» »

Hofer-> Medion-> Garancija

Hofer-> Medion-> Garancija

solatko ::

Lahko!
Če bi poznal poslovni svet malo izven SLO proti S in Z, bi ti bilo več stvari jasnih. Govorim seveda o večjih firmah, ne o kakšni garažni prodaji.
Je pa čuden slučaj, da se v enem tednu pojavita dva podobna, na novo prijavljena uporabnika, s skoraj identičnim problemom iz iste regije in kritizirata odnos iste trgovine.
Slučaj.
Ob stotine zadovoljnih kupcev iz cele SLO.
V času, ko je bilo v Hoferju nekaj izrednih ponudb, po neverjetnih cenah.
V času, ko so ljudje ob 6-ih stali v vrsti, pred trgovino, ki ima odpiralni čas ob 8-i ali 9-i uri, zato, da bodo kupili računalnik, kakršnega na našem trgu, nebi dobili za skoraj še enkrat višjo ceno.
Slučaj.
Pa recimo temu slučaj.

Iz osebnih izkušenj s tujimi partnerji, lahko samo govorim o dobrih izkušnjah na področju reklamacij (preko 100 zadev v 15-ih letih).
Edini problem, ki sem ga imel v tem obdobju, je bilo RMA vračilo Seagate-u, 1TB disk, ki je crknil po dveh mesecih, ker je bil zanič popravljen. Na prijazen dopis, ki je skritiziral njihovo popravilo, je drugi disk prišel nov, z dvoletno garancijo in opravičilom zaradi nevšečnosti.
Včasih v kakšni firmi nimajo več reklamiranega izdelka, so vedno poslali nov izdelek, istega ranga, kot je bil poslan (cenovno dosti dražji), ne samo boljšega po performansah. Če si highend kupec, dobiš na reklamacijo highend izdelek.
V naših trgovinah niti slučajno ni tako. Ob zamenjavi dve leti stare grafike, za katero si dal 400-500€, ti bodo ponudili grafiko v rangu 150-200€, sami pa bodo z vračilom dobili tako, ki je trenutno v maloprodaji vredna vsaj 2x več.
Enako je pri matičnih ploščah in skoraj pri vseh izdelkih, če jih vračaš v naših trgovinah.

Iz ASUS-a, so pred leti za matično ploščo 478 delux s chipsetom 875 (takrat najdražja in najkvalitetnejša MB, ko je po dveh letih in pol spustila dušo (garancije je imela 3 leta, kot intel procesorji), poslali najboljšo MB na podnožju 775 s chipsetom p45 delux + procesor 8400, z opravičilom, da plošč na 478 ni več in, da so mi zato poslali še procesor, ker bom imel že tako strošek z rami.

To je le nekaj mojih izkušenj z dealerji in proizvajalci v tujini. O problemih na našem trgu, pa raje ne bom govoril, tako, da po navadi požrem stroške pošiljanja in gre zadeva direktno dealerju za evropo ali proizvajalcu.

fosil - vsak, ki svoj poklic obvlada in ga opravlja kvalitetno je strokovnjak na svojem področju. Zakaj bi vodovodni inštalater rabil doktorat, da je strokovnjak, avtomehanik ali računalniški serviser?

Najprej si razčistite pojme o strokovnosti, potem pa pametujte. Kdo pa pravi da je vsak dr.znanosti, istočasno tudi strokovnjak. Opravil je zadosti izpitov, zagovarjal dizertacijo in postal je strokovnjak, kateri mora bit v beli obleki in imeti veliko plačo.

V poslovnem svetu je strokovnjak tisti, ki svoje delo opravlja kvalitetno in zraven še razmišlja, kaj bi se dalo spremeniti, da bi bilo še kvalitetneje.

In verjemi, da imajo vsi veliki servisi v svetu, kar nekaj strokovnjakov, ki se o izvoru napake, redko zmotijo. Tam ne delajo študentje za 4€/h, katere BK za stranko in firmo.
Delo krepa človeka

darkolord ::

In verjemi, da imajo vsi veliki servisi v svetu, kar nekaj strokovnjakov, ki se o izvoru napake, redko zmotijo. Tam ne delajo študentje za 4€/h, katere BK za stranko in firmo.
Seveda imajo tam "študente", strokovnjake ponucajo za kaj bolj koristnega kot šraufanje laptopov od strank. Dejanske vzroke napak se ponavadi ugotavlja daleč za tem, ko je s stranko stvar že rešena tako ali drugače - pa še to samo za interne analize (tj. ali je do napak prišlo zaradi malomarnosti uporabnika, napak v proizvodnem procesu, napak pri dobaviteljih, ...).

Sicer pa, poišči malo po internetu, koliko serijskih napak je pri računalniški opremi in čez koliko preprek morajo stranke (včasih so potrebne tudi skupinske tožbe!), da se zadeve razčistijo.

solatko ::

Zato pa zaupanje v firme raste in pada, to pa si pogledaš na potrošniških forumih in raznih potrošniških organizacijah.
Reklamacije oziroma upravičenost, se ugotavlja ob prejemu paketa in ob razdiranju, pozneje se rešuje stvarne in tovarniške napake, da se ob pogostnosti, sproži postopek zamenjave - spomni se plošč 1155, ko je bila ugotovljena napaka, so zamenjali vse do takrat proizvedene in prodane plošče.

