» »

Cestno prometni sistem ne deluje

Cestno prometni sistem ne deluje

konspirator ::

solatko je izjavil:

Včasih se je mladina učila na prevoznih sredstvih, ki so nepredelana zmogla od 25kW (spaček, ami, fičko) do kakšnih 50kW. Poleg tega, da so bila veliko bolj vodljiva (pač slabši pospeški, nižja končna hitrost, brez elektronskih pomagal,....), tudi niso bila komercialno varna - ni te vsak prepričeval, koliko varnih zvezdic ima.
Danes vsako vozilo zmore sorazmerno hitro preko 100 km/h, končno hitrost pa imajo le redki pod 160, frišni vozniki pa še manj prakse, kot smo je imeli mi (veliko mularije se je leta vozilo na črno - brez izpita), poleg tega pa nismo imeli telefonov, še radia ni imel vsak avto.

Prazen Berlingo po mestni obvoznici čisto lepo pelje okoli 160, kar je za razmere na tem odseku, čisto dovolj za tako štalo, kot se je zgodila. Tudi vsi kombiji gredo komot toliko.

Kaj če bi primerjal še razmerje Kw/masa prej in sedaj ?
Tudi z 25kW in malo maso se da divjati.
--

Glugy ::

http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...
In taki agresivneži imajo izpit. Banda. Sj ne vem kak bi to naredu ampak nekak bi bilo treba stroko povprašat kako zmanjšat delež tistih ki opravijo zdravniški izpit kljub temu da mentalno niso zreli.

Invictus ::

Saj ne moreš verjeti. Upam da ga naslednjič razbijejo ... Ko bodo brez koles ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AndrejO ::

Glugy je izjavil:

http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...
In taki agresivneži imajo izpit. Banda. Sj ne vem kak bi to naredu ampak nekak bi bilo treba stroko povprašat kako zmanjšat delež tistih ki opravijo zdravniški izpit kljub temu da mentalno niso zreli.

Jaz recimo ne vidim bistvene razlike med takšnim, ki se več ni mogel obvladati zaradi nekih kolesarjev, takšnim, ki se ne more več obvladati zaradi nekega traktorja in takšnim, ki se ne more oblvadati zaradi nekega avtomobila, ki vozi v skladu z omejitvami.

Takšni, ki se niso sposobni obvladati, so na cesti nevarni.

Edina razlika, ki jo vidim, je ta, da si takšni morda še upajo nastaviti pred kolo, da se bi "maščevali" kolesarju, nimajo pa jajc, da se bi tako nastavili pred hruško betona, potem pa pametujejo, kako so vsi drugi krivi, da so *oni* na cesti živčni in, da ne morejo prevzeti odgovornosti za *svoja* dejanja, če jim živci popustijo in gredo prehitevati kolono.

solatko ::

Tu je ena plat zgodbe, sem pa doživel tako skupino "profesionalnih" kolesarjev, ki so se vozili vzporedno, čez celo cesto, da mi je ob kratkem pritisku na hupo, za opozorilo, da naj se pomaknejo v vrsto, srednji pokazal finger in so se lepo peljali naprej, kot, da so edini v vesolju.
Možakarji stari med 40 in 50 let, v dresih curogonov, se niso pustili motit.

Imeli so veliko srečo, da meni živci ne popustijo nikol, nekdo drug pa bi jih odplaknil s ceste.
Delo krepa človeka

Invictus ::

Se strinjam solatko. Imaš cel kup debelih decov, ki so v 40+ letih nabavili oprijete drese in specialke, ter nimajo pojma o kulturi vožnje.

Da ne govorim, kako ogaben pogled je ženskam na tiste debele vampe v oprijetih cunjah ... Čisto nehumano ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Ne govorim o izgledu, temveč o obnašanju teh "profi" rekreativcev. V novinarski zapis utemeljeno dvomim, saj sem že nekaj krat na tej cesti zasledil, gruče kolesarjev, ki se ne zavedajo, da je to prometna cesta, za katero veljajo tudi predpisi o uporabi in obnašanju.
Seveda rumeni tisk praviloma na drugi strani ne preveri informacije, saj za senzacijonalno objavljanje, resnica ni dobrodošla.

Bolj se mi zdi trapasto, take novice objavljat v forumu v temi o cestno prometnem sistemu, ko lahko vsak dan vidimo v živo, koliko kolesarjev se reda drži (povprečno jih predpise krši več, kot voznikov).
Delo krepa človeka

AC_DC ::

Meni gredo na organ "profesionalni" kolesarji, ki vozijo vštric brez spremstva.Nisem še videl da bi jih policaji obravnavali.

http://www.zurnal24.si/kolesarji-varna-...

connel ::

Ni bilo ravno tako, kot je napisano v tem "članku". Na tvju je bil prispevek o tem, ta kolesar je krepko nakladal, pač v stilu senzacije, ki je tako popularna zadnje čase. Že brez nadaljevanja prispevka, kako je zgledal avto, se mi je zdelo, da krepko krepko pretirava.
Škode na avtu je pa bilo, hja, razbita luč, to je bilo to. Popravljam, razbit je bil delček stekla oz. plastike. Če bi poslušal samo tega kolesarja, bi moral njegov kolesarski kolega razbit najmanj pol avtomobila.

BorutK-73 ::

Kolo avtomobilu ne naredi velike škode. Sem že letel čez havbo ko mi je zaprl pot in se na avtu ni poznali nič, seveda moje kolo je bil nevozno, a mi je plačal popravilo ker je priznal da me je spregledal. Je pa to bilo pred cca 25 leti (da ne bo kdo telefonov in sms omenjal). Se pa strinjam z solatkom in Acdc da so včasih kolesarji zelo nesramni in se ne zavedajo kako so izpostavljeni napram voznikom v tono teškem vozilu.

