Forum » Pomoč in nasveti » Popravilo prenosnika v garanciji.
Popravilo prenosnika v garanciji.
Mariposita ::
Pozdravljeni!
Bom kar povedala zgodbo,pa mogoce dobim kaksno uporabno informacijo ali nasvet....torej oktobra 2015 sem kupila nov prenosnik znamke Asus. Do nedavnega ga niti uporabljala nisem pretirano,zdaj ko ga pa nujno potrebujem imam pa tezave, kar na lepem je zacel med delom utripat zaslon. Naj povem da je ta prenosnik vecinoma casa na mizi,nikoli ni padel po tleh ali kaj podobnega. Ker je se v garanciji sem ga odnesla k prodajalcu ta pa ga je poslal na pooblascen servis na popravilo. To je bilo 11.2. 2017. Danes 24.2 2017 sem ga prevzela pri prodajalcu nazaj ga odnesla domov,prizgala in zopet ne dela. Ponavlja se ista napaka zaradi katere sem ga dala na popravilo. Servis me pisno obvesti preko prodajalca da je bil na mojem aparatu zamenjan LCD panel in LCD kabel,in da je aparat zdaj popravljen in da je prestal vse teste strojne opreme.
Torej kaj lahka storim zdaj? Kot kupec prenosnika sem se zanasala na obljubljeno kvaliteto ki so mi jo v prodajalni obljubljali za odstet denar - vec kot ocitno so me zavedli.
Naprava je se vedno v garanciji pa tudi zavarovana.
Prodajalec me je napotil na servis...ces tam boste najhitreje resila tezavo....zakaj ze,racunalnik sem kuplila pri njih in jim med drugim placala tudi te storitve? Doma imam vse papirje in racune.
Servis pravi da oni samo popravljajo in da je najbrz prislo do tezav v komunikaciji....res fino...medtem k majo oni komunikacijske tezave jst ne morem opravljati svojega dela,ki je casovno omejeno.
Kaj lahka jaz kot potrosnik naredim? Kako tocno je misljen cas popravila v roku 45 dni? Se vsako popravilo steje posebaj? Lahko zahtevam mogoce nadomestni ali pa nov prenosnik? Glede na to da ta racunalnik v bistvu se niti placan ni v celoti,pa je ze v takih okvarah sem razocarana nad celotnim sistemom od prodajalca do servisa....zakaj bi sploh hotla met to napravo ki ne deluje kot je bilo obljubljeno.... prosim za nasvete ali kakrsnekoli info. Hvala
Bom kar povedala zgodbo,pa mogoce dobim kaksno uporabno informacijo ali nasvet....torej oktobra 2015 sem kupila nov prenosnik znamke Asus. Do nedavnega ga niti uporabljala nisem pretirano,zdaj ko ga pa nujno potrebujem imam pa tezave, kar na lepem je zacel med delom utripat zaslon. Naj povem da je ta prenosnik vecinoma casa na mizi,nikoli ni padel po tleh ali kaj podobnega. Ker je se v garanciji sem ga odnesla k prodajalcu ta pa ga je poslal na pooblascen servis na popravilo. To je bilo 11.2. 2017. Danes 24.2 2017 sem ga prevzela pri prodajalcu nazaj ga odnesla domov,prizgala in zopet ne dela. Ponavlja se ista napaka zaradi katere sem ga dala na popravilo. Servis me pisno obvesti preko prodajalca da je bil na mojem aparatu zamenjan LCD panel in LCD kabel,in da je aparat zdaj popravljen in da je prestal vse teste strojne opreme.
Torej kaj lahka storim zdaj? Kot kupec prenosnika sem se zanasala na obljubljeno kvaliteto ki so mi jo v prodajalni obljubljali za odstet denar - vec kot ocitno so me zavedli.
Naprava je se vedno v garanciji pa tudi zavarovana.
