» »

Zimske gum poleti ???

Zimske gum poleti ???

1
2
3 4 5

TESKAn ::

Na vranskem je bil en z BMW 7 in 7 let starimi gumami. Na testu zavorne razdalje ga je neslo, neslo in se je ustavil šele, ko je prišel na navaden asfalt (60+ metrov). Drugi nismo imeli problema se ustavit po ~40, maksimalno 50 metrih. Enaka hitrost, različne gume, 20 metrov razlike v zavorni poti.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Nekateri se celo leto vozijo 120 namesto 90, in 160 namesto 130. Taka razlika v hitrosti sigurno izniči tveganje v malo boljših ali pa slabših gumah.
In velika velika večina tudi hitrejših normalno zvozi leto. Če pa tudi pri manjši hitrosti prideš v probleme, boš pa imel problem. Isto kot ga bi imel tist pri 120 z boljšimi gumami.

sandmat ::

TESKAn je izjavil:

Na vranskem je bil en z BMW 7 in 7 let starimi gumami.


problem Balkana in starih zjebanih avtov iz njemačke na kredite in obroke. Z minimalcem kmalu zmanjka za gume, ampak važno da se vidi luksuz (aškao)

WarpedGone ::

Ja, ni hujš vica ko sava gume na S8...
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Dolgo časa sem verjel, da je zimska poleti slaba. Ampak po nekaj prevoženih kompletih letnih in zimskih, ki sem jih sam nabavil in imel na svojem avtu, lahko še tako nabijate, da je zimska slaba. Ni.
Imam isto dimenzijo letne/zimske in točno vidim razliko. Vse letne, ki sem jih imel do zdaj, so bile na mokrem slabše od zimskih, pa četudi so nove in je bilo +20°. Na suhem približno enake.

Prepričala pa me je zadnjič moja, ki je res počasna voznica - ko sem zamenjal spomladi s Conti TS800 na 1 leto stare Nokian Line, je rekla zakaj tako spodrsava na vsakem semaforju (mokro). Pa speljuje res umirjeno.
Enako vidim tudi jaz, ko testiram zaviranje in speljevanje. Zimske grabijo, letne se vrtijo v prazno.
Tako da resno razmišljam, da bi vozil samo še na zimskih (naredim le 7000/leto) in bi jih menjal na cca. 3 leta.
Zadnje čase delam tako, da imam letne res samo za poletne mesece, torej nekje od 1. maja do konca septembra. V drugih mesecih se varnejše počutim na zimskih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

MIHAc27 ::

Energetik ma ne tako govort.. bo nekatere še kap, ko bodo ugotovili da se nekateri vozimo z zimskimi v tej vročini. Se sploh ne bodo več upali v avto usest, revčki.

Ok, bolj resno... jaz sem tudi že imel letne gume, ki so na malce mokri podlagi spodrsavale. Zimske so stare 5 let, pa tudi ko vlečem prikolico (800kg) problemov še nisem imel z speljevanjem ali ustavljanjem.

Test starih gum bi bil pa vejetno res zanimiv, še bolj kot novih. Da se vidi katera guma po 5letih še drži.

šernk ::

hja precej je tud odvisno od vrste gum.

sava eskimo S3 recimo vs vredestein Hi-trac
prve po mokrem v ovinek drsele pri 70km/h, druge bile pri 100km/h še prilepljene, je pa res da so vredestein bile ustvarjene posebej za dež in so bile v dežju nenormalno dobre. s continentalkami (zimske) je sedaj zadeva malenost boljša, a še vedno daleč daleč od letnih vredestein (ki, jih na žalost ne proizvajajo več).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Poskusi in poročaj kako boš zadovoljen z zimsko pozimi pri -10 v mokrem potem, ko si z njo naredu 5k po vročem asfaltu.
Sm naredu to enkrat in nikoli več - avto kupil sredi poletja z montiranimi zimskimi. Pač bom fural tole do pomladi in kupu potem letne.
To prvo zimo so se mi na vsakem semaforju še v drugi prednja kolesa vrtela v prazno takoj ko je bilo na cesti vsaj malo dreka.

