» »

Opel Corsa ali Renault Clio ?

strani: « 1 2

nokaut240 ::

V bližnji prihodnosti nameravam kupiti avto. V oči sta mi padla dva, in sicer Renault Clio in Opel Corsa, oba letnik 2008, oba motor 1.2, cena približno ista. Meni je najbolj pomembno, da je čimmanj stroškov s servisiranjem oz. vzdrževanjem, pa poraba ne sme biti prevelika. Katerega od teh dveh bi mi bolj priporočili ?

Magic1 ::

Glas za Corso.
Magic

Janac ::

izmed teh pa itak coso
Get educated or get ripped off!

nokaut240 ::

Pa še napišite, zakaj Corso oz. zakaj Cliota

Blinder ::

pa sej so tam tam za vzdrževanje, poraba, izguba vrednosti... Sam bi moral vedet kiri ti je bolj všeč.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zheegec ::

Tako podobna avtomobila, da je bolj pomembna ohranjenost.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoĹĄtovanju sodstva."
Janez JanĹĄa, 29.04.2014

gendale ::

jst sem se peljal v obeh (kot sopotnik)

imo je notranjost corse bolj kvalitetno narejena

ampak naredi si uslugo in kupi 1.4 motor, 1.2 ne gre nikamor (še posebej če nisi sam v avtu), razlika v porabi pa spet ni tolk velika
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Mesar ::

Vsepovsod kjer imaš staro za novo pripelji 10 let starega Cliota ali pa 10 let staro Corso. Corso ti bodo vzeli not povsod, Cliota pa... če boš imel veliko veliko srečo.
Go big or go home!

Blinder ::

Zheegec je izjavil:

Tako podobna avtomobila, da je bolj pomembna ohranjenost.


Ohranjen al ne ohranjen, isti avto, s tem da ohranjenga plačaš tolko več in ti ga je tolko več škoda ko ti ga drugi poškodujejo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Olajuwon ::

Mesar je izjavil:

Vsepovsod kjer imaš staro za novo pripelji 10 let starega Cliota ali pa 10 let staro Corso. Corso ti bodo vzeli not povsod, Cliota pa... če boš imel veliko veliko srečo.


zelo dvomim, da je corsa kaj bolj cenjena kot clio. Jaz osebno sem 10 let starega kliota takoj not dal. Pa ni bil ravno zgledno ohranjen...

Verjetno nekih kriminalnih razlik med obema ne ni. Izberi tistega, ki je boljše ohranjen.
Bolj pomembno je obstajati, kakor biti opazen.

Zheegec ::

Blinder je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Tako podobna avtomobila, da je bolj pomembna ohranjenost.


Ohranjen al ne ohranjen, isti avto, s tem da ohranjenga plačaš tolko več in ti ga je tolko več škoda ko ti ga drugi poškodujejo.

Dobro, ohranjenost kar se tiče pleha pa itak popraviš če te moti. Sem bolj mislil ohranjenost avtomobila (motor, menjalnik, sklopka, notranjost)...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoĹĄtovanju sodstva."
Janez JanĹĄa, 29.04.2014

DragonHeart ::

kot prvo...ne vzeti motorja 1.2. Tisto ima 75 konjev in se ne bo premaknilo prav nikamor.

Kot drugo...oba sta tam tam. Nekih velikih razlik med njima ne vidim. najbolje da se vsedeš v oba in vidiš v katerem se bolje počutiš:)

sasli ::

Glas za Corso, definitivno, je prekleto boljše narejena kot Clio! Sicer pa razmisli o 1.4 motorju, mislim da ti ne bo žal, oz. vsaj preizkusi 1.2 in 1.4 motor, pa se potem odločiš. Corsa je tudi izredno poceni za vzdrževanje, mali servis narediš doma za 30€, velikega pa ne potrebuje, ker ima motor verigo (morda jo ima tudi Clio, ne vem).
Aja poraba na naši Corsi se giblje okrog 6 pa do 6,5 :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sasli ()

ShowDown ::

Corsa ima res verigo namesto jermena, zato je velik servis poceni.
Life's not a bitch, life is a beautiful woman
You only call her a bitch because she won't let you get that pussy.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ShowDown ()

pirlo ::

Ah, 1.2 s 75km je več kot dovolj. Jaz bi tudi raje izbral Corso med tema dvema.

