» »

Nakup rabljenega avtomobila

Nakup rabljenega avtomobila

1
2
»

GrimReaper ::

TheJack je izjavil:

Lej človek: 1. dobi si cliota 1.2 75. 2. na avtocesti se v hrib loti prehitevanja iz 80 km/h. S katerokoli prestavo. 3. skušaj ne narediti kolone. 4. to pustolovščino posnemi in jo objavi na forumu. Saj časa imaš dovolj.

Sam bi že prej vzel zalet, ali pa bi vozil za njim do prvega primernega mesta za prehitet, nikakor pa se nebi loteval prehitevat, če bi videl da so za mano močnejši stroji.
Drugače avto tudi ni najpočasnejši, sem vozil 106 50KM na AC, pa je kar šlo če si prestavljal v tretjo/četrto (ker 3. je šla samo do 120) med prehitevanji in v klance. Tudi s takim avtom nima kaj prit do kolone, ker na voznem so itak veliko počasnejši avtobusi in tovornjaki, na prehitevalnega greš pa kot rečeno samo če ni žive duše naokoli.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

rupsi31 ::

Blinder je izjavil:

rupsi31 je izjavil:

Problem nastane , ker si enak motor deli z twingom in ima Twingo celo malce več navora, s tem da je twingo 850kg, tvoj pa čez tono.


Twingo 1.2 16, prejšnja genercija (do 2014), 1019 kg osnovni.
Clio sedanji (2012 dalje), isti motor od 980 kg dalje.
Clio prejšnji (2005-2012), 1.2 16 1080 kg.


Pisal sem o Twingu prve generacije, ker si delita enak motor z cliotom III :), s tem, da je v twingotu ta motor živahen, avto dobesedno leti.

TheJack ::

GrimReaper je izjavil:

TheJack je izjavil:

Lej človek: 1. dobi si cliota 1.2 75. 2. na avtocesti se v hrib loti prehitevanja iz 80 km/h. S katerokoli prestavo. 3. skušaj ne narediti kolone. 4. to pustolovščino posnemi in jo objavi na forumu. Saj časa imaš dovolj.

Sam bi že prej vzel zalet, ali pa bi vozil za njim do prvega primernega mesta za prehitet, nikakor pa se nebi loteval prehitevat, če bi videl da so za mano močnejši stroji.
Drugače avto tudi ni najpočasnejši, sem vozil 106 50KM na AC, pa je kar šlo če si prestavljal v tretjo/četrto (ker 3. je šla samo do 120) med prehitevanji in v klance. Tudi s takim avtom nima kaj prit do kolone, ker na voznem so itak veliko počasnejši avtobusi in tovornjaki, na prehitevalnega greš pa kot rečeno samo če ni žive duše naokoli.


Ne, zaleta nimaš. Ne goljufaj. Prehitevanje iz 80 km/h na avtocesti v hrib s cliom3.

Priznam, da se prehitevanja s tem avtom v teh okoliščinah ne bi smel lotiti. Svetujem obtožbo pred častnim ST vozniškim razsodiščem. Ali pa kar prijavo policiji.

Jaz sem vozil golfa enko s 50 km in fiesto (tisto grdo s fisheye sprednjim delom) s 60 km. Oba sta šla bolje kot tale clio. S tem da raziskave nisem delal. Govorim po občutku.
Bonis nocet, qui malis parcit.

šernk ::

Nekoč smo se vozili z 1.2 in 60KM pa ni nikogar motilo. Vsak avto ko ga pohodiš pospeši več kot dovolj. Ok čez kakšne rebrnice pač ne moreš pričakovati da boš pospeševal hitro ampak več kot dovolj. Imam 1.6@120KM pa jih nisem še nikoli izkoristil, ker jih nimam kje. Enostavno več kot do 5000 obratov nimam potrebe (max moč pri 6300, max navor je pa pri 4500 ali tam nekje).

pa še do 5000 obratov zavrtim avto izključno ko imam vsega krepko čez glavo zaradi cijazenja 60km/h, vse ostalo se lahko prehiteva z do 4000 obrati popolnoma brez težav, problem so ljudje ki se lotijo prehitevat z 2000 obrati.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blinder ::

rupsi31 je izjavil:

Pisal sem o Twingu prve generacije, ker si delita enak motor z cliotom III :), s tem, da je v twingotu ta motor živahen, avto dobesedno leti.


Tisti res je bil zelo lahek.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

TheJack ::

Če odštejem fičota, je bil od avtov, ki sem jih vozil, od tegale cliota bolj len le še AX 1.4 dizel. Če mi spomin ne nagaja.

