» »

Težave pri 2 dni starem avtu

Težave pri 2 dni starem avtu

««
7 / 7
»
»»

next3steps ::

DeeJay je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Slovenska miselnost je slaba 2 miljonska miselnost. Ves kok Renaultov, Oplov vidim na cesti vsakodnevno v Nemciji?
Namig: v celi vasi tukaj, sta dva renaulta in 5 opel adamov. Vse ostalo je BMW in VW in mercedes, potem pa pridejo se Toyote, nato Ford, Hyundai in Kia.
Renaulte in Ople (razen adama) pa moras z ocmi iskat. Tolko o slovenski miselnosti.

Gres na parkplac neke trgovine, bo 40-50 Nemskih avtov, 5 japoncev in mogoce 1 francoz.


Veš kolk VW vidš na parkirišču pred trgovino na Švedskem? Tam nekje pri zelo malo do nič. Vidš 70% Volvotov, 20% Audijev (večinoma Allroad) in 10% ostalega.
Pač ne morš primerjat držav kjer se proizvajajo avtomobili z državami kjer nimajo proizvodnje.

Če dobim novega Volvoja za 25% ceneje, ga tudi sam nabavim.

dj_uro ::

Kje je zdaj kekec UTK, ki se je repenčil glede zastrupljanja VW?
-morda tvoja znamka počne kaj drugače?

ajd, da te vidim zdaj...

KEKEC
vw-klub.si

solatjek ::

A ti je na žulj stopil? Naj ugibam: voziš smrdljivega dizla znamke VW? Se motim?

Če imaš bencinca na plin, so onesnaženja zanemarljiva, tako da tukaj ima UTK prav, njegov avto bistveno manj onesnažuje.

Osebno pa imam tudi raje bencinca, tista dva litra nižje porabe ne odtehta užitka ob zvoku motorja in občutka, ko se bencinc zavrti v vrtljaje in ko prestavim v 3. je dizel že v šesti, ker ga menjuješ malo nad štandgasom :)
Drugače pa ja, dizel v traktorju, to pa je druga pesem, ampak za na njivo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

D3m ::

LOL.

Please stop. :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

dj_uro ::

ne, samo govoril je o VWjih kako onesnažujejo, a novice o francozu, ki ga sam vozi, pa lepo izpustil ;)
vozim bencinarja ja...
men dizel ne potegne...
vw-klub.si

Aston_11 ::

Sploh je polomija izgovor, da ker naj bi vozilo manj onesnaževalo, da je potem pa ok.

krneki0001 ::

solatjek je izjavil:

Osebno pa imam tudi raje bencinca, tista dva litra nižje porabe ne odtehta užitka ob zvoku motorja in občutka, ko se bencinc zavrti v vrtljaje in ko prestavim v 3. je dizel že v šesti, ker ga menjuješ malo nad štandgasom :)


Ko enkrat 6.2 V8 vžgeš in se cel avto strese, je šele filing. Ko ga zahodiš pa sploh, ker čutiš kako začne zadnji del zvijat tik preden te "izstreli". Občutek je noro dober.

perci ::

To se ti sam zdi, zarad listnatih vzmeti. Sem prepričan, da poršov in ferrarijev nič ne "zvija" pred izstrelitvijo.

krneki0001 ::

Nima listnatih vzmeti, ima kr vijačne.

Jih pa kr vse zvija, če imajo dovolj kavalov.

Utk ::

dj_uro je izjavil:

ne, samo govoril je o VWjih kako onesnažujejo, a novice o francozu, ki ga sam vozi, pa lepo izpustil ;)
vozim bencinarja ja...
men dizel ne potegne...

Katero novico mislis? Sej jaz sem za prepoved vseh dizlov, ne samo vw. Z mojimi avti, tudi 14 let starim francozom, se smem in bom smel se en cas zapeljat v centre vseh mest, v nasprotju z euro 5 dizli. Ki so isti kot euro 4 in euro 6.

