» »

AUDI A3 1.9 TDI- nasvet

AUDI A3 1.9 TDI- nasvet

«
1
2

krokodil311 ::

Živjo,
ker se odločam za nakup rabljenega avtomobila me zanima kakšno je vaše mnenje o naslednjem vozilu:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Kilometri bi kar znali biti preverteni kajne?
  • zaklenil: bluefish ()

gddr85 ::

ne vem zakaj bi bli, sej lahko drži cca 20k na leto

Spajky ::

Preveri prodajalca po audi forumih, da ni mučkaroš, Vin številko (da vidiš s kje je prišel!) na uradnem Audi servisu (tudi če plačaš storitev-poročilo) ... boš najbolj ziher ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Vikking ::

Zahtevaj izpis zgodovine servisov od prodajalca (pričakuj kopico izgovorov). Obvezno priklopit na tester, ter pogledat za napake (pričakuj kopico izgovorov).
Ter stori vse kar pritiče enemu celovitemu ogledu vozila pred nakupom (važno je da so 19col felgne, pa da je črn, pa da piše da je sportback).

Zheegec ::

Cena je pa čisto odpulena za 2006 model, sploh z osnovnim motorjem in 5 prestavami? pa tudi z boljšim motorjem bi bila visoka.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Miha 333 ::

Tole je recimo tipičen primer avta (letnik, kilometri in turbo dizel), ki ga lastnik prodaja, ker se ga ne splača več vzdrževati - ker bodo kmalu na vrsti večja popravila.

Ko že ravno omenjate 19" platišča, v opombah piše, da ta niso vključena v ceni, ampak so za doplačilo, original so 16".

Cena se mi zdi občutno previsoka, razen mogoče, če je pred kratkim narejen veliki servis, zamenjana turbina in šobe.

Drugače pa računaj, da boš v letu, dveh "investiral" vanj še kakšna 2 tisočaka.

Nemški dizel + 200.000 km = visoki stroški popravil. Že večkrat videno in doživeto.

mitja73 ::

In če malo po ajpesu in supervizorju pobrskaš vidiš kdo so ustanovitelji in ena od firmic je ustanovila to in še xxx firmic ;-)
Avte se kupi pri podjerjih ki prodajajo tudi nove avte, pa pa pri takih ki kupšijo v paku 3 ali 5 avtov, mal popedenajo zgodovino in zuni/znotri in je pol to big biznis.

N0t0ri0us ::

nemški dizel - večina ! pri 200.000km lavfa brez problemov. Tudi ostali avti seveda normalno tečejo ! Noben avto ne sme crknit pri tej kilometrini. Avti začno crkovat pri 400.000km. Na števcu jih ima še vedno - že 5 let 200.000. Lastnik misli, da ima avto toliko km kot na števcu in zato se po netu govori, da so avti fuč pri 200k km.

Pri tej mašini pričakuj edino menjavo vztrajnika. Ostalo naj bi lavfalo še vsaj do 400.000 km, če je bil avto seveda servisiran in dobro ohranjen. Obvezno priklopi na računalnik in poglej koliko ima km. Sam močno dvomim, da ima 80% dizlov na avto netu med 180-240k km. Edino kak privat ga prodaja s 300k+

Blinder ::

Pri teh 1.9 tdi tega letnika nimaš nič kaj investirat vanj. Nič turbine, šob, visokotlačne pumpe (ki v resnici je nima), vztrajnika...
Kupiš ga malo dražje kot konkurenco in ko ga prodaš tudi dobiš zanj nekaj več kot za konkurenco. Med tem časom pa uživaš v brezskrbnosti, medtem ko pri vseh ostalih dieslih teh letnikov je nevarno, da naletiš na mino (šobe, visokotlačna pumpa).

Pričakovano bi bilo, da je rabljen 1.9 tdi 105km dražji kot močnejši 2.0 tdi 140 km. Ravno zaradi zanesljiviosti.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mitja73 ::

Z motorji dons ni glih neki tezav pri spodobnih firmah, bolj racunaj na stalne investicije v podvozje pri tok starih in tok km. vsak let bo slo nekaj sto eur samo v podvozje.

bambam20 ::

krokodil311 je izjavil:

Živjo,
ker se odločam za nakup rabljenega avtomobila me zanima kakšno je vaše mnenje o naslednjem vozilu:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Kilometri bi kar znali biti preverteni kajne?


