Prijavi se z GoogleID

» »

Audi vs Mercedez nakup

Audi vs Mercedez nakup

strani: 1 2 3 4

Sparkxl ::

No ja, šobe, turbina, egr, dpf,...in vse ostale 3 črkovne zadeve so pri vsakem dizlu potrošna roba, ki prej kot slej crkne

PunkDude ::

Polozweii je izjavil:

Ti že sedaj povem, da se ti uvoz v VELIKI večini primerov NE izplača. Razen če res dobiš toliko boljšo ponudbo.

To seveda ni res. Sam sem vzel A200 iz uvoza, Urban. Takrat so bili v Sloveniji redki in dragi. Cca. 4000 eur dražji kot v Nemčiji.
Tudi priporočam, če se odločiš za Mercedesa A, vzami verzijo z nemškim motorjem, 2.2 dizel.
Vožnja zelo udobna (prevozil sem približno 25k), poraba zelo nizka, na daljših razdaljah brez problema pod 5 litrov.
Kupljen pri 132k prevoženih. Nobenih težav.

IL_DIAVOLO ::

Poglej raje bencinarje, menda si ja ne bos kupoval dizla, ker gres obcasno na kako vikend turo. Ne kupuj poceni statusnega simbola, kupi tisto kar rabis in seveda da ti je vsec.

Jerry000 ::

Glede na to da nisem poznavalec, 2.0 mašina spadam v dražjo kategorijo glede cestne takse...resda je to samo na letni ravni tako da ok, to može. Ampak če je mašina 2.0, to tudi več žre...kar mi pa ni ravno OK. Rad bi imel neko nizko porabo, če se da. Sem tudi razmišljal o Leonu (Seat), vendar je pa problem ker ne najdem všečnega.
Ja, bencinarje sem že gledal vendar so kar dražji od dizlov (jasno). Ne kupujem statusni simbol, kupujem avto ki mi je všeč (vizualno).

belidihur ::

Jerry000 je izjavil:

Ampak če je mašina 2.0, to tudi več žre...kar mi pa ni ravno OK. Rad bi imel neko nizko porabo, če se da.


Za primerjavo lahko vzameš te podatke za audi A3 med letnikom 2013-2016

motor 1.6 diesel
konjev 105
navor 250 nm 1500-2750 rpm
Izvenmestna vožnja:3,3 litrov / 100 km
Mestna vožnja :4,6 litrov / 100 km
0 - 100 km/h 10.5 sec
Maximum speed 195 km/h

motor 2.0 disel
konjev 150
navor 340 Nm @ 1750-3000 rpm.
mestna vožnja : 5.0 l/100 km
izvenmestna vožnja:3.6 l/100 km
0 - 100 km/h 8.5 sec
Maximum speed 218 km/h

Zdaj se pa odloči sam.

hojnikb ::

kot ze omenjeno, za ta budget dobis ze f3x. Menjas preventivno ketno in tankaj/vozi.

je en rang visje kot klass a/a3

okoli 2.0 vs 1.6 se pa ne sekiraj, ker spet ni toliko visji letni strosek (sploh proti ceni avta) da bi blo smiselno jemat 1.6 mizerijo.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

belidihur ::

hojnikb je izjavil:

kot ze omenjeno, za ta budget dobis ze f3x. Menjas preventivno ketno in tankaj/vozi.

je en rang visje kot klass a/a3



Nič ni višji rang. zakaj si zmišljuješ.

Ker menjava ketne je 100€.

Jerry000 ::

Kako je pa kaj Volvo V40? Slišal sem da je ta avto drag za vzdrževanje, je pa baje najbol varen avto

bobi_palčka ::

hojnikb ::

belidihur je izjavil:

hojnikb je izjavil:

kot ze omenjeno, za ta budget dobis ze f3x. Menjas preventivno ketno in tankaj/vozi.

je en rang visje kot klass a/a3



Nič ni višji rang. zakaj si zmišljuješ.

