Forum » Na cesti » Držanje pravil po cestah
Držanje pravil po cestah
zee ::
vsaj en kompleks s pravo dirkaško stezo, ki bo uporabna in varna, za sproščanje adrenalina
Ne z davkoplacevalskim denarjem. Znatne vecine (tudi mlajsih voznikov) dirkalisce ne zanima. Verjamem tudi, da bi ga lahko forumski dirkaci ze zdavnaj zgradili, ce bi imeli interes, vendar se zdi, da znajo samo jamrat.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
m0LN4r ::
uredil vsaj en kompleks s pravo dirkaško stezo, ki bo uporabna in varna, za sproščanje adrenalina in pravo šolo varne vožnje,............
Jih maš na vsakem vogalu on stran meje slovenije dovolj. Treba se je samo tja odpelat, plačat in se že lahko voziš.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
prox ::
Enaka kultura velja na spletu, kar se kaže tudi na tem forumu. Vsake tolik pride par "dirkačev", ki bojo vedno imeli prav in skušal brez argumentov druge poteptati na osebnem nivoju - ker so "anonimni". Kdaj pa kdaj se zgodi, da kdo prijavi koga pa še takrat ni učinka. Težko je doseči kakršenkoli konsenz, ker je vsak prepričan v svoj prav, redko kdo pa razmisli o mnenju in pogledu na stvari ostalih.
Današnji primer kulture na spletu?
offtopic butt kind of related
Komentarji zreli za prijavo, ampak noben nič - ne ljudje ne institucije pristojne za takšne stvari.
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|
m0LN4r ::
Zdaj pa opravljaj svoj job.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
Tak poligon se v nekaj letih izplača, če pa je zaradi tega rešeno samo eno življenje, je namen dosežen.
Ja, moral bi to biti državni projekt in glavni uporabniki avtošole. Tisto na Vranskem je v redu, vendar se vsi dogodki, ki jih tam pokažejo, praviloma dogajajo pri veliko višjih hitrostih, ki pa so na vranskem nemogoče.
S tem bi omogočil, da bi vozniki, ki bi radi in tudi dejansko vozijo hitreje, se tega naučili na varnem kraju in po možnosti pod mentorstvom dobrih inštruktorjev, predvsem bivših dirkačev, ki vozila pri hitrosti obvladajo.
To ni nikoli stran vržen denar, seveda, če zadeva služi namenu in ne komercialnim vzgibom.
prox - Mnenja "dirkačev" so ravno toliko relevantna, kot mnenja "počasnetov". Dejstvo je, da smo nestrpni vsi. Tisti, ki nekomu predstavlja oviro, pizdi, ker mu dotični vozi za ritjo, ta drugi pizdi, ker ga prvi ovira.
Potem pa višek doseže izjava počasnega, da hitrost še zmanjša, namesto, da bi se v glavi zavedal, da bi radi nekateri hitreje in mu to pač omogočiš z čimprejšnjim umikom, lovljenje in kaznovanje pa prepustiš organom, ki so zato zadolženi.
Ne more vsak kurac, ki misli, da je dober voznik igrati policaja - nikjer v svetu.
Oviranja prometnega toka se nihče ne dotakne, pa je ravno tako prekršek, kot prehitra vožnja, pogovarjamo se pa od dogodkih, ki se praviloma dogajajo pod omejitvijo - vožnja po lokalni cesti 70-80, prehitevalni pas na AC 100-110, če prav je omejitev na regionalki 90 in na AC 130 ali 110. Realna hitros, ne tista na števcu, ki si jo pa vsak lahko izemri, če vklopi navigacijo in primerja rezultate GPS-števec vozila.
zee ::
... kako ti ni jasno, da se veliko voznikov vozi preko svojih zmožnosti in znanja, seveda na navadnih cestah, med drugimi udeleženci v prometu.
Meni je jasno, da taki vozniki nimajo kaj delati na cesti z veljavnim vozniskim dovoljenjem.
S tem bi omogočil, da bi vozniki, ki bi radi in tudi dejansko vozijo hitreje, se tega naučili na varnem kraju in po možnosti pod mentorstvom dobrih inštruktorjev, predvsem bivših dirkačev, ki vozila pri hitrosti obvladajo.
Meni je jasno, da taki vozniki nimajo kaj delati na cesti z veljavnim vozniskim dovoljenjem. Lahko se spilajo na dirkaliscu ali v domacem peskovniku na lastne stroske, ne pa na cesti.
Osnove varne voznje: Prilogi hitrost vozila razmeram na cestiscu.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
m0LN4r ::
Oviranja prometnega toka se nihče ne dotakne, pa je ravno tako prekršek, kot prehitra vožnja,
1. Pol ko ostalo zrihtajo, se lahko začnejo dotikat tega.
pogovarjamo se pa od dogodkih, ki se praviloma dogajajo pod omejitvijo
2. Ne, se ne.
Pogovarjamo se o tem, da švicarji (tudi ostali) upoštevajo omejitve, balkanci pa ne. Pa bi moralo biti ravno obratno, ker so prinas slabše (počasnejše) ceste in manjše plače.