No, pa normalno da sem tudi za kaznovanje vseh, ki so jim dokazali goljufanje. Komu ga niso dokazali, ga pa naj, uradno. Samo nekega smisla ravno nima, ce niti tistega, ki mu so, nocejo kaznovat. Se bomo spomnli ob naslednji podrazitvi cikov in alkohola kako drzavo skrbi za nase zdravje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatjek ::

Tudi jaz sem za prepoved vseh dizlov in predvsem za visoke kazni lastnikov, ki ob okvari EGR in DPF oboje enostavno odstranijo, ker je menjava draga, a hkrati nas pa prepricujejo, kako je to fajn avto z malo porabo in nizkimi stroski vzdrzevanja. Ob pravilnem vzdrzevanju zna včasih bit dizl hudičevo drag. Da se o novih prevarah ne pogovarjamo, ko z elektroniko preslepiš, da ti ni potrebno AdBlue dolivati. Vse to na račun tega, da se voziš poceni. Fujjj... !

Lastnikom bencincev ni potrebno nič od tega početi, vemo da avto porabi nekaj več in to je to in se ne tresemo, kako bomo goljufali, da bomo prišoarali pri naslednji večji okvari. Dizlaši goljufajo že v tovarni, lastniki pa naprej. Izvzeti tisti, ki skeširajo nov avto v rangu 30000€ in več, ti vzdržujejo avto kot je treba, denar za popravilo ponavadi ni problem, na živce mi pa gredo ostali, ki furajo in želijo nekaj, česar si sploh ne morejo privoščiti, potem se pa tresejo, ko je potrebno kaj na avto dat. Tipično slovensko.

Da pa mora biti za AC dizel karavan je pa itak splošno mnenje, drugače se tako ne da peljati. Taka krava kuri vsaj 6 litrov nafte na 100 pri 130, moj bencinc pa 7. Jaka razlika. Trenutno stanje števca je 242.000km brez okvar, kar pri marsikaterem dizlu ne gre skozi, veliko sklopk in vztrajnikov, turbin, zamašenih DPF, počdnih izpušnih kolektorjih. Pač ni vse zlato, kar se sveti.

D3m ::

Še en Utk klon.
|HP EliteBook|R5 6650U|

krneki0001 ::

Novodoben dizel in bencinar brez turbine je razlike v porabi max 2 litra. Če na dizlu samo EGR crkne, si pri 15k kilometrih na leto z bencinarjem že v plusu.

D3m ::

Če pa na benzu crkne EGR je pa dizel v plusu.

Mislim kakšne ideje imate. :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

krneki0001 ::

D3m je izjavil:

Če pa na benzu crkne EGR je pa dizel v plusu.

Mislim kakšne ideje imate. :))


bencinar brez turbine egr-ja nima.

perci ::

krneki0001 je izjavil:

Novodoben dizel in bencinar brez turbine je razlike v porabi max 2 litra. Če na dizlu samo EGR crkne, si pri 15k kilometrih na leto z bencinarjem že v plusu.

Odvisno od teže vozila. Pri večjih SUV-ih in večjih enoprostorcih (pač, težja vozila), je lahko razlika večja. Da bi vozil bencinski avtodom...si ne predstavljam.

Pa EGR ne crkne po 15k.

solatjek ::

perci je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Novodoben dizel in bencinar brez turbine je razlike v porabi max 2 litra. Če na dizlu samo EGR crkne, si pri 15k kilometrih na leto z bencinarjem že v plusu.

Odvisno od teže vozila. Pri večjih SUV-ih in večjih enoprostorcih (pač, težja vozila), je lahko razlika večja. Da bi vozil bencinski avtodom...si ne predstavljam.

Pa EGR ne crkne po 15k.


Ni napisal, da crkne pri 15k km ampak če crkne, ko avto uporabljaš v režimu 15k km / leto. Da se razumemo: avtodom, veliki SUV, kombiji, to so avtomobili, za katere se razume, da imajo dizelski motor, tukaj bencinc pogori na polni črti, enostavno prešvoh motor oz. z enormno porabo goriva.

Povprečni avto, s katerim se običajno oseba vozi (velikokrat sama) tudi po AC iz točke A v točko B se mi pa ne zdi smielno, da vozim dve toni težko garo z dizelskim motorjem, če se brez težav peljem s praktično enako porabo z 1200kg težkim bencincem, sploh pa tam do 20.000 km/leto. Podatek, da je okrog 50% dizlov v SLO, pri čemer je povprečna letna kilometrina komaj 12.000km, enostavno ne gre skupaj.

