Forum » Na cesti » Držanje pravil po cestah
Držanje pravil po cestah
noraguta ::
Mal mejn amfetaminov preden se vsedeš v avto, pa bo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
m0LN4r ::
Kek'c ti pa ti the real kek'c ane: Klik
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
šernk ::
Marsikdo si zdajle misli, da v bistvu si prasec.
če se ne motim sem nekje prebral, da celo policija v takih primerih priporoča da povoziš manjšo žival (ne vem pa ali je to za Slovenijo ali Nemčijo, vem pa da sem zasledil nekje)
tudi sam sem že marsikatero rumeno luč prevozil zaradi tistega na moji riti, ker načeloma če ni ravno od 5ih možnih semaforjev že peta rumena zapored v rumeno ne grem, sem pa že tudi dobil idiota v rit, ker je slednji mislil da bom izsiljeval prednost.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BigWhale ::
ampak me tisti z 60km/h precej bolj ogrožajo, kot nekdo ki se vozi 120
Fizika pravi, da se motis.
predvsem iz razloga, ker vem da se bo nekomu v koloni strgalo in bo šel prehitevat kolono na vseh mogočih mestih.
Logika pa tudi. Ograza te od psihopata, ki se mu strga v koloni, mama. Ce nje ne bi blo na svetu tud unga psihopata ne bi blo. Oz v bistv prababica od psihopata.
Vzrok in posledico si pomesal.
Tisti na celu kolone, ki se ne umakne, je vsaj asshole. Tisti, ki se mu pa zaradi tega strga, je pa debil, ki ga ne bi smeli spustiti na cesto.
Marsikdo si zdajle misli, da v bistvu si prasec.
če se ne motim sem nekje prebral, da celo policija v takih primerih priporoča da povoziš manjšo žival (ne vem pa ali je to za Slovenijo ali Nemčijo, vem pa da sem zasledil nekje)
Dokler ne gre za nosoroga, kravo ali konja, je verjetno vsako zival bolje povoziti, kot pa narediti se vecjo neumnost. Nenadno bremzanje je lahko ze taksna vecja neumnost, ce imas zadaj nekoga nalimanega na rit. Izogibanje taki zivali je pa kolosalna neumnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Trololololol ::
Kek'c ti pa ti the real kek'c ane: Klik
Varnostna razdalja je lahko tudi nič. V bistvu pa je to tista razdalja, pri kateri se lahko normalno ustaviš. Jaz jo imam vedno, tudi če jo ima 3 metre, bom v primeru nenadnega zaviranja pred mano še vedno lahko ali normalno ustavil avtomobil ali varno zaviral, brez da bi ogrozil druge. Mogoče bi sebi in le izključno sebi povzročil lažjo materialno škodo na avtomobilu (vrednost par 10 EUR?), za katero se mi pa itak jebe.
Voziti te ne naučijo zakoni ali avtošola. Je pa res, da imaš zakone (se pravi CPP) predvsem za tiste, ki niso sposobni spremljati okolice ali v tvojem primeru za tebe, ki ne znaš brez zakona imeti primerno varnostno razdaljo, ki je včasih tudi več kot 2 oz. 3 sekunde, odvisno od okoliščin oz. tudi manj.
noraguta ::
Marsikdo si zdajle misli, da v bistvu si prasec.
če se ne motim sem nekje prebral, da celo policija v takih primerih priporoča da povoziš manjšo žival (ne vem pa ali je to za Slovenijo ali Nemčijo, vem pa da sem zasledil nekje)
tudi sam sem že marsikatero rumeno luč prevozil zaradi tistega na moji riti, ker načeloma če ni ravno od 5ih možnih semaforjev že peta rumena zapored v rumeno ne grem, sem pa že tudi dobil idiota v rit, ker je slednji mislil da bom izsiljeval prednost.
Če človk ne zmore držat varnostne, nevem kdo mu je dal izpit.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
m0LN4r ::
Trololololol je izjavil:
Kek'c ti pa ti the real kek'c ane: Klik
Varnostna razdalja je lahko tudi nič. V bistvu pa je to tista razdalja, pri kateri se lahko normalno ustaviš. Jaz jo imam vedno, tudi če jo ima 3 metre, bom v primeru nenadnega zaviranja pred mano še vedno lahko ali normalno ustavil avtomobil ali varno zaviral, brez da bi ogrozil druge. Mogoče bi sebi in le izključno sebi povzročil lažjo materialno škodo na avtomobilu (vrednost par 10 EUR?), za katero se mi pa itak jebe.
Voziti te ne naučijo zakoni ali avtošola. Je pa res, da imaš zakone (se pravi CPP) predvsem za tiste, ki niso sposobni spremljati okolice ali v tvojem primeru za tebe, ki ne znaš brez zakona imeti primerno varnostno razdaljo, ki je včasih tudi več kot 2 oz. 3 sekunde, odvisno od okoliščin oz. tudi manj.
Predlagam da greš vozit formulo, ker maš tako dobre reflekse, reakcijski čas in delay pri tebi ne obstaja. Boš vsaj manj na cesti.
Car si, ni kaj.
10EUR ? Kje?
Car si, zato te majo modri radi očitno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
m0LN4r - Po tvojih postih sodeč, si izjemno slab voznik, pa še precej egoista je v tebi. Za teboj se velikokrat ustvari kolona in ker voziš pod omejitvijo, jih imaš dobesedno na riti.
