Forum » Na cesti » Audi vs Mercedez nakup
Audi vs Mercedez nakup
hamez66 ::
Bmw ima samo apple carplay, lp
Ok, možno. Važno, da spada nekam v leto 2019, saj me pri starem moti majhen zaslon, na katerih so dobro vidni "kvadratki" zaradi nizke resolucije zaslona. BMW sem vzel kot primer, lahko se čipira tudi druge avtomobile, vprašanje je samo, ali je tak način nakupa smiseln in kakšne so slabosti..
Buggy ::
Prioritete. Mene v avtomobilu zanima zgolj motor in podvozje. Bremze se da dost easy upgrad-at, gume menjam na dve leti. Notranjost mi je vazna zgolj sedez. Razni infotanmenti in resolucije ekrana meni pac na prioritetni listi ne igrajo vloge. Naslednji avto upam da bo pod 6kg/1KM, vsekakor bo LPG, ker ostalo je se vse v povojih za naslednjih 10 let.
V avtu prezivim cca 3 ure na dan in takrat zelim cimprej in varno prehitet vse vec debilov na cesti s telefoni v rokah.
Hibridi kot kaze bojo zelo kmalu dosegali mojo kvoto. Vozim vecinoma regionalko, krasne ovinke s spusti in dvigom ter avtocesto, hvala vsem firbcom se zastoje!
V avtu prezivim cca 3 ure na dan in takrat zelim cimprej in varno prehitet vse vec debilov na cesti s telefoni v rokah.
Hibridi kot kaze bojo zelo kmalu dosegali mojo kvoto. Vozim vecinoma regionalko, krasne ovinke s spusti in dvigom ter avtocesto, hvala vsem firbcom se zastoje!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
hamez66 ::
Fino, ane. Sej bistvo mojih sporočil ni v resoluciji zaslona, ampak vprašanje o smiselnosti čipiranja 116km na 185km in podobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hamez66 ()
Buggy ::
Fino, ane. Sej bistvo mojih sporočil ni v resoluciji zaslona, ampak vprašanje o smiselnosti čipiranja 116km na 185km in podobno.
smiselnost cipanja je stvar raziskave motorja. Nekateri so zgolj detunani in zaradi cipanja ne trpi ne sklopka, menjalnik ali podvozje. Sam vsekakor ugrada-am zavore. Smiselnost? Od A do B zgodbo poznamo vsi...mesecna od avtobusa!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
hojnikb ::
16d, ki ima 116hp je cisto identicen voz kot 18d, ki ima 150. Tistih 30-35hp vec ga pa tut nebo razletel. Afterall, ne uporabljas teh konjev in navora konstantno.
Sele 20d je upgradan (oil cooler, vecji turbo, injektorji pa zavore)
Sele 20d je upgradan (oil cooler, vecji turbo, injektorji pa zavore)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
tony1 ::
Fino, ane. Sej bistvo mojih sporočil ni v resoluciji zaslona, ampak vprašanje o smiselnosti čipiranja 116km na 185km in podobno.
smiselnost cipanja je stvar raziskave motorja. Nekateri so zgolj detunani in zaradi cipanja ne trpi ne sklopka, menjalnik ali podvozje. Sam vsekakor ugrada-am zavore. Smiselnost? Od A do B zgodbo poznamo vsi...mesecna od avtobusa!
Tudi, če je detunan motor popolnoma enak kot tisti z najvišjo tovarniško močjo, ni nujno, da so ostale komponente avta enake. Pri BMWju so bili tipično pri močnejših motorjih vsaj včasih drugačni kardani, fizično večji diferenciali, drugačni katalizatorji. Je pa res, da je šlo z leti z modo neskončnega šparanja gotovo na slabše, tj. najmočnejši motor je dobil periferijo, ki je ena srednja žalost
Skratka, čipanje prinaša nekaj tveganja, ki ga pač moraš sprejeti.
Tako je, pri nas regulative, ki bi to omejevala, nimamo.