Ti zgleda ne ločiš uporabe garancije in posegov v napravo v garancijskem obdobju. Ob več primerih enakih napak (sama pojava napak, se za posamezni izdelek beleži in sporoča proizvajalcu), se sproži postopek, ugotavljanja morebitne tovarniške ali konstrukcijske napake. To velja za vse proizvode, ne samo računalniške.

Kolektivne spore sprožijo potrošniške organizacije, dobljena sodba pa velja za vse kupce tega proizvoda na svetu. Pride do zamenjave ali plačane odškodnine.

V D, CH, A, I....., v servisih, tudi v sprejemnici, ni bilo študenta, ki svoje delo nebi obvladal. Tudi tisti, ki je odstranjene dele čistil, bi z levo roko v nekaj minutah, sestavil podrt prenosnik.

Nehaj kar nabijat neke nesmisle.

Tema je odprta, zaradi, baje slabe odzivnosti trgovine Hofer in slabe poprodajne aktivnosti MEDION-a in ne o zaposlenih v servisih po svetu.

Bistvo je, da je bila reklamacija v obeh primerih rešena v korist kupca in to je pri vsej stvari najvažneje.
Morda je način reševanja teh dveh primerov resničen, lahko pa sta napake, ki sta jih storila sama, enostavno zamolčala ali delno spremenila.
Drugače pa se je potrebno, pri znanem enostranskem pripovedovanju, postavit v vlogo druge strani in si predstavljat, kako bi reševali tako zadevo, če bi bili na drugi strani mi in bi dobili iz neke druge države, na pol uničen izdelek.
Po vsej verjetnosti podobno. Kje se je stvar poškodovala, jaz kot serviser, ne morem vedeti, lahko pa slikovno, obvestim naročnika in mu reklamacijo zavrnem.
Po tem stečejo drugi postopki, v katerih sam, kot serviser ne sodelujem več, vsi nad menoj, pa še vedno upoštevajo moje ugotovitve - na delovni pult, je prišel, na pol uničen, polit prenosnik in popravilo ne gre v garancijo.
Zame je zadeva zaključena.
Kako bodo ugotavljali izvor okvar, tisti nad menoj, pa ni več moja stvar.
Potem se po navadi ugotavlja, kakšna je prišla v hišo pošiljka (če obstoja video gradivo, je zadeva urejena v nekaj urah, če pa tega ni, se pa zadeva zakomplicira).
Tisti, ki je pošiljko sprejel, se mora spomniti, ali je bila embalaža razsuta (po navadi se spravijo original škatle, ovitki in paketni material, pa ne).

Potem se z nekaj dopisi, testira odziv kupca, saj jih večina, ko so postavljeni pred dejstvo, od zahtev odstopi, tisti, ki pa vztrajajo, pa po navadi dobijo vrnjeno kupnino, čeprav je servis še vedno prepričan, da jih je kupec nategnil.

Približno v takem zaporedju, stvari delujejo v večjih servisih, pri manjših, z manj dela, pa se po navadi take zadeve, niti slučajno ne rešijo, tako ugodno za kupca.
Delo krepa človeka

fosil ::

Seveda imajo v velikih firmah strokovnjake, ampak ti strokovnjaki se ne ukvarjajo s šraufanjem računalnikov.
To delo pri nas večinoma opravljajo študentje. V tujini pa folk na minimalcu.
Pa to ne pomeni da se ne spoznajo, ampak slabo plačani ljudje se marsikdaj ne pretegnejo preveč.

zato, da bodo kupili računalnik, kakršnega na našem trgu, nebi dobili za skoraj še enkrat višjo ceno

Pokaži mi en računalnik, ki je v hoferju pol cenejši.

Sicer pa glede na tvoje zgodbe, kako ti, če zadevo reklamiraš v tujini vedno pošljejo nov in superioren izdelek. To potem pomeni da hofer slabo rešuje reklamacije? Nisem namreč še slišal da bi komu poslali nov, boljši računalnik.
Tako je!

darkolord ::

Ob več primerih enakih napak (sama pojava napak, se za posamezni izdelek beleži in sporoča proizvajalcu), se sproži postopek, ugotavljanja morebitne tovarniške ali konstrukcijske napake. To velja za vse proizvode, ne samo računalniške.
Konkretno pa to včasih izgleda tako, da mehanska okvara zaradi napake v konstruiranju sploh ne pride v to statistiko, ker se stranke že pred prevzemom obvesti, da je to mehanska poškodba, ki je garancijsko popravilo ne krije.

fosil ::

Pa še ena stvar solatko.
V eni drugi temi si pljuval po seagatu, kako so ti že 3x iz RMA poslali disk, ki je crknil po enem mesecu.
Sedaj pa pišeš kako so super, ker so ti po reklamaciji poslali nov disk.
Odloči se kaj je res.
Tako je!

darkolord ::

solatko je izjavil:

Pri tem vračilu jim bom v opombe pripisal, da naj mi že enkrat pošljejo delujoč disk, sicer se spravim pošiljat negativno reklamo po celem svetu, na kvaliteto izdelkov Seagate.


