Forum » Na cesti » Cestno prometni sistem ne deluje
Cestno prometni sistem ne deluje
krneki0001 ::
Zakaj ne dojameš, da je kolesar sprovociral pretep, ko je začel tolčt po plehu voznika. Kolesar je bedak, ki ni za v promet. Nima kaj tolčt po tuji lastnini. In nima kaj delat v prometu s takim odnosom.
Kar je naredil voznik je bila reakcija na akcijo kolesarja. In kolesar jih he dobil po gobcu zaradi tolčenja po tuji lastnini, ne zaradi prometa.
Kar je naredil voznik je bila reakcija na akcijo kolesarja. In kolesar jih he dobil po gobcu zaradi tolčenja po tuji lastnini, ne zaradi prometa.
AndrejO ::
To mi je že jasno, da je govora o bedaku s potencialno samomorilskimi težnjami. Ni pa storil ničesar, kar bi lahko upravičilo fizičen napad, ki ga je doživel. Vse, na kar bi napadalec lahko računal iz tega naslova, je milejša kazen, ne pa "opravičilo" za svoje dejanje.
Tukaj nekateri očitno iščete ustvarjate teorijo, kako nekdo ni kriv, če "zgolj reagira". Nak. Reakcija, če naj bo vsaj približno upravičena, ne sme preseči "akcije". Kje se bi sicer ustavilo? Bi bil po tvojem mnenju voznik še vedno primeren za v promet, če bi odreagiral z bokserjem? S pištolo? Z metalcem ognja? Bi morda bila nesorazmernost bolj razumljiva, če bi kolesarja raje privezal na kljuko in ga nekaj km vlekel za sabo?
Pa ne reči, da so to bizarne primerjave. Pri vseh bi šlo zgolj za "reakcijo na provokacijo". Ampak verjetno so nekatere reakcije pretirane. Jaz sem potegnil mejo pri tem, da se začne ogrožati zdravje ali celo življenje človeka. Kdor se ni sposoben zadržati do te mere, da zaradi blesave provokacije ne začne ogrožati zdravja ali življenja, ima po moji oceni zdravstveno težavo. Takšno za katero si bi želel, da bi predstavljala tudi nezmožnost za vožnjo.
Tukaj nekateri očitno iščete ustvarjate teorijo, kako nekdo ni kriv, če "zgolj reagira". Nak. Reakcija, če naj bo vsaj približno upravičena, ne sme preseči "akcije". Kje se bi sicer ustavilo? Bi bil po tvojem mnenju voznik še vedno primeren za v promet, če bi odreagiral z bokserjem? S pištolo? Z metalcem ognja? Bi morda bila nesorazmernost bolj razumljiva, če bi kolesarja raje privezal na kljuko in ga nekaj km vlekel za sabo?
Pa ne reči, da so to bizarne primerjave. Pri vseh bi šlo zgolj za "reakcijo na provokacijo". Ampak verjetno so nekatere reakcije pretirane. Jaz sem potegnil mejo pri tem, da se začne ogrožati zdravje ali celo življenje človeka. Kdor se ni sposoben zadržati do te mere, da zaradi blesave provokacije ne začne ogrožati zdravja ali življenja, ima po moji oceni zdravstveno težavo. Takšno za katero si bi želel, da bi predstavljala tudi nezmožnost za vožnjo.
krneki0001 ::
Tukaj nekateri očitno iščete ustvarjate teorijo, kako nekdo ni kriv, če "zgolj reagira". Nak. Reakcija, če naj bo vsaj približno upravičena, ne sme preseči "akcije". Kje se bi sicer ustavilo? Bi bil po tvojem mnenju voznik še vedno primeren za v promet, če bi odreagiral z bokserjem? S pištolo? Z metalcem ognja? Bi morda bila nesorazmernost bolj razumljiva, če bi kolesarja raje privezal na kljuko in ga nekaj km vlekel za sabo?
Še vedno nisi dojel, da brez kolesarjevih udarcev po plehu, voznik avta nebi tako odreagiral kot je.
Zakaj je kolesar v prvi vrsti sploh začel tolči po avtomobilu?
Kakor sem sam razumnel, je bilo tam delo na cesti in avto je tam že stal, ko se je kolesar pripeljal. Ker ni bilo dovolj prostora je začel tolči po avtu.