Kilometri niso nujno prevrteni. Narobe se razmišlja, da kupujejo dizla samo tisti, ki delajo vsaj 30.000 km.

Pri takšnem audiju lahko z enim tankom naderiš 1000 km.. Nekdo dela ravno 1000km na mesec in se mu obrestuje.

Bolj me moti določena firma.

Išči raje novejši mode, ki bo imel 6 prestav in nižjo porabo.

Blinder ::

Lol za 6 prestav bo potreboval 2.0 tdi. 1.9 in 1.6 imajo 5 prestav. Poraba tega 1.9 tdi pa je le malenkost višja od 1.6 tdi, s tem da je motor mnogo bolj živahen.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Stipex ::

1.9 tdi je mnogo boljši motor od 2.0 tdi, kar se tiče zanesljivosti.
Odsvetujem razna doplačila za večje alu feltne, ker boš drago plačeval za to šminko (zelo drage gume, višja poraba, trda vožnja in posledično večja obraba podvozja).
Sicer pa meni osebno tak avto na 19" zgleda kot kočija :)

Če za ta Audi res vse drži kot piše, se bo precej hitro prodal, tudi če je cena nekoliko višja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

shadeX ::

Miha 333 je izjavil:

Tole je recimo tipičen primer avta (letnik, kilometri in turbo dizel), ki ga lastnik prodaja, ker se ga ne splača več vzdrževati - ker bodo kmalu na vrsti večja popravila.

Ko že ravno omenjate 19" platišča, v opombah piše, da ta niso vključena v ceni, ampak so za doplačilo, original so 16".

Cena se mi zdi občutno previsoka, razen mogoče, če je pred kratkim narejen veliki servis, zamenjana turbina in šobe.

Drugače pa računaj, da boš v letu, dveh "investiral" vanj še kakšna 2 tisočaka.

Nemški dizel + 200.000 km = visoki stroški popravil. Že večkrat videno in doživeto.


Dejansko več ali manj res kar si povedal. Živ primer sem jaz ko sem kot mulec ki je ravnokar dobil stalno zaposlitev kupil Audi a3, 2.0 TDI 2003 letnik z "115k" km. To je bilo 6 let nazaj.

Avto se je svetil še bolj kot tale na sliki. Vse spedenano kot če bit. Zgodbe ne bom pravil na dolgo in široko, ampak vanj sem v slabih 2. letih vložil še dodatne 2500EUR (ne govorim o zavarovanju, gorivu), ampak o popravilih.

Na konc mi je dopizdil in pol 2. letih prodal in kupil kanto za smeti (l98), ki me dosedaj še ni pustila na cedilu. Vsaka šola nekaj stane. Moja je 15k ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

GTX970 ::

Si lahko privoščiš cene 19" pnevmatik (4x letne, 4x zimske) ?
Če gre potem za kakšno eksotično dimenzijo so cene zlatarske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

D3m ::

Dobra cena, če se vzame brez 19" felten.

Kilometri so na uč realni. Moj Golf V letnik 2006 ima prevoženih že 165k.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Vikking ::

Dobro naj pogleda vozilo. Pri 200k km je lahko vozilo tipi top in bo naredil naslednjih 200k km z zanemarljivimi dodatnimi stroški pri izrednih popravilih. Lahko pa mu gre vztrajnik in turbina po 20k km, pa bo popravilo pač drago.

Kar se tiče podvozja ni problem. Težave so bile pri vozilih do letnika 2001, z novimi serijami pa so določene težave odpravili. Vsekakor pa se tudi to pogleda in oceni, lahko je bil vožen večina po avtocesti in je podvozje ok, lahko se pa je fijaklo pa razrukanih cestiščih na polno, pa bo treba zamenjava.

Dobro preveri notranje plastike, sploh sovoznikov predal in sredinski naslon za roko (če so zapirala ok, plastični tečaji niso polomljeni..). Notranjost je svinjsko draga. Za omenjeno plastiko lahko odkartaš na pooblaščencu, za originalni nadomestni del tudi 500€.
Preveri, če pri odprtih vratih delujejo vsi senzorji, zapiralo z mikro stikalom je čez 100€ (priklop na računalnik bo takoj pokazal napako, če je v okvari), imaš pa 4 vrata. Če se okna zapirajo, dobro poglej sprednje žaromete, če so obrisi da je bila v notranjosti vlag,a boš imel težave skozi, originalni žarometi spet niso poceni, preveri meglenke da niso poknjene oz. so sledovi vlage v njih...