GrimReaper ::

No ja, počasna sta tako 1.2 kot 1.4, ampak večja prostornina pomeni da lahko v naselju voziš s četrto in če se ti ne mudi tut na koncu naselja lahko začneš pospeševat s četrto namesto s tretjo, pa v ovinek pred klancem lahko štartaš s tretjo namesto drugo. Res pa da so ta opažanja iz 1.2 60KM na 1.6 105KM.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1600 CL6
Intel 520 120GB | WD5000AZRX | Samsung HD502HJ | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair CX500 | NuForce uDAC-2 | G9x

urkrajnc ::

Tudi glas za Corso, vendar bi resno razmilil o 1.3 CDTI dizlu! Sam si lastim 1.2 75km, avto gre solidno, vendar se skoraj vsak dan "tepem" po glavi, zakaj nisem vzel dizla.

dzinks63 ::

Corsa 1,2 l.2008 ima 80KM in ne 75 kot se omenja. Za 1.2 motor kar dovolj moči, katero pa pokaže če jo poženeš v višje vrtljaje. Za normalno vožnjo po predpisih je 1.2 motor dovolj, tudi poraba pri takšni vožnji je zmerna 6.0-6.5l/100km, če si bolj energičen voznik je pa potrebno prišteti liter ali celo dva, če pa bi rad še nekaj več, je pać potrebno poseči po GSI izvedbi z 1.6 turbo motorjem z 150KM. Avtomobilček ni več tista malo Corsa prejšnjih generacij, ima 4m dolžine in 1100Kg, za prevoz 4 oseb je čisto ok. Normalma vožnja z njo je prijetno tiha in neutrujajoča, avtomatska klima deluje ok in ne poveča bistveno porabe avtomobila (par dcl).

šernk ::

ni bistvene razlike, ne vem sicer koliko stane vzdrževanje za corso, vendar clio je med cenejšimi.

1.2 motor...ja in ne, za po mestu bo šparevček, pri 90-100 bo pa kuril precej več kot recimo 1.4 16v, če se takšnih hitrosti sploh ne dosega pa itak je tudi 1.2 več kot preveč...pa še 5 prestavo lahko prodaš zaradi neuporabe :D

ohranjenost pri takem avtu pomeni precej, dobro ohranjen avto: ne bo rjavel, ne bo se lomilo vse po vrsti, motor ne bo pil olja, nič ne bo puščalo itd...

zadeva ima predvidevam da med 60 in 100k km in je v času ko se začnejo prva servisiranja, za kaj več klasičnih težav določenih avtov pa na njihove forume, ker vsak avto ima pač svoje klasične težave.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Exile3 ::

Corsa

dzinks63 ::

Corsa 1.2 pri 90-100km/h na ac je pri vožji na desnem pasu v tempu kamionov porabi cca 5.3-5.5l/100km, pri 130 pa je cca 7l/100km. S 5 prestavo se da kamot voziti pri 60km/h, tudi pri 50km/h po ravnini za samo kruzanje ni noben problem, avtomobilček lepo pelje brez cukanja. Corsa 1.2 je primerna za strpnega uglajenega voznika, za mladeniča polnega adrenalina pa ravni ni, rezen če jo misli turirati, kar ni problem, motor se rad vrti, toda davek na povečano porabo bo 2-3l/100km.

gendale ::

pirlo je izjavil:

Ah, 1.2 s 75km je več kot dovolj. Jaz bi tudi raje izbral Corso med tema dvema.

če si sam in se voziš po mestu

k daš not par ljudi in hočeš peljat po avtocesti pa ne gre nikamor
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Mesar ::

gendale je izjavil:

pirlo je izjavil:

Ah, 1.2 s 75km je več kot dovolj. Jaz bi tudi raje izbral Corso med tema dvema.

če si sam in se voziš po mestu

k daš not par ljudi in hočeš peljat po avtocesti pa ne gre nikamor


Clio 1.2 gre še manj kot Corsa, pa na uradnem servisu ti rečejo za redni servis, da moreš pol avta menjat, za Corso te pa pride 200EUR. Glede lege na cesti in ostalih stvari pa naj gre peljat oba avta pa bo videl, podatke za porabo ima na internetu za ta 2 avta še pa še za vse možne motorje.
Go big or go home!

gendale ::

sj jst ne zagovarjam cliota 1.2 namesto corse 1.2, ampak karkoli 1.4 + okol 100 konjev namesto 1.2 :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

cebelar123 ::

Pazi se Cliotov in nasplošno Renaulta. če ga nimaš garažiranega imaš veliko šanso da boš imel v roku dveh-let poplavo v kabini. Poznam par ljudi s Clioti katerim je avto konstantno zamakal in nikakor niso mogli ugotoviti kje. Sam pa sem imel težavo s poplavo pred mesecem dni na novem Meganu. V kabini 10 litrov vode, ker so se zamašili odtoki pri brisalcih.

