Forum » Na cesti » Cestno prometni sistem ne deluje
Cestno prometni sistem ne deluje
tomaz- ::
Imam takega kolega, ki se ima ravno tako za "vrhunskega" šoferja.. Relacija Kamnik-Ljubljana. Ko štarta, najprej vozi cca dva kilometra dobrih 30, da se motor ogreje.. Potem čez cca dva kilometra ob omejitvi 50 on pospeši na cca 40 do max 45.. Ko pride prvič izven naselja, se celo potrudi pospešiti do cca 65-70.. Vmes ga seveda prehiti vsaj nekaj avtomobilov. Potem pa - zanimivo: prideva do naslednje table za naselje in fant veselo dobrih 60-65 še naprej.. In počasi dohiti zadnjega, ki naju je prehitel. Ker se voznik, ki naju je PRAVILNO prehitel s cca 85 na uro izven naselja, reče: no, pa smo spet skupaj.. Vmes mu pa niti slučajno ni jasno, da je bil v prekršku, saj je lepo na pamet vozil 65 tam, kjer je voznik, ki naju je prehitel, PRAVILNO peljal po omejitvi 50km.. Seveda mu na naslednji ravnici, kjer je ponovno 90, ta spet lepo uide, hkrati pa zopet doživiva prehitevanje.. Bognedaj, da mu kaj rečeš, ker to pa ne, on je CAR.. Vsi drugi so divjaki.. Saj pravim, "fant" nima pojma o normalni dinamični vožnji po predpisih, saj jih krši več kot polovico časa.. Pa ne govorim o 75 na uro tam, kjer je omejitev 90. Govorim o tem, da tudi pri omejitvi 50 praktično več ne spusti hitrosti.. Za volanom sedi pa tako, kot večina takih šoferjev znalcev. Sedež absolutno preblizu pedalom in volanu, naslon pa tako pokonci, da bi ga airbag ubil, če se sproži.. Ker kao mora videt konec avtomobila.. Ja, je pa ravno tako zelo zelo glasen v šank debatah, kako vsi divjajo po cestah.. Skratka, nočna mora se je z njim peljat. Aja, pa ta "fant" je star toliko kot jaz , že krepko čez 40let.. In takih res vidiš kar precej po cestah. da ne pozabim prehitevanje koleasarjev: kakor se mu sprdne, enkrat rabi cel levi pas z aprehitevat, spet naslednjič ga malodane oplazi z desnim ogledalom. Seveda vsakič s smernikom, za katerega ga moraš potem opozoriti, da mu še vedno utripa po cca 200metrih vožnje.. Ampak on ne rabi opozorila, on je to vedel.. verjetno ima že pripravljen smerokaz za čez cca 9 kilometrov, ker bo tam zavijal levo..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()
tomaz- ::
Aja, pa da sploh ne bi začel o tovrstnih "vrhunskih" šoferjih na krožnih križiščih.. FAK, zna se peljat striktno po zunanjem robu, ne glede na to, na katerem izvozu bo izvolil odpeljati, seveda obvezno brez smernika.. Ne jebe on polne črte ali kaj podobnega.. Če je pas, je pas, talne oznake nimajo veze.. Se spomnim, ko so v Kamniku na duplici postavili fizične ovire na pasovih.. Prvič je zapeljal na pamet in se ustavil sredi križišča, ker seveda ni šlo več spreminjat pasu malo po domače.. zadaj seveda trobljenje, on pa takoj kurčit, kakšno sranje je pa zdej to po cesti.. A so butasti, da ti grejo postavit fizične razmejitve kar po sredini.. In seveda cel kup norcev za njim, ker trobijo.. Sicer je pa nekaj res.. Ko pred seboj fašeš avto oziroma voznika s podobnimi karakteristikami, je res dovolj, da ob prehitevanju samo pogledaš, kako sedi za volanom in ti je vse jasno.. Manjka samo še kak nedeljski klobuk na glavi...
RedDrake ::
Imam takega kolega, ki se ima ravno tako za "vrhunskega" šoferja ...
Jaz sem pa mel kolega, ki je tudi bil vrhunski šofer.
Takoj ko je bil 18, so mu starši kupil avto, neak Seat, ki ga je takoj dal čipat, da je boljš letel.
Omejitev, to ni blo za njega, je on vedu kolk res lahko gre kje.
Dokler ni potem enkrat šel okrog 140 čez eno lužo, pa je naredu manjši detour na polje v eno drevo. Avto je šel na pol, mašina 10m stran od avta, on tud ker ni bil privezan. Preživel *samo* zato ker ga je vrglo ven. Bi človk mislu da ga to spametuje, aha ...
Ubil se je par let kasnej z enim naciwagnom, tisti malo bližje so rekli da je mogla bit hitrost krepko nad 120 (na ozki lokalni cesti - v ovinku!).
Zanimiv, kako poznava različne ljudi, eh?
Ampak tvoji primerki dočakajo vsaj 40, moji pa še 25 ne ...
Anekdote so prasica, in niso ravno dober dokaz.
Vsak pozna kakšno budalo in kakšnega nesposobneža.
Ampak jaz recimo ne vozim 60 po ravni cesti (prej 90-95) pa se za menoj nabere kolona. To so vsi tisti, ki vozijo 85, al kako? Samo čudežno grejo hitrej kot jaz, pa že jaz sem na robu omejitve ali celo čez.
Tudi v naseljih se za menoj *VEDNO* nabere kolona, pa sem na 50-53.
Povsod se nabere kolona.
Bog ne daj da na regionalki, ki gre mimo par hiš, in kjer je avtobusna (ter posledično table 50), upočasnim na 50. Trobljenje, blendanje, ipd ...
Ker je pač vse ravno oni zadaj pač ve, da gre lahko najmanj 100. Tisti otrok tam z žogo bo že počakal, saj je samo otrok, kaj on ve kako je to če se ti gre za vsako sekundo na dvourni poti.
Za vse te debate obstaja samo ena rešitev.
Vsi v avte dashcame, potem pa naredimo eno crowdsourced statistiko. Pa bomo takoj videli, ali je problem v drekačih ali v objestnežih.
scipascapa ::
Nikar dashcame v avto, bo obupna statistika :) Policiji zmanjka pildtkov za kazni v enem dnevu, proračun za nekaj let vnaprej rešen
m0LN4r ::
Z objestneži je samo en probem, da največkrat še nekoga nedolžnega (pešča, otroka, mater, očeta, voznika, nevoznika, turista) odnesejo s sabo...
Drugo ni problem, samo to.
Drugo ni problem, samo to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Z objestneži je samo en probem, da največkrat še nekoga nedolžnega (pešča, otroka, mater, očeta, voznika, nevoznika, turista) odnesejo s sabo...
Drugo ni problem, samo to.
Tole je pa bolano. Ne vem kakšna mentaliteta je to ... Škodoželjna ?!?!?!
Da objestnežu privoščiš da ubije nedolžnega ?!?!?!
Nekateri ste pa res za v kako zaprto ustanovo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Privošči mu kvečjemu policija ali pomanjkanje kontrole oz. nedolžne neefektivne kazni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Tako za objestneže kot drekače imamo v Sloveniji, tako kot po večini normalnih držav, policaje.