Problem je balkan mentaliteta. Lahko vprašaš več kulturnih tujcev in bodo rekli isto.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
In večji problem balkanske mentalitete je pri tistih, ki delajo kolone, kot pri tistih, ki včasih, tam kjer lahko, vozijo hitreje.
Tudi igranje policaja na cesti, ni nič drugega, kot balkanska mentaliteta.
Ko se bo vsak umaknil, kadar je na poto, takoj ko se lahko, ko boš dobil prednost, da se vključiš v premikajočo kolono, ko boš sam dal včasih prednost vozilom, ki bi se radi vključili, skratka, ko se boš sam obnašal kot švicar, bomo nehali govoriti o balkanski mentaliteti.
Toliko in takšnih nesramnosti, kot sem doživel na cesti od "varnih in varčnih" voznikov, nisem doživel od nobenega divjaka v high avtomobilu trikrake, štiri krožne in tričrkovne oznake.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
m0LN4r ::
Toliko in takšnih nesramnosti, kot sem doživel na cesti od "varnih in varčnih" voznikov, nisem doživel od nobenega divjaka v high avtomobilu trikrake, štiri krožne in tričrkovne oznake.
Zgleda, bi se moral preselit, ker tam kjer se jst vozim ne vidim tega. Prej obratno.
in ne vlečejo cele kolone živčnih voznikov, nekaj deset kilometrov za seboj.
Spet ta pesem?
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
damjan1980 ::
m0LN4r ::
No čakam vsaj ene 100 različnih posnetkov tega, po različnih koncih slovenije, ker jaz resno nimam težav s počasneži.
Jih čisto normalno in kadarkoli prehitim, razen če je gužva zaradi ceste same.
Trade Republic 38MVDVXM
bambam20 ::
Pri nam je kultura ljudi na tako nizkem nivoju najbrž tudi zaradi "anonimnosti". V avtu si nekako "anonimen", ker noben ne ve kdo je za volanom, ki dirka po cesti, dokler ga ne ustavi policija (če sploh). Ljudje ga ne prijavijo na podlagi avta in tablic, pa bi ga lahko. Le zakaj bi vrgli stran tisto minuto za klic in mogoče rešili kakšno življenje?
Policija ne bo nič storila. Ajde, če bi obstajalo v zakonu, da bi ga lahko psonel in dodal dokaz. Ampak to pri nas ni mogoče. na pdolagi tega, da boš ti poklical, se lahko zlažeš. Ne bi bilo prvič.
Problem, ker je premalo policije na cestah. Ne vem sicer kaj delajo ampak osebno bi jih rad videl, da bi jih srečeval na dnevni bazi, da bi partuljirali cele dneve naokoli kot to počnejo v ZDa. Pri nas pa nič. masirajo jajca.
Trololololol ::
vsaj en kompleks s pravo dirkaško stezo, ki bo uporabna in varna, za sproščanje adrenalina
Ne z davkoplacevalskim denarjem. Znatne vecine (tudi mlajsih voznikov) dirkalisce ne zanima. Verjamem tudi, da bi ga lahko forumski dirkaci ze zdavnaj zgradili, ce bi imeli interes, vendar se zdi, da znajo samo jamrat.
Vau, a to si iz svoje ankete potegnil? Bi jo želel deliti med nami?
To je itak normalno (nenormalno), mojemu stricu grozijo na mesečni ravni s pištolo, če mora prit kot inšpektor pogledat kako prijavo... Večinoma mora še policija zraven.
Zdaj pa opravljaj svoj job.
"Mojemu dedku v JLA so baje tudi. Kasneje se je izvedlo, da je malo preveč pil."
Za rekla-kazala imaš 24ur.
Oviranja prometnega toka se nihče ne dotakne, pa je ravno tako prekršek, kot prehitra vožnja,
1. Pol ko ostalo zrihtajo, se lahko začnejo dotikat tega.
Zakaj bi moralo nekaj izmed najnujnejšega urediti čez par sto let?
Kako pa ti to veš kam spadam ?
No čakam vsaj ene 100 različnih posnetkov tega, po različnih koncih slovenije, ker jaz resno nimam težav s počasneži.
Jih čisto normalno in kadarkoli prehitim, razen če je gužva zaradi ceste same.
Prvi si na vrsti ti, da podkrepiš svoje izjave. Do takrat pa gredo te nebuloze v greznico.
The Player ::
Pogovarjamo se o tem, da švicarji (tudi ostali) upoštevajo omejitve, balkanci pa ne. Pa bi moralo biti ravno obratno, ker so prinas slabše (počasnejše) ceste in manjše plače.
Problem je balkan mentaliteta. Lahko vprašaš več kulturnih tujcev in bodo rekli isto.
Zanimivo je brati komentarje v stilu, kako je zahod oh in sploh, medtem ko smo balkanci tisti ta zlobni.
Sem se vozil iz Munchna do Ljubljane in ni bilo nič bolje kot tu. Ljudje so se ti za rit limal, ta zadnji trenutek ti zamenja pas, da moraš na silo zavirat, pa čeprav vidi, da si hitrejši od njega, sem pa ke je bla tut kaka luknjasta cesta itd.
izgleda, da je lastnost balkancev tudi ta, da se nimamo radi.