Aston_11 ::

Gledam voznike cliotov, še unih starih po avtocestah (včaraj so prišli na svetlo kot motoristi pomladi) - to moraš biti samomorilec po pameti, da greš s takim jajcem na avtocesto na relacijsko vožnjo in tam tiščič do onemoglosti. Podobno kot v starih cajtih fičo, s tem, da ne vem, če ni bilo tisto bolj varno za tiste cajte.

Wrop ::

solatjek je izjavil:

Podatek, da je okrog 50% dizlov v SLO, pri čemer je povprečna letna kilometrina komaj 12.000km, enostavno ne gre skupaj.


Gre, gre. Ko upoštevaš še slovensko logiko in kulturno okolje gre tudi to skupaj. Skupaj gre tudi to, da ko crkne EGR in DPF, se okvarjen del samo odstrani, da se prišpara par sto €. Treba je šparat, pa naj stane kar hoče, tudi za ceno zdravja. Skačejo v lusft samo takrat, ko onasnežujejo drugi, npr. Lafarge.

Heavy ::

Wrop je izjavil:

Gre, gre. Ko upoštevaš še slovensko logiko in kulturno okolje gre tudi to skupaj. Skupaj gre tudi to, da ko crkne EGR in DPF, se okvarjen del samo odstrani, da se prišpara par sto €. Treba je šparat, pa naj stane kar hoče, tudi za ceno zdravja. Skačejo v lusft samo takrat, ko onasnežujejo drugi, npr. Lafarge.



To ne leti samo na dizle. Spomnimo afere z podkupovanjem na tehničnih.
#TeamFelix

m0LN4r ::

Heavy je izjavil:

Wrop je izjavil:

Gre, gre. Ko upoštevaš še slovensko logiko in kulturno okolje gre tudi to skupaj. Skupaj gre tudi to, da ko crkne EGR in DPF, se okvarjen del samo odstrani, da se prišpara par sto €. Treba je šparat, pa naj stane kar hoče, tudi za ceno zdravja. Skačejo v lusft samo takrat, ko onasnežujejo drugi, npr. Lafarge.



To ne leti samo na dizle. Spomnimo afere z podkupovanjem na tehničnih.

To je afera? :)) al si mislil rect, praksa.

TDI je udobn za vozit, mirna vozja, lagano prestavljanje in ko vleces avtoprikolico v hribe se toliko boljse.
V soboto presaltam iz 2.0 turbodizla na 1.8 bencinarja. Vam povem kateri je boljsi za cruzat po regionalkah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

Heavy je izjavil:

Wrop je izjavil:

Gre, gre. Ko upoštevaš še slovensko logiko in kulturno okolje gre tudi to skupaj. Skupaj gre tudi to, da ko crkne EGR in DPF, se okvarjen del samo odstrani, da se prišpara par sto €. Treba je šparat, pa naj stane kar hoče, tudi za ceno zdravja. Skačejo v lusft samo takrat, ko onasnežujejo drugi, npr. Lafarge.



To ne leti samo na dizle. Spomnimo afere z podkupovanjem na tehničnih.

Saj to gre z roko v roki.

Vsak lastnik nekih starih jajc ima nekega fušar mehanika z vezami na AMZS.

Pripelješ avto, ti naredi servis in tehničnega. Stane 20 EUR več kot navaden servis...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

in ko prestavim v 3. je dizel že v šesti, ker ga menjuješ malo nad štandgasom :)

Ja je kr kul, ko z dizlom lahko v najvecji hrib lezes v 2. z standgasom pa vleces se pol tone grozdja za sabo, materiala in 5 oseb.
Pri bencinarju pa moras terat v obrate, da ti ne zmanjka zaleta do gor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

perci ::

Ni napisal, da crkne pri 15k km ampak če crkne, ko avto uporabljaš v režimu 15k km / leto.