Brez da je predhodno priklopljen na računalnik ter pregled napak, ne priporočam nakupa (najprej testna vožnja, nato priklop). Če je redno servisiran zahtevaj izpis zgodovine. Tako lahko 100% ugotoviš neskladje z prevoženimi kilometri (če so kilometri pravilno prevrteni, tega ne boš ugotovil z računalnikom, čeprav ima zapis o stanju kilometrov na dveh mestih v ECU-ju). Poštempljana servisna ne pomeni da je bi res redno servisiran na pooblaščencu. Sploh če je bil servisiran vsako leto pri drugem hišnem mehaniku, že nekaj ne štima.

Vzami si čas. Vozilo pri 200k km prevoženih mora imeti spredaj na odbijaču in havbi že pošteno število majhnih luknjic. Če je brez kakršnihkoli poškodb pomeni da je bil barvan. Zakaj je bil barvan pa bo treba ugotoviti ob ogledu. Najlepše se vidi vse kar se tiče karoserije če se postavi na sonce. Vozilo ob testni vožnji naj ne bo že ogreto.

Preveri izpuh, srednji lonec, zadnji lonec, originalni nadomestni deli so dragi.

Če preveč smrdi, samo odkorakaj vstran, teh vozil je vedno dovolj na prodaj.

gddr85 ::

ponavad firme za odkup zbijejo še ceno za retušo prask ipd. in ga potem naprej prodajajo, tako da so logično nekateri delo špricani/popravljeni, če je bilo kej bolj opaznega

mitja73 ::

gddr85 je izjavil:

ponavad firme za odkup zbijejo še ceno za retušo prask ipd. in ga potem naprej prodajajo, tako da so logično nekateri delo špricani/popravljeni, če je bilo kej bolj opaznega


Ponavadi je to tudi izgovor da so ga mal pofarbat - pikce od kamenčkov. Dober izgovor za prikrit resno poškodbo.

gddr85 ::

to boš težko izvedel, odvisno tud od prejšnjega lastnika, lahko ga je prodal s parimi praskicami, lahko pa s parimi udrtinami na karoseriji/plastiki ipd, kakorkoli, retuša/špricanje pride kolker vem cca +-150eur na kos, če daš sam popravit

mitja73 ::

Ma sej praskice nobenga ne motjo, problem je če je bil avto karamboliran in ga popravijo in delno/celga pobarvajo. Pol ko rečeš da je barvat pa reče da je imel pikce od kamenčkov.

gddr85 ::

ja, fer od njih bi blo, da povejo, če je bil karamboliran, ne veš pa nikol...

BC3 ::

Blinder je izjavil:

Lol za 6 prestav bo potreboval 2.0 tdi. 1.9 in 1.6 imajo 5 prestav. Poraba tega 1.9 tdi pa je le malenkost višja od 1.6 tdi, s tem da je motor mnogo bolj živahen.
tudi 1.9 ima lahko 6 prestav

mitja73 ::

gddr85 je izjavil:

ja, fer od njih bi blo, da povejo, če je bil karamboliran, ne veš pa nikol...


Fer bi bilo? :-)))))))
Daj no, realnost je taka da 99% karamboliranih se oglašuje kot nepoškodovane in podobno. če pa kaj najdeš pa reče da je to pomenilo da je sedaj nepoškodovana. ....

trololo2 ::

Kakorkoli če tole res ni tip top ohranjeno je cena previsoka. Pri toliko starem dizlu s 200kkm se kar pripravi da boš lahko v kratkem lažji še za par tisočakov.

Pa brez teh platišč (ki se jih btw izogibaj, cene za 19" so previsoke), tudi izgled ne bo nič posebnega, gre le za star model.

Veron ::

Kratek nasvet: izogni se tega prodajalca na dolgo in široko ali pa kupi in izvedelo boš zakaj ti tako svetujem :)

Red_Mamba ::

Miha 333 je izjavil:

Tole je recimo tipičen primer avta (letnik, kilometri in turbo dizel), ki ga lastnik prodaja, ker se ga ne splača več vzdrževati - ker bodo kmalu na vrsti večja popravila.

