» »

Medion servis...ali me hočejo nategniti?

Medion servis...ali me hočejo nategniti?

«
1
2

XsenO ::

Ker je prejšnja tema, kjer sem se vštulil v iskanju pomoči postala več ali manj en trollfest (https://slo-tech.com/forum/t449251/299) odpiram novo v upanju za kakšen nasvet kako rešiti težavo z katero se ukvarjam.
Da obnovim na kratko:
V Hoferju kupljen leto star prenosnik se mi pregreva ob špilanju zahtevnejših iger, zato jih povprašam kako in kaj. Tej me napotijo, da se direktno menim z Medionom. To tudi storim in jim 4.12. ali 5.12. predam prenosnik preko njihovega kurirja. Dan ali dva pred pošiljanjem na prenosnik ponovno naložim sistem, da zbrišem vse osebne podatke. 12.12. mi potrdijo prejem prenosnika, 21.12. me opozorijo, da bo prenosnik na vrsti za popravilo 24.12. in nato 4.1.2012 dobim na email, da mi zavračajo garancijo, ker je prišlo do vdora vode in mi zaračunavajo 160 EUR za popravila, oziroma 59 EUR za obdelavo, če ne prenosnika ne vrnejo.
 predračun

predračun



Takoj jim jezno odpišem, da kaj se grejo. Me pokličejo nazaj po telefonu, kjer se dogovorimo, da mi posredujejo slike, razlago postavk na računu in če prenosnik sploh še deluje.
7.1. dobim mail z razlagami in slikami slabe kvalitete (lahko si jih pogledate v prejšnji temi)
OBRAZLOŽITEV
- CPU Heatsink = pločevina z ventilatorjem za CPU
- KB WS M51U1 (keyboard) = tipkovnica
- DC_IN Board = priključek za elektriko
- Mainboard Reparatur = popravilo matične plošče zaradi poškodovanega WLAN priključka


Na slikah ni bilo nikjer omenjenega električnega priključka in na slikah je LAN priključek namesto omenjenega WLAN priključka. Ni razvidno na kateri strani je tipkovnica poškodovana. Nobene besede o tem ali prenosnik sploh še deluje ali ne. To jih opozorim na mailu + z zahtevo po boljših slikah. Katere danes tudi končno prejmem z razlago
kolegi iz delavnice so nam posredovali še več fotografij Vašega prenosega računalnika. Le-te Vam pošiljamo v priponki.
Ker so priponke zelo velike, smo jih Vam poslali v dveh e-mailih.

Na levi strani tipovnice, poleg kabla in modula/vtičev za elektriko ter LAN-a je vdor tekočin.










Kar je v prejšnji slabih slikah zgledala oksidacija mi na teh zgleda, kot, da je bila polita dokaj na sveže kava ali cocacola. In to polita zelo selektivno točno po železni plošči in tisti foliji (ki ščiti čip?) ter zgrešila vse konektorje na plošči, tisto črno plastiko in zeleni board?
Zdej nevem ali se samo meni blede, ali me hočejo tukaj nategniti?
Hvala v naprej za kakršenkoli nasvet.
1 + 1 = 1

shadeX ::

hmm težko rečem. Take zgodbe so kar delikatne. Ti tukaj pišeš da si prenosnik oddal na popravilo v "brezhibnem" stanju. Oni pa odprejo paket in dobijo polit prenosnik...

Ne zagovarjam nobenega ampak če bi to na servisu res naredili ( da bi oni polili ) potem na tem svetu res ni nobenemu za zaupat. A si pa mogoče pomislil na to, da ti ga je mogoče kdo drugi polil po pomoti in potem na hitro obrisal, da ti nisi opazil?

Ker tako je da oni imajo dokaze ( polit prenosnik ), ali si ga polil ti, ali pa se je kava polila poštarju po tvojem paketu nima veze. Dejansko ti zelo slabo kaže in dvomim da lahko ti dokažeš da si oddal nepolit prenosnik na popravilo.

Je pa nekaj absurd. 160 € za stroške?? A so ruknjeni?

XsenO ::

A si pa mogoče pomislil na to, da ti ga je mogoče kdo drugi polil po pomoti in potem na hitro obrisal, da ti nisi opazil?


Dvomim, ker tudi če bi nekdo polil in pobrisal bi bile tipke lepljive oziroma zatikale (sem v firmi dobil pod roke že par politih prenosnik in tipkovnic in vse do sedaj so od zunaj lepe toda tipke trde za popizdid)
1 + 1 = 1

blackbfm ::

ker je prišlo do vdora vode in mi zaračunavajo 160 EUR za popravila, oziroma 59 EUR za obdelavo, če ne prenosnika ne vrnejo.


napiši da teh storitev nisi naročil, če ne bodo hotli vrnit pa reči da boš oddal prijavo na policijo

Yolle ::

blackbfm je izjavil:

ker je prišlo do vdora vode in mi zaračunavajo 160 EUR za popravila, oziroma 59 EUR za obdelavo, če ne prenosnika ne vrnejo.


napiši da teh storitev nisi naročil, če ne bodo hotli vrnit pa reči da boš oddal prijavo na policijo


smeh
Yolle

blackbfm ::

jah lej, če si namišljujejo zgodbo, bodo sigurno popustil če jim zatežiš s policijo al pa kej v tem smislu

bluefish ::