Torej kdo sedaj ni za v promet? Če nekje ne moreš mimo, začneš razbijat? Je to normalen odziv udejstvovanja v prometu?
AndrejO ::
Ali je kolesar s svojim početjem ogrožal kogarkoli razen samega sebe? Ali je njegova bedastoča ogrozila zdravje ali življenje?
krneki0001 ::
Ali je kolesar s svojim početjem ogrožal kogarkoli razen samega sebe? Ali je njegova bedastoča ogrozila zdravje ali življenje?
Vseeno ali je ogrožal koga ali ne in vseeno ali je bilo ogroženo njegovo zdravje ali ne. On je začel uničevati tujo lastnino in provocirati ostale voznike v prometu. Šele nato jih je dobil po gobcu.
Razumeš, da tak kolesar ni za v promet?
AndrejO ::
Meni ni vseeno. Ljudje, ki v prometu ne ogrožajo drugih ljudi, me ne skrbijo. Iz opisanega ravnanja preprosto nimam dovolj podatkov, da bi lahko sklepal, da bi ta kolesar v kakšnem drugem položaju ravnala tako, da bi nekoga ogrožal.
Po drugi strani pa je šofer iz te zgodbe ravnal na način, ki nedvoumno pomeni ogrožanje zdravja. Pri tem šoferju se sploh ne morem vprašati, kaj bi bilo, če bi bilo, ker je to že storil. Šofer tako ne predstavlja potencialno tveganje, temveč že kar neposredno nevarnost, ker je že ravnal na napačen način.
Po drugi strani pa je šofer iz te zgodbe ravnal na način, ki nedvoumno pomeni ogrožanje zdravja. Pri tem šoferju se sploh ne morem vprašati, kaj bi bilo, če bi bilo, ker je to že storil. Šofer tako ne predstavlja potencialno tveganje, temveč že kar neposredno nevarnost, ker je že ravnal na napačen način.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
krneki0001 ::
Torej jaz kot pešec lahko hodim naokoli in z bokserjem razbijam šipe na avtomobilih, ki recimo stojijo v koloni pred semaforjem. Ker s tem nisem nikogar ogrožal.
AndrejO ::
Ne, ne smeš. In kaj želiš s tem povedati?
BTW: Vzemi raje macolo. Bosker je prepovedano orožje in te bo Policija že zaradi posesti prišla povprašati po zdravju in "sprocesirati".
BTW: Vzemi raje macolo. Bosker je prepovedano orožje in te bo Policija že zaradi posesti prišla povprašati po zdravju in "sprocesirati".
krneki0001 ::
Ne, ne smeš. In kaj želiš s tem povedati?
BTW: Vzemi raje macolo. Bosker je prepovedano orožje in te bo Policija že zaradi posesti prišla povprašati po zdravju in "sprocesirati".
Zakaj ne, a kolesar pa lahko tolče po avtomobilih? Saj to je eno in isto.
Torej enako kot jaz ne smem tolčt kot pešec po avtomobilih, tudi ne sme en kolesar tolčt po avtomobilih.
In če kreten kolesarski recimo nebi udaril po avtu, jih nebi dobil po gobcu. Čist enostavna računica. Torej kolesarje odstranit s cest, pa bo pol manj sranja.
AndrejO ::
Nima veze, če si kolesar, pešec ali pa marsovec. Udariti z roko po strehi ni primerljivo z razbijanjem stekel.
Resnično kreativne razlage. Če te bom kdaj srečal v živo, te bom po gobcu. Ker še vedno ne razumeš razlike. Čisto enostavna računica, mar ne?
Resnično kreativne razlage. Če te bom kdaj srečal v živo, te bom po gobcu. Ker še vedno ne razumeš razlike. Čisto enostavna računica, mar ne?
krneki0001 ::
Nima veze, če si kolesar, pešec ali pa marsovec. Udariti z roko po strehi ni primerljivo z razbijanjem stekel.
Vseeno ali z roko, bokserjem ali pa metalcem plamena. Po avtih nima noben za tolčt. Še najmanj kolesar, ki rata živčen, ker ne more prekrška narest. In tega ti ne dojameš.
Resnično kreativne razlage. Če te bom kdaj srečal v živo, te bom po gobcu. Ker še vedno ne razumeš razlike. Čisto enostavna računica, mar ne?