Ok. Verjetno je bil tudi yugo 45 bolj len. Ampak nisem čisto prepričan. V jugotu sem nazadnje sedel v devetdesetih.
Bonis nocet, qui malis parcit.

rupsi31 ::

šernk je izjavil:

Nekoč smo se vozili z 1.2 in 60KM pa ni nikogar motilo. Vsak avto ko ga pohodiš pospeši več kot dovolj.


Mrtev avto od 3000 obratov gor. Sm ga mel 1 tedn na posoji. To je izključno mestni avto. za vsako resno vožnjo na daljše realcije in bog ne daj prehitevanje pri 80 km/H sem moral prestavit iz pete v tretjo 8-O.

Na AC-ju avto mrtev. A naj pri 100 km/h prestavim iz pete v tretjo ? 8-O .. Mazohistično.

hojnikb ::

Hud problem teh švoh mlinčkov je tut 5 prestava in 4k rpm+ na avtocesti. Z bogo zvočno izolacijo, pol pa maš :D
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

TheJack ::

šernk je izjavil:

Nekoč smo se vozili z 1.2 in 60KM pa ni nikogar motilo. Vsak avto ko ga pohodiš pospeši več kot dovolj. Ok čez kakšne rebrnice pač ne moreš pričakovati da boš pospeševal hitro ampak več kot dovolj. Imam 1.6@120KM pa jih nisem še nikoli izkoristil, ker jih nimam kje. Enostavno več kot do 5000 obratov nimam potrebe (max moč pri 6300, max navor je pa pri 4500 ali tam nekje).

pa še do 5000 obratov zavrtim avto izključno ko imam vsega krepko čez glavo zaradi cijazenja 60km/h, vse ostalo se lahko prehiteva z do 4000 obrati popolnoma brez težav, problem so ljudje ki se lotijo prehitevat z 2000 obrati.


There you have it, guys. Vsak avto je dovolj hiter in vsak pospeši več kot dovolj. Še 120KM se ne da nikjer izkoristiti.

Vsak dan vozim TDIja s 110 KM. Včasih vozim tudi clia s 75 KM. Vem, kako izgleda vožnja z obema. Vem, kako je po lokalnih cestah prehitevati z audijem in kako s cliom in koliko prostora rabiš za vsakega, da lahko prehitiš. Da to vem, dokazuje dejstvo, da sem še vedno živ. Na lokalnih cestah ljudje vozijo nasproti in človek mora vedeti, kdaj se prehitevanja lotiti. Če se zmotiš, se zna zgoditi, da druge možnosti ne boš dobil. Nikoli.

Skratka, domišljam si, da nekaj vem o upravljanju avta in o vožnji ter prehitevanju. Meni recimo 110 KM ni dovolj in bi komot izkoristil vsaj še 50, če ne 100 KM več.

Ampak ne. Na tem forumu izveš, da fizikalna pravila ne držijo. 120 KM je preveč, tega nihče ne rabi. Če znaš prav prestavljati, bo tudi clio do 100 pospešil v treh sekundah. Še bolj natančno: čeprav mi resnična vožnja vsak dan dokazuje nekatere neizpodbitne zakonitosti, na forumu izvem, da ničesar od tega, kar vem in znam, ne drži.

Skratka, brezveze zapravljam nedeljsko dopoldne.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Blinder ::

Bi se temu reklo da zvočno izolacijo imajo dimenzionirano tako da... pospešujejo prodajo ta dražjih modelov (na katerih ima proizvajalec dosti večjo maržo).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

šernk ::

Mrtev avto od 3000 obratov gor. Sm ga mel 1 tedn na posoji. To je izključno mestni avto. za vsako resno vožnjo na daljše realcije in bog ne daj prehitevanje pri 80 km/H sem moral prestavit iz pete v tretjo 8-O.


15-20 let nazaj je bilo takih avtov na cesti ogromno. Takrat je bil najmočnejši avto pri naši hiši 1.6 75KM. Pa lahko trdim da je bila pot časovno krajša kot je danes. Ni problem ne v avtih, ne v konjih, ampak v bikih za volanom. Če bi se vsi vozili dinamično in po omejitvah ne bi rabili ne prehitevat ne nič.

med vsako stavko policistov na našem koncu pade delež prometnih nesreč, promet pa postane bolj tekoč. Preprosto iz razloga, ker ljudje peljejo raje 80 namesto 90, da slučajno ne dobijo kazni zaradi prehitre vožnje.

še bolj pa ne zastopim ljudi, ki avta ki vozi 40km/h ne bodo šli prehitevat, traktor, ki gre 50, gredo pa vsi prehitevat v vse možne ovinke.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

rupsi31 ::

šernk je izjavil:


Ni problem ne v avtih, ne v konjih, ampak v bikih za volanom. Če bi se vsi vozili dinamično in po omejitvah ne bi rabili ne prehitevat ne nič.


