Forum » Na cesti » Hyundai i30 1.6 CRDI
Hyundai i30 1.6 CRDI
smotanc ::
Mene pa zanima če kdo kaj ve nasplošno o teh novejši modelih Hyundaj modelov, kako se obnesejo, ali imajo kakšne napake nasploh da bi me odvrnilo od nakupa itd.
Nasploh me zanima za model i30 1.6 CRDI 2008 ali 2010 diesel motorji.
Hvala za odgovore!
Nasploh me zanima za model i30 1.6 CRDI 2008 ali 2010 diesel motorji.
Hvala za odgovore!
- spremenilo: smotanc ()
Siddh ::
Za 2014 letnik lahko rečem, da je dober avto, motor je odziven, poraba nizka, za starejše pa ne vem.
smotanc ::
za nove modele sem tut js slišu da so vredu, mene pa še vseeno zanima za te dva omenjena modela 2008/2010, ker nasploh o hyundaj avtomobilih in samih motorjih nevem veliko
ihgregg ::
2010 1.6 CRDI 85kW, 110.000km brez same težave. Za svojo moč gre presenetljivo dobro, poraba pri 150km/h okrog 5.5l, mešana z težko nogo 5.7l na 225 širini gum, pozimi okrog 6l na 195.
Poglej še Kio Ceed, enaka platforma, enaki motorji, enak lastnik - Hyundai.
Poglej še Kio Ceed, enaka platforma, enaki motorji, enak lastnik - Hyundai.
SuperVeloce ::
Sicer nimam i30, imamo pa korejce s tega obdobja (če že sprašuješ za motorje). Imamo v družini Hyundai Accenta (ga veliko vozim) 2006 1.5crdi z 81kw, sicer je nek model motorja, ki ga nisem našel v nobenem drugem Hyundai-u, ampak mašinca izgleda neuničljiva. Vožen nonstop zelo dinamično (razen hladno se malo pazi). Po 225000km kot nova, veriga kot nova, turbina tudi, ostali ključni deli redno preverjeni pri dobrem serviserju in še sam pravi, da je motor tiptop, Nemci v tej cenovni kategoriji se lahko poskrijejo (servisira veliko VW, Forda, pa francoze). Kar se tiče motorja, le filtri in olje vsakih 15k km. Je pa podvozje bolj tako, ne spodbuja ravno dinamične vožnje, pa tudi vsi 4 blažilniki so po 9letih že počasi fuč, pri menjavi diskov je bilo potrebno zamenjati celoten komplet s čeljustmi, ker so bili bati in vodila zarostana... mogoče malo večji strošek, ampak še vseeno spada pod potrošno robo. Aja, pa hladilnik za klimo smo preluknjali pred cajtom, so tanki kot alufolija .
Se mi pa zdi da so pa korejci (v družini tudi ceed 2009 2.0crdi) malo bolj problematični pri laku, zelo hitro ti jo popeska iz pokrova motorja in blatnikov. Za ceed'a nisem čisto ziher, v kakšnem stanju je motor (ga ne vozim jaz na servise), ampak po besedah voznika je stanje podobno. Je pa Ceed precej bolj trd na cesti od Accenta (tudi na zimskih 195/65/15)
Se mi pa zdi da so pa korejci (v družini tudi ceed 2009 2.0crdi) malo bolj problematični pri laku, zelo hitro ti jo popeska iz pokrova motorja in blatnikov. Za ceed'a nisem čisto ziher, v kakšnem stanju je motor (ga ne vozim jaz na servise), ampak po besedah voznika je stanje podobno. Je pa Ceed precej bolj trd na cesti od Accenta (tudi na zimskih 195/65/15)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
RedDrake ::
Hyundai i30 prejsnje generacije je super avto za denar, ki ga das!
1.6 crdi je eden boljsih motorjev, po besedah serviserjev na Hyundai uradnem servisu, pa je starejsa serija (z 90 ali 110 hp) prakticno neunicljiva.
Gre v osnovi za 1.5 crdi, kot ga ima SuperVeloce (in moj oce v matrixu, tam se je ta motor se uporabljal btw), z dodatno povecanimi cilindri - ostale komponente so enake. AFAIK je ta motor best in class (~1.6 dizel) in je boljsi in bolj zanesljiv od TeDIjev,PSA-jev in podobne sare.
Kar se pa samega avta tice, so ti pa ze povedali, lak je problem, tako da ne vozit ljudem za ritjo, ce je pesek na cesti, bo pokrov motorja hitro precej pikcasto rjav. Pricakuj tudi kake cricke v armaturi. Zvocna izolacija ni ravno presezek, pricakuj zvizganje vetra pri 60-90 in glasen motor nad 3k RPM.
Ostalo naceloma ni problem - tankas in vozis.