Povoziti žival je skoraj tako, kot da povoziš otroka (saj tudi ta nima ravno velike mase in ti po navadi vozila ne poškoduje ravno močno).
Ne znaš predvidevat in se prilagajat razmeram na cesti.
Če voziš skozi neko naselje, moraš pričakovati, da ti v vsakem momentu lahko pred vozilo skoči kakšna domača žival ali otrok in v takem primeru uporabiš zavore in umik na skrajni desni rob, potem pa prepustiš tistemu zadaj, kako bo reagiral on.
Nikakor mi pa ni jasno, kako se ti v eni sekundi odločiš, da boš oviro povozil, ker ti bo tisti zadaj v nasprotnem, najmanj sesul vozilo in te naredil invalida.
Morda je to samo izgovor, ker si nekomu povozil drago žival, ker nisi pravilno reagiral.
V vseh postih kažeš, da si eden tistih BMK voznikov, ki jim spremljanje okolice in situacij v prometu, ni ravno odlika. Velikokrat si ti tista ovira, o katerih je govor v vseh temah o prometu.
Si kao varen in dober voznik, rad igraš policaja v resnici pa dela, ki ga opravljaš, enostvavno ne obvladaš. Si pač voznik, kakršnih nihče ne gleda ravno rad pred seboj.
Ko se boš naučil dinamične vožnje, z dovoljeno hitrostjo in tekočo vožnjo, bodo problemi za teboj enostavno izginili, ker se bodo vozili za teboj, na varnostni razdalji.
Skoraj vsak teden iz Litije do Šentjakoba pripeljem kolono sto in več vozil, pa da se ne zgodi niti eno prehitevanje.
Vozniki izredno radi vozimo za voznikom, ki pelje omejitev +5 (to je zaradi odstopanja števca, lahko pa z GPS izmeriš dejansko hitrost), kateri vozi tekoče (torej tudi v rahlih ovinkih ne zmanjša v vsakem na 60-) in se drži omejitev v naseljih. Pri taki vožnji, tisti zadaj uživajo, prvo vozilo jim je pokazatelj situacij, varnostna razdalja pa zagotovilo, da se lahko ustavimo pravočasno, če bi prvi naletel na nepredviden dogodek. V taki situaciji, si vozniki zadaj psihično spočijejo, tisti, ki kolono vodi pa pač mora biti 100%-no zbran.
Pravilna je trditev, da je največja nevarnost, ko srečaš počasno kolono in v taki koloni, bi moral prvi plačat kazen in opravit preizkus obvladanja vozila in situacij v prometu. V nekaterih prometno razvitih državah, se oviranje prometnega toka, kar lepo in pogosto kaznuje.
Sicer pa, če te je strah vozit po teh naših nevarnih cestah, ti predlagam uporabo javnega prevoza in s tem izboljšanje varnosti na naših cestah, saj je vse preveč takih, v sebe prepričanih voznikov na njih.
Nihče nikomur ne prepoveduje počasnejše vožnje, sploh če niso ravno dobri in pogosti vozniki, vendar je dolžnost, da taki vozniki opazujejo v ogledalih situacijo zadaj in se vedno, ko jih dohiti neko vozilo, na prvem primernem kraju umaknejo.
Point je ravno v tem, da tisti, ki niso sposobni peljat po omejitvah, tudi niso sposobni gledat v ogledala, oziroma ne vedo, zakaj so ta v vozilu.
Dober voznik namreč ni tisti, ki nikoli ne prekorači dovoljene hitrosti, temveč tisti, ki zna opazovat promet in se mu prilagajat, torej tudi vožnja po desnem robu ceste, ko je zadaj motorist, umik s ceste, če opazi, da predstavlja oviro, pa tudi željene manevre speljati čim hitreje (prehitevanje), vedno uporabi smernike, ko je to potrebno, da ostalim udeležencem pokaže svoje namene, ........
To, da nekdo vehementno trdi, da nikoli ne gre čez omejitev, ker je to smrtni greh, pomeni samo to, da se ni sposoben prilagajat v prometu in ti si, po tvojih postih, eden izmed takih, predvsem pa ti je najvažneje, da se tvoj statusni simbol, po vsaki vožnji pripelje nepoškodovan domov. Si ti tudi eden izmed tistih, ki se na AC ustavijo pod nadvozom, če te slučajno ujame toča?
Počasi se boš moral navadit, da v prometu sodelujejo predvsem ljudje, z vsemi svojimi problemi in večjim ali manjšim znanjem obnašanja, na tebi pa je ali si se sposoben prilagajat ali začneš uporabljat javna prevozna sredstva.
Povoziti žival je skoraj tako, kot da povoziš otroka (saj tudi ta nima ravno velike mase in ti po navadi vozila ne poškoduje ravno močno).
Ne znaš predvidevat in se prilagajat razmeram na cesti.
Če voziš skozi neko naselje, moraš pričakovati, da ti v vsakem momentu lahko pred vozilo skoči kakšna domača žival ali otrok in v takem primeru uporabiš zavore in umik na skrajni desni rob, potem pa prepustiš tistemu zadaj, kako bo reagiral on.
Nikakor mi pa ni jasno, kako se ti v eni sekundi odločiš, da boš oviro povozil, ker ti bo tisti zadaj v nasprotnem, najmanj sesul vozilo in te naredil invalida.