Tako da je osnovni problem v tem ker policaji in vse ostale dodatne službe, vključno z avtošolami, ne opravljajo svojega dela.
Zato je pač na cesti anarhija.
Tako da je osnovni problem v tem ker policaji in vse ostale dodatne službe, vključno z avtošolami, ne opravljajo svojega dela.
Zato je pač na cesti anarhija.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Se strinjam, zelo.
Recimo tista tema kjer sem jo odprl je nekako ogledalo tega. Kolko je še takih, ko jih po 20-30 letih niso nikol ustavli, po domače dobili.
Recimo tista tema kjer sem jo odprl je nekako ogledalo tega. Kolko je še takih, ko jih po 20-30 letih niso nikol ustavli, po domače dobili.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
bambam20 ::
Bog ne daj da na regionalki, ki gre mimo par hiš, in kjer je avtobusna (ter posledično table 50), upočasnim na 50. Trobljenje, blendanje, ipd ...
To se ne dogaja. Nikoli. Tole si si zmislil.
Posnemi na kamero in pokaži, ker drugače je tole trolanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
m0LN4r ::
To je isto, kot pred mojim stanovanjem, če bi rad kdo sparkiral ali šel čez cesto (prehod pa na ležečem in cona 30)... Trobljenje pa cviljenje gum 24/7. Ne prvi avto, ampak tisti na sosednjem pasu večinoma.
Čez ležega pa na vsake 10-15 minut letijo prek, da se sliš kot karambol. Ponoč je še hujše.
Čez ležega pa na vsake 10-15 minut letijo prek, da se sliš kot karambol. Ponoč je še hujše.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
Ste pa nakladači zbrani tukaj na kupu. Koliko normalnih voznikov (recimo povprečnega znanja in povprečno prevoženih kilometrov) poznate, ki so zradirali otroka, povzročili verižno trčenje, leteli v škarje in povzročili mrtve, sami pa ostali nepoškodovani.
Jaz poznam samo enega, ki ima na vesti 9 življenj, pa niti dneva zapora, s hrvaškim vozniškim (slovensko mu je bilo odvzeto že pred leti). Še mlad se je naučil samo pritiskat na gas in še danes zna samo to. Idiot po poklicu.
Poznam pa nekaj, po vaše divjakov, ki v življenju niso skrivili dlake niti mački, ki je cesto prečkala nenapovedano, izven prehoda za pešce in je vseeno preživela, pa če prav je vozil z dvojno dovoljeno hitrostjo.
Zavedat se je potrebno, da več kot pol voznikov, dela, ki ga opravljajo - nekateri več, drugi samo za dostavo svoje riti v službo in domov, enostavno ne obvladajo. Voznik, ki dela napake in se tega ne zaveda, ne bo nikoli vozil bolje. Vozniki, ki obvladajo samo hitrosti pod omejitvami (varnostna rezerva -5 do -10), so na cestah v bistvu največja nevarnost, ker večino svojega vozniškega časa, kršijo zakon z oviranjem hitrosti prometnega toka in to samo zato, ker vožnje in prometnih situacij ne obvladajo.
Za take so vsi malenkost hitrejši, norci, divjaki, morilci, ........, v resnici pa se ne zavedajo, da v kritični situaciji (večina se jih zgodi v območju omejitev), tudi slučajno ne bodo znali pravilno odreagirat.
Večino hudih prometnih nesreč se zgodi pri hitrostih pod omejitvijo, statistika pa pravi - ni prilagodil vožnjo razmeram na cesti, namesto, da bi bil vzrok neobvladanje vozila, pomanjkljivo znanje, nesposobnost vožnje, zaradi različnih vzrokov.
Razlika v koloni pod omejitvijo in koloni v ali malo čez omejitev je ogromna - normalna varnostna razdalja, ki mimogrede omogoči varno prehitevanje enega vozila, tistim, ki bi šli hitreje in strnjeno kolono, s prekratko varnostno razdaljo, večina se jih drži sredinske črte (možnost prehitevanja) in izredno slabo spremljanje dogajanja za vozili.
Tisti, ki teh razlik ne opazite, vrnite izpit in se vozite z javnim prevozom, bo varneje za vas, predvsem pa za druge (tudi mačke in otroke).
Jaz poznam samo enega, ki ima na vesti 9 življenj, pa niti dneva zapora, s hrvaškim vozniškim (slovensko mu je bilo odvzeto že pred leti). Še mlad se je naučil samo pritiskat na gas in še danes zna samo to. Idiot po poklicu.
Poznam pa nekaj, po vaše divjakov, ki v življenju niso skrivili dlake niti mački, ki je cesto prečkala nenapovedano, izven prehoda za pešce in je vseeno preživela, pa če prav je vozil z dvojno dovoljeno hitrostjo.
Zavedat se je potrebno, da več kot pol voznikov, dela, ki ga opravljajo - nekateri več, drugi samo za dostavo svoje riti v službo in domov, enostavno ne obvladajo. Voznik, ki dela napake in se tega ne zaveda, ne bo nikoli vozil bolje. Vozniki, ki obvladajo samo hitrosti pod omejitvami (varnostna rezerva -5 do -10), so na cestah v bistvu največja nevarnost, ker večino svojega vozniškega časa, kršijo zakon z oviranjem hitrosti prometnega toka in to samo zato, ker vožnje in prometnih situacij ne obvladajo.
Za take so vsi malenkost hitrejši, norci, divjaki, morilci, ........, v resnici pa se ne zavedajo, da v kritični situaciji (večina se jih zgodi v območju omejitev), tudi slučajno ne bodo znali pravilno odreagirat.
Večino hudih prometnih nesreč se zgodi pri hitrostih pod omejitvijo, statistika pa pravi - ni prilagodil vožnjo razmeram na cesti, namesto, da bi bil vzrok neobvladanje vozila, pomanjkljivo znanje, nesposobnost vožnje, zaradi različnih vzrokov.
Razlika v koloni pod omejitvijo in koloni v ali malo čez omejitev je ogromna - normalna varnostna razdalja, ki mimogrede omogoči varno prehitevanje enega vozila, tistim, ki bi šli hitreje in strnjeno kolono, s prekratko varnostno razdaljo, večina se jih drži sredinske črte (možnost prehitevanja) in izredno slabo spremljanje dogajanja za vozili.
Tisti, ki teh razlik ne opazite, vrnite izpit in se vozite z javnim prevozom, bo varneje za vas, predvsem pa za druge (tudi mačke in otroke).
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
@solatko
Tole je pa malo za lase privlečeno.Oba veva, da je prevelika hitrost kar pogost razlog hudih prometnih nesreč.
v koloni se ne prehiteva, že s strani profitiranja ne pridobiš nič, samo sebe in druge spravljaš v nevarnost in seješ živčnost med ostale udeležence
Večino hudih prometnih nesreč se zgodi pri hitrostih pod omejitvijo
Tole je pa malo za lase privlečeno.Oba veva, da je prevelika hitrost kar pogost razlog hudih prometnih nesreč.
ki mimogrede omogoči varno prehitevanje enega vozila
v koloni se ne prehiteva, že s strani profitiranja ne pridobiš nič, samo sebe in druge spravljaš v nevarnost in seješ živčnost med ostale udeležence
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Mehmed ::
Kaj ko bi pocasi nehali s to vrnite izpit frazo.