Vzmetenje je cudno, ce si vajen kaksnih bolj japonskih ali nemskih avtov.
Vecje ovire super absorbira, manjse (razpoke/male luknje) se pa kar cuti. Prav tako se avto ceste dobro drzi, ampak se v ovinkih kar solidno nagne - karoserija malo "plava". Ko se enkrat navadis, ni problem tudi precej dinamicna voznja cez ovinke.
1.6 crdi je eden boljsih motorjev, po besedah serviserjev na Hyundai uradnem servisu, pa je starejsa serija (z 90 ali 110 hp) prakticno neunicljiva.
Gre v osnovi za 1.5 crdi, kot ga ima SuperVeloce (in moj oce v matrixu, tam se je ta motor se uporabljal btw), z dodatno povecanimi cilindri - ostale komponente so enake. AFAIK je ta motor best in class (~1.6 dizel) in je boljsi in bolj zanesljiv od TeDIjev,PSA-jev in podobne sare.
Kar se pa samega avta tice, so ti pa ze povedali, lak je problem, tako da ne vozit ljudem za ritjo, ce je pesek na cesti, bo pokrov motorja hitro precej pikcasto rjav. Pricakuj tudi kake cricke v armaturi. Zvocna izolacija ni ravno presezek, pricakuj zvizganje vetra pri 60-90 in glasen motor nad 3k RPM.
Ostalo naceloma ni problem - tankas in vozis.
Vzmetenje je cudno, ce si vajen kaksnih bolj japonskih ali nemskih avtov.
Vecje ovire super absorbira, manjse (razpoke/male luknje) se pa kar cuti. Prav tako se avto ceste dobro drzi, ampak se v ovinkih kar solidno nagne - karoserija malo "plava". Ko se enkrat navadis, ni problem tudi precej dinamicna voznja cez ovinke.
smotanc ::
hvala za odgovore, če črto potegnem nebi bil slab nakup hyundaja i30, ugledanga mam enega za soliden denar iz avtohiše. Kaj majo pa kej od opreme? recimo kaj točno zajema to HP iLook
Olórin ::
pri Hyundajih enostanvo vedno drži naslednje:
- motorji so neuničljivi. Narejeni tako, da delajo. Menjal boš potrošni material.
- pri zadnjem koloteku radi rjavijo.
- dizajn Hyundajev vedno peša. Ne razumem zakaj ne zaposlijo sposobnih dizajnerjev. Izgled pač ne sledi dobrim lastnostim vožnje in vzdržljivosti, kar je škoda.
- lak imajo relativno slab. Ne vozi preblizu, sicer boš imel hitro pikice na havbi.
Overall gre za super avto, ki ti bo dolgo dobro služil. Samo na modni pisti ne bo zmagovalec.
- motorji so neuničljivi. Narejeni tako, da delajo. Menjal boš potrošni material.
- pri zadnjem koloteku radi rjavijo.
- dizajn Hyundajev vedno peša. Ne razumem zakaj ne zaposlijo sposobnih dizajnerjev. Izgled pač ne sledi dobrim lastnostim vožnje in vzdržljivosti, kar je škoda.
- lak imajo relativno slab. Ne vozi preblizu, sicer boš imel hitro pikice na havbi.
Overall gre za super avto, ki ti bo dolgo dobro služil. Samo na modni pisti ne bo zmagovalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Dr_M ::
Glede na to, da imata Hyundai in Kia kar nekaj dizajnerjev, ki so prisli iz VAG, bmwja, nimam pojma, o cem ti to fantaziras.
Razen, ce si mnenja, da so tudi omenjene znamke dizajnersko boge, potem ti dam prav.
Razen, ce si mnenja, da so tudi omenjene znamke dizajnersko boge, potem ti dam prav.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Olórin ::
če je prišel iz vag, bmw to ne pomeni da je dober. Ker to, kar oblikujejo pri Hyundaju ni vredno počenega groša. Žal.
Hyundai Coupe je bil še nečemu podoben, o ostalem ne bom niti govoril. Sploh sedanji Veloster je tak da se ga še bog ne more usmilit. Kot da bi vzel Hyundai i20 in ga zarinil v ogrodje Hyundaia i30 in mu rekel Veloster.. in to skrpucalo potem prodajal za neko "premium" ceno.
Ampak tehnično gledano pa so ti stroji fenomenalno dobri.
Hyundai Coupe je bil še nečemu podoben, o ostalem ne bom niti govoril. Sploh sedanji Veloster je tak da se ga še bog ne more usmilit. Kot da bi vzel Hyundai i20 in ga zarinil v ogrodje Hyundaia i30 in mu rekel Veloster.. in to skrpucalo potem prodajal za neko "premium" ceno.