Če že, potem TIRS, Policija s tem nima veze.

blackbfm ::

ima veze, ker ti nočejo vrnit tvoje lastnine

če pa ti pravna oseba lahko tako enostanvno zapleni lastnino potem pa takoj odprem apple servis :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

XsenO ::

Hmm ne bo problem, ker servis je v praksi v Avstriji? Mislite, da bi moral vključiti v reševanje tudi Hofer?
1 + 1 = 1

šernk ::

Če nisi prenosnik poslal preko Hoferja nimaš kaj vključevat.

potem imaš pa 2 opciji:

opcija A) prenosnik je bil polit pri tebi in zato ne veš ali se sprenevedaš
opcija B) prenosnik se je polil med transportom, to pomeni, da če je bil primerno zaščiten, je uničena (polita) tudi embalaža.

pri opciji A nimaš kaj, pri opciji B lahko pa zahtevaš uveljavljanje poškodbe med transportom. Pogovarjaj se vedno z eno in isto osebo in ne z 10imi različnimi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PALOMINO ::

Kaj si jim napisal v mailu, dopisu? Da želiš garancijsko popravilo ali samo popravilo prenosnika?
Če nisi napisal, da želiš GARANCIJSKO popravilo ti stroške popravila upravičeno računajo. Seveda pa dobra poslovna praksa veleva, da te s stroški pred popravilom seznanijo.
Polit ali ne, to je pa druga situacija. Kako boš to dokazal je izjemno težko. Stvar Mediona. Sporočaj skratka kako se odvija.

XsenO ::

Če sem specificiral garancijsko popravilo v poslanem dopisu se ne spovnem. Toda v dopisu sem specificiral, da se odpravijo težave s pregrevanjem in zraven kot velevano priložil račun, ki sem smatral, da bo več kot dovolj nazorno, da popravilo naj bo garancijsko.
1 + 1 = 1

PALOMINO ::

Vsekakor pa, prenosnik ti morajo vrniti že ta e-mail, da moraš plačati ali pa ti ga ne vrnejo (glede na to, da te niso seznanili s stroški, ki bodo nastali) je sporen. Nedvomno bi s tem seznanil Hofer - konec koncev so edini, ki to blagovno znamko tržijo pri nas. Če resnično tega nisi storil, bi jaz osebno že v ponedeljek se namalal na upravi Hoferja pri Krtini. Poleg tega pa bi se obrnil na brezplačno pravno pomoč - kakšen forum itd...

šernk ::

Kaj ima spet hofer pri tem? :))

nič jst grem špar tožit, ker mi v merkatorju niso hotel vzet vzet razbitega TVja v garancijo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

XsenO ::

Kaj ima spet hofer pri tem?

nič jst grem špar tožit, ker mi v merkatorju niso hotel vzet vzet razbitega TVja v garancijo.


Hofer mi je prodal prenosnik. Uslužbenka v Hoferju rekla, da glede z računalnikom se moram meniti z medionom. Zdej ko sem malo preučeval stvari zvem, da bi v praksi morali oni mi prevzet in ne me kar v tri krasne napotit direkt na servis.
1 + 1 = 1

šernk ::

Hofer mi je prodal prenosnik. Uslužbenka v Hoferju rekla, da glede z računalnikom se moram meniti z medionom. Zdej ko sem malo preučeval stvari zvem, da bi v praksi morali oni mi prevzet in ne me kar v tri krasne napotit direkt na servis.


ne vem kaj vam govorijo, vendar nikoli še v nobeni trgovini mi niso rekli, da ne vzamejo stvari v garancijo. Če rečejo, da se zmeni direktno s servisom, ker bo tako hitreje, še ne pomeni, da ne smeš pri njih uveljavljat garancije. ne vem al se res ne znaste sami zase postavit ali kaj? Ker res ne vidim, kako ti lahko NE vzamejo stvari v garancijo, če ti to od njih zahtevaš?

torej šel si direktno na Medion iz xyz razloga in Hofer sedaj za kakršnekoli komplikacije je kriv ravno toliko kot špar za komplikacije, ki jih imam v mercatorju!

Torej tebe sedaj briga izključno Medion in ne sosedova Micka. Hofer bi te moral skrbeti preden si kontaktiral Medion. povedal sem ti pa praktično obe možnosti, ki jih imaš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PALOMINO ::

Še enkrat - Hofer je EDINI ki prodaja v Sloveniji blagovno znamko Medion! Ne vem kaj blebetate o Šparu in Mercatorju kot o prispodobi, ker je mimo! Edino vsaj malo pravilno bi lahko primerjali recimo Opel in Avtotehno. Avtotehna zastopa Opel v Sloveniji. In če te jebejo na servisu se boš obrnil tudi na Avtotehno.