Ko že ravno omenjate 19" platišča, v opombah piše, da ta niso vključena v ceni, ampak so za doplačilo, original so 16".

Cena se mi zdi občutno previsoka, razen mogoče, če je pred kratkim narejen veliki servis, zamenjana turbina in šobe.

Drugače pa računaj, da boš v letu, dveh "investiral" vanj še kakšna 2 tisočaka.

Nemški dizel + 200.000 km = visoki stroški popravil. Že večkrat videno in doživeto.


dej ne bluzi pa pejt tetris igrat k nimas pojma

mam L2003 Audi A4 z 345.000km pa samo redni servisi.
lani ko sem sel nazaj v Edinburgh iz slovenije sem celo pot posnel z GPSom. 2400km v 26 urah.
tuki je pa dokaz: http://gis.red-mamba.com/csvLight.html

k se mi bo dalo pa nalozim se film na youtub, saj mi je raspberry pi poleg GPS koordinat naredil tudi HD fotografijo vsake 2 sekundi
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Zgodovina sprememb…

gddr85 ::

tud pri men sorodnik touran 1.9tdi cca 400000km, za enkrat še ne pušča olje ;), l. 2005/06, še dans pelje bp, občasno servis in ostali potrošni material

Vikking ::

trololo2 je izjavil:


1. Kakorkoli če tole res ni tip top ohranjeno je cena previsoka. Pri toliko starem dizlu s 200kkm se kar pripravi da boš lahko v kratkem lažji še za par tisočakov.

Pa brez teh platišč (ki se jih btw izogibaj, cene za 19" so previsoke), tudi izgled ne bo nič posebnega, gre le za star model.


1. Niti pod razno. Razen če je vztrajnik ali turbina fuč. Je pa res da so nekateri deli na pooblaščencu peklensko dragi, ali pa sploh ne vedo da obstaja posamezen del za neko stvar pa ti hočejo prodati nek komplet. Vsekakor dobiš originalne dele preko ebay.de velikokrat 200% ceneje. Z kakšnim srečnim bidanjem, pa še ceneje.

2. Platišča vzami 16col za zimske, če hočeš lep videz, pa je čist ok z 17col za poleti.

trololo2 ::

Vikking je izjavil:

. Niti pod razno. Razen če je vztrajnik ali turbina fuč. Je pa res da so nekateri deli na pooblaščencu peklensko dragi, ali pa sploh ne vedo da obstaja posamezen del za neko stvar pa ti hočejo prodati nek komplet.


Ali recimo šobe. Pač sumljivo je prodajati dizla pri takih km. Lepo vožen in vzdrževan resda še ne vi imel teh problemov, ampak tak se tudi prodajal ne bi, oz. bi se prodal v ožjem krogu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

jalovec09 ::

Če je avto vožen na relacijah in redno servisiran bo zdržal preko 500.000km

black ice ::

Blinder je izjavil:

Lol za 6 prestav bo potreboval 2.0 tdi. 1.9 in 1.6 imajo 5 prestav.

Najdeš tudi 1.9 s 6 prestavami.

BTW dostikrat je pri famoznih težavah s turbino krivo kaj drugega kot sama turbina. Aktuator ali pa kaj podobno neumnega.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

No najdi ga če ti rata :) V mislih sem imel A3. Golf s 6 prestavami je obstajal, verjetno eksotika. Octavia in leon so verjetno tudi bili na vboljo samo z 5 prestavami.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

gddr85 ::

zgornji touran ima tud 6 prestav in 100ps

bambam20 ::

jalovec09 je izjavil:

Če je avto vožen na relacijah in redno servisiran bo zdržal preko 500.000km


No, ne pretiravat. Do 500.000 km boš zamenjal vmes vse kar je na avtu vključno s podvozjem.

OP naj raje gleda mlajše avte za takšen denar ali pa japonskega porekla. Z nemci so v večini primerov problemi 10 let in 200.000 km..

krneki0001 ::

2 do 3 leta star dizel ima ponavadi med 120 in 180k kilometrov. Tak avto se kupi zato da se vozi. Ponavadi vsaj 60k na leto. Kolega je kupil avto letnik 2013, pa ima 160k kilometrov.