Lahko probaš, če boš zaradi tega pristal na vozičku, je pa to tvoj problem.
tomaz- ::
Hmm.. Sem bil priča podobnemu priemru, kjer pa je voznik ( očitno ) ravnal precej bolje, vsaj po prepričanju AndrejO-ja.. Sicer se je to zgodilo pred cca par leti, pa vseeno. Kolesar se je pripeljal po desni med stoječo kolono vozil na semaforju za prehod pešcev čez cesto.. ravno tako je udaril po avtu z roko in mu zaprl desno ogledalo.. Preprosto zato, ker ni mogel mimo. Voznik je skočil ven, pograbil kolesarjevo kolo ( kolesar je sestopil s kolesa, ko je videl, da voznik odpira vrata ) in kolo vrgel v jarek ob cesti - direktno na en večji grm. Škode na kolesu je bilo ravno toliko, kot na njegovem avtu.. res pa je, da je kolo obležalo kar precej visoko zataknjeno v grmu.. Ne moreš verjet: vsi pešci na prehodu so začeli glasno ploskati, voznik pa je zelo glasno zavpil kolesarju, da vsekakor lahko takoj pokliče policijo in pove, kaj se mu je zgodilo.. voznik je bil pripravljen prevzet vso odgovornost.. No, pa nenako kolesar ni imel "muda" klicat nikogar.. Bi pa vsi ostali z veseljem počakali na prihod policije in obrazložili situacijo..
Kaj pa v tem primeru, je še vedno kriv voznik vsaj ene tone težjega vozila pred šibkejšim udeležencem, ki je svojo prepotentnost izražal na svoj način in seveda NIKOGAR poškodoval? Ali bi moral morda voznik ostati lepo v avtu in nič ukrepat?' konec koncev je kolesar šibkejši... My Ass šibkejši..
Kaj pa v tem primeru, je še vedno kriv voznik vsaj ene tone težjega vozila pred šibkejšim udeležencem, ki je svojo prepotentnost izražal na svoj način in seveda NIKOGAR poškodoval? Ali bi moral morda voznik ostati lepo v avtu in nič ukrepat?' konec koncev je kolesar šibkejši... My Ass šibkejši..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()
AndrejO ::
krneki0001 je izjavil:
Vseeno ali z roko, bokserjem ali pa metalcem plamena. Po avtih nima noben za tolčt. Še najmanj kolesar, ki rata živčen, ker ne more prekrška narest. In tega ti ne dojameš.
Ni vseeno, ker z bokserjem ali metalcem plamena predstavljaš resno nevarnostno okolici.
krneki0001 je izjavil:
Resnično kreativne razlage. Če te bom kdaj srečal v živo, te bom po gobcu. Ker še vedno ne razumeš razlike. Čisto enostavna računica, mar ne?
Lahko probaš, če boš zaradi tega pristal na vozičku, je pa to tvoj problem.
Kot prvo, da ne bo dvoma, ne bom nikogar tepel. Se obvladam.
Za potrebe hipotetičnega primera pa sem 140kg gorila, ki te bo speštala v asfalt, da se več ne boš pobral. Ker izzivaš!
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Vseeno ali z roko, bokserjem ali pa metalcem plamena. Po avtih nima noben za tolčt. Še najmanj kolesar, ki rata živčen, ker ne more prekrška narest. In tega ti ne dojameš.
Ni vseeno, ker z bokserjem ali metalcem plamena predstavljaš resno nevarnostno okolici.
vseeno, tudi z roko nimaš kaj tolčt po avtomobilih, pa četudi ne predstavljaš nobene nevarnosti okolici, si tega ne smeš dovolit, še posebaj, če si udeleženec v prometu. Torej kolesar v tisti zgodbi je pač idiot, ki se ne zna zadržat. Ne glede na to kaj je voznik potem naredil.
krneki0001 je izjavil:
Resnično kreativne razlage. Če te bom kdaj srečal v živo, te bom po gobcu. Ker še vedno ne razumeš razlike. Čisto enostavna računica, mar ne?
Lahko probaš, če boš zaradi tega pristal na vozičku, je pa to tvoj problem.
Kot prvo, da ne bo dvoma, ne bom nikogar tepel. Se obvladam.