Ker menjava ketne je 100€.

seveda je. A3 in A klasa je v rangu 1er, 3er je pa rang passat/a4/c klass itd...

Sj tudi menjava jermena ni 100€, je pač dost več, ampak to vkalkuliraš. Ali pa vzameš novejši letnik z B47 motorjem in nimaš teh težav.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

belidihur ::

hojnikb je izjavil:

belidihur je izjavil:

hojnikb je izjavil:

kot ze omenjeno, za ta budget dobis ze f3x. Menjas preventivno ketno in tankaj/vozi.

je en rang visje kot klass a/a3



Nič ni višji rang. zakaj si zmišljuješ.

Ker menjava ketne je 100€.

seveda je. A3 in A klasa je v rangu 1er, 3er je pa rang passat/a4/c klass itd...

Sj tudi menjava jermena ni 100€, je pač dost več, ampak to vkalkuliraš. Ali pa vzameš novejši letnik z B47 motorjem in nimaš teh težav.


A, ja. Sem zgrešil, da si napisal za serijo tri.

Jerry000 ::

bobi_palčka je izjavil:

Avto za konce tedna?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Uf uf...ne bi se vsedu niti not, kaj šele pelal, ni to zame :)

Polozweii ::

PunkDude je izjavil:

Polozweii je izjavil:

Ti že sedaj povem, da se ti uvoz v VELIKI večini primerov NE izplača. Razen če res dobiš toliko boljšo ponudbo.

To seveda ni res. Sam sem vzel A200 iz uvoza, Urban. Takrat so bili v Sloveniji redki in dragi. Cca. 4000 eur dražji kot v Nemčiji.
Tudi priporočam, če se odločiš za Mercedesa A, vzami verzijo z nemškim motorjem, 2.2 dizel.
Vožnja zelo udobna (prevozil sem približno 25k), poraba zelo nizka, na daljših razdaljah brez problema pod 5 litrov.
Kupljen pri 132k prevoženih. Nobenih težav.


Kaj ni res?

Da si našel izjemo?
Genosse

PunkDude ::

Štiri tisoč le ni malo, dvomim pa da sem izjema.
V prihodnje se bom zaradi te izkušnje tudi odločil za uvoz.
Sestra je imela podobno izkušnjo, le da je prišparala nekaj manj denarja.

Jerry000 ::

4k je kar dosti, potem mogoče daš teh 4k in si kupiš nekaj boljšega.

Polozweii ::

PunkDude je izjavil:

Štiri tisoč le ni malo, dvomim pa da sem izjema.
V prihodnje se bom zaradi te izkušnje tudi odločil za uvoz.
Sestra je imela podobno izkušnjo, le da je prišparala nekaj manj denarja.


Preberi kaj sem napisal.

Cene se sicer gibljejo tam tam, dobiš pa za določene avtomobile lahko toliko boljši deal da se uvoz splača kot v tvojem primeru. Ampak za večino ppnudbe to ne velja. Tudi če dobiš nekoliko cenejše vozilo, stroški uvoza, davka etc. Lahko tisto razliko pokrijejo.

Za 2 jurja cenejši avto se ne bi šel v nemčijo vozit.
Genosse

PunkDude ::

Sam sem upošteval vse te stroške pri svojem izračunu seveda.
Nisem se pa sam peljal po avto, imam kolega, ki se s tem ukvarja poklicno.
In moram reči, da ima dela preko glave, kar pomeni, da se očitno uvoz splača.
Je pa res, da gre bolj za avtomobile srednjega in višjega razreda.

Gambino ::

Polozweii je izjavil:

Gambino je izjavil:

Audijevi oz VW 1.6 motorji so za en k....


Je rekel kdo? Lokalni mehanik v gostilni ki cele dneve gleda pokvarjene avtomobile?

Jaz sem s tem motorjem prevozil 120 kkm pa ni bilo nič posebnega z njimi.

Niso pa ravno za naganjat.