Obsojam kakršnokoli kršenje in manipuliranje cestnoprometnih predpisov in se popolnoma strinjam z vsemi tu na tem forumu. Nisem popolen, a mnogokrat se držim za glavo kaj se dogaja.
Tudi namesto pod**** na osebnem nivoju bi morali na tem forumu (in drugje) predvsem delati na tem, da bi drug drugemu pomagali in bi bil že to majhen korak k boljši skupnosti.
mojih 5 stotinov
HotBurek ::
- v švici je polno radarjev (2x slikan v 5 minutah)
- mobilni radarji so v ~1x1x1m grey barve (težje opaziš kot belega kanguja sredi zelenega travinka)
- te mobilne radarje postavljajo po naseljih na povsem "varne" in "bedne" lokacije
- prav tako jih postavljajo na AC (recimo skrit za tablo "Ausfahr" na izvozih)
- na AC te hitro slika (135km/h po števcu in si praktično že naslikan - omejitev na AC je 120)
- če kazni (kot auslander) še nisi plačal in te najdejo, ti jasno povejo, da moraš plačati kazen (lisice na avto)
- 30 preveč odvzem izpita (mesec, dva,... lahko tudi leto)
V Slo je premalo radarjev na AC.
Prav tako v naseljih. Namesto tega postavljajo nenormalno velike ležeče policaje, ki naredijo normalno vožnjo po omejitvah povsem nemogočo.
Tule ("Ulica bratov Komel, Ljubljana, Slovenia")
so postavili tako visoke prepreke, da se moraš ustavit na hitrost pešca. Čudno, da se ljudje, ki tam živijo še niso zbunili in odstranili te ovire iz ceste.
Postavijo naj radarje. Pri 30km/h se bo hitro nabralo dosti denarja... Zadnjič me je recimo eden prehiteval čez ležeči policaj pred osnovno šolo. Brezveze. Postaviš radar, slikaš, nalimaš kazen in začasno odvzameš izpit.
Sicer pa ja. Vožnja je v veliki meri odvisna od vzgoje. V švici zgleda dajo velik poudarek na tem. V Sloveniji, če bo šlo (pa verjetno ne bo) v pravo smer, je tm ene 40 let, da se kultura/miselnost zamenja.
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
m0LN4r ::
- v švici je polno radarjev (2x slikan v 5 minutah)
- mobilni radarji so v ~1x1x1m grey barve (težje opaziš kot belega kanguja sredi zelenega travinka)
- te mobilne radarje postavljajo po naseljih na povsem "varne" in "bedne" lokacije
- prav tako jih postavljajo na AC (recimo skrit za tablo "Ausfahr" na izvozih)
- na AC te hitro slika (135km/h po števcu in si praktično že naslikan - omejitev na AC je 120)
- če kazni (kot auslander) še nisi plačal in te najdejo, ti jasno povejo, da moraš plačati kazen (lisice na avto)
- 30 preveč odvzem izpita (mesec, dva,... lahko tudi leto)
Jaz sem za, da sprobamo tudi mi to.
Bo vsaj vsaka občina mela redni prihodek, tak majo mali proračun. Win - win.
Ampak saj vidiš, kak je bilo v MB. Namesto da bi probal s vožnjo po predpisih, so bili neandertalci.
Ne vsi, ampak par določenih posameznikov.
No saj al tak strog sistem ali pa avtonomni avti, eno bo prej al slej.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Trololololol ::
Prvič: Bili so postavljeni nezakonito
Drugič: Postavljeni so bili zgolj za keširanje in ne zaradi varnosti
Tretjič: Bili so postavljeni za brez veze. Za normalen pretok prometa si moral včasih voziti malo več kot 70, da nisi oviral vsega prometa.
Le čevlje sodi naj Kopitar.
Sicer pa za ležeče policaje, ki ne v merijo v dolžino toliko, da bi bili obe osi od osebnega avtomobila na 1x na njem, se lahko prosto pelješ po predhodni omejitvi (50, 60, 70 whatewa). Takšni so namreč v nasprotju s pravili (tudi potem z zakonom) in kazen na podlagi njega je isto nezakonita. Če kdaj fašeš takšno kazen, hitro napiši pristojnemu organu za jugovički ležečki škif. Hitro ga bodo skinli, isto kot tvojo kazen.
Ampak ok, bluzatorjem se ne da dopovedati pametnih stvari. Se moraš spustiti na njihov nivo, da to razumejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
m0LN4r ::
Prvič: Bili so postavljeni nezakonito
In? Še vedno bi lahko vozili komot po predpisih.
Drugič: Postavljeni so bili zgolj za keširanje in ne zaradi varnosti
Kako boš kasiral, če nihče nebi kršil predpisov?
Tretjič: Bili so postavljeni za brez veze. Za normalen pretok prometa si moral včasih voziti malo več kot 70, da nisi oviral vsega prometa.
Pa še tretji izgovor.
Ista pesem.
Takšni so namreč v nasprotju s pravili
Kakšnimi ? Neufert?