A smo mal hipokritski?

solatko ::

Ravno to sem navedel, da sem jim ob tretjem pošiljanju, poslal dopis in dobil nov disk z dveletno garancijo.
Problem je, da pošiljajo pač popravljene diske, ki pa so popravljeni slabše, kot bi morali biti (se mi zdi, da diske popravlja tovarna na Madžarskem).
To je enako, kot ti pri nas v garanciji popravijo napako, ki se znova in znova ponavlja.
Seveda vsi hočejo v poslu pridobiti, ko pa jim pojasniš, da zaradi njihovega dobrega imena, to početje nima smisla, dobiš tudi od takih, dober proizvod.
Nikoli nisem rekel, da so stvari kjerkoli idealne, vendar se načini reševanja v poslovnih problemih, večinoma popravljajo z velikostjo in priznanostjo firme, s katero posluješ.

Verjetno ob ponovitvi podobnega primera, ne bom nikoli več kupec takih diskov.

Dejstvo je, da kdorkoli dela in se gre neko poslovanje, lahko naredi napako.
Pomembno je samo reševanje teh napak.
V opisanih primerih iz Hoferja, pa mnenja durge strani nimamo, oziroma imamo samo tisto, kar sta navedla.

Fosil - Napisal sem, da v primeru, da izdelka ni več na voljo, pošljejo izdelek iz prodajnega segmenta, v katerem se je nahajal reklamirani proizvod. Ko gre za Low badget, dobiš pač to, ko pa vračaš najkvalitetnejši izdelek, boš takega dobil tudi nazaj.

Ravno tu je bila tema, o neki highend grafični kartici, ki je nova stala celo premoženje, mu je hotel naš uvoznik porint neko grafiko srednjega razreda, če prav bo uvoznik dobil vrnjeno kartico najvišje kvalitete in cene.
Pripomnil bi tudi to, da grafične in MB, nikoli nisem dobil popravljene, temveč vedno novo in nerabljeno.
Diski pa pridejo večinoma popravljeni.

Kako bo s Seagate-om, bom pa videl sedaj, saj gre v RMA zopet en njihov izdelek, tokrat 1,5TB. Opozorilo na prejšnje prigode, bo priloženo, že pri tej pošiljki.
Delo krepa človeka

darkolord ::

ki pa so popravljeni slabše, kot bi morali biti
"Ne ne, to se ne more zgoditi. Vsaka resna firma tik pred pakiranjem nadomestni izdelek še enkrat preizkusi, tako da se praktično ne more zgoditi, da bi nazaj dobil slabo popravljen izdelek. Tak disk bi končna kontrola ujela in bi ti dali novega, delujočega.

Edina razlaga je ta, da želiš očrniti Seagate in diske namenoma sam kvariš. Verjetno si zaposlen pri uvozniku kakega drugega proizvajalca (WD ali Toshiba)."


A vidiš, kako enostavno gre to?

šernk ::

Seveda imajo v velikih firmah strokovnjake, ampak ti strokovnjaki se ne ukvarjajo s šraufanjem računalnikov.
To delo pri nas večinoma opravljajo študentje.


v IBM trzin, sem govoril direktno s serviserjem glede ene stvari (tista za pultom ni vedela odgovora) in to ni bil študent, ki ne bi znal odgovorit na osnovno vprašanje glede kompliciranja pri garancijah. Pri kakšni birotehni pa ne dvomim, da imajo na tone študentov, vendar zato preko njih enostavno ne kupim niti ene zadeve več. 1x imel na servisu tam printer, kot SAMOPLAČNIK in je zadeva enostavno trajala preveč časa in mi je še sedaj žal, da sem sploh 50€ vrgel v smeti, ker nisem vsega preveril, ko sem dobil zadevo nazaj, več kot pol leta po popravilu, je bilo pa itak brezveze dokazovat, da so oni uničili skener, ki sploh ni bil del popravila (takrat sem ga prvič rabil in ni deloval).

pri meni je precej odvisno od servisa, ali bom zadevo še kupil ali ne. Ne vem pa kje je problem pri medionu. Človek je dobil vrnjen denar, zadeva je pa trajala toliko časa tudi zaradi napak na njegovi strani.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fosil ::

Sigurno imajo v vsakem servisu vsaj enega človeka, ki je res strokovnjak in se spozna.
Ampak veliko večino dela pa vseeno opravijo študentje.
In če smo odkriti je tudi velika večina napak ponavljajočih in lahko odpravljivih in ne rabiš bit velik strokovnjak da jih rešiš.

Jaz bi celo rekel, da so v prednosti manjši, privat servisi, ki imajo enega ali dva zaposlena.
V takem primeru tvoj računalnik dobi v roke človek, ki se res spozna.
Vendar taki servisi običajno ne rešujejo garancij.
Za izvengarancijsko popravilo, pa bi jaz raje izbral tak servis, kot eno veliko firmo.
Tako je!

solatko ::

darkolord - Izdelek je zdržal točno dva meseca, pa še sistem ni tekel gor. Seveda je bil popravljen in stestiran, samo kaj, ko je njihov program zaznal napake in poslal order za zamenjavo.

