» »

Avtomatski menjalnik v avtu

Avtomatski menjalnik v avtu

Temo vidijo: vsi
««
6 / 14
»»

njyngs ::

Utk je izjavil:

Zakaj kupujete avtomatske menjalnike, ki jih je treba ročno šaltat, da delajo normalno?

Tako. Najbolj smešno je, da je novi CVT svetlobna leta boljši od DSG, pa še dosegljiv je v precej bolj superiornih avtih: japonskih 8-)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Utk ::

Ja. Oni se sekirajo, ker jim pred ovinkom padejo obrati, meni pred ovinkom avto crkne pa se nič ne sekiram zarad tega :) Ampak moj bo tudi potegnil takoj ko pritisnem, njihov pa...

G0zdar ::

Utk je izjavil:

Zakaj kupujete avtomatske menjalnike, ki jih je treba ročno šaltat, da delajo normalno?

V mojem primeru konkretno ker sem nujno rabil avto, hotel sem kupiti ročnega vendar ni bilo nobenega pametnega na voljo, sem vzel dsg, ki je stal skoraj enako.

perci ::

Svasta, kere zgodbe. Jst pri dsgju večinoma saltanja sploh ne opazim.

Malajlo ::

Res, kakšne zgodbe... Sem bil zagovornik ročnih menjalnikov, potem sem pa sprobal ZF8 in ne menjam za ročnega. Res pa imam še obvolanske ročice, če se hočem pozabavati po kakšnih ovinkih. Čeprav avtomatika ziher dela bolj optimalno.

G0zdar ::

perci je izjavil:

Svasta, kere zgodbe. Jst pri dsgju večinoma saltanja sploh ne opazim.

ja seveda, ko prešalta eno brzino navzgor in ti obrati padejo za 800 obr/min tega ne opaziš?

Buggy ::

Čeprav avtomatika ziher dela bolj optimalno.


Optimalno morda glede na porabo goriva, uzitku pri voznji pa kar nekaj odvzame ;)

Rocno saltam vedno v nizje, ko se spuscam po klancu, ker delno bremza motor in ne gonim bremze po nepotrebnem. Prehitevanje kot receno obcutno hitrejse ko dvakrat pobozas paddle shifter kot pa, da prepustis to automatiki. Isto vec zaporednih ovinkov po lokalnih cestah, kjer zelim obdrzat v doloceni prestavi in obratih. Po zasnezeniem/ledenem cestiscu spust je tudi zanimiv, ko imas v D. V takem primeru vedno vozim v manual nacinu in si pomagam z prestavam ne recem pa da v auto ne gre...sam dolgcas je za popizdit :))

sbawe64 ::

Malajlo je izjavil:

Res, kakšne zgodbe... Sem bil zagovornik ročnih menjalnikov, potem sem pa sprobal ZF8 in ne menjam za ročnega. Res pa imam še obvolanske ročice, če se hočem pozabavati po kakšnih ovinkih. Čeprav avtomatika ziher dela bolj optimalno.

Katero vozilo/motor ?
2020 is new 1984
Corona World order

cvalsr ::

ja seveda, ko prešalta eno brzino navzgor in ti obrati padejo za 800 obr/min tega ne opaziš?

Pri običajni - normalni vožnji jaz res ne opazim, razen če sem pozoren ali gledam obratomer. Pa je klasika s turbosklopko, ne DSG ali CVT. Zato, kernamenoma kombinirajo avtomatike samo z močn(ejš)imi motorji, ki imajo dovolj rezerve moči, da ne opaziš spremembe v 'vlečenju'. Tista pavzica vmes zmoti manj kot manjša neravnina na cesti.
Če divjaš, pa seveda opaziš, a še vedno deluje lepše, kot zna večina forumašev prestavljati ročno.

Buggy ::

ekola samo za nebiveduja, ker meni ne verjame...

3) The rules that govern the shifting behavior of the DSG are NOT adaptive. Lets be clear about this. The DSG does NOT change the rules governing shifting behavior based on your driving style - It doesn't "Learn" those - These were hard coded sets of rules established by the engineers of the DSG software. It does dynamically change its operating parameters internally to account for clutch wear, etc - But none of that effects the rules for deciding gear changes - these are STATICALLY PROGRAMMED. This means you can reliably use what you know to influence the decision it makes by influencing some of the factors it takes into account. And that 2 drivers with the same DSG software in the same exact scenario will have the same outcome no matter what their previous driving "Style".