POglej. Ne vem ali ti ne znaš brat ali kaj. S cliom III 1.2 60 konjev ne moreš vozi dinamično, ker je to mrtev avto. Dobesedno. Na cesti je en kup takšnih, ki ti peljejo 50 km/h tam kje je omejitev 70 kmH/h in s takšnim cliom težko sploh prehitevaš na lokalni cesti :). Sam prosim te lepo, ne pisat o dinamični vožnji pri avtu, ki rab jebenih 14 sekund do 100 ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

šernk ::

Na cesti je en kup takšnih, ki ti peljejo 50 km/h tam kje je omejitev 70 kmH/h in s takšnim cliom težko sploh prehitevaš na lokalni cesti :)


sedaj se odloči ali potrdiš da je problem v voznikih ali je problem v premalo močnih avtih? Če bi se vsi lepo držali omejitev tudi potrebe po prehitevanju ni.

daj mi tak avto kot želiš, s toliko konji kot te je volja, brez ga gnat v obrate bom vozil dinamično, če bom le imel motor ogret na delovno temperaturo in prosto regionalko. dokler imam pa pač mrzu motor lahko pričakuješ, da moja hitrost nad 80km/h ne bo šla. Ja takrat bi me želeli vsi preskočiti, potem se pa zadevajo s svojih 85km/h. lahko imaš tudi 4x4 in 300KM pod motorjem, pa ne boš nič bolj dinamično vozil od mene z 80KM, ker hitrost vožnje omejuje cesta in ljudje na njej, ne pa moč motorja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

TheJack ::

šernk je izjavil:

Na cesti je en kup takšnih, ki ti peljejo 50 km/h tam kje je omejitev 70 kmH/h in s takšnim cliom težko sploh prehitevaš na lokalni cesti :)


sedaj se odloči ali potrdiš da je problem v voznikih ali je problem v premalo močnih avtih? Če bi se vsi lepo držali omejitev tudi potrebe po prehitevanju ni.

daj mi tak avto kot želiš, s toliko konji kot te je volja, brez ga gnat v obrate bom vozil dinamično, če bom le imel motor ogret na delovno temperaturo in prosto regionalko. dokler imam pa pač mrzu motor lahko pričakuješ, da moja hitrost nad 80km/h ne bo šla. Ja takrat bi me želeli vsi preskočiti, potem se pa zadevajo s svojih 85km/h. lahko imaš tudi 4x4 in 300KM pod motorjem, pa ne boš nič bolj dinamično vozil od mene z 80KM, ker hitrost vožnje omejuje cesta in ljudje na njej, ne pa moč motorja.


Ne. Še enkrat. Z avtom, ki ima dovolj moči in se dobro drži ceste, lahko (1) na ovinkasti cesti voziš hitreje in (2) lažje in varneje prehitiš ljudi, ki vozijo počasneje od tebe. Logika. Če lahko s cliom varno prehitiš le kakšen traktor ali staro gospo v jugotu (in še zato rabiš dosti prostora in ravno cesto, kjer se vidi daleč naprej), kahko z dovolj močnim avtom prehitiš skorajda kogarkoli, če se le pojavi kakšna ravninica pred tabo. V mejah razuma in fizike, seveda.

Tako da še enkrat ne. Hitrost vožnje omejuje tudi moč motorja in to, kako dobro se avto ceste drži (spet fizika). S takim avtom lahko (1) voziš hitreje po ovinkih in (2) prehitiš tiste, ki vozijo počasneje.
Bonis nocet, qui malis parcit.

TheJack ::

Aja, še komentar prvega stavka. Problem je seveda tako v ostalih voznikih, kot v moči avta. Na prvo nimaš vpliva, na drugo pač.

Če bi vsi vozili po omejitvah (ki so sicer mnogokrat daleč prenizke in narejene za avtomobile, ki so po cestah vozili 50 let nazaj), problema ne bi bilo, se strinjam. Ampak dejstvo je, da ne vozijo po omejitvah, ampak dostikrat daleč pod njimi. Tovornjaki in kombiji, ki jih srečujem na lokalni cesti, po kateri se vozim vsak dan, vozijo s hitrostjo od 50-80 km/h. Omejitev je 90 km/h. Z dovolj močnim avtom jih lahko varno prehitim, z manj močnim jih ne bi mogel.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Tilen ::


Če bi vsi vozili po omejitvah (ki so sicer mnogokrat daleč prenizke in narejene za avtomobile, ki so po cestah vozili 50 let nazaj)


Tole niti približno ne drži. Omejitve so nižje zaradi varnosti in se na problematičnih odsekih znižujejo iz dneva v dan.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

sandmat ::

Se strinjam!
varnost ne izhaja iz moči avtomobila temveč iz minimalnega standarda sposobnosti voznikov, ki je lahko tudi obratno sorazmerna prvemu.