Take avtomobile ponavadi prodajajo v kompletu po 5 vozil skupaj (kot je že nekdo pred mano povedal) in se dobijo dosti ugodno. Zbije se jim kilometre, obdela se jih kemično, da ji očistijo znotraj in zunaj ter končno poliranje pa pride potem avto takle ven. Zgleda kot da ga je lastnik imel stalno v garaži in da se je prav malo vozil z njim, v bistvu pa je avto zgonjen in bodo zelo visoki stroški za redno vzdrževanje same brezhibnosti avtomobila.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

bambam20 je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

Če je avto vožen na relacijah in redno servisiran bo zdržal preko 500.000km


No, ne pretiravat. Do 500.000 km boš zamenjal vmes vse kar je na avtu vključno s podvozjem.

OP naj raje gleda mlajše avte za takšen denar ali pa japonskega porekla. Z nemci so v večini primerov problemi 10 let in 200.000 km..


Se strinjam. Azijske avte gledat, ker so večinoma v precej boljšem stanju in se z njimi precej manj prekopčuje kot z VAG grupo. Je manjša verjetnost da dobiš nateg.

Res pa je, da potem ne boš glavni na vasi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Goody ::

krneki0001 je izjavil:

2 do 3 leta star dizel ima ponavadi med 120 in 180k kilometrov. Tak avto se kupi zato da se vozi. Ponavadi vsaj 60k na leto.


;) vsaj 90% slovenskih privat dizlov dela do 30k na leto in nič več...

Olórin je izjavil:


Se strinjam. Azijske avte gledat, ker so večinoma v precej boljšem stanju in se z njimi precej manj prekopčuje kot z VAG grupo. Je manjša verjetnost da dobiš nateg.

Res pa je, da potem ne boš glavni na vasi.


Azijjci ;), sem imel tako japonca kot korejca: japonci zadnja leti predragi glede na opremo, zmogljivost, končno obdelavo, korejci so pa še zmeraj kar zadaj glede izdelave, lege na cesti, motorjev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goody ()

Olórin ::

korejci imajo neverjetno zanesljive in nepokvarljive motorje, res pa nimajo najboljše lege na cesti.
Motorji bodo zagotovo delalo 100%, morda pa nekateri modeli niso ravno najbolj živahni.
(sicer če govorimo o korejskih avtih v bistvu govorimo samo o Hyundaju, ker Kia je itak Hyundajeva). Ostali tam so tako majhni in nepomembni da jih ne bom omenjal.

Japonci pa so dragi, ker ko jih kupiš jih ne boš želel prodati. Mazda, Honda, Mitsubishi, Subaru, Suzuki, Toyota, Daihatsu, Isuzu, Nissan.....
Nemci si želijo biti tako dobri kot te firme. Zato so se združili v VAG grupo, da jim sploh lahko konkurirajo.

Samo pač Audi je nek "statusni" simbol v sloveniji in preostalem JV delu Evrope. kar pa ne pomeni da se splača dat 6500 EUR za 10 let staro škatlo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Olórin je izjavil:

korejci imajo neverjetno zanesljive in nepokvarljive motorje, res pa nimajo najboljše lege na cesti.

Motorji bodo zagotovo delalo 100%, morda pa nekateri modeli niso ravno najbolj živahni.
(sicer če govorimo o korejskih avtih v bistvu govorimo samo o Hyundaju, ker Kia je itak Hyundajeva). Ostali tam so tako majhni in nepomembni da jih ne bom omenjal.


Imeli so jih. Vsaj kia. Kolega dela na kmagu. Na mesec menjajo vsaj 40 turbin na avtomobilih starih med 3 do 5 let. Popravila so draga za kmag, ampak če si redno servisiral avto na uradnih kiinih servisih imaš 7 let garancije in gre menjava pod garancijo. Samo si pa en teden brez avta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

18Jerry18 ::

Ne vem, mogoče je moj avto z lune. Golf4 l.98, 1.9 tdi 90konjev, 340.000km, prva turbina, nobenega problema z vstrajniki, šobami, motorjem itd. Vzmetenje, podvozje vse še original. Od večjega kar sem menjal je kompresor klime in obnovitev alternatorja. Servisi na 15.000, olje in filtri. Večji servisi na 100.000km.