...pa za vse ostale, ki zelijo v praksi sprobat kaksen DSG tip&trick...napisano zelo kewl...priporocam

https://www.vwvortex.com/threads/how-to...

Jebomir ::

HolzWagen?
ne hvala!

Buggy ::

nimam (se) sredstev za Porkija GT3 RS! Je pa DQ500 sicer tudi v RS3 olimpijskem avtomobilu, tako da glih za en qurec spet ni :P

Jebomir ::

Pa sej veš, da ne obstaja sveta nemška trojica?
Da je samo nemška dvojica in eden wanabe tretji (posh holzwagen)

Buggy ::

tudi nemske dvojice ne poznam...vem zgolj da ima vsaka od firm morda dva tri posrecena avta, ki bolj kot ne prodajata ostal srot v ponudni za slehernike, ki si z njihovim badgom umisljajo, da vozijo nevem_kaj, naokoli se pa preganjajo s 3/4 opuljene opreme in osnovnimi motorji...ampak tema ni o tem.

Malajlo ::

sbawe64 je izjavil:

Malajlo je izjavil:

Res, kakšne zgodbe... Sem bil zagovornik ročnih menjalnikov, potem sem pa sprobal ZF8 in ne menjam za ročnega. Res pa imam še obvolanske ročice, če se hočem pozabavati po kakšnih ovinkih. Čeprav avtomatika ziher dela bolj optimalno.

Katero vozilo/motor ?

AR Giulia, 2.2 jtdm (180KM)

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

ekola samo za nebiveduja, ker meni ne verjame...

3) The rules that govern the shifting behavior of the DSG are NOT adaptive. Lets be clear about this. The DSG does NOT change the rules governing shifting behavior based on your driving style - It doesn't "Learn" those - These were hard coded sets of rules established by the engineers of the DSG software. It does dynamically change its operating parameters internally to account for clutch wear, etc - But none of that effects the rules for deciding gear changes - these are STATICALLY PROGRAMMED. This means you can reliably use what you know to influence the decision it makes by influencing some of the factors it takes into account. And that 2 drivers with the same DSG software in the same exact scenario will have the same outcome no matter what their previous driving "Style".

...pa za vse ostale, ki zelijo v praksi sprobat kaksen DSG tip&trick...napisano zelo kewl...priporocam

https://www.vwvortex.com/threads/how-to...


Pol je pa to res en jajc in ima op probleme, ker mu res crkuje zadeva.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

spet posplosujes prej si pa zavajal...VW ima vec DSG menjalnikov..eni so resnicno crap, zato pa je na tebi, da naredis anailzo in vzames ustrezen kombo motorja in menjalnika opreme in podvozja...ja je potrebno narest malo researcha kar je ocitno VECINI problem in ne it samo v salon in retardirano izbrat barve ter se prepustit nategu prodajalcev... cela drama ko je potrebno narest domaco nalogo za avto, ki ga bos vozil vsaj 5 let ;((

Tko kot zgornji model, ki misli ce kupi Michelin gumo energy, da je na avtu dobil performance Pilot Sport 4...Michelin je pa ja badge kne in je vse kewl za vsako priloznosat?

Predalckanje in posplosevanje je ena izmed zelo velikih zablob...ce ne drugega sem tudi zari tega sprobal kmecko VW vozilo ki ga zdej vozim, ki je bilo po kvalitetiti kobajagi opevano. Opel rival je se zmeraj moj favorit za obcutno manj dnarja pa vozi se tudi bolje..ne morem pa direkt primerjat ker en je traktor drug pa cruser z rocnim menjlanikom...oba pa cca 300KM in 550NM

Uzivancija v Opel Insigni z manualcem in medugasem mi se zmeraj prikaze vec nasmeha na obrazu...dost off-topic..pa je dolg menjalnik in je top speed v Insigni vecji, kar za moje ovinke ni glih kul.
Kot receno

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Nič ne posplošujem. Večina (oziroma vsi, razen dsg) avtomatski menjalniki se učijo. Če se dsg ne, potem so ga slabo naredili. Ker potem dela za upokojenca enako kot za mulca, ki hoče noret.