Sej zadeva ni tolk težka za kapirat: guma ma več lastnosti, ki so si diametralno nasprotne. Zimska guma je v principu mehkejša zato da pri nižjih temperaturah dosega dovolj stika s hrapavo površino asfalta. Na vročem asfaltu je taka guma le še tolk bol mehka in zato ima z asfaltom še tolk več direktnega stika. Ampak pol pride ampak. Ker je guma tako zelo mehka pri visokih temperaturah zgubiš na 'trdnosti oprijema' i.e. avto začne plavat sem ter tja ne ker ni dovolj direktnega oprijema s podlago ampak ker je guma tako mehka da se ful zvija na platiščih. Letna guma je v osnovi trša da je pri višjih temperaturah tolk manj zvijanja in s tem več direktne opore. Poleg tega je še manj zarez kar poveča stično površino.

Pol zraven pride še kemično spreminjanje in staranje gume, ko guma zgublja 'mehkost'. Uporablja se izraz 'se zapeče'. Taka zapečena zimska guma bo pri višjih temperaturah poleti se obnašala morda celo bolje kot nova zimska ampak ko bodo temperature padle bo pa slika precej drugačna.

Na laguni 2 sm plaval levo desno tudi z novimi letnimi, laguni coupe se z 225/45/18 letnimi vozi kot po tirih, z zimskimi pa je udobje višje in več plavanja.
Vem samo da teh zimskih ne bom niti poskušal več furat ko temperature padejo. Ena sezona z razkopavanji na semaforjih je bila dovolj.

Občutek, ko med zaviranjem guma zdrsi brez nekega resnega zavornega učinka, je neprecenjljiv ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Noben si ne dela utvar, da so zimske enake letnim v največji vročini. Vendar je razlika manjša, kot mokra/suha cesta. Tako da če narediš par jurjev na leto in ti ni problem avto vozit, kot da je vedno mokra cesta, potem ne vidim razloga proti uporabi zimskih čez celo leto. Bolje menjat zimske na tri leta vožnje čez celo leto, kot pa imeti letni in zimski komplet 6+ let.
Magic

tvirus ::

Nikakor ne priporočam zimskih gum poleti. Poglej malo teste in ti bo vse jasno.
www.geometer-jasna.si
www.racunalniska-urgenca.si

pegasus ::

Moj bottom line ... dokler so gume okrogle, so ok. V vseh pogojih. Oznake so precej irelevantne, veliko bolj pomemben je način vožnje. Opažam tudi, da vsi, ki imate vozila s pogonom na pol koles, veliko več jamrate čez gume. Omislite si normalno prevozno sredstvo s pogonom na vsa kolesa in teh problemov kar naenkrat ne bo več.

Magic1 ::

Jaz tudi ne priporočam avta ki nima vse možne elektronike, super podvozja,... Hop vsi v trgovino in skeširite nekaj 10kEUR za super varen avto. Tudi če naredite le jurja po mestu.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Boš govoril enako ko boš v avtu mel lastnega otroka in bodo tiste okrogle gume edina razlika med vrtcem in britofom?
Ja, mal trolam ampak posploševanje v "itak je vse OK" je trolanje na kvadrat.

Obstaja gaus, kjer so nekatere stvari v sredini, druge pa daleč stran v ekstremu. Zimska poleti ni optimum, ni pa nujno katastrofa. Zimska pozimi potem ko je bila furana poleti, je precej dlje stran od optimuma.
Zbogom in hvala za vse ribe

mitja73 ::

Najbolj hecno je da večina zagovornikov zimskih dela manj kot 10k km letno.
Za tolk mal km je škoda sploh imet avto, kaj šele letne gume.

Magic1 ::

A res? Avta za po mestu, oziroma vožnje do 10km se ne splača imeti? Pa kakšne fore mate eni, sekundarni avti v družini so ponavadi taki in ne vidim razloga da se ga nebi imelo, ali da bi imel letni in zimski komplet za gor...
Magic

Invictus ::

Magic1 je izjavil:

A res? Avta za po mestu, oziroma vožnje do 10km se ne splača imeti? Pa kakšne fore mate eni, sekundarni avti v družini so ponavadi taki in ne vidim razloga da se ga nebi imelo, ali da bi imel letni in zimski komplet za gor...