Trade Republic 38MVDVXM
s51as ::
Seveda pa ne pričakujem da bo nekdo, ki vozi 110, pospeševal na 130 da bo prehitel kamijon, v tem primeru seveda jaz zmanjšam hitrost in počakam da varno prehiti in potem obidem oba in je zadeva rešena. To se mi ne zdi nobena tragedija, vem da da veliko voznikov, ki vozijo po prehitevalnem ne opazuje dogajanja na voznem pasu in ne predvideva, da bo voznik na voznem želel prehiteti kamion in tudi ne spuščajo na prehitevalni tudi ob žmigovcih in vsem. Potem seveda tak voznik nima druge izbire, kot da upočasni na 90 in z 90 na uro skoči na prehitevalnega, ko pač ima približno možnost. Potem pa zna biti res neprijetno če s 150 nabašeš na takega reveža, ki pa za svojo počasnost ni čisto sam kriv.
PandaFlow2 ::
Trololololol je izjavil:
Drugič: Postavljeni so bili zgolj za keširanje in ne zaradi varnosti
Se pravi če je radar postavljen na ostrem ovinku, kjer je omejitev 70 km/h, se moramo držati omejitev in je radar OK, če je pa postavljen v naselju na ravni cesti, kjer je omejitev 50 km/h, je pa postavljen samo za keširanje in ga je treba takoj z referendumom (ali na kak bolj socializiran način, kot smo lahko videli na nekaterih YouTube posnetkih iz MB) umakniti?
Makes sense.
Trololololol ::
Se pravi, ali sploh poznaš situacijo. Jaz zgolj za omenjeno situacijo govorim, ne o tvojem sprenevedanju.
Ne vem, kje v MB je bil radar postavljen na ostrem ovinku. Na ostrem ovinku pa za merjenje z radarjem veljajo drugačna pravila, kot pa na ravnici.
Res, bluzatorji ste 1A na ST.
BTW:
Pri omejitvi 70 se lahko brez problema voziš 80, saj praktično še nisi v nasprotju z zakonom.
Prvič: Bili so postavljeni nezakonito
In? Še vedno bi lahko vozili komot po predpisih.
Drugič: Postavljeni so bili zgolj za keširanje in ne zaradi varnosti
Kako boš kasiral, če nihče nebi kršil predpisov?
Tretjič: Bili so postavljeni za brez veze. Za normalen pretok prometa si moral včasih voziti malo več kot 70, da nisi oviral vsega prometa.
Pa še tretji izgovor.
Ista pesem.
Takšni so namreč v nasprotju s pravili
Kakšnimi ? Neufert?
Kontaktiraj AMZS. Oni te bodo napotili na ustrezen organ, ki preverja nepravilnosti na slovenskih cestah? Wait what? A to dejansko imamo? Imamo. Malo svoje sprenevedanosti pošeraj še z ustreznimi ljudmi, te bodo seznanili s situacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
Unknown_001 ::
Veliko se vas najde tukaj, ki govorite da vas ovirajo počasni vozniki. Sam nimam takih težav, sicer velikokrat vozim prehitro po avtocesti ampak res ne najdem situacije da bi se kdo vozil prepočasi na prehitevalnem, če ima dobro možnost umika.
Seveda pa ne pričakujem da bo nekdo, ki vozi 110, pospeševal na 130 da bo prehitel kamijon, v tem primeru seveda jaz zmanjšam hitrost in počakam da varno prehiti in potem obidem oba in je zadeva rešena. To se mi ne zdi nobena tragedija, vem da da veliko voznikov, ki vozijo po prehitevalnem ne opazuje dogajanja na voznem pasu in ne predvideva, da bo voznik na voznem želel prehiteti kamion in tudi ne spuščajo na prehitevalni tudi ob žmigovcih in vsem. Potem seveda tak voznik nima druge izbire, kot da upočasni na 90 in z 90 na uro skoči na prehitevalnega, ko pač ima približno možnost. Potem pa zna biti res neprijetno če s 150 nabašeš na takega reveža, ki pa za svojo počasnost ni čisto sam kriv.
O oviranju je smiselno govorit, ko oseba namerno oz. zavedno dela gužvo in se noče umaknit ali še zajebava ko bi ga rad prehitel. Najhuje je na cestah, ki so zaradi blagih ovinkov in drevja (ali ostalih optičnih ovir) tako nepregledne da drugega kot traktorja ali kolesarja sploh ni varno oz. ziher prehiteti, ker promet dobesedno leti nasproti s tempom 90. Potem pa naletiš na neko škatlo ki pelje 55 ker več ne gre, ok vse lepo in prav, če se bo na naslednjem placu ustavil in spustil ostale naprej, ampak najhuje pa je ko se jim rahlo jebe, pa po možnosti še na bremzo stopijo (ogrozijo vse) če vidijo da kdo poblenda (nekulturno ampak za razliko od prvega ne ogroža nikogar), potem imaš pa še take katere greš prehitevat pa te vidi da si vštric pa še sam začne po malem pospeševat obenem pa te gleda kot tele v nova vrata. Vem, to kar opisujem na koncu so že skoraj ekstremni primeri, ampak tudi na take slej kot prej naletiš.