TheJack ::

Dejte mi no moralizirat, no!

Pejte si mal omejitve v Avstriji pogledat!
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

dzinks63 ::

Vzemite se malo v roke, tema ni o tem kako prehitevati, kako menjavati prestave, kako so postavljeni prometni znaki pri nas ali v tujini, če grem brisati temo bo od nje ostalo bore malo, če bo še naprej offtopic, pa se ve kaj se bo zgodilo.

TheJack ::

Pobriši, prosim!

Name se je brezveze spravilo par ljudi in to zaradi enega mimogrednega stavka, ki sem ga zapisal par dni nazaj. In me učilo, kako naj vozim in me pošiljalo v avtošolo.

Človek hoče nekomu pomagati pri nakupu avtomobila in mu čim bolj podrobno opisati avto in vožnjo z njim, pa se takoj spravi nanj par zafrustrirancev in te začne napadati brezveze in offtopic.

Resno. Pobriši vse, kar ae ne tiče kupovanja avta.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Siddh ::

En direkten odgovor avtorju teme:
Imamo doma clia III letnik 2007 1.2 75km. 5 vratni model. Poraba 6.5 - 7, z prikolico 7.5. Polovica regionalke, polovica mestne vožnje. Avto se ne vozi po avtocesti. Nima smisla, saj gre 130, ampak takrat že malo več pije, pa v primeru prehitevanja kakšnega tovornjaka boš čakal, da bo prehitevalni prost, da neboš naredil kolone. Mogoče je malo drugače če ga teraš do blokade, sam pa grem največ do 5,5k.

Do 60, 70 še kar lepo pospeši, na križišču ti nebo nihče trobil. Od 70 naprej pa mu že manjka moči. Če so hribi po katerih se voziš omejeni na 50kmh, potem bo avto dovolj, če pa 90, potem pa raje 1.4 ali pa 1.6 motor. Al pa kakšen drug model avta.


eric_cartman ::

Malo obujam temo.. :)

Verjetno se bo počasi prodajal tudi moj Hyundai Coupe l. 04, ker mi postaja malo premajhen. Ampak bolj ko gledam avtomobile na avto.net bolj se sprašujem kaj kupiti za cca. 6000EUR - 7000EUR.

Vse kar je majhnega me ne interesira, ker gledam predvsem večje avte, sicer raje obdržim mojega Hyundaia, ker je v smislu zanesljivosti[tok, tok] perfekten.. :)

Ampak..Kar pa je večjega.. Recimo v rangu Mazde 6, Passati, Audi A3 karavan ali pa A4 limuzina, BMW 3, bilokaj od katerekoli znamke pa šteje letnik pod 2007 in preko 150 kkm. To pa je potem huda loterija, da dobiš kolikor toliko ohranjen avto.

Iščem predvsem bencinarje..Trenutno me plin še ni razočaral in bo moj prihodnji avto verjetno spet poganjal plin..No pa preidimo k bistvu..

1. Tisti, ki se odločate za nakup avtomobila v tem rangu..Ali močno gledate na kilometre in letnik?

2. Če ima avto prek cca. 130 kkm, katero znamko vozila gledat, da bo bolj zanesljiva (se držim raje azijcev ali pa mogoče kakšnih iz EU - Audi, VW)? Izkušnje?

Skratka kateri avto svetujete večji, z zneskom tam nekje do 6500EUR? Izjeme so kakšni Chevroleti, ki so mi jih že na daleč odsvetovali. Torej Cruze in podobne zadeve odpadejo.

Hvala,
Lp
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

Domobrancek ::

Glede tega ti bo usak drugače povedal. Nekdo bo rekel da je VW najboljši spet nekdo drug bo rekel da so VW za en drek. Js bi ti priporočal da sam izbereš nekaj avtov, ki se ti najbolj dopadejo in jih napišeš tukaj. Tako ti bodo vsi skupaj nekoliko lažje pomagali. Glede kilometrov in letnika je pa spet pri vsakomur drugače. Nekoga ne zanima kateri letnik je avto in koliko ima prevoženih. Drugim je to zelo pomembno tako da se boš moral tudi glede tega sam odločiti kaj ti je pomembno in kaj ne. Pazi se kakšnih avtohiš, ki imajo avte z presenetljivo malo prevoženimi km. Če ti zgleda prelepo da bi bilo res potem je verjetno tudi zares tako. Priporočal bi ti avtohišo sawal (sam imam od njih avto tako kot tudi 2 sorodnika in nobeden ni imel pripomb) glede avta pa bi ti rekel da poglej kakšno škodo octavio in pa kakšno opel astro/insignio (čeprav vem da ljudje opla nemarajo kaj preveč). Mislim da usi trije kar dobro ustrezajo tvojim kriterijem.