Večini bi bilo ceneje če bi uporabljali javni prevoz in taksi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

M-XXXX ::

Večini bi bilo ceneje če bi uporabljali javni prevoz in taksi.

Od kdaj hudiča je cca 20% večina? Ostalo pa nimajo dostopa do primernega javnega prevoza, kaj šele taksijev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

mitja73 ::

Seštej:
- vsa zavarovanja
- stroški na kilometer - gorivo
- fiksni stroški enega servisa na leto in potencialno vinjeta
- izguba vrednosti je če se ne vozi kripe za 3000 € običajno vsaj 1000+ EUR na leto

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

Ja, mal trolam ampak posploševanje v "itak je vse OK" je trolanje na kvadrat.
Je in ni ;)
Mogoče za informacijo - na zadnjem servisu sem moral menjat bremze v celoti, ker so mi zaradi neuporabe zarjavele. Sem cca 30k km vozil brez bremz.

energetik ::

mitja73 je izjavil:

Najbolj hecno je da večina zagovornikov zimskih dela manj kot 10k km letno.
Za tolk mal km je škoda sploh imet avto, kaj šele letne gume.
A res, samo zato ker si tako rekel?
A za vikend izlete naj tudi vzamem taksi, s sabo privlečem še 10kg otroški sedež, voziček itd?
Za vsak skok v štacuno, na obisk?
Ja morda bi bilo za odtenek ceneje, ampak neprimerljivo težavneje.
Glede zimskih pa jst zaupam samo še svojim meritvam (=merjenje zavorne razdalje na standardni podlagi), in te pravijo, da so zimske na mokrem vedno boljše od letnih. Če se pa vsake toliko peljem pri +35° pa tudi držijo vsaj toliko kot na mokrem.
Glede zvijanja in zibajočih občutkov - to še ne pomeni da gunma ne drži. Lahko imaš samo malo plavajoč občutek, učinke (npr. zavorna razdalja) je pa še vedno OK.

M-XXXX ::

Mogoče za informacijo - na zadnjem servisu sem moral menjat bremze v celoti, ker so mi zaradi neuporabe zarjavele. Sem cca 30k km vozil brez bremz.

Ah daj ga daj, enega križička v vsaj rahlo dolino, niti enega, ki je malo bolj pobremzal pred tabo, zavil brez žmigavca,...

pegasus ::

Magija se imenuje varnostna razdalja. Znat jo moraš prilagodit razmeram na cesti in stanju vozila in voznika. Potem tudi gume niso več važne ... samo da so okrogle ;)

sandmat ::

pegasus je izjavil:

Sem cca 30k km vozil brez bremz.


a si tkole potem bremzal?
 Kremenčkovi

Kremenčkovi

energetik ::

mitja73 je izjavil:

Seštej:
- vsa zavarovanja
- stroški na kilometer - gorivo
- fiksni stroški enega servisa na leto in potencialno vinjeta
- izguba vrednosti je če se ne vozi kripe za 3000 EUR običajno vsaj 1000+ EUR na leto
Moji mesečni stroški za avto (vključeno VSE, tudi amortizacija) so 230EUR.
Za 230EUR/mesec dobim cca. 230km taksi voženj. Z avtom jih dobim 580km. Se splača taksi? Ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

pegasus ::

sandmat je izjavil:

a si tkole potem bremzal?
Ne, vozil sem tako, da nisem imel potrebe zavirati z zavorami. Je zrak že dovolj gost. Če je bila sila, sem zaviral z motorjem.

globoko grlo ::

Zanimiv, kako je folk prepričan v svoje navkljub dokazom. So bili že podani testi zavorne poti z letnimi in zimskimi gumami poleti in rezultati so jasni.
Zakaj imajo eni težave to razumet, mi ni jasno.

