» »

MEDION SERVIS

MEDION SERVIS

vsenior ::

Globoko sem presenečen nad servisom Medion računalnikov. Servisa nimajo v Sloveniji, servis v garanciji traja do 45 dni, med tem pa greš lahko na dopust ali kupiš rezervnega. Nikoli ne kupim nič kar ima Medion oznako v Hoferju.
Crknila je le dvd enota in malce šteka tastatura. Poslati to v Nemčijo-med potjo pa ti računalnik naluknjajo!!! in potem pride račun za več, kot stane nov.
Moje mnenje je, da bi morali tržni inšpektorji prepovedati Hoferju prodajo računalnikov, dokler ta trgovec nima pooblaščenega servisa v Sloveniji. Če ne znajo prodajati računalnikov in poskrbeti za takojšen servis, naj to prepustijo drugim ustrezno usposobljenim podjetjem. To me spominja na to, da bi kupil avto Mercedes, v roku garancije pa naj ga zapakiram in pošljem v nemčijo na popravilo. Hofer dela s kupci v Sloveniji zelo neprimerno, servis računalnikov mora nujno posodobiti z ustreznim pooblaščenim servisom v Sloveniji. Šele takrat bi priporočal nakup, kajti tudi Hofer ne zapre trgovine, če mu crknejo računalniki na blagajni. Hofer bi lahko vedel, da tudi kupci kupijo proizvod zato, da ga uporabljajo in ne zato, da v primeru okvare čakajo na popravilo do 45 dni. Vsaj nadomestnega bi lahko ponudili.
  • zaklenil: dzinks63 ()

Snackbarru ::

Zakaj si ti imel stik s servisom? Se to ne ureja prek prodajalca, v tem primeru s trgovino Hofer?

mtosev ::

tud znani proizvajalci kot je hp nima za vse svoje izdelke servisa v sloveniji.
na medionovi strani pa tak piše,da je servis v tujini
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

freesty ::

vsenior, ce prav razumem si ti to samoplacnisko popravljal in ne v okviru garancije?
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

mzakelj ::

Hoferje mašine imam skoraj vsak teden na servisu. Ker toliko časa traja njihovo jajcanje in problemi nonstop, se ponavadi stranke odločijo da raje kupijo nov kos pa je. Ne vem no ali so ljudje res tako butasti in vidijo samo cene in nič drugega. Očitno je to postal trend v Sloveniji. Kupim najceneje, ko pa crkne bom pa tuhtal kako pa kaj.

Utk ::

A skoraj vsak teden? Kaj pa delaš tist teden ko nimaš mediona na servisu? Nič ali popravljaš 10 ostalih računalnikov?

facepalm ::

ne vem, kdo ti vozi toliko Medionov na servis, ko pa imajo 3 letno garancijo. ce so lastniki neucakani pa je njihov problem. 45dni je zakonski rok in to je to. ce pride do komplikacij pa pri Hoferju naceloma vrnejo kupnino brez problema.
nisem pa nikjer zasledil, da so tako zelo kvarljivi.

opeter ::

Kolega ima Medionov prenosnik, star 7 let, aktivno uporablja in še nič ni bilo menjano. Jaz pa sem si letost kupil en njihov prenosnik in do sedaj dela brez problemov. Itak dandanes nič ne najdeš, kar ne bi bilo proizvedeno na Kitajskem.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bellzmet ::

@mzakelj: in kaj crkuje? Oz. kaj več crkuje kot pri drugih firmah?

francek1 ::

Od začetka uporabljam Medione in sem z njimi več kot zadovoljen. Zamenjal dva DVD pogona in ena vratca. Vse so mi poslali brez, da bi vračal stare komponente.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

mzakelj ::

Trdi diski, dvd pogoni, osnovne plošče vse po malem. Strankam se pač ne ljubi jajcat z servisom pa raje plačajo.

Bellzmet ::

@mzakelj: Heh to pa ne verjamem. Nikoli ampak res nikoli še nisem slišal, da je kdo plačal namesto da bi uveljavil garancijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

knesz ::

Bellzmet je izjavil:

@mzakelj: Heh to pa ne verjamem. Nikoli ampak res nikoli še nisem slišal, da je kdo plačal namesto da bi uveljavil garancijo.

Jaz pa že, večkrat v času, ko sem delal v računalniškem servisu, pa tudi kasneje enkrat so me prosili, če lahko pogledam zakaj ne dela DVDRW enota in so raje plačali za novo, kot pa da bi uveljavljali garancijo.

facepalm ::

ce rabis racunalnik, bos itak raje placal tistih par 10eur za takojsnje popravilo, kot pa da cakas nanj 1 mesec.
sicer pa ne vem kaj ima to veze z MEDIONI.
garancijski rok imajo isti kot vsi ostali proizvajalci, pokvarljivi pa tudi niso nic bolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Utk ::

knesz je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

@mzakelj: Heh to pa ne verjamem. Nikoli ampak res nikoli še nisem slišal, da je kdo plačal namesto da bi uveljavil garancijo.