Prodajalec me je napotil na servis...ces tam boste najhitreje resila tezavo....zakaj ze,racunalnik sem kuplila pri njih in jim med drugim placala tudi te storitve? Doma imam vse papirje in racune.
Servis pravi da oni samo popravljajo in da je najbrz prislo do tezav v komunikaciji....res fino...medtem k majo oni komunikacijske tezave jst ne morem opravljati svojega dela,ki je casovno omejeno.
Kaj lahka jaz kot potrosnik naredim? Kako tocno je misljen cas popravila v roku 45 dni? Se vsako popravilo steje posebaj? Lahko zahtevam mogoce nadomestni ali pa nov prenosnik? Glede na to da ta racunalnik v bistvu se niti placan ni v celoti,pa je ze v takih okvarah sem razocarana nad celotnim sistemom od prodajalca do servisa....zakaj bi sploh hotla met to napravo ki ne deluje kot je bilo obljubljeno.... prosim za nasvete ali kakrsnekoli info. Hvala
scipascapa ::
1. Nihče te ni zavedel. Pač tehnika, garancija.
2. Nesi direktno na servis in reklamiraj servisni postopek. Če živiš nekje blizu, drugače preko trgovine, kjer je kupljen.
3. Naslednjič na servisu skupaj pogledate. Beri točko 2.
4. 45 dni je čas popravila od oddaje v trgovini/servisu do konca. Vsako je posebej.
5. Tvojega dela nihče ne zanima, to je bedarija omenjati. Lahko zaprosiš za nadomestnega. Novega nimaš še pogojev zanj.
A ko kupiš vse ostalo, ti čudežno vse dela? Avto ne rabi servisa letno 500€+ ? Zakaj se ne jamra pri avtu, pri rač. opremi pa vedno?
2. Nesi direktno na servis in reklamiraj servisni postopek. Če živiš nekje blizu, drugače preko trgovine, kjer je kupljen.
3. Naslednjič na servisu skupaj pogledate. Beri točko 2.
4. 45 dni je čas popravila od oddaje v trgovini/servisu do konca. Vsako je posebej.
5. Tvojega dela nihče ne zanima, to je bedarija omenjati. Lahko zaprosiš za nadomestnega. Novega nimaš še pogojev zanj.
A ko kupiš vse ostalo, ti čudežno vse dela? Avto ne rabi servisa letno 500€+ ? Zakaj se ne jamra pri avtu, pri rač. opremi pa vedno?
MIHAc27 ::
Točno tako. Izvedi točko 2 in 3. Drugega, kot da zahtevaš da sedaj napako odpravijo, pač ne moreš.
Pač lahko da nagaja osnovna plošča (grafika) zamenjali so pa ekran in na servisu je pač delalo ok ko so testirali. Se zgodi.
Pač lahko da nagaja osnovna plošča (grafika) zamenjali so pa ekran in na servisu je pač delalo ok ko so testirali. Se zgodi.
tomaz- ::
V četrti točki se motiš. Ne šteje se vsako popravilo posebej, ampak gre za skupni rok 45 dni... Šteje se pa od dne, ko si ti prinesel v reklamicijo prodajalcu in do dne, ko so te obvestili, da artikel lahko prevzameš. Če te potem še en teden ni na spregled, se to ne šteje v skupni rok popravil
scipascapa ::
to pa itaq.....še, ko sem delal v Comshopu pred 10 leti je stranka prišla po tiskalnik iz servisa po letu in pol :) seveda ga ni bilo več. Rok je 3-6 mesecev po obvestilu? Ne vem kako ima BB, Mimovrste in ostali?
twom ::
Lahko uveljavljaš stvarno napako (pisno, pri trgovcu kjer je naprava kupljena, v roku 2 let od nakupa, v roku 2 mesecev od napake).