Zgodovina sprememb…

eric_cartman ::

To mi je jasno, da ima vsak svoje kriterije.. Bolj se mi gre zaradi izkušenj. Verjetno se dosti ljudi znajde v takšni situaciji, ko rabi malo večji avto, vendar ni nekega konkretnega denarja, ki bi ga bil pripravljen zmetat za to. Kolikor mi moja vest in plača še dopuščata je tam do max 7000 in glavni problem tukaj je..Ali kupit vseeno nekaj manjšega vendar s petimi vrati ali pa zanemarit kilometre in kupit nekaj izmed zgoraj omenjenih avtov...

S tistimi vprašanji zgoraj bolj apeliram na tiste, ki so bili v enaki situaciji kot jaz..Kaj so storili oz. ali se je splačalo kljub km kupiti avto ali pa so se odločili za manjšega in novejšega z manj kilometri?...

Včasih se vprašaš ali so avti res tako dragi, ali pa je 7000EUR za avto res malo denarja. 8-O

Edit: Če že kupuješ avto z veliko km, katera znamka po vašem oz. iz izkušenj najmanj izgublja na vrednosti? Da jo je še mogoče prodati..Ker verjamem, da veliko lažje mogoče prodaš nekega VW kot pa Alfo z 250kkm+ prevoženih.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Gledaš avte, ki stanejo 25-30 jurjev, in se čudiš, da za 7 jurjev ne dobiš nič pametnega. Resno?
Če si lahko privoščiš tak avto, si ga kar kupi, če ne, pa clio karavan ali kaj podobnega. Poglej kolk stanejo gume za katerega, kolk zavarovanje, servisi, in kolk maš plače. Kdo drug bi to lahko vedel?

facepalm ::

@eric_cartman stroskovno gledano, je manjsi in novejsi avto boljsa izbira.
avti ranga A4 TDI bojo bolj udobni, bolj varcni pri gorivu in bodo imeli mocnejse motorje AMPAK, te bodo morebitna popravila stala dosti vec. verjetnost, da bos ta popravila moral izvseti bo tudi precej visoka.
ce dobis kak tak avto, od znanca (1. lastnik), lepo vzdrzevanega in redno servisiranega, ga vzami. Ce mislis iskat na avto.net, pa se izogni takim avtom, ker jih je vecina uvozenih z zbitimi kilometri (tudi tisti s 250kkm na stevcu).
Sam sem si lastil 2 stara volvota (s4o in v40). Oba avta sta bila super in pa tudi draga za vzdrzevanje. Nisem imel problemov z njima ampak ze potrosni material je nanesel enkrat 100, drugic 150eur, pa se 50 pa gre denar v luft.. :) Sedaj si lastim cliota (za v sluzbo ne rabim nic vec) in so cene delov vsaj 50% nizje:) pa se obrabe ni toliksne (sklopka, podvozje), ker je avto podhranjen in lahek ter ima relativno nizke kilometre (120kkm).
Za ta denar, bi jaz vzel nekaj v rangu Megane, Focus letnik okoli 2010.

RedDrake ::

Tisti veliki karavani (ali limuzine) so overrated.
Kupi žepnega karavana (Hyundai i30/KIA CeeD, Peugeot 308, Ford Focus, Renault Megane, Opel Astra, Škoda Octavia, mogoče celo kak VW golf) in bodi zadovoljen. Prostora je v teh vozilih ponavadi primerljivo z večjimi karavani (včasih imajo celo večje prtljažnike), tudi za potnike je prostora dovolj. Edina razlika je v moči motorjev (le-ti so v večjih izvedbah močnejši) in pa v samem udobju vožnje (manj hrupa, boljše podvozje, ...).

Kak Renault ali Škoda bo imel tudi poceni vzdrževanje in rezervne dele, recimo.

Domobrancek ::

RedDrake je izjavil:

Tisti veliki karavani (ali limuzine) so overrated.
Kupi žepnega karavana (Hyundai i30/KIA CeeD, Peugeot 308, Ford Focus, Renault Megane, Opel Astra, Škoda Octavia, mogoče celo kak VW golf) in bodi zadovoljen. Prostora je v teh vozilih ponavadi primerljivo z večjimi karavani (včasih imajo celo večje prtljažnike), tudi za potnike je prostora dovolj. Edina razlika je v moči motorjev (le-ti so v večjih izvedbah močnejši) in pa v samem udobju vožnje (manj hrupa, boljše podvozje, ...).

Kak Renault ali Škoda bo imel tudi poceni vzdrževanje in rezervne dele, recimo.

A nimajo škode od VW mašine? po tej logiki bi morali imeti deli za škodo in VW enako ceno?

eric_cartman ::

Gledaš avte, ki stanejo 25-30 jurjev, in se čudiš, da za 7 jurjev ne dobiš nič pametnega. Resno?