Za potrebe hipotetičnega primera pa sem 140kg gorila, ki te bo speštala v asfalt, da se več ne boš pobral. Ker izzivaš!
Ko sem bil še redar po diskotekah, mi tudi 140kg gorile niso predstavljale ovir in so letele po zraku, če je bilo treba. Za bajse se pa nikoli nisem bal, prvič so prepočasni, drugič je njihov želodec preobčutljiv na udarce s pestjo, tretjič, ko jih enkrat podreš, zelo težko spet vstanejo. V bistvu bi mi bil bolj nevaren, če bi imel tam nekje 80kg in natreniran.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
AndrejO ::
Kaj pa v tem primeru, je še vedno kriv voznik vsaj ene tone težjega vozila pred šibkejšim udeležencem, ki je svojo prepotentnost izražal na svoj način in seveda NIKOGAR poškodoval? Ali bi moral morda voznik ostati lepo v avtu in nič ukrepat?' konec koncev je kolesar šibkejši... My Ass šibkejši..
Kriv ... ne vem. Kriva sta bila oba že prej in že sedaj. Me je pa v prejšnjem opisu zaskrbelo to, da je nekdo začel fizično obračunavati, čeprav za to nisem videl nikakršne potrebe.
Tole sledenje... da, človek se je zadržal do te mere, da ni nikogar poškodoval. Čeprav je IMO še vedno enak asshat, kot kolesar, bi se vsem skupaj le kislo nasmehnil, ker sta se srečali ravno prava dva.
krneki0001 je izjavil:
vseeno, tudi z roko nimaš kaj tolčt po avtomobilih, pa četudi ne predstavljaš nobene nevarnosti okolici, si tega ne smeš dovolit, še posebaj, če si udeleženec v prometu. Torej kolesar v tisti zgodbi je pač idiot, ki se ne zna zadržat. Ne glede na to kaj je voznik potem naredil.
Popolnoma se strinjam. Takšnih stvar se ne počne.
krneki0001 je izjavil:
Ko sem bil še redar po diskotekah, mi tudi 140kg gorile niso predstavljale ovir in so letele po zraku, če je bilo treba. Za bajse se pa nikoli nisem bal, prvič so prepočasni, drugič je njihov želodec preobčutljiv na udarce s pestjo, tretjič, ko jih enkrat podreš, zelo težko spet vstanejo. V bistvu bi mi bil bolj nevaren, če bi imel tam nekje 80kg in natreniran.
Jah, OK. Če nočeš razumeti, bom pa s traktorjem zapeljal čez tvojo nogo. Ker me živciraš!!!
A sedaj morda že razumeš, kje se skriva težava v tem, da razlagaš o neki "akciji in reakciji"?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
vseeno, tudi z roko nimaš kaj tolčt po avtomobilih, pa četudi ne predstavljaš nobene nevarnosti okolici, si tega ne smeš dovolit, še posebaj, če si udeleženec v prometu. Torej kolesar v tisti zgodbi je pač idiot, ki se ne zna zadržat. Ne glede na to kaj je voznik potem naredil.
Popolnoma se strinjam. Takšnih stvar se ne počne.
Torej se končno strinjaš, da je kolesar idiot in je prvi začel z "izpadom". Vse kar je voznik naredil je bilo samo branjenje lastnine. Pač na napačen način, ampak nima njegov "izpad" več nobene veze z udejstvovanjem v prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
AndrejO ::
krneki0001 je izjavil:
Torej se končno strinjaš, da je kolesar idiot in je prvi začel z "izpadom".
Tega nisem nikoli oporekal.
krneki0001 je izjavil:
Vse kar je voznik naredil je bilo samo branjenje lastnine.
S tem se pa ne strinjam. Iz opisa ne vidim, da bi voznik kje branil svojo lastnino. Vidim pa osebo, ki je bila pripravljena fizično obračunati z drugo osebo. Morda sem samo hecen, ker sem videl že veliko takšnega ropotanja in še nikoli nikakršne s tem povezane škode.
krneki0001 je izjavil:
Pač na napačen način, ampak nima njegov "izpad" več nobene veze z udejstvovanjem v prometu.
Gremo za foro po vrsti:
Ko je človek stopil ven iz vozila, je pogledal, če je streha poškodovana ali ne?
r3dkv1c4 ::
Če so sporna za enega, ki se mu zdi OK, da je nekdo dobil "po gobcu", drugi pa prostodušno prizna, da bi tudi sam koga "nokautiral", potem se obema zahvaljujem za kompliment.
