» »

Težave pri 2 dni starem avtu

Težave pri 2 dni starem avtu

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Polo se dela v Španiji, touareg na Slovaškem, nekaj audijev na Madžarskem...ne da ima to veze, ampak ni razloga, da bi bil slovenski clio kaj slabši zaradi same proizvodnje.
To nima veze kje je narejeno, veze ima to, da so vsi evropski avti sestavljeni iz praktično istih delov, cimosovih, preventovih in podobnih. Samo da nemci pri nabavi najbolj stiskajo in šparajo.

Za kateri trg ti to govoris?
Jaz lahko za 700eur manj osebno prevzamem Poloja v Wolfsburg tovarni. Al pa mi placajo izlet za ogled Autostadta in nato prevzem. Glede spanije pa nevem, ce potem vozijo avto gor v WB in nato spet dol na bavarsko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Jaz se lahko dogovorim, da ga prevzamem na Vrhniki, ziher skrivajo tovarno nekje pod Krimom!

stara mama ::

Utk je izjavil:

Jaz se lahko dogovorim, da ga prevzamem na Vrhniki, ziher skrivajo tovarno nekje pod Krimom!

Res si ena brihta...
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:

Polo se dela v Španiji, touareg na Slovaškem, nekaj audijev na Madžarskem...ne da ima to veze, ampak ni razloga, da bi bil slovenski clio kaj slabši zaradi same proizvodnje.
To nima veze kje je narejeno, veze ima to, da so vsi evropski avti sestavljeni iz praktično istih delov, cimosovih, preventovih in podobnih. Samo da nemci pri nabavi najbolj stiskajo in šparajo.

Nemci pri nabavi najbolj stiskajo tudi pri tolerancah.
Kaj ti to pove, ko si že tako bistroumen?

Nemci stiskajo pri tolerancah dokler gre to na tvoj račun, ko bi morali oni plačat cent več, pa ni več to tako strašno pomembno.

stara mama ::

Utk je izjavil:

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:

Polo se dela v Španiji, touareg na Slovaškem, nekaj audijev na Madžarskem...ne da ima to veze, ampak ni razloga, da bi bil slovenski clio kaj slabši zaradi same proizvodnje.
To nima veze kje je narejeno, veze ima to, da so vsi evropski avti sestavljeni iz praktično istih delov, cimosovih, preventovih in podobnih. Samo da nemci pri nabavi najbolj stiskajo in šparajo.

Nemci pri nabavi najbolj stiskajo tudi pri tolerancah.
Kaj ti to pove, ko si že tako bistroumen?

Nemci stiskajo pri tolerancah dokler gre to na tvoj račun, ko bi morali oni plačat cent več, pa ni več to tako strašno pomembno.

Vrjam da dober vem kako pa kaj so stvari okrog tega. Pač zadeve podraži seveda, ampak ni poznej nobenih problemov.
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Polo se v glavnem dela v Evropi samo v Španiji, in Rusiji, ampak ruskega menda res ne boš dobil pri nas. Zarad mene ga pa lahko prevzamete na luni...

negot ::

DeeJay je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Slovenska miselnost je slaba 2 miljonska miselnost. Ves kok Renaultov, Oplov vidim na cesti vsakodnevno v Nemciji?
Namig: v celi vasi tukaj, sta dva renaulta in 5 opel adamov. Vse ostalo je BMW in VW in mercedes, potem pa pridejo se Toyote, nato Ford, Hyundai in Kia.
Renaulte in Ople (razen adama) pa moras z ocmi iskat. Tolko o slovenski miselnosti.

Gres na parkplac neke trgovine, bo 40-50 Nemskih avtov, 5 japoncev in mogoce 1 francoz.


Veš kolk VW vidš na parkirišču pred trgovino na Švedskem? Tam nekje pri zelo malo do nič. Vidš 70% Volvotov, 20% Audijev (večinoma Allroad) in 10% ostalega.
Pač ne morš primerjat držav kjer se proizvajajo avtomobili z državami kjer nimajo proizvodnje.

http://siol.net/avtomoto/novice/preobra...
spetbin spet govorenje na pamet, ;)

Invictus ::

Utk je izjavil:

Samo da nemci pri nabavi najbolj stiskajo in šparajo.