Verjemi, da jih bo zanimalo, če je kot praviš prišlo do prevare kot kaže. Hofer seveda, ne Avtotehno. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PALOMINO ()

XsenO ::

Anyhow a je sploh možno tako politi na sredini (iz slik bi rekel okoli D C F) in zgreši vse ostalo brez, da bi odstranil tipkovnice? Glede na to, da tipkovnica je zleda na ločeni plošči
1 + 1 = 1

šernk ::

Torej pri avtu bi šel težit generalnemu uvozniku, če naredi distributer kaj narobe, pri računalniku bi šel težit pa distributerju, če generalni uvoznik naredi kaj narobe (are you f***ing kidding me?) probleme se vedno rešuje z nadrejenimi in ne podrejenimi.

opel:
distributer: servis in prodaja na tvojem območju
generalni uvoznik: avtotehna

medion računalnik:
distributer: hofer na tvojem območju
generalni uvoznik: MEDION

če je možno tako politi: če se ne motim je polita celotna spodnja stran tipkovnice, kar je čisto možno, v primeru, da je prenosnik visel.

torej če si 100%, da se pri tebi ni mogel politi uveljavljal poškodbo med transportom. Jaz raje 4x zavijem, kot 1x preden kaj kam pošiljam. Samo en sata in napajalni kabel sem poslal preko pošte slovenija, pa sem ju raje v zaščitno kuverto dal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Hofer, četudi je edini prodajalec za neko znamko, nima nič z zadevo. Četudi bi urejal preko njih gre ševedno za spor z servisom in hofer ne more kaj dosti. Hofer lahko zgolj kontaktiraš, z opisom problema kot opozorilo s kakšnimi podjetji poslujejo, pač kot obliko posrednega pritiska na Medion. Boš pa z kakršnim koli obtoževanjem Hoferja bolj malo naredil.


Drugače pa ni dopustno pogojevat vračila prenosnika z plačilom in gre kratko povedano za krajo, ki jo mirno lahko prijaviš.

XsenO ::

Ne sej hofer, ce ga bom kontaktiral bom le da probajo pritisnit na medion. Drugega kot to itak nimam. No vse odvisno kaj mi bodo zdej odpisali s servisa.
Problem je da se bojim da ga dobim nazaj z zlepjeno tipkovnico ali smrdecega pokavi
1 + 1 = 1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XsenO ()

MIHAc27 ::

šernk je izjavil:

Hofer mi je prodal prenosnik. Uslužbenka v Hoferju rekla, da glede z računalnikom se moram meniti z medionom. Zdej ko sem malo preučeval stvari zvem, da bi v praksi morali oni mi prevzet in ne me kar v tri krasne napotit direkt na servis.


ne vem kaj vam govorijo, vendar nikoli še v nobeni trgovini mi niso rekli, da ne vzamejo stvari v garancijo. Če rečejo, da se zmeni direktno s servisom, ker bo tako hitreje, še ne pomeni, da ne smeš pri njih uveljavljat garancije. ne vem al se res ne znaste sami zase postavit ali kaj? Ker res ne vidim, kako ti lahko NE vzamejo stvari v garancijo, če ti to od njih zahtevaš?

torej šel si direktno na Medion iz xyz razloga in Hofer sedaj za kakršnekoli komplikacije je kriv ravno toliko kot špar za komplikacije, ki jih imam v mercatorju!

Torej tebe sedaj briga izključno Medion in ne sosedova Micka. Hofer bi te moral skrbeti preden si kontaktiral Medion. povedal sem ti pa praktično obe možnosti, ki jih imaš.


Em iz izkušenj ti lahko povem, da že eden večjih prodajnikov elektronike - Big beng NE BO prevzem zadeve na servis, temveč te napoti na uraden servis. (Vsaj 2 leti nazaj je bilo tako, ko je znanec kupil PC pri njih).

Se pa strinjam da Hofer sedaj ni nič kriv (bi pa moral prej prevzeti v servis) edino kar lahko je, da očrniš Medion.

Je pa servis tudi zelo čuden. 60EUR če ti zadeve NE vrnejo.
Ponavadi je diagnostika med 20-40EUR in zadevo VRNEJO, tudi če se za popravilo ne odločiš. Če se odločiš diagnostike niti ne računajo, ampak samo delo.

Pa stranko se obvesti, koliko bo končni znesek. Še posebej če garancija ne velja, bi to morali obvestit. Edino če udariš po mizi in rečeš.. Popravte naj košta kolikor hoče!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIHAc27 ()

St235 ::

Em iz izkušenj ti lahko povem, da že eden večjih prodajnikov elektronike - Big beng NE BO prevzem zadeve na servis, temveč te napoti na uraden servis. (Vsaj 2 leti nazaj je bilo tako, ko je znanec kupil PC pri njih).


garancijo za njega si pa ti urejal?

XsenO ::

Pa stranko se obvesti, koliko bo končni znesek. Še posebej če garancija ne velja, bi to morali obvestit. Edino če udariš po mizi in rečeš.. Popravte naj košta kolikor hoče!


Glede na to, da sem poslal prenosnik v garanciji na servis, da mi ga spucajo od praha in po možnosti namestijo nanovo pasto, da se reč neha pregrevat, je precej daleč od tega, da sem udaril po mizi rekel tisto zgoraj.
Grozno me razkuri to, da je 24 dni nabiral prah pri njih pol pa dobim:"Ej stari daj pare voda notri".
1 + 1 = 1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XsenO ()

šernk ::

Em iz izkušenj ti lahko povem, da že eden večjih prodajnikov elektronike - Big beng NE BO prevzem zadeve na servis, temveč te napoti na uraden servis. (Vsaj 2 leti nazaj je bilo tako, ko je znanec kupil PC pri njih).


nimam direktnih izkušenj z njimi, jih ima pa frendica in so ji lepo vzeli računalnik v servis. Je pa res da če neseš v big bang v BTCju in imaš garancijo od avtere je logično, da te pošljejo direkt na servis, ki je praktično čez cesto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

XsenO je izjavil:

Pa stranko se obvesti, koliko bo končni znesek. Še posebej če garancija ne velja, bi to morali obvestit. Edino če udariš po mizi in rečeš.. Popravte naj košta kolikor hoče!