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
PandaFlow2 ::
Se pravi, ali sploh poznaš situacijo. Jaz zgolj za omenjeno situacijo govorim, ne o tvojem sprenevedanju.
Ne vem, kje v MB je bil radar postavljen na ostrem ovinku. Na ostrem ovinku pa za merjenje z radarjem veljajo drugačna pravila, kot pa na ravnici.
OK, da ti bo lažje razumeti. V MB je bil postavljen radar, nekdo se je peljal 70 km/h in dobil kazen, radar postavljen legalno gor ali dol? Kaj je s tem narobe?
Problem je v slovenski kulturi, ker vsak, ki naredi prekršek, namesto da bi si rekel "a jebiga, so me dobil, bom pač plačal", poizkuša milijon in eno opcijo, kako bi se kazni izognil, pri čemer so barabe vsi od policajev, politikov, delavcev cestne službe, čistilk v teh organizacijah in še kdo, le sam ne.
m0LN4r ::
Vse našteto je imelo eno simple rešitev:
vozi po predpisi, pa nobenga nebi pokasiral in bi radarji bankrotiral.
Preberi 10x pa bo mogoče šlo.
Samo potem nebi bilo youtube posnetkov pa v gostilni nebi bil car, če bi rekel: "dans sem se pa pelal po predpisih, veš kak sem zajebal radar"
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Unknown_001 ::
Trololololol je izjavil:
BTW:
Pri omejitvi 70 se lahko brez problema voziš 80, saj praktično še nisi v nasprotju z zakonom.
Darf ich dich über deinen geistigen Gesundheit fragen?
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Trololololol ::
Predpisi in meja med kaznijo sta v praksi ena velika siva cona. Če se ti voziš 80KM/h kjer je omejitev 70? Nobody cares. Zakaj, ker nikogar ne ogrožaš.
Predpisi so v veliki meri narejeni za neznalce in neumne, ki iz okolice ne morejo sklepati o optimalni hitrosti v prometu. Zato imate nekateri table za omejitev 70, da skapirate, da se da peljati več kot 49 ali 51 v naselju, brez da koga ogrožaš.
Unknown_001 je izjavil:
Trololololol je izjavil:
BTW:
Pri omejitvi 70 se lahko brez problema voziš 80, saj praktično še nisi v nasprotju z zakonom.
Kann ich dich uber deinen geistigen Gesundheit fragen?
Napisal sem praktično in ne teoretično? Funkcionalna nepismenost? Pretty much!.
Edit: Že verjetno stotič dopisujem, ČE NIKOGAR S TEM NE OGROŽAŠ!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
m0LN4r ::
Tole ti ne diši ne:
vozi po predpisi, pa nobenga nebi pokasiral in bi radarji bankrotiral.
Samo potem nebi bilo youtube posnetkov pa v gostilni nebi bil car, če bi rekel: "dans sem se pa pelal po predpisih, veš kak sem zajebal radar"
Trade Republic 38MVDVXM
Unknown_001 ::
BTW:
Pri omejitvi 70 se lahko brez problema voziš 80, saj praktično še nisi v nasprotju z zakonom.
.
.
.
Napisal sem praktično in ne teoretično? Funkcionalna nepismenost? Pretty much!.
Edit: Že verjetno stotič dopisujem, ČE NIKOGAR S TEM NE OGROŽAŠ!
Praktično gledano zavestno kršiš zakon, DEJSTVO, pa če se ti tu zdaj na glavo postaviš. Lahko ti iz riti izgovore vlečeš, da boš ja "brez napak" izpadel. E jok brate, odpade. Bod dec pa priznaj da delaš tako pa tako kot je, ne pa da zraven neke izgovore mešaš da se olepšaš. E, kurac.
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Trololololol ::
Kot sem že omenil
Predpisi so v veliki meri narejeni za neznalce in neumne, ki iz okolice ne morejo sklepati o optimalni hitrosti v prometu. Zato imate nekateri table za omejitev 70, da skapirate, da se da peljati več kot 49 ali 51 v naselju, brez da koga ogrožaš.
Pameten voznik ne rabi vedno tabel, da ugotovi, kdaj primerno voziti več ali manj od omejitve. Ja, nekateri vozimo tudi pod omejitvijo, če to zahtevajo okoliščine.
PandaFlow2 ::
Predpisi in meja med kaznijo sta v praksi ena velika siva cona. Če se ti voziš 80KM/h kjer je omejitev 70? Nobody cares. Zakaj, ker nikogar ne ogrožaš.
Predpisi so v veliki meri narejeni za neznalce in neumne, ki iz okolice ne morejo sklepati o optimalni hitrosti v prometu. Zato imate nekateri table za omejitev 70, da skapirate, da se da peljati več kot 49 ali 51 v naselju, brez da koga ogrožaš.
Škoda, da tvoj delodajalec ne tolmači ZDR tako kot si ti tolmačiš ZPrCP in bi ti nakazal plačo kakšen mesec kasneje, sej med številko meseca 8 ali 9 pa ni takšna razlika, kajne - pa s tem direktno tudi ne ogroža nikogar?