Seveda, Francozi ti pa samoiniciativno nakažejo 20% več...

Zbudi se...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dj_uro ::

mah pusti Utk-ja, on je itak anti - vse kaj sproducira VW
vw-klub.si

Utk ::

Zbudite se raje vi...Nemci so že zdavnaj ugotovili, da v resnici ne rabijo bit boljši kot drugi, tudi če so enaki, uspejo prodajat svojo robo 20% dražje. 1% reskirajo za malo boljšo plastiko na vrhu, ostalo je pa ekstra dobiček. Za isto stvar pod haubo. Ali pa še slabšo.
In kot kaže, ne kaže, da bi jih večina kaj kmalu spregledala.

dj_uro je izjavil:

mah pusti Utk-ja, on je itak anti - vse kaj sproducira VW

Res neverjetno, da nisem navdušen na firmo, ki goljufa in zastruplja ljudi, pa še drago to plačaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dj_uro ::

tole ''drago plačaš'' je malo za lase privlečeno...
koliko plačaš za ''običen'' servis na uradnem servisu? 220€ je dovolj?

koliko se plača za elektroniko na volanski letvi za R megana cc? - 850€ po vseh možnih kanalih s 50% kulance...
koliko se plača elektronika za isto stvar npr. pri golfu? - mnogo manj, saj se menja samo el. del...
vw-klub.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dj_uro ()

stara mama ::

Puste Utkja, itak je nastrojen proti vsemu kar ima v besedi V ali W, kar gre na nafto in kar govori nemško.
Sj vemo da si po tihem vseeno želi kakega pasata, ampak si lahko privošči samo starega cliota, zato je postal hater.
Haters gonna hate...
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Zbudite se raje vi...Nemci so že zdavnaj ugotovili, da v resnici ne rabijo bit boljši kot drugi, tudi če so enaki, uspejo prodajat svojo robo 20% dražje. 1% reskirajo za malo boljšo plastiko na vrhu, ostalo je pa ekstra dobiček. Za isto stvar pod haubo. Ali pa še slabšo.
In kot kaže, ne kaže, da bi jih večina kaj kmalu spregledala.

dj_uro je izjavil:

mah pusti Utk-ja, on je itak anti - vse kaj sproducira VW

Res neverjetno, da nisem navdušen na firmo, ki goljufa in zastruplja ljudi, pa še drago to plačaš.

Hmm, samo ta ista logika je mozna in se hujsa, da delajo drugi. Recimo seat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Heavy ::

Drago plačaš pri vsakemu, pri nekaterih moraš še nadomestno kolo dokupit. Tudi npr. Hyundai ni odporen na odpovedi dvomasnih vztrajnikov pod 100.000km.


Zastruplja pa tudi tvoj. Lepo se zapri v garažo pa ključ obrni.
#TeamFelix

Utk ::

Moj minimalno, ker gre na plin. Naslednji bo sel pa na elektriko.
Ste me pa res dobili, da nimam za passata...za novega korejca bi dobil samo dva passata najbolj priljubljenega modela pri nas, ki je trenutno letnik 2008.

solatjek ::

Heavy je izjavil:

Drago plačaš pri vsakemu, pri nekaterih moraš še nadomestno kolo dokupit. Tudi npr. Hyundai ni odporen na odpovedi dvomasnih vztrajnikov pod 100.000km.


Zastruplja pa tudi tvoj. Lepo se zapri v garažo pa ključ obrni.