Jutri pošljem naslednji disk 1,5TB, izdihnil po 6-ih mesecih uporabe.

Pogovarjamo se o kvaliteti poprodajne aktivnosti in odzivnosti pri reklamacijah, ne o kvaliteti posameznih proizvajalcev.
Je pa res, da se splača pred nakupom, preverit tudi kvaliteto proizvajalca.

fosil - Seveda imaš prav, ko se pogovarjamo o naših servisih, v tujini, sploh za garancijska popravila, mora servis za vsak nov model, pridobiti licenco za popravila (šolanje pri proizvajalcu). Včasih so ta šolanja krili proizvajalci, sedaj pa mora to pokriti servis, ki ima željo popravljat določen model.
Nekaterih modelov HP, DELL, Lenovo in jabolka, se v SLO ne popravlja in jih vozijo v Avstrijo ali Nemčijo.
Majhni servisi so po navadi ažurnejši, nastane pa problem, ko za popravilo kakšnega brand name računalnika, ne morejo dobiti original delov. Majhni servisi ne morejo popravljati garancijskih popravil, ker bi morali za licenco, vložiti preveč sredstev, katera se na količino prodano pri nas, nebi nikoli povrnila.
Za izvengarancijska popravila vseh izdelkov, se ljudje večinoma odločajo za druge servise, ker so generalni, enostavno predragi za naše dohodke.
Delo krepa človeka

fosil ::

solatko je izjavil:

fosil - Seveda imaš prav, ko se pogovarjamo o naših servisih, v tujini, sploh za garancijska popravila, mora servis za vsak nov model, pridobiti licenco za popravila (šolanje pri proizvajalcu). Včasih so ta šolanja krili proizvajalci, sedaj pa mora to pokriti servis, ki ima željo popravljat določen model.

Ampak na ta izobraževanja gre vodja servisa, ki pa potem ne šraufa računalnikov. To je samo toliko da firma dobi papir.
Enaka zgodba je pri avto servisih, vodja servisa ima certifikate in hodi na izobraževanja, potem pa sedi v pisarni, avtomobile pa drugi šraufajo.
Cena je pa seveda taka, kot da je zadevo popravljal najmanj doktor znanosti, oziroma človek, ki ima vse licence in certifikate, čeprav avta/računalnika ni videl niti od daleč.

Če se že grejo te finte z licencami, potem bi moralo veljati, da mora zadevo popravljati, tista oseba, ki dejansko ima licenco, ne pa da licenco dobi firma, popravlja pa lahko potem tud snažilka.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

solatko ::

fosil - Ti pa res nisi še nikoli videl pooblaščenega servisa od znotraj. Na vsako izobraževanje gre izvajalec, ki bo dejansko računalnike ali avte...., šraufal, vodja servisa, nima na izobraževanjih kaj delat. Če misliš, da garancijska popravila dela kar vsak, ki ima pet minut časa.
Morda je to v kakšnem našem servisu še navada, verjemi da zunaj ni tako.

Kadar pride kontrola firme - izdelovalke v servis in bi mašine popravljal nekdo brez veljavne licence, servis ne bo več popravljal teh mašin.

Za Fiat-Lancia, vem da gre pri vsakem novem modelu, na izobraževanje mehanik, niti slučajno vodja servisa (v Lancia servisih, vodja ne šraufa avtomobilov). Povprašaj na servisu na Vrhniki.
Delo krepa človeka

fosil ::

Ti imaš pa zelo idealizirano podobo o tem kako je "zunaj".
Pri nas je vse narobe, vsi goljufajo, vsi te poskušajo nategnit, so nesposobni, itd.
Ampak "zunaj" je pa vse krasno.
Tam so pa vsi pošteni, vsi strokovnjaki, super profesionalci, vedno prijazni in vedno v zamenjavo dobiš boljšo robo.
Malo se zresni.

No razen v servisu, kjer ti delaš, tam je tudi vse krasno in super, čeprav je v sloveniji.
Kdo je sedaj tisti, ki pljuva po konkurenci?
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

solatko ::

1. Večina jih stremi za hitrim zaslužkom, zato jim dobro ime firme, dol visi.
2. Večina naših podjetnikov, hoče slabo plačane delavce, ki naj bi delali prvovrstno (to enostavno ne gre, če je glavna skrb zaposlenih, kako najhitreje najti bolje plačano službo). Veliko jih dela s študenti, katerim to delo ni življenski cilj. Se jim gre samo za tistih nekaj EUR/h.
Svoje napake, hočejo na vsak način prevalit na stranko.
3. Zunaj je tako, da slabe trg izloči, brez milosti, saj je konkurenca dovolj velika, da imajo stranke možnost izbire. Tudi zunaj, z redkimi izjemami, ni urejeno idealno. Vsekakor pa bolje kot pri nas.
4. Trg in konkurenca jih sili, da so do večine strank pošteni.
5. Se trudimo, glede na povečevanje števila strank, nam zaenkrat to tudi uspeva - pazimo, da ne zaspimo na lovorikah.
6. Po slabih, pljuvam kot uporabnik storitev, ne kot konkurent. S pljuvanjem konkurence ne moreš uničit, uničiš jo s kvalitetnimi in cenovno ugodnimi storitvami, s prijaznostjo in pripravljenostjo, bit na voljo strankam 24/7/365.
Ko bomo sposobni nudit odlično poprodajno podporo, se bomo morda spustili, tudi na področje trgovine in zastopstev. Firma se širi zdravo in zelo počasi.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

fosil ::