DimmniBurek ::

Zna biti, da bo močnejši avto manj spil, je pa res, da bo mogoče zavarovanje nekoliko dražje.
________________________________
There Is No Stronger Drug Than Reality

Mesar ::

Ja odvisno kako bo vozil pa kaj sploh hoče.
Go big or go home!

DimmniBurek ::

To je tudi res. Ampak če bo šel kdaj tudi ven iz mesta, mislim da je upravičeno. Je pa res da sem pristranski, ker zame konjev ni nikoli dovolj :))
________________________________
There Is No Stronger Drug Than Reality

eVro ::

Izbor si si super zastavil (sam bi sicer gledal še Fabio), vendar moraš razumeti, da je teža obeh avtov bližje 1200 kg kot pa 1100 kg. Tak avto s 75-80 KM motorjem je po zmogljivosti primerljiv s prejšnjo generacijo Clia in Corse (katera sta oba imela pod 1000 kg) z 60 KM 1.2 8v motorji, ne pa 16v motorji, ki so bili na voljo ob prenovljenih modelih in s katerimi se te avte (prejšnje generacije) res super pelje. Da nisi kakšnega takega avta navajen, ker potem boš pri novih 1.2 razočaran. Hočem povedati, da se proizvajalci pri teži zadnja leta na polno preseravajo in zato zna biti za razmisliti o 1.2 mašini.

Razen če gledaš Clio 3 TCe (1.2 100 KM, s turbino), tisto je pa zmaga glede mašine (nadgrajena že preverjena zadeva). Wiki pravi "The TCe petrol engine (Turbo Control efficiency) offers the power output of a 1.4L engine, the torque of a 1.6L engine and the fuel consumption of a 1.2L engine." Link: Renault D-Type engine @ Wikipedia

balocom ::

Ketna ni zagotovilo da odpade velik servis, ker zunanje jermene je treba še vedno menjavati(ok, so cenenjši, pa ni svetovna znanost jih zamenjat), veselica pa se začne takrat, ko treba ketno zamenjati:D
Sicer pa resno poglej nekaj kar ima 100KM, ker pri taki teži novih "majhnih" avtomobilov nimaš kaj iskat z 75KM anemičnim mlinčkom.

PS: servisa ne moreš narediti za 30€ na kateremkoli avtu, ker, oljni filter je prec 10€+, za 20€ pa dobiš bore malo olja, pa še vedno ti manjka zračni filter, sicer pa pol avta ne rabiš zamenjati pri rednem servisu.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Mesar ::

Ketna ti pa pri Corsi 1.0 zdrži vsej 200kkm če delaš z avtom ko svi*ja pa ga goniš povsod...
Go big or go home!

PromeuZ ::

@cebelar123: Novi Clio ima res zelo šlampasto narejene te odtoke in se precej hitro zapacajo. Vendar ob bolj ali manj rednem vzdrževanju (beri: čiščenju) je precej težko, da se ti nabere toliko umazanije, da bi se zamašilo.

Poraba pri vožnji na AC, kot jo omenja dzinks63 je približno ista (Clio III, 2007, 1.2) oziroma kakšno decimalko nižja (5.0-5.5l/100km).
Microwave lasagna. Possibly nature's most perfect food. -Garfield
http://prome.blog.siol.net

sasli ::

balocom je izjavil:

Ketna ni zagotovilo da odpade velik servis, ker zunanje jermene je treba še vedno menjavati(ok, so cenenjši, pa ni svetovna znanost jih zamenjat), veselica pa se začne takrat, ko treba ketno zamenjati:D
Sicer pa resno poglej nekaj kar ima 100KM, ker pri taki teži novih "majhnih" avtomobilov nimaš kaj iskat z 75KM anemičnim mlinčkom.