Malce zato, ker se jebenega izpita ne da vracati. Malce pa zato, ker k vracanju poziva folk, ki ne loci med jebenim izpitom pa dovoljenjem. Izpit opravis nakar dobis dovoljenje. Tko da jih posljite se enkrat opravljat izpit ali pa pozivajte k vrnitvi dovoljenja.
A bo slo? Ni lih raketna znanost.
Malce zato, ker se jebenega izpita ne da vracati. Malce pa zato, ker k vracanju poziva folk, ki ne loci med jebenim izpitom pa dovoljenjem. Izpit opravis nakar dobis dovoljenje. Tko da jih posljite se enkrat opravljat izpit ali pa pozivajte k vrnitvi dovoljenja.
A bo slo? Ni lih raketna znanost.
AndrejO ::
Zato, ker ti da en opravljen izpit pravico do enega dovoljenja. Če slednjega izgubiš, moraš opraviti nov izpit za novo dovoljenje.
Tako kot kruh. Nakup ene štruce kruha ti da eno štruco kruha. Ko tisto poješ ali izgubiš, moraš kupiti novo. Ne moreš pa vrniti "nakupa". Kvečjemu štruco. Pa denarja ti za malo rabljeno vrnjeno štruco tudi ne bodo vračali.
Tako kot kruh. Nakup ene štruce kruha ti da eno štruco kruha. Ko tisto poješ ali izgubiš, moraš kupiti novo. Ne moreš pa vrniti "nakupa". Kvečjemu štruco. Pa denarja ti za malo rabljeno vrnjeno štruco tudi ne bodo vračali.
Mehmed ::
Dovoljenje je odlocba s katero dobis pravico voziti. Do nje prides z opravljenim izpitom.
Ce ga prevec serjes, mu preneha veljavnost. Da dobis novo, moras znova opraviti izpit.
Noben ti nikoli ne vzame izpita, kako bi sploh to izvedu? Niti ga lahko vracas komu, sej ti ga ni nihce dal, opravil si ga kot verjetno kup drugih v zivljenju.
Ce ga prevec serjes, mu preneha veljavnost. Da dobis novo, moras znova opraviti izpit.
Noben ti nikoli ne vzame izpita, kako bi sploh to izvedu? Niti ga lahko vracas komu, sej ti ga ni nihce dal, opravil si ga kot verjetno kup drugih v zivljenju.
solatko ::
r3dkv1c4 - To veš ti iz statističnih podatkov, kateri pa nezadovoljivo znanje ne upoštevajo, temveč se vse stlači v grupo - neprilagojena hitrost.
Če vzameš hipotetično dve nesreči - pri eni je voznik pred nesrečo izgubil nadzor nad vozilom, leto se je ob nenadnem polnem zaviranju, nekontrolirano poletelo na sosednji pas, kjer ga je nabilo, nasproti vozeče vozilo. Posledice so bile hude za vse udeležence.
Drugi podoben primer, je voznik vozilo obvladal, kontrolirano zapeljal skrajno desno in je podrsal zaščitno ograjo, ustavil pa se je pol metra, vzporedno s tistim vozilom, ki je prvo zaviralo. Posledica - rahlo zvita pločevina in podrsana ograja.
Pri obeh je šlo za prekratko varnostno razdaljo in različne reakcije.
Statistično se obe nesreči uvrsti v neprilagojena hitrost, če prav v okviru omejitve.
V resnici je en voznik kontroliral zaviranje, drugi pa je stisnil zavoro in prepustil ostalo fiziki, ki pa ne zna krmarit vozila.
Dejstvo je, da večina voznikov v kritičnih situacijah reagira nagonsko - pritisk na zavorni pedal in to je to.
Dobri vozniki v tem istem času, preračunajo pot umika in kontrolirajo dogodek z namenom, čim manjših posledic, velikokrat pa celo z gasom rešijo situacijo na drugačen način.
Namen šole dobre vožnje je ravno v tem, da voznika pripravi pravilno reagirat, v kritičnih situacijah, vendar je enkratni obisk Vranskega (ki mimo grede ne omogoča vaj pri višjih hitrostih), samo bežna seznanitev z osnovami fizike, ni pa dovolj, da bi se voznik naučil fiziko uporabljat v smislu lastne varnosti in s tem, varnosti drugih udeležencev v prometu.
Vaje za obvladanje vozila je potrebno delat toliko časa, da to postane avtomatsko, kot prestavljanje, privezovanje varnostnega pasu, vžig luči,........
Nikakor ne morem razumeti, da se večino nesreč zgodi na odsekih, ki jih udeleženci dobro poznajo, saj se večina vsak dan vozi po teh poteh v službo, na fax,.... in vedno se jim mudi, oziroma so v časovni stiski.
Najhuje je to, da se udeleženci na odsekih, ki jih poznajo, vozijo avtomatsko (to se najbolj vidi ob določenih spremembah), ne znajo pa avtomatsko reagirat in ukrepat, ko se pojavi kak izreden dogodek.
Večinoma so to vzroki prometnih nesreč in ne neprilagojena hitrost.
Na cesti imaš voznike, ki vsak dan prevozijo določen odsek krepko nad omejitvijo, pa v življenju nimajo prometne nesreče in tudi nikoli ne spravijo drugih udeležencev v težave, po drugi strani imaš pa na isti relaciji voznike, ki se držijo omejitve, pa jih zvečer preseneti kolesar ali pešec na desnem robu, katerega enostavno ne opazijo, ker na domači cesti niso tako pozorni, kot na nepoznanih poteh, kjer pa praviloma opazijo tudi prometni znak, ki nekaj prepoveduje, da ne govorimo o pešcih ali kolesarjih.
Če vzameš hipotetično dve nesreči - pri eni je voznik pred nesrečo izgubil nadzor nad vozilom, leto se je ob nenadnem polnem zaviranju, nekontrolirano poletelo na sosednji pas, kjer ga je nabilo, nasproti vozeče vozilo. Posledice so bile hude za vse udeležence.
Drugi podoben primer, je voznik vozilo obvladal, kontrolirano zapeljal skrajno desno in je podrsal zaščitno ograjo, ustavil pa se je pol metra, vzporedno s tistim vozilom, ki je prvo zaviralo. Posledica - rahlo zvita pločevina in podrsana ograja.
Pri obeh je šlo za prekratko varnostno razdaljo in različne reakcije.
Statistično se obe nesreči uvrsti v neprilagojena hitrost, če prav v okviru omejitve.
V resnici je en voznik kontroliral zaviranje, drugi pa je stisnil zavoro in prepustil ostalo fiziki, ki pa ne zna krmarit vozila.
Dejstvo je, da večina voznikov v kritičnih situacijah reagira nagonsko - pritisk na zavorni pedal in to je to.
Dobri vozniki v tem istem času, preračunajo pot umika in kontrolirajo dogodek z namenom, čim manjših posledic, velikokrat pa celo z gasom rešijo situacijo na drugačen način.