In če je dsg OPu delal prej normalno, sedaj mu dela pa probleme, je nekaj narobe z njim. Če bi se menjalnik učil, bi rekel, da ga je zamoril. Lahko je pa vseeno problem desna noga OP-a, ker lahko da daje nogo z gasa, namesto, da bi samo malo popustil gas, kar bi menjalnik zaznal in normalno naprej vozil. Ker če daš pa nogo čisto z gasa, pa bo šaltal višje (kot vsak avtomatski menjalnik)

Jaz pa raje pri CVT ostajam. Mi je izredno všeč za vožnjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Subaru s CVT je itaq navaden crap...in odklon od njihove filozofile rigidnega avtomobila. Ti pa se naprej sam sebe prepricuj glede ucenja menjalnika in ostalih samorogov
Zadnji decent Subaru je bil WRX impreza..2007..aka "bakica" tudi v dirt Rally 2.0 jo najraje vozim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

nebivedu...dej ne nakladej vec, ker kar mal boli..pa se trudim biti prijazen s tabo!
BTW...kako kej poraba 5,5l/100km LPG..si ze pokazal statistiko...jaz za svoja jajca sem za zadnjih 100Kkm cakam se tebe

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

Zadnji decent Subaru je bil WRX impreza..2007..aka "bakica" tudi v dirt Rally 2.0 jo najraje vozim.



Resno? Ta avto je bil in bo vedno crap. To so jajca, na katerih so delal generalke na 70k kilometrov.

Zdaj razumem, zakaj nimaš pojma o avtomobilih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mikhaair ::

Malajlo je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Malajlo je izjavil:

Res, kakšne zgodbe... Sem bil zagovornik ročnih menjalnikov, potem sem pa sprobal ZF8 in ne menjam za ročnega. Res pa imam še obvolanske ročice, če se hočem pozabavati po kakšnih ovinkih. Čeprav avtomatika ziher dela bolj optimalno.

Katero vozilo/motor ?

AR Giulia, 2.2 jtdm (180KM)

Povej malo več o izkušnjah, kako to, da se nisi ustrašil AR, vsi govorijo o težavah, lega, cena, …?

WizzardOfOZ ::

To o alfah že od konca boxer mašin ne drži več. Boxer je imel preslabo vpetje ležajev, pa je ribalo (alfa 3 vpetja, subaru 5 vpetij na gred - zato subarujevi boxerji vzdržijo, alfini niso).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mikhaair ::

Motor in menjalnik mislim da se nihče ne pritožuje. Bolj vse okoli. Elektrika, elektronika, sistemi,...

m0LN4r ::

Ce bos 400 konjski DSG vozil tako nezno, kot vozi babica dsg do laboratorija dat kri v 105 konjskem polotu, bo ta dsg delal vecno.

Ce pa bos vsak vikend znjim na Nos, pa bo pac prej hin ja, to so obremenitve povsem druge klase.

CVT je pa za babice, tega v sportnih avtih ni z razlogom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Lonsarg ::

Edini pravi športni avtomatik je električni. Trenutno kupiš ali hibrida z CVT avtomatiko ali pa pure EV, če kupuješ novo seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

black ice ::

mikhaair je izjavil:

Malajlo je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Malajlo je izjavil:

Res, kakšne zgodbe... Sem bil zagovornik ročnih menjalnikov, potem sem pa sprobal ZF8 in ne menjam za ročnega. Res pa imam še obvolanske ročice, če se hočem pozabavati po kakšnih ovinkih. Čeprav avtomatika ziher dela bolj optimalno.

Katero vozilo/motor ?

AR Giulia, 2.2 jtdm (180KM)

Povej malo več o izkušnjah, kako to, da se nisi ustrašil AR, vsi govorijo o težavah, lega, cena, …?

Vsak avto bo problematicen, ce ne bo vzdrzevan. Eno so serijske napake, ki jih je v novejsih modelih obcutno manj, vcasih je pa zal odvisno tudi od srece.

Vzorec avtomobilov nad katerimi se pri nas ljudje pritozujejo je ponavadi starosti okoli 10 let in z 300k+ kilometri, realno verjetno se kaj vec. Normalno, tak avto je ze svoje odsluzil in bo treba zamenjati precej stvari.

Utk ::

Jaz bi rad vidu kje se vsi vi fitipaldiji vozite. Na cesti vas ni kaj dost videt.

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Ce bos 400 konjski DSG vozil tako nezno, kot vozi babica dsg do laboratorija dat kri v 105 konjskem polotu, bo ta dsg delal vecno.