@utk
Ne razumeš.. Sprašujem če je nakup takšnih avtov kljub km lahko dober nakup ali ne. Ko vidim, da takšni avti preživijo po 300+ kkm, me je zanimalo če se mogoče vseeno splača kupit kakšnega z okoli 140 prevoženimi. Problem je bil samo v tem, ker si nihče okrog mene ne lasti takšnega avtomobila in si torej ne predstavljam kakšni stroški nastanejo pri takšnem rangu avtomobila s toliko km. Sploh se mi ne gre za znamko..

@RedDrake
Mogoče kaj veš, ali novejši Fordi še vedno konkretno gnijejo pri zadnjih blatnikih? Vem, da so mi stare Focuse, ko sem kupoval prvi avto ravno zaradi tega odsvetovali, čeprav so mi vizualno všeč..Sicer pa bom pogledal še malo po predlaganih avtomobilih..

Želja je tudi, da je kabina dobro zatesnjena oz. izolirana, ker mi gre sedaj na živce pri mojem predvsem to, ker pri 120-130 razvije konkreten zvok, ki po 1 uri rata malo nadležen.. :) Za spremembo bi rad malo več tišine v avtomobilu. Se spomnim, ko je imel stric še Passata, sem se peljal z njim, pa se mi je zdelo kakor, da je bil pri 120 avto v prostem teku.. :) Je to realna želja za cca. letnik 2008-2009 pri avtomobilu? :)
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Utk ::

140,000 niso nobeni kilometri, niti za dacio, kaj šele za audija. Druga stvar je kolk realno je, da ima 80% audijev starih 8-9 let do 150,000 km. Jaz sem s cliotom naredil več v takem času, pa se mi ni zdelo, da se veliko vozim, ali pa da rabim večji avto. Da se 80% audijev kupi, da se z njimi dela 15,000 km letno pač ne verjamem. Sigurno pa obstaja nek procent za katere je to res. Vprašanje samo zakaj bi ravno ti dobil tak primerek. Taki avti se prodajo v prvi gostilni, če že sosedu ne.

eric_cartman ::

Malo sem gledal na mobile.de in se z mojim budgetom prav tako prikaže ogromno takšnih znamk npr. Audi za 130kkm. Je pa res, da je letnik 2005 oz. 06 v primerjavi z 2009 pri kakšnem Fordu ali pa Reanultu.

Ampak ko si že omenil. Recimo:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Prva lastnica in 140kkm se mi zdi v primerjavi z drugimi kar malo podhranjena cena.

Sicer pa se strinjam s tabo, ker tudi jaz delam po 30-40 kkm letno. In nekako se mi tudi meni zdi skoraj nemogoče, da 3/4 avtov višjega srednjega razreda dela le po 15kkm letno.

Kakorkoli..Saj pravim..Pogledujem za vsemi znamkami. Je pa res, da sem za to ceno malo zbirčen in bi rad iztržil največ kar se da. Torej udobje, lega na cesti, kolikor toliko dobra poraba, tišina v kabini, malo kilometrov ter prostornost.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

WarpedGone ::

Ampak bolj ko gledam avtomobile na avto.net bolj se sprašujem kaj kupiti za cca. 6000EUR - 7000EUR.
Vse kar je majhnega me ne interesira, ker gledam predvsem večje avte, sicer raje obdržim mojega Hyundaia, ker je v smislu zanesljivosti[tok, tok] perfekten.. :)
Ampak..Kar pa je večjega.. Recimo v rangu Mazde 6, Passati, Audi A3 karavan ali pa A4 limuzina, BMW 3, bilokaj od katerekoli znamke pa šteje letnik pod 2007 in preko 150 kkm. To pa je potem huda loterija, da dobiš kolikor toliko ohranjen avto.

Tudi če dobiš ohranjen avto boš mastno plačal gume, poraba ne bo ravno zelo nizka zaradi konkretne moči in vseeno bodo crkovale malenkosti ki ne bodo imele malenkostne cene.
In pol vidiš super lepega A4 z nexen gumami. Včeraj videno, vic dneva.

Iščem predvsem bencinarje..Trenutno me plin še ni razočaral in bo moj prihodnji avto verjetno spet poganjal plin..No pa preidimo k bistvu..
1. Tisti, ki se odločate za nakup avtomobila v tem rangu..Ali močno gledate na kilometre in letnik?

Moj target je 1 do 2 leti star, prevoženih od 20 do 50k.

2. Če ima avto prek cca. 130 kkm, katero znamko vozila gledat, da bo bolj zanesljiva (se držim raje azijcev ali pa mogoče kakšnih iz EU - Audi, VW)? Izkušnje? Skratka kateri avto svetujete večji, z zneskom tam nekje do 6500EUR? Izjeme so kakšni Chevroleti, ki so mi jih že na daleč odsvetovali. Torej Cruze in podobne zadeve odpadejo.