Glede na to, da sem poslal prenosnik v garanciji na servis, da mi ga spucajo od praha in po možnosti namestijo nanovo pasto, da se reč neha pregrevat, je precej daleč od tega, da sem udaril po mizi rekel tisto zgoraj.
Grozno me razkuri to, da je 24 dni nabiral prah pri njih pol pa dobim:"Ej stari daj pare voda notri".


Čaki, pucanje prahu in nanašanje apste ni garancsijko popravilo. Kaj si pravzaprav ti njim pisal, ko si zadevo poslal?

XsenO ::

Napisal sem jim, da se ob zaganjanju zahtevnejših aplikacij segreva in, da to popravijo.(Malo na daljše seveda)
Oni odgovorili:
Iz opisa napake sklepamo, da je napaka na strojni opremi in Vaš prenosnik , moramo pripeljeti na servis....in bla bla o pakiranju prevzemu, brisanju podatkov...

To o pucanuju in pasti sem pač jaz sam pričakoval, da bo problem. Prenosnika tako ali tako pa nisem smel sam odpirati, da bi videl če je res to to, ker čene adios garancija.
1 + 1 = 1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XsenO ()

fosil ::

MIHAc27 je izjavil:

Em iz izkušenj ti lahko povem, da že eden večjih prodajnikov elektronike - Big beng NE BO prevzem zadeve na servis, temveč te napoti na uraden servis. (Vsaj 2 leti nazaj je bilo tako, ko je znanec kupil PC pri njih).

Tole ne bo držalo.
Sem ravno en teden nazaj nesel neko stvar k njim in ni bilo težav, so sprejeli, naredili zapisnik. Skratka tako, kot mora bit.
Itak so pa to dolžni po zakonu.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

RejZoR ::

MIHAc27 je izjavil:

šernk je izjavil:

Hofer mi je prodal prenosnik. Uslužbenka v Hoferju rekla, da glede z računalnikom se moram meniti z medionom. Zdej ko sem malo preučeval stvari zvem, da bi v praksi morali oni mi prevzet in ne me kar v tri krasne napotit direkt na servis.


ne vem kaj vam govorijo, vendar nikoli še v nobeni trgovini mi niso rekli, da ne vzamejo stvari v garancijo. Če rečejo, da se zmeni direktno s servisom, ker bo tako hitreje, še ne pomeni, da ne smeš pri njih uveljavljat garancije. ne vem al se res ne znaste sami zase postavit ali kaj? Ker res ne vidim, kako ti lahko NE vzamejo stvari v garancijo, če ti to od njih zahtevaš?

torej šel si direktno na Medion iz xyz razloga in Hofer sedaj za kakršnekoli komplikacije je kriv ravno toliko kot špar za komplikacije, ki jih imam v mercatorju!

Torej tebe sedaj briga izključno Medion in ne sosedova Micka. Hofer bi te moral skrbeti preden si kontaktiral Medion. povedal sem ti pa praktično obe možnosti, ki jih imaš.


Em iz izkušenj ti lahko povem, da že eden večjih prodajnikov elektronike - Big beng NE BO prevzem zadeve na servis, temveč te napoti na uraden servis. (Vsaj 2 leti nazaj je bilo tako, ko je znanec kupil PC pri njih).

Se pa strinjam da Hofer sedaj ni nič kriv (bi pa moral prej prevzeti v servis) edino kar lahko je, da očrniš Medion.

Je pa servis tudi zelo čuden. 60EUR če ti zadeve NE vrnejo.
Ponavadi je diagnostika med 20-40EUR in zadevo VRNEJO, tudi če se za popravilo ne odločiš. Če se odločiš diagnostike niti ne računajo, ampak samo delo.

Pa stranko se obvesti, koliko bo končni znesek. Še posebej če garancija ne velja, bi to morali obvestit. Edino če udariš po mizi in rečeš.. Popravte naj košta kolikor hoče!


Sorry sam tle pa nakladaš da se kar kadi. Trgovina te LAHKO napoti na servis (sploh če hočeš hitreje uredit, kar pomeni, da bo stvar še isti dan na servisu in ti osebno govoriš s serviserjem oz sprejemnim, če se pošilja je tako 1 dan zamika plus težje je ujet smiselen opis napake kjer ni nadaljnih popravkov). Ti pa bojo isto poslal na servis če tako želiš, ker je to dolžnost trgovine dokler je izdelek v garanciji.

Edini primer kjer tud sam raje vidim, da stranka sama pelje izdelek na servis je če gre za kakšno veliko napravo, ki je brez embalaže. Recimo 50 inčni LCD, ki ni šans, da se ga kakorkoli pošlje brez embalaže, da se ne razbije.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

St235 ::

Sam še vedno je velika razlika med tem, da nekoga napotiš na servis oziroma mu svetuješ naj gre na raje na servis, kot da nočeš prevzet naprave in stranka mora na servis. Slednje je vsaj pri firmah tipa bigbang navaden bullshit.