Zgodovina sprememb…

Glugy ::

Jz ne vem kako je bilo to v resnici vidt in kaj se je v resnic dogajal ker me ni bilo tam, pa tud ne vem kako je bila zgodba predstavljena drugje..no zdej vem preko vas ampak ja pač kokr je bla pa tm v časopisu napisana je pa res tak grozljiv deloval. Lahko da je napihnjen možno. Nevem. V bistvu upam da je napihnjeno ker si ne želim tako agresivnih-nestrpnih voznikov v Sloveniji.

dj_uro ::

zanimivo, kako se govori samo o pravicah, o dolžnostih pa nič...
kolesar ima pravico to pa to, ima pravico to pa to.... kaj pa dolžnost??
eh, kolesar je šibkejši člen...

zato pa pazi nase jebemti, ne pa da izzivaš vse povprek misleč, da ti noben nič ne more...

isto motoristi (ampak to je za v drugo temo)...
pa da me ne boste zdaj napadli; z motorjem naredim 10kkm, z avtom 25kkm, s kolesom pa kakšen 1kkm/leto...
ampak pazim nase... in ne špilam šerifa na kolesu, kot radi ''ekstremni'' kolesarji = beri: vampeži, ali pa kasneje isti, ki so vamp zgubili v oprijetih oblekah, švicrutkah in kolesih za 2000eur + ...

se spomnim pred časom, pot škofja loka - železniki... nekje na nekem semaforju smo stali, pred mano pa črn terenec... Ker je kolesar že s težavo šel mimo mojega desnega ogledala, mimo terenčevega zagotovo ni mogel... in je šel pred mano na levo ter se ustavil ob terenčevem oknu ter z roko udaril po strehi... no v tistem trenutku je lastnik terenca odprl vrata, vžal kolesarja po zobeh in vrgel kolo na pločnik oz. travo... kdo je napak deloval in kdo je tu kreten? voznik avta?? ma daj no...

malo v razmislek...
verjamem pa, da tisti kolesar nikoli več ne bo kaj takšnega poizkusil... ali pa vsaj na terencih ne ;)
vw-klub.si

St235 ::

Samo ne glede na kakršnekoli okolišči je bilo ravnanje voznika nesprejemljivo in bi moralo bit sankcionirano s trajno prepovedjo uporabe kakršnegakoli lastnega prevoznega sredstva. Pri tem je popolnoma irelavatno ali so v zgodbi vključeni kolesarji, motrotisti ali marsovci. Takšno ravnaje sodi v kategorija poskusa umora in bi kot takšno moralo bit tudi obravnavano. Normalnemu človeku lahko kolesar tisočkrat pokaže sredinec pa ga zato ne bo povozil. Na cesti ima svako jakih budal, ki si domišljako kake so njihove pravice pa to še vedno ni opravičilo, da bi kdorkoli kogarkoli namenoma oviral ali poškodoval.

Invictus ::

Če se že gremo zgodbice, tukaj ena ...

Kolona od Ljubljane proti Medvodam. Voznik je blendal nekomu pred njem, ker se mu je zdel prepočasen in pizdil v svojem avtu. Voznik pred njim zapelje na avtobusno postajo in on za njim, ter oba stopita ven.

Oni spredaj potegne pištolo in tega drugega, ki je pizdil, lepo ustreli v stegno in se odpelje naprej.

Kako se je končalo ne vem, ampak mislim da tistega spredaj niso nikoli dobili. Ker se ustreljeni ni spomnil niti vrst avta. Tako da imaš na cesti res cel kup idiotov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AndrejO ::

dj_uro je izjavil:

se spomnim pred časom, pot škofja loka - železniki... nekje na nekem semaforju smo stali, pred mano pa črn terenec... Ker je kolesar že s težavo šel mimo mojega desnega ogledala, mimo terenčevega zagotovo ni mogel... in je šel pred mano na levo ter se ustavil ob terenčevem oknu ter z roko udaril po strehi... no v tistem trenutku je lastnik terenca odprl vrata, vžal kolesarja po zobeh in vrgel kolo na pločnik oz. travo... kdo je napak deloval in kdo je tu kreten? voznik avta?? ma daj no...

Kolesar je storil prekršek. Oseba iz terenca je storila kaznivo dejanje.

Relativna stopnja kretenskosti mislim, da je iz tega kristalno jasna.

dj_uro je izjavil:

malo v razmislek...
verjamem pa, da tisti kolesar nikoli več ne bo kaj takšnega poizkusil... ali pa vsaj na terencih ne ;)

Jaz pa upam, da je kolesar po plačilu 20 EUR za prekršek, ki ga je storil, od nasilnega kretena izterjal tudi celotno škodo za duševne muke, ki jih je pretrpel kot žrtev njegovega nasilja. Recimo kakšnih 2000 EUR po slovenskih standardih. Za kretena pa upam tudi to, da se je zamislil nad svojim temperamentom med opravljanjem družbeno koristnega dela, ki mu je bilo dosojeno na koncu kazenskega postopka.

V vsakem primeru takšnim "short fuse" kretenom ni varno za dati upravljati vozila v javnem prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Invictus ::

AndrejO je izjavil:


V vsakem primeru takšnim "short fuse" kretenom ni varno za dati upravljati vozila v javnem prometu.

Potem bi tudi kolesarju morali vzeti kolo. Ker tudi on nima kaj tolči po avtih. "short fuse" velja tudi zanj. Kakšen je potem šele v avtu ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Večina prometnih udeležencev se obnaša glede na to, v kateri vlogi trenutno je - voznik; motorist; kolesar ali pešec. V momentu pozabi, kako kolne obnašanje drugih, ko se nahaja v drugem agregatnem stanju.

Smo pač samo ljudje.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Invictus je izjavil:

AndrejO je izjavil:


V vsakem primeru takšnim "short fuse" kretenom ni varno za dati upravljati vozila v javnem prometu.

Potem bi tudi kolesarju morali vzeti kolo. Ker tudi on nima kaj tolči po avtih. "short fuse" velja tudi zanj. Kakšen je potem šele v avtu ?

Brez skrbi, da ta kolesar vozi tudi avto in se obnaša tam enako.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

AndrejO ::

Tisti trenutek, ko zaradi nesposobnosti samoobvladovajne postane očitno nevaren okolici (torej, če svoje psihične težave rešuje z nasiljem), tudi njemu več ni varno za dati upravljati vozilo v javnem prometu.