Tle znamka nima tolk veze kot ma veze namen avtomobila.
Cestne križarke so delane z mislijo na AC potovanja kjer se 100k naklempa v par letih in to ni nič posebnega.
Cenejša in manjša jajčka so delala s ciljem mestne in reginonalne vožnje, kjer km počasneje rastejo. Posledično so pri 500k toliko bol iztrošeni.
Sploh pa - manj denarja, manj muzike.

V teh cenovnih gabaritih dobiš kakšno 5 let staro reč ranga megane/astra/fokus/C4. Vsak odnih ma svoje pluse in minuse, kaj bo leglo tebi boš vedu sam.
Glede na to da prihajaš iz Hyundai Coupeja, bi naprej svetoval da pogledaš in probaš Megane Coupe 1.6 bencin, recimo.
Kakšne limuzine ali hatchbacki se bodo peljali ZELO različno od zadeve katere si vajen. Nasploh bo težko najt cenovno dosgljiv avto, ki se bo peljal podobno kot tvoj Hyundai, kjer sediš zelo nizko, nagibanja je posledično relativno malo. Takšni coupeji pri konkurenci koštajo 2x ali 3x več. Fiat je še mel enga podobnega coupeja pa ga že nekaj časa ni več, podobno tudi pri fordu. Preostanejo ti coupejske variante družinskih hatchov. Ni enako, je pa bližje kot limuzine, kjer se boš počutu kot v avtobusu. Odzivnost volana bo podobno obupna itd.

>> Če že kupuješ avto z veliko km, katera znamka po vašem oz. iz izkušenj najmanj izgublja na vrednosti? Da jo je še mogoče prodati..Ker verjamem, da veliko lažje mogoče prodaš nekega VW kot pa Alfo z 250kkm+ prevoženih.
Avtomobili vrednost zgubljajo s starostjo, kilometri zelo mal vplivajo na samo ceno.
Višja kot je nabavna cena, bol drastično vrednost pada, matematična nujnost.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Cena je podhranjena, ker je tudi motor debelo podhranjen. Na tega daš še plin, pa se boš vozil samo še med Romuni in kamioni.

eric_cartman ::

Hvala WarpedOne za izčrpen odgovor. :)

In pol vidiš super lepega A4 z nexen gumami. Včeraj videno, vic dneva.
Se strinjam. To je neumnost, kar pa sem trdil že v neki drugi temi, pa so potem letele opazke, da so boljše/dražje gume le marketinška poteza.

Preostanejo ti coupejske variante družinskih hatchov. Ni enako, je pa bližje kot limuzine, kjer se boš počutu kot v avtobusu. Odzivnost volana bo podobno obupna itd.
Verjetno si spregledal..Ampak nič hudega. Predvsem gledam na to, da bo imel nov avto 4/5 vrat oz. da bo večji, ker počasi tole dvigovanje sedeža za sopotnike zadaj zelo moti.. In še nimajo nič prostora za sedet.

Je pa res, da je lega mojega avtomobila na cesti perfektna in ovinkov se brutalno drži. Trpiš pa potem na odobju, ker ko se pelješ po slovenskih cestah, se ti zdi kot da bi se s pobočja Nanosa spustil z avtom.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Verjetno si spregledal..Ampak nič hudega. Predvsem gledam na to, da bo imel nov avto 4/5 vrat oz. da bo večji,

Res, sem spregledal. Ampak bodi opozorjen da se ti bo še kolcalo po dobri legi in oprijemu.
Vse te družinske limuzine so obupno podkrmarjene. By design. Dokler se nisi navadu avtomobila, kjer ni obupnega podkrmarjenja tega ne opaziš sploh. Potem pa tega sploh ne moreš več ne-opazit. Ampak če maš pogosto vsaj tri v avtu je več vrat resna nuja.
Preostanejo ti bol 'športne limuzine', kjer bo nekaj manj podkrmarjenja in več trdote. Glej dobro ohranjenje alfe 159. Ampak 6 jurjev in dobro ohranjena alfa žal ne gre skup... Prav tako bejži stran od BMWjev in avdijev za 6 jurjev.

Mogoče bi bil zadovoljen s kakšno 'športno stjunano' limuzino. Brat je v kratkem nabavu laguno karavan. Obstaja GT varianta s tršim podvozjem ki se mal bolje pelje. Prostora kot v avtobusu in ne preveč obupna odzivnost. Kvaliteta ni problem. Recimo. GT izvedenk s 4-kolesnim volanom za tak denar žal ne najdem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Buggy ::

In pol vidiš super lepega A4 z nexen gumami. Včeraj videno, vic dneva.

