejitev in to je da rečeš da postaviš predpostavk da je edina razlika med primeranima osebkoma prevozno sredstvo, ker drugače je primerjava nesmortna.
Ti se voziš s kolesom, pa s kolesom pelješ otroka v vrtec? (sicer še nimam otrok ampak govorim za nekatere zgoraj) jaz imam srečo, da se peljem v nasprotno smer od gužve in sem tako zelo hitro v službi in doma, še občasno ko se zabaše izberem alternativno pot ki se gužvi izogne in si s tem navadno pot do doma podaljšam za cca 10 minut, če bi stav v gužbi pa vsaj za 20.
Poglejmo še terenske delavce, te se itak morajo vozit, ali bi ti npr. tehnika poslal pogledat en strežnik s kolesom? Kolo ni vedno možna rešitev, sploh ap ne v dežju, snegu,...
Res je s kolesom BP prevoziš rdečo in tudi kazen ni draga, ampak s tem precej ogrožaš vse v prometu, če te ker si šel ti v rdečo nekdo zbije je seveda on kriv, ker si ti ''mehkužec'' in imaš prednost s tem se ustavi celoten promet, ti pa si seveda poškodovan in zahtevaš še odškodnino..
Zaradi avtomobilov dvomim da je kakšna hiša kaj dosti manj vredna, je pa res da škodujemo zdravju, okolju itd. ampak dokler ne bo uporabnih alternativ bo tako ostalo.
Veliko bi res lahko uredila država s primernimi cestišči in še dobro da se nova krožišča gradijo tako da se bodo ljudje naučili vozit.
Invictus ::
Pa me moti ko se biciklisti izživljajo po cesti, vzporedno zraven je pa kolesarska pot - pogosto celo po dva vštric (ne pa tolk da bi pizdila nanje... zavijem z očmi pa potiho zakolnem in grem mimo ko pač lahko varno grem - kar pomeni da zapeljem komplet na naslednji pas, ne glede na to kolk je folk za mano siten). Tko da me ne bo kdo preresno jemal.
Ne hecaj se no. Si videla kako neresno se lotevajo kolesarskih stez v Sloveniji? Pol metra široka trasa, pobarvana na rdeče. DA fajn drsi. Na suhem in ob dežju. In to je to. Pol se pa čudijo zakaj vsi vozimo po cesti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pithlit ::
Ne hecaj se no. Si videla kako neresno se lotevajo kolesarskih stez v Sloveniji? Pol metra široka trasa, pobarvana na rdeče. DA fajn drsi. Na suhem in ob dežju. In to je to. Pol se pa čudijo zakaj vsi vozimo po cesti.
Pritoži se. Nared nekaj za to. Lahko pa seveda (z kršenjem CPP) izzivaš in pizdiš nad 'prepotentnimi' vozniki (ki vozijo povsem pravilno). Jaz po cestah raje ne bicikliram...
Life is as complicated as we make it...
jype ::
spirit> Ti se voziš s kolesom, pa s kolesom pelješ otroka v vrtec?
Ja, seveda. Čemu ga pa ne bi?
Pithlit> Pritoži se. Nared nekaj za to. Lahko pa seveda (z kršenjem CPP) izzivaš in pizdiš nad 'prepotentnimi' vozniki (ki vozijo povsem pravilno). Jaz po cestah raje ne bicikliram...
Fino, ampak jaz moram plačevati ogromno denarja zato, da se potem ceste gradijo zate - zame se pa ne. Tebi se ni treba pritoževat, ker si del ogromne večine, ki gleda le na svojo rit in izbere najbolj udobno možnost, ki je poleg vsega še izdatno subvencionirana - jaz pa potegnem kratko, ker se obnašam družbeno odgovorno.
spirit> ampak s tem precej ogrožaš vse v prometu
Ne, to ni res. Ogrožaš izključno sebe, pa še to le v primeru, da dejansko zapelješ pred koga. Tega ne svetujem iz očitnih razlogov.
spirit> Zaradi avtomobilov dvomim da je kakšna hiša kaj dosti manj vredna,
Ko se boš preselil na vogal kakšne prometne ceste v mestu, ti bo popolnoma jasno, čemu stane pol manj kot enaka hiša, ki gleda na drugo stran, kjer je ulica mirna.