Pa saj to govorimo ne. Zastrupljajo vsi, pa tudi pokvarijo se vsi, nemec ni nobena izjema, samo zapakira se to lepo, ker je pač nemec, pregovorno najboljši. Da na hyundai crkne dvomasni vztrajnik je tako ali tako znano, da pa crkne na memcu, se pa tudi zgodi, samo znano ni, ker je bolje da ni znano :) Nemec je Das Auto, ostalo pa je pač Das Šajtrga :) Vsemu skupaj pa jaz rečem Das Skoraj isto sranje...

m0LN4r ::

Najvec resnice bi se blo, ce gres pogledat kilometrine na spritmonitor.de pa isces avte z blizu 500kkm pa pogledas kdo prevladuje.
Recimo gospodarska vozila tipa Caddy so skoraj vsepovsod enakomerno, pa se jih goni v bozu mater po moznosti pa se 10 razlicnih soferjev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krneki0001 ::

Ja pri 500k so caddy-ji, pri 750k prevladujejo pa berlingoti z 1.6 dizel mašino. Pa se tudi dela z njimi kot svinja z mehom. Če pa kombije pogledaš, pa imaš ivecote s po par miljonov kilometrov, medtem ko vw zdržijo komaj 500k.

korenje3 ::

Utk je izjavil:

Zbudite se raje vi...Nemci so že zdavnaj ugotovili, da v resnici ne rabijo bit boljši kot drugi, tudi če so enaki, uspejo prodajat svojo robo 20% dražje. 1% reskirajo za malo boljšo plastiko na vrhu, ostalo je pa ekstra dobiček. Za isto stvar pod haubo. Ali pa še slabšo.
In kot kaže, ne kaže, da bi jih večina kaj kmalu spregledala.

dj_uro je izjavil:

mah pusti Utk-ja, on je itak anti - vse kaj sproducira VW

Res neverjetno, da nisem navdušen na firmo, ki goljufa in zastruplja ljudi, pa še drago to plačaš.


ti res nimaš pojma o avtomobilski industriji. prvo moraš imeti bmw, mercedes in audi da lahko pametuješ. potem pa še strokovno podlago - s tem mislim strojni inženir razvojnik ali podobno.

samo za info, mercedes zapravi za razvoj toliko kot vse francoske in češke avtomobilske firme skupaj.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

kody ::

Z zeno sva cisto brez preferenc kupovala majhnega enoprostorca...
Pogoj je bil sprejemljiv prtljaznik in varnost, padivna kakor aktivna...

Pregledala vse znamke...sestela, odstela, zbijala ceno, dodatke za zavarovanje...

Najcenejse in najvec opreme? Golf sportsvan higline plus aktivna varnost
Kia carens odpadla, ker ni imela opcije aktivne varbosti
C c4 picasso odpadel, ker je bil drazji kot golf, butasto vse na zaslonu...je imel pa vecji prtljaznik
Ford c max drazji kot golf sportsvan
Zafira tourer prevelika in prestar model
Bmw 2 active tourer predrag
Mb B predrag
Renault Scenic - bil se star model...bog pomagaj kaksna jaca
Seat - star model, ki se itak poslavlja

Utk ::

ti res nimaš pojma o avtomobilski industriji. prvo moraš imeti bmw, mercedes in audi da lahko pametuješ.

Itak, moraš imet 18 let starega mercedesa, potem si avtomatsko pameten. Jaz ne rabim met nobenga pojma o industriji. Kot ne rabiš imet pojma o mlekarstvu, da znaš izbrat jogurt, ki ti paše.

korenje3 ::

Utk je izjavil:

ti res nimaš pojma o avtomobilski industriji. prvo moraš imeti bmw, mercedes in audi da lahko pametuješ.

Itak, moraš imet 18 let starega mercedesa, potem si avtomatsko pameten. Jaz ne rabim met nobenga pojma o industriji. Kot ne rabiš imet pojma o mlekarstvu, da znaš izbrat jogurt, ki ti paše.


Ti pišeš o konstrukcijskih zadevah, ne o tem kaj ti paše. Jaz pa ne rabim 18 letnega mercedesa, dovolj je avtomehanik v hiši s 40 letnimi izkušnjami.

sicer pa jogurt ti lahko danes paše, jutri pa zaradi njega bruhaš. toliko o tem.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Utk ::

Edini nakup, pri katerem sem se res zajebal, je bil ko sem poslusal serviserja kaj kupit. Pa ni slo za avto.

stara mama ::

Utk je izjavil:

ti res nimaš pojma o avtomobilski industriji. prvo moraš imeti bmw, mercedes in audi da lahko pametuješ.