Opisan dogodek ni navedel ničesar, po čemer se bi dalo sklepati, da je bil kolesar nevaren okolici. Kvečjemu sam sebi.

dj_uro ::

če se tvoj komentar, AndrejO nanaša na mojo zgodbico, potem slabo bereš...
Kolesar je bil nevaren okolici v tistem trenutku, ko je izgubil živce, ker ni mogel ilegalno prehitevati kolone stoječih vozil po desni...
Tvoje razmišljanje o kretenih ne pije vode povsem 100% ;)
vw-klub.si

AndrejO ::

Oprosti, da moram "kanalizirati" jypetove izjave, ampak kolesar je z opisanim početjem "ogrožal" voznike približno toliko kot mušica, ki se ti razlima na vetrobranskem steklu.

Morda bi bolj verjel tvoji teoriji o ogrožanju drugih, če bi s seboj v nahrbtniku peljal 800kg macolo. Kakor je bilo vse skupaj opisano, je ogrožal sebe in ego nekoga, ki je bil zaradi grobe žalitve pleha pripravljen uporabiti fizično silo do te mere, da je storil kaznivo dejanje.

dj_uro ::

nič hudega, bomo oprostili... torej zagovarjaš kolesarjevo početje; beri: izguba živcev in udar po plehu, kar lahko povzroči nemalo finančnih posledic lastniku avtomobila le in zgolj za to, ker ni mogel, pa se že spet ponavljam, nepravilno prehitevati po desni?

zanimivo... torej ne enačiš udarca kolesarja po plehu (morda celo z večjo silo kot jo je kasneje prejel) z udarcem voznika po ''nosu''?
in za ogrožanje drugih, po tvoji ''praksi'' zadostuje šele 800kg macola, da sploh lahko kaj škode narediš...

še tole: ogrožanje EGA, ker ti nekdo drug naredi škodo po lastnini... je res tu velik faktor oškodovančev EGO?
ne vem koliko si star, niti me to ne zanima; včasih, še v jugi so s pestmi/pa boš že spet rekel primitivno/ rešili marsikateri ''nerešljiv'' problem... pa so vsi ''potegnili'' nekaj iz tega... danes bi pa samo gledali na pravice, nikakor pa ne na dolžnosti... pa se že spet ponavljam...

je to početje smotrno? - komu se boš ti ''žalil'', če te bo napadla 140kg gorila in te z enim udarcem spravila v nenačrtovani počitek na trdni podlagi, morda na tleh? - ali ne bi raje zadržal tega v sebi in človeka obvozil, pa si zapel Tam kjer murke cveto...

;)
vw-klub.si

Glugy ::

Jz zelo preprosto razmišljam: tist ki je agresivn pa če je kolesar al pa voznik al pa katerikoli ki se agresivno odzove na obnašanje drugih nima kej delat na cesti. Če ti nekdo udari po avtomobilu in ti povzroči škodo imaš za to policijo. Ne morš zdej ti še dodajat olja na ogenj z svojo agresijo nazaj.

AndrejO ::

dj_uro je izjavil:

nič hudega, bomo oprostili... torej zagovarjaš kolesarjevo početje; beri: izguba živcev in udar po plehu, kar lahko povzroči nemalo finančnih posledic lastniku avtomobila le in zgolj za to, ker ni mogel, pa se že spet ponavljam, nepravilno prehitevati po desni?

Ničesar ne zagovarjam, samo pojasnjujem, da kolesar po opisu ni nikogar ogrožal in ni storil ničesar, kar bi terjalo tako drastičen silobran, kot je bil opisan. Normalni ljudje spore okoli svoje lastnine ne rešujejo s kaznivimi dejanji.

dj_uro je izjavil:

zanimivo... torej ne enačiš udarca kolesarja po plehu (morda celo z večjo silo kot jo je kasneje prejel) z udarcem voznika po ''nosu''?
in za ogrožanje drugih, po tvoji ''praksi'' zadostuje šele 800kg macola, da sploh lahko kaj škode narediš...

Že zakon jih ne enači, zakaj bi jih potem jaz?

dj_uro je izjavil:

še tole: ogrožanje EGA, ker ti nekdo drug naredi škodo po lastnini... je res tu velik faktor oškodovančev EGO?

Če nekdo odreagira tako, da fizično obračuna z drugim človekom, potem je zelo malo možnih razlogov za takšno ravnanje. Večina se jih zoži na "prenapihnjen ego".

dj_uro je izjavil:

ne vem koliko si star, niti me to ne zanima; včasih, še v jugi so s pestmi/pa boš že spet rekel primitivno/ rešili marsikateri ''nerešljiv'' problem... pa so vsi ''potegnili'' nekaj iz tega... danes bi pa samo gledali na pravice, nikakor pa ne na dolžnosti... pa se že spet ponavljam...

Dovolj sem star, da sem v življenju videl že preveč nepotrebnega nasilja.

Moji podatki so sicer javni.

dj_uro je izjavil:

je to početje smotrno? - komu se boš ti ''žalil'', če te bo napadla 140kg gorila in te z enim udarcem spravila v nenačrtovani počitek na trdni podlagi, morda na tleh? - ali ne bi raje zadržal tega v sebi in človeka obvozil, pa si zapel Tam kjer murke cveto...

Verjetno se je enako spraševal tudi kolesar, ko ga je napadla takšna 140kg gorila.

Sam pa vem, da se bi potem ta gorila spraševala zakaj točno mora plačevati odvetnika, da se v kazenskem postopku zagovarja zaradi k.d. nasilništva, morda pa še zaradi povzročitve lahke telesne poškodbe.

Ravno tako tudi dvomim, da je morebiten strošek lakiranja višji od odškodnine, ki jo bi terjal zaradi takšnega napada.

Mehmed ::

AndrejO je izjavil:

Oprosti, da moram "kanalizirati" jypetove izjave, ampak kolesar je z opisanim početjem "ogrožal" voznike približno toliko kot mušica, ki se ti razlima na vetrobranskem steklu.

Morda bi bolj verjel tvoji teoriji o ogrožanju drugih, če bi s seboj v nahrbtniku peljal 800kg macolo. Kakor je bilo vse skupaj opisano, je ogrožal sebe in ego nekoga, ki je bil zaradi grobe žalitve pleha pripravljen uporabiti fizično silo do te mere, da je storil kaznivo dejanje.