MIHAc27 ::

Garancije na Bigbangu nisem jaz urejal ampak znanec, in čisto možno je, da so mu svetovali naj direktno na servis nese, ker bo hitreje. Ampak v spominu imam, da se mi je pritoževal, da ima dlje za vozit.

Ne vem pa kateri šalabajzerski servis je bil (menda v Trzinu). Prvič niso nič naredili.
Drugič so mu Pc zamenjali za novega ampak 30% slabšega.
Šele tretjič je dobil nov PC, ki je bil kot je moral biti. Dela še sedaj BP.
Da je bil računalnik po 1 teden ali več vsakič na servisu, pa itak ne bom govoril.

XsenO ::

No nov odgovor:
kolegi iz delavnice so nam sporočili sledeče. Računalnik trenutno dela. Kako dolgo bo deloval in ali bo deloval brezhibno brez zamenjave delov , Vam ne moremo povedati.

Mi smo prejeli računalnik v takem stanju, kot ga videte.

Če želite samo popravilo v okrivu garancije, Vas prosimo, da izpolnite predračun (obrazec) in nam ga pošljete na ta e-mail.


Lep pozdrav


Obrazec za tiste, ki ga niste še vidli. (Šele zdej opazil alinejo, da nadomeščeni deli ostanejo v njihovi lasti... a ni, da ti moraj zamenjano vrniti)?




Moj odgovor:

Pozdravljeni,

Prosim, da mi pošljete novi obrazec, saj na tistemu, ki ste mi ga poslani ni opcije popravila v garanciji. Prosil bi tudi, da mi pošljete navodila kako odstraniti tipkovnico, da lahko sam počistim svinjarijo, ki jo je polil vaš kurir ali serviser.
Prosil bi tudi, da mi specifitirate, kaj boste točno pod garancijo popravili (ali težavo s pregrevanjem ali kaj drugega še)

P.S. Še vedno čakam na razlago kaj je z električnim priključkom, ki ga želite zamenjati.


And now the waiting game...again....
1 + 1 = 1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XsenO ()

solatko ::

XsenO - Najprej glede politja. Če je prenosnik polit z navadno tekočino - voda, radenska...., potem tipke na tipkovnici niso nič trše. Računalnik lahko dela normalno (kar so ti tudi sporočili). Ni nujno, da ti sploh veš, da je bil polit (kakšna vaza z rožami...., ob pospravljanju mize, morda imaš nad računalnikom poličko, na kateri so rože (ob zalivanju se lahko malo polije mimo lončka in tekočina konča na tipkovnici).
Ti tega ne boš opazil, zaščitni lak, pa spremeni barvo (zgleda, kot bi se začelo rjavenje), tako da okoli politja dvomim, da je to ratal na servisu (tudi če v tem servisu dela kak Turek ali balkanec). Če pa boš videl, da je poškodovana embalaža, je pa možno, da je bil polit na poti (kar bi pa zopet na servisu, obstojal zapisnik o prevzemu, poškodovanega paketa).
Ti je tipkovnica, preden si poslal na servis, delala popolnoma normalno ali so bile kakšne črke, občasno brez odziva ali pa so se na en pritisk, spisali trije ali več znakov?

Drugo - to da se ti računalnik pregreva, je verjetno od nabranega prahu. Računalnik je torej za očistit. Čiščenje, tako kot nalaganje OS-a, ne spada med garancijska popravila.

V vsakem primeru, moraš diagnostiko, za negarancijske posege, plačat (v A imajo ure servisiranja, precej višje, kot pri nas).
Plačat moraš tudi prevoz, ker so ugotovili, da ne gre za garancijske napake.
Prenosnik pa lahko, brez problema očistiš tudi sam, pri večini se odstrani samo tipkovnico, problem je samo s tistimi, kjer moraš za očistit hladilnik, odviti tudi matično, ker je procesor spodaj (nekateri modeli Dell, HP in IBM).

Pa še mimogrede - glede na količino prodanih mašin, dvomim, da je interes Medion-a, da bi nategnil ravno tebe.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

XsenO ::

Računalnik lahko dela normalno (kar so ti tudi sporočili)


Za to informacijo so rabili 10 dni.

Ni nujno, da ti sploh veš, da je bil polit (kakšna vaza z rožami...., ob pospravljanju mize, morda imaš nad računalnikom poličko, na kateri so rože (ob zalivanju se lahko malo polije mimo lončka in tekočina konča na tipkovnici).


Prenosnik je bil ali v uporabi na kavču ali na nočni omarici pri postil (na kateri nisem do sedaj pustil kakšne tekočine)

Ti tega ne boš opazil, zaščitni lak, pa spremeni barvo (zgleda, kot bi se začelo rjavenje), tako da okoli politja dvomim, da je to ratal na servisu (tudi če v tem servisu dela kak Turek ali balkanec)


24 dni, da opozorijo stranko, da je tekočina udrla. Ne vejo ali hočejo popravit WLAN ali LAN. 3 krat prosiš za sliko pokvarjenega električnega priključak in ti pošljejo slike vseh drugih priključkov... morda le ne teče vse kot bi moralo tam.