Imaš dvojna merila.
Tale primer z seagatom je dober primer.
Če bi ti slovenski uvoznik 3x dal slab disk bi skakal do stropa in govoril ne vem kaj.
Ko ti to naredi tuja firma in ti potem tretjič vendarle milostno da nov disk, so pa super in krasni in imajo odličen odnos do strank.
Ob tem da, če uveljavljaš garancijo pri nas, boš dobil nov disk, če ga pošlješ seagatu, pa dobiš rabljenega, popravljenega.
Poleg tega, ti mora dat naš uvoznik novo garancijo, pri seagatu imaš pa 3 mesece.
Ampak kljub temu so po tvojem naši uvozniki slabi in pokvarjeni, tuja firma pa je super in krasna.

Sicer pa je to dokaj standardno slovensko razmišljanje, vse kar je naše je slabo in gnilo, vse kar je tuje je super in krasno.
Čeprav je resnica pogosto popolnoma drugačna.
Tako je!

kmetek ::

fosil: tujega nočemo, svojega ne damo si še pozabil :)

solatko ::

fosil - V naši firmi niso hoteli menjat diska, ker je bil računalnik z nalepko, garancija 2 leti, disk pa je imel 3 leta garancije (sedaj jih ima večina 2 leti).
V času visokih cen diskov, noben naš uvoznik, diskov v garanciji ni menjal, temveč so vračali kupnino, na RMA pa si dobil nazaj disk, s tem da je bil tudi odnos pri našem uvozniku, zelo slab.
Iz RMA praviloma pošiljajo popravljene (tovarniško obnovljene diske), se jim pač popravila ponesrečijo, vrneš in dobiš drugega. Odnos pri reklamacijah pa je sila profesionalen in vse poteka gladko po mailu.
Je pri naših uvoznikih ravno tako?
Pri čistih slovenskih uvoznikih sem imel velike probleme, tudi prijave na tržno, ko sem reševal reklamacije (ne bom se šel negativno reklamo in omenjal firm, če prav bi si tega še kako zaslužili. Pa ni šlo za solo ali kakšno podobno, temveč zastopnike brand name firm).
Meni je tudi odnos prodajalca važen, ne samo zamenjava slabega izdelka.
Pa tudi pri nas dobiš popravljen disk in samo 3 mesece garancije ali pa še to zamolčijo. Kadar je disk malo pred iztekom garancije, boš skoraj pri vseh dobil obnovljen disk.
Niso vsi naši uvozniki slabi, dokler pri njih samo kupuješ, ko pa moraš kaj reklamirat, sploh če je to izdelek visokega kakovostnega razreda, ki je bil ob nakupu, še krepko preplačan (glede na cene zunaj), boš pa zelo redko naletel na uvoznika, ki ti bo tudi v zamenjavo, ponudil najdražji izdelek določene firme. V glavnem se zgovarjajo, da je grafična kartica, po performansah dosti boljša, če prav je njena cena, le tretino tiste, ki si jo ti plačal za reklamirano.
V tujini se to ne bo zgodilo. Če reklamiraš kartico, ki je bila ob nakupu 500€+, ti bodo podobno ponudili tudi v zamenjavo ali celo dražjo - večkrat doživeta zgodba.
Da ne bom omenjal raznih prenosnikov, ki so pri naših uvoznikih bili več na servisu, kot v uporabi, do poteka garancije, potem pa bi menjali MB, ekran......., v času garancijke dobe, pa so samo flikali. Kakšni so problemi pri naših uvoznikih, če hočeš uveljavljat garancijo za baterijo?

Da pa ne bo samo pljuvanje - belo tehniko imam ravno zaradi odličnih poprodajnih aktivnostih, izključno znamko Gorenje, ker mi uvozniki tuje bele tehnike, ne zagotavljajo hitrega in kvalitetnega servisa (45 din ne morem biti brez hladilnika, pralnega stroja....).
Še kakšna domača firma bi se našla na pozitivnem seznamu, so pa zelo redki uvozniki, ki bi si zalužili pozitivno oceno.
Med trgovci računalniške opreme, pa je nekaj domačih firm, ki celo presegajo standarde, ki veljajo v tujini - vendar je to v drugi temi, kjer ne skoparim s pohvalami takih.