Po drugi strani pa: hja, motor (in posledično menjalnik, ali pa kar cel pogonski sklop) se bosta prej obrabila (seveda odvisno tudi od načina vožnje in dolžine servisnih intervalov), in nenavsezadnje, zdi se, da se takšno čipanje lahko negativno pozna na prekomernem onesnaževanju. (To pomeni samo to, da bo verjetno čipan motor z 200 HP svinjal bolj kot tovarniški z 200 HP).
pri dizlih vsekakor. Tele dimne zavese, ki jih delajo z DPF cuti in prebogatim vbrizgavanjem nafte sigurno. Ko sem imel mojega bencinarja na valerjih na custom mapi se je samo s settingom in omejitvijo kako je zrak gost pridobilo par 10 KM. Tresholdi so se zmanjsal. Poraba je s cipanim avtom padla od stock.
https://www.css-tuning.com/galerija-voz...
To s porabo je pri bencinarjih tipično, ker se tovarniško v motor vedno vbrizgava nekaj preveč goriva, ker več goriva hladi zgorevalna komoro. Pač mora fabrika upoštevati tudi določeno dolžino življenjske dobe, tunerju pa tega ni treba. Se gre res sekirati, da se bo motor podrl pri 250k in ne pri 400k km?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
hojnikb ::
>, ker se tovarniško v motor vedno vbrizgava nekaj preveč goriva, ker več goriva hladi zgorevalna komoro.
Ampak to ni zavoljo daljše življenske dobe, ampak kontrola NOx emisij. Tekočinsko hlajen 4 takter morš met na res visoki moči z res lean mešanico, da to postane problem. Druga stvar so seveda kakšne 2 taktne izvedbe manjših motorjev (beri: mopedi/skuterji) tam je pa bogata mešanca bistvenega pomena.
Ampak to ni zavoljo daljše življenske dobe, ampak kontrola NOx emisij. Tekočinsko hlajen 4 takter morš met na res visoki moči z res lean mešanico, da to postane problem. Druga stvar so seveda kakšne 2 taktne izvedbe manjših motorjev (beri: mopedi/skuterji) tam je pa bogata mešanca bistvenega pomena.
#brezpodpisa
tony1 ::
Ja, danes. Ampak to se je na tak način na štiritaktnih motorjih delalo tudi že desetletja nazaj, ko naju sploh še ni bilo na svetu (in NOx sploh še ni bil znan problem, s katerim bi se morali proizvajalci ubadati).
Sparkxl ::
Nekoč sem tudi sam bil pameten in šel čipat bmw dizla, ker "to je tak vse isto". Turbina je odletela po ca. 20k km
hojnikb ::
Seveda je bil čip edini razlog, da je turbina odletela... Kakšnih +200kkm skritih, ki je praksa pri starih bemfah pa ne..
#brezpodpisa
2dark ::
M-XXXX ::
mahoni ::
Ne stekam, kdo gre kupovat te stare gare od audija ali mercedesa od toliko boljsih avtomobilov za iti denar, novejsi letnik ter manj prevozenih km.
Jerry000 ::
Me pa vseeno zanima, imetniki A3 2014, prosim napišite koliko daste za servis (napišite še mašinerijo vašega avta). Samo zanima me
hojnikb ::
to bo hudo variiralo od servisa (original, pod kozlcom, narediš sam...)...
Najceneje bo vedno, če lahko to narediš sam. 5L olja in filter te nebo pršu več kot 50-70e
Najceneje bo vedno, če lahko to narediš sam. 5L olja in filter te nebo pršu več kot 50-70e
#brezpodpisa
Sparkxl ::
Seveda je bil čip edini razlog, da je turbina odletela... Kakšnih +200kkm skritih, ki je praksa pri starih bemfah pa ne..
200kkm imaš ti v gatah v mokrih sanjah, realnost je verjetno bolj klavrna.
Ne resno, kako sploh možganski maloposestniki pridete do nekih takih sklepov? Luna, smer vetra, odmev v votli glavi, ...?
Avto je bil kupljen nov, pri ca. 70k km čipan pri rsr.
In ne, ni problem samo v čipu, problem je že v samem dizlu. Pri traktorjih je turbina potrošna roba, ker prej kot slej garantirano crkne. Čip proces umiranja samo pospeši, pa čeprav forumski mehaniki vedo povedat eh saj pa to je ja vse isto
TheBlueOne ::
Pa morda niti ni nujno, da cipiran avto ne zdrzi dlje, zna biti tudi obratno.