Če pa boš videl, da je poškodovana embalaža, je pa možno, da je bil polit na poti (kar bi pa zopet na servisu, obstojal zapisnik o prevzemu, poškodovanega paketa).

Zna bit, da se je lih to zgodilo, toda dokler ne dobim škatle nazaj bogsigavedi.

Drugo - to da se ti računalnik pregreva, je verjetno od nabranega prahu. Računalnik je torej za očistit. Čiščenje, tako kot nalaganje OS-a, ne spada med garancijska popravila.

Rade volje bi ga sam očistil toda ko sem jim opisal napako so mi odgovorili: "Iz opisa napake sklepamo, da je napaka na strojni opremi in Vaš prenosnik , moramo pripeljeti na servis"
Nimam kaj dosti opcij + z odpiranjem, bi lahko po možnosti precvikal kakšno garancijsko nalepko in mi bi zaradi tega skenslali garancijo.

V vsakem primeru, moraš diagnostiko, za negarancijske posege, plačat (v A imajo ure servisiranja, precej višje, kot pri nas).
Plačat moraš tudi prevoz, ker so ugotovili, da ne gre za garancijske napake.


Glede kar so mi odpisali je menda več kot očitno, da je bilo neko garancijsko popravilo zato zahtevanje stroškov se mi zdi svinjarija.

Prenosnik pa lahko, brez problema očistiš tudi sam, pri večini se odstrani samo tipkovnico, problem je samo s tistimi, kjer moraš za očistit hladilnik, odviti tudi matično, ker je procesor spodaj (nekateri modeli Dell, HP in IBM).

In adios garancija zaradi kakšne "zaščitne" nalepke.


Pa še mimogrede - glede na količino prodanih mašin, dvomim, da je interes Medion-a, da bi nategnil ravno tebe.

Ja velika firma ziher so nezmotni...
1 + 1 = 1

XsenO ::

Pozabil napisat:

Ti je tipkovnica, preden si poslal na servis, delala popolnoma normalno ali so bile kakšne črke, občasno brez odziva ali pa so se na en pritisk, spisali trije ali več znakov?


Naredil večino diplomske na njemu in delovala odlično.
1 + 1 = 1

bdoxx ::

V Hoferju kupljen leto star prenosnik se mi pregreva ob špilanju zahtevnejših iger, zato jih povprašam kako in kaj.

omg, ker low budget prenosnik pa se ne pregreva pri poganjanju zahtevnejših špilov?

Glede na to, da sem poslal prenosnik v garanciji na servis, da mi ga spucajo od praha in po možnosti namestijo nanovo pasto, da se reč neha pregrevat,

kot že omenjeno to ne spada pod garncijsko popravilo .

XsenO ::


Glede na to, da sem poslal prenosnik v garanciji na servis, da mi ga spucajo od praha in po možnosti namestijo nanovo pasto, da se reč neha pregrevat,


kot že omenjeno to ne spada pod garncijsko popravilo .


Kot že omenjeno je to bilo to kar sem mislil, da bo rablo narediti. Glede, da na predračun so nekaj šarili s heatsinkom očitno ni bil le prah
1 + 1 = 1

SLO_Matej ::

bdoxx je izjavil:

V Hoferju kupljen leto star prenosnik se mi pregreva ob špilanju zahtevnejših iger, zato jih povprašam kako in kaj.

omg, ker low budget prenosnik pa se ne pregreva pri poganjanju zahtevnejših špilov?

Asus tudi prenosnike cenovno ugodnejše X serije opremi s svojo tehnologijo IceCool, tako da so tudi ti vedno čimbolj hladni, kjer se s prenosnikom rokuješ.

Najcenejši Asus X54HR tako pri nas stane slabih 420 eur.

Temperature pa so sledeče:
 Pod polno obremenitvijo

Pod polno obremenitvijo


 V mirovanju

V mirovanju


Vir: Notebookcheck.net

fosil ::

Mah icecool je samo marketinška oznaka, problem je prah, ki se nabere.
Najbolj pomembno je, da prenosnik, oziroma hladilnik lahko enostavno očistiš, z odstranitvijo ene plošče ali tipkovnice.
In ne tako, kot je pri nekaterih modelih, kjer je treba prenosnik popolnoma razdret in vzeti ven matično, da prideš do hladilnika.
Tako je!

XsenO ::

v priponki Vam ponovno pošiljamo predračun. Naprošamo Vas, da na predračun ročno pripišete, da želite opcijo popravila v okviru garancije in nam ga pošljete do jutri, 17.01.2013 na ta e-mail.

Na predračunu so navedeni deli, kateri se popravijo preko predračuna (navedena cena za izdelke).Navedeni deli brez cene se popravijo v okviru garancije.

Poškodovan je LAN priključek. Ker so vsi priključki v vrsti vgrajeni na eni DC_IN Board = priključek za elektriko, se mora zato zmenjati cela plošča s električnimi priključki ter matična plošča .


Lep pozdrav


Če prav razumem je LAN (ki je poškodovan) na istem (delno) ločenem bordu kot ostali priključki in zato ga hočejo zamenjati?

Žal kakšne servisne knjižice ali disasembly videa za moj model (MD98760) še ni uspelo najti, da bi pogledal točno situacijo.
1 + 1 = 1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XsenO ()

MrStein ::

MIHAc27 je izjavil:

Em iz izkušenj ti lahko povem, da že eden večjih prodajnikov elektronike - Big beng NE BO prevzem zadeve na servis, temveč te napoti na uraden servis. (Vsaj 2 leti nazaj je bilo tako, ko je znanec kupil PC pri njih).