Minus dizla v primerjavi z bencinarjem je izračunal na nivoju enega leta oz. 15k km. Ob predpostavki, da ti crkne EGR. Torej?

krneki0001 ::

m0LN4r je izjavil:

in ko prestavim v 3. je dizel že v šesti, ker ga menjuješ malo nad štandgasom :)

Ja je kr kul, ko z dizlom lahko v najvecji hrib lezes v 2. z standgasom pa vleces se pol tone grozdja za sabo, materiala in 5 oseb.
Pri bencinarju pa moras terat v obrate, da ti ne zmanjka zaleta do gor.


Ne vem kakega bencinarja si ti imel, da si ga moral terat v obrate v hrib, ampak na mojem avtu s pol tone v prtljažniku (20 vreč cementa po 25kg) in približno 2 tone peska na dvoosni prikolici (4m dolga, 2m široka s 50cm stranice in polna peska) ni problem tudi 15% klanec z S ovinkom prevozit brez zaleta, pa potem se cesta nadaljuje v strm klanec še naprej, samo raven, brez ovinkov. (če kdo pozna cesto iz Krke proti Hočevju - https://www.google.si/maps/dir/45.87967... ).
Pa sem to delal kr redno, vsaj 2x na mesec, ko sem gradil vikend. Avto je bil pa subaru forester 2.0.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

In peljal si se z vsaj 3000rpm in imel 15+ porabe na tej relaciji.
Jaz ne govorim o terencih. Nima vsak garaze za tak velik in grdi "avto".
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:

in ko prestavim v 3. je dizel že v šesti, ker ga menjuješ malo nad štandgasom :)

Ja je kr kul, ko z dizlom lahko v najvecji hrib lezes v 2. z standgasom pa vleces se pol tone grozdja za sabo, materiala in 5 oseb.
Pri bencinarju pa moras terat v obrate, da ti ne zmanjka zaleta do gor.

Super.

Najbrž ga tud tankat ni treba...

Kar sam se pelje...

Mal preveč je ponarodelo to malikovanje dizla.

Seveda ob nizkih obratih in nizkih tempereturah delovanja prav fajn svinjaš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

m0LN4r ::

Nisem zanikal nic od slabosti dizla, ima pa dizel zadeva svoje udobne prednosti.
Najbrž ga tud tankat ni treba...

Na podezelju ene 1x na dva mesca manj je trebalo it v kontra smer na tankstello.
Mal preveč je ponarodelo to malikovanje dizla.

Celo pr nemcih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatjek ::

Točno to, malikovanje dizla! Pa ne kupim ga, razen če bi res delal 30.000km in več na leto, pa še to se ne bi vozil z užitkom, ampak ker je res ceneje. Sedaj delam 20.000 že nekaj let in še nisem pomislil na smrdljivca. Se pelješ za dizlom, dobiš kar kisel okus v ustih, pa naj bo to stara gara ali nov BMW X3 npr.

Nas je pa žal samo enih par, ki vidimo v bencincu spodobno prevozno sredstvo, ki ima tudi kakšno dobro lastnost in s katerim se celo da vozit od točke A do B in si upamo na AC, čeprav je tako zelo nevarno. Je ja, ogrožajo te pa tisti, ki težke gare tiščijo do onemoglosti celo pot od MB do LJ na prehitevalnem pasu ion ti blendajo, če s 130km/h prehitevaš tovornjaka pred seboj, ker si vsaj za 50% prepočasen. Pri nas kulture ni in to je daleč največji problem in vsepovsod vlada sama nestrpnost, pa čeprav delaš vse po predpisih!!!

D3m ::

Vsaj veš, da se z dizlom ne dela samomore ampak z bencinarjem. 8-)

solatjek je izjavil:

Točno to, malikovanje dizla! Pa ne kupim ga, razen če bi res delal 30.000km in več na leto, pa še to se ne bi vozil z užitkom, ampak ker je res ceneje. Sedaj delam 20.000 že nekaj let in še nisem pomislil na smrdljivca. Se pelješ za dizlom, dobiš kar kisel okus v ustih, pa naj bo to stara gara ali nov BMW X3 npr.