PS: servisa ne moreš narediti za 30€ na kateremkoli avtu, ker, oljni filter je prec 10€+, za 20€ pa dobiš bore malo olja, pa še vedno ti manjka zračni filter, sicer pa pol avta ne rabiš zamenjati pri rednem servisu.


Oljni filter: 6€
4 litre olja: 20€
zračni filter (po potrebi): 9€

brez zračnega filtra je manj kot 30€, vse se da...

balocom ::

sasli je izjavil:



Oljni filter: 6€
4 litre olja: 20€
zračni filter (po potrebi): 20€

brez zračnega filtra je manj kot 30€, vse se da...


5€/l olja? Roba, ki pade iz tovornjaka ne šteje, za mestne vožnje in novejše motorje pa priporočljivo kako boljše olje od 5W40 naprej (sintetika, polsintetika, ne pa mineralno jajc od olja). Pa servis delaš na 10kkm da ti ni potrebno menjat zračnega filtra, ker se ti ne more zapacati v tem času?

Mesar je izjavil:

Ketna ti pa pri Corsi 1.0 zdrži vsej 200kkm če delaš z avtom ko svi*ja pa ga goniš povsod...

In po 200 kkm daš 3x toliko kolikor daš za eno menjavo jermena in si kratko malo v minusu kot pa če bi jermen menjal.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Mesar ::

balocom je izjavil:

sasli je izjavil:



Oljni filter: 6€
4 litre olja: 20€
zračni filter (po potrebi): 20€

brez zračnega filtra je manj kot 30€, vse se da...


5€/l olja? Roba, ki pade iz tovornjaka ne šteje, za mestne vožnje in novejše motorje pa priporočljivo kako boljše olje od 5W40 naprej (sintetika, polsintetika, ne pa mineralno jajc od olja). Pa servis delaš na 10kkm da ti ni potrebno menjat zračnega filtra, ker se ti ne more zapacati v tem času?

Mesar je izjavil:

Ketna ti pa pri Corsi 1.0 zdrži vsej 200kkm če delaš z avtom ko svi*ja pa ga goniš povsod...

In po 200 kkm daš 3x toliko kolikor daš za eno menjavo jermena in si kratko malo v minusu kot pa če bi jermen menjal.


Res? Razsvetli me kolko pride menjava ketne pa kolko menjava jermena potem takem?
Go big or go home!

sasli ::

balocom je izjavil:

sasli je izjavil:



Oljni filter: 6€
4 litre olja: 20€
zračni filter (po potrebi): 20€

brez zračnega filtra je manj kot 30€, vse se da...


5€/l olja? Roba, ki pade iz tovornjaka ne šteje, za mestne vožnje in novejše motorje pa priporočljivo kako boljše olje od 5W40 naprej (sintetika, polsintetika, ne pa mineralno jajc od olja). Pa servis delaš na 10kkm da ti ni potrebno menjat zračnega filtra, ker se ti ne more zapacati v tem času?

Mesar je izjavil:

Ketna ti pa pri Corsi 1.0 zdrži vsej 200kkm če delaš z avtom ko svi*ja pa ga goniš povsod...

In po 200 kkm daš 3x toliko kolikor daš za eno menjavo jermena in si kratko malo v minusu kot pa če bi jermen menjal.


Poglej, če tebe "nategujejo" glede cen v trgovinah si si popolnoma sam kriv in ti tu ni pomoči. Glede servisa je pa res ja, na 10kkm ga opravljam na vsakem avtu in me ne zanima na koliko kkm je predpisan. Zračni filter pa menjam nekje na 30kkm. Aja olje v Corso nalivam polsintetiko, 10W-40 Valvoline. Pa da ne boš mislil, da je motor v Corsi ne vem kakšen napredek tehnologije, da bi potreboval neko super vzdrževanje in po možnosti samo by pooblaščeni servis, kjer ti za mali servis zaračunajo krepkih 100€. Ravno zato priporočam ta avto, ker je precej nezahteven, poceni in se splošno precej dobro obnese.

nanoleet ::

Clio 1.2 TCe, če že.
1.2 16V je prešvoh za Clio III... že to da ima Clio II 175 gume s tem motorjem, Clio III pa 165, pove da je stvar moped.

balocom ::

sasli je izjavil:


Poglej, če tebe "nategujejo" glede cen v trgovinah si si popolnoma sam kriv in ti tu ni pomoči.