Namen šole dobre vožnje je ravno v tem, da voznika pripravi pravilno reagirat, v kritičnih situacijah, vendar je enkratni obisk Vranskega (ki mimo grede ne omogoča vaj pri višjih hitrostih), samo bežna seznanitev z osnovami fizike, ni pa dovolj, da bi se voznik naučil fiziko uporabljat v smislu lastne varnosti in s tem, varnosti drugih udeležencev v prometu.
Vaje za obvladanje vozila je potrebno delat toliko časa, da to postane avtomatsko, kot prestavljanje, privezovanje varnostnega pasu, vžig luči,........
Nikakor ne morem razumeti, da se večino nesreč zgodi na odsekih, ki jih udeleženci dobro poznajo, saj se večina vsak dan vozi po teh poteh v službo, na fax,.... in vedno se jim mudi, oziroma so v časovni stiski.
Najhuje je to, da se udeleženci na odsekih, ki jih poznajo, vozijo avtomatsko (to se najbolj vidi ob določenih spremembah), ne znajo pa avtomatsko reagirat in ukrepat, ko se pojavi kak izreden dogodek.
Večinoma so to vzroki prometnih nesreč in ne neprilagojena hitrost.
Na cesti imaš voznike, ki vsak dan prevozijo določen odsek krepko nad omejitvijo, pa v življenju nimajo prometne nesreče in tudi nikoli ne spravijo drugih udeležencev v težave, po drugi strani imaš pa na isti relaciji voznike, ki se držijo omejitve, pa jih zvečer preseneti kolesar ali pešec na desnem robu, katerega enostavno ne opazijo, ker na domači cesti niso tako pozorni, kot na nepoznanih poteh, kjer pa praviloma opazijo tudi prometni znak, ki nekaj prepoveduje, da ne govorimo o pešcih ali kolesarjih.
Delo krepa človeka
deasu ::
Večino problemov na naših cestah bi se dalo rešiti z zvišanimi kaznimi za voznike pod vplivom drog.
In starejše voznike bi morali večkrat letno testirati, če so dejansko sposobni vožnje. Ali pa vozijo z utvaro o svojih sposobnostih na nivoju tridesetletnika.
In starejše voznike bi morali večkrat letno testirati, če so dejansko sposobni vožnje. Ali pa vozijo z utvaro o svojih sposobnostih na nivoju tridesetletnika.
scipascapa ::
Kaj ni ta teden puodarjeno merjenje hitrosti? Nikjer jih ni videti.
Kdaj bodo kaj namestili kamere na križišča? Rdečkarjev je vedno več. 300€+ nekaj točk premajhen razlog?
Kdaj bodo kaj namestili kamere na križišča? Rdečkarjev je vedno več. 300€+ nekaj točk premajhen razlog?
bambam20 ::
scipascapa je izjavil:
Kaj ni ta teden puodarjeno merjenje hitrosti? Nikjer jih ni videti.
Zakaj jih rabiš videt? Sej postavijo radarje in potem dobiš sliko na dom =).
m0LN4r ::
Naj meni dajo radar, pa bom tle skozi okno strelal po 10 komadov na uro, če oni ne vejo kje iskat, mobitele, rdeče, hitrost, polno črto.
To bi delal eno leto, pa bi lahko takoj policajem privoščili premium gume na avtih pa par desetakov večjo plačo.
Naredil 200km vsepovprek mb-ms-ce znotraj mesta gor/dol/levo/desno. Nisem srečal niti enega policaja, ki bi karkoli preverjal.
Na sosednjem pasu sem pa videl vsaj 2 telefoniste v vsakem križišču, krožišču! Za smernike in šaltanje pa zmanjka rok.
To bi delal eno leto, pa bi lahko takoj policajem privoščili premium gume na avtih pa par desetakov večjo plačo.
Kaj ni ta teden puodarjeno merjenje hitrosti? Nikjer jih ni videti.
Naredil 200km vsepovprek mb-ms-ce znotraj mesta gor/dol/levo/desno. Nisem srečal niti enega policaja, ki bi karkoli preverjal.
Na sosednjem pasu sem pa videl vsaj 2 telefoniste v vsakem križišču, krožišču! Za smernike in šaltanje pa zmanjka rok.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
AndrejO ::
Nikakor ne morem razumeti, da se večino nesreč zgodi na odsekih, ki jih udeleženci dobro poznajo, saj se večina vsak dan vozi po teh poteh v službo, na fax,.... in vedno se jim mudi, oziroma so v časovni stiski.
Vozniki v takšnem stanju in na "domači cesti" smo zato še posebej podložni vožnji z neprilagojeno hitrostjo.
Ker cesto "poznamo" in "vemo kako hitra je", spregledamo vse opozorilne znake, da na nek dan ali pa ob neki uri cesta preprosto ni varna za hitrost, ki so jo izberemo. Takšnih nesreč je največ. Večina jih ni niti zabeležena v statistike, ker je tam samo en udeleženec, kolega pa mu pomaga avto s traktorjem zvleči iz jarka.
Kadar pa to je zabeleženo v statistiki, pa je vzrok seveda vožnja z neprilagojeno hitrostjo. Ne pa prespana budilka, tečen šef, boln otrok ali karkoli tretjega, kar je voznika prepričalo, da lahko vozi hitreje, kot sta mu to vozilo in vozišče dopuščala.
Invictus ::
Prvo, kar rabi slovenski promet, so kamere za vožnjo v rdečo luč.
Tega je bistveno preveč.
Tega je bistveno preveč.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
r3dkv1c4 ::
@solatko
pusti ti statistiko, jaz je nikoli ne berem.
Ta dva primera nimata nobene veze s preveliko hitrostjo
Ti malo mešaš hruške in jabolka.
Se strinjam, imamo pa katasrofa avtošole, ki učijo samo toliko, da zaslužijo, pravzaprav niti ne podajajo funkcionalnega znanja.
r3dkv1c4 - To veš ti iz statističnih podatkov, kateri pa nezadovoljivo znanje ne upoštevajo, temveč se vse stlači v grupo - neprilagojena hitrost.
Če vzameš hipotetično dve nesreči - pri eni je voznik pred nesrečo izgubil nadzor nad vozilom, leto se je ob nenadnem polnem zaviranju, nekontrolirano poletelo na sosednji pas, kjer ga je nabilo, nasproti vozeče vozilo. Posledice so bile hude za vse udeležence.
Drugi podoben primer, je voznik vozilo obvladal, kontrolirano zapeljal skrajno desno in je podrsal zaščitno ograjo, ustavil pa se je pol metra, vzporedno s tistim vozilom, ki je prvo zaviralo. Posledica - rahlo zvita pločevina in podrsana ograja.
Pri obeh je šlo za prekratko varnostno razdaljo in različne reakcije.
pusti ti statistiko, jaz je nikoli ne berem.
Ta dva primera nimata nobene veze s preveliko hitrostjo
Ti malo mešaš hruške in jabolka.
Prvo, kar rabi slovenski promet, so kamere za vožnjo v rdečo luč.
Tega je bistveno preveč.