Nas je pa žal samo enih par, ki vidimo v bencincu spodobno prevozno sredstvo, ki ima tudi kakšno dobro lastnost in s katerim se celo da vozit od točke A do B in si upamo na AC, čeprav je tako zelo nevarno. Je ja, ogrožajo te pa tisti, ki težke gare tiščijo do onemoglosti celo pot od MB do LJ na prehitevalnem pasu ion ti blendajo, če s 130km/h prehitevaš tovornjaka pred seboj, ker si vsaj za 50% prepočasen. Pri nas kulture ni in to je daleč največji problem in vsepovsod vlada sama nestrpnost, pa čeprav delaš vse po predpisih!!!


Nimaš mikro-filtra v kabini?

Kok starega bencinarja pa imaš? 20 let?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

solatjek ::

Ja, imam mikro filter, avto star 9 let. Dizel se zavoha, če ne zapreš dovoda zunanjega zraka, pa ne samo v mojem avtu, tudi v več drugih, v katerih sem sopotnik, se je dizla zavohalo. Najhuje je, ko si v koloni za kakšnim. Mikro filter žal te PM delce spusti skozi, zato pa so tako nevarni, ker so tako mali, da jih nič ne zadrži.

m0LN4r ::

Se pelješ za dizlom, dobiš kar kisel okus v ustih,

Kot jabolcni kis?
in še nisem pomislil na smrdljivca.

Vsak dan na AC se sigurno peljem za vecimi smrdljivci pa nic ne smrdijo.
na prehitevalnem pasu ion ti blendajo, če s 130km/h prehitevaš tovornjaka pred seboj, ker si vsaj za 50% prepočasen. Pri nas kulture ni in to je daleč največji problem in vsepovsod vlada sama nestrpnost, pa čeprav delaš vse po predpisih!!!

Na bavarskem se ti to lahko komot zgodi tut pr 170km/h, ker si unemu z 250 v napoto k leti proti Münchnu al pa domov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Heavy ::

Je pa hecno videti kako pljuvate o svinjanju dizlov.

Sami ste pa takšni puristi, da WC čistite brez kemikalij, obleke perete z doma skuhanim milom, temperaturo v stanovanju pa držite 5°C nad zunanjo temperaturo, v trgovino pa nesete lastne papirnate vrečke za zelenjavo.

solatjek je izjavil:

Se pelješ za dizlom, dobiš kar kisel okus v ustih, pa naj bo to stara gara ali nov BMW X3 npr.


Noge si umij ;)
#TeamFelix

m0LN4r ::

ker so tako mali, da jih nič ne zadrži.

Tudi nos ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

jero_no1 ::

solatjek je izjavil:

Dizlaši goljufajo že v tovarni, lastniki pa naprej. Izvzeti tisti, ki skeširajo nov avto v rangu 30000€ in več, ti vzdržujejo avto kot je treba, denar za popravilo ponavadi ni problem, na živce mi pa gredo ostali, ki furajo in želijo nekaj, česar si sploh ne morejo privoščiti, potem se pa tresejo, ko je potrebno kaj na avto dat. Tipično slovensko.


Preveč si to posplošil. Se strinjam, da tisti, ki komaj napraskajo za nek soliden avto višjega ranga, potem nimajo za vzdrževanje, medtem ko pa nekateri ki kupijo tak avto nov in vedo, da ga bodo najkasneje po 3 letih prodali, prav tako zelo slabo vzdržujejo ta avto (iz malomarnosti).


Še to mi povej, zgoraj si napisal da si velik zagovornik bencinarjev - koliko km letno delaš?

D3m ::

Jaz v mojem zavoham, če se peljem za Golf II ali dizlom, ki ni izpraven.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Invictus ::

Če bi AMZS naredil pravi tehnični pregled, bi bilo 755 dizlov, starejših od 5 let, samo še za na odpad.

No, pa tudi marsikateri bencinar ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Aston_11 ::

solatjek je izjavil:

Točno to, malikovanje dizla! Pa ne kupim ga, razen če bi res delal 30.000km in več na leto, pa še to se ne bi vozil z užitkom, ampak ker je res ceneje. Sedaj delam 20.000 že nekaj let in še nisem pomislil na smrdljivca. Se pelješ za dizlom, dobiš kar kisel okus v ustih, pa naj bo to stara gara ali nov BMW X3 npr.
Amonijak oziroma njemu podoben pekoč smrad za bencinarjem, ko te peče grlo še lep čas, ti je pa ok? Hinavščina.