Nikakor si ne bi želel, da bi si kdo mislil, da težav z okolico nisem sposoben reševati na civiliziran način.
Daj obrazloži, kako bi ti odreagiral, ko bi ti nekdo tolkel po strehi, s tem, da želi na vsak način mimo, ne glede na to ali je v prekršku ali ne?
Me res zanima.
krneki0001 je izjavil:
Torej se končno strinjaš, da je kolesar idiot in je prvi začel z "izpadom".
Tega nisem nikoli oporekal.
krneki0001 je izjavil:
Vse kar je voznik naredil je bilo samo branjenje lastnine.
S tem se pa ne strinjam. Iz opisa ne vidim, da bi voznik kje branil svojo lastnino. Vidim pa osebo, ki je bila pripravljena fizično obračunati z drugo osebo. Morda sem samo hecen, ker sem videl že veliko takšnega ropotanja in še nikoli nikakršne s tem povezane škode.
krneki0001 je izjavil:
Pač na napačen način, ampak nima njegov "izpad" več nobene veze z udejstvovanjem v prometu.
Gremo za foro po vrsti:
Ko je človek stopil ven iz vozila, je pogledal, če je streha poškodovana ali ne?
Vse kar je voznik storil, je žal in zgolj samo posledica vzroka......v naši soseski ti sklicevanje na zakon in določanje kaznivega dejanja nič ne bi pomagalo, samo poslabšalo bi situacijo.
Nikjer ne vidim, da bi ti okrcal kolesarja....še več...stopil si mu v bran in s tem podpiraš njegova dejanja.Ž
Totalen kretenizem.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
S tem se pa ne strinjam. Iz opisa ne vidim, da bi voznik kje branil svojo lastnino. Vidim pa osebo, ki je bila pripravljena fizično obračunati z drugo osebo
Vsake oči imajo svojega malarja......
Jaz vidim to drugače.....tip(beri:kolesar) je tolkel po strehi voznikovega avta, ker je hotel poklicati voznika ven in ga želel podučiti, kako se nepravilno postavi pred semafor, da bo lahko tip, ki je naredil kar nekaj prekrškov, lahko šel mimo, ne damu drugi stojijo na poti.
Seveda je voznik primerno odreagiral.
V bistvu se je branil.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
AndrejO ::
Če so sporna za enega, ki se mu zdi OK, da je nekdo dobil "po gobcu", drugi pa prostodušno prizna, da bi tudi sam koga "nokautiral", potem se obema zahvaljujem za kompliment.
Nikakor si ne bi želel, da bi si kdo mislil, da težav z okolico nisem sposoben reševati na civiliziran način.
Daj obrazloži, kako bi ti odreagiral, ko bi ti nekdo tolkel po strehi, s tem, da želi na vsak način mimo, ne glede na to ali je v prekršku ali ne?
Nazadnje, ko mi je to nekdo v LJ res storil, sem mu z ročimi gestami pokazal na prazno kolesarsko stezo, ki je ni uporabil.
Sicer brez uspeha, ampak kaj naj. Škode itak ni naredil nobene. Pravzaprav, če pomislim, noben kolesar ali pešec mi nista še na nobenem avtu naredila kakršnekoli škode. Zanimivo, glede na to, kako je pleh za nekatere očitno bolj občutljiv kot pa smetana na vrh tortice.
Vse kar je voznik storil, je žal in zgolj samo posledica vzroka......v naši soseski ti sklicevanje na zakon in določanje kaznivega dejanja nič ne bi pomagalo, samo poslabšalo bi situacijo.
Heh? Nikjer se mi ni potrebno "sklicevati na zakon". Če ga kdo krši, se pokliče policijo. V Sloveniji je Policija še vedno prispela, kadar sem jo rabil poklicati in kamorkoli sem jo rabil poklicati.
Je pa res, da je nisem nikoli klical zaradi b.v. zadev, kot je npr. "z roko mi je lopnil po strehi". Po drugi strani pa sem že videl intervencijo, ki je prišla zaradi tega, ker je nekdo nekoga "po gobcu".