Se strinjam, imamo pa katasrofa avtošole, ki učijo samo toliko, da zaslužijo, pravzaprav niti ne podajajo funkcionalnega znanja.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
Invictus ::
Se strinjam, imamo pa katasrofa avtošole, ki učijo samo toliko, da zaslužijo, pravzaprav niti ne podajajo funkcionalnega znanja.
Na žalost ne obstaja nobene statistike učenci katerih avtošol največkrat padejo na izpitu, koliko ur vožnje imajo in koliko prekrškov naredijo v času mladega voznika.
Sicer pa bi se tu javila informacijska pooblaščenka, ampak ime podjetja pač ni osebni podatek, pa čeprav se imenuje Ime Priimek s.p.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Po pogovoru z 18-19 letniki, stane izpit od 2-3x več kot pred cirka letom 2010 (summa, summarum). Takšna statistika bi bila samo polovica resnice, ker je bistvu avtošol še vedno zaslužek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
scipascapa ::
No potem nisem edini, ki sem ugotovil, da je premalo policije na cestah in da nimamo kamer za vožnjo v rdečo luč.
IL_DIAVOLO ::
RedDrake ::
2 mrtva na obvoznici ...
Okoliščine:
- mokra cesta
- delo na cesti
- omejitev 60
Dajmo ugibat:
1) Šlo je za počasnega nesposobneža, ki je pri 45km/h izgubil nadzor nad vozilom, prebil ograjo ...
2) Šlo je za izjemno sposobnega voznika v močnem vozilu, ki je vedel da je tam že 80 za okras, kaj šele 60, ki ga je presenetila luknja v asfaltu
Kaj mislite?
Okoliščine:
- mokra cesta
- delo na cesti
- omejitev 60
Dajmo ugibat:
1) Šlo je za počasnega nesposobneža, ki je pri 45km/h izgubil nadzor nad vozilom, prebil ograjo ...
2) Šlo je za izjemno sposobnega voznika v močnem vozilu, ki je vedel da je tam že 80 za okras, kaj šele 60, ki ga je presenetila luknja v asfaltu
Kaj mislite?
krneki0001 ::
Zelo verjetno je bil objestnež, ki je po cesti, kjer je omejitev 80, vozil definitivno še enkrat več in ne samo kakih 10 do 15km/h več, kot vozijo "sposobni" vozniki. Z 90km/h namreč tiste dvojne ograje ne boš prebil.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
RedDrake ::
Moje izkušnje tistega ovinka nakazujejo da veliko ljudi misli da je tam omejitev 120 ali več.
Ampak taisti vozijo prej po ravnini 140, torej pašejo kam?
To je namreč precej pogost problem, da se tisti malo bolj "sposobni" na raznih odcepih, razcepih, izvozih in delih na cesti preprosto požvižgajo na omejitev, ki je pogosto 80 ali 60, in gredo praktično z nespremenjeno hitrostjo naprej.
Ampak taisti vozijo prej po ravnini 140, torej pašejo kam?
To je namreč precej pogost problem, da se tisti malo bolj "sposobni" na raznih odcepih, razcepih, izvozih in delih na cesti preprosto požvižgajo na omejitev, ki je pogosto 80 ali 60, in gredo praktično z nespremenjeno hitrostjo naprej.
r3dkv1c4 ::
2 mrtva na obvoznici ...
Okoliščine:
- mokra cesta
- delo na cesti
- omejitev 60
Dajmo ugibat:
1) Šlo je za počasnega nesposobneža, ki je pri 45km/h izgubil nadzor nad vozilom, prebil ograjo ...
2) Šlo je za izjemno sposobnega voznika v močnem vozilu, ki je vedel da je tam že 80 za okras, kaj šele 60, ki ga je presenetila luknja v asfaltu
Kaj mislite?
Solatko ti bo izstrelil odgovor za tren oka.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()
St235 ::
po mnenju nekateri pametnjakovičev na forumu je pravilna opcija 3:
nesposobni voznik je vozil 45km/h zato ga je velesposoben voznik za njim z namenom obvarovanja lastnega duševnega stanja poskusil prehiteti (pri tem je popolnoma vseeno če je pospešil na 100km/h, ker prehitevanje je pa ja treba zaključit čim prej).
nesposobni voznik je vozil 45km/h zato ga je velesposoben voznik za njim z namenom obvarovanja lastnega duševnega stanja poskusil prehiteti (pri tem je popolnoma vseeno če je pospešil na 100km/h, ker prehitevanje je pa ja treba zaključit čim prej).
solatko ::
Sedaj smo pa tam. Vi takemu frocu pravite sposoben voznik, jaz vam pa že v več temah neuspešno razlagam, kako funkcionira sposoben in ne neizkušen pamž z veliko konji pod ritjo.
Sposoben voznik NIKOLI ne pride v tako situacijo in se niti najmanj ne izkazuje s prebijanjem ograj.
Lakotnik29 - Ti si določil pravila, da pač vsekemu bedaku, ki zna tiščat gas, rečeš velesposoben voznik, ker ti ne potegne, da se dober in sposoben voznik niti slučajno ne obnaša tako in se zna tudi nekaj deset km voziti v koloni, ki pelje 20+ počasneje od omejitve, z varnostno razdaljo (kar za tako kolono niti slučajno ne moreš trdit) in se pri tem ne razburja, nikoli pa ne bo šel brezglavo prehitevat 10+ vozil v ovinke.
Ti enačiš vse osebke, ki se včasih striktno ne držijo pravil z barabami, če prav sam prekršiš nekaj pravil dnevno.
Sposobni vozniki ne ogrožajo nikogar, ker v prvi meri čuvajo sebe in s tem bolj učinkovito od povprečnežev tudi druge.
Sicer pa v prometu dve sekundi nista enaki in dva slučaja ne identična. Več možnih situacij poznaš in znaš pravilno reagirat, boljši voznik si.
Stvar je pač taka, da se vse prelahko pride do knjižice, ki omogoča ubijanje na cestah in vse prelahko pridejo mladi vozniki do mašin, ki večkrat presegajo njihovo sposobnost, kontrole teh konjev.
Mene taki dogodki ne presenečajo in sem do njih brezbrižen, približno tako, kot država. To situacijo je v torek v redu prevozilo nekaj tisoč voznikov, pokojni je pač mislil, da bo šlo, pa pač ni in rezultat je tak, kot je.
Pred takimi primeri zdravila ni, tudi nekaj kratni dvig kazni, več kontrol, še strožji predpisi, problem je samo v tem, da taki primeri služijo zakonodajalcu in represivnemu aparatu, da še lažje pobira denar od, sicer čisto zglednih voznikov.
Kaj pa tisti Čehi, ki so se prišli pobijat na naše ceste, Romuni, ki brezbrižno ustavijo vozilo na počasnem pasu,.......
Naša prometna politika je pač taka, kot da bi v zdravstvu ljudi, ki sedijo na prepihu in so zaradi tega stalno prehlajeni, zdravili z najmočnejšimi antibiotiki, namesto, da bi nekdo zaprl okna, da nebi bilo več prepiha.
Sposoben voznik NIKOLI ne pride v tako situacijo in se niti najmanj ne izkazuje s prebijanjem ograj.