Utk ::

Ti si 100 let za luno. Kakšne vztrajnike in šobe pa ti imaš? Še turbina ni glih nekaj.

Olórin ::

krneki0001 je izjavil:

Olórin je izjavil:

korejci imajo neverjetno zanesljive in nepokvarljive motorje, res pa nimajo najboljše lege na cesti.

Motorji bodo zagotovo delalo 100%, morda pa nekateri modeli niso ravno najbolj živahni.
(sicer če govorimo o korejskih avtih v bistvu govorimo samo o Hyundaju, ker Kia je itak Hyundajeva). Ostali tam so tako majhni in nepomembni da jih ne bom omenjal.


Imeli so jih. Vsaj kia. Kolega dela na kmagu. Na mesec menjajo vsaj 40 turbin na avtomobilih starih med 3 do 5 let. Popravila so draga za kmag, ampak če si redno servisiral avto na uradnih kiinih servisih imaš 7 let garancije in gre menjava pod garancijo. Samo si pa en teden brez avta.


hja, seveda se lahko pojavi problem pri ljudeh, ki neustrezno kupijo dizla, čeprav ga ne rabijo, potem pa se vozijo po mestu. In še ponavadi kupijo prešibkega, potem pa mučijo turbino in ko avto zaustavijo prehitro ugasnejo motor itd itd.

Da pa bi bil s Hundajevimi motorji tak problem pokvarljivosti pa sem resno od tebe prvič slišal.

No, to je bil moj nasvet. Seveda je AUDI a3 (oziroma skoraj karkoli od VAG grupe) odličen avto, če ga kupiš novega in zanj ustrezno skrbiš. Bo zagotovo delal brez nekih hudih težav do 400.000 km ali več. Je pa precejšen problem z rabljenimi...preprodajalcev ki goljufajo je enostavno preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Goody ::

Olórin je izjavil:


Japonci pa so dragi, ker ko jih kupiš jih ne boš želel prodati. Mazda, Honda, Mitsubishi, Subaru, Suzuki, Toyota, Daihatsu, Isuzu, Nissan.....
Nemci si želijo biti tako dobri kot te firme. Zato so se združili v VAG grupo, da jim sploh lahko konkurirajo.

Samo pač Audi je nek "statusni" simbol v sloveniji in preostalem JV delu Evrope. kar pa ne pomeni da se splača dat 6500 EUR za 10 let staro škatlo.


Svašta, tipični odgovor slovencelna ;). Malo poglej rezultate zadnjih let firm ki si jih naštel. Pa recimo Audi je statusni simbol tudi v USA kjer so japonske firme praktično doma (že desetletja imajo tovarne v USA).

Olórin je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Olórin je izjavil:

korejci imajo neverjetno zanesljive in nepokvarljive motorje, res pa nimajo najboljše lege na cesti.

Motorji bodo zagotovo delalo 100%, morda pa nekateri modeli niso ravno najbolj živahni.
(sicer če govorimo o korejskih avtih v bistvu govorimo samo o Hyundaju, ker Kia je itak Hyundajeva). Ostali tam so tako majhni in nepomembni da jih ne bom omenjal.


Imeli so jih. Vsaj kia. Kolega dela na kmagu. Na mesec menjajo vsaj 40 turbin na avtomobilih starih med 3 do 5 let. Popravila so draga za kmag, ampak če si redno servisiral avto na uradnih kiinih servisih imaš 7 let garancije in gre menjava pod garancijo. Samo si pa en teden brez avta.


hja, seveda se lahko pojavi problem pri ljudeh, ki neustrezno kupijo dizla, čeprav ga ne rabijo, potem pa se vozijo po mestu. In še ponavadi kupijo prešibkega, potem pa mučijo turbino in ko avto zaustavijo prehitro ugasnejo motor itd itd.

Da pa bi bil s Hundajevimi motorji tak problem pokvarljivosti pa sem resno od tebe prvič slišal.