Itak, moraš imet 18 let starega mercedesa, potem si avtomatsko pameten. Jaz ne rabim met nobenga pojma o industriji. Kot ne rabiš imet pojma o mlekarstvu, da znaš izbrat jogurt, ki ti paše.

No, s tem si ravno priznal da pojma nimaš kaj je to nemec, ampak govoriš kar tako malo počez.
In še hočeš imet sveto prav...
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Ne, s tem sem "priznal", da ne rabim imet pojma, ne pa da ga nimam. Ampak nekaterim logika pač močno šepa, zato se še pri čem drugem pač motite.

stara mama ::

Utk je izjavil:

Ne, s tem sem "priznal", da ne rabim imet pojma, ne pa da ga nimam. Ampak nekaterim logika pač močno šepa, zato se še pri čem drugem pač motite.

Nekateri pa pametujete brez imeti pojma.
Vsi tvoji posti so samo prazno nabijanje.
Ekologija™ in Trajnost™

solatjek ::

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne, s tem sem "priznal", da ne rabim imet pojma, ne pa da ga nimam. Ampak nekaterim logika pač močno šepa, zato se še pri čem drugem pač motite.

Nekateri pa pametujete brez imeti pojma.
Vsi tvoji posti so samo prazno nabijanje.


No ja, ni čisto tako, Utk je oseba, ki ne časti in malikuje nemcev za vsako ceno, nemški avti pač niso v neposredni povezavi z bogovi, kot se da tukaj razbrati iz prepričanja večine forumašev. Nasploh je pa pri nas v SLO navada, da se kupi VW-ja starega 8 let z 200.000km za 10.000€ s "preverjeno zgodovino in realnimi km" iz uvoza, pač to, kar nemci iz takšnega ali drugačnega razloga nočejo več vozit, če pa želiš skočiti en razred višje, pa posežeš po kakšnem še bolj zgaranem BMW. Obvezno mora vse to biti smrdljivi dizel, čeprav delaš 5000km na leto, ker z drugimi avtomobili se pač ne da prepeljati iz točke A v točko B, bog ne dal, za na AC pa drugo vozilo tako ali tako ni, kot to, kar je zgoraj navedeno.

Kar se pa pri vsem tem tukaj vprašam je pa to:
- zakaj nemec proda neuničljiv avto pri 200.000km, ki je kot nov, če bi ga lahko vozil vsaj do milijon km
- zakaj slovenec raje kupi zgaran nemški avto za 10.000€, ki si ga brez financiranja itak ne more privoščiti, potem se pa trese, ko ga je treba servisirati in obuti v nove gume, plačati zavarovanje in bog ne daj da kaj crkne, pa skače po dopadu, da bo dobil kje rabljen del, ker novega se itak ne splača kupit, ker je avto že star in ni nič več vreden, a plačal ga je pa vseeno 10.000€
- kaj točno manjka kakšnemu ProCeedu? Plačaš dobrih 12.000€ in veš, da z avtom 7 let nimaš nobenih stroškov? Ali pa mazdi 3, garancija 8 let oz. 200.000 km, cena pa 4 tisoč nad eno zgarano kripo, kjer se treseš, če ni bil pokjen, če bo sklopka šla, še ti bo turbino razneslo, če ima res realne km....

Utk ::

Jaz nimam nič proti, če kdo skešira 35 jurjev za novega passata, ali pa 50 za audija. Tudi golfa si kar kupi, če misliš, da je tolk boljši. Ne bo mi pa pameti solil nekdo, ki kupi stare garje za 8 jurjev in misli, da ima "nemca". Ne...imaš nekaj, kar Nemec več noče.
Imamo tudi na tem forumu primerke, ki so hvalili rabljenega švaba kot ne vem kaj, ko so ga prodali, so pa znali naštet par stvari, ki niso bile v redu.

m0LN4r ::

- zakaj nemec proda neuničljiv avto pri 200.000km, ki je kot nov, če bi ga lahko vozil vsaj do milijon km