AndrejO je izjavil:

Tisti trenutek, ko zaradi nesposobnosti samoobvladovajne postane očitno nevaren okolici (torej, če svoje psihične težave rešuje z nasiljem), tudi njemu več ni varno za dati upravljati vozilo v javnem prometu.

Opisan dogodek ni navedel ničesar, po čemer se bi dalo sklepati, da je bil kolesar nevaren okolici. Kvečjemu sam sebi.


A ti to resno? Soferja, ki je sicer naredil kaznivo dejanje, ampak nic v zvezi s prometom, bi ekstra kaznoval s prepovedjo udejstvovanja v njem.
Kolesarja, ki je dobesedno s kolesa sel narediti to pa ne?

Pa ceprav sta oba ravnala v jezi? S tem da kolesarjeva jeza je izhajala iz prometa, ker mu nekaj v njem ni bilo vsec. Soferjeva je pa izzvana s kolesarjevim ravnanjem, spet nic prometnega vmes?

A smo v jypetovi soli dvojnih meril mogoce?

krneki0001 ::

Tukaj bi rekel, da kvečjemu kolesar ni za v promet, ker je v jezi začel uničevati tujo lastnino. Voznik jo je samo branil.

dj_uro ::

sama posploševanja, neki neutemeljeni argumenti in mlatenje prazne slame... škoda obrabe tipk na tipkovnici ;)
AndrejO, čigar podatki so javni, umikam se iz najine ''debate'', ker pelje nikamor...
kot sta že soforumaša nad menoj omenila, ni krivda v vozniku, temveč v kolesarju... Voznik je pač imel slab dan in je storil, kar je pač storil... morda tudi branil premičnino... kaj pa veš... ne zagovarjam nasilja, vendar včasih pride prav...
posebej ob vseh teh pezdetih po svetu... ;)
vw-klub.si

AndrejO ::

Mehmed je izjavil:

A ti to resno? Soferja, ki je sicer naredil kaznivo dejanje, ampak nic v zvezi s prometom, bi ekstra kaznoval s prepovedjo udejstvovanja v njem.


Kdor se obnaša tako, da je pripravljen zaradi lastnega nezadovoljstva fizično obračunati z drugo osebo, je okolici nevaren. Če pri tem upravlja še več kot tono težak nevaren predmet, jaz menim, da na račun tega ne bi smel obdržati tega privilegija.

Ne pozabi, da je imeti možnost vožnje privilegij in ne neka "ustavna pravica", kot se nekaterim za volanom to očitno dozdeva.

dj_uro je izjavil:

Voznik je pač imel slab dan in je storil, kar je pač storil...

A res? Torej bo naslednjič, ko bom imel slab dan, popolnoma razumljivo, da razbijem gobec prvi osebi, ki jo vidim početi nek prekršek v prometu, ne glede na to, da ne ogroža nikogar drugega, razen sebe.

Nak. Če ima nekdo težave z oblvadovanjem svojih impulzov, potem bi si želel, da bi država poskrbela, da v posest ali upravljanje ne dobi predmetov s katerimi bi lahko resno ogrožal življenja drugih, kadar bi pač imel trenutek šibkosti in slab dan. Slovenija tega z vozili sicer ne počne, ampak dam roko v ogenj, da bi bil tudi promet mnogo bolj umirjen, če bi to počela.

Morda bo bolje potem, ko bodo postala avtonomna vozila standard, ročno upravljana pa luksuz. Potem bo bolj očitno, kaj točno je privilegij in kaj točno je pravica.

Mehmed je izjavil:

Kolesarja, ki je dobesedno s kolesa sel narediti to pa ne?

Nikogar ni ogrožal.

Mehmed je izjavil:

Pa ceprav sta oba ravnala v jezi? S tem da kolesarjeva jeza je izhajala iz prometa, ker mu nekaj v njem ni bilo vsec. Soferjeva je pa izzvana s kolesarjevim ravnanjem, spet nic prometnega vmes?

Izraz kolesarjeve jeze se je končal pri relativno neškodljivem ropotoanju. V najslabšem možnem primeru vseh primerov, bi lahko bilo nekaj pleha rahlo poškodovanega.

Izraz šoferjeve jeze se je že začel na točki kaznivega dejanja.

Dokler to zakon razlikuje, bom tudi jaz to razlikoval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

dj_uro ::

oprosti, sem sicer napisal, da zaključujem ampak... samo še tole:

se ti norca delaš ali samo ne znaš dovolj podrobno brat?
- v katerem primeru kolesar NE OGROŽA???
- kolesar je naredil relativno neškodljivo ropotanje? - nekaj pleha rahlo poškodovanega?

naslednjič, ko boš imel slab dan in ko ti bo nekdo vlomil v stanovanje ter ti npr. ukradel 60 inčno plazmo v vrednosti x000eur ga z veseljem na gobec rukni... ampak tudi v tem primeru nobenega ne ogroža, mar ne?

predvidevam, da nisi ravno avto fahrer... te razumem...
vw-klub.si

AndrejO ::

dj_uro je izjavil:

oprosti, sem sicer napisal, da zaključujem ampak... samo še tole:

Ne opravičuj se, če z opravičilom ne misliš resno.

dj_uro je izjavil:

se ti norca delaš ali samo ne znaš dovolj podrobno brat?

Včasih se res vprašam kaj bi nekateri radi dokazali s takšnimi izjavami.

dj_uro je izjavil:

- v katerem primeru kolesar NE OGROŽA???

Rad bi videl scenarij, kjer bo ravnanje kolesarja v koloni pred semaforjem kakorkoli ogrozilo voznika ali kateregakoli potnika v SUV. Ali pa kateremkoli osebnem vozilu. Ali pa kar v Smartu, da ne bomo okolišili glede velikosti osebnega vozila.

dj_uro je izjavil:

- kolesar je naredil relativno neškodljivo ropotanje? - nekaj pleha rahlo poškodovanega?