Pol pa šparajo in nikamor ne gredo in so jih ceste polne pri 50 km/h, ko se bojijo, da jim bo namesto 5 požrl 7, če ga pa stisne, mora 3x tankat do morja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

krneki0001 ::

Aston_11 je izjavil:

solatjek je izjavil:

Točno to, malikovanje dizla! Pa ne kupim ga, razen če bi res delal 30.000km in več na leto, pa še to se ne bi vozil z užitkom, ampak ker je res ceneje. Sedaj delam 20.000 že nekaj let in še nisem pomislil na smrdljivca. Se pelješ za dizlom, dobiš kar kisel okus v ustih, pa naj bo to stara gara ali nov BMW X3 npr.
Amonijak oziroma njemu podoben pekoč smrad za bencinarjem, ko te peče grlo še lep čas, ti je pa ok? Hinavščina.

Ta smrad je regeneracija filtrov, enako dela tudi dizel. In je zelo velik problem novodobnih bencinarjev s turbino.
Bencinar brez turbine sicer ne pljuva ven rožic, ampak je čistejši od dizla in bencinarja s turbino, če ga pa na plin predelaš, se pa še bolj pozna na izpustih.

Zato imam osebno raje velik bencinski motor brez turbine, kot pa dizla ali bencinarja s turbino.

Zgodovina sprememb…

solatjek ::

jero_no1 je izjavil:

Še to mi povej, zgoraj si napisal da si velik zagovornik bencinarjev - koliko km letno delaš?

20.000

krneki0001 je izjavil:

Zato imam osebno raje velik bencinski motor brez turbine, kot pa dizla ali bencinarja s turbino.

Tudi jaz. Sicer pa bodo sedaj vsi turbači, tako dizli kot bencinci povečali prostornine, ker z downsizingom ne bodo dosegli dovolj čistega izpuha za standarde. Potem bomo pa videli, koliko varčni bodo, ko bodo za čistejše izgorevanje prisiljeni kuriti več goriva v večjem volumnu valjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

Ta smrad je regeneracija filtrov,
Nope. Ta smrad je vohati vedno, ko se vozi za bencinarji, sploh renoji, sploh v klance je katastrofa, sploh ko si na biciklu. Zadnjič se vozil za eno toyoto (do takrat sem misli, da je smrad značilnost renojev) in mi je v avtu smrdelo po tej gnilobi, na biciklu pa tale reč zažge
pljuča.
Tale smrad je opaziti tudi (zlasti?) pri vozilih brez turbine.

Kaj bi regenerilo pri bencinarjih, pa mi ni jasno, ker dpf-ja, kjer bi se svijarija zbirala, nimajo. Blodnje po forumu pa gredo v smer neke blazne čistoče.

Aja, ko se pametuje glede dpfjem in egr, malo si poglejte svoje katalizatorje, ki tudi niso večni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

D3m ::

Aston_11 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ta smrad je regeneracija filtrov,
Nope. Ta smrad je vohati vedno, ko se vozi za bencinarji, sploh renoji, sploh v klance je katastrofa, sploh ko si na biciklu. Zadnjič se vozil za eno toyoto (do takrat sem misli, da je smrad značilnost renojev) in mi je v avtu smrdelo po tej gnilobi, na biciklu pa tale reč zažge
pljuča.
Tale smrad je opaziti tudi (zlasti?) pri vozilih brez turbine.

Kaj bi regenerilo pri bencinarjih, pa mi ni jasno, ker dpf-ja, kjer bi se svijarija zbirala, nimajo. Blodnje po forumu pa gredo v smer neke blazne čistoče.

Aja, ko se pametuje glede dpfjem in egr, malo si poglejte svoje katalizatorje, ki tudi niso večni.


Je že narejen.
|HP EliteBook|R5 6650U|

krneki0001 ::

Aston_11 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ta smrad je regeneracija filtrov,
Nope. Ta smrad je vohati vedno, ko se vozi za bencinarji, sploh renoji, sploh v klance je katastrofa, sploh ko si na biciklu. Zadnjič se vozil za eno toyoto (do takrat sem misli, da je smrad značilnost renojev) in mi je v avtu smrdelo po tej gnilobi, na biciklu pa tale reč zažge
pljuča.
Tale smrad je opaziti tudi (zlasti?) pri vozilih brez turbine.