Za to, ker v nemciji se popravila zacnejo pr 300.-eur za malenkosti, ki trajajo urco dve.
Jaz sem dobil predracun za menjavo amortizerjev spredaj za 900.-eur / na madzarskem sem menjal za 150.-eur
In ce racunas se polek TÜV, ter velik drazje zavarovanje, ki je vezano na kilometrino in starost avta, si nemec raje proda avto in financira novega za tistih 250eur na mesec z all inclusive servisi in nobenega dodatnega stroska naslednjih 4 let.
Sam bom (ker sem v nemciji) naredil isto. Dam notr golfa, in nabavim novega poloja. Vplacam se 3 jurje in nato 117eur za 36 mescev za 5let garancije do 150kkm in vse servise imam brezplacno v tem casu.
Po treh letih, bom tega polota odkupil in ga prodal sestri. Sebi bom pa spet financiral nek nov avto.
zakaj slovenec raje kupi zgaran nemški avto za 10.000€, ki si ga brez financiranja itak ne more privoščiti, potem se pa trese, ko ga je treba servisirati in obuti v nove gume, plačati zavarovanje in bog ne daj da kaj crkne, pa skače po dopadu, da bo dobil kje rabljen del, ker novega se itak ne splača kupit, ker je avto že star in ni nič več vreden, a plačal ga je pa vseeno 10.000€

Dober rabljen avto ostane v Nemciji. V slovenijo se prodajo tisti, ki tle vec nimajo dosti vrednosti in je mal vec za popravt na njih.

PS:
Golf moj ima 8let in okroglih 150.000km. Avto je bil brezhiben, dokler mi tukaj en turski mehanik ni nekaj fusal po notrnjosti zaradi kurcevega termostata. Letos bi moral naredit tle en vecji servis, kupit nove vse 4 bremze, nove letne gume, tehnicni, prispevek, zavarovanje itd. Tu govorim o stevilki za vse to okoli 5 jurjev. Enostavno ni racunice za mene. Prodam avto, pa naj nekdo drug mece dnar v njega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Wrop ::

Glej... Dvomasni vztrajnik, sklopka, menjalnik -> menjava vsega tega spada pod reden servis nacivagnov. Ponavadi lastniki vse prigode povedo šele ko se ga znebijo. In ko se pohvalijo z novejšim letnikom iste znamke. Nemcem se samo smeji, ko lahko svoje zjahane avte prodajajo na Balkan, kjer jih novi lastniki tretirajo kot statusni simbol.

m0LN4r ::

Dvomasni vztrajnik, sklopka, menjalnik ->

To spada pod reden servis vseh avtov. Pr nekaterih soferjih hitreje, pr drugih skoraj nikoli.
V nasi familiji teh stvari se nismo menjavali pr nobenem avtu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

FTad ::

m0LN4r je izjavil:

- zakaj nemec proda neuničljiv avto pri 200.000km, ki je kot nov, če bi ga lahko vozil vsaj do milijon km

Za to, ker v nemciji se popravila zacnejo pr 300.-eur za malenkosti, ki trajajo urco dve.
Jaz sem dobil predracun za menjavo amortizerjev spredaj za 900.-eur / na madzarskem sem menjal za 150.-eur
In ce racunas se polek TÜV, ter velik drazje zavarovanje, ki je vezano na kilometrino in starost avta, si nemec raje proda avto in financira novega za tistih 250eur na mesec z all inclusive servisi in nobenega dodatnega stroska naslednjih 4 let.
Sam bom (ker sem v nemciji) naredil isto. Dam notr golfa, in nabavim novega poloja. Vplacam se 3 jurje in nato 117eur za 36 mescev za 5let garancije do 150kkm in vse servise imam brezplacno v tem casu.
Po treh letih, bom tega polota odkupil in ga prodal sestri. Sebi bom pa spet financiral nek nov avto.
zakaj slovenec raje kupi zgaran nemški avto za 10.000€, ki si ga brez financiranja itak ne more privoščiti, potem se pa trese, ko ga je treba servisirati in obuti v nove gume, plačati zavarovanje in bog ne daj da kaj crkne, pa skače po dopadu, da bo dobil kje rabljen del, ker novega se itak ne splača kupit, ker je avto že star in ni nič več vreden, a plačal ga je pa vseeno 10.000€

Dober rabljen avto ostane v Nemciji. V slovenijo se prodajo tisti, ki tle vec nimajo dosti vrednosti in je mal vec za popravt na njih.