Dovoli, da te citiram:

dj_uro je izjavil:

in je šel pred mano na levo ter se ustavil ob terenčevem oknu ter z roko udaril po strehi...

Če svojo zgodbo naknadno še dodatno razširjaš, da bi s tem "dokazal" svoj prav, potem dokazuješ samo to, da ne znaš podati informacij.

dj_uro je izjavil:

naslednjič, ko boš imel slab dan in ko ti bo nekdo vlomil v stanovanje ter ti npr. ukradel 60 inčno plazmo v vrednosti x000eur ga z veseljem na gobec rukni... ampak tudi v tem primeru nobenega ne ogroža, mar ne?

Nazadnje sem imel slab dan, ko mi je vlomilec naredil za x000 EUR škode, pa zaradi tega nisem čutil nikakršne potrebe, da bo komu razbil gobec. Zadoščala mi je prijava k.d.

Me pa zanima v katerem svetu bo kolesar s svojim potrkavanjem po strehu SUV-a naredil za 100 EUR škode, kaj šele x000.

Mislim, da so nekateri čisto preveč obremenjeni z neko fiktivno vrednostjo svojega pleha. Na treh avtih, katerih lastnik sem bil do sedaj, sem moral že nekajkrat popravljati škodo, ki so mi jo naredili nesposobni kreteni, ki so mi jih na parkingih butali z vrati ali pa podrgnili ob uvozu/izvozu. Vedno sem imel zaradi njih slab dan. Nikoli nisem imel potrebe, da bi z njimi fizično obračunal.

Je pa bilo tistih nekaj, ki sem jih pri temu zalotil, na koncu zelo nesrečnih. Večina zaradi zavarovalnice, en zelo "pameten" pa tudi zaradi globe, ki doleti povzročitelja nesreče, ki pobegne iz kraja prometne nesreče.

dj_uro je izjavil:

predvidevam, da nisi ravno avto fahrer... te razumem...

Trenutno imam dva avta. Enega zgolj in izključno za rekreativno vožnjo s čim več ovinki od točke A do točke A. Če boš malo pobrskal po mojih preteklih objavah, boš ugotovil, da mi brezhiben izgled pleha pomeni več, kot pa so nekateri pripravljeni dati za cel avto.

Pa me še vedno ni prijelo, da bi komu razbil gobec.

krneki0001 ::

AndrejO je izjavil:



dj_uro je izjavil:

Voznik je pač imel slab dan in je storil, kar je pač storil...

A res? Torej bo naslednjič, ko bom imel slab dan, popolnoma razumljivo, da razbijem gobec prvi osebi, ki jo vidim početi nek prekršek v prometu, ne glede na to, da ne ogroža nikogar drugega, razen sebe.

Nak. Če ima nekdo težave z oblvadovanjem svojih impulzov, potem bi si želel, da bi država poskrbela, da v posest ali upravljanje ne dobi predmetov s katerimi bi lahko resno ogrožal življenja drugih, kadar bi pač imel trenutek šibkosti in slab dan. Slovenija tega z vozili sicer ne počne, ampak dam roko v ogenj, da bi bil tudi promet mnogo bolj umirjen, če bi to počela.


hmm, kolesar je napadel njegov avto. Kdo sedaj ne brzda svojih impulzov? Tip je pa stopil ven in kolesarja usekal. In čisto prav je naredil. Ker že kolesar ni obvladoval svojih impulzov. Osebno, če meni kolesar po avtu udari za brez veze, tudi stopim ven in ga nokautiram. Po mojem avtu smem tolči samo jaz in izključno jaz, pa noben drug. Še posebaj ne kolesar, ki ne brzda svojih impulzov. Pa čeprav je moj avto vreden verjetno 3x manj kot kolo takega kolesarja.

AndrejO ::

Joj, "napadel njegov avto". Kdo je tukaj koga ogrožal? Nihče nikogar. Bi lahko poškodoval njegov sveti pleh? Ja, lahko. Se to rešuje z metodo "na gobec"? Nikoli.

Vsi vi, gospoda amaterski boksarji, upajte, da si ne boste nekega dne odgriznili roke, ko boste s kazensko kartoteko in pogojno kaznijo gledali kako vam nek kolesar ropota po havbi. Kajti, če vam bo tudi takrat kaj "popustilo", boste končali v zaporu.

Vsaj za nekaj časa bo okolica pred vami varna.

dj_uro ::

kolega nebivedu... pusti ga... kvazi ljubitelj pleha ima svoja prepričanja, katera najbrž/morda? v njegovih očeh niti niso sporna... ;)
vw-klub.si

AndrejO ::

Če so sporna za enega, ki se mu zdi OK, da je nekdo dobil "po gobcu", drugi pa prostodušno prizna, da bi tudi sam koga "nokautiral", potem se obema zahvaljujem za kompliment.

Nikakor si ne bi želel, da bi si kdo mislil, da težav z okolico nisem sposoben reševati na civiliziran način.

krneki0001 ::

AndrejO je izjavil:

Joj, "napadel njegov avto". Kdo je tukaj koga ogrožal? Nihče nikogar. Bi lahko poškodoval njegov sveti pleh? Ja, lahko. Se to rešuje z metodo "na gobec"? Nikoli.

Vsi vi, gospoda amaterski boksarji, upajte, da si ne boste nekega dne odgriznili roke, ko boste s kazensko kartoteko in pogojno kaznijo gledali kako vam nek kolesar ropota po havbi. Kajti, če vam bo tudi takrat kaj "popustilo", boste končali v zaporu.

Vsaj za nekaj časa bo okolica pred vami varna.


Vseeno je kolesar tisti, ki je prvi izgubil živce in začel tolči po avtu. Ni važno, če ni nič naredil, verjetno le možnosti ni imel, drugače bi verjetno več uničil, pa je bil avto pretrd oreh. In tak človek je tisti, ki je problematičen v prometu. Ne voznik, ki je ven stopil in ga umiril. Sicer na način, kot je to znal, ampak očitno ga je umiril, ker kolesar potem ni več tolkel po avtu.

In kot sem že povedal, po lastnini drugih nima kaj tolči. Če je že živčen, naj svoje kolo prime, pa naj ga vrže v grabn. Ne pa da tolče po lastnini drugih.