Trololololol ::
Unknown_001 je izjavil:
BTW:
Pri omejitvi 70 se lahko brez problema voziš 80, saj praktično še nisi v nasprotju z zakonom.
.
.
.
Napisal sem praktično in ne teoretično? Funkcionalna nepismenost? Pretty much!.
Edit: Že verjetno stotič dopisujem, ČE NIKOGAR S TEM NE OGROŽAŠ!
Praktično gledano zavestno kršiš zakon, DEJSTVO, pa če se ti tu zdaj na glavo postaviš. Lahko ti iz riti izgovore vlečeš, da boš ja "brez napak" izpadel. E jok brate, odpade. Bod dec pa priznaj da delaš tako pa tako kot je, ne pa da zraven neke izgovore mešaš da se olepšaš. E, kurac.
Praktično, lahko v velikih primerih pokažem policistu, da je ta njegova omejitev veljala samo do križišča, ki ponavadi stoji 5 metrov za znakom.
PandaFlow2 je izjavil:
Predpisi in meja med kaznijo sta v praksi ena velika siva cona. Če se ti voziš 80KM/h kjer je omejitev 70? Nobody cares. Zakaj, ker nikogar ne ogrožaš.
Predpisi so v veliki meri narejeni za neznalce in neumne, ki iz okolice ne morejo sklepati o optimalni hitrosti v prometu. Zato imate nekateri table za omejitev 70, da skapirate, da se da peljati več kot 49 ali 51 v naselju, brez da koga ogrožaš.
Škoda, da tvoj delodajalec ne tolmači ZDR tako kot si ti tolmačiš ZPrCP in bi ti nakazal plačo kakšen mesec kasneje, sej med številko meseca 8 ali 9 pa ni takšna razlika, kajne - pa s tem direktno tudi ne ogroža nikogar?
Oh, bluzator number 1? Kaj že imata skupnega moja plača in promet?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
Unknown_001 ::
Trololololol je izjavil:
Ja, nekateri vozimo tudi pod omejitvijo, če to zahtevajo okoliščine.
No shit, ka si ti koga videl, da je z 50 na uro. To počno več ali manj vsi, you didnt convince me.
Begabt
PandaFlow2 ::
Oh, bluzator number 1? Kaj že imata skupnega moja plača in promet?
Oboje ureja zakon, s tem da enega se očitno lahko krši, drugega pa ne?
BigWhale ::
In večji problem balkanske mentalitete je pri tistih, ki delajo kolone, kot pri tistih, ki včasih, tam kjer lahko, vozijo hitreje.
F = m * a
Fizika pravi, da nimas prav. Delanje kolon zaradi prepocasne voznje sicer ni lepo in bi se moralo kaznovati voznike, ki se ne umikajo ampak vec skode naredi vedno tisti, ki ima vec energije, v povprecju so to tisti, ki vozijo hitreje.
Trololololol ::
O ugotavljanju kršitve zakona je pristojen policist z ustrezno napravo in funkcionalna naprava. Naprava bo pokazala, da kršim zakon, čim se bom peljal 85, kjer je omejitev 70. Šele takrat sem v nasprotju zakonu.
Edit: Škoda besed za tiste, ki POTREBUJEJO TABLO, da ugotovijo, da se morajo zaradi varnosti voziti 30, 50, 70, whatewa...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
Unknown_001 ::
Trololololol je izjavil:
Praktično, lahko v velikih primerih pokažem policistu, da je ta njegova omejitev veljala samo do križišča, ki ponavadi stoji 5 metrov za znakom.
Ti nisi govoril o nobenem križišču, spet vlečeš neke izgovore iz nevemkje da opravičiš svoje. Pa tudi če bi bilo križišče, navadno znak ni postavljen samo 5 metrov stran, in kakor koli gledaš si vso razdaljo dokler ne pelješ mimo križišča v prekršku.
Begabt
Trololololol ::
Unknown_001 je izjavil:
Trololololol je izjavil:
Praktično, lahko v velikih primerih pokažem policistu, da je ta njegova omejitev veljala samo do križišča, ki ponavadi stoji 5 metrov za znakom.
Ti nisi govoril o nobenem križišču, spet vlečeš neke izgovore iz nevemkje da opravičiš svoje. Pa tudi če bi bilo križišče, navadno znak ni postavljen samo 5 metrov stran, in kakor koli gledaš si vso razdaljo dokler ne pelješ mimo križišča v prekršku.
Praktično gledano zavestno kršiš zakon, DEJSTVO, pa če se ti tu zdaj na glavo postaviš. Lahko ti iz riti izgovore vlečeš, da boš ja "brez napak" izpadel. E jok brate, odpade. Bod dec pa priznaj da delaš tako pa tako kot je, ne pa da zraven neke izgovore mešaš da se olepšaš. E, kurac.
Jaz pravim, da lahko v praksi policistu dokažem, da ne kršim zakona. Pa ti? Lahko s svojo kolono vozil za sabo dokažeš tako?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
Unknown_001 ::
F = m * a
Fizika pravi, da nimas prav. Delanje kolon zaradi prepocasne voznje sicer ni lepo in bi se moralo kaznovati voznike, ki se ne umikajo ampak vec skode naredi vedno tisti, ki ima vec energije, v povprecju so to tisti, ki vozijo hitreje.