Morda je to samo izgovor, ker si nekomu povozil drago žival, ker nisi pravilno reagiral.
V vseh postih kažeš, da si eden tistih BMK voznikov, ki jim spremljanje okolice in situacij v prometu, ni ravno odlika. Velikokrat si ti tista ovira, o katerih je govor v vseh temah o prometu.
Si kao varen in dober voznik, rad igraš policaja v resnici pa dela, ki ga opravljaš, enostvavno ne obvladaš. Si pač voznik, kakršnih nihče ne gleda ravno rad pred seboj.
Ko se boš naučil dinamične vožnje, z dovoljeno hitrostjo in tekočo vožnjo, bodo problemi za teboj enostavno izginili, ker se bodo vozili za teboj, na varnostni razdalji.
Skoraj vsak teden iz Litije do Šentjakoba pripeljem kolono sto in več vozil, pa da se ne zgodi niti eno prehitevanje.
Vozniki izredno radi vozimo za voznikom, ki pelje omejitev +5 (to je zaradi odstopanja števca, lahko pa z GPS izmeriš dejansko hitrost), kateri vozi tekoče (torej tudi v rahlih ovinkih ne zmanjša v vsakem na 60-) in se drži omejitev v naseljih. Pri taki vožnji, tisti zadaj uživajo, prvo vozilo jim je pokazatelj situacij, varnostna razdalja pa zagotovilo, da se lahko ustavimo pravočasno, če bi prvi naletel na nepredviden dogodek. V taki situaciji, si vozniki zadaj psihično spočijejo, tisti, ki kolono vodi pa pač mora biti 100%-no zbran.
Pravilna je trditev, da je največja nevarnost, ko srečaš počasno kolono in v taki koloni, bi moral prvi plačat kazen in opravit preizkus obvladanja vozila in situacij v prometu. V nekaterih prometno razvitih državah, se oviranje prometnega toka, kar lepo in pogosto kaznuje.
Sicer pa, če te je strah vozit po teh naših nevarnih cestah, ti predlagam uporabo javnega prevoza in s tem izboljšanje varnosti na naših cestah, saj je vse preveč takih, v sebe prepričanih voznikov na njih.
Nihče nikomur ne prepoveduje počasnejše vožnje, sploh če niso ravno dobri in pogosti vozniki, vendar je dolžnost, da taki vozniki opazujejo v ogledalih situacijo zadaj in se vedno, ko jih dohiti neko vozilo, na prvem primernem kraju umaknejo.
Point je ravno v tem, da tisti, ki niso sposobni peljat po omejitvah, tudi niso sposobni gledat v ogledala, oziroma ne vedo, zakaj so ta v vozilu.
Dober voznik namreč ni tisti, ki nikoli ne prekorači dovoljene hitrosti, temveč tisti, ki zna opazovat promet in se mu prilagajat, torej tudi vožnja po desnem robu ceste, ko je zadaj motorist, umik s ceste, če opazi, da predstavlja oviro, pa tudi željene manevre speljati čim hitreje (prehitevanje), vedno uporabi smernike, ko je to potrebno, da ostalim udeležencem pokaže svoje namene, ........
To, da nekdo vehementno trdi, da nikoli ne gre čez omejitev, ker je to smrtni greh, pomeni samo to, da se ni sposoben prilagajat v prometu in ti si, po tvojih postih, eden izmed takih, predvsem pa ti je najvažneje, da se tvoj statusni simbol, po vsaki vožnji pripelje nepoškodovan domov. Si ti tudi eden izmed tistih, ki se na AC ustavijo pod nadvozom, če te slučajno ujame toča?
Počasi se boš moral navadit, da v prometu sodelujejo predvsem ljudje, z vsemi svojimi problemi in večjim ali manjšim znanjem obnašanja, na tebi pa je ali si se sposoben prilagajat ali začneš uporabljat javna prevozna sredstva.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
Za teboj se velikokrat ustvari kolona in ker voziš pod omejitvijo, jih imaš dobesedno na riti.
Ne. Preveč si izmišljuješ, malo beri poste drugih in boš videl kr nekaj skupnih motečih faktorjev, ki niso povezanih s počasno vožnjo, ampak z aroganco.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Invictus ::
solatko ima čisto prav.
Nesposobnega folka za volanom je cel kup, svoje neznanje pa potem opravičujejo s spoštovanjem DOLOČENIH predpisov, ne opazijo pa da medtem kršijo še cel kup drugih.
Nesposobnega folka za volanom je cel kup, svoje neznanje pa potem opravičujejo s spoštovanjem DOLOČENIH predpisov, ne opazijo pa da medtem kršijo še cel kup drugih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
šernk ::
Ne. Preveč si izmišljuješ, malo beri poste drugih in boš videl kr nekaj skupnih motečih faktorjev, ki niso povezanih s počasno vožnjo, ampak z aroganco.
jaz pri vožnji po omejitvi nimam na riti ponavadi nikogar! občasno se ustvari kolona, ampak ta "kolona" 5 avtov se recimo razvleče na cel kilometer, ker pač nihče sploh ne kaže zanimanja za prehitevanje. enkrat me je celo motorist prehitel na eni od ravnin, na naslednji ravnini me je pa spustil ponovno predse(res da sem šel malce nad omejitvijo, vožnja po ravnini 100-110). vendar sem na prvem ovinku motoristu prišel spet popolnoma na njegov izpuh in je videl da pač poznam cesto in bo za menoj hitrejši v bolj sproščeni vožnji, ter mi dal znak naj ga ponovno prehitim. 10km sva šla potem skupaj, potem je pa avto prišel spredaj in je šel on naprej.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dj_uro ::
@molnar; garantiram NIČ, kakopak drugače... nekajkrat sem bil udeležen v prometnih nesrečah, pa sem doletel tudi tak primer; sicer sem sedel na zadnji klopi, pa vendar... še sem živ in brez posledic...