Verjetno bi sel v maloro, ce bi ga teral v limitah ampak vecina tega ne pocne. Tisti, ki avto tera bo tudi popravljal, cepiran ali ne.
Sam ne bi izkljuceval, da so omejitve kdaj tudi na skodo motorju, posebej zaradi ekologije ali pa da pade v pravo kategorijo pri registraciji.
Verjetno bi sel v maloro, ce bi ga teral v limitah ampak vecina tega ne pocne. Tisti, ki avto tera bo tudi popravljal, cepiran ali ne.
Sam ne bi izkljuceval, da so omejitve kdaj tudi na skodo motorju, posebej zaradi ekologije ali pa da pade v pravo kategorijo pri registraciji.
hojnikb ::
200kkm imaš ti v gatah v mokrih sanjah, realnost je verjetno bolj klavrna.
Ne resno, kako sploh možganski maloposestniki pridete do nekih takih sklepov? Luna, smer vetra, odmev v votli glavi, ...?
To je žalostna realnost, pa se lahko na glavo staviš. Sam tisti, ki to kupijo, si radi zatiskajo oči, čeprav je na 10 kilometrov očitno, da njihova 12 let stara bemfa nima samo 220kk.
Avtolog je en lep tak indikator tega očitnega zbijanja. Koliko šušmaša se dogaja že predn pride avto v slo, pa vedo samo dilerčki.
In ne, ni problem samo v čipu, problem je že v samem dizlu. Pri traktorjih je turbina potrošna roba, ker prej kot slej garantirano crkne. Čip proces umiranja samo pospeši, pa čeprav forumski mehaniki vedo povedat eh saj pa to je ja vse isto
Umiranje bo pospešil predvsem voznik. Primerno čipiran avto pač nebo odletel zato 2x prej, če je bil normalno vožen. Sj ni maxxout moči po celotnem rev rangu. Normalno pa te stvari crkujejo tudi pr original nastavitvah.
Sam ne bi izkljuceval, da so omejitve kdaj tudi na skodo motorju, posebej zaradi ekologije ali pa da pade v pravo kategorijo pri registraciji.
To je ta hec. Moč se pri marsikaterem turbinarju omeji zaradi zavarovalniških razredov, čeprav je hardware enak. Lep primer so to bmwjovski 16 in 18d. Enak hardware, druge nastavitve, da pade v taprav razred. Včasih tudi 18ke istega modela pridejo z različnimi močmi, da se ulovi popuste pri registraciji (IT in BE rečmo).
Normalno pa da recimo 20d ni več enak, čeprav se 16 in 18 lahko čipajo na njegovo moč.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Jerry000 ::
to bo hudo variiralo od servisa (original, pod kozlcom, narediš sam...)...
Najceneje bo vedno, če lahko to narediš sam. 5L olja in filter te nebo pršu več kot 50-70e
Ekzekli, zato me zanima :). Pa da pač povejo motorizacijo, original servis, privat itd...toliko da dobim nek občutek
IL_DIAVOLO ::
Seveda je bil čip edini razlog, da je turbina odletela... Kakšnih +200kkm skritih, ki je praksa pri starih bemfah pa ne..
200kkm imaš ti v gatah v mokrih sanjah, realnost je verjetno bolj klavrna.
Ne resno, kako sploh možganski maloposestniki pridete do nekih takih sklepov? Luna, smer vetra, odmev v votli glavi, ...?
Avto je bil kupljen nov, pri ca. 70k km čipan pri rsr.
In ne, ni problem samo v čipu, problem je že v samem dizlu. Pri traktorjih je turbina potrošna roba, ker prej kot slej garantirano crkne. Čip proces umiranja samo pospeši, pa čeprav forumski mehaniki vedo povedat eh saj pa to je ja vse isto
Turbina ne crkne in ne zavajaj.
Tuljenje turbine je pri nekaterih avtih serijsko in ni z njo nic narobe.