Sem v zadnjih dveh letih že dva laptopa oddal v Bigbang-u za garancijsko popravilo. Imajo celo sobico z napisom "Servis" nad vrati (zadaj v vogalu desno, pri TV-jih - v Europarku).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

o kredibilnosti vse pove že to, da izjavo svojega znanca navaja kot referenco iz prve roke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

MIRAN67 ::

Po mojem bo vse jasno,ko bo prenosnik prišel nazaj.Skoraj enako se je meni dogajalo vdor vode ,oksidacija, polomljeni deli in podobno.Lahko kličeš pišeš maile to je isto kot da tuliš v luno.Jaz v glavnem z temi faloti ne bom imel več posla.Moje mnenje je ,da se ti slabo piše.

MIRAN67 ::

St235 je izjavil:

Hofer, četudi je edini prodajalec za neko znamko, nima nič z zadevo. Četudi bi urejal preko njih gre ševedno za spor z servisom in hofer ne more kaj dosti. Hofer lahko zgolj kontaktiraš, z opisom problema kot opozorilo s kakšnimi podjetji poslujejo, pač kot obliko posrednega pritiska na Medion. Boš pa z kakršnim koli obtoževanjem Hoferja bolj malo naredil.


Drugače pa ni dopustno pogojevat vračila prenosnika z plačilom in gre kratko povedano za krajo, ki jo mirno lahko prijaviš.


Ni osamljeni primer z mojem primeru sva dva skoraj enako so meni naredili,Če pa malo po forumih prebrskaš pa ugotoviš ,da je podobnih primerov z medionu kar nekaj.

balkanec ::

Nekaj ne razumem... zakaj ciscenje zaprasenega racunalnika. Garancija je namenjena slucaju da kej crkne ob normalni uporabi. Da se laptop zaprasi je povsem normalno. Sicer pa bi OP svetoval da drugic raje pusti da se zadeva prekuri.. bo vsaj nekaj za popravljat.
Ti si ziher pozigalec !!!

XsenO ::

7 dni nazaj
hvala za Vaše sporočilo, ki smo že posredovali v delovnico. Kolegi bo Vam poslali Vaš računalnik nazaj.
Popravilo v okviru garancije je že zaključeno. Priključek za elektriko ni poškodovan s tekočino.


Danes

najlepša hvala za Vaše vprašanje.Vaš prenosnik je še v delovnici. Prosimo Vas še za malce potrplenja.


Banda šalabajzerska. Eno vprašanje, kdaj začne teči 45 dnevni rok, ko reč predam ali ko oni prejmejo?
1 + 1 = 1

St235 ::

45 dnevni rok začne teč, ko prevzamejo pošiljko.

MIRAN67 ::

XsenO je izjavil:

7 dni nazaj
hvala za Vaše sporočilo, ki smo že posredovali v delovnico. Kolegi bo Vam poslali Vaš računalnik nazaj.
Popravilo v okviru garancije je že zaključeno. Priključek za elektriko ni poškodovan s tekočino.


Danes

najlepša hvala za Vaše vprašanje.Vaš prenosnik je še v delovnici. Prosimo Vas še za malce potrplenja.


Banda šalabajzerska. Eno vprašanje, kdaj začne teči 45 dnevni rok, ko reč predam ali ko oni prejmejo?


Tukaj sem prilepil en članek iz foruma ,da vidiš kolk so kvalitetne storitve mediuna.
Ni kaj, moram se oglasiti na tole temo... Jaz sem pred enim letom tudi kupila prenosnik v Hoferju, ker je bila cena za tisto, kar je ponujal, ugodna. Po dveh mesecih je crknil napajalnik. Tako je računalnik romal na popravilo v Avstrijo, od tam sem ga dobila v dobrih 30 dneh. Dva meseca je bil mir, nakar je na lepem vzel konec in pokazal črn ekran; ni bilo nobenih znakov življenja. Spet je romal na servis in se od tam vrnil po 40 dneh. Vmes so mi s servisa na mejl prijazno poslali račun za popravilo v znesku 410 EUR. Seveda sem malo ponorela, ker je imel dve leti garancije in so se mi zelo vljudno opravičili. Da ne bom preveč na dolgo nakladala: računalnik je šel še dvakrat na servis. Ob zadnjem prevzemu so mi po mejlu poslali slikico, da ima razbit monitor, kar je moja napaka in bom za popravilo morala plačati 420 EUR. In nikakor jih nisem mogla prepričat, da je bil monitor cel, ko sem računalnik predala v popravilo. Po enem mesecu pričkanja in pregovarjajna po mejlu in telefonu mi je počil film in sem vse papirje predala odvetniku, ki je Hoferju poslal zadnje opozorilo pred tožbo. Seveda sem v roku 14 dni prejela na svoj račun nakazilo v vrednosti nakupa računalnika... Šle so mi pa v maloro vse slike, par dokumentov, ki jih (pametna!) nisem shranila drugam...Nauk zgodbe: pazite se nestrokovnega, neučinkovitega in počasnega servisa trgovin Hofer!!!