Ja, seveda. Čemu ga pa ne bi?
Pithlit> Pritoži se. Nared nekaj za to. Lahko pa seveda (z kršenjem CPP) izzivaš in pizdiš nad 'prepotentnimi' vozniki (ki vozijo povsem pravilno). Jaz po cestah raje ne bicikliram...
Fino, ampak jaz moram plačevati ogromno denarja zato, da se potem ceste gradijo zate - zame se pa ne. Tebi se ni treba pritoževat, ker si del ogromne večine, ki gleda le na svojo rit in izbere najbolj udobno možnost, ki je poleg vsega še izdatno subvencionirana - jaz pa potegnem kratko, ker se obnašam družbeno odgovorno.
spirit> ampak s tem precej ogrožaš vse v prometu
Ne, to ni res. Ogrožaš izključno sebe, pa še to le v primeru, da dejansko zapelješ pred koga. Tega ne svetujem iz očitnih razlogov.
spirit> Zaradi avtomobilov dvomim da je kakšna hiša kaj dosti manj vredna,
Ko se boš preselil na vogal kakšne prometne ceste v mestu, ti bo popolnoma jasno, čemu stane pol manj kot enaka hiša, ki gleda na drugo stran, kjer je ulica mirna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Invictus ::
aš in pizdiš nad 'prepotentnimi' vozniki (ki vozijo povsem pravilno). Jaz po cestah raje ne bicikliram...
Ceste so narejene za vse udeležence v prometu. Ne samo za avte ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
spirit> Veliko bi res lahko uredila država s primernimi cestišči in še dobro da se nova krožišča gradijo tako da se bodo ljudje naučili vozit.
Ja. Še več bi država lahko naredila, če bi bile finance transparentne - in bi bilo jasno, kdo plačuje za kaj, ker bi potem veliko lažje voznikom osebnih avtomobilov zaračunali dejanske stroške njihove vožnje.
Ja. Še več bi država lahko naredila, če bi bile finance transparentne - in bi bilo jasno, kdo plačuje za kaj, ker bi potem veliko lažje voznikom osebnih avtomobilov zaračunali dejanske stroške njihove vožnje.
Pithlit ::
Fino, ampak jaz moram plačevati ogromno denarja zato, da se potem ceste gradijo zate - zame se pa ne.
Smo že ugotovili zakaj to ne drži. Oziroma, če smo pošteni... drži... ampak izključno zaradi nesposobne politike ki moj denar, namenjen cestam, preusmerja v železnice... tako da je treba denar za ceste vzet drugje. Če bi bila politika dost sposobna da bi moj denar (namenjen cestam) namensko porabila... ti tega argumenta ne bi imel.
aš in pizdiš nad 'prepotentnimi' vozniki (ki vozijo povsem pravilno). Jaz po cestah raje ne bicikliram...
Ceste so narejene za vse udeležence v prometu. Ne samo za avte ...
Res je. In če bi bral bi videl da se strinjam. Ostaja pa dejstvo da ceste častijo avtomobilisti... biciklisti pa pešci prispevajo točno 0 (koristijo pa seveda lahko...). Ponovno... moti me to da se ti udeleženci nekaj usajajo kot da sem jaz (kot lastnik avta) avtomatično nek prepotentnež.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
jype ::
Pithlit> ti tega argumenta ne bi imel.
Ne, v resnici bi ti potem lahko bodisi zelo natančno pokazal, koliko družba tvojo vožnjo subvencionira, bodisi bi vozniki dejansko plačevali polno ceno in se ne bi toliko vozili - in OP ne bi imel problema, ker ne bi bilo gneče, razen morda na kolesarski stezi.
Ne, v resnici bi ti potem lahko bodisi zelo natančno pokazal, koliko družba tvojo vožnjo subvencionira, bodisi bi vozniki dejansko plačevali polno ceno in se ne bi toliko vozili - in OP ne bi imel problema, ker ne bi bilo gneče, razen morda na kolesarski stezi.
Pithlit ::
Še več bi država lahko naredila, če bi bile finance transparentne - in bi bilo jasno, kdo plačuje za kaj, ker bi potem veliko lažje voznikom osebnih avtomobilov zaračunali dejanske stroške njihove vožnje.