TheBlueOne ::
Lahko prosim odgovorite in se raje kregate drugje? Kajti to mi nič ne pomaga
Za servis ni neke razlike z VW, Skodo, Seatom z istim pogonskum sklopom, ker so deli za servise identicni. Ceneje kot pri kaksni konkurenci je pogosto, ker se nanje spozna dosti budget mehanikov.
So pa lahko draga popravila, ce imas kaj, kar je visjega ranga, predvsem v kaksnih RS razlicicah.
Tako, da imas rang od pod 100€ in verjetno do veckratnika.
Invictus ::
TheBlueOne je izjavil:
Za servis ni neke razlike z VW, Skodo, Seatom z istim pogonskum sklopom, ker so deli za servise identicni. Ceneje kot pri kaksni konkurenci je pogosto, ker se nanje spozna dosti budget mehanikov.
Razlike so, ker je cena enakega nadomestnega dela visja za drazje znamke.
Kolega je v svojega Audija dal dele od Skode, ki so bili 4x cenejsi, Boscheva crtna koda je bila pa za oba ista...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IL_DIAVOLO ::
Me pa vseeno zanima, imetniki A3 2014, prosim napišite koliko daste za servis (napišite še mašinerijo vašega avta). Samo zanima me
Odvisno kolko rad kompliciras. Ce nic ne kompliciras z nekimi filtri za kabino in podobnimi oslarijami in imas avto zato da ga vozis, ne bi smelo prit vec kot 100 evrov.
Drago vzdrzevanje se kaze med intervali. Naj te mali servisi ne skrbijo.
Jerry000 ::
Rad bi slišal vaše cene, koliko daste...razen če je to zelo osebnok ker noben ne želi povedati. Vem da je različno, ampak me zanima koliko daste (audi A3 2014)
IL_DIAVOLO ::
Jaz ti lahko povem, da dam minimalno in to je 70 evrov. Ce pa nisi s tem zadovoljen in rabis mnenje za tocno tvoj model, pa vso sreco. Vag grupa je vec ali manj zelo podobna.
Jerry000 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Jaz ti lahko povem, da dam minimalno in to je 70 evrov. Ce pa nisi s tem zadovoljen in rabis mnenje za tocno tvoj model, pa vso sreco. Vag grupa je vec ali manj zelo podobna.
To daš za mali servis? Kateri model pa imaš? Drugače se mi zdi zelo poceni
KAVINSKY ::
Za mali servis računaj olje (Castrol Edge sintetika) 50€ za 5L in filter olja 10€ (MANN). Filter kabine in motorja sta cca 10€ po kosu, filter nafte je okoli 25€. Ura manj zahtevnega dela z računom pri spjevcu je okoli 20€.
Na pooblaščencu pa imaš take: https://shop.porscheinterauto.net/produ...
Profesionalno delo pa ti opravi vajenec iz srednje mehanične šole
Na pooblaščencu pa imaš take: https://shop.porscheinterauto.net/produ...
Profesionalno delo pa ti opravi vajenec iz srednje mehanične šole
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Za servis ni neke razlike z VW, Skodo, Seatom z istim pogonskum sklopom, ker so deli za servise identicni. Ceneje kot pri kaksni konkurenci je pogosto, ker se nanje spozna dosti budget mehanikov.
Razlike so, ker je cena enakega nadomestnega dela visja za drazje znamke.
Kolega je v svojega Audija dal dele od Skode, ki so bili 4x cenejsi, Boscheva crtna koda je bila pa za oba ista...
Ko sem imel VWja so bili pri potrosnem materialu nasteti vsi tipi avtov, kamor je pasal kaksen filter itn. Kje kupujete s prijatelji dele?
EnStot ::
Zanimivo tole glede mašin in tuninga. Zdaj sem tam na eni slovenski strani preveril, da recimo lahko načipirajo BMWja s 116km na 185km za ceno okoli 600 eur. Na tak način se pa da prišparat že veliko denarja. Tudi sam razmišljam o nakupu novega avtomobila, problem je, ker si ne želim, da bi bil bolj švoh od trenutnega (180km), obenem pa bi rad, da bi bil čim novejši letnik, zaradi dodatkov kot so Android avto in visokokvalitetni lcd zasloni na dotik. Zdaj če bi želel kupit novega 180km BMWja, bi bil hitro pri ceni 40k eur, kar je preveč in ni posebej smiselno. Če pa bi lahko predelal 116 km BMWja v 185 s preprostim čipiranjem, bi pa lahko prišparal okoli 10-15 jurjev.