Nikjer ne vidim, da bi ti okrcal kolesarja....še več...stopil si mu v bran in s tem podpiraš njegova dejanja.Ž
Totalen kretenizem.
Stopil sem mu v bran? Linkpls or it didn't happen.
jype ::
Mojega sodelavca je nekdo z avtomobilom lažje telesno poškodoval, ko je pri zeleni luči pravilno prečkal Celovško cesto.
Kolega po tem, ko se je pobral s tal, začuda ni fizično obračunal z voznikom.
Kako lahko to pojasnite?
Že vem! Kolega je bil peš in torej njegov dragoceni pleh ni bil poškodovan, zato ni imel razloga, da bi se razburil.
Kolega po tem, ko se je pobral s tal, začuda ni fizično obračunal z voznikom.
Kako lahko to pojasnite?
Že vem! Kolega je bil peš in torej njegov dragoceni pleh ni bil poškodovan, zato ni imel razloga, da bi se razburil.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: scipascapa ()
Invictus ::
Mojega sodelavca je nekdo z avtomobilom lažje telesno poškodoval, ko je pri zeleni luči pravilno prečkal Celovško cesto.
Kolega po tem, ko se je pobral s tal, začuda ni fizično obračunal z voznikom.
Kako lahko to pojasnite?
Že vem! Kolega je bil peš in torej njegov dragoceni pleh ni bil poškodovan, zato ni imel razloga, da bi se razburil.
HA, ha ...
V drugo naj obuje spredaj s plehom ojačane čevlje da bo vsaj nekaj pleha nosil ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
primoz4p ::
Takole je bilo napadalčevo orožje videti po incidentu:
......
.
Se sedaj sme objavljati slike avtov brez anonimizacije registerske tablice in s tako obtožbo?
Je ta objava opozorilo (hvala!; paziti se je potrebno VW z r.o. LJxxxxx) ali maščevanja (dodatna kazen poleg uradne - policija,...)?
dj_uro ::
Jure lahko počne kar želi... ;)
mam shranjen screenshot, če ga želi lastnik tožit :P
mam shranjen screenshot, če ga želi lastnik tožit :P
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
r3dkv1c4 ::
Jure lahko počne kar želi... ;)
mam shranjen screenshot, če ga želi lastnik tožit :P
Jype v tem primeru ni kriv ampak je moderator tisti, ki je dovolil objavo.......another fail by mod.
Toži lahko edino ST.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
He-Man ::
Na žalost moram spet obuditi to temo in moje prvo sporočilo na prvi strani... Danes bi morali avtomobili že sami znati zaznavati gostoto megle in avtomatsko prilagojevati hitrost. Včeraj sem se sam, na srečo 2 uri po nesreči, peljal po primorski AC in videl na lastne oči. Če ta slikna ne prikazuje nedelujočega cestno prometnega sistema, potem pa res ne vem... :(
krneki0001 ::
Ne, ne prikazuje nedelujočega cestnoprometnega sistema. Prikazuje neznanje, nezmožnost, nesposobnost in idiotizem ter prevelik ego voznikov na slovenskih cestah, katerim so pojmi "varnostna razdalja", "zmanjšanje hitrosti ob slabi preglednosti", "sistem zadrge",... nekaj nepojmljivega.
Pač prevelik ego, premalo znanja in idiotizem pelje potem v take zadeve. Prvo se bo treba naučit vozit, pa upoštevat CPP in znat sam prilagodit vožnjo razmeram na cesti.
POČISTITI BO POTREBNO PRVO PRED SVOJIM PRAGOM!!!
Pač prevelik ego, premalo znanja in idiotizem pelje potem v take zadeve. Prvo se bo treba naučit vozit, pa upoštevat CPP in znat sam prilagodit vožnjo razmeram na cesti.
POČISTITI BO POTREBNO PRVO PRED SVOJIM PRAGOM!!!
jype ::
dj_uro> mam shranjen screenshot, če ga želi lastnik tožit :P
Ni me še tožil.
He-Man> Če ta slikna ne prikazuje nedelujočega cestno prometnega sistema, potem pa res ne vem... :(
Cesta je odlično opravila svojo nalogo: Nihče ni zletel dol.
He-Man> Danes bi morali avtomobili že sami znati zaznavati gostoto megle in avtomatsko prilagojevati hitrost.