Zgodovina sprememb…

Mehmed ::

AndrejO je izjavil:


Kdor se obnaša tako, da je pripravljen zaradi lastnega nezadovoljstva fizično obračunati z drugo osebo, je okolici nevaren. Če pri tem upravlja še več kot tono težak nevaren predmet, jaz menim, da na račun tega ne bi smel obdržati tega privilegija.

Jst v tem opisu ne najdem soferja. Ni ne pristopil kolesarju iz lastnega nezadovoljstva (to je bil kolesar), niti je avto igral vlogo, ker pac se ni on spravil z avtom izrazat nejevoljo (enostavno je bil v avtu, ko se je nekdo drug to odlocil).



AndrejO je izjavil:


Ne pozabi, da je imeti možnost vožnje privilegij in ne neka "ustavna pravica", kot se nekaterim za volanom to očitno dozdeva.

Privilegij, ki ga dobis, ko izpolnis dolocene pogoje. In obdrzis, dokler izpolnjujes dolocene pogoje. V glavnem povezane z zdravjem pa prometnimi predpisi.

AndrejO je izjavil:

Če ima nekdo težave z oblvadovanjem svojih impulzov, potem bi si želel, da bi država poskrbela, da v posest ali upravljanje ne dobi predmetov s katerimi bi lahko resno ogrožal življenja drugih, kadar bi pač imel trenutek šibkosti in slab dan. Slovenija tega z vozili sicer ne počne, ampak dam roko v ogenj, da bi bil tudi promet mnogo bolj umirjen, če bi to počela.

Prav. Samo da smo na jasnem, tole so cisto tvoje osebne preference. In jaz na ta seznam kriterijev za udelezbo v prometu dodajam povsem brezmadezno kartoteko. Pod to mislim tudi kazni za prevec nabranih gob. Aja pa poravnane davcne obveznosti.
Zakaj? Jah ker mi folk, ki ne zmore najbolj enostavnih pravil spostovat ne vzbuja dovolj zaupanja za na cesto. Ker jih je tam le vec naenkrat v igri. Predvsem pa zato, ker si zmisljujem kot ti, pa ne rabi imeti smisla.
In vsak za menoj bo upravicen dodati svojo skupino na seznam, sej ni da imamo kake kriterije ane.


AndrejO je izjavil:

Izraz kolesarjeve jeze se je končal pri relativno neškodljivem ropotoanju. V najslabšem možnem primeru vseh primerov, bi lahko bilo nekaj pleha rahlo poškodovanega.

Izraz šoferjeve jeze se je že začel na točki kaznivega dejanja.

Dokler to zakon razlikuje, bom tudi jaz to razlikoval.


No no, v najslabsem moznem primeru bi slo za kaznivo dejanje poskodovanja tuje stvari.
Ti si pac privzel, da ima vse kar je kolesar naredil minimalne posledice, kar je sofer pa maksimalne, da lahko iz tega ven izpeljes ta nesorazmerje med akcijo pa reakcijo. Cisto lahko je situacija tudi obrnjena pa je avto utrpel vecje poskodbe od kolesarja, samo dejmo se ne vtikat v ta scenarij, ker nam zjebe te tocke ane.
Pa hecna stvar, ta isti zakon, s katerim bi se spravil nad soferja ima pri vseh teh poskodbah tudi predviden scenarij in posledicno nizje kazni za takrat, ko te kdo izzove.
Ker je zakonodajalec bil dovolj priseben in je uposteval, da bo vcasih kak kolesar sprovociral koga v neprimerno reakcijo in ni vsak, ki se narobe odzove en divjak nezmozen kontrolirat svoje impulze.

Neverjetno, vem.

AndrejO ::

Mehmed je izjavil:


AndrejO je izjavil:


Ne pozabi, da je imeti možnost vožnje privilegij in ne neka "ustavna pravica", kot se nekaterim za volanom to očitno dozdeva.

Privilegij, ki ga dobis, ko izpolnis dolocene pogoje. In obdrzis, dokler izpolnjujes dolocene pogoje. V glavnem povezane z zdravjem pa prometnimi predpisi.

Slab "impulse control" gledam kot zdravstveno težavo. Ljudje, ki imajo to omejitev, jim je V Sloveniji tudi kaj drugega že prepovedano in upravljanje nevarnih predmetov s katerimi lahko okolico resno ogrozijo bi IMO lahko padlo v to kategorijo, skupaj z ostalimi zdravstvenimi težavami, ki v to skupino že padejo.

Mehmed je izjavil:

Prav. Samo da smo na jasnem, tole so cisto tvoje osebne preference. In jaz na ta seznam kriterijev za udelezbo v prometu dodajam povsem brezmadezno kartoteko. Pod to mislim tudi kazni za prevec nabranih gob. Aja pa poravnane davcne obveznosti.

Zdravstveno stanje nekako ne zapade pod "brezmadežno kartoteko". Lahko pa se pogovarjava, če je oseba s prehladom in z 39C vročine primerna za varno upravljanje vozila.

Mehmed je izjavil:

Zakaj? Jah ker mi folk, ki ne zmore najbolj enostavnih pravil spostovat ne vzbuja dovolj zaupanja za na cesto. Ker jih je tam le vec naenkrat v igri.

Nezmožnost obvladovanja takšnih impulzov ima svojo diagnostično šifro v DSM-5. Kot znano bolezensko stanje to presega zgolj sposobnost spoštovanja pravil. Predstavlja dejansko klinično preverljivo nezmožnost nadzora nad lastnimi dejanji.

Mehmed je izjavil:

Predvsem pa zato, ker si zmisljujem kot ti, pa ne rabi imeti smisla.
In vsak za menoj bo upravicen dodati svojo skupino na seznam, sej ni da imamo kake kriterije ane.

Jaz sem svoje (resda fantastične) želje omejil na nekaj, kar je zdravstveno stanje, ki se ga lahko diagnosticira in IMO ne odstopa bistveno od npr. neurejenega diabetesa.

Mehmed je izjavil:


No no, v najslabsem moznem primeru bi slo za kaznivo dejanje poskodovanja tuje stvari.