Kaj bi regenerilo pri bencinarjih, pa mi ni jasno, ker dpf-ja, kjer bi se svijarija zbirala, nimajo. Blodnje po forumu pa gredo v smer neke blazne čistoče.

Aja, ko se pametuje glede dpfjem in egr, malo si poglejte svoje katalizatorje, ki tudi niso večni.


DPF imajo tudi bencinarji s turbinami.

Potem je pa tisto, kar vohaš zanič katalizator, ki spušča ves smrad ven. Za mojim avtom tega smradu po amonijaku namreč ni - avto ima 2 katalizatorja in 2 lambdi in če kaj od tega crkne, takoj zamenjam, ker ima to vpliv na motor in delovanje motorja. Če je lambda zanič ali katalizator, potem motor ne bo pravilno deloval.

Aston_11 ::

D3m je izjavil:

Je že narejen.
Je narejen, vendar vsaj vw ga še ne vgrajuje. Preden spet pade utk ven - za brez veze ga ne bodo montirali, sploh kakšen star ekološko sporni clio z amortiziranim katalizatorjem bi mu ga rabil

krneki0001 je izjavil:

kar vohaš zanič katalizator, ki spušča ves smrad ven.
Možno. Samo je nekam dosti tega.

krneki0001 je izjavil:

kZa mojim avtom tega smradu po amonijaku namreč ni - avto ima 2 katalizatorja in 2 lambdi in če kaj od tega crkne, takoj zamenjam, ker ima to vpliv na motor in delovanje motorja. Če je lambda zanič ali katalizator, potem motor ne bo pravilno deloval.
Ti itak menjaš, še preden spreže,

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

D3m ::

Aston_11 je izjavil:

D3m je izjavil:

Je že narejen.
Je narejen, vendar vsaj vw ga še ne vgrajuje. Preden spet pade utk ven - za brez veze ga ne bodo montirali, sploh kakšen star ekološko sporni clio z amortiziranim katalizatorjem bi mu ga rabil

krneki0001 je izjavil:

kar vohaš zanič katalizator, ki spušča ves smrad ven.
Možno. Samo je nekam dosti tega.

krneki0001 je izjavil:

kZa mojim avtom tega smradu po amonijaku namreč ni - avto ima 2 katalizatorja in 2 lambdi in če kaj od tega crkne, takoj zamenjam, ker ima to vpliv na motor in delovanje motorja. Če je lambda zanič ali katalizator, potem motor ne bo pravilno deloval.
Ti itak menjaš, še preden spreže,


Začne se ga vgrajevati junija 2017.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Aston_11 ::

Naslednje vprašanje je, ali obstaja korelacija med škrtostjo lastikov bencinarjev (podobno kot je domneva, da so lastniki dizelnov šrkti) in bodo lastniki benzinarjem vedno menjali ckrnjene dpf-je. (ne bodo, tako kot se jim jebe za katalizator in še kaj, kar vpliva na _večje_ onasneževanje).

krneki0001 ::

Ne bodo, kot sedaj ne menjajo zanič katalizatorjev.
Katalizator je ponavadi samo en in lamda sonda je pred njim, tako da ne zaznava pokvarjenega katalizatorja, ampak samo pošilja signal, kakšpen izpuh dobiva iz motorja.
Zato jih lastniki ponavadi menjajo šele ko le ta razpade in zabaše cev.

balluf ::

Ali so še težave z "dva dni starim avtom" ostali odprite novo temo " avtomobili na splošno" !

D3m ::

In? Je OP rešil "težavo" in dobil nov avto?
|HP EliteBook|R5 6650U|
««
7 / 7
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

kilometri avtomobila , hitro vprašanje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
845691 (4869) zobnik
»

Koliko zdržijo novodobna vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7317177 (14385) bambam20
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30656635 (47596) Mato989
»

BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10424834 (22334) sandmat

Več podobnih tem