Ampak tehnično gledano pa so ti stroji fenomenalno dobri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Dr_M ::
Mozak, ki je dizajniral starega i30, je dizajniral tudi model bmw 1, kar je res malo bolj bogi, to se strinjam.
Drugace je pa sef dizajna pri Kii in sedaj tudi pri Hyundaiu, odgovoren za kar nekaj uspesnih dizajnov. Peter Schreyer ima kar dobre reference, ne glede na tvoje subjektivno mnenje (mogoce imas samo zelo slab okus za avte, kaj pa vem).
Drugace je pa sef dizajna pri Kii in sedaj tudi pri Hyundaiu, odgovoren za kar nekaj uspesnih dizajnov. Peter Schreyer ima kar dobre reference, ne glede na tvoje subjektivno mnenje (mogoce imas samo zelo slab okus za avte, kaj pa vem).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
heero ::
Hyundai je zelo zanesljiv avto vendar nima nekaj dosti opreme in kvaliteta kovine in plastike ni neka visoka kvaliteta za navadnega cloveka je cisto ok do 200.000 km naj bi zdrzal komot
Dr_M ::
Pa sej nismo vec leta 90, ko je bilo 200.000km ze luksuz (ko so pri nas se vedno kraljevale zastave).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
JC Denton ::
Hyundai je zelo zanesljiv avto vendar nima nekaj dosti opreme in kvaliteta kovine in plastike ni neka visoka kvaliteta za navadnega cloveka je cisto ok do 200.000 km naj bi zdrzal komot
kvasiš bedarije, za 18.000€ nimaš avta, ki bi imel toliko opreme kot kakšen i30, resno ti pravim. Imaš vse kar hočeš. Problem pri novem je samo financiranje. Škoda, Ford in tudi Renault imajo (so imeli, ko sem kupoval avto) bistveno boljše pogoje.
Je pa mašina lena kot sam hudič, 1.6 diesel 128 KM ni šel nikamor pa še manj, ko sem ga imel na testni vožnji. So pa res brezhibni avti, ki res redko povzročajo probleme. Če si bolj vikend fahrer je to to.
SuperVeloce ::
Verjetno ni problem lena mašina (ker po mojih izkušnjah so crdi vse prej kot lene), ampak teža vozila. Konkurenca jih pač prehiteva po levi in po desni kar se tega tiče
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Olórin ::
Peter Schreyer ima kar dobre reference, ne glede na tvoje subjektivno mnenje (mogoce imas samo zelo slab okus za avte, kaj pa vem).
reference gor ali dol, novi hyundai so nagravžni. Kie malo manj.
Še videz naj zrihtajo in jim bo prodaja skokovito poskočila, ker tehnično so perfektni. Ne boš ga uničil ne glede na to kaj boš delal z njim, na avto se boš lahko 100% zanesel. 300.000 km bo preživel brez večjih vložkov.
Pač konkurenca je lepa in nezanesljiva, Hyundai pa prekleto zanesljiv in pač ne lep. Vsega ne moreš imeti za ta denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
GrimReaper ::
Je pa mašina lena kot sam hudič, 1.6 diesel 128 KM ni šel nikamor pa še manj, ko sem ga imel na testni vožnji. So pa res brezhibni avti, ki res redko povzročajo probleme. Če si bolj vikend fahrer je to to.
Končno eden, ki je ugotovil problem Hyundai-jev. Kaj ti pomaga zanesljiv motor, čeprav 1.6 16V mašine so vse več ali manj zanesljive, če ne gre nikamor.
Šele letos so naredili avto, ki ima manj kot 10s do 100, i30 Turbo, ampak s ceno 23k ne morejo ravno konkurirat.
VW, Peugeot, Renault in Fiat so začeli s cenovno dostopnimi turbobencinarji že 2007.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Olórin ::
tale iz leta 2007 je zate preslab?
http://www.autoevolution.com/cars/hyund...
ali pa dizelska različica
http://www.autoevolution.com/cars/hyund...
?
Pač i30 ni avto za dirkat.
Če rabiš boljše pospeške ima Hyundai dosti športnejše modele na zalogi.
Res pa je, da pod 9s do 100 kmh s Hyundajem ne boš prišel. Ampak niti ni temu namenjen. Kaj ti bo motor ki ima brutalne pospeške, če se ne moreš zanesti nanj?
Raje 1 sekundo počasneje in neuničljiv motor.
http://www.autoevolution.com/cars/hyund...
ali pa dizelska različica
http://www.autoevolution.com/cars/hyund...
?
Pač i30 ni avto za dirkat.
Če rabiš boljše pospeške ima Hyundai dosti športnejše modele na zalogi.
Res pa je, da pod 9s do 100 kmh s Hyundajem ne boš prišel. Ampak niti ni temu namenjen. Kaj ti bo motor ki ima brutalne pospeške, če se ne moreš zanesti nanj?