Hmmmm, kolega pri renta car-ju, serviser pri VW, ....
Deaan !!!

pero50 ::

pri 1.6 crkujejo šobe, vztrajnik, vodna pumpa.. Kako je pri novejših ne vem, pri golfih do 2012 pa so imeli kar precej problemov s tem.

Polozweii ::

pero50 je izjavil:

pri 1.6 crkujejo šobe, vztrajnik, vodna pumpa.. Kako je pri novejših ne vem, pri golfih do 2012 pa so imeli kar precej problemov s tem.


Iste šobe kot so v ostalih motorjih.

Vztrajnik nima veze z motorjem ampak s konjem, ki avto vozi.

Vodna črpalka ? Kaj ma pa tam za crknt? Samo zariba lahko (možno) ali jo pa kavitacija požre, kar se ravno ne dogaja. Običajno se jo da očistiti in zamenjati ležaje + tesnilo.
Genosse

Zgodovina sprememb…

SumTingWong ::

Torej OP, kaj si se odločil? :) Boš V40 raje vzel?

Jerry000 ::

V40 ne, se pa odločam med Audi A3 in pa Seat Leon FR bencinar/dizl pa bom še videl, pri obeh bom imel + in - tako da je ubistvu vseeno

bobi_palčka ::

Polozweii je izjavil:

Vodna črpalka ? Kaj ma pa tam za crknt?


Puščajo. Novejše so popravili.

Polozweii ::

bobi_palčka je izjavil:

Polozweii je izjavil:

Vodna črpalka ? Kaj ma pa tam za crknt?


Puščajo. Novejše so popravili.


Torej je problem samo s tesnilom. Dobijo se tudi tesnilne paste.
Genosse

kremenko1 ::

Dej ne bodi pameten,če ne veš niti kako je vodna črpalka sestavljena in kje spusti. 1,6TDI 09-12 definitivno ni bil cvet VW inženiringa.

Polozweii ::

kremenko1 je izjavil:

Dej ne bodi pameten,če ne veš niti kako je vodna črpalka sestavljena in kje spusti. 1,6TDI 09-12 definitivno ni bil cvet VW inženiringa.


S kakšnimi kompetencami nastopaš, da se postavljaš v komisijo za presojo ?
Genosse

Buggy ::

Jerry000 je izjavil:

V40 ne, se pa odločam med Audi A3 in pa Seat Leon FR bencinar/dizl pa bom še videl, pri obeh bom imel + in - tako da je ubistvu vseeno


drugac samo za intermezzo, da mal podrazim, ker je bil ze omenjen V40.
Volvo V40 T2 z rocnim menjalnikom je detunana T4 motor.

Namrec, motor z 122KM (90kW) imajo avtomatiki drugacen (1.6T) rocni menjalniki pa imajo 2.0T, ki je isti kot v T4, ki ima 240KM a zaradi prodajne optimizacije z drugim programom. Zakaj je to zanimivo pravis?

Ker je NOV avto z kar nekaj assisti ter usnjem 21K, vzames se svoj BSR tuning programator za slabih 700€ in imas V40 T4...ta motor je bolj kot ne isti obliki tudi v novem V60 in V90 :)

Ce kupujes rabljenega moras gledati, da je od letnika 2016 naprej in oznaka motorja B4204T38. Pred par meseci sem namrec uocil tega sleeperja, pa ce bi imeli R-design s tem motorjem, bi ga pohopsal, zamenjal bremze ter uplinil...cista zmaga :D

kixs ::

Ni pa nujno, da je vse ostalo enako. Npr. turbina...
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Jerry000 ::

Buggy je izjavil:

Jerry000 je izjavil:

V40 ne, se pa odločam med Audi A3 in pa Seat Leon FR bencinar/dizl pa bom še videl, pri obeh bom imel + in - tako da je ubistvu vseeno


drugac samo za intermezzo, da mal podrazim, ker je bil ze omenjen V40.
Volvo V40 T2 z rocnim menjalnikom je detunana T4 motor.