Vedno je resnica, izkušnja stranke in vedno je za slabo ime zadosti en nezadovoljen uporabnik.

kmetek - Tujega ne bomo hoteli, ko bo domače na podobnem nivoju.
Delo krepa človeka

fosil ::

Pa tudi pri nas dobiš popravljen disk in samo 3 mesece garancije ali pa še to zamolčijo

Ne bo držalo.
Garancijo imaš po zakonu vsaj eno leto.
Spet tipičen primer kako izkrivljaš zadeve in pljuvaš po naših uvoznikih.
Tako je!

solatko ::

Ko bom imel primer, sporočim. Od nekaj let nazaj, imam z našimi uvozniki, osebno, zelo slabe izkušnje. RMA se smatra servisno oskrbljena naprava in ti tudi po zakonu pripada samo podaljšana garancija, za čas popravila.
Tebi lahko dajo disk na servis in ti ga popravijo, da pa ti ustrežejo pri času, ti dajo drug, popravljen, ne nov disk. Garancija je samo na nove zadeve!
Če ti v računalniku zamenjajo matično ploščo imaš na to ploščo 2 ali celo 3 leta garancije, na pa na celoten računalnik.
Te zakone si včasih razlagate malo po svoje.

In niti slučajno ne izkrivljam zadeve in ne pljuvam po nikomur, če pa to bereš med vrsticami, je pa to čisto tvoj problem.

Ob konkretnem primeru zapleta z garancijo, pa izveš v trenutku, ko bom moral, kak problem reševati, z našimi uvozniki (praviloma zadnjih nekaj let, pošiljam zadeve, ki še nosijo proizvajalčevo garancijo, direktno na proizvajalca oziroma zastopnika za EU, ravno zaradi problemov, ki sem jih imel z našimi.
Moji živci so namreč več vredni, kot tistih nekaj € poštnine, pri nekaterih, ti pa še to pokrijejo.
Delo krepa človeka

fosil ::

Tebi lahko dajo disk na servis in ti ga popravijo, da pa ti ustrežejo pri času, ti dajo drug, popravljen, ne nov disk. Garancija je samo na nove zadeve!

Dobro veš, da tudi če dobiš popravljen disk, to ne bo isti disk, ampak drug.
Če dobiš drug izdelek, pa dobiš novo garancijo.

Če praviš da že nekaj let nisi uveljavljal garancije s sloveniji, kako jih lahko potem kritiziraš, če sploh ne veš kakšno je dejansko stanje?
Tako je!

solatko ::

fosil - Če dobiš komponento iz servisa, ni to nova zadeva in nima garancije eno leto, temveč samo toliko, kolikor se firma odloči.

Garancije ne uveljavljam zase, temveč za stranke, ki nočejo slišat o kaki drugi opciji (obisk naših uvoznikov recimo....).

Saj bi navedel nekaj primerov, ko sem sam hotel uveljaviti, pa sem obupal nad njimi (ne govorim o računalniških stvareh).
Delo krepa človeka

darkolord ::

Če je izdelek, kupljen pri nas, zamenjan, ima garancijo (vsaj) eno leto. Ali je refurbished ali nov pa pri tem ni važno.

fosil ::

solatko je izjavil:

Garancije ne uveljavljam zase, temveč za stranke, ki nočejo slišat o kaki drugi opciji (obisk naših uvoznikov recimo....).

Seveda, ljudje ki nosijo računalnike na servis poznajo RMA postopke za posamezne komponente in pošiljanje v tujino.
Da bi garancijo uveljavljal tam kjer so kupili, oziroma na pooblaščenem servisu, kaj takega pa niso slišali še nikoli.
Tako je!

St235 ::

fosil - Če dobiš komponento iz servisa, ni to nova zadeva in nima garancije eno leto, temveč samo toliko, kolikor se firma odloči.

zamenjan del ima minimalno eno leto garancije.

solatko ::

Lakotnik29 - Zamenjani ima 2 leti ali celo 3, popravljeni pa od 2-6 mesecev, odvisno od firme.
Pri zamenjavi pokvarjene zadeve, ne gre za novo, temveč popravljeno, dejte si to že enkrat dopovedat - zato so opremljeni z nalepko refurbished.
Enako, kot če ti zamenjajo turbino pri avtu, s tovarniško obnovljeno - od 3 - 6 mesecev garancije (po navadi zdrži sicer dlje, garancije je pa le samo toliko).

Lahko se bi ti zgodilo, da bi celo tvoj disk popravili (seveda bi požrl enomesečno čakanje), tako pa ti pošljejo enak POPRAVLJEN disk.
Ko so mi tretjič poslali nov disk, pa ima ta 2 leti garancije, prva dva sta imela 3 mesece.

Je pa res, da se včasih te, obnovljene diske tudi prodaja, takrat pa ima 1 leto garancije, s tem da 6 mesecev krije tisti, ki to prodaja.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

šernk ::

Lakotnik29 - Zamenjani ima 2 leti ali celo 3, popravljeni pa od 2-6 mesecev, odvisno od firme.