Avtomobili, ki zaznavajo gostoto megle, nimajo smisla. Avtomobili lahko gledajo skozi meglo.
Ni me še tožil.
He-Man> Če ta slikna ne prikazuje nedelujočega cestno prometnega sistema, potem pa res ne vem... :(
Cesta je odlično opravila svojo nalogo: Nihče ni zletel dol.
He-Man> Danes bi morali avtomobili že sami znati zaznavati gostoto megle in avtomatsko prilagojevati hitrost.
Avtomobili, ki zaznavajo gostoto megle, nimajo smisla. Avtomobili lahko gledajo skozi meglo.
dzinks63 ::
Na tem delajo velike firme in v nekaj letih bodo to izpilili do uporabe: ULTIMATE ANTI CRASH
He-Man ::
krneki0001 je izjavil:
Ne, ne prikazuje nedelujočega cestnoprometnega sistema. Prikazuje neznanje, nezmožnost, nesposobnost in idiotizem ter prevelik ego voznikov na slovenskih cestah, katerim so pojmi "varnostna razdalja", "zmanjšanje hitrosti ob slabi preglednosti", "sistem zadrge",... nekaj nepojmljivega.
Pač prevelik ego, premalo znanja in idiotizem pelje potem v take zadeve. Prvo se bo treba naučit vozit, pa upoštevat CPP in znat sam prilagodit vožnjo razmeram na cesti.
POČISTITI BO POTREBNO PRVO PRED SVOJIM PRAGOM!!!
Vse kar si naštel je del cestnoprometnega sistema, vozniki so bistven del sistema. Preveč človeških faktorjev je. Mogoče je včasih, ko je bilo na cestah manj vozil in je bil življenjski tempo znosnejši še šlo. Sedaj ne gre več.
Tody ::
Zato pa so prava in edina prihodnost vozila, ki se bodo vozila sama, če bi se računalniki med seboj pogovarjali se nebi noben zaletel, vsi bi vedel da je v megli veliko avtomobilov in vsaj pisakt bi začel če ne že kr sami bremzat.
SimplyMiha ::
Ja, vzrok za nesrečo je bila nepripravljenost voznikov na nastale razmere. Baje na radiu ni bilo nič o gosti megli ne o nesreči. Če bi takoj začeli sporočati o tem, bi vsaj polovica voznikov nedvomno vsaj upočasnila.
Tako pa dokler samo ljudje čivkajo o razmerah, ne bo nič iz te moke.
Tako pa dokler samo ljudje čivkajo o razmerah, ne bo nič iz te moke.
Markus386 ::
Sam res... škoda da ljudje nimamo senzorjev za meglo, pa da rabimo radio, da nam pove, da nič ne vidimo! /s
facepalm ::
nikoli niso krive vremenske razmere ali razmere na voziscu.
krivi so vedno vozniki, kateri ne prilagodijo hitrosti vremenskim razmeram in razmeram na cestiscu.
krivi so vedno vozniki, kateri ne prilagodijo hitrosti vremenskim razmeram in razmeram na cestiscu.
Spajky ::
Sam res... škoda da ljudje nimamo senzorjev za meglo, pa da rabimo radio, da nam pove, da nič ne vidimo! /s
..enako kot nekateri rabijo senzor za dež
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
joze67 ::
SimplyMiha je izjavil:
Baje na radiu ni bilo nič o gosti megli ne o nesreči. Če bi takoj začeli sporočati o tem, bi vsaj polovica voznikov nedvomno vsaj upočasnila.
Ne bi. Dokazano niso - eni so upočasnili, ker so opazili moškega z lučko. Ob 14:00 ni bilo teme (globalno) - torej so že vozili po megli. In niso upočasnili, dokler ni bilo nekaj nenavadnega in neusodnega. (No drugi so upočasnili, ko so naleteli na nekaj nenavadnega a žal usodnega.)
Zato pa posadijo v vsako vozilo licenciranega voznika - da prilagodi vožnjo razmeram. In nosi odgovornost.
He-Man ::
St235 ::
SimplyMiha je izjavil:
Ja, vzrok za nesrečo je bila nepripravljenost voznikov na nastale razmere. Baje na radiu ni bilo nič o gosti megli ne o nesreči. Če bi takoj začeli sporočati o tem, bi vsaj polovica voznikov nedvomno vsaj upočasnila.