Mogoče kkšni sam pimplajo svoj ego in hmal še bencina ne bojo rabil za avto furat, kaj šele letnih gum za polet.

howgh
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

WarpedGone ::

Zavorna pot ni edini faktor, je le tak ki se ga najenostavneje izmeri.
Guma lahko dobro prime ko skočiš na žlajf in se vseeno obnaša obupno ko je treba spremenit smer, sploh ko ni več v nevtralnem položaju - recimo sredi desnega ovinka hitro malo zavit v levo in spet nazaj v desno.

Magično varnostno razdaljo si lahko nekam zataknete.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Potem ji dodaj še hitrost (oz. pomanjkanje le-te), pa boš zadovoljen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

globoko grlo ::

W1 se strinjam

Nekak bi rad dopovedal folku, da v kritičnih situacijah pač ni dobro imeti zimsko gumo poleti (nenadna sprememba smeri, hitro ustavljanje itd).

Varnostna razdalja gor ali pa dol, obstajajo nepredvidene situacije in takrat rata pizdarija. Tko da, pegasus and co, lohka še tko po jajcih vozte, nepredvidene situacije ostanejo.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Netrunner ::

Na svojem avtomobilu katerega uproabljam samo po mestu za hodit delat imam že tretjo sezono zimske gume gor in jih bom imel dokler se ne izrabijo. Nato planiram kupiti zimsko-letne oz. nekaj kar bo ok za čez celo leto.

Res je da poleti se ne obnesejo najbolje, vendar če voziš po pameti ni panike in se "kritičnim" situacijam lahko izogneš... povprečno vozim cca 40kmh in držim večjo varnostno razdaljo ter ne štrkam po telefonu med vožnjo.

Magic1 ::

W1 in globoki: Ali imata avto s najboljšimi možnimi voznimi lastnostmi? Vso novo tehnologijo, ki ti pomaga v kritičnih situacijah? Zakaj nimamo vsi vsega?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

energetik ::

globoko grlo je izjavil:

W1 se strinjam

Nekak bi rad dopovedal folku, da v kritičnih situacijah pač ni dobro imeti zimsko gumo poleti (nenadna sprememba smeri, hitro ustavljanje itd).

Varnostna razdalja gor ali pa dol, obstajajo nepredvidene situacije in takrat rata pizdarija. Tko da, pegasus and co, lohka še tko po jajcih vozte, nepredvidene situacije ostanejo.
Ma dej, pišeš kot da bi zimska v nepredvideni situaciji postala plastična. Sem že imel kritične situacije z zimskimi, pa nikakor ni bilo problemov z gumo. Sem imel pa skoraj problem z letno, ki je drsela kot pri norcih na malo vlažni cesti, jaz pa skoraj končal v riti tistemu spredaj.

Sploh pa potem modeli vozte z letnimi pri +1st in mastni cesti, ko je letna res nevarna. A takrat je pa vse OK, saj tako pravijo testi?

globoko grlo ::

Sej ne govorim, da bi morali vsi vse met. Gume so edini stik vozila s cestiščem, to verjetn ni težko razumet. Zimske gume se polet ne obnesej dobro. To tut vemo. A je vredn pršparat par 10 ojrov in se izpostavljat?

@energetik
če že menjam zimske za letne ko je cajt, a se ti ne zdi, da naradim obratno, ko je cajt za to?

Se strinjam, da je defenzivna vožnja dobra, sam noben ne more predvidet vsega, tko da je dobr met dobre gume gor, ko jih rabiš :)

Ma dej, pišeš kot da bi zimska v nepredvideni situaciji postala plastična.


Lahko je sam pol metra zadost (pri spremembi smeri recimo) da si v nasprotnem avtu al pa doma na piru.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Zgodovina sprememb…

šernk ::

ne začnite še tu s taksiji in javnimi prevozi. nekateri imamo prvi taksi 20-30km stran (da zelo vesel te bo, ko ga boš klical za peljat 10km v trgovino). javni prevoz pa praktično ne obstaja ponekod.

in spet bi vas rad videl s kolesom 3x tedensko iz trgovine vozit 2 vrečki hrane, 10km v klanec.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Sej ne govorim, da bi morali vsi vse met. Gume so edini stik vozila s cestiščem, to verjetn ni težko razumet. Zimske gume se polet ne obnesej dobro. To tut vemo. A je vredn pršparat par 10 ojrov in se izpostavljat?