Raje 1 sekundo počasneje in neuničljiv motor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
ihgregg ::
Hyundai je zelo zanesljiv avto vendar nima nekaj dosti opreme in kvaliteta kovine in plastike ni neka visoka kvaliteta za navadnega cloveka je cisto ok do 200.000 km naj bi zdrzal komotOgrevanje sedežev, ogrevanje volana, PDC spredaj in zadaj, prilagodljiv električni volan, leder, bluetooth, rikverc kamera, samozatemnitvena ogledala, panoramska streha, električno nastvavljivi sedeži, navi, adaptivni xenon, pametni kljulč, itd.
Kaj pogrešaš? Adaptivni tempomat bo v kratkem.
Martin Krpan ::
tale iz leta 2007 je zate preslab?
http://www.autoevolution.com/cars/hyund...
ali pa dizelska različica
http://www.autoevolution.com/cars/hyund...
?
Pač i30 ni avto za dirkat.
Če rabiš boljše pospeške ima Hyundai dosti športnejše modele na zalogi.
Res pa je, da pod 9s do 100 kmh s Hyundajem ne boš prišel. Ampak niti ni temu namenjen. Kaj ti bo motor ki ima brutalne pospeške, če se ne moreš zanesti nanj?
Raje 1 sekundo počasneje in neuničljiv motor.
Neuničljiv my ass. Vem za 2 primera ko so pri praktično novih Kia Ceed morali zamenjati cel motor CRDI. Sicer brezplačno , v garanciji ampak sigurno ostane grenak priokus in dvom v "neuničljivost".
TOP ::
Martin Krpan je izjavil:
tale iz leta 2007 je zate preslab?
http://www.autoevolution.com/cars/hyund...
ali pa dizelska različica
http://www.autoevolution.com/cars/hyund...
?
Pač i30 ni avto za dirkat.
Če rabiš boljše pospeške ima Hyundai dosti športnejše modele na zalogi.
Res pa je, da pod 9s do 100 kmh s Hyundajem ne boš prišel. Ampak niti ni temu namenjen. Kaj ti bo motor ki ima brutalne pospeške, če se ne moreš zanesti nanj?
Raje 1 sekundo počasneje in neuničljiv motor.
Neuničljiv my ass. Vem za 2 primera ko so pri praktično novih Kia Ceed morali zamenjati cel motor CRDI. Sicer brezplačno , v garanciji ampak sigurno ostane grenak priokus in dvom v "neuničljivost".
Zakaj pa grenak priokus,saj nič ne doplačaš,menjajo motor in pika.Tukaj ni problem motor,ti so dobri ni problemov,druga pesem je notranjost in kvaliteta plastike.
smotanc ::
Tega hyundaja ki ga bom kupil ima naokroglo 150 tisoč prevoženih, diesel motor 1.6 90konjev, 2008 letnik, prfektno ohranjen in sem se tudi odločil za nakup le tega in vem da mi ne bo žal, res pa je da sem do sedaj imel pri hiši seat leona 2003 letnik polna oprema isto diesel 110 konjev, mogoče bom imel malo težav pri tem ker je i30 malo švohnejši, sam ko sem ga vozil ni tok ogromne razlike :)
GTX970 ::
Raje glej razmerje masa vozila/moč, namesto samo moč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
Olórin ::
Martin Krpan je izjavil:
Neuničljiv my ass. Vem za 2 primera ko so pri praktično novih Kia Ceed morali zamenjati cel motor CRDI. Sicer brezplačno , v garanciji ampak sigurno ostane grenak priokus in dvom v "neuničljivost".
povej potem še koliko časa jima je motor delal brezhibno. Pač v garanciji so jima motor menjali. Do napak seveda pride pri vseh proizvajalcih. Je pa razlika ali so napake pravilo ali pa izjema.
Tega hyundaja ki ga bom kupil ima naokroglo 150 tisoč prevoženih, diesel motor 1.6 90konjev, 2008 letnik, prfektno ohranjen in sem se tudi odločil za nakup le tega in vem da mi ne bo žal, res pa je da sem do sedaj imel pri hiši seat leona 2003 letnik polna oprema isto diesel 110 konjev, mogoče bom imel malo težav pri tem ker je i30 malo švohnejši, sam ko sem ga vozil ni tok ogromne razlike :)
Škoda, da si se odločil za model z 90 konji. Model z 90 konji je več ali manj (zelo podhranjena) nepremičnina, ki do 100 km/h rabi 15 sekund, medtem ko je model s 115 konji čisto spodoben stroj, primeren tudi za dinamično vožnjo. Do 100 kmh rabi 11.5 sekund.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
TOP ::
Ja se strinjam 1,6 90km je mal prešvoh in 20 konjev se še kako pozna,še posebej da je kak več v avtu in je treba prehitet.