Neverjetno kako vas je večina naivnih s tem čipanjem. Motor daš malo "navit", saj je itak vse enako in dobiš ogromno moč in prišparaš 10 taužent ojrov v trenutku.
Primer BMW. Res je, da so vsi 2-litrski dizli praktično enake konstrukcije, a niti slučajno niso enake izdelave. Na voljo so vsi ti dizelski motorji v treh osnovnih različicah: UL, OL in TOP.
UL pomeni manjše zahteve glede moči/navora, bati so sestavljeni iz preproste aluminijeve zlitine z 0,6% bakra na primer, ročična gred je preprosto kovana in uporabljeni so sintrane ojnice. Injektorji so magnetni. To lahko pokriva moč do 25Kw ali 75Nm na valj in ta različica se uporablja npr. v x16d, x18d in x25d (razen F10 iz leta 2011)
OL pomeni višje zahteve glede zmogljivosti/navora, stene cilindrov so večkratno honane, uporabljene so kovane ojnice, ležaji ojnice in ročične gredi pa so "Sputterlagerji" z naparjeno kovinsko površino. Bati so centrifugalno vliti in imajo 1.2% bakra, Injektorji so piezzo, tlak 1800 barov. To omogoča zahteve do 35Kw ali 100Nm na valj, ki so osnova recimo v x20d, x30d.
TOP je za najvišje zahteve glede zmogljivosti s posebej obdelanimi ročičnimi gredmi in lasersko obdelanimi stenami cilindrov. Bati so kovani z 2% bakra in 6% kroma. Tako sta možna povečanje vrtljajev in povečanje tlaka vbrizga. Te je osnova v modelih x23d, 525d iz leta 2011 ter v modelih x35d in x40d.
Da o menjalnikih katerih maksimalni dovoljeni navor je prirejen serijskemu motorju, prav tako sklopka, diferencial in ostalo sploh ne govorim. Pa povečanje hladilne moči tako samega hladilnika, kot tudi obtočnega motornega olja, ki ne samo maže ampak tudi hladi.
Ja vi kar čipajte motorje pri lokalnih vsevednih mojstrih. Pametni samo bežijo od takih avtov.
hojnikb ::
Maš kakšen vir za te zadeve? Sicer je absolutno smiselno, da za kakšne konkretno višje moči pridejo v poštev tudi kakšni drugačni postopki/materiali...
#brezpodpisa
hojnikb ::
Je pa nekaj res, da kjub temu da so različne komponente, še ne pomeni, da lower grade stvar (recimo UL) nebi zdržal nekega zmernega prirastka. Ker sicer bi mel cel kup odpovedi pri teh tunanih zadevah.
Recimo lep primer je kakšen N54. V osnovi ~300HP iz fabrike, ampak tunerji z njega stisnejo tut po 2x moči (seveda z upgradanimi turbinami)...
Recimo lep primer je kakšen N54. V osnovi ~300HP iz fabrike, ampak tunerji z njega stisnejo tut po 2x moči (seveda z upgradanimi turbinami)...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Jerry000 ::
prosim o tuningu se pogovarjite drugje, tukaj pričakujem druge odgovore, tuning me ne zanima v tej temi
2dark ::
prosim o tuningu se pogovarjite drugje, tukaj pričakujem druge odgovore, tuning me ne zanima v tej temi
Prineseš svoje olje, filtre pa te bo vse skupaj prišlo z delom med 60-70EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
2dark ::
Jerry000 ::
MB...Audi/VW sta krš.
Prosim razlog
Samo ti za 10 jurjev ne boš dobil audija 2014 letnik.
Itak da (glej spodaj). Ampak imam budget do 12-13k
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
2dark ::
MB...Audi/VW sta krš.
Prosim razlog
Samo ti za 10 jurjev ne boš dobil audija 2014 letnik.