PS:
Golf moj ima 8let in okroglih 150.000km. Avto je bil brezhiben, dokler mi tukaj en turski mehanik ni nekaj fusal po notrnjosti zaradi kurcevega termostata. Letos bi moral naredit tle en vecji servis, kupit nove vse 4 bremze, nove letne gume, tehnicni, prispevek, zavarovanje itd. Tu govorim o stevilki za vse to okoli 5 jurjev. Enostavno ni racunice za mene. Prodam avto, pa naj nekdo drug mece dnar v njega.


ce prav razumem, bos vzel neke vrste leasing?

solatjek ::

m0LN4r je izjavil:


Za to, ker v nemciji se popravila zacnejo pr 300.-eur za malenkosti, ki trajajo urco dve.


No pa smo tukaj. Torej popravila so eden izmed dejavnikov, zakaj se avto proda - po možnosti na balkan. Nemški avti se torej tudi kvarijo in jih glede tega, kako so zanesljivi žal ne moremo kovati v nebo. To že ves čas želimo nekateri dopovedati na tem forumu, a odgovor je vedno v smislu: nemec in dizel, to je sanjska kombinacija, ki ti pričara nasmeh na usta in ohranja polno denarnico :)

Pa še tole:


m0LN4r je izjavil:

Dober rabljen avto ostane v Nemciji. V slovenijo se prodajo tisti, ki tle vec nimajo dosti vrednosti in je mal vec za popravt na njih.

Pa smo spet pri servisih. Zakaj je potem servis nemca tak problem, če se ne kvarijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Dvomasni vztrajnik, sklopka, menjalnik ->

To spada pod reden servis vseh avtov. Pr nekaterih soferjih hitreje, pr drugih skoraj nikoli.
V nasi familiji teh stvari se nismo menjavali pr nobenem avtu.

Če menjaš avte do 200,000 km, pol sigurno. Ampak tu imamo primerke, ki trdijo, da je passat z 200 jurji "boljši" kot nov, ali pa skoraj nov, korejc za isti denar. Morda. Ampak v resnici ni za isti denar.

FTad ::

@Matko37: napacnega si citiral :P

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:


Dober rabljen avto ostane v Nemciji. V slovenijo se prodajo tisti, ki tle vec nimajo dosti vrednosti in je mal vec za popravt na njih.

V vzhodno Evropo (in Slovenijo) se uvaža avto iz operativnega leasinga, ki delajo po 50k km ali več na leto.

Preprodajalci kupijo pakete avtov, kjer sta 2 dobra, 2 zanič, 8 jih je pa povprečnih... 3x lahko ugibaš kaj doiš...

Sam bom šel naslednjič gor, preko kolegove firme v Nemčiji vzel operativni leasing, pa basta. Dovolj zajebancij z lastništvom avta...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatjek ::

FTad je izjavil:

@Matko37: napacnega si citiral :P

Sem popravil. Hvala :)

D3m ::

Wrop je izjavil:

Glej... Dvomasni vztrajnik, sklopka, menjalnik -> menjava vsega tega spada pod reden servis nacivagnov. Ponavadi lastniki vse prigode povedo šele ko se ga znebijo. In ko se pohvalijo z novejšim letnikom iste znamke. Nemcem se samo smeji, ko lahko svoje zjahane avte prodajajo na Balkan, kjer jih novi lastniki tretirajo kot statusni simbol.