MIRAN67 ::

MIRAN67 je izjavil:

XsenO je izjavil:

7 dni nazaj
hvala za Vaše sporočilo, ki smo že posredovali v delovnico. Kolegi bo Vam poslali Vaš računalnik nazaj.
Popravilo v okviru garancije je že zaključeno. Priključek za elektriko ni poškodovan s tekočino.


Danes

najlepša hvala za Vaše vprašanje.Vaš prenosnik je še v delovnici. Prosimo Vas še za malce potrplenja.


Banda šalabajzerska. Eno vprašanje, kdaj začne teči 45 dnevni rok, ko reč predam ali ko oni prejmejo?


Tukaj sem prilepil en članek iz foruma ,da vidiš kolk so kvalitetne storitve mediuna.
Ni kaj, moram se oglasiti na tole temo... Jaz sem pred enim letom tudi kupila prenosnik v Hoferju, ker je bila cena za tisto, kar je ponujal, ugodna. Po dveh mesecih je crknil napajalnik. Tako je računalnik romal na popravilo v Avstrijo, od tam sem ga dobila v dobrih 30 dneh. Dva meseca je bil mir, nakar je na lepem vzel konec in pokazal črn ekran; ni bilo nobenih znakov življenja. Spet je romal na servis in se od tam vrnil po 40 dneh. Vmes so mi s servisa na mejl prijazno poslali račun za popravilo v znesku 410 EUR. Seveda sem malo ponorela, ker je imel dve leti garancije in so se mi zelo vljudno opravičili. Da ne bom preveč na dolgo nakladala: računalnik je šel še dvakrat na servis. Ob zadnjem prevzemu so mi po mejlu poslali slikico, da ima razbit monitor, kar je moja napaka in bom za popravilo morala plačati 420 EUR. In nikakor jih nisem mogla prepričat, da je bil monitor cel, ko sem računalnik predala v popravilo. Po enem mesecu pričkanja in pregovarjajna po mejlu in telefonu mi je počil film in sem vse papirje predala odvetniku, ki je Hoferju poslal zadnje opozorilo pred tožbo. Seveda sem v roku 14 dni prejela na svoj račun nakazilo v vrednosti nakupa računalnika... Šle so mi pa v maloro vse slike, par dokumentov, ki jih (pametna!) nisem shranila drugam...Nauk zgodbe: pazite se nestrokovnega, neučinkovitega in počasnega servisa trgovin Hofer!!!


Tukaj še enden izmed 100tih
Ne bom komentiral konfiguracije računalnika, saj imaš v prospektu vse podrobno opisano v samih superlativih. Omenil pa bom pripetljaj, ki se je zgodil mojemu kolegu. Računalnik je kupil v radovljiškem Hoferju, v Kranju ga takrat še ni bilo. V garanc. roku mu je odpovedal napajalnik. Odpeljal se je v Radovljico, kjer se mu povedali, da te rač. servisirajo nekje v Nemčiji in mu dali tel. številko, kjer lahko naroči brezplačen prevoz računalnika (prišli naj bi ponj). Teden dni je zaman klicaril tisto številko, javljal se je samo odzivnik. Ponovno se je zapeljal v Hofer, kjer so zatrjevali, da je številka prava. Vztrajal je in končno doklical, a glej vraga - šofer je ob prevzemu računalnika zahteval plačilo. No, nekako sta se le dogovorila, da ga je odpeljal brezplačno.
Začelo se je čakanje, teden, dva, tri... nakar spet vožnja v Radovljico. Po nekaj dneh so v rad. Hoferju nekako odkrili, da se je kolegov računalnik na poti v Nemčijo nekje izgubil. Potem spet čakanje... Ko so računalnik našli, so zamenjali napajalnik in v Slovenijo sporočili, da se je med transportom tako poškodoval, da ga bodo morali premontirati v novo ohišje. Spet čakanje.... stranki so obljubili, da mu bodo zaradi vseh neprijetnosti skupaj s popravljenim rač. poslali darilce - ključek.
Po dobrem mesecu je bil računalnik spet v Kranju, popravljen, v novem ohišju - o ključu pa ne duha ne sluha. No, kasneje so mu na njegovo zahtevo poslali še obljubljeni ključek.
Toliko v razmislek pred nakupi v 'tujih' prodajalnah. Trgovcu velja zastaviti vsaj nekaj osnovnih vprašanj v zvezi s servisi, garancijo ipd. Drugo pa je seveda, koliko ti trgovci sploh vedo. Banane namreč niso isto kot računalniki.
good luck!

XsenO ::

No prenosnik sem dobil nazaj v petek. Škatla na dnu očitno premočena. Prenosnik, kjub temu, da so mi v mailih sporočili, da so to popravili se še vedno pregreva. Poročilo o popravilu brez šumnikov in napol v angleščini...
Poslal jim dopis in zdej čakam na odgovor.
1 + 1 = 1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XsenO ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Popravilo prenosnika v garanciji.

Oddelek: Pomoč in nasveti
211912 (1024) fikus_
»

Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Strojna oprema
42269938 (27071) joze67
»

Težava s prenosnikom

Oddelek: Pomoč in nasveti
11911 (636) [D]emon

MEDION SERVIS

Oddelek: Kaj kupiti
305026 (4138) dzinks63
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7610894 (7652) St235

Več podobnih tem