Jaz pa že, večkrat v času, ko sem delal v računalniškem servisu, pa tudi kasneje enkrat so me prosili, če lahko pogledam zakaj ne dela DVDRW enota in so raje plačali za novo, kot pa da bi uveljavljali garancijo.

Najbrž imajo izkušnje s slovensko garancijo.

Epialt ::

vsenior je izjavil:

Globoko sem presenečen nad servisom Medion računalnikov. Servisa nimajo v Sloveniji, servis v garanciji traja do 45 dni, med tem pa greš lahko na dopust ali kupiš rezervnega. Nikoli ne kupim nič kar ima Medion oznako v Hoferju.
Crknila je le dvd enota in malce šteka tastatura. Poslati to v Nemčijo-med potjo pa ti računalnik naluknjajo!!! in potem pride račun za več, kot stane nov.
Moje mnenje je, da bi morali tržni inšpektorji prepovedati Hoferju prodajo računalnikov, dokler ta trgovec nima pooblaščenega servisa v Sloveniji. Če ne znajo prodajati računalnikov in poskrbeti za takojšen servis, naj to prepustijo drugim ustrezno usposobljenim podjetjem. To me spominja na to, da bi kupil avto Mercedes, v roku garancije pa naj ga zapakiram in pošljem v nemčijo na popravilo. Hofer dela s kupci v Sloveniji zelo neprimerno, servis računalnikov mora nujno posodobiti z ustreznim pooblaščenim servisom v Sloveniji. Šele takrat bi priporočal nakup, kajti tudi Hofer ne zapre trgovine, če mu crknejo računalniki na blagajni. Hofer bi lahko vedel, da tudi kupci kupijo proizvod zato, da ga uporabljajo in ne zato, da v primeru okvare čakajo na popravilo do 45 dni. Vsaj nadomestnega bi lahko ponudili.

Poglejte mene, naredil sem si račun, da z vami delim zgodbo, ki nima nobenega smisla.
Vse trgovine se poslužujejo enakega načina dela.
Rad bi pa videl sliko "naluknjanega računalnika in računa za več, kot stane nov".
Če pa misliš, da te je HOFER pomolzu, očitno še nisi delal z drugimi računalniškimi trgovinami.

facepalm ::

Samo ga mores razumet..
da moras uveljavljat garancijo ravno takrat, ko gres na dopust in na vrh vsega, ti se nadomestnega ne ponudijo, tako kot to storijo vse ostale priznane racunalniske trgovine (Mercator, Spar,..).

Bi rad videl vas na morju, brez prenosnika :)))

Epialt ::

facepalm je izjavil:

Samo ga mores razumet..
da moras uveljavljat garancijo ravno takrat, ko gres na dopust in na vrh vsega, ti se nadomestnega ne ponudijo, tako kot to storijo vse ostale priznane racunalniske trgovine (Mercator, Spar,..).

Bi rad videl vas na morju, brez prenosnika :)))

Not sure if trolling...

scipascapa ::

nadomestnega prenosnika ti nihče ne more ponuditi.

ian wolf ::

Pozdrav vsem.

Tudi jaz sem imel slabe izkušnje s servisom. Potreboval sem novo slovensko tipkovnico za prenosnik Akoya, ki ni bil več v garanciji. Hofer me je napotil na Medion servis. Tam so me spraševali za vse živo (od P/N, S/N prenosnika itd.). Obljubili so, da mi pošljejo ponudbo za tipkovnico. Po 14 dneh čakanja sem jih kontaktiral kako je z dobavo, pa so mi dali vedeti, da še nimajo odgovora iz centrale. Nazadnje sem naročil nemško tipkovnico iz e-baya, jo dobil v treh dneh in z nalepkami rešil problem.
Errare humanum est...

XsenO ::

Redko kdo, ti da nadomestni prenosnik...toda pa se strinjam, a je nekaj gnilega z Medion servisom.
Sam sem tudi imel lepo izkušnijo pred leti, ko sem jim poslal prenosnik (v garanciji), ki se je pregreval. Po nekaj tednih tišine dobim dopis plačaj zamenjavo polite matične, če ne ga vržemo v smeti.
No vsaj sem jih dovolj napizdil, da so mi ga vrnili nazaj v moji škatli, ki je sicer bila v slabšem stanju kot takrat, ko sem jo poslal.
No prenosnik še vedno deluje danes, kljub zagotovilom z njihove strani, da bo kmalu crknu. Pregrevanje pa sem odpravil, tako da sem znižal hitrost procesorja za 10%.
Servis manual, pa tudi niso mi hoteli poslat.
1 + 1 = 1

kixs ::

in maticna je bila res polita?