Olórin ::
ne samo če je v avtu še kak človek več. Že če je v avtu samo voznik, 90 konjski motor pomeni da ga bo priganjal do rdečega polja in bo še vedno poačsnejši kot avto s 115 konji, kjer ga voznik požene morda komaj do 3000 rpm.
Kaj pa se zgodi poleti, ko vklopiš klimo in imaš v vozilu 4 ljudi pa pri modelu z 90 konji raje ne razmišljajmo.
Kot sem rekel, nepremičnina.
Kaj pa se zgodi poleti, ko vklopiš klimo in imaš v vozilu 4 ljudi pa pri modelu z 90 konji raje ne razmišljajmo.
Kot sem rekel, nepremičnina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
smotanc ::
Kot sem premišljeval itd. bo avto zadovoljeval moje potrebe več kot dovolj in bom čisto zadovoljen z 90 konji
Blinder ::
Ta 90 konjski ima veliko navora za svojo moc, tako da mu to pomaga. Ce pa isces moc na visjih obratih pa se opazi, da je konjev malo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Olórin ::
navor ti ne koristi nič, če prazen avto rabi 15 sekund do 100 kmh.
Super, samo da ti bo koristil. Sem samo podal oceno, da 90 konjskih dizlov ne bi smeli prodajati, saj so absolutno podhranjeni. Avto pač ne sme prazen rabiti celih 15 sekund da prileze do 100. Ampak kot ti paše.
Samo ne poizkušaj tekmovati s staro renault 5, ker te bo prehitela.
Kot sem premišljeval itd. bo avto zadovoljeval moje potrebe več kot dovolj in bom čisto zadovoljen z 90 konji
Super, samo da ti bo koristil. Sem samo podal oceno, da 90 konjskih dizlov ne bi smeli prodajati, saj so absolutno podhranjeni. Avto pač ne sme prazen rabiti celih 15 sekund da prileze do 100. Ampak kot ti paše.
Samo ne poizkušaj tekmovati s staro renault 5, ker te bo prehitela.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Olórin ::
če prazen avto rabi 15 sekund do 100kmh, če ga priganjaš do rdečega, mu bo polno naložen potreboval 20, če ga bo priganjal na mrtvo. Realno torej verjetno pol minute, ker ga ne bo priganjal v rdeče.
Tega ne bi smeli prodajat.
In ne, ne govorim o DOBRIH pospeških. Average pospeški do okoli 12s, dobri pospeški so pod 10s do 100 kmh. Odlični pa še odločno nižje.
Govorim o tem, da avto sploh kam pospeši, da ne ovira prometa.
Ampak dobro, saj ga ne bo težko prehiteti.
lp
Tega ne bi smeli prodajat.
In ne, ne govorim o DOBRIH pospeških. Average pospeški do okoli 12s, dobri pospeški so pod 10s do 100 kmh. Odlični pa še odločno nižje.
Govorim o tem, da avto sploh kam pospeši, da ne ovira prometa.
Ampak dobro, saj ga ne bo težko prehiteti.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
SuperVeloce ::
navor ti ne koristi nič, če prazen avto rabi 15 sekund do 100 kmh.
...
Pa si prepričan, da res potrebuje toliko do 100? Anyway, seveda ti navor koristi. Kot da ga kar naprej teraš samo od 0 do 100... sej ne hodiš dnevno na drag race. Medtem ko v območju pravih vrtljajev čisto lepo pospeši. Veliko je pospeševanja v mestih 0-50 ali med regionalno vožnjo kjer hitrosti nihajo (recimo 60-90). Vleče bolje, kot 3/4 bencinerjev na naših cestah, katere bi moral šaltat v 2. prestavo po tvoje, da se izstreliš nazaj na 90 zaradi tistih 50metrov omejitve na 50-60kmh. Ko imaš v pravi prestavi v območju z navorom, ne boš nikogar oviral. Še divjak si lahko. Če pa res čakaš na priključitev na glavno cesto, boš pa že počakal sekundo dlje, da lahko umiru pospešiš do 100, če je to res potrebno. Ne rabiš nikogar izsilit. Če je pa gužva, pa se stavim da se ne vozi kolona 100km/h
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
TOP ::
če prazen avto rabi 15 sekund do 100kmh, če ga priganjaš do rdečega, mu bo polno naložen potreboval 20, če ga bo priganjal na mrtvo. Realno torej verjetno pol minute, ker ga ne bo priganjal v rdeče.
Tega ne bi smeli prodajat.
In ne, ne govorim o DOBRIH pospeških. Average pospeški do okoli 12s, dobri pospeški so pod 10s do 100 kmh. Odlični pa še odločno nižje.