Se strinjam. To je neumnost, kar pa sem trdil že v neki drugi temi, pa so potem letele opazke, da so boljše/dražje gume le marketinška poteza.


jaz imam letos na testu Nexen N8000 gume pa sem razen malo vecje obrabe nad njimi prav navdusen. Imam vsako leto druge gume na pogonski osi tako, da sem sprobal prakticno vsako gumo v dimenziji 225/45/17 in naslednje bom spet kupil Nexen N8000, ki za polovico cene ene premium gume nudi isto oprijema v ovinkih in zaviranju, v mokrem pa celo vec...toliko o tem koliko so te gume po vase zanic! Je pa res da na pogonski osi ne vem, ce je se 3mm profila...montirano 15.marca :)) Vsaj malo v zagovor pa naj povem, da mi nobena guma do sedaj na pogonski osi ni zdrzala vec kot eno sezono

RedDrake ::

Če gledaš lego, potem ima dejansko Ford Focus daleč najboljšo lego in vozno dinamiko pri teh "družinskih" avtih.
Zvok motorja bo pri manj močnih N/A bencinarjih (reda 140KM in manj) na AC vedno problem, ker mora motor iti v obrate za dovolj navora.
Kako je s tesnenjem kabine ne vem, ampak Hyundai i30 prejšnje generacije z 1.6 mašino tu ne blesti ravno. Do 120 je tih - slišiš samo gume - pri 130 je pa že cela žurka. Je pa potem od 140 naprej dejansko tišji (očitno gre za neke resonance ...)

Malce za joke (ali pa tudi ne ;)).
Če imaš v mislih plin, pa gledaš avte tudi l. 2006, potem je tole majka zajka: Volvo XC70.
Konkretna križarka, po AC boš šel 130 z 2k obrati in verjetno skoraj neslišno. Pa še 4x4 pride vedno prav.

Je pa pri takem avtu cena servisa hitro problem, treba najt kakega zanesljivega domačega mojstra, ki se spozna, uradni bodo dragi ko žafran za tako klaso avtomobila ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedGone ::

Vsaj malo v zagovor pa naj povem, da mi nobena guma do sedaj na pogonski osi ni zdrzala vec kot eno sezono

top šit guma za moje dimenzije pride 180/kos in drži 4 leta.
Nexen ista dimenzija je 87. Ergo skoraj dražja od ornk gume.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

WarpedGone je izjavil:

Vsaj malo v zagovor pa naj povem, da mi nobena guma do sedaj na pogonski osi ni zdrzala vec kot eno sezono

top šit guma za moje dimenzije pride 180/kos in drži 4 leta.
Ergo bo konkurenčna guma, ki ima le slabšo obrabo, po vsem drugem pa mora bit ekvivalentna koštala največ 45 EUR v enaki dimenziji.
Bi reku da je nexen 2x predrag.


te stvari je nehvalezno psplosevati ali primerjati med seboj. Kot sem rekel Michelin Primcy HP, ki naj bi zdrzala najvec je imela nekako toliko profila, ko sem jo dal dol pred zimo...torej po enih 20Kkm, agresivne voznje po ovinkih in hribih. Pred koncem sezone recimo mi je pobralo tudi najboljso gumo, za moj avto ki sem jo imel do sedaj in to je GY Eagle F1 Asymetric 2. Ce bi lagano kruzal po ravni avtocesti po tempomatu in nezno bremzal, bi tudi pri meni vsaka guma zdrzala marsikaksen tauzn kilometer vec...samo nimam pac takega rezima voznje ;)

@OP: Tista Reanult Laguna za tak denar je pomoje tocno to kar ti isces.

eric_cartman ::

Hvala za vse nasvete.. :)

Čisto tako iz firbca me zanima, kakšne avte pa si slotech-ovci lastite v vašem voznem parku? :) In ali jih pogosto menjate, ali jih držite za sebe celo desetletje?
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

konspirator ::

RedDrake
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Nov avtomatski menjalnik pri 140.000km.


Dafuq ? Še z101 je bila bolj zanesljiva.

Je kakšna opazna razlika med 2.4 in 2.5 motorji ?

RedDrake ::

Vzdrževanje avtomatika je pomembna reč, ki pa jo evropejci radi zanemarjamo. In če avto ni redno servisiran bo stvar šla prej kot slej po gobe ...

2.5 je zamenjal 2.4, šlo je za neke vrste evolucijo, recimo.
Drugače ima 2.5 konkretno več navora.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36335919 (24308) hojnikb
»

Nakup avtomobila Renault! (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7410364 (7098) Siddh
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26127216 (17323) matobeli
»

Opel Corsa ali Renault Clio ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6218601 (17013) žana

Več podobnih tem