A ni?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Wrop ::

S starimi zgonjenimi smrdljivimi nacijajci, ki ga ima lastnik kot statusni simbol, doživi pri drugih samo boleče trebušne mišice.
Druga stvar pa je, če je avto nov.

korenje3 ::

moj mercedes 18 let star je boljši kto kateri koli drugi nov avto nižjega cenovnega razreda. To se vidi ko sodelavci na vsake toliko cajta izražajo probleme s svojimi vozili da so jih nekateri zamenjali že 3x v 10 letih. Medtem ko sem pri svojem menjal samo zavorne ploščice in olje, ni drugih problemov razen estetskih.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Buggy ::

Golf moj ima 8let in okroglih 150.000km. Avto je bil brezhiben, dokler mi tukaj en turski mehanik ni nekaj fusal po notrnjosti zaradi kurcevega termostata. Letos bi moral naredit tle en vecji servis, kupit nove vse 4 bremze, nove letne gume, tehnicni, prispevek, zavarovanje itd. Tu govorim o stevilki za vse to okoli 5 jurjev. Enostavno ni racunice za mene. Prodam avto, pa naj nekdo drug mece dnar v njega.


A to bos delal generalko na VW pri 150Kkm al kaj te bo kostal 5 jurjov?
Gume in bremze sigurno ne ...tehnicni imas pa pri vsakem avtu, zavarovanje pa tudi! Torej prvi vecji servis na VW te v DE pride toliko da raje zamenjas avto? Verjetno gre za klasiceno menjavo vodne pumpe in jermena/ketne kar pri nas za tak jajcek pride okol 800€.

stara mama ::

korenje3 je izjavil:

moj mercedes 18 let star je boljši kto kateri koli drugi nov avto nižjega cenovnega razreda. To se vidi ko sodelavci na vsake toliko cajta izražajo probleme s svojimi vozili da so jih nekateri zamenjali že 3x v 10 letih. Medtem ko sem pri svojem menjal samo zavorne ploščice in olje, ni drugih problemov razen estetskih.

Ja sj, točno to!
Ne mi zdaj govorit, da se v novem cliotu pelješ boljše ko v starem bmwju ali mercedesu.
Ker se niti približno ne!

Ampak ne vem kdo je potegnil ven uvožene avte na 200.000, to se že na daleč ve, da nekaj ne štima, sam nekateri pač vseen to kupijo. Tako kot imajo Keko, Kičo in Šargi še vedno stranke, pa že ptički na drevju trobijo da tam ne kupovat.
Samo malo odpreš avto.net pa pogledaš stare bmwje, vsi so na točno 200.000
Tako da ja, je problem kupit dobrega starejšega nemca, ampak če ga najdeš, se boš pa fural dost bolje kot z nekim hyundaiem al pa renaultom.
Ekologija™ in Trajnost™

Heavy ::

D3m je izjavil:

Glej... Dvomasni vztrajnik, sklopka, menjalnik -> menjava vsega tega spada pod reden servis DIZLOV.



Popravljeno. Kot je bilo prej napisano - odvisno je kako avto voziš. Lahko dam lastna primera: Škoda Rapid TDI, 250+k km, vožena po Lj z original sklopko in vztrajnikom. Hyundai Tuscon, vožen po podeželjskih cestah + avtocesta, 85k km pa je šel vztrajnik.

Wrop je izjavil:

Druga stvar pa je, če je avto nov.



Malo na lizing, malo na fafing pa si težek car na vasi.
#TeamFelix

D3m ::

Kredita se pa ja ni za sramovati?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Heavy ::

D3m je izjavil:

Kredita se pa ja ni za sramovati?


Ni se za sramovati, ni pa za se hvaliti.
#TeamFelix

Spxy ::

Heavy je izjavil:

D3m je izjavil:

Kredita se pa ja ni za sramovati?


Ni se za sramovati, ni pa za se hvaliti.



Če je za hišo se ni, če si ga pa uzameš zato da boš vozil boljši avto kot sosed je pa žalostno.

Sami ::

Sem prebral celotno temo in vaše nebuloze o nemških avtomobilih (kar Opel je) in izdelavo le teh.

Me kar pogreje ko nek "Utk", ki v življenju ni sedel v pravem nemcu govori o kvaliteti in jo primerja s Cliom :D

Pri hiši je bilo že malo morje avtomobilov. Trenutno pa so Toyota Auris, Opel Corsa D in Golf IV TDI.