Vse res ampak tle zraven je še komponenta staranja gume, ki ji spreminja lastnosti.
Je nova zimska nujno slabša kot 5 let stara letna? Pri -10 stopinj, pri 0, pri 20 in pri 40? Suho mokro, pri 50 ali pri 90 skozi ovinek?

Hitro zaideš na področje, kjer je enostavno premalo podatkov in ni več clear-cut resnic.
So zadeve ki so v principu jasne, v praksi pa jako nepregledne, dodaš še €€€ in pač sprejmeš neko odločitev, kjer se ti tveganje zdi sprejemljivo.
Zame je nesprejemljivo tveganje se peljat v avtu brez ESP.
In zaenkrat še tvegam s 3 leta starimi zimskimi gumami. Predvsem ker se v normalnih razmerah vozijo zelo udobno, v bol ekstremnih pa so zaenrat še zadovoljive. Tudi skok na zavoro so prestale zadovoljivo.
Zbogom in hvala za vse ribe

oemdzi ::

Torej če je po vašem razlika zgolj v par eur, kaj si jih potem sami montirate oz. vlečete gor in dol s felten 2x letno ?
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

WarpedGone ::

Odgovor je simpl: ker želim, da mi zimske gume OK služijo več kot eno zimo.
Zbogom in hvala za vse ribe

AapocalypseE ::

Odvisno je za kakšen avto se gre in način vožnje.
Moja punca lahko ma na cliotu top letne gume ali zimske in ko ga peljem mam z obojnimi gumami občutek, da me bo vsak čas vrglo iz ovinka.
Pri močnem bremzanju so se obojne isto dobro obnesle poleti.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Ni čudno da se zjahane zimske gume tako "dobro držijo" ceste pozimi če pa očitno večina fura 30km/h z 1km varnostne razdalje("prilagojen" vozni režim je precej nategljiv pojem), takoj ko začne malo snežiti. Enako velja za dež, takoj za 30% nižje hitrosti. 5-10cm snega praktično ohromi promet. Se ne čudim če pri 30km/h nikoli ne zletiš na sredino križišča, že zračni upor te ustavi.

Pa se da čisto normalno po omejitvah peljat ob ne ravno ekstremnih pogojih, ampak eden od pogojev je da gume opravljajo svoje delo.
Po drugi strani pa si lahko rit od človeka in furaš 70kmh in malo šparaš na gumah, na slabšem so itak samo soudeleženci v prometu, pa še to se jim ne pozna hudo, itak se 20kmh ne pozna tako veliko.

oemdzi ::

@matobeli: Ti to tako malo na pamet kajneda ? Razen če vsakega polža ustaviš in mu pregledaš gume, da potem take ven mečeš ?
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Aston_11 ::

AapocalypseE je izjavil:

Moja punca lahko ma na cliotu top letne gume ali zimske in ko ga peljem mam z obojnimi gumami občutek, da me bo vsak čas vrglo iz ovinka.

Ja, ampak povej tudi, da ti divjaš, punca pa ne. Punca bi na st-ju imela nick slow_dragon. 8-)

matobeli ::

oemdzi je izjavil:

Ti to tako malo na pamet kajneda ? Razen če vsakega polža ustaviš in mu pregledaš gume, da potem take ven mečeš ?


Rekel sem da je za večino ljudi vseeno kakšne gume imajo ker že itak vozijo kot da bi vzeli v zakup da imajo 10let stare kitajske obnovljene gor.
Ni pa potrebe, ker se z pravilno uporabo in izbiro pravih gum lahko vozimo hitreje ob enaki varnosti kot pa z slabimi.

AapocalypseE ::

Moj point je ta, da s takim avtom, ko ga ma ona, maš lahko gor nevem kake gume pa zletiš s ceste kdaj hočeš. Se lahko komot vozi z zimskimi 24/7/365

Na boljše avte in hitrejše voznike pa je smiselno dat letnemu času primerne gume gor, ker niti sam osebno nimam istih dimenzij gum za zimo in poletje.

m0LN4r ::

pegasus je izjavil:

sandmat je izjavil:

a si tkole potem bremzal?
Ne, vozil sem tako, da nisem imel potrebe zavirati z zavorami. Je zrak že dovolj gost. Če je bila sila, sem zaviral z motorjem.

