Forum » Na cesti » Prevelika poraba goriva
Prevelika poraba goriva
neon21 ::
Pozdrav , spet jaz in moj stari renault clio :D . Problem je sledeči , zadnjih nekaj mesecev opažam , da mi avto kar veliko pije goriva. Vsak , dan delam več ali manj isto relacijo in vozim dokaj konstantno hitrost vsak dan. Kaj bi lahko bil vzrok? Stare svečke? mogoče majhna luknja na izpušnem sistemu? Lahko kaj druga? Še pa je en problem , lani pozimi avto ni kaj dosti grel kar se tiče toplote v kabini. Pozimi sva se s punco iz okolice mb peljala v mb in je nekje po 15-20 min vožnje še vedno pihalo dokaj mlačno v kabini , da ne rečem napol mrzlo. Popravila je na starih avtih kot sami veste vedno nekaj in trenutno zaj ni nekega viška dnarja , da bi nabavil drug avto in mi preostane nič druga kot pa da popravljam starega francoza dalje. Avto pa rabima nujno saj se skupaj vozima vsako jutro v mb potem nazaj.
Renault clio 1.2 43kw in letnik 1997 bencinar.
Sem pa tankal 10EUR = 8l goriva in se vozima iz sp.kungote do maribora je cirka 14km v eno smer in imava bencina za dobra 2 dni pa je že pri rumeni lučki sem tankal za finto zadnjih nekaj tednov po 10EUR tak da je praktično 8l goriva potrošenih v max 70km poti.To se mi zdi dosti za 43kw mašino :)
Renault clio 1.2 43kw in letnik 1997 bencinar.
Sem pa tankal 10EUR = 8l goriva in se vozima iz sp.kungote do maribora je cirka 14km v eno smer in imava bencina za dobra 2 dni pa je že pri rumeni lučki sem tankal za finto zadnjih nekaj tednov po 10EUR tak da je praktično 8l goriva potrošenih v max 70km poti.To se mi zdi dosti za 43kw mašino :)
- spremenil: neon21 ()
Unknown_001 ::
Tlak v pnevmatikah?
Zanič šobe?
Filter zraka zamašen?
... +kar si naštel
Treba bi bilo konkretno pogledat.
Zanič šobe?
Filter zraka zamašen?
... +kar si naštel
Treba bi bilo konkretno pogledat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Spajky ::
Lahko je termostat hladilnega vodnega kroga slab in se mašina ne segreje dovolj hitro, ker je loputa na njem preveč odprta, ko je hladen ... Lahko je tudi problem z "avtomatskim Čokom". Lahko je tudi vžig (od tuljav do kablov/sveč) slab ... Če ima že elektroniko in lambda sondo (prvo!), je lahko ta že slaba ... marsikaj je lahko, avto bo pač star kmalu 20 let ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
neon21 ::
Tlak v gumah redno kontroliram. Uf prav tega sem se bal, da je lahko narobe 101 stvar. Kere tezave se naj torej najprej lotim? Rad bi zacel od cenejse stvari naprej. Od kao elektronike ma samo centralno zaklepanje ? druga vse bolj mehansko. Za gretje racunam da bi mi mehanik menjal filter, to je filter kabine ali?. Vrjetno bi mehanik lahko nasel vzrok al bi moral eno po eno stvar menjat da bi se potem vidlo, kaj je blo krivo ali? Ce se vse to kar ste rekli menja , me 300€ ne gane ne? ?
dzinks63 ::
Če motor ni dovolj ogret, ti najbrž vseskozi laufa po zaugom, kar pa pomeni bistveno večjo porabo goriva, kot prvo menjaj termostat v hladilnem tokokrogu.
d4vid ::
Torej maš porabo cca 11.2l/100km? Motor imaš d7f?
Lambda sondo jaz na tem motorju (2003 clio) imam, najbrž imaš to tudi ti že. Pri meni je nekje normalna poraba 7 - 8.5l/100km, ker sem doma v hribih in se zadnje čase vozim samo cca 5km na vlak in nazaj. Ko sem delal cca 15km v eno stran, večinoma ravnina, je pil dobrih 6.
Jaz bi predlagal, da ti nekdo zmeri lambda sondo. Če ti je šla se ponavadi opazi, da gre avto slabše ali pa konkretno več pije. Cena je pa mislim da okrog 70EUR.
Svojega sem že konkretno tiščal, pa mi še ni uspelo priti s porabo čez 8.5l. Mi je pa začel pit olje, ker sem ga tiščal mrzlega, pa sem z menjavo olja uredil to, sedaj ga ne pije več.