Z roko? OK, človek se bi moral že kar resno potruditi, da bi lahko z udarcem roke naredil dovolj škode na plehu, da se bi to lahko kvalificiralo kot k.d. Ampak recimo, da je možno. In recimo tudi, da se je to zgodilo. Reakcija je še vedno bila nesorazmerna in takšnih neumnosti se ne rešuje "po teksaško".

Mehmed je izjavil:

Ti si pac privzel, da ima vse kar je kolesar naredil minimalne posledice, kar je sofer pa maksimalne, da lahko iz tega ven izpeljes ta nesorazmerje med akcijo pa reakcijo.

Hm. V bistvu sem gledal samo to, kar je napisano, da je kolesar storil in to, kar je napisano, da je storila oseba iz vozila. Nobenega raztegovanja ni tukaj. Reakcija bi bila upravičena zgolj in samo pod pogojem, da se bi šofer branil pred enako silo. Pa se ni. In zati ni imel nikakršne pravice reagirati s takšno stopnjo sile.

Nesorazmerje je nastopilo že na tej točki. Človek se ne zna skontrolirati, da bi poklical policijo (pa da vidimo to poškodbo pleha, mar ne), se tudi ne zna skontrolirati, da bi preveril, če je pleh poškodovan, ampak je sposoben v nabalu besa najprej s pestmi podreti človeka.

Mehmed je izjavil:

Cisto lahko je situacija tudi obrnjena pa je avto utrpel vecje poskodbe od kolesarja, samo dejmo se ne vtikat v ta scenarij, ker nam zjebe te tocke ane.

Za ugotavljanje takšnih svari imamo Policijo.

Edina točka, ki te bi zjebala je to, da Policija verjetno ne bi niti s prstom mignila, če bi jo kdo klical, ker mu je kolesar "z roko udaril po plehu". Verjetno bi moral dodati še najmanj to, da mu je pleh poškodoval. Ampak to bi moral človek prej že pogledati, preden se bi odločil vzeti pravico v svoje roke.

Kar mislim, da zadeve postavi v kar pravilno perspektivo.

Mehmed je izjavil:

Pa hecna stvar, ta isti zakon, s katerim bi se spravil nad soferja ima pri vseh teh poskodbah tudi predviden scenarij in posledicno nizje kazni za takrat, ko te kdo izzove.

Seveda obstajajo olajševalne okoliščine in seveda si mislim, da bi bila kazen zgolj pogojna.

Bi pa nasilnež še vedno dobil kazensko kartoteko in "opozorilo", da bo v primeru ponovitve ostal za rešetkami. IMO, ni ga boljšega recepta za učenje samokontrole, kot to, da ti nekdo reče, da greš avtomatično v zapor, če ti še kdaj kaj "film poči".

Trololololol ::

Takemu je itak vseeno, če gre v zapor. Dal si je duška, ko so mu počili živci. Naloga opravljena, WELL DONE.

Mehmed ::

Ti si se tega narobe lotil. Sej ti brez tezav pritrdim, da folk, ki se ne zmore kontrolirat ne sodi na cesto.
Problem je da ta sofer ni najbolsi primerek za dokazovanje tega. Prevec na silo izpade vse skupaj.
Se huje je pa, ce skusas ene lastnosti skupne obema pripisovati drugemu, ceprav so pri prvem tok bolj izrazene.

Enostavno ni dober primer za to kar skusas doseci. Treba je biti ful pristranski, zamizati na eno oko, dvojne kriterije za obravnavat pa se kaj. Pa se vedno izpade posiljeno. Raje pocakaj kak dan, sej zgodb o debilih, ki nas sami od sebe skusajo zrinit s ceste je kolikor hoces.

jype ::

Pa ne pozabite, da jype nikoli ne izvaja nasilja nad drugimi, ampak avtomobile vedno varno obvozi, ker je na kolesu dovolj ozek, da mu to brez težav znese.

AndrejO ::

Mehmed je izjavil:

Ti si se tega narobe lotil. Sej ti brez tezav pritrdim, da folk, ki se ne zmore kontrolirat ne sodi na cesto. Problem je da ta sofer ni najbolsi primerek za dokazovanje tega. Prevec na silo izpade vse skupaj.

Da. Pretepanje na cesti zaradi ropotanja po strehi je res preveč na silo in nasilno. Popvrečen Slovenec si da duška s trobljo, kazanjem prstov in izdatnim verbalnim obkladanjem.

Mehmed je izjavil:

Se huje je pa, ce skusas ene lastnosti skupne obema pripisovati drugemu, ceprav so pri prvem tok bolj izrazene.

Morda bi razmišljal drugače, če bi kolesar iz žepa potegnil kladivo in z njim potrkal po plehu. Temu se reče delanje škode. Ropotanja z roko pač ne vidim kot delanje škode, temveč kot delanje hrupa.

Mehmed je izjavil:

Enostavno ni dober primer za to kar skusas doseci.

Kaj pa skušam "doseči"?

Mehmed je izjavil:

Treba je biti ful pristranski, zamizati na eno oko, dvojne kriterije za obravnavat pa se kaj.

Kakšne dvojne kriterije? Nekdo, ki mu med upravljanjem osebnega vozila popustijo živci ima pod nadzorom cca. 1000kg težak predmet, pa sebe nima pod nadzorom. Nekdo, ki mu med upravljanjem kolesa popustijo živci ima pod nadzorom cca. 12kg težak predmet. Sam v tem vidim bistveno razliko.

Bi bilo potrebno kolesarja povprašati po zdravju? Seveda, samomorilne tendence tudi niso dobre za na cesto. Ampak ni bil kolesar tisti, ki se je lotil fizično obdelovati sočloveka, ker mu nekaj ni bilo všeč.

Razen če kdo čisto resno verjame, da bo nekdo, ki z roko potolče po strehi, dejansko povzročil kakšno škodo. Srsly? Za delanje škode imajo kolesarji na voljo balance, pedala, ključe, ključavnice in kar je še ostale priročne kolesarske krame. Ne pa roko. Ko smo že pri nekem mižanju na vse tri oči. Ravno tako se za delanje škode ne meri na "pleh", ampak na luči in ogledala, kot ti bo to vedel povedati vsakdo, ki je že bil žrtev vandalov na kakšnem parkirišču.