Corso D sem kupil novo leta 2007, trenutno ima 135.000km, avto več kot odličen. V vseh teh letih le redni servisi, pred 10.000km sem se vozil v Sarajevo in mi je kamen od tovornjaka prebil hladilnik (200EUR), kar seveda ni krivda Opla. Avto brez pikice rje, tudi podvozje, če želite seveda poslikam.

Pri hiši je od leta 2003 tudi Golf IV Variant 1,9TDI, trenutno ima 425.000km, do sedaj je bila obnovljena turbina, menjan termostat, kompresor klime, veternice ventilacije. Avto je redno servisiran in še nikoli ni nikogar pustil na cedilu. V Golfu IV Variant se vozim bolj varno, ekonomično in bolj zanesljivo kot v kateremkoli novem francozu, avto je bulletproof. Avto brez rje, razen zadnja prtljažna vrata (znana hiba).

Toyota pa je pač toyota, se ne kvari niti v sanjah :D joke....ima komaj 20.000km, do sedaj vse OK.

Imel sem kar nekaj izkušenj s Francozi (P206, P207, P407, razni Clioti in Lagune), s tem ko kupiš francoza pač sprejmeš nek kompromis. Prosim zadržite nepotrebne komentarje zase, lahko rečem da sem že dosti videl kar se francozov tiče, dva moja tesna prijatelja sta v "avto" biznisu in sem že marsikaj videl.

@alebri: Senzorji za tlak se morajo pač resetirati, to ni težava pri 2. dni starem avtu. Glede pragova pa je pač tako namalan, ni pa to nič narobe, mene osebno nebi motilo, pač zaščita je tako nanesena. Za tale denar si dobil dober avto s odličnim motorjem, imam namen kupiti istega oz. Astro J z istim motorjem ....kar se bo našlo.

Nekdo je dal sliko kolesa in rje tam pri zavori....a se hecate??? Vsak novi avto lahko za 1uro postaviš na dež ali vlago in boš opazil točno to.....mislite da se novi avto teleportira do salona?
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Utk ::

korenje3 je izjavil:

moj mercedes 18 let star je boljši kto kateri koli drugi nov avto nižjega cenovnega razreda. To se vidi ko sodelavci na vsake toliko cajta izražajo probleme s svojimi vozili da so jih nekateri zamenjali že 3x v 10 letih. Medtem ko sem pri svojem menjal samo zavorne ploščice in olje, ni drugih problemov razen estetskih.

Koliko km letno narediš z njim?

Me kar pogreje ko nek "Utk", ki v življenju ni sedel v pravem nemcu govori o kvaliteti in jo primerja s Cliom :D
Cliota lahko primerjam s polom, in je clio pač daleč bolj kvaliteten.
Nekateri pač mešate neke občutke v avtu z zaneljivostjo. Imaš primere službenih dacij, ki imajo na števcu daleč preko 500,000 km, pa še predelanih na plin. To ni nič posebnega. Danes je zanesljivost samoumevna stvar, razen za bisere od motorjev, ki jih ne bom spet našteval, da ne bo treba nekaterim klime prižigat.
Občutek v avtu imaš pa ti lahko boljši v golfu, jaz ga bom imel pa morda v meganu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sami ::

Cliota lahko primerjam s polom, in je clio pač daleč bolj kvaliteten.


Prosim definiraj tole....kvaliteten? Tanjši pleh in plastični blatniki? Armatura je tudi iz prvovrstnih materialov.

O Meganu pa sploh ne bom začel....kolega je imel novega letnik 2005, več na servisu kot na cesti...seveda ga je zamenjal nemec, ki še danes tolče kilometre (320d).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

Utk ::

Plastični blatniki so zakon. Če bi blo po moje, bi bila cela zunanjost plastična.
Poglej si 15 let stare cliote in polote pa primerjaj. Novi so itak novi.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

kilometri avtomobila , hitro vprašanje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
846162 (5340) zobnik
»

Koliko zdržijo novodobna vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7318157 (15365) bambam20
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30658933 (49894) Mato989
»

BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10425914 (23414) sandmat

Več podobnih tem