Itak da (glej spodaj). Ampak imam budget do 12-13k
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Vsi tile se z razlogom prodajajo in to ni, da bi se jih lastniki naveličali. Poglej kateri številki se približujejo kilometri. Do približno 200 jurjev lahko mirno spiš pri nemcu malo višjega razreda, potem pa ne veš več, kdaj bo kaj crknilo. ZDaj, če je tvoja iddeja obiskovanje servisov večkrat letno tudi prav.
Če imaš namen vozit avto še vsaj 100 jurjev, potem zagotovo pričakuj, večja popravla na nemškem dizlu. Lahko bo odpovedlao marsikaj, lahko ne bo. To je loterija. Zato pa reveži kupjo nov avto oz. 2 leta star, "bogataši" pa 6-7-8 let starega z 200.000 km pa okoli servisov hodijo in ko potegnejo črto, pa nočejo, vidijo, da so veliko denarja, časa in živcev pustili pri popravilih.
Smisel avtomobila je, da se morda zgodi kakšen izredni servis drugače pa 1 krat letno redni oljni servis in ostale komponente, ki se menjajo po tovarniškem planu.
Jaz bi na tvoje mestu vzel Mazdo 3.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Jerry000 ::
MB...Audi/VW sta krš.
Prosim razlog
Samo ti za 10 jurjev ne boš dobil audija 2014 letnik.
Itak da (glej spodaj). Ampak imam budget do 12-13k
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Vsi tile se z razlogom prodajajo in to ni, da bi se jih lastniki naveličali. Poglej kateri številki se približujejo kilometri. Do približno 200 jurjev lahko mirno spiš pri nemcu malo višjega razreda, potem pa ne veš več, kdaj bo kaj crknilo. ZDaj, če je tvoja iddeja obiskovanje servisov večkrat letno tudi prav.
Če imaš namen vozit avto še vsaj 100 jurjev, potem zagotovo pričakuj, večja popravla na nemškem dizlu. Lahko bo odpovedlao marsikaj, lahko ne bo. To je loterija. Zato pa reveži kupjo nov avto oz. 2 leta star, "bogataši" pa 6-7-8 let starega z 200.000 km pa okoli servisov hodijo in ko potegnejo črto, pa nočejo, vidijo, da so veliko denarja, časa in živcev pustili pri popravilih.
Smisel avtomobila je, da se morda zgodi kakšen izredni servis drugače pa 1 krat letno redni oljni servis in ostale komponente, ki se menjajo po tovarniškem planu.
Jaz bi na tvoje mestu vzel Mazdo 3.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Hvala za tole pojasnilo. Imam sicer malo večji budget (13k) tako da bom gledal na manj km. Hja...bi vzel mazdo, ampak mi je res grda :).
Maximus ::
Leta nazaj kupil audi A4 (uvoz) z nekaj čez 100.000km. Do cca. 220.000km bp, nato so pa zadeve začele crkovati. Prodal na pol pokvarjenega (kupec je vedel) pri cca 360.000km.
Ali se splača taka vozila kupiti? Če maš denar in delaš malo kilometrov, bi rekel verjetno. Ali je moja izkušnja reprezentativna za vsa vozila takega tipa? Bi rekel da ne, premajhen vzorec.
Glede na to, da letno delam čez 30.000km, zame osebno ne pridejo v poštev vozila ki imajo na števcu več kot 40.000-50.000km.
@OP, večino časa boš avto gledal od znotraj, ne od zunaj.
Ali se splača taka vozila kupiti? Če maš denar in delaš malo kilometrov, bi rekel verjetno. Ali je moja izkušnja reprezentativna za vsa vozila takega tipa? Bi rekel da ne, premajhen vzorec.
Glede na to, da letno delam čez 30.000km, zame osebno ne pridejo v poštev vozila ki imajo na števcu več kot 40.000-50.000km.
@OP, večino časa boš avto gledal od znotraj, ne od zunaj.
Jerry000 ::
Leta nazaj kupil audi A4 (uvoz) z nekaj čez 100.000km. Do cca. 220.000km bp, nato so pa zadeve začele crkovati. Prodal na pol pokvarjenega (kupec je vedel) pri cca 360.000km.
Ali se splača taka vozila kupiti? Če maš denar in delaš malo kilometrov, bi rekel verjetno. Ali je moja izkušnja reprezentativna za vsa vozila takega tipa? Bi rekel da ne, premajhen vzorec.