Lambda sondo jaz na tem motorju (2003 clio) imam, najbrž imaš to tudi ti že. Pri meni je nekje normalna poraba 7 - 8.5l/100km, ker sem doma v hribih in se zadnje čase vozim samo cca 5km na vlak in nazaj. Ko sem delal cca 15km v eno stran, večinoma ravnina, je pil dobrih 6.
Jaz bi predlagal, da ti nekdo zmeri lambda sondo. Če ti je šla se ponavadi opazi, da gre avto slabše ali pa konkretno več pije. Cena je pa mislim da okrog 70EUR.
Svojega sem že konkretno tiščal, pa mi še ni uspelo priti s porabo čez 8.5l. Mi je pa začel pit olje, ker sem ga tiščal mrzlega, pa sem z menjavo olja uredil to, sedaj ga ne pije več.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Zgodovina sprememb…
- spremenil: d4vid ()
shmandi ::
Malce poglej, kako ti naraste temperatura motorja. Če rabi zelo dolgo do delovne temperature, potem je precej verjetno termostat. To bi lahko bil tudi vzrok za povečano porabo, ker avto "misli", da je hladen...
neon21 ::
Temparaturo lahko preverim samo če pošlatam motor :D , saj nimam merilca temparature v armaturni plošči.
shmandi ::
Aha, škoda. Ponavadi je pri avtih termostat precej enostavno vzet ven in ga lahko preveriš. Pri sobni temperaturi npr. mora biti čisto zaprt.
Miha 333 ::
Termostat lahko za silo preveriš tudi tako, da ko je motor hladen, ga zaženeš in nato držiš - tipaš zgornjo cev hladilnika. Če termostat deluje pravilno, bo nekaj minut hladna, nato pa naenkrat topla - vroča, če pa je pokvarjen, bo že skoraj takoj na začetku mlačna in tudi po nekaj časa ne bo vroča, ampak samo mlačna.
Disclaimer: potrebna je previdnost, v bližini so gibljivi deli, jermeni, ventilatorji, ... Mogoče pa raje pelješ do mehanika.
Disclaimer: potrebna je previdnost, v bližini so gibljivi deli, jermeni, ventilatorji, ... Mogoče pa raje pelješ do mehanika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
neon21 ::
Ja saj , imam konec novembra peljati avto k mehaniku še imam druge zadeve za popravit pa bi rad , čim več naredil ob koncu novembra , da se ne fijakam vsaki teden do mehanika.
Kupil bom termostat in še dal dodatno zamenjat antifiz ker že nekaj časa ni bil zamenjan in upam , da bo stara kur*a francoska začela dihat tak kot treba. :D
Kupil bom termostat in še dal dodatno zamenjat antifiz ker že nekaj časa ni bil zamenjan in upam , da bo stara kur*a francoska začela dihat tak kot treba. :D
Miha 333 ::
Aja, dodal bi še, da mogoče najprej urediš vžigalni sistem (svečke, kabli, razdelilna kapa, rotor), saj je dobro stanje tega pogoj za dobro delovanje motorja. Recimo meni so na 20 let starem avtu prebijali vžigalni kabli (enako stari) in je cukalo, bila je velika poraba, ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
neon21 ::
Ja saj marsikaj bi lahko bilo in marsikaj se je treba menjat v tej stari mašini. Avto mam zdaj 4 leta , svečke bog ve kdaj so bile menjane. Jaz sem do sedaj samo končnike , zadnje amortizerje ter pol izpušnega sistema menjal. Res mislim , da bi bilo najbolje do mehanika stopit naj pregleda še kable vmes še menja rezervne dele , ki jih imam že doma potem pa se lahko dalje zajebavama z veliko porabo goriva in "gretjem" pozimi. :) ni mi lahko fantje.
neon21 ::
Olje in filter sem menjal vsako leto saj letno prevozim več kot 10.000km ostalo pa vse bolj menjavanje na podvozju. Kaj več se po mašini ni mrdalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: neon21 ()
menjalnik ::
Jest bi reku zanič termostat in posledično konstantno pod "zaugom" laufa in porablja več gorivaMenjaj to in seveda hladilno tekočino.
Scorpia ::
Ce je termostat je poraba kvecjemu 1l vec. Glede na to, dase ni prave zime, je poraba zanemarljiva. Ce pride do previsoke porabe, je ponavadi krivec kaksen senzor. Za najviso porabo poskrbi lmm senzor oz senzor pretoka zraka. Prav tako, na te stare motorje zna uplivati tudi motorcek prostega teka. Imam primer, ko sem le tega menjal, avto je prej z enim tankom komaj 600km naredil, zdej pa bp 800-900km z enim tankom. Tako da odpret havbo pa poslusat ce kej skriplje in tudi na tester ga priklopit, da se odcita delovanje senzorjev.