Mehmed ::

Oba sta udelezenca v prometu.
Prvi je imel izpad, ker mu nekaj v prometu ni bilo vsec.
Drugi je reagiral na provokacijo.

Prvi je na licu mesta dokazal, da ne sodi v promet.
Drugemu je treba prvo ocitati, da se pusti sprovocirati, nato pa iz tega izpeljati, da ne sodi na cesto.

Ti nimas zadrzkov gledati prvega na cesti, drugi je tisti, ki te moti. Prav. Jst ne bom besede vec zapravu za to nesmiselno debato.

Glugy ::

Jemat pravico v svoje roke je samo po sebi neprimerno. Ker ko človek jemlje pravico v svoje roke se naredijo največja grozodejstva. Lahko da se začne z malenkostjo ampak prej al slej pride do česa več. Še posebej če svoje dejanje po takem ravnanju zagovarjaš. Policijo in sodstvo imamo za pravico, drugač si bi lahko vsak svojo pravico delal. Potem ne rabmo sodstva pa policije če bo zdej kr vsak lahk pravico v svoje roke si vzel. Sam potem se bomo pobil.

jype ::

Po strehi se potolče tut ko so vsi varno spravljeni v avto, da šofer ve, da lahko spelje, tako da temu ne bi rekel nasilje.

Ne verjamem, da lahko to označimo kot jemanje pravice v svoje roke.

AndrejO ::

Mehmed je izjavil:

Oba sta udelezenca v prometu.
Prvi je imel izpad, ker mu nekaj v prometu ni bilo vsec.
Drugi je reagiral na provokacijo.

Kar jaz vidim sta dva izpada. Enega za okolico nenevarnega, ki s svojim dejanjem ni nikogar ogrožal, in drugega, kjer je prišlo do neposrednega napada na telo.

Kako lahko to nekdo posploši v enko problematično, mi ne bo nikoli razumljivo. Kar je storil kolesar mi je primerljivo z obešanjem na hupo in glasnim kričanjem skozi odprto okno. Skrajno neprimerno, vendar v osnovi benigno.

Kar je storil voznik, je samo po sebi, brez kakršnegakoli dodatka, fizično nasilje nad sočlovekom.

Res je. Ni ti potrebno zapravljati besed, ker me boš težko prepričal, da je obnašanje, ki ne ogroža nikogar v isti kategoriji z izvršenim fizičnim napadom na telo.

m0LN4r ::

Men so enkrat padli trije divji kostanji z drevesa na streho avta, tik po tistem ko sem ga ugasnil.
Skor sm razbil tist 15meterski kostanj na licu mesta.
*Ena udarnina je še vedno vidna, če še enkrat srečam ta konstanj mu povem svoje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

krneki0001 ::

jype je izjavil:

Po strehi se potolče tut ko so vsi varno spravljeni v avto, da šofer ve, da lahko spelje, tako da temu ne bi rekel nasilje.

Ne verjamem, da lahko to označimo kot jemanje pravice v svoje roke.


Sej po gobcu se vsakega kolesarja užge tudi preventivno, da ne bo po strehah tolkel. Pa ne verjamem, da je to jemanje pravice v svoje roke. Samo preventiva pred idioti, ki bi radi napadali avtomobile. :))

AndrejO ::

m0LN4r je izjavil:

Men so enkrat padli trije divji kostanji z drevesa na streho avta, tik po tistem ko sem ga ugasnil.
Skor sm razbil tist 15meterski kostanj na licu mesta.
*Ena udarnina je še vedno vidna, če še enkrat srečam ta konstanj mu povem svoje.

Je bil udarec tako hud, da bi lahko ogrozil tvoje zdravje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

krneki0001 ::

AndrejO je izjavil:

Mehmed je izjavil:

Oba sta udelezenca v prometu.
Prvi je imel izpad, ker mu nekaj v prometu ni bilo vsec.
Drugi je reagiral na provokacijo.

Kar jaz vidim sta dva izpada. Enega za okolico nenevarnega, ki s svojim dejanjem ni nikogar ogrožal, in drugega, kjer je prišlo do neposrednega napada na telo.

Kako lahko to nekdo posploši v enko problematično, mi ne bo nikoli razumljivo. Kar je storil kolesar mi je primerljivo z obešanjem na hupo in glasnim kričanjem skozi odprto okno. Skrajno neprimerno, vendar v osnovi benigno.

Kar je storil voznik, je samo po sebi, brez kakršnegakoli dodatka, fizično nasilje nad sočlovekom.

Res je. Ni ti potrebno zapravljati besed, ker me boš težko prepričal, da je obnašanje, ki ne ogroža nikogar v isti kategoriji z izvršenim fizičnim napadom na telo.


Eno je akcija, drugo je reakcija. Če kolesar nebi udaril po strehi avta, jih nebi dobil na gobec. Torej kaj je sedaj reakcija. Voznik se je pač pustil sprovocirat, ampak v vsakem primeru je začel izzivati kolesar, ki je pač bedak in ni za v promet.

AndrejO ::

Vozniki se vsakodnevno pustimo sprovocirati. Ravno tako tudi kolesarji in pešci. Prva oseba množine. Razlika pa je, če to pomeni, da bo nekdo namenoma blokiral prosto pot drugemu, odtrgal svoj volan, se obesil na trobljo, glasno in nedvoumno nakazal primerjave z ostalimi člani živalskega kraljevstva ali pa, kako nezaslišano, tudi z roko udaril po plehu.

Nobena izmed teh vsakodnevnih reakcij ne eskalira v kakršnokoli delanje škode.

Če pa začne nekdo fizično obračunavati z drugim človekom, pa je meja še sprejemljivega prestopljena. Če se lahko normalno neprilagojena oseba še vedno vzdrži delanja škode, kaj šele fizičnega nasilja, pa me resnično skrbijo tisti posamezniki, ki tega zelo očino niso sposobni.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224091 (20481) facepalm
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38870003 (61723) BigWhale

Več podobnih tem