Glede na to, da letno delam čez 30.000km, zame osebno ne pridejo v poštev vozila ki imajo na števcu več kot 40.000-50.000km.
@OP, večino časa boš avto gledal od znotraj, ne od zunaj.
Jaz bom med tednom imel kratke razdalje, vikend pa dolge. Ampak ja, manj km je boljše je. Vem, da notranjost gledaš, audi mi je oboje lep, znotraj in zunajj. Mazda mi pač ne potegne :)
2dark ::
Jaz bom med tednom imel kratke razdalje, vikend pa dolge. Ampak ja, manj km je boljše je. Vem, da notranjost gledaš, audi mi je oboje lep, znotraj in zunajj. Mazda mi pač ne potegne :)
Načeloma ljudje naredtjo napaako, ker za vsak slučaj nimajo na strani še kakšnega jurja, če se izkaže da pride do kakšnega izrednega popravila.
Pri Audiju, gre seveda za malo višji rang vozila je potrebno imeti na strani jurja.
Največja razlika pri avtih in obrabljenosti je seveda v kakšenm režimu se je vozl. Če je avto pri 200.000 km imel reciva 80% avtoceste in 20% regionalke oz mesten vožnje, potem bota avto precej bolj ohranjen kot če bo obratno 20% avtoceste- 80% kratkih voženj.
Pred nakupom dobro preglej avto, obvezno na tester, da se preveri kaj bi bilo narobe.. Kasnejša popravla so lahko zelo draga. Za sklopko. Če se pojavljajo tresljaji pri spuščanju, pomeni, da je vztrajnik že načet. Skratka, kupuj počasi in po pameti.
Ko pohodiš gas in med vožnjo ali pa celo na mestu se sliši piskanje turbine, se obrni..
Eni pravijo, da je normlano, da se turbina sliši.. ne , zdrava turbina se ne sliši, se samo občuti pri vožnji.
Boš pa sam opazil, da 1.6 dizlu zmanjka zmanjka moči, sploh ko je klima pržgana.
A, ja. PA če so hudi tresljaji na motorju, čudni zvoki.. to tudi ni normalno. Eni tukaj te bodo prepričevali, da je pri dizlu letnik 2014 normalno, da ima traktorski zvok kot pri golfu 2..
Audi 2014 ima tih motor. Zakaj ti to pišem. Ker ga ima tudi passat.
Jerry000 ::
Jaz bom med tednom imel kratke razdalje, vikend pa dolge. Ampak ja, manj km je boljše je. Vem, da notranjost gledaš, audi mi je oboje lep, znotraj in zunajj. Mazda mi pač ne potegne :)
Načeloma ljudje naredtjo napaako, ker za vsak slučaj nimajo na strani še kakšnega jurja, če se izkaže da pride do kakšnega izrednega popravila.
Pri Audiju, gre seveda za malo višji rang vozila je potrebno imeti na strani jurja.
Največja razlika pri avtih in obrabljenosti je seveda v kakšenm režimu se je vozl. Če je avto pri 200.000 km imel reciva 80% avtoceste in 20% regionalke oz mesten vožnje, potem bota avto precej bolj ohranjen kot če bo obratno 20% avtoceste- 80% kratkih voženj.
Pred nakupom dobro preglej avto, obvezno na tester, da se preveri kaj bi bilo narobe.. Kasnejša popravla so lahko zelo draga. Za sklopko. Če se pojavljajo tresljaji pri spuščanju, pomeni, da je vztrajnik že načet. Skratka, kupuj počasi in po pameti.
Ko pohodiš gas in med vožnjo ali pa celo na mestu se sliši piskanje turbine, se obrni..
Eni pravijo, da je normlano, da se turbina sliši.. ne , zdrava turbina se ne sliši, se samo občuti pri vožnji.
Boš pa sam opazil, da 1.6 dizlu zmanjka zmanjka moči, sploh ko je klima pržgana.
A, ja. PA če so hudi tresljaji na motorju, čudni zvoki.. to tudi ni normalno. Eni tukaj te bodo prepričevali, da je pri dizlu letnik 2014 normalno, da ima traktorski zvok kot pri golfu 2..