Lakotnik29 - Ti si določil pravila, da pač vsekemu bedaku, ki zna tiščat gas, rečeš velesposoben voznik, ker ti ne potegne, da se dober in sposoben voznik niti slučajno ne obnaša tako in se zna tudi nekaj deset km voziti v koloni, ki pelje 20+ počasneje od omejitve, z varnostno razdaljo (kar za tako kolono niti slučajno ne moreš trdit) in se pri tem ne razburja, nikoli pa ne bo šel brezglavo prehitevat 10+ vozil v ovinke.
Ti enačiš vse osebke, ki se včasih striktno ne držijo pravil z barabami, če prav sam prekršiš nekaj pravil dnevno.
Sposobni vozniki ne ogrožajo nikogar, ker v prvi meri čuvajo sebe in s tem bolj učinkovito od povprečnežev tudi druge.
Sicer pa v prometu dve sekundi nista enaki in dva slučaja ne identična. Več možnih situacij poznaš in znaš pravilno reagirat, boljši voznik si.
Stvar je pač taka, da se vse prelahko pride do knjižice, ki omogoča ubijanje na cestah in vse prelahko pridejo mladi vozniki do mašin, ki večkrat presegajo njihovo sposobnost, kontrole teh konjev.
Mene taki dogodki ne presenečajo in sem do njih brezbrižen, približno tako, kot država. To situacijo je v torek v redu prevozilo nekaj tisoč voznikov, pokojni je pač mislil, da bo šlo, pa pač ni in rezultat je tak, kot je.
Pred takimi primeri zdravila ni, tudi nekaj kratni dvig kazni, več kontrol, še strožji predpisi, problem je samo v tem, da taki primeri služijo zakonodajalcu in represivnemu aparatu, da še lažje pobira denar od, sicer čisto zglednih voznikov.
Kaj pa tisti Čehi, ki so se prišli pobijat na naše ceste, Romuni, ki brezbrižno ustavijo vozilo na počasnem pasu,.......
Naša prometna politika je pač taka, kot da bi v zdravstvu ljudi, ki sedijo na prepihu in so zaradi tega stalno prehlajeni, zdravili z najmočnejšimi antibiotiki, namesto, da bi nekdo zaprl okna, da nebi bilo več prepiha.
Delo krepa človeka
St235 ::
Pač še eden v množici supervoznikov, ki je bil sveto prepričan, da za njega fizika ne velja. No vsaj dokler mu drog javne razsvetljave ni dokazal, da se moti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
scipascapa ::
Vzgoja - starši , avtošole , Policija - sistem. Kdo je umrl sploh, voznik kot krivec ne? Ne krivca, ki nista bila privezana?
GrimReaper ::
Danes sem se šel mal okol vozit med Radovljico in Lescami od 16. do 17. ure.
Seveda sem že prej vedel, da me čaka veliko nevarnosti, ker je bila najbolj prometna ura. In res, situacij za naštet se je nabralo kar nekaj.
1. vključevanje iz stranske na glavno cesto
Najbolj kritično je po mojih opažanjih vključevanje iz tistih stranskih, ki vodijo iz Mercatorja in Špara.
Omejitev po glavni cesti je seveda v vseh primerih 50, kar je tudi prav, glede na to kako se folk, predvsem babe, vključujejo. V nasprotno smer je pa ponavadi samo znak za nevarnost stranske ceste, seveda je najbolje če zmanjšaš iz 90 na 70-80, ni pa treba na 50 kot to dela večina ostalih in s tem ovirajo promet.
Najprej vozim mimo Mercatorja, lepo 50, ko sem videl babo, sem še malenkost zmanjšal. Že prišla je prehitro, potem pa kar nekaj spuščala sklopko da bi speljala, čeprav me je dobro videla. Še ko sem bil takoj zraven, enako, da sem moral zavit v levo in potrobit. Sem takoj vedel da bi bilo najbolje ustavit in jo spustit, ampak to tudi ne gre, tako da pač moraš lepo previdno mimo in prevzet riziko.
Sam drugače lepo normalno pripeljem do glavne, brez močnega zaviranja, seveda predvidevam da bom moral ustavit, ne tako kot ostali, ki predvidevajo da je kar frej. Ko stojim na miru, imam nogi konstano na sklopki in zavori (oz. zdaj pri avtomatiku samo zavori), nimaš kaj poskakovat na mestu in živcirat tistih, ki so na glavni. Tudi se ni treba ustavit tik pred glavno, ampak je dobro pustit kakšen meter, ostali pa raje zapeljejo 10cm na cesto. Če sem sam na glavni in vidim takega, dobro vem da me ne bo zajebal, seveda pa to ne pomeni da lahko kar poteraš mimo, ampak vseeno paziš.
Potem pa pogledam levo in desno, če nekoga vidim, sprocesiram kakšno hitrost ima in koliko je oddaljen. Da bi nekoga zajebal, moram rečt da mi v vsej vozniški karieri še ni uspelo. Če nisem 100% prepričan, raje počakam, kot pa da speljem, če pa že speljem pred nekom (seveda ne mislim tik pred njega), pa to naredim hitro.
Moram pa pri tem omenit še en primer, ki se je zgodil na omejitvi 90. En model že zapelje z avtom 1m na cesto, ko vidi mene (šel sem lepo 90 in bil še daleč od njega, potem pa seveda tudi zmanjšal hitrost) pa se spomni, da to ne bo pametno in bo pri tem manevru potrošil preveč bencina (imel je Golf 2 dizla). In zapelje vzvratno nazaj. Mislim, kaj takega ne vem če sem že kdaj prej videl.
2. krožna križišča, enaka zgodba
Konkreten primer, ena Honda Civic 2008, pride ful gas do krožnega, da je moral zavirat na vso silo. Sam sem seveda vozil lepo 30-40, ga že prej videl da je prehiter, in še malenkost zmanjšal in zavil proti notranji strani.
Potem sta bila še dva primera, ki sta kar zapeljala noter, čeprav sem bil že skoraj pri njiju. Seveda sem v obeh primerih dobro predvideval da bosta ravno to storila.
Sam pa pri vstopu v krožno najprej preverim vse pešce in kolesarje. Potem pa se normalno pripeljem, in ko je frej, speljem.
3. kolesarji in njihovo nepoznavanje pravil
Eden in potem še skupina štirih se je vozila po glavni cesti med Radovljico in Lescami, kjer je seveda znak za prepovedan promet za kolesarje.
Ko sem jih opazil sem seveda zmanjšal na 60, se pomaknil krajno desno in predvideval da jih bo nasprotni promet prehiteval brez pretiranega zmanjševanja hitrosti.
Potem so bili pa še trije dirkalci pred krožnim, videl sem jih pravočasno da gredo z nekih 40km/h, kot kamikaze so bili, tako da sem stopil iz gasa in jih spustil mimo (šel sem na izvoz pravokotno od njih). Dva sta šla kar naravnost, eden pa naokol po kolesarski.