@kekc... prosim za navedbo iz zakona, kjer piše, da ne smem zavreti, ker je nekdo 0,5cm za mano in kjer piše, da bom jaz kaznovan oz. bo od mene terjala zavarovalnica... bučke na3
@kekc... prosim za navedbo iz zakona, kjer piše, da je varnostna razdalja lahko enaka 0; torej 0,0000000000 nič... bučke na4
solatko'tovo razmišljanje ima smisel ;)
@kekc... prosim za navedbo iz zakona, kjer piše, da ne smem zavreti, ker je nekdo 0,5cm za mano in kjer piše, da bom jaz kaznovan oz. bo od mene terjala zavarovalnica... bučke na3
@kekc... prosim za navedbo iz zakona, kjer piše, da je varnostna razdalja lahko enaka 0; torej 0,0000000000 nič... bučke na4
solatko'tovo razmišljanje ima smisel ;)
vw-klub.si
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Že varnostna razdalja in podobno ampak vsi vemo kaj za nekatere pomeni varnostna razdalja (prost plac da se lahk nekdo vrine). Govorimo o NAMERNEM stopnjevanju situacije kar sem tudi zapisal in upam da se sedaj razumemo.
Varnostna razdalja pomeni to, da lahko normano ustavis, ce un pred tabo bremz. Brez razloga ali pa z razlogom. Tle ni prav nobene nejasnosti. Nobene.
Unknown_001 je izjavil:
Ne moreš ti primerjat totalno še nerazvitega otroka z voznikom ki ve kako bi se moral ravnati.
A ti je res treba vse narisat? Ne jemlji teh dojenckov tako dobesedno. Lahko je srna, lahko je tudi neka skala, ki pade pred avto. Nekaj kar ti kot prvi vidis, oni za tabo pa ne. Nenadna bremzanja se dogajajo. Tle ni nic cudnga.
Nihce ni nikjer razlagal, da lahko nekdo kar tako brez razloga zabremza. Fora je v tem, da tudi, ce to naredi, je kriv za nesreco v veliki meri oni zadaj. Bremzanje brez razloga je pa prepovedano zaradi povzrocanja nepotrebne panike in nevarnosti, ravno zaradi takih, ki so nesposobni drzati varnostno razdaljo.
Oprostite, ampak jaz se z vami tako ne morem pogovarjati ker očitno nikakor ne bomo prišli do konsenza. Se mi pa zdi da me po malem zajebavaš na polno ali pa sploh nočeš razumeti mojih zapisov, lahko pa je keč le v tem da nočeš odnehati, ker bi rad imel absoluten prav.
Ja, tvoje navedbe deloma držijo ampak ali si sploh spremljal kaj jaz pišem? Ne vem, ampak določene dele si pri citiranju izpustil, tako da na koncu izpade kot da ne vem o čem govorim, medtem ko mi soliš pamet z odkrivanjem tople vode. Ti govoriš o nepredvideni situaciji z bremzanjrm v sili medtem ko jaz stalno govorim o idiotih ki namerno stopnjujejo napetost v odnosu voznikov in nevarnost zraven. Res je, da se včasih zelo nerodno izražam ampak tako slabo pa menda spet ne, da bi potreboval tolmača.
Lp!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
m0LN4r ::
Sam sem tudi bil 4 dni 5 noči v Švici... V mestu z enakim številom prebivalcev kot Maribor.
Kaj sem opazil:
- švicarjem se ne mudi,
- trobljenja nisem slišal v teh dnevih pa sem prehodil najmanj 20 ur po mestu,
- vozijo se 10kmh pod omejitvijo,
- izven naselja 70-80 je normalno, tudi po ravnicah čez njive
- veliko omejitev 30 in 40, pred naseljem pogosto že 50
- veliko zaprtih cest v soseskah, da se otroci lahko igrajo
- v mestu sem spal v sobi polek ceste, prometni hrup kot da ne obstaja
- ni nabijanja obratov,
- pešec in kolesar imata ultimativno prednost,
- kultura voznikov:
-- avti se ustavlajo ~3-4 metre pred prehodom že ko te vidijo, da gledaš prehod - totalen kontrast, prinas pa glih tolk da te ne povozijo pa še pol noge morš dat na cesto, da bo kaj
- veliko ljudi uporablja kolo za na šiht
- policaji kaznijo divjake 1,2,3 takoj
*subjektivno, veliko manj nervoznosti na cesti pa veliko manj ljudi štrca po telefonu med vožnjo, kot recimo MB
- človek ki me je hostal je rekel, da so švicarji easy riderji
Hehe, prideš domov takoj veš da si doma.