Tako pa dokler samo ljudje čivkajo o razmerah, ne bo nič iz te moke.
Ti to resno? Rabiš obvestilo na radiu, da je okrog tebe megla?
A temo/dež/sneg opaziš tudi šele, ko ti po radiju povejo? In potem poslušaš napovedovalca, da ti pove na kakšno intenzivnost nastavit brisalce?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
facepalm ::
Mogoce bo z novimi oznacbami boljse (tiste pike ob voznem pasu).
Naj se jih zarise na 50m razdalje in omeji hitrost glede na stevilo pik, ki jih voznik se lahko vidi.
Npr.:
- nic pik: omejitev hitrosti na max 30km/h + vklopljene meglenke in varnostne utripalke
- ena pika: omejitev hitrosti na max 50km/h in min 30km/h + vklopljene meglenke
- dve piki: omejitev hitrosti na max 70km/h
- tri pike: omjeitev hitrosti na max 90km/h
itd..
Naj se jih zarise na 50m razdalje in omeji hitrost glede na stevilo pik, ki jih voznik se lahko vidi.
Npr.:
- nic pik: omejitev hitrosti na max 30km/h + vklopljene meglenke in varnostne utripalke
- ena pika: omejitev hitrosti na max 50km/h in min 30km/h + vklopljene meglenke
- dve piki: omejitev hitrosti na max 70km/h
- tri pike: omjeitev hitrosti na max 90km/h
itd..
SimplyMiha ::
SimplyMiha je izjavil:
Ja, vzrok za nesrečo je bila nepripravljenost voznikov na nastale razmere. Baje na radiu ni bilo nič o gosti megli ne o nesreči. Če bi takoj začeli sporočati o tem, bi vsaj polovica voznikov nedvomno vsaj upočasnila.
Tako pa dokler samo ljudje čivkajo o razmerah, ne bo nič iz te moke.
Ti to resno? Rabiš obvestilo na radiu, da je okrog tebe megla?
A temo/dež/sneg opaziš tudi šele, ko ti po radiju povejo? In potem poslušaš napovedovalca, da ti pove na kakšno intenzivnost nastavit brisalce?
Ne. Rabim AŽURNE informacije o stanju na cesti pred mano do cilja. Ažurne pomeni, da so informacije na voljo takoj po spremembi stanja, ne šele potem ko sem že tam.
m0LN4r ::
Najbolj azurno od vseh je gledat na cesto. Verjames al ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Uporabljaj vlak, saj očitno zahtevaš nemogoče. Tudi DARS še ne vidi v prihodnost.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
A na vlaku pa ne rabi ažurne informacije o vremenu? Kako bo pa skozi okno gledal, če ne bo vedel ali je megla zunaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
SimplyMiha ::
Grem na vlak, nekje drugje na progi naprej pa ena babnica parkira avto na tirnicah in zapre promet za dve uri.
Ažurne informacije, dajmo!
Ažurne informacije, dajmo!
m0LN4r ::
Pa mamo kandidata za novega Direktorja DARS (ja z velikim D)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
SimplyMiha ::
Ne, hvala. Naj se kak mazohist ukvarja z delničarji in njihovim metanjem polen pod noge, da ne omenjam že tradicionalnih kadrovskih rošad vsakič, ko se vlada zamenja.
Informacijski sistem bi lahko izpeljali mimo DARS-a in bi lahko vključeval vsa druga področja (ne samo prometne razmere).
Informacijski sistem bi lahko izpeljali mimo DARS-a in bi lahko vključeval vsa druga področja (ne samo prometne razmere).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
globoko grlo ::
SimplyMiha, sej lahko pokličeš na prometne informacije, ane. Obstaja ta cifra, verjameš ali pa ne.
Če si pa prelen oz, smotan al pa enostavno simplton, pol pa jebat ga ...
Če si pa prelen oz, smotan al pa enostavno simplton, pol pa jebat ga ...
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
SimplyMiha ::
Vsakih 5 min naj kličem na prometne informacije?
Resno, kaj imate proti ažurnemu informacijskemu sistemu? Kaj vas tako boli?
Resno, kaj imate proti ažurnemu informacijskemu sistemu? Kaj vas tako boli?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24341 (20731) | facepalm |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70707 (62427) | BigWhale |