Saj nekoč sem bil tudi sam tak, češ da sem na kolesu in imam ultimativno prednost, in še mahal z roko tistim, ki so mi presekali pot brez da bi ustavili. Seveda sem se potem kaj hitro naučil, da moraš enako kot v avtu lepo zmanjševat hitrost, čez iti lepo počasi, res max bi rekel 20km/h, predvidevat pa tudi da bo treba ustavit.
4. dirkači
Teh ni veliko, se mi je pa en Clio II RS približeval kot raketa v ogledalu, najprej sem mislil da me hoče zaletet. Max hitrost je bila sigurno 160 na omejitvi 90, sam sem vozil 100. Na levi pas je zapeljal šele, ko je bil tik za mojim odbijačem. Narest nisem imel kaj dosti, če bi zaviral, bi bilo lahko še slabše, če bi prišel nekdo nasproti se tako on nebi imel kam umaknit. Na splošno je najbolje kar držat svojo hitrost, če te nekdo prehiteva, oz. iz gasa še lahko stopiš.
Večjih problemov v bistvu nisem imel nobenih, razen seveda malenkost strahu, kar mislim da je normalno glede na opisane situacije. Mogoče sem enkrat ali dvakrat kakšnega predolgo čakal, ampak sam mislim da je to veliko bolje kot pa da zapelješ pred nekoga.
Seveda sem že prej vedel, da me čaka veliko nevarnosti, ker je bila najbolj prometna ura. In res, situacij za naštet se je nabralo kar nekaj.
1. vključevanje iz stranske na glavno cesto
Najbolj kritično je po mojih opažanjih vključevanje iz tistih stranskih, ki vodijo iz Mercatorja in Špara.
Omejitev po glavni cesti je seveda v vseh primerih 50, kar je tudi prav, glede na to kako se folk, predvsem babe, vključujejo. V nasprotno smer je pa ponavadi samo znak za nevarnost stranske ceste, seveda je najbolje če zmanjšaš iz 90 na 70-80, ni pa treba na 50 kot to dela večina ostalih in s tem ovirajo promet.
Najprej vozim mimo Mercatorja, lepo 50, ko sem videl babo, sem še malenkost zmanjšal. Že prišla je prehitro, potem pa kar nekaj spuščala sklopko da bi speljala, čeprav me je dobro videla. Še ko sem bil takoj zraven, enako, da sem moral zavit v levo in potrobit. Sem takoj vedel da bi bilo najbolje ustavit in jo spustit, ampak to tudi ne gre, tako da pač moraš lepo previdno mimo in prevzet riziko.
Sam drugače lepo normalno pripeljem do glavne, brez močnega zaviranja, seveda predvidevam da bom moral ustavit, ne tako kot ostali, ki predvidevajo da je kar frej. Ko stojim na miru, imam nogi konstano na sklopki in zavori (oz. zdaj pri avtomatiku samo zavori), nimaš kaj poskakovat na mestu in živcirat tistih, ki so na glavni. Tudi se ni treba ustavit tik pred glavno, ampak je dobro pustit kakšen meter, ostali pa raje zapeljejo 10cm na cesto. Če sem sam na glavni in vidim takega, dobro vem da me ne bo zajebal, seveda pa to ne pomeni da lahko kar poteraš mimo, ampak vseeno paziš.
Potem pa pogledam levo in desno, če nekoga vidim, sprocesiram kakšno hitrost ima in koliko je oddaljen. Da bi nekoga zajebal, moram rečt da mi v vsej vozniški karieri še ni uspelo. Če nisem 100% prepričan, raje počakam, kot pa da speljem, če pa že speljem pred nekom (seveda ne mislim tik pred njega), pa to naredim hitro.
Moram pa pri tem omenit še en primer, ki se je zgodil na omejitvi 90. En model že zapelje z avtom 1m na cesto, ko vidi mene (šel sem lepo 90 in bil še daleč od njega, potem pa seveda tudi zmanjšal hitrost) pa se spomni, da to ne bo pametno in bo pri tem manevru potrošil preveč bencina (imel je Golf 2 dizla). In zapelje vzvratno nazaj. Mislim, kaj takega ne vem če sem že kdaj prej videl.
2. krožna križišča, enaka zgodba
Konkreten primer, ena Honda Civic 2008, pride ful gas do krožnega, da je moral zavirat na vso silo. Sam sem seveda vozil lepo 30-40, ga že prej videl da je prehiter, in še malenkost zmanjšal in zavil proti notranji strani.
Potem sta bila še dva primera, ki sta kar zapeljala noter, čeprav sem bil že skoraj pri njiju. Seveda sem v obeh primerih dobro predvideval da bosta ravno to storila.
Sam pa pri vstopu v krožno najprej preverim vse pešce in kolesarje. Potem pa se normalno pripeljem, in ko je frej, speljem.
3. kolesarji in njihovo nepoznavanje pravil
Eden in potem še skupina štirih se je vozila po glavni cesti med Radovljico in Lescami, kjer je seveda znak za prepovedan promet za kolesarje.
Ko sem jih opazil sem seveda zmanjšal na 60, se pomaknil krajno desno in predvideval da jih bo nasprotni promet prehiteval brez pretiranega zmanjševanja hitrosti.
Potem so bili pa še trije dirkalci pred krožnim, videl sem jih pravočasno da gredo z nekih 40km/h, kot kamikaze so bili, tako da sem stopil iz gasa in jih spustil mimo (šel sem na izvoz pravokotno od njih). Dva sta šla kar naravnost, eden pa naokol po kolesarski.
Saj nekoč sem bil tudi sam tak, češ da sem na kolesu in imam ultimativno prednost, in še mahal z roko tistim, ki so mi presekali pot brez da bi ustavili. Seveda sem se potem kaj hitro naučil, da moraš enako kot v avtu lepo zmanjševat hitrost, čez iti lepo počasi, res max bi rekel 20km/h, predvidevat pa tudi da bo treba ustavit.
4. dirkači
Teh ni veliko, se mi je pa en Clio II RS približeval kot raketa v ogledalu, najprej sem mislil da me hoče zaletet. Max hitrost je bila sigurno 160 na omejitvi 90, sam sem vozil 100. Na levi pas je zapeljal šele, ko je bil tik za mojim odbijačem. Narest nisem imel kaj dosti, če bi zaviral, bi bilo lahko še slabše, če bi prišel nekdo nasproti se tako on nebi imel kam umaknit. Na splošno je najbolje kar držat svojo hitrost, če te nekdo prehiteva, oz. iz gasa še lahko stopiš.
Večjih problemov v bistvu nisem imel nobenih, razen seveda malenkost strahu, kar mislim da je normalno glede na opisane situacije. Mogoče sem enkrat ali dvakrat kakšnega predolgo čakal, ampak sam mislim da je to veliko bolje kot pa da zapelješ pred nekoga.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
St235 ::
scipascapa je izjavil:
Vzgoja - starši , avtošole , Policija - sistem. Kdo je umrl sploh, voznik kot krivec ne? Ne krivca, ki nista bila privezana?
glede na to da so vsi trije odleteli ven iz vozila se še ne ve kdo je dejansko vozil. Mrtva sta kot kaže 2.
scipascapa ::
Če preživi voznik, pa lepo kazenska ovadba pa 20 let čuze, čeprav sanja svinja...itak imamo smotano zakonodoajo, kjer bo dobil morda max 8 let na 5 let podlage....torej če je KZ 8 let bo dobil max 5 let pa še to dvomim....pa ne moreš se tako obnašat pri 25ih no...današnja mladina nima kulture.