če ti disk crkne po 3 mesecih imaš potem skrajšano garancijo? Ne bi rekel. Ja podjetje samo daje 2-6 mesecev garancije, vendar če ti disk zamenjajo v sloveniji, padejo pod slovenske zakone, slednji pa predvideva za zamenjan izdelek novo garancijo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - Zamenjani ima 2 leti ali celo 3, popravljeni pa od 2-6 mesecev, odvisno od firme.
Pri zamenjavi pokvarjene zadeve, ne gre za novo, temveč popravljeno, dejte si to že enkrat dopovedat - zato so opremljeni z nalepko refurbished.
Enako, kot če ti zamenjajo turbino pri avtu, s tovarniško obnovljeno - od 3 - 6 mesecev garancije (po navadi zdrži sicer dlje, garancije je pa le samo toliko).

Lahko se bi ti zgodilo, da bi celo tvoj disk popravili (seveda bi požrl enomesečno čakanje), tako pa ti pošljejo enak POPRAVLJEN disk.
Ko so mi tretjič poslali nov disk, pa ima ta 2 leti garancije, prva dva sta imela 3 mesece.

Je pa res, da se včasih te, obnovljene diske tudi prodaja, takrat pa ima 1 leto garancije, s tem da 6 mesecev krije tisti, ki to prodaja.


Ne smeši se. Zakon je tukaj zelo jasen.

Podaljšanje garancijskega roka

483. člen

(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.

(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.

(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.


Torej zamenjava diska (ne glede na to ali ti ga menjajo dejansko z novim ali refurbished) pomeni polno garancijo. A se nisi ti enkrat hvalil, kako dobro poznaš servise in njihovo delovanje pa take buče klatiš?

Predvsem pa glede na to, da že ta pošiljaš stvari direktno proizvajalcu, kaj se sploh vtikaš v slovensko zakonodajo, ki se tebe ne tiče in pametuješ o stvareh, ki jih že leta ne koristiš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

kmetek ::

Imam(o) samo dobre izkušnje z vsemi servisi....

solatko ::

Jaz tudi, kadar jih ne rabim.
Delo krepa človeka

Adrijan0 ::

Sicer malo stara tema ampak: Kako je npr. z menjavo diska s SSDjem in menjavo rama z več GB palčko. Ali to vpliva na garancijo oz. lahko to sam zamenjam? Verjetno do diska lahko dostopamo, če v garancijskih pogojih npr. piše, da niso odgovorni za podatke, če gre prenosnik v garancijo? V nasprotnem primeru ob okvari sploh ne bi bilo mogoče pobarti podatkov iz računalnika. Ima kdo kako izkušnjo?

ttommy ::

Če nima prenosnik nalepke čez pokrov, ki je nameščen na prostoru za disk, lahko brez problema zamenjaš disk in RAM-e. Pa glej, da ne boš kaj odlomil in uporabi namenski izvijač, da odviješ vijake.
Gamer

kitl76 ::

Načeloma to ne bi smelo porušiti garancije. Kolko ljudi kupi pri trgovcu PC in si dokupi boljšo grafično kartico in ram pa garancija še vedno velja.

Jurrbe ::

Pozdravljeni,
z Medion telefonom imam težavo s SD kartico. Kartica dela, nato pa je čez nekaj časa telefon ne zazna več Aplikacije, ki so naložene na njo ne delajo več, kamera ne sharnjuje na SD, v nastavitvah pa je še vedno vidna. Po ponovnem zagonu telefona spet dela normalno.
Kaj svetujete?

Hvala!

solatko ::

Najprej poglej na FAQ, če se pri teh telefonih to pogosto dogaja.
Delo krepa človeka

Sočni tiger ::

Pozdravljeni,
v zadnji Hoferjevi ponudbi sem kupil računalnik Medion Akoya P2120D (stacionaren). Medionovi službi za pomoč sem poslal spodnja vprašanja že 1. februarja, vendar še do danes nisem dobil odgovora. Ve prosim kateri od vas odgovore na spodnja vrprašanja?
1. se garancija za izdelek ohrani, če vgradim grafično kartico ali ne?
2. kakšna grafična kartica se lahko vgradi (vrsta podnožja, dolžina...)?
3. kakšen tip RAM-a je vgrajena v računalnik?
4. če se dodatno vgradi RAM, se garancija tudi ohrani ali ne?

Hvala za odgovore.

solatko ::

A je nalepka na robu stranice?
Delo krepa človeka

Sočni tiger ::

Nalepke so samo spodaj. Na desni stranici (gledano od spredaj) ni nobene nalepke, je pa ta stranica privijačena. Na levi stranici ravno tako ni nalepke, je pa ta prikovičena. Mislite morda na nalepko, ki bi bila prilepljena preko roba stranic?

Han ::

Kateri RAM je notri, lahko pogledaš s programom CPU-Z.

Če je računalnik zasnovan tako, da so možne 'nadgradnje', garancija načeloma ostane, razen če v dokumentaciji piše drugače. Pri grafični moraš biti pozoren predvsem na napajalnik, ki mora biti dovolj zmogljiv... Odstrani stranico, ki je na vijakih, in poglej za proste reže... Lahko tudi pofotkaš notranjost, vključno z napajalnikom, prilepiš slike in bo vse bolj jasno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

Han ::

Sem našel test Mediona P2120 s slikami...