E, ampak pazi ti to, to velja le pod pogojem, da pride do trka. Mislim, da je tu bolj problem vzroka za trk, kot pa posledic.
Begabt
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
pa po možnosti še na bremzo stopijo (ogrozijo vse) če vidijo da kdo poblenda
Men so najhujsi tisti k bremzajo zarad dojenckov na cesti. Kr naenkrat stopi na bremzo. Jaka muda mu je cez enga dojencka peljat, debil pa bremza in ogroza reveze zadaj.
Unknown_001 ::
Trololololol je izjavil:
Jaz pravim, da lahko v praksi policistu dokažem, da ne kršim zakona. Pa ti? Lahko s svojo kolono vozil za sabo dokažeš tako?
Da, ker skoraj vedno vozim z najvišjo dovoljeno hitrostjo. Do takrat so drugi lahko samo tiho, jaz nisem v prekršku v tem primeru.
Unknown_001 je izjavil:
pa po možnosti še na bremzo stopijo (ogrozijo vse) če vidijo da kdo poblenda
Men so najhujsi tisti k bremzajo zarad dojenckov na cesti. Kr naenkrat stopi na bremzo. Jaka muda mu je cez enga dojencka peljat, debil pa bremza in ogroza reveze zadaj.
Bolan komentar, ki ni na mestu. Primerjava pa totalno mimo. Oprosti ampak namerno zaviranje brez razloga je prepovedano in to z razlogom.
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
BigWhale ::
Trololololol je izjavil:
Predpisi in meja med kaznijo sta v praksi ena velika siva cona. Če se ti voziš 80KM/h kjer je omejitev 70? Nobody cares. Zakaj, ker nikogar ne ogrožaš.
Od kje si pa to zdaj potegnil? Kako to mislis nikogar ne ogrozas? Ogrozas VSE okrog sebe. Takoj, ko se vsedes v avto, ga vzges in se odpeljes. Tudi ce se peljes samo 5km/h, VEDNO lahko nekoga ogrozas.
Na koncu dneva se pac isce neko bolj ali manj optimalno hitrost pri kateri je stopnja ogrozanja se nekako sprejemljiva in vsaj priblizno pod kontrolo.
Izjava, da nikogar ne ogrozas, je pa eden izmed vecjih debilizmov.
neon21 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: neon21 ()
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
Bolan komentar, ki ni na mestu. Primerjava pa totalno mimo. Oprosti ampak namerno zaviranje brez razloga je prepovedano in to z razlogom.
Ne, primerjava je kr na mestu. Sej dojencek je tud namerno stekel na cesto (al se pa odkotalil po kaksnem klancu navzdol), ker je pac dojencek in se igra.
Sej vsi vemo, da je zaviranje brez razloga prepovedano. Prepovedana je pa tudi premajhna varnostna razdalja. In ta razdalja mora biti taksna, da ce oni pred tabo na polno zabremza, se moras biti sposoben ustaviti preden se zabijes vanj. Ne glede na to kaksno cestisce je spodaj.
m0LN4r ::
Mi bi rabili 100x več radarjev kot jih imamo. Nekateri bi pač plačali, nekateri pa ne.
Poredni bi pač plačali kazen (denarno in odvzem), pridni bi pa imeli zastonj registracijo vozila.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Bolan komentar, ki ni na mestu. Primerjava pa totalno mimo. Oprosti ampak namerno zaviranje brez razloga je prepovedano in to z razlogom.
Ne, primerjava je kr na mestu. Sej dojencek je tud namerno stekel na cesto (al se pa odkotalil po kaksnem klancu navzdol), ker je pac dojencek in se igra.
Sej vsi vemo, da je zaviranje brez razloga prepovedano. Prepovedana je pa tudi premajhna varnostna razdalja. In ta razdalja mora biti taksna, da ce oni pred tabo na polno zabremza, se moras biti sposoben ustaviti preden se zabijes vanj. Ne glede na to kaksno cestisce je spodaj.
No jaz pa se NE strinjam da je primerjava na mestu, pa če se ti na glavo postaviš. Ni šans da mi tako dobro dokažeš svoj prav da bom mnenje spremenil. Ne gre se zato da recimo nekdo ne bi mogel ustavit za njim in bi se mu zaletel, ampak gre za ustvarjanje stresa v celi koloni in škodoželjnost, ljudje pa različno prenašajo tak stres. Že varnostna razdalja in podobno ampak vsi vemo kaj za nekatere pomeni varnostna razdalja (prost plac da se lahk nekdo vrine). Govorimo o NAMERNEM stopnjevanju situacije kar sem tudi zapisal in upam da se sedaj razumemo.
Ne moreš ti primerjat totalno še nerazvitega otroka z voznikom ki ve kako bi se moral ravnati. Se pravi, danes ko sem mačku rešil življenje ko sem na "rajs" bremzal (pa so se mu samo ušesa mimo pokrova motorja videla) bi bil po tvoji logiki ko trdiš da je primerljivo, kriv jaz, KER? No kaj bi rekel, ker nisem držal varnostne razdalje, ko je kar naenkrat počez usekal špuro?