Namrec, motor z 122KM (90kW) imajo avtomatiki drugacen (1.6T) rocni menjalniki pa imajo 2.0T, ki je isti kot v T4, ki ima 240KM a zaradi prodajne optimizacije z drugim programom. Zakaj je to zanimivo pravis?

Ker je NOV avto z kar nekaj assisti ter usnjem 21K, vzames se svoj BSR tuning programator za slabih 700€ in imas V40 T4...ta motor je bolj kot ne isti obliki tudi v novem V60 in V90 :)

Ce kupujes rabljenega moras gledati, da je od letnika 2016 naprej in oznaka motorja B4204T38. Pred par meseci sem namrec uocil tega sleeperja, pa ce bi imeli R-design s tem motorjem, bi ga pohopsal, zamenjal bremze ter uplinil...cista zmaga :D

Hvala ampak to je vse preveč tehnično zame, tako da sorry, pojma nimam o čem se gre...nekaj z mašino da jo izbolšaš :P. Ne rabim to jaz, kot pravim, glede na to da se 1.6 mašine ne hvalijo gledam na 1.4 ali 2.0 in sicer Audi A3 in pa Seat Leon FR, letnik 2014

hojnikb ::

Buggy je izjavil:

Jerry000 je izjavil:

V40 ne, se pa odločam med Audi A3 in pa Seat Leon FR bencinar/dizl pa bom še videl, pri obeh bom imel + in - tako da je ubistvu vseeno


drugac samo za intermezzo, da mal podrazim, ker je bil ze omenjen V40.
Volvo V40 T2 z rocnim menjalnikom je detunana T4 motor.

Namrec, motor z 122KM (90kW) imajo avtomatiki drugacen (1.6T) rocni menjalniki pa imajo 2.0T, ki je isti kot v T4, ki ima 240KM a zaradi prodajne optimizacije z drugim programom. Zakaj je to zanimivo pravis?

Ker je NOV avto z kar nekaj assisti ter usnjem 21K, vzames se svoj BSR tuning programator za slabih 700€ in imas V40 T4...ta motor je bolj kot ne isti obliki tudi v novem V60 in V90 :)

Ce kupujes rabljenega moras gledati, da je od letnika 2016 naprej in oznaka motorja B4204T38. Pred par meseci sem namrec uocil tega sleeperja, pa ce bi imeli R-design s tem motorjem, bi ga pohopsal, zamenjal bremze ter uplinil...cista zmaga :D

uff, dober sleeper tole. Podobno k corsa e, ki gre z 100hp na 160-170hp z cipom, pride pa 11k nova
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

IL_DIAVOLO ::

Kar ti on govori, da lahko za 20k dobis tunan motor, ki je načeloma v avtih za 100k.

Vprasanje samo, kako ostali deli trpijo zaradi takega brutalnega navora.

hojnikb je izjavil:

Buggy je izjavil:

Jerry000 je izjavil:

V40 ne, se pa odločam med Audi A3 in pa Seat Leon FR bencinar/dizl pa bom še videl, pri obeh bom imel + in - tako da je ubistvu vseeno


drugac samo za intermezzo, da mal podrazim, ker je bil ze omenjen V40.
Volvo V40 T2 z rocnim menjalnikom je detunana T4 motor.

Namrec, motor z 122KM (90kW) imajo avtomatiki drugacen (1.6T) rocni menjalniki pa imajo 2.0T, ki je isti kot v T4, ki ima 240KM a zaradi prodajne optimizacije z drugim programom. Zakaj je to zanimivo pravis?

Ker je NOV avto z kar nekaj assisti ter usnjem 21K, vzames se svoj BSR tuning programator za slabih 700€ in imas V40 T4...ta motor je bolj kot ne isti obliki tudi v novem V60 in V90 :)

Ce kupujes rabljenega moras gledati, da je od letnika 2016 naprej in oznaka motorja B4204T38. Pred par meseci sem namrec uocil tega sleeperja, pa ce bi imeli R-design s tem motorjem, bi ga pohopsal, zamenjal bremze ter uplinil...cista zmaga :D

uff, dober sleeper tole. Podobno k corsa e, ki gre z 100hp na 160-170hp z cipom, pride pa 11k nova


To pa me zanima. 11k nova?