AndrejO ::
Sedaj smo pa tam. Vi takemu frocu pravite sposoben voznik, jaz vam pa že v več temah neuspešno razlagam, kako funkcionira sposoben in ne neizkušen pamž z veliko konji pod ritjo.
Vozilo je bilo Citroen Berlingo.
Najmočnejši motor, kar jih je pri tem vozilu na voljo, ima nezaslišanih 110km (81kW).
Jp, "veliko konji pod ritjo", so bili krivi.
Sposoben voznik NIKOLI ne pride v tako situacijo in se niti najmanj ne izkazuje s prebijanjem ograj.
Prosto po solatku: sposoeben in nesposoben voznik, oba ne spoštujeta omejitev hitrosti. Razlika je samo v temu, da en še ni odletel, drugi pa že je.
V ostalih novicah: razlika med lopovom in županom je samo v temu, da je en že obsojen.
Stvar je pač taka, da se vse prelahko pride do knjižice, ki omogoča ubijanje na cestah in vse prelahko pridejo mladi vozniki do mašin, ki večkrat presegajo njihovo sposobnost, kontrole teh konjev.
Predvsem je pomembno, da je oseba sposobna nadzorovati sebe. Vse ostalo se potem že samo uredi.
Kar vključuje tudi to, da človek vsaj ne pametuje o temu kako je pameten, če že zavestno krši predpise.
Sicer pa dobro, da sedaj vemo: Citroen Berlingo. Ultimativni street racer z veliko konji pod ritjo.
r3dkv1c4 ::
AndrejO, kje ti spiš, da te ne ukradejo?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
solatko ::
Včasih se je mladina učila na prevoznih sredstvih, ki so nepredelana zmogla od 25kW (spaček, ami, fičko) do kakšnih 50kW. Poleg tega, da so bila veliko bolj vodljiva (pač slabši pospeški, nižja končna hitrost, brez elektronskih pomagal,....), tudi niso bila komercialno varna - ni te vsak prepričeval, koliko varnih zvezdic ima.
Danes vsako vozilo zmore sorazmerno hitro preko 100 km/h, končno hitrost pa imajo le redki pod 160, frišni vozniki pa še manj prakse, kot smo je imeli mi (veliko mularije se je leta vozilo na črno - brez izpita), poleg tega pa nismo imeli telefonov, še radia ni imel vsak avto.
Prazen Berlingo po mestni obvoznici čisto lepo pelje okoli 160, kar je za razmere na tem odseku, čisto dovolj za tako štalo, kot se je zgodila. Tudi vsi kombiji gredo komot toliko.
Danes vsako vozilo zmore sorazmerno hitro preko 100 km/h, končno hitrost pa imajo le redki pod 160, frišni vozniki pa še manj prakse, kot smo je imeli mi (veliko mularije se je leta vozilo na črno - brez izpita), poleg tega pa nismo imeli telefonov, še radia ni imel vsak avto.
Prazen Berlingo po mestni obvoznici čisto lepo pelje okoli 160, kar je za razmere na tem odseku, čisto dovolj za tako štalo, kot se je zgodila. Tudi vsi kombiji gredo komot toliko.
Delo krepa človeka
scipascapa ::
Eno je "se čisto lepo pelje", druga pa je opravljen CPP izpit + upoštevanje CPP pravil + vednost, da imaš 2 osebi v avtu + vednost, da si kot voznik nepripet + dovolil si, da imaš ostale nepripete....a pilot v letalu tudi na tak način dela? 2 različno pojma sta.....mladi vozniki nimajo kulture in preslabo so vozniško vzgojeni/naučeni + slaba vzgoja staršev + vpliv družbe/kolegov. Zakaj jaz ne vozim prehitro?
solatko ::
scipascapa - To ali ne voziš prehitro glede na prometno situacijo, boš ugotovil, ko se boš znašel v kritični situaciji. Lahko je prehitro veliko pod omejitvijo in varno z dvakratno hitrostjo omejitve, vse je pač odvisno od obvladanja prometne situacije, predvidevanja in sposobnosti nadzora nad prevoznim sredstvom.
Če imaš ustrezno znanje, v nobeni situaciji ne boš šel prehitro in redko boš moral zavirat na polno. Če zadeve ne obvladaš, te to, da se držiš omejitev ne bo obvarovalo pred nesrečo.
Jaz večji problem vidim v obnašanju, tisti moment, ko zapustimo vozilo. Večina jih pozabi, da je iz sorazmerno varne kletke, postal v momentu najbolj ranljiv udeleženec, veliko slabše viden in po navadi še bolj nepredvidljiv, kot v času, ko je voznik.
Večina ljudi, ki so ravno tako udeleženci v prometu, svoji varnosti posveča premalo časa. Brezbrižno se skače na cesto, pred premikajoča vozila, v mraku se praviloma ne opremi s svetlečimi oblačili ali dodatki, namesto po levi v smeri hoje, se hodi po desni strani ceste,.......
Kot kolesarji se obnašamo mimo vseh pravil - vožnja v nasprotno smer, neupoštevanje pešcev, vožnja po prehodu za pešce, v temi neoznačeno kolo, temna oblačila, vožnja po sredini voznega pasu,..........
Na težjem motorju pa tako večina podivja - rezultat, kar nekaj mrtvih bivših motoristov.
V prometni džungli, praviloma preživijo tisti, ki se znajo pazit, ne glede na predpise in ne glede na, po smrti, ugotovljeno prednost.
Če imaš ustrezno znanje, v nobeni situaciji ne boš šel prehitro in redko boš moral zavirat na polno. Če zadeve ne obvladaš, te to, da se držiš omejitev ne bo obvarovalo pred nesrečo.
Jaz večji problem vidim v obnašanju, tisti moment, ko zapustimo vozilo. Večina jih pozabi, da je iz sorazmerno varne kletke, postal v momentu najbolj ranljiv udeleženec, veliko slabše viden in po navadi še bolj nepredvidljiv, kot v času, ko je voznik.
Večina ljudi, ki so ravno tako udeleženci v prometu, svoji varnosti posveča premalo časa. Brezbrižno se skače na cesto, pred premikajoča vozila, v mraku se praviloma ne opremi s svetlečimi oblačili ali dodatki, namesto po levi v smeri hoje, se hodi po desni strani ceste,.......
Kot kolesarji se obnašamo mimo vseh pravil - vožnja v nasprotno smer, neupoštevanje pešcev, vožnja po prehodu za pešce, v temi neoznačeno kolo, temna oblačila, vožnja po sredini voznega pasu,..........
Na težjem motorju pa tako večina podivja - rezultat, kar nekaj mrtvih bivših motoristov.
V prometni džungli, praviloma preživijo tisti, ki se znajo pazit, ne glede na predpise in ne glede na, po smrti, ugotovljeno prednost.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24089 (20479) | facepalm |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70002 (61722) | BigWhale |