Napajalnik je 350W "ceneni jajc", ki bo mogoče zmogel le malenkost boljšo grafično od tiste, ki je vgrajena v i3 procesor. Tudi prostora za grafično ni ravno v izobilju, zato moraš iskati čim krajšo nVidio GTX960 ali AMD R9 380. Šibkejše se po moje ne splača nabavit. V tem primeru moraš menjat še napajalnik, s tem pa izgubiš garancijo.

Za dodaten DDR4 spomin je na voljo ena prosta reža.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

St235 ::

V tem primeru moraš menjat še napajalnik, s tem pa izgubiš garancijo.

Od kje pa ta neumnost? V čem točno je menjava napajalnika kakorkoli drugačen poseg od menjave/dodajanja grafične ali rama?

Han ::

ZAMENJAVA (ene ključnih) komponent z drugo je drugačen poseg kot zgolj dodajanje komponent. V takšnih primerih je nespametno kupovati predsestavljene sisteme, ki niso dimenzionirani za večje nadgradnje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

St235 ::

Znaš tole nakladanje s čim podpret? Z vidika garancije ni popolnoma nobene razlike. Oziroma drugače, če se garancija nudi po komponentah potem je vseeno ali jih dodajaš ali menjavaš. Če pa prodajalec/servis/proizvajalec omejuje garancijo z nalepkami in posegi pa bo to počel četudi si samo pogledal kaj je noter. Tako, da prosim ne nakladat v tri dni.

Smoernost nakupa nima nikakršne veze z garancijo.

Han ::

Ali nimaš pojma o sestavljanju računalnikov ali pa nakladaš prazne bučke. Tako prenosniki kot predsestavljeni namizni računalniki vsebujejo komponente, ki so 'optimalno skladne' za namen uporabe in prodajno ceno. Nemalokrat je kakšna komponenta tudi nestandardna, zato je ni možno preprosto zamenjati. Če bo imetnik dotičnega Mediona zamenjal napajalnik in mu bo v garancijskem roku računalnik crknil, mu z drugim napajalnikom garancije definitivno ne bodo priznali... Če bo vgradil zgolj še eno kompatibilno palčko spomina, za kar je na voljo prosta reža, z garancijo ne bo težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

solatko ::

Han - Še ena bučka več. Verjetno boš pri nadgradnji sistema z drugimi komponentami, originale ohranil, vsaj toliko časa, kot je garancija in je potem velik problem dat not originalne komponente.

Kar nekaj krat sem na grafičnih menjal hladilnike z drugimi (glasnost, pregrevanje ob navijanju, vodno,......), v primeru garancije pa so bile gor čudežno, original komponente. Niti enkrat ni bila zavrnjena garancija, zaradi vgradnje nestandnardnih delov.
Če pa ob zamenjavi originale poizkušaš prodati, zaradi nekaj € prihranka, pa pač to pripiši sebi.

Normalno, ti pa noben proizvajalec, ne bo priznal garancije, če deli, ki si jih vgradil, niso bili zamenjani na pooblaščenem servisu.
Delo krepa človeka

hojnikb ::

če misliš kišto nadgrajevat, je kupovanje OEM računalnika največja neumnost, ki jo lahko nardiš.
#brezpodpisa

St235 ::

Lahko to s čim podpreš ali rad malo blodiš?

Ker palčka rama ali XY grafična ki jo sam vgradiš je z vidika servisa popolnoma enako (ne)kompatibilna kot nov napajalnik. Če stojijo na stališču, da je računalnik celota potem vsak poseg, ki ni izveden s strani pooblaščenega servisa pomeni težave pri uveljavljanju garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

hojnikb - Tudi to ni čisto res, včasih (eLeclerc) dobiš računalnik, ki se prodaja za pol cene dejanske vrednosti (akcije), ga kupiš, dodaš nekaj stvari in imaš stroj, ki krepko presega vrednost posamičnih komponent.

Lakotnik29 - Lahko. Če ti servis vgradi xy RAM namesto obstoješih, katerero koli grafično, drug disk, celo močnejši napajalnik, ne gre za nestrokoven in nepooblaščen poseg v napravo, zaradi česar pade garancija, če pa to narediš sam, pa ti mirno, garancije ne priznajo.
Če gre slučajno za nekompatabilno robo, ti je servis ne bo vgradil.
Delo krepa človeka

St235 ::

Solatko, spraševal sem Hana v njegovih blodnjah.

Ker kot sem napisal je z vidika servisa popolnoma vseeno ali dodaš palčko rama ali menjaš matično ploščo, če stojijo na stališču, da je računalnik celota v katero posameznik ne sme posegat mimo pooblašečenega servisa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

MEDION SERVIS

Oddelek: Kaj kupiti
307566 (6678) dzinks63
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615213 (11971) St235
»

Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7717024 (13562) XsenO
»

Računalnik iz Hofer-ja

Oddelek: Kaj kupiti
4215821 (4372) MIRAN67
»

Prenosni računalnik Medion

Oddelek: Pomoč in nasveti
2610476 (9735) jest10

Več podobnih tem