Kaj sem opazil:
- švicarjem se ne mudi,
- trobljenja nisem slišal v teh dnevih pa sem prehodil najmanj 20 ur po mestu,
- vozijo se 10kmh pod omejitvijo,
- izven naselja 70-80 je normalno, tudi po ravnicah čez njive
- veliko omejitev 30 in 40, pred naseljem pogosto že 50
- veliko zaprtih cest v soseskah, da se otroci lahko igrajo
- v mestu sem spal v sobi polek ceste, prometni hrup kot da ne obstaja
- ni nabijanja obratov,
- pešec in kolesar imata ultimativno prednost,
- kultura voznikov:
-- avti se ustavlajo ~3-4 metre pred prehodom že ko te vidijo, da gledaš prehod - totalen kontrast, prinas pa glih tolk da te ne povozijo pa še pol noge morš dat na cesto, da bo kaj
- veliko ljudi uporablja kolo za na šiht
- policaji kaznijo divjake 1,2,3 takoj
*subjektivno, veliko manj nervoznosti na cesti pa veliko manj ljudi štrca po telefonu med vožnjo, kot recimo MB
- človek ki me je hostal je rekel, da so švicarji easy riderji
Hehe, prideš domov takoj veš da si doma.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Invictus ::
Hehe, prideš domov takoj veš da si doma.
Jap, samo po avtocesti zapelješ, ko se nihče noče umaknit na vozni pas ....
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
krneki0001 ::
Kak dopovedat ljudem, da je vključevalni pas na avtocesti zato, da pohodiš gas in da se vključiš na avtocesto z vsaj 80, če ne več km/h (bolje več, kot manj), če vozijo po avtocesti 130km/h. Namreč opažam vedno več idiotov, ki se vozijo po vključevalnem pasu 40 in potem zapeljejo direktno s to hitrostjo na vozni pas avtoceste in šele potem začnejo leno pospeševat do 80 ali mogoče 90km/h. Potem pa s to hitrostjo nadaljujejo vožnjo. Tisti, ki pa se pripeljejo za takega osebka na voznem pasu, pa bremzajo ko norci, da se ne zaletijo vanj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Invictus ::
Jap, samo po avtocesti zapelješ, ko se nihče noče umaknit na vozni pas ....
V zadnjem mesecu sem prevozil kar nekaj hrvaskih avtocest. Ta pojav ni lokaliziran na Slovenijo in to pocnejo tudi 'vsi' turisti, ki se vozijo po cestah.
Moja zadnja izkušnja na Hrvaškem je bila, da to počnejo v glavnem slovenski vozniki. Vsi ostali se lepo umikajo, celo preden je potrebno blendati ... Če je seveda prostor.
3x sem imel na prehitevalnem pasu iz Murterja do meje kolono. Vedno je bil prvi voznik Slovenec. Ki je potem še nekaj pizdil in mahal z rokami ko smo ga vsi prehiteli ...
krneki0001 je izjavil:
Kak dopovedat ljudem, da je vključevalni pas na avtocesti zato, da pohodiš gas in da se vključiš na avtocesto z vsaj 80, če ne več km/h (bolje več, kot manj), če vozijo po avtocesti 130km/h. Namreč opažam vedno več idiotov, ki se vozijo po vključevalnem pasu 40 in potem zapeljejo direktno s to hitrostjo na vozni pas avtoceste in šele potem začnejo leno pospeševat do 80 ali mogoče 90km/h. Potem pa s to hitrostjo nadaljujejo vožnjo. Tisti, ki pa se pripeljejo za takega osebka na voznem pasu, pa bremzajo ko norci, da se ne zaletijo vanj.
To je še O.K.
Imaš tudi bedaki, ki gredo s tako brzino direktno na prehitevalni pas ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
s51as ::
Kje jih najdete? Sej se ne vozim ravno veliko, pač v službo in nazaj pa kokr je treba otroke razvozit, ampak načeloma gre čisto lepo brez vseh teh traum in razburljivih akcijskih vložkov.
It's just me myself and I
BigWhale ::
WarpedGone ::
Imaš tudi bedaki, ki gredo s tako brzino direktno na prehitevalni pas ...
Imaš hupo, uporabi jo. Ko moraš ornk bremzat zarad tazga idiota se pač nasloniš na hupo in mu odsviraš svoje.
Sicer obstaja zelo mala verjetnost da mu bo jasno kaj mu češ dopovedat ampak vseeno. Če boš tiho, bo še naprej prepričan kako zelo varno vozi.
In tut tule okol drugim pamet solil kako se vozi.
Zbogom in hvala za vse ribe
dj_uro ::
potem si ti eden izmed takih ''junakov'' (mislil sem bedakov), ki non stop trobite?
si slučajno iz LJ?
si slučajno iz LJ?
vw-klub.si
Wrop ::
Ma takih, ki ne vejo za kaj je pospeševalni pas namenjen je cca 80%. Ljudje dejansko s 60 km/h zavijejo na vozni pas.
Pred tremi leti sem bil priča skorajšni nesreči, ker se folk ne zna pravilno vključevati in prehitevati. Prvi avto se je s 80 km/h vključil na vozni pas. Avto za njim pa tudi takoj za njim. Voznica v tem 2. avtu pa se odloči prehitevati prvi avtomobil in zgleda, da ni niti pogledala, če ima prosto. Po prehitevalnem pasu pa je pripičil eden z enoprostorcem. Ne vem, če je bilo 30 m razlike, ko je voznica že zapeljala na prehitevalni pas. Meni se je že odvrtela huda pizdarija pred očmi, samo je priseben voznik na srečo oz. z dobrimi refleksi in s pomočjo ESP v enoprostorcu izvedel akrobacije bolj po dveh kot po treh kolesih, da je vozilo dovolj upočasnil. Oba sta se sicer potem ustavila na odstavnem pasu. Verjetno si je moral voznik na novo namontirati srce, voznica pa vzeti pomirjevala. Samo ESP-ju s prisebnim voznikom se lahko zahvalimo, da ni blo vsaj treh totalk. Jaz sem držal dovolj razdalje.