To bi bilo idealno.
Life is as complicated as we make it...
Bellzmet ::
Koliko pa sedaj kolesarji plačujejo za kolesarske steze? Seveda tudi vozniki avtomobilov plačujemo za to. Zakaj že, če ne koristimo? Naj kolesarji sami plačajo za to - in potem strošek kolesarjenja ne bo več majhen...
Poleg tega seveda, da imamo zaradi več kakšen pas na cesti manj in da so kolesarke steze tesno povezane z pločniki in je manj prostora za pešce. Skratka teli kolesarji se štulijo kakor da je vse njihovo.
Poleg tega seveda, da imamo zaradi več kakšen pas na cesti manj in da so kolesarke steze tesno povezane z pločniki in je manj prostora za pešce. Skratka teli kolesarji se štulijo kakor da je vse njihovo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Pithlit ::
Ne, v resnici bi ti potem lahko bodisi zelo natančno pokazal, koliko družba tvojo vožnjo subvencionira, bodisi bi vozniki dejansko plačevali polno ceno in se ne bi toliko vozili - in OP ne bi imel problema, ker ne bi bilo gneče, razen morda na kolesarski stezi.
Avtomobilisti v blagajno zmečemo (zelo konzervativna ocena) dobro milijardo pa pol evrov (brez upoštevanja vinjet). Na leto. Če bi se to namensko porabilo bi vozili po ogrevanih cestah, z ločenim (normalno širokim) pasom samo za kolesarje. Ker se pa to zmeče v železnice...
Kolesarji in pešci v blagajno zmečejo... kolk? Pa ne mi spet o dajatvah ki jih plačuje vsak...
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
jype ::
Bellzmet> Koliko pa sedaj kolesarji plačujejo za kolesarske steze?
Edini pravilni odgovor je: Pojma nimamo. Ne vemo, koliko zaslužijo, pa tudi kam gre denar, ki ga plačajo državi, je skrivnost.
Vemo pa, da so z odločitvijo za uporabo bicikla družbi prihranili znatno količino sredstev, ki bi jih sicer družba morala pokriti, če ne bi želela, da vsi ostanemo brez prometne infrastrukture.
Pithlit> Kolesarji in pešci v blagajno zmečejo... kolk? Pa ne mi spet o dajatvah ki jih plačuje vsak...
Večina kolesarjev in pešcev na enoto obrabe cestišča plačuje v blagajno _večji delež_ kot vozniki. Pa do zdravju škodljivih posledic vožnje z avtomobili sploh še prišli nismo.
Edini pravilni odgovor je: Pojma nimamo. Ne vemo, koliko zaslužijo, pa tudi kam gre denar, ki ga plačajo državi, je skrivnost.
Vemo pa, da so z odločitvijo za uporabo bicikla družbi prihranili znatno količino sredstev, ki bi jih sicer družba morala pokriti, če ne bi želela, da vsi ostanemo brez prometne infrastrukture.
Pithlit> Kolesarji in pešci v blagajno zmečejo... kolk? Pa ne mi spet o dajatvah ki jih plačuje vsak...
Večina kolesarjev in pešcev na enoto obrabe cestišča plačuje v blagajno _večji delež_ kot vozniki. Pa do zdravju škodljivih posledic vožnje z avtomobili sploh še prišli nismo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Bellzmet ::
Se ne strinjam. Kolesarke steze so drage, poleg tega je drago javno zdravstvo za vse tiste, ki se na kolesu poškodujejo. Pa vsi tisti, ki zbolijo k se pozimi vozijo s kolesi...
Lej neumih zadev se lahko spomnim kolikor hočem oz. vsaj toliko kot jih imaš ti. Kolo vsiljuješ v vsako temo.
Pa res lepo od moderatorjev, da ste jypu ponovno pustili da re-raila temo.
Lej neumih zadev se lahko spomnim kolikor hočem oz. vsaj toliko kot jih imaš ti. Kolo vsiljuješ v vsako temo.
Pa res lepo od moderatorjev, da ste jypu ponovno pustili da re-raila temo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24100 (20490) | facepalm |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34201 (28429) | bluefish |
» | Policija - kazen (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 34479 (27646) | St235 |
» | Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19484 (16891) | BlueRunner |