Zgodovina sprememb…

SumTingWong ::

12k*, gre za tale motor: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

hojnikb ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

bo kr 11k. Cipa se pa bp na 160-170hp, ker gre za enak motor k pr 150hp verziji

ce hoces fun wannabe hothatch, je tole steal.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: belidihur ()

IL_DIAVOLO ::

Avto mora bit lep :)

Volvota pa bi imel.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: belidihur ()

hojnikb ::

vsega pa tut nemors met za mali dnar :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: belidihur ()

Polozweii ::

hojnikb je izjavil:

vsega pa tut nemors met za mali dnar :)


V sanjah je vse dovoljeno.
Genosse

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: belidihur ()

IL_DIAVOLO ::

200 hp 300 Nm za 20k je tudi mali dnar :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: belidihur ()

c3p0 ::

Za 20k dobiš že kako zjahano M3, če želiš res moč in navor.

hojnikb ::

za 20k kupiš 335i z N54, razliko pa v single turbo setup.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: belidihur ()

IL_DIAVOLO ::

Tako pa tudi nimam rad avtov :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: belidihur ()

Gr8t ::

Dober find tale Volvo V40 T4 2.0T 122KM 90kW in končno pametna alternativa moji Astri K 1.6T 200. Mogoče še Civic 1.5T, ampak nujno tunan.
Pač malo bolj premium, čeprav usnje in poletje, če nima hlajenega, je vse prej kot premium ko prideš domov z zašvicano ritjo. Pa tista telefonska številčnica je smešna, kot bi gledal Volvote iz 90-ih.
Ampak zavarovanje, ko bi vi vedeli kolk dam jaz za zavarovanje 200KM avta, je sigurno okol 600EUR tako s 50% popusta na leta ter s 50% od avtohiše, to je skoraj ena povprečna slovenska plača. 90kW, zastonj.
Če bi delal daljše razdalje, vsekakor, za moje kratke pa zaenkrat ne bi bil fovš tistemu, ki bi ga imel.

Pa neki BMW-ji so bili tudi močno tunabilni, 1.6T ali celo 1.5T, ne vem če se še dobijo.
No vseeno so prednosti, če že iz avtohiše pripelješ avto z normalno močjo, ne pa da moraš isketi tunerje in izgubiti garancijo. Ta Volvo je točno 50% počasnejši preden ga tunaš, prava nepremičnina.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

hojnikb ::

Gr8t je izjavil:

Dober find tale Volvo V40 T4 2.0T 122KM 90kW in končno pametna alternativa moji Astri K 1.6T 200. Mogoče še Civic 1.5T, ampak nujno tunan.
Pač malo bolj premium, čeprav usnje in poletje, če nima hlajenega, je vse prej kot premium ko prideš domov z zašvicano ritjo. Pa tista telefonska številčnica je smešna, kot bi gledal Volvote iz 90-ih.
Ampak zavarovanje, ko bi vi vedeli kolk dam jaz za zavarovanje 200KM avta, je sigurno okol 600EUR tako s 50% popusta na leta ter s 50% od avtohiše, to je skoraj ena povprečna slovenska plača. 90kW, zastonj.
Če bi delal daljše razdalje, vsekakor, za moje kratke pa zaenkrat ne bi bil fovš tistemu, ki bi ga imel.