Predvidevam, da si se zmotil ko si napisal 30k oz. 30.0000km

Meni je pred 2 leti na službenem steklo olje na tržaški pri amisu. Pa sem prišel do gostilne in mehanika. Letos pa mi je počla cev na svojem, spet že nekje med vožnjo, bremze pa so nehale delat v mestu, pa sem kr direkt šel do mehanika.
Edino kar je trpelo je ročna in motor. Tak da se da.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

neon21 ::

Mah , dajte ga srat no. Češ vedno bolj varni avtomobili so pa se vrjetno več ljudi pobije na cestah kot pa prej včasih ko si imel samo bremze in ročno zavoro. Bilo kakšno opremo bodo dali v avtomobil , v 95% bo vedno krvi človeški faktor. Tudi , če imaš najboljše letne al pa zimske gume gor pa makino z vsemi možnimi pomagali pri vožnji boš vedno v nevarnosti za kakšen unfal. Ljudem se bo pač vedno nekam mudilo in priznajmo si , da je tako. Skozi vso mesto bi radi prišli tekoče in bog ne daj, da ima kakšen avto okvaro sredi ceste je že cel halo. Seveda so letne gume poleti bolj primerne ampak glede na to kakšne razdalje delaš so tudi zimske ok, seveda ne če se čez dan voziš dosti in še po avtocesti. Mogoče moj avto res malenkost bolj "trpi" ker imam zimske gume gor ampak mi je vseeno , ker ga imam da se pelje in ker se vozim večina na kratke razdalje. In zaradi mene in mojih zimskih gum , ne bo nihče prikrajšan pri času , da pride prej domov al pa da ga bom "oviral" . Vsak ima na avtomobilu kaj mu paše in upam si trditi da v veliki večini pometnih nesreč niso krive gume ampak vozniki.

Pa varno pot vam želim.

Utk ::

Češ vedno bolj varni avtomobili so pa se vrjetno več ljudi pobije na cestah kot pa prej včasih ko si imel samo bremze in ročno zavoro

Če je zate "včasih" leto 1920, imaš morda prav. Pa še na to ne bi stavil.

m0LN4r ::

Se strinjam z neonom z razliko, da so krivi vozniki, ki mislijo da se njim nikoli nič ne more zgoditi. Predvsem pa še tisti, ki mislijo da če se jim 10 let nič ni, da se jim naslednjih 10 tudi nebo, potem pa vozijo na pamet in mislijo, da cesta in avto vse preneseta. Lahko pa poenostavimo in rečemo, da je krivo vedo al 2 sekundi al 2 metra, prehitro prepozno, nima veze.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jalovec09 ::

Slabše gume, veš da je treba vozt previdno in po omejitvah, dobre gume, zaupaš gumam in avtu, prehitra vožnja in posledice so tu.

Že nekaj let se vozim z zimskim, pozimi dobre, poleti pa izrabim do konca, vozim po omejitvah in v 12 letih še nisem dobil kazni, nobene prometne.

Dejstvo cesta nikakor ni za dirkanje, vozim se kukr men paše in da ne oviram druge. Če vidim,d a mi dko vozi dokaj za ritjo se umaknem,a mapk to se mi zgodi redkokdaj.

mitja73 ::

Kolk k km ti zdržijo?

Jackass ::

Nekateri ste očitno res reveži, da za 30-50 EUR 2x letno tvegate svojo varnost. Imejte v mislih, da ne samo, da se zimske gume obnašajo slabše preko leta, temveč tudi, da se zimske gume s katerimi ste vozili poleti obnašajo bistveno slabše nato pozimi, ker se lamele lahko sprimejo skupaj, bolj se obrabijo itd.
jAcKaSS
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava pnevmatik po 15. 11. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12322237 (17930) Buggy
»

Staranje zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5410129 (8244) GrimReaper
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16833615 (28512) m0LN4r
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13724020 (21386) krneki0001
»

Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11332854 (29995) SuperVeloce

Več podobnih tem