Pred tremi leti sem bil priča skorajšni nesreči, ker se folk ne zna pravilno vključevati in prehitevati. Prvi avto se je s 80 km/h vključil na vozni pas. Avto za njim pa tudi takoj za njim. Voznica v tem 2. avtu pa se odloči prehitevati prvi avtomobil in zgleda, da ni niti pogledala, če ima prosto. Po prehitevalnem pasu pa je pripičil eden z enoprostorcem. Ne vem, če je bilo 30 m razlike, ko je voznica že zapeljala na prehitevalni pas. Meni se je že odvrtela huda pizdarija pred očmi, samo je priseben voznik na srečo oz. z dobrimi refleksi in s pomočjo ESP v enoprostorcu izvedel akrobacije bolj po dveh kot po treh kolesih, da je vozilo dovolj upočasnil. Oba sta se sicer potem ustavila na odstavnem pasu. Verjetno si je moral voznik na novo namontirati srce, voznica pa vzeti pomirjevala. Samo ESP-ju s prisebnim voznikom se lahko zahvalimo, da ni blo vsaj treh totalk. Jaz sem držal dovolj razdalje.
WarpedGone ::
potem si ti eden izmed takih ''junakov'' (mislil sem bedakov), ki non stop trobite?
Če ti ljudje nonstop trobijo, zna bit problme v tebi, ne v njih.
Zbogom in hvala za vse ribe
dj_uro ::
vidiš, na to pa niti pomislil nisem... verjetno je problem v prekratkem ''egu'' = beri:m.sp.organu voznika trobilca ;)
drugače pa; na cestah je res preveč nesposobnih osebkov, ki zmanjšujejo življenjsko dobo (tako ali drugače) ostalim udeležencem...
ampak smo bolj kot ne nemočni proti njim...
drugače pa; na cestah je res preveč nesposobnih osebkov, ki zmanjšujejo življenjsko dobo (tako ali drugače) ostalim udeležencem...
ampak smo bolj kot ne nemočni proti njim...
vw-klub.si
facepalm ::
avgusta sem prevozil cca 3000km po Italiji in morem povedat, da je voznja tam dosti bolj utrujajoca kot pri nas. Vozniki so dosti bolj nepredvidljivi (vsaj meni so bili), dodajanje nove poti v navigacijo opravijo kar sredi kroznega (seveda se zaradi varnosti ustavijo - sredi kroznega), ustavitev vozila na voznem pasu (po moznosti takoj za ovinkom), zato da opravijo malo potrebo je bila stalna praksa..
Kar se tice prometne kulture, smo mi na dosti visjem nivoju.
Aja pa neka "mlada" voznica (na oko bi ji dal med 80 in 90 let) se je odlocila voziti v nasprotno smer na AC in je pristala na strehi (verjetno je mislila, da je v SLO) in seveda gospod turist (IT tablica), ki s kamperjem nenadoma zmanjsa iz cca 100kmph na pod 40kmph na AC (verjetno si je ogledoval razgled).
Kar se tice prometne kulture, smo mi na dosti visjem nivoju.
Aja pa neka "mlada" voznica (na oko bi ji dal med 80 in 90 let) se je odlocila voziti v nasprotno smer na AC in je pristala na strehi (verjetno je mislila, da je v SLO) in seveda gospod turist (IT tablica), ki s kamperjem nenadoma zmanjsa iz cca 100kmph na pod 40kmph na AC (verjetno si je ogledoval razgled).
WarpedGone ::
Hehehe, ja moj najhujši WTF moment sm doživel v palmanovi, ko sm na manjšem semaforiziranem križišču zavil desno in je pred mane rikverc na cesto zapeljala neka ženska. Pač ustavim, da ima plac odpeljat naprej ampak ona se skloni, prižge cigaret, si vzame nekaj minut da ga skadi, nato pa mirno odpelje na svoj pas in sproti proment. Med njeno čikpavzo se je zabasalo celo križišče. Drugega kot naglas smejat se, nism bil sposoben ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Imaš tudi bedaki, ki gredo s tako brzino direktno na prehitevalni pas ...
Imaš hupo, uporabi jo. Ko moraš ornk bremzat zarad tazga idiota se pač nasloniš na hupo in mu odsviraš svoje.
Sicer obstaja zelo mala verjetnost da mu bo jasno kaj mu češ dopovedat ampak vseeno. Če boš tiho, bo še naprej prepričan kako zelo varno vozi.
In tut tule okol drugim pamet solil kako se vozi.
Saj mu. Kaj misliš da ga samo lepo gledam? Ampak večini sploh ni nič jasno ...
Predlagam ukinitev vzratnih ogledal v Sloveniji. Saj jih nihče ne uporablja.
potem si ti eden izmed takih ''junakov'' (mislil sem bedakov), ki non stop trobite?
si slučajno iz LJ?