XsenO ::

Če me spomin ne vara so glavni znaki bili na matični kjer je LAN konektor pripet.
Nekje na forumu bi morala še biti 2-3 leta stara tema s slikami.
1 + 1 = 1

Vorlon ::

Pred časom mi je crknila grafična kartica na enem od Medion-ov. Po kontaktu servisa in dogovoru, da si bom grafično sam zamenjal so mi poslali drugo, staro sem pa poslal nazaj (sicer na moje stroške). Na servis sem poslal tudi dve Medion tablici, zaradi različnih vzrokov. Servisa sta potekalo točno tako kot sem pričakoval, brez komplikacij in menjavo tablic. Hčera in fotr sta zelo zadovoljna. Kar se pa tiče pubeca, ki si je tablico kupil v Sloveniji pa samo tak NIKOLI VEČ (sicer tablica ni brandname pač neko kitajsko sr....). Zdrahe s servisom presegajo meje normalnega. Tablica 4-krat poslana na servis, zmeraj je on napačno rokoval itd... Inšpektorji me imajo že pun kufer. Toliko o tem.
BTW. Na Medionu so zamenjali tablico brez problema, čeprav konektor za polnjenje ni bil več tak kot bi moral biti!!

win64 ::

scipascapa je izjavil:

nadomestnega prenosnika ti nihče ne more ponuditi.

Prejnšji teden sem dobil pri HP-ju nadomestnega.
Servisa nimajo v Sloveniji zato je prišel kurir iskat na dom računalnik za popravilo.
Tako, da to firma nima servisa v Sloveniji ne bi smel bit problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

kixs ::

Sosedu je tudi HP-jev prenosnik, neka cheap varianta, crkil disk po parih mesecih. Nadomestnega seveda ni dobil, cakal je pa skoraj celih 45 dni. Popravljal se je na Madzarskem.

eales ::

Še moja izkušnja s servisi v tujini. Ko sem imel HP paviliona, je imel uradni servis na Madžarskem. Prevzel ga je kurir na mojem domu in nazaj sem ga dobil v dobrem tednu. Popravljen brez kakršnih koli komplikacij. Ves "kontakt" s servisom je bil, da sem se s telefonskim referentom dogovoril za čas in kraj prevzema in opisal napako.
Ko sem po preteku garancije uveljavljal Bigbangovo podaljšano garancijo, so ga poslali na slovenski servis. Sami problemi, čakal sem pa tudi celo večnost.

Vseeno pa mislim, da posploševanje ni ok. Tako v Sloveniji in v tujini imaš slabe in dobre servise, vse pa je odvisno od "sreče" na kaj naletiš.

Glugy ::

facepalm je izjavil:

Bi rad videl vas na morju, brez prenosnika :)))

Brezveze hodt na morje če se pol tm na kompu al pa po telefonih vlačš. Lih to je fora da ne počneš istih stvari k jih doma počneš.

Jz mam z MEDION servisom sicer dobre izkušnje. Prevzel so mi komp na domu, in vrnil so mi ga na dom popravljenega. Je pa res da sm ga dobr zapakiral ker če se med transportom kej zgodi zarad neprimernega pakiranja odgovarjaš ti. Potem če pošlješ pa da oni ugotovijo tvojo krivdo ti plačaš ..mislm da če se ne strinjaš da ti morajo oni dokazat da je tvoja krivda al kako že? sem že mal pozabu kako je s tem. V glavnm se je dal tistih par tednov potrpet brez kompa. Sm mal več knjig bral, bil več zuni, se mal več učil pa je blo. Če je blo kej nujnga sm pa v knjižnici potem na internet pogledu.
Aja okvara je pa bla pokvarjen disk. (sem pa uspel podatke skopirat preko live linuxa na zunanji disk ki je začuda znal brat sicer popolnoma uničen disk)

freesty ::

Se vidi, da je tehniski forum.

Tale post spodaj je ocitno sarkazem. Takda se ne trudit pa komentirat z nekimi moralnimi odgovori :D

facepalm je izjavil:

Samo ga mores razumet..
da moras uveljavljat garancijo ravno takrat, ko gres na dopust in na vrh vsega, ti se nadomestnega ne ponudijo, tako kot to storijo vse ostale priznane racunalniske trgovine (Mercator, Spar,..).

Bi rad videl vas na morju, brez prenosnika :)))
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

facepalm ::

na koncu posta sem pozabil dodat: "/sarcasm off" :)
my bad:)

dzinks63 ::

Če se greste takole na hard blatiti firme na ST forumu, je potrebno nekaj več; dobro komentirajte vaš primer zakaj točno se gre, prilepite račune, slike in še kaj da bo vse skupaj verodostojno, registrirati se in takoj naklofhati kup žalitev in kvazi resnic ne bo šlo, če mislite resno sprožiti debato o vašem primeru, temo na novo odprite na korekten način.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Popravilo prenosnika v garanciji.

Oddelek: Pomoč in nasveti
212737 (1849) fikus_
»

Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Strojna oprema
42289184 (46317) joze67
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615190 (11948) St235
»

HOFERJEV namizni računalnik

Oddelek: Kaj kupiti
385144 (3412) Goran's Blog
»

Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7717004 (13542) XsenO

Več podobnih tem