Da vidim zdaj tvojo primerjavo.
Begabt
konspirator ::
Do dobili kazen za neprilagojeno hitrost ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
issak ::
m0LN4r - Ko ravno govoriš o Švicarjih, ne vozijo preko omejitev, če pa vozijo pod omejitvami, se disciplinirano umaknejo in ne vlečejo cele kolone živčnih voznikov, nekaj deset kilometrov za seboj.
In večji problem balkanske mentalitete je pri tistih, ki delajo kolone, kot pri tistih, ki včasih, tam kjer lahko, vozijo hitreje.
Tudi igranje policaja na cesti, ni nič drugega, kot balkanska mentaliteta.
Ko se bo vsak umaknil, kadar je na poto, takoj ko se lahko, ko boš dobil prednost, da se vključiš v premikajočo kolono, ko boš sam dal včasih prednost vozilom, ki bi se radi vključili, skratka, ko se boš sam obnašal kot švicar, bomo nehali govoriti o balkanski mentaliteti.
Toliko in takšnih nesramnosti, kot sem doživel na cesti od "varnih in varčnih" voznikov, nisem doživel od nobenega divjaka v high avtomobilu trikrake, štiri krožne in tričrkovne oznake.
Kaj, naprimer?
Jaz vozim kolikor mi pač avto gre dokler ne prekoračim omejitve (razen po avtocesti peljem 110-120 po voznem pasu), ko pa vem, da mi 100kmh, kolikor je omejitev iz Ljubelja dol v Avstrijo enostavno ne znese, ker pri taki hitrosti na takih ovinkih ne zaupam ne avtu ne sebi, se pa umaknem takoj ko se le da. Se pa najdejo pajaci 30kmh dol cincat in nikoli ne umaknit, to res ni prav. Razumem da ne gre hitreje, če je cesta nevarna, ampak se je res potrebno umaknit. Ob enem pa pričakujem ravno tako od hitrih voznikov, da spoštujejo tudi počasne voznike, in jih prehitijo šele ko je varno in jim do takrat ne vozijo tik za ritjo, če se le da, navsezadnje, kriv je tisti, ki je zadaj, pa četudi "on že ni nič kriv".
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
WarpedGone ::
me pa res zanima kje se skrivate, da vas na AC nikoli ne srečam. Ob delovni zapori sem vedno edini na omejitvi, za mano pa dooooolga kolona. Enako na cestninskih, kjer še nism opazu junaka ki po cestninski postaji nebi takoj začel pospeševat (in mi nato bremzat za ritjo in/ali pa me prehitevat čez polno črto).
Resno, kje se skrivate vsi Verniki v Omejitve?
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Stvar je očitno nedoumljivo enostavna: ne oviraj.
me pa res zanima kje se skrivate, da vas na AC nikoli ne srečam. Ob delovni zapori sem vedno edini na omejitvi, za mano pa dooooolga kolona. Enako na cestninskih, kjer še nism opazu junaka ki po cestninski postaji nebi takoj začel pospeševat (in mi nato bremzat za ritjo in/ali pa me prehitevat čez polno črto).
Resno, kje se skrivate vsi Verniki v Omejitve?
Delamo do max 10kkm na leto, od tega 30% po AC v tujini in se dodatnih 50-60% na SLO regionalkah
Jaz letno morda naredim 1kkm po SLO AC, verjetno pa še manj. Sem pa ravno včeraj na poti proti Dolenjski, naleten na debilno situacijo. Konec višnjegorskega klanca (iz smeri LJ), table za delo na cesti. Že kilometer prej. Vse utripa. Omejitev se spušča 100 -> 80 -> 60. Sem se je približno držal (malo pod 70 po števcu). Rumene označbe na cesti nakazujejo dva ozka pasova po desni.
To se zgodi, ampak na levi sploh ni table, ne zapore, ne delovišča!!!! Nič! Prazna cesta, samo rumene oznake in table za 60 so bile postavljene. Jaz in tisti za mano sva šla po predpisih, kot dve budali po prazni AC na odstavni pas po rumenih oznakah približno 60, medtem je pa folk mim letel 120+ po prehitevalnem pasu (ki je bil kao "zaprt").
V kontra smeri proti LJ na istem mestu ista stvar.
Lud hebe zbunjenog?
V takih primerih tudi mene prime da bi vse nekam poslal in pač peljal kot je smiselno, ne kot pravijo table. Še enkrat, cesta ni imela ničesar drugega kot rumene črte, ki so spravile promet na odstavni in zoožan vozni pas. Unfookingbelieavable ...
zee ::
Še enkrat, cesta ni imela ničesar drugega kot rumene črte, ki so spravile promet na odstavni in zoožan vozni pas.
To so pa debilizmi obnove (?!) slovenskih cest: prazna delovisca, dela se opravlja v casu visoke sezone, bognedaj ponoci, ...
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34235 (28463) | bluefish |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 82003 (74703) | Gandalfar |