Bedakom, ki so ravnokar skoraj povzročili nesrečo zaradi svojih idiotskih dejanj, ki jih ljudje z malo več prakse preprečimo, je TREBA trobit ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
facepalm ::
Potrobi se zato, da se voznika opozori na nevarnost, ki jo je ocitno spregledal! Za mu j**** mat** je dovolj jezik :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
WarpedGone ::
Potrobi se zato, da se voznika opozori na nevarnost, ki jo je ocitno spregledal!
Hujše je, če je on tisti, ki je nevarnost povzročil.
če peljem 130 po voznem pasu je to normalna situacija in ne nevarnost.
Nevarnost nastane ko kreten s 40 zapelje pred mane.
Zbogom in hvala za vse ribe
Spajky ::
...Predlagam ukinitev vzratnih ogledal v Sloveniji. Saj jih nihče ne uporablja...Tudi žmigavce, tudi žmigavce... pa še zadnje šipe na vratih, itak noben ne obrne glave, če mu je slučajno kdo v mrtvem kotu, ker imajo vsi zatrdele vratove ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
LeQuack ::
ITT: "Oh ne, ne morem voziti s preveliko hitrostjo takrat kot jaz hočem, zato sem agresiven in jezen." Sledi otroški jok in metanje stvari po tleh.
Quack !
facepalm ::
Mogoce, bi bilo dobro ukiniti "zavarovanje odgovornosti":) Takat bi marsikdo zacel gledat na ogledala in biti pozoren na vse udelezence. Preverjeno:)
m0LN4r ::
ITT: "Oh ne, ne morem voziti s preveliko hitrostjo takrat kot jaz hočem, zato sem agresiven in jezen." Sledi otroški jok in metanje stvari po tleh.
V švici nisem opazil tega, da bi bili "počasneži" problem in se drugi jezili. Tam se to rešuje tako: počakam počasneža, dam mu prostor, prilagodim mu hitrost in gremo lepo skup naprej.
Trobljenja tam itak ni, pa agresije pizdenja in tega.
Razen, če vidiš kakega potentnega italijana, slovenca, francoza... ki te laganosti ni vajen
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
krneki0001 ::
scipascapa je izjavil:
Problem pri nas je ta, da je premalo Policije.
Policije je že dovolj, samo svojega dela ne opravlja tam, kjer bi ga morala.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
facepalm ::
In seveda se jih nihce ne "boji" oz ne vzbujajo strahospostovanja. Pac vsi se zavedamo, da so njihova pooblastila bolj "boga". Drugega kot te udarit po denarnici ne smejo :)
m0LN4r ::
Glede nato, da sem v švici videl en policijski avto bi rekel, da ni v tem štos.
Prej je štos v sami mentaliteti ljudi. Tam ne grejo vsi zandnjo sekundo nekam in vsi iz istega kraja ob tej isti zadnji sekundi na destinacijo.
Pa tudi ne gre vsak s svojim avtom iz iste okolice v isti drugi kraj z avtom. Ali pa kot raketa 500m daleč v štacuno po čike 5 minut pred zaprtjem.
Pa prinas je definitivno več ljudi, ki vozi avte z 1-2 špicerjem/pirom v roki, med šihtom, pred šihtom in po šihtu.
Prej je štos v sami mentaliteti ljudi. Tam ne grejo vsi zandnjo sekundo nekam in vsi iz istega kraja ob tej isti zadnji sekundi na destinacijo.
Pa tudi ne gre vsak s svojim avtom iz iste okolice v isti drugi kraj z avtom. Ali pa kot raketa 500m daleč v štacuno po čike 5 minut pred zaprtjem.
Pa prinas je definitivno več ljudi, ki vozi avte z 1-2 špicerjem/pirom v roki, med šihtom, pred šihtom in po šihtu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
kuvanasarma ::
Meni, samo nekaj ni jasno v tej temi..nekateri trdijo da se prevozijo nevem koliko km na leto, in se ali lažejo, ali pa so to tisti debili ki to delajo in se jim zdi vse super..
Namreč dnevno se vozim relacijo LJ-KR in nazaj. Občasno pa tudi po celi deželi naši. Take debile, ki se z 40km/h ali manj vključujejo na vozni, nekateri (lastniki tri in štiri-črkovnih znamk) pa kar direktno prehiteva in gas na prehitevalni pas srečaš na čisto vsakem uvozu. Če mu poblednaš, pa se začnejo dogajati debilizmi tipa prižiganja meglenk, bremzanja na polno, ker on ima pa le "hudo" makino....
Se mi je že zgodilo, da sem na voznem vozil cca 120km/h medtem ko je na prehitevalnem bila "kolona" (5-6 avtov), ki je vozila malo hitreje, in ker se nisem mogu umaknt, sem vozil normalno po voznem, ker se je model ki se je vključeval, pravkar zapeljal na pospeševalni pas. In evo, brez da bi DEBIl obrnil glavo zavije na vozni pas. Pribijem po bremzah, mu začnem blendam, in mi človek v zrelih letih, začne sredinca kazat, in nakazovat če sem jaz normalen, ker češ, kaj mu blendam.... Ko narajmam tisto rdečo škodo naslednjič, bom mel dva špegla za škodo doma...
To da nekateri rezervirajo prehitevalni pas od LJ do KR je pa tudi stalnica. Pa nima veze če vklopiš smernik ali trobiš, se ne umakne. Če ga pa prehitiš po desni(vem da je prekršek, ampak da se 10km vozim 110 po prehitevalnim mi pa tut ni...) pa začne blendat, se limat na rit in spet primitivizem v obliki iztegnjenih prstov...