Ce pa bos vsak vikend znjim na Nos, pa bo pac prej hin ja, to so obremenitve povsem druge klase.

CVT je pa za babice, tega v sportnih avtih ni z razlogom.


To mislijo samo tisti, ki ga še niso vozili. Sprobaj enkrat 1.6 turbo motor v povezavi s CVT, pa boš videl, da ni problem noret z njim.

Aja, pa tanova impreza WRX 2023 ima tudi CVT, pa 272KM.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Srednja zalost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Važn, da je srednja in ne podn, kot recimo nemška jajca.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Pokaz kak cvt nos video, tak k zdrzi vsaj do 100.000km
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

kak ki zdrži 100k? A na 100k crkujejo?
Doma imava vsak svoj avto s CVT. En ima 200k, drugi 140k, pa noben težav s CVT.

Če pa na WRX misliš, tam se pa itak dela generalko mašine na 70k, boš pa še menjalnik rebuildal - sej je rebuild menjalnika ene 3x cenejši od rebuilda mašine.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Bomo vprasali kr google:

CVT's, at least up to now, are not good in delivering high torque. For this reason (among many others listed in the other answers), CVT's are not popular for cars that are oriented towards performance, nor are they ever likely to be,


CVTs are harder to keep cool and can't handle as much torque. The WRX uses a CVT and it has those problems
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

blackbfm ::

za povprečno vožnjo je navora vrh glave

WizzardOfOZ ::

m0LN4r, vpraši raje kakega kmeta, k ma novega FENDT-a (traktor), kak menjalnik ima njegov traktor. Najmočnejši FENDT (16.2 litra, 673KM in 3100Nm navora) ima namreč CVT menjalnik. Torej navor očitno ni problem.

Prej bi rekel, da je problem vzdrževanje, ker še vedno na premnogih servisih trdijo, da se olje v CVT menjalnikih ne menja in da je doživljensko (na vprašanje, kaka je življenjska doba avta, da bi mi potem olje zamenjal, pa nimajo odgovora). Medtem ko ga bi bilo v resnici treba menjat na 60k kilometrov. In ker ljudje tega ne mnejajo, nastajajo problemi. In to je povsod.

Meni je na avtu na nalepki pod pokrovom pisalo, da se avtu normalno menja olje v motorju na 15k, ob povečani obremenitvi pa na 7.500 km (v navodilih pa da je povečana obremenitev že recimo vožnja v koloni, kjer spelješ pa ustaviš, pa spet spelješ pa ustaviš,...). In če si z avtom vsak dan v takih kolonah, bi recimo moral menjat olje na polovico predpisanega časa. Ali kdo to počne?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Zakaj AR? Ker delajo izredno lepe avtomobile. In zato, ker si Ghiblija nočem privoščiti. Preškrt.
Giulija se na cesti drži odlično. Sem imel predsodke glede zadnjega pogona, tudi avtomatskega menjalnika. In mi ni žal. Če so še nemški novinarji morali priznati, da naj grejo inženirji v BMW in MB na ekskurzijo v Milano, ne more biti slabo. Glede lege na cesti pa mislim, da je bil zadnji jajc Alfasud. Pred 40 leti!
Okvare? Razen levega aktuatorja dolge luči zaenkrat vse deluje. Menda tovarniška napaka, ampak je že iz garancije. Pa vedeti moraš, da pri slabem akumulatorju začne izklapljati električne porabnike, čeprav misliš, da se je sranje začelo. Najprej start-stop (kar bi permanentno izklopil), potem gretje sedežev, zadnje šipe,...
Alfe se ne kvarijo. Alfe kvarijo lastniki. Četrti italijan pri hiši, samo pri enem sem tri dni prepozno planiral menjavo turbine, pa je olje potegnila in je šlo v uberture. Seveda je razgnalo motor. Čisto moja krivda. Pa tudi voznice, ker jo je panika zagrabila.
In ja, moraš imeti jajca, da kupiš Alfo :))

m0LN4r ::

Saj alfe so hude, ampak ok to so avti za 80k Giulia Quadrifoglio MY22 recimo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mikhaair ::

m0LN4r je izjavil:

Saj alfe so hude, ampak ok to so avti za 80k Giulia Quadrifoglio MY22 recimo.