Sicer na bolhi loh za mejhen denar dobis obd2 tester. Ni pa 100% da bo deloval, ker so takrat uvajali obd2 standard za mnozicno uporabo. Renault je bil med prvimi, tako da meni na Laguni 98letnik lepo deluje.
Sicer na bolhi loh za mejhen denar dobis obd2 tester. Ni pa 100% da bo deloval, ker so takrat uvajali obd2 standard za mnozicno uporabo. Renault je bil med prvimi, tako da meni na Laguni 98letnik lepo deluje.
////
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
AC_DC ::
Filter za zrak si spihal ?
Predvžig je nastavljen ?
Predvžig je nastavljen ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
neon21 ::
Filter zraka ni bil spihan odkar ga imam. Tudi predvžig se ni nastavljal. Za začetek se bo menjalo konec novembra termostat in računal sem tudi da se filter zraka/kabine kupi in menja ter nalije nov antifriz. Javim kako in kaj se bo odvijalo. Do sedaj pa se vam zelo zelo zahvaljujem za pomoč in nasvete. Hvala! :)
menjalnik ::
Eni take streljate tukaj, da se vidi z lune, da ste "internetni" mehaniki in potem to berejo ljudje in mi na veliko pametujejo, da kar piše na internetu je pa vse res
@Scorpia: ker si menjal motorček prostega teka sedaj narediš +200km več? Si resen? Sploh veš kaj je to? slišal si škripajoč motorček?
Neon21, termostat je skoraj ziher fuč. Naredi še redni servis in to je to. V primeru, da ga heca kaka lambda pa vzami novo ali pa rabljeno nekje, ker teh avtov je ko solate. Sem imel 1x primer, ko je avto preveč pil in je bil na koncu kriva povezava števec/plovec in je odčitavalo napačno vrednost
@Scorpia: ker si menjal motorček prostega teka sedaj narediš +200km več? Si resen? Sploh veš kaj je to? slišal si škripajoč motorček?
Neon21, termostat je skoraj ziher fuč. Naredi še redni servis in to je to. V primeru, da ga heca kaka lambda pa vzami novo ali pa rabljeno nekje, ker teh avtov je ko solate. Sem imel 1x primer, ko je avto preveč pil in je bil na koncu kriva povezava števec/plovec in je odčitavalo napačno vrednost
d4vid ::
Heh, menjalnik, se kar strinjam.
Pravtako več kot 3l več ne bo pil kar tako. Zaradi umazanega filtra sigurno ne.
Pravtako več kot 3l več ne bo pil kar tako. Zaradi umazanega filtra sigurno ne.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Unknown_001 ::
Heh, menjalnik, se kar strinjam.
Pravtako več kot 3l več ne bo pil kar tako. Zaradi umazanega filtra sigurno ne.
Res ne, ampak vse te malenkosti štejejo, ko imaš v avtomobilu vse naenkrat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Scorpia ::
Eni take streljate tukaj, da se vidi z lune, da ste "internetni" mehaniki in potem to berejo ljudje in mi na veliko pametujejo, da kar piše na internetu je pa vse res
@Scorpia: ker si menjal motorček prostega teka sedaj narediš +200km več? Si resen? Sploh veš kaj je to? slišal si škripajoč motorček?
Neon21, termostat je skoraj ziher fuč. Naredi še redni servis in to je to. V primeru, da ga heca kaka lambda pa vzami novo ali pa rabljeno nekje, ker teh avtov je ko solate. Sem imel 1x primer, ko je avto preveč pil in je bil na koncu kriva povezava števec/plovec in je odčitavalo napačno vrednost
Očitno je imel več veze, kot samo funkcijo prostega tega. Pri ta novejših tega ni. Tudi sam nisem verjel in vse drugo menjaval, dokler nisem še tega. Med vožnjo je avto rahlo cukal in nasplošno je nemirno deloval tudi pri višjih obratih.
////
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | števec temperature se ne dvigne?Oddelek: Na cesti | 8092 (7022) | hojnikb |
» | Nihanje temperature "motorja" (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41833 (37438) | kuvanasarma |
» | Peugeot 206 - Nasvet za servis?Oddelek: Na cesti | 11555 (10502) | hojnikb |
» | Obrati motorja v prostem tekuOddelek: Na cesti | 13030 (11771) | menjalnik |
» | Dvojni uplijač (fergazer)-poraba?Oddelek: Loža | 4940 (4296) | KTr1sk |