Govorim o tem, da avto sploh kam pospeši, da ne ovira prometa.
Ampak dobro, saj ga ne bo težko prehiteti.
lp
Po tvoje bi morali imeti vsi 3,0 mašine.
Spajky ::
1 tona avto z gorivom : 50 konjev Ok ...
+ klima +5 konjev
+ vsaka (odrasla) oseba +10 konjev
+ prtljaga +5 konjev ...
Torej za na dopust/vikend po avtocesti tata, mama z dvemi osn.šolskimi otroci, prtljago + 1,2t (prazen) avto = 100 konjev ... več kot dovolj. taisti avto bo tata/mama večinoma vozil vsak dan po opravkih sam.
Možnosti varnih prehitevanj je čedalje manj, "lenih" voznikov in kolon oz. gostega prometa tudi v nasprotni smeri že preveč ... kolone že pregovorne! Pravtako dela na cestah+avtocestah pri nas tudi ...
Da se zadeve ne "premaknejo" nikamor posredno krive hitrostne kontrole (kasiranje v glavnem!), dostikrat neživljenske omejitve hitrosti ponekod (občinske omejitve!) in visoke kazni, če te zalotijo malce hitreje peljat! Pa vmesne brezpotrebne prometne nesreče zaradi nepozornosti voznikov in njihove ležernosti .. in potem folk vozi ko presran ... Ti ne pomaga ponavadi niti 300 konjev in 5-sek/100km mašina v takih situacijah ...
Zgleda, da folka v avtošoli niso naučili, da se pred prehitevanjem zabriše v nižjo prestavo in dodaja gas med drugim ...
Jah, če za isti denar ali malce več dobiš enakovreden avto z kakšnim "konjem" več ne škodi ... kot vidim folk večinoma vozi na 2/3 navora in 1/3 moči motorja po moji oceni ... in se bojijo pritisnit na gas, da šparajo z gorivom ... just my2c ...
IMHO vse kar je več kot 100 konjev mašina na tono avto teže (prazen) je preseravanje v funkcionalnem smislu danes ... (kdo ima večji/avto/motor/k* etc.) ...
+ klima +5 konjev
+ vsaka (odrasla) oseba +10 konjev
+ prtljaga +5 konjev ...
Torej za na dopust/vikend po avtocesti tata, mama z dvemi osn.šolskimi otroci, prtljago + 1,2t (prazen) avto = 100 konjev ... več kot dovolj. taisti avto bo tata/mama večinoma vozil vsak dan po opravkih sam.
Možnosti varnih prehitevanj je čedalje manj, "lenih" voznikov in kolon oz. gostega prometa tudi v nasprotni smeri že preveč ... kolone že pregovorne! Pravtako dela na cestah+avtocestah pri nas tudi ...
Da se zadeve ne "premaknejo" nikamor posredno krive hitrostne kontrole (kasiranje v glavnem!), dostikrat neživljenske omejitve hitrosti ponekod (občinske omejitve!) in visoke kazni, če te zalotijo malce hitreje peljat! Pa vmesne brezpotrebne prometne nesreče zaradi nepozornosti voznikov in njihove ležernosti .. in potem folk vozi ko presran ... Ti ne pomaga ponavadi niti 300 konjev in 5-sek/100km mašina v takih situacijah ...
Zgleda, da folka v avtošoli niso naučili, da se pred prehitevanjem zabriše v nižjo prestavo in dodaja gas med drugim ...
Jah, če za isti denar ali malce več dobiš enakovreden avto z kakšnim "konjem" več ne škodi ... kot vidim folk večinoma vozi na 2/3 navora in 1/3 moči motorja po moji oceni ... in se bojijo pritisnit na gas, da šparajo z gorivom ... just my2c ...
IMHO vse kar je več kot 100 konjev mašina na tono avto teže (prazen) je preseravanje v funkcionalnem smislu danes ... (kdo ima večji/avto/motor/k* etc.) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
RedDrake ::
Pije med 4,9 in 6,9, povprečje okoli 5,5. Je odvisno kako težko nogo imaš, kot pri večini vozil.
smotanc ::
To pomeni dokaj normalna poraba, zdaj sem dobil ponudbo za še enega i30, isti motor, sicer malo močnejši, 116 konjski in tudi novejši letnik(2010)
so kakšne težave z njimi? je vseeno 2 leti mlajši od onega ki ga mislim kupit in zdaj sem čist zmeden
so kakšne težave z njimi? je vseeno 2 leti mlajši od onega ki ga mislim kupit in zdaj sem čist zmeden
Olórin ::
SuperVeloce je izjavil:
navor ti ne koristi nič, če prazen avto rabi 15 sekund do 100 kmh.
...
Pa si prepričan, da res potrebuje toliko do 100?
ja, sem.