In to so dnevni dogodki.
Me pa zanima če v avtih "višjega" razreda ročice za smernike ni vključenih v osnovnem paketu. (najcenejši na leasing, ampak je pa švaba), ker jebemo mast da jih 90% ne zna uporabit smernika....
Mogli bi imeti kamere v avtu, kjer z pritiskom na gumb pošlješ posnetek zadnjih 60 sekund direktno na PP. Bi se vsi držali pravil :)
Namreč dnevno se vozim relacijo LJ-KR in nazaj. Občasno pa tudi po celi deželi naši. Take debile, ki se z 40km/h ali manj vključujejo na vozni, nekateri (lastniki tri in štiri-črkovnih znamk) pa kar direktno prehiteva in gas na prehitevalni pas srečaš na čisto vsakem uvozu. Če mu poblednaš, pa se začnejo dogajati debilizmi tipa prižiganja meglenk, bremzanja na polno, ker on ima pa le "hudo" makino....
Se mi je že zgodilo, da sem na voznem vozil cca 120km/h medtem ko je na prehitevalnem bila "kolona" (5-6 avtov), ki je vozila malo hitreje, in ker se nisem mogu umaknt, sem vozil normalno po voznem, ker se je model ki se je vključeval, pravkar zapeljal na pospeševalni pas. In evo, brez da bi DEBIl obrnil glavo zavije na vozni pas. Pribijem po bremzah, mu začnem blendam, in mi človek v zrelih letih, začne sredinca kazat, in nakazovat če sem jaz normalen, ker češ, kaj mu blendam.... Ko narajmam tisto rdečo škodo naslednjič, bom mel dva špegla za škodo doma...
To da nekateri rezervirajo prehitevalni pas od LJ do KR je pa tudi stalnica. Pa nima veze če vklopiš smernik ali trobiš, se ne umakne. Če ga pa prehitiš po desni(vem da je prekršek, ampak da se 10km vozim 110 po prehitevalnim mi pa tut ni...) pa začne blendat, se limat na rit in spet primitivizem v obliki iztegnjenih prstov...
In to so dnevni dogodki.
Me pa zanima če v avtih "višjega" razreda ročice za smernike ni vključenih v osnovnem paketu. (najcenejši na leasing, ampak je pa švaba), ker jebemo mast da jih 90% ne zna uporabit smernika....
Mogli bi imeti kamere v avtu, kjer z pritiskom na gumb pošlješ posnetek zadnjih 60 sekund direktno na PP. Bi se vsi držali pravil :)
BlackMaX ::
Glede nato, da sem v švici videl en policijski avto bi rekel, da ni v tem štos.
Prej je štos v sami mentaliteti ljudi. Tam ne grejo vsi zandnjo sekundo nekam in vsi iz istega kraja ob tej isti zadnji sekundi na destinacijo.
Pa tudi ne gre vsak s svojim avtom iz iste okolice v isti drugi kraj z avtom. Ali pa kot raketa 500m daleč v štacuno po čike 5 minut pred zaprtjem.
Pa prinas je definitivno več ljudi, ki vozi avte z 1-2 špicerjem/pirom v roki, med šihtom, pred šihtom in po šihtu.
Po vsej verjetnosti je to jedro problematike.
krneki0001 ::
kuvanasarma je izjavil:
Mogli bi imeti kamere v avtu, kjer z pritiskom na gumb pošlješ posnetek zadnjih 60 sekund direktno na PP. Bi se vsi držali pravil :)
Sem takoj zato da se zniža obvezno zavarovanje za avtomobile, če imaš spredaj in zadaj kamero, ki snemata, ko se voziš z avtom. Še vsak večer jim pošljem komplet posnetke, če je treba.
Kolega ju ima in to samo zato, ker je bil enkrat udeleženec v nesreči, ki so ga namočil, češ da je on kriv in od takrat naprej vsako svojo vožnjo snema. Ena kamera naprej, druga nazaj in če pride do problemov, ima to posneto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
LeQuack ::
Kam se vam tolk mudi da morte skoz prehitevat? Očitno je to vsakdanji pojav tako da se prilagodiš in greš prej na pot.
Quack !
m0LN4r ::
Zajeban lajf in lovljenje sekund, 1s = miljarde
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mare2 ::
potem si ti eden izmed takih ''junakov'' (mislil sem bedakov), ki non stop trobite?
si slučajno iz LJ?
Je bilo v časopisih, ko je nekdo trobil enmu karatejistu. Slednji ga je zasledoval, ga dobil v neki trgovini in ga "vžgal" - udaril. Trobilec je nesrečno padel nazaj, ravno na tilnik in poginil. Mislim da je sedaj eden manj.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
krneki0001 ::
WarpedGone je izjavil:
En trobilec manj, kreten pa še vedno dela sranje okrog.
Ne, ker zaradi naklepnega uboja (sledil mu je in ga napadel ter še ubil) sedi sedaj za 15 let.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
scipascapa ::
LeQuack: če je to name letelo, meni nikamor. Samo vozni je vozni, levi je za prehitevanje...ne da delajo kolono na prehitevalnem po nepotrebnem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34201 (28429) | bluefish |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81975 (74675) | Gandalfar |