Pa neki BMW-ji so bili tudi močno tunabilni, 1.6T ali celo 1.5T, ne vem če se še dobijo.
No vseeno so prednosti, če že iz avtohiše pripelješ avto z normalno močjo, ne pa da moraš isketi tunerje in izgubiti garancijo. Ta Volvo je točno 50% počasnejši preden ga tunaš, prava nepremičnina.

to bo 114/116/118/120i in 316/318i z N13 motorjem gre bp cez 210HP. V najbol detunani izvedbi ima 104HP.
Podobno je tudi z dizli, 16 in 18d grejo na okoli 185-190hp.
Novejsi 1.5t l3 ni tako tunable.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

IL_DIAVOLO ::

Malo banalno vprašanje. Kako pa je potem z močjo avtomobila in zavarovanjem. Je to sploh kje vidno? Ali plačuješ recimo 90kw, voziš pa 100kw?

tony1 ::

Tako je, pri nas regulative, ki bi to omejevala, nimamo.

Po drugi strani pa: hja, motor (in posledično menjalnik, ali pa kar cel pogonski sklop) se bosta prej obrabila (seveda odvisno tudi od načina vožnje in dolžine servisnih intervalov), in nenavsezadnje, zdi se, da se takšno čipanje lahko negativno pozna na prekomernem onesnaževanju. (To pomeni samo to, da bo verjetno čipan motor z 200 HP svinjal bolj kot tovarniški z 200 HP).

WhiteAngel ::

Gr8t je izjavil:

Dober find tale Volvo V40 T4 2.0T 122KM 90kW in končno pametna alternativa moji Astri K 1.6T 200.


To mi nikoli ni bilo jasno - zakaj hočeš to karavanasto, dolgo kravo tunati in neke pospeške iskati? Za to imaš coupeja s tršim podvozjem, ki vsaj normalno ovinke pobira?

hojnikb ::

Mogoc je pa ata z hofom otrok, sam se rad hitr pela do sosede?
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

belidihur ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Malo banalno vprašanje. Kako pa je potem z močjo avtomobila in zavarovanjem. Je to sploh kje vidno? Ali plačuješ recimo 90kw, voziš pa 100kw?


Vidno je na cesti. Haha.

hamez66 ::

Zanimivo tole glede mašin in tuninga. Zdaj sem tam na eni slovenski strani preveril, da recimo lahko načipirajo BMWja s 116km na 185km za ceno okoli 600 eur. Na tak način se pa da prišparat že veliko denarja. Tudi sam razmišljam o nakupu novega avtomobila, problem je, ker si ne želim, da bi bil bolj švoh od trenutnega (180km), obenem pa bi rad, da bi bil čim novejši letnik, zaradi dodatkov kot so Android avto in visokokvalitetni lcd zasloni na dotik. Zdaj če bi želel kupit novega 180km BMWja, bi bil hitro pri ceni 40k eur, kar je preveč in ni posebej smiselno. Če pa bi lahko predelal 116 km BMWja v 185 s preprostim čipiranjem, bi pa lahko prišparal okoli 10-15 jurjev.

negot ::

Bmw ima samo apple carplay, lp

Buggy ::

tony1 je izjavil:

Tako je, pri nas regulative, ki bi to omejevala, nimamo.

Po drugi strani pa: hja, motor (in posledično menjalnik, ali pa kar cel pogonski sklop) se bosta prej obrabila (seveda odvisno tudi od načina vožnje in dolžine servisnih intervalov), in nenavsezadnje, zdi se, da se takšno čipanje lahko negativno pozna na prekomernem onesnaževanju. (To pomeni samo to, da bo verjetno čipan motor z 200 HP svinjal bolj kot tovarniški z 200 HP).


pri dizlih vsekakor. Tele dimne zavese, ki jih delajo z DPF cuti in prebogatim vbrizgavanjem nafte sigurno. Ko sem imel mojega bencinarja na valerjih na custom mapi se je samo s settingom in omejitvijo kako je zrak gost pridobilo par 10 KM. Tresholdi so se zmanjsal. Poraba je s cipanim avtom padla od stock.

https://www.css-tuning.com/galerija-voz...
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
742943 (178) CleanPower
»

Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
502242 (396) videc
»

Prvi avto

Oddelek: Loža
461499 (280) rupsi31
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1004969 (1823) zobnik
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
918277 (4825) krneki0001

Več podobnih tem