LOL, pa dobro če voziš korejsko garo jih ne rabiš glih tako brezrezervno hvaliti... Sam sem imel Hyundaia Lantro 1.8 bencinarja, pa takšnega krša od avtomobila nisem imel ne prej ne kasneje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goody ()

Goody ::

18Jerry18 je izjavil:

Ne vem, mogoče je moj avto z lune. Golf4 l.98, 1.9 tdi 90konjev, 340.000km, prva turbina, nobenega problema z vstrajniki, šobami, motorjem itd. Vzmetenje, podvozje vse še original. Od večjega kar sem menjal je kompresor klime in obnovitev alternatorja. Servisi na 15.000, olje in filtri. Večji servisi na 100.000km.


ma ja, tukaj neki otroci razlagajo kaj so od fotrov slišali... Sam sem ieml 11 let Tourana 2.0TDi 140km - okol 300k, pa tudi praktično nobenih problemov.

Olórin ::

novega? ali pa si kupil rabljenega?

je namreč hudičeva razlika če kupiš novega in točno veš kako si skrbel zanj ves čas ali pa tvegaš in kupiš od dilerja ki mu je zbil kilometre in ga preden si ga ti kupil samo dobro počistil da je videti mlajši.

Če kupiš novega VAG, ti bo delal nenormalno dolgo. Z rabljenimi je tveganje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Aston_11 ::

Olórin je izjavil:

korejci imajo neverjetno zanesljive in nepokvarljive motorje
To je z razlogom, je res?

Goody ::

Olórin je izjavil:

novega? ali pa si kupil rabljenega?

je namreč hudičeva razlika če kupiš novega in točno veš kako si skrbel zanj ves čas ali pa tvegaš in kupiš od dilerja ki mu je zbil kilometre in ga preden si ga ti kupil samo dobro počistil da je videti mlajši.

Če kupiš novega VAG, ti bo delal nenormalno dolgo. Z rabljenimi je tveganje.


Ok, se posujem s pepelom. Sam imam izkušnje zgolj z novimi vozili.

Aston_11 ::

Olórin je izjavil:

potem pa mučijo turbino
Turbina se prosto vrti. Bolj je problem, kaj delajo z avtom kot celoto, bodisi bencinarjem, bodisi dizlom. Faktor je, kaj delajo z avtom, gorivo je popolnoma nepomembno. Kot kaže imajo lastniki dizlom neko blazno idejo, da motor dela v redu tudi, če se vrti z manj kot 300 obrati in ga trese kot vibrator.

krneki0001 ::

Goody je izjavil:

Olórin je izjavil:


Japonci pa so dragi, ker ko jih kupiš jih ne boš želel prodati. Mazda, Honda, Mitsubishi, Subaru, Suzuki, Toyota, Daihatsu, Isuzu, Nissan.....
Nemci si želijo biti tako dobri kot te firme. Zato so se združili v VAG grupo, da jim sploh lahko konkurirajo.

Samo pač Audi je nek "statusni" simbol v sloveniji in preostalem JV delu Evrope. kar pa ne pomeni da se splača dat 6500 EUR za 10 let staro škatlo.


Svašta, tipični odgovor slovencelna ;). Malo poglej rezultate zadnjih let firm ki si jih naštel. Pa recimo Audi je statusni simbol tudi v USA kjer so japonske firme praktično doma (že desetletja imajo tovarne v USA).


V USA je tudi saab statusni simbol (pa ga sploh ni več med živimi), pa volvo oin podobna jetra. Samo tisti, ki te avte vozijo ponavadi imajo več avtomobilov in naredijo mnogo manj kilometrov s takim avtom, pa tudi ni jim problem avto peljat na servis in ga tam redno ter pravilno servisirat. Pa tudi če rabljenega tam kupiš, mu noben ne zbija kilometrov.

Problem pri nas je samo zbijanje kilometrov in posledično nepravilno servisiranje alu pa samo neservisiranje avtomobila zaradi pregovorno trpežnega ali vzdržljivega avtomobila. Subaru je tak primer, ko ljudje mislijo, da bo avto vse zdržal, četudi ga ne servisirajo, pa audi tudi. Ah, sej imam audija, ta zdrži, tudi če menjam olje enkrat na 50k kilometrov in amortizerje enkrat na 15 let.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17834286 (27214) Gambino
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15450869 (27172) krneki0001
»

Nakup rabljenega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9815446 (11348) Netrunner
»

Težave pri 2 dni starem avtu (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34862124 (47904) D3m
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13830025 (25880) D3m

Več podobnih tem