Po tvoje bi morali imeti vsi 3,0 mašine.
Ne. 1.6 dizel hyundai je dovolj, če ima 115 konjev.
SuperVeloce je izjavil:
Anyway, seveda ti navor koristi. Medtem ko v območju pravih vrtljajev čisto lepo pospeši.
navor pri motorju nima veze, če imaš na kolesu ubogih 90 konjev. To pomeni da ga moraš ves ačs priganjat do rdečega, da se premakne.
SuperVeloce je izjavil:
Ko imaš v pravi prestavi v območju z navorom, ne boš nikogar oviral. Še divjak si lahko.
Ne. avto rabi 15 s do 100 kmh, če ga na mrtvo priganjaš do rdečega polja.
Za primerjavo: Clio 1.2 75 konjski rabi 12.5 sekund do 100 kmh. Torej, polno naložen clio bo pospeševal lepše kot prazen 90 konjski i30. razumeš?
so kakšne težave z njimi?
Načeloma ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Olórin ::
je vseeno 2 leti mlajši od onega ki ga mislim kupit in zdaj sem čist zmeden
Model je isti, tako da se odloči za tistega, ki je bolje ohranjen in ki ti bolje ustreza. Jaz vem da avti, ki rabijo dlje od 13 sekund do 100 kmh ne sodijo na cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
GrimReaper ::
Saj vozijo itak povečini vsi tako kot bi imeli 30s do 100, če sploh pridejo do 100, vem ko sem imel še P106 50KM z 19s do 100, pa sem iz križišča tiste zadaj kaj kmalu pustil 1km zadaj.
Zase vem, da se normalna vožnja začne pri avtu z 10s do 100, oz. še bolje 10s 80-120 v 5., tako da razni 1.6/1.8/2.0 140KM atmosferci odpadejo, čeprav imajo 10s do 100.
Pa pogoj je tudi, da pred prehitevanjem iz 60-70 ni treba šaltat v drugo, pri mojem 1.6 105 je tudi pri 80 bolje če daš kot pa ne, ampak pomoje so že prej omenjeni atmosferci dovolj močni za tretjo.
Pri pospeševanju iz naselij se ti pojavi enako vprašanje, 2. ima pri 50km/h že precej zdravih 3400rpm, 3. pa zelo slabotnih 2200rpm. Ampak večinoma se da komot v tretji, sploh če je tako da že prej lahko vzameš zalet na 60 in je malenkost klančka dol, ker je precej občutljiv na naklon terena, par stopinj gor ali dol je velika razlika. Edino iz enega naselja, ki ga imam v mislih, je edina rešitev 2. prestavo zvozit do konca, pa na oko sploh nebi rekel da je tak naklon.
No ja, saj počasi bo, še največ kakšno leto da zamenjam to nepremičnino.
Zase vem, da se normalna vožnja začne pri avtu z 10s do 100, oz. še bolje 10s 80-120 v 5., tako da razni 1.6/1.8/2.0 140KM atmosferci odpadejo, čeprav imajo 10s do 100.
Pa pogoj je tudi, da pred prehitevanjem iz 60-70 ni treba šaltat v drugo, pri mojem 1.6 105 je tudi pri 80 bolje če daš kot pa ne, ampak pomoje so že prej omenjeni atmosferci dovolj močni za tretjo.
Pri pospeševanju iz naselij se ti pojavi enako vprašanje, 2. ima pri 50km/h že precej zdravih 3400rpm, 3. pa zelo slabotnih 2200rpm. Ampak večinoma se da komot v tretji, sploh če je tako da že prej lahko vzameš zalet na 60 in je malenkost klančka dol, ker je precej občutljiv na naklon terena, par stopinj gor ali dol je velika razlika. Edino iz enega naselja, ki ga imam v mislih, je edina rešitev 2. prestavo zvozit do konca, pa na oko sploh nebi rekel da je tak naklon.
No ja, saj počasi bo, še največ kakšno leto da zamenjam to nepremičnino.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
diNero ::
Glede na to, da je cela stran samega nabijanja v prazno sem se odločil, da ti podam nekaj informacij iz prve roke. PLUSI..poraba, notranjost je glede na zunanjost neverjetno prostorna, plastika je veliko bolj kvalitetna kot pri cenovno "podobnem" modelu KIE (ker je nkedo ravno omenjal to) in pri 4 letih in 130.000 km ni zaznati nobenega škripanja.
MINUSI: lak je neverjetno slab, "pikic" je na pokrovu motorja malo morje in s tem posledično največji problem, v enem tednu okoli "pikice" nastane rja.