Slaba tolažba zate, ki naj bi kao imel rad avte z odličnimi lastnostmi za top ceno. Ali?

m0LN4r ::

Resnicno nevem na kaj ciljas. Seveda je alfa za 80k za marsikoga kul, meni se pac bolj dopade M2 CS, ker ima 200 kil manj, trivratno izvedbo in reg. tablico na sredini.
PS: Se Toyota Supra mi je po okusu pred Alfo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

black ice ::

Malajlo: avtomatski menjalnik je isti kot v BMWjih - ZF8. Ce bi imela Giulia normalen prtljaznik ali karavansko razlicico bi verjetno vec ljudi razmislilo o nakupu, tako ti pa ostane zal le se Stelvio.

m0LN4r: B58 v Supri je super motor. Skoda le, da Toyota ni naredila "naslednika" 2JZ in house.
Alfa QV zaradi motorizacije zal ni daily driver. No, lahko je, samo vprasaj lastnike starejsih letnikov kako se je obneslo.

cvalsr ::

Uzivancija v Opel Insigni z manualcem in medugasem

uzivancija v Insigniji
"medugas" v tretjem tisočletju
:))
sem tri dni prepozno planiral menjavo turbine, pa je olje potegnila

tri dni prepozno
:))
Hvala

Malajlo ::

Tri dni, ja ;(( Sem se za termin pofočkal, da zdaj pa čisto zares gume v torek dobim. Mimogrede vrže oko pod havbo in opazi masten flek. Če je očitno zdržala nekaj taužnt km (se je prahu že nekaj nabralo), valjda ne bo problem še sto. Je bil. V nedeljo je ojnica pogledala skozi blok.
BTW, gume so mi dobavili šele čez en teden.

perci ::

Ojnica je pogledala čez blok?

stara mama ::

Še nisi vidu, kako to zgleda?



Olja zmanjka (ker spušča semering pri turbini) in zariba motor (če se ti avto ni prej že vžgal ali šel v iberture)

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

jp, prebila blok. Iz razloga, ki ga je stara_mama napisal. Semering spusti, olje potegne v turbino, tega začne v valje porivati in ne ustaviš hudiča, razen da ga v prestavi ubiješ. Seveda če ne gre prej v iberture in vse skup razgoni ali pa prej ne zariba. Kolega je imel nekega japonca, 1500 km na števcu, pa so pobirali kose agregata po AC v Italiji. Pustiš na štandgasu, pa se mu utrga in lahko samo počakaš.
[edit: thumbnaila ne pokaže?]
 takole nekako

takole nekako


in še na drugi strani bloka...
 in še druga stran

in še druga stran

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

perci ::

stara mama je izjavil:

Še nisi vidu, kako to zgleda?



Olja zmanjka (ker spušča semering pri turbini) in zariba motor (če se ti avto ni prej že vžgal ali šel v iberture)

Nope, prvič vidim, je pa res, da mi to ni profesija niti od blizu. Čeprav si tudi iz te fotke težko predstavljam zadevo...

sem zdej mal poguglu "conrod through block" in štekam

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

WizzardOfOZ ::

aše boljše zgleda, če v hladilni sistem daješ samo vodo in pozimi zmrzne, pa probaš vžgat avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

stara mama ::

TAMov motor je še več let deloval s počenim blokom :D

Da zaokrožimo nazaj k temi:
Ja, če se ti zgodijo iberture (runaway engine), si srečen da imaš ročni menjalnik in možnost, da ga ustaviš.
Z avtomatikom pa samo stopiš ven iz avta in moliš.

Barbarpapa2 ::

stara mama je izjavil:

TAMov motor je še več let deloval s počenim blokom :D...



Če je res bil TAM-ov (ali Deutz-ev) blok motorja in če razpoka ni šla "čez" mazalni kanal si samo na obeh koncih razpoke blok s svedrom fi 5 ali podobnim prevrtal pa s silikonom zamazal (seveda si prej okolico razpoke očistil in razmastil) in je znal potem dejansko v tem času še dolgo delat. Motoroznalce pa pozivam, da povejo, zakaj je to možno :):P...

P.S. Niso vsi TAM-ovi tovornjaki imeli TAM-ovih motorjev...

Lp

Jože
««
6 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16725873 (4241) PARTyZAN
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45378861 (30285) WizzardOfOZ
»

Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10615283 (11925) WizzardOfOZ
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17944249 (40237) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19757728 (50338) SuperVeloce

Več podobnih tem