Jasno in nedvoumno napišeš:
1. da uveljavljaš stvarno napako v roku in na način ki je predpisan (zelo pomebno)
2. da želiš vračilo kupnine, zamenjavo izdelka z novim, zmanjšanje kupnine (zelo pomembno - napišeš samo eno)
3. podroben opis napake
4. navedeš da z izdelkom ravnaš skrbno in kot dober gospodar, in da je v stanju kot nov
5. imeti moraš račun
6. pričakuj odpor trgovca, ker gre iz njegovega žepa. Zato sem napisal zgoraj "zelo pomembno", ker če te stvari niso jasno napisane te lahko izigrajo.
Vsem: stvarno napako lahko uveljavljaš za vsako stvar (ki jo nisi pojedel), zato shranjujte račune, tudi tiste za 5EUR.
In več kot nas bo, manj škart robe bojo trgovci nabavljal, boljšo kvaliteto bomo kot kupci imeli
To da si tacajt brez računalnika ti pa ne morem pomagati...
Jasno in nedvoumno napišeš:
1. da uveljavljaš stvarno napako v roku in na način ki je predpisan (zelo pomebno)
2. da želiš vračilo kupnine, zamenjavo izdelka z novim, zmanjšanje kupnine (zelo pomembno - napišeš samo eno)
3. podroben opis napake
4. navedeš da z izdelkom ravnaš skrbno in kot dober gospodar, in da je v stanju kot nov
5. imeti moraš račun
6. pričakuj odpor trgovca, ker gre iz njegovega žepa. Zato sem napisal zgoraj "zelo pomembno", ker če te stvari niso jasno napisane te lahko izigrajo.
Vsem: stvarno napako lahko uveljavljaš za vsako stvar (ki jo nisi pojedel), zato shranjujte račune, tudi tiste za 5EUR.
In več kot nas bo, manj škart robe bojo trgovci nabavljal, boljšo kvaliteto bomo kot kupci imeli
To da si tacajt brez računalnika ti pa ne morem pomagati...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
ombre ::
Ali lahko uveljavljaš stvarno napako tudi po tem ko si uveljavljal že garancijo?
OmbreMan - Galaxy of knowledge
mat xxl ::
To ni stvarna napaka, gre za servis odletel je verjetno ccfl vžig, standardna napaka, samo servis tega ne ve ......
bambam20 ::
Mariposita je izjavil:
kar na lepem je zacel med delom utripat zaslon.
Danes 24.2 2017 sem ga prevzela pri prodajalcu nazaj ga odnesla domov,prizgala in zopet ne dela. Ponavlja se ista napaka zaradi katere sem ga dala na popravilo. Servis me pisno obvesti preko prodajalca da je bil na mojem aparatu zamenjan LCD panel in LCD kabel,in da je aparat zdaj popravljen in da je prestal vse teste strojne opreme.
Tile na servisu se očitno norca delajo.
Lahko izvemo za kateri servis se gre?
verjetno ni edini servis za Asuse v okolici. Upam.
Mare2 ::
Nekateri serviserji se očitno norca delajo iz strank. Najmanj kar je, je treba javno objavit, kateri loleki so to.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
bambam20 ::
MIHAc27 ::
Sedajle sem se šele zavedel, da se gre za prenosnik Asus. Če si nesla na servis Sistem ena... me ne čudi, da ne dela. K njim moreš nest ene 3x potem pa končno čudežno zadevo zrihtajo. OBVEZNO sprobat še pri njih zadevo!
Če niso oni, vseeno velja isto :P
Če niso oni, vseeno velja isto :P
Csharp ::
15 let nazaj sem imel popolnoma enako izkušnjo, ko jo opisuje OP. Kupil sem namizni računalnik in po 3 mesecih je zaradi freezanja pristal na servisu. Prvič so mi rekli (so kar v trgovini uredili, ker servis menda ni bil potreben), da sem imel viruse, zato so ponovno namestili OS in mi pobrali dodatnih nekaj tolarjev. Ker še zmeraj ni bilo v redu, sem ga ponovno dostavil isti trgovini, oni pa so ga poslali naprej na servis. Potem so na servisu zamenjali napajalnik in updatali BIOS. Ker tudi to ni rešilo problema, so kasneje zamenjali še osnovno ploščo in procesor. PC je prestal vse teste (benchmarking in še nekaj drugih), vendar še vedno ni delal. Ker se je predpisani rok za servis iztekel, so mi dali drugi PC.