Če te zanima še kaj bolj specifično napiši, to so na kratko plusi, minusi nekdanjega uporabnika tega vozila (prodano pred letom dni). Če te pa zanima še 1.000 neuporabnih postov in kateri avto ima 4,3s/100km/h in da ostalo ne sodi na cesto, pa vprašaj ostale sodelujoče v tej temi.
MINUSI: lak je neverjetno slab, "pikic" je na pokrovu motorja malo morje in s tem posledično največji problem, v enem tednu okoli "pikice" nastane rja.
Če te zanima še kaj bolj specifično napiši, to so na kratko plusi, minusi nekdanjega uporabnika tega vozila (prodano pred letom dni). Če te pa zanima še 1.000 neuporabnih postov in kateri avto ima 4,3s/100km/h in da ostalo ne sodi na cesto, pa vprašaj ostale sodelujoče v tej temi.
Utk ::
ima pri 50km/h že precej zdravih 3400rpm, 3. pa zelo slabotnih 2200rpm.Pomeni, da ima tvoj avto slabo preračunan menjalnik. Če v 3. iz 2200 obratov ne pospeši normalno, bi pač moral imet 2500 obratov pri 50 na uro in bi bil pospešek (veliko) boljši.
Dober menjalnik tudi iz 90 (dizelskih) konjev spravi nekaj. Ga pa sigurno pol zmanjka na avtocesti.
Pro_moted ::
Jaz imam 1.6 Crdi , 128 konjev, novi model Kio Ceed. Motor brez problema, suh, tih, miren tek.Pospeški od 0-100 so klub skoraj 130 konjem malo slabši, gre pa to predvsem na račun menjalnika.Prvi dve prestavi se mi zdita prekratki za ta motor. V naselju se peljem 50 km/h v 4 prestavi pri cca 1200 obratov. V 5 prestavi je že štandgas pri tej hitrosti, nato je pa še šesta , ki je neprimerna za tako hitrost. Na avtocesti s tempomatom 130 km/h, pije povprečno 5,2 ( preračunanih ročno, a tudi računalnik kaže tako) tam z 2350 obr/min.Je res da avto ne da tistega občutka da sune, kot to delajo ON-OFF VW mašine, ampak pospešuje lepo zvezno tam do 180. Dober motor ni kaj, avto nasploh pa tudi.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
smotanc ::
No kupil sem Hyundaia i30 2008 GLS premium 1.6 diesel 90 konj iz avtohiše, me pa zanima a je to narobe ko pridem domov da mi zadaj iz diskov smrdi po švasanju? res pa je da je avto stal dober mesec v avtohiši
sandmat ::
meni še noben avto ni smrdel po švasanju - previdno potipaj diske skozi feltne. ti katera guma pretirano blokira?
smotanc ::
diski niso na otipi zelo vroči ampak normalno pač mlačni, kolo se obrača normalno, sem se pa pozanimal na enem servisu da je mal zarustano in da treba vse skupaj podmazat, zdej pa kok je to res
Olórin ::
menjaj zadnje zavore in cilindrčke.
Če si imel denar za nakup novega vozila boš imel še tistih 100 EUR za popravilo zavor.
To so pač standardni stroški ob nakupu rabljenih vozil.
Če si imel denar za nakup novega vozila boš imel še tistih 100 EUR za popravilo zavor.
To so pač standardni stroški ob nakupu rabljenih vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Olórin ::
dodatek k prejšnemu postu: sem pa mnenja da bo to edini strošek, ki ga boš s tem avtom imel. Si naredil odličen nakup.
(če odštejem to, da je avto nenormalno podhranjen).
(če odštejem to, da je avto nenormalno podhranjen).
smotanc ::
na servisu so mi neki odšponal ker je blo preveč pa spucal so zadne diske pa use okol pa podmazal, in stvar zdej špila tko kot mora
sicer pa res da to pomoje ni nič čudno, delovna temeratura motorja je ponavadi 90, pri mojem i30 sem pa opazil da je za odtenek malo manj kaže kazalec, sicer nič ne niha gor dol, ampak je vedno ko se avto segreje malo pred 90, pomoje je to normalno ane?
Zanima me še kako se "štela" ročna, za moje pojme prime čist prevosoko, skoraj na zadnjih zobih
sicer pa res da to pomoje ni nič čudno, delovna temeratura motorja je ponavadi 90, pri mojem i30 sem pa opazil da je za odtenek malo manj kaže kazalec, sicer nič ne niha gor dol, ampak je vedno ko se avto segreje malo pred 90, pomoje je to normalno ane?
Zanima me še kako se "štela" ročna, za moje pojme prime čist prevosoko, skoraj na zadnjih zobih
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 112389 (65324) | Mavrik |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 66221 (49987) | kljhjkhkjh |
» | nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28083 (24911) | ;-) |
» | Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20451 (18702) | b |
» | Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 18842 (15983) | RejZoR |