Audi 2014 ima tih motor. Zakaj ti to pišem. Ker ga ima tudi passat.
1.6 mašini so tako že pisali da se je naj izogibam. Hvala za te informacije
2dark ::
1.6 mašini so tako že pisali da se je naj izogibam. Hvala za te informacije
Jaz 1.6 sploh ne bi kupoval. To so kupovali tisti, ki so kupovali nove in niso imel za 2.0 motor, ker pri novem je cenovno veliko razlike med vstopnim modelom in 2.0 modelom. Zato je tako. Važno, da se ljudje naokoli kažejo, da imajo novi avto.
Zato glej 2.0.- 1.6 pa pusti za reveže. Pa tudi žalosten bi bil, da se avto spodobno ne premakne.
Moreš vedet, da veliko ljudem je prioriteta oz. žalja nov avto, nimajo pa denarja za malo močnejši model in potem delajo kompromis tam, kjer se ne sme. Pri konjih in navoru, kar je pogoj za udobno in menj stresno vožnjo.
In 2.0 150 konjski audi gre prekleto dobro. Da se ga tudi brez porblema dodatno čipat, potem gre pa še posebej prekleto dobro.
Samo ne pri kakšnih sumljivh tunerčlih s pomankljivim znanjem.
Sam , će bi se odločal za tunanje in na takšnem avtu bu se ker ime potencijal bi se odločal zgolj med SRS motorsport in Tunerc.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Buggy ::
Tale topic je postel dejansko brezvezen. OP zeli imeti shiny badge Audi z underpowerd traktor masino.
Zanimajo ga stroski "rednega servisa" pri avtu z 200kKm!
Pri teh kilometrih redni servis ne steje. Ta redni servis so tud ene take buce da me bruhat prime. Podvozje ze na pol mrtvo. Stroski ne vem kaksni so, roke na VAG koncernu niso bile nekaj s cimer bi se hvalili.
Ma saj nima veze. Vazno da "Avto zgleda" pa ceprav vozis overpriced traktor z olimpiskimi krogi in opuljeno notranjostjo..sry tega pac nikoli ne bom razumel, te pa spostujem ce sledis svojim zeljam in si star 18 let. Zakaj se pa oklepas nekemu brandu pa ne res vem. Ocitno gres v nakup avta s custvi in legacy momentom, ki so ti ga dali starsi.
Postani pragmatik! Zensk bos imel isto, stroskov pa manj :D
kupi jeben disel star audi pa dej mir, ker bos itaq tako al tako to naredu, ko bo pa problem se bos pa kle oglasu!
Zanimajo ga stroski "rednega servisa" pri avtu z 200kKm!
Pri teh kilometrih redni servis ne steje. Ta redni servis so tud ene take buce da me bruhat prime. Podvozje ze na pol mrtvo. Stroski ne vem kaksni so, roke na VAG koncernu niso bile nekaj s cimer bi se hvalili.
Ma saj nima veze. Vazno da "Avto zgleda" pa ceprav vozis overpriced traktor z olimpiskimi krogi in opuljeno notranjostjo..sry tega pac nikoli ne bom razumel, te pa spostujem ce sledis svojim zeljam in si star 18 let. Zakaj se pa oklepas nekemu brandu pa ne res vem. Ocitno gres v nakup avta s custvi in legacy momentom, ki so ti ga dali starsi.
Postani pragmatik! Zensk bos imel isto, stroskov pa manj :D
kupi jeben disel star audi pa dej mir, ker bos itaq tako al tako to naredu, ko bo pa problem se bos pa kle oglasu!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
ziga1990 ::
^^ samo pozabil si to da je to premium avto in bo tudi premium cena popravil.Audi,Mercedes,BMW in VW so dobre znamke za pokazat(tudi za vozit) se zato ga verjetno zanima,ker raje se pripelje pred prijatelje/sošolce z Nemcem kot pa z kakim Oplom,KIO,...
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11542 (7087) | bluefish |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25163 (20666) | matobeli |
» | Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10020 (8174) | videc |
» | Prvi avtoOddelek: Loža | 4840 (3621) | bambam20 |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19600 (16454) | zobnik |