Garancija še ne pomeni nujno, da bo servis napako res odpravil. Od takrat naprej si PC-je sestavljam po komponentah, če gre karkoli narobe pa sam popravim.
Garancija še ne pomeni nujno, da bo servis napako res odpravil. Od takrat naprej si PC-je sestavljam po komponentah, če gre karkoli narobe pa sam popravim.
solatko ::
Csharp - Če že delaš reklamo za svoje znanje, povej še to ali si prenosnike tudi sam sestavljaš in popravljaš, gre namreč za prenosnik znamke ASUS.
Delo krepa človeka
MIHAc27 ::
Se zgodi, nihče ne pravi da se ne. Sem imel tudi jaz en PC nedavno kjer so pod garancijo menjali dobesedno vse, razen ohišja. PC star 1- 2meseca pa non stop naključni blue screeni. Zadnja komponenta, ki je bila menjana je bil procesor.
Ampak vseeno... nekaterim servisom se pač malce prepogosto zgodi, da zadeva ni odpravljena.
Ampak vseeno... nekaterim servisom se pač malce prepogosto zgodi, da zadeva ni odpravljena.
solatko ::
MIHAc27 - Odvisno od organiziranosti servisa in od interesa firme, katerih pooblaščenec so. Za HP je sedaj večina pooblaščencev v tujini, saj je pridobitev licence predraga, glede na število mašin, ki jih v SLO prodajo. Asus izgleda, da nima prav velikega interesa pri prenosnikih, saj dovoli šlamparijo edinega servisa pri nas. Se jim zna maščevat.
Delo krepa človeka
ST-777 ::
Za HP je sedaj večina pooblaščencev v tujini, saj je pridobitev licence predraga, glede na število mašin, ki jih v SLO prodajo. Asus izgleda, da nima prav velikega interesa pri prenosnikih, saj dovoli šlamparijo edinega servisa pri nas.Ima kdo izkušnje s servisom za prenosnik Medion, ki ima vgrajene komponente Lenovo, pri nas ga prodaja Hofer in ima 3-letno garancijo?
Han ::
Imam izkušnjo z Medion telefonom: ker se ekran ni več odzival na dotik, sem ga odnesel v trgovino. Prodajalka je izpolnila garancijski obrazec, jaz sem izbral brezplačno dostavo na dom, se podpisal in po ca. 30 dneh prejel enak nov telefon.
ST-777 ::
Imam izkušnjo z Medion telefonom: ker se ekran ni več odzival na dotik, sem ga odnesel v trgovino. Prodajalka je izpolnila garancijski obrazec, jaz sem izbral brezplačno dostavo na dom, se podpisal in po ca. 30 dneh prejel enak nov telefon.To je v redu, da lahko aparat Medion, ki je v okvari, odneseš kar v najbližjo trgovino Hofer in oni poskrbijo za dostavo servisu in dostavo tebi na dom. TNX za info.
fikus_ ::
Pred nekaj sem prenosnik Medion nesel nazaj v Hofer (garancija), so ga poslali v DE, po približno mesecu dni dobil vrnjenega na domač naslov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napakaOddelek: Kaj kupiti | 6077 (2428) | DePalmo |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16246 (6174) | TOP |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7144 (6079) | St235 |
» | Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?Oddelek: Pomoč in nasveti | 7497 (6966) | Ziga Dolhar |
» | Servis - težaveOddelek: Mobilne tehnologije | 8360 (7001) | PINki |