Glej, jaz kupujem 5W40 sintetiko po 9.9€/l v avtotrgovini (po čudežu je cena ista kot v kaki spletni prodaji), samo cena 5€/l mi je pa bila rahko nizka in sumljiva. Dobro, če imaš samo 4l olja in daš notri 10W40 in ga iskreno menajš sam na 10 kkm je to še vredu (sicer po mojem osebnem razmišljanju ni nič narobe če sam menajš olje, tudi če moraš vijak karterja iskati v polni posodi olja z golimi rokami).

Mesar je izjavil:


Res? Razsvetli me kolko pride menjava ketne pa kolko menjava jermena potem takem?


Menjava samo jermena brez mejave olja te pride okoli 220€ za rang takega avtomobila kot je corsa ali clio, ketna pa te pride (cena ni za opla ker cenika za opla se mi ne da iskat, so pa v ceni 3 ketne ki so v motorju ter vsi verižniki oz. zobniki po katerih teče ketna ter vsi napenjalci ketne) material 400€ plus delo, plus material ki ga moraš ob menjavi menjat (recimo glava motorja mora dol, boli... ) in si prec pri 660€ kar bi bila 3x menjava zobatega jermena (no, v ceni so še zunanji jermeni, tako da realno pride menjava samo zobatega jermena še manj €€).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Good Guy ::

(sicer po mojem osebnem razmišljanju ni nič narobe če sam menajš olje, tudi če moraš vijak karterja iskati v polni posodi olja z golimi rokami).


a ste res tok nesposobni?

Menjava samo jermena brez mejave olja te pride okoli 220€ za rang takega avtomobila kot je corsa ali clio, ketna pa te pride (cena ni za opla ker cenika za opla se mi ne da iskat, so pa v ceni 3 ketne ki so v motorju ter vsi verižniki oz. zobniki po katerih teče ketna ter vsi napenjalci ketne) material 400€ plus delo, plus material ki ga moraš ob menjavi menjat (recimo glava motorja mora dol, boli... ) in si prec pri 660€ kar bi bila 3x menjava zobatega jermena (no, v ceni so še zunanji jermeni, tako da realno pride menjava samo zobatega jermena še manj €€).


verigo menjaš na 300k km, jermen pa na 100k km.
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

amigo_no1 ::

nanoleet je izjavil:

Clio 1.2 TCe, če že.
1.2 16V je prešvoh za Clio III... že to da ima Clio II 175 gume s tem motorjem, Clio III pa 165, pove da je stvar moped.

Še 1 NFS wannabe voznik, ki misli da mora imeti avto minimalno 221 kW in 500 Nm momenta.
CPP omejitve so 30, 50, 70, 90, 110 in 130 kmh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Blinder ::

nanoleet je izjavil:

Clio 1.2 TCe, če že.
1.2 16V je prešvoh za Clio III... že to da ima Clio II 175 gume s tem motorjem, Clio III pa 165, pove da je stvar moped.


Večina cliotov je verjetno 1.2 75. Nekateri se branijo konjev(zaradi zavarovanja in porabe), nekateri zaradi višje cene(novi 1.4 stane več ko novi 1.2).
Na avto.net se prodaja 208 cliotov 1.2 med 2005 in 2010(tle so všteti tut 1.2 65 km in samo 29 1.4.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

amigo_no1 ::

Nekaj let nazaj se je dogajalo:
znanec (R quatro (4) GTL (codename katra, masa 800 kg, moč 25kW) ) in njegov brat brat (R cliot 1.4 90 KM) (oba hitra voznika) sta šla vsak s svojim vozilom iz MB, mimo Atomskih in Bizeljskega v NM.Kdor se je že tam peljal ve, kakšne so ovinki in klanci.
Dogovorila sta se, da prvi, ki pride do Čateža (pred hitro cesto), tam ustavi in počaka drugega.
"Katraš" je prišel prvi :)).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

šernk ::

in cena v življenski dobi avta je na koncu ista, saj niso idioti da bi dajal verigo namesto jermena, ker je bolj vzdržljiva. za servise je treba poskrbet, pač če v življenski dobi avta potegneš črto ne boš prišparal brez sreče na nobeni stvari. če ob menjavi jermena ne menjaš vodne črpalke imaš več kot 80% možnosti da boš v roku 50k km še 1x delal velik servis in kar si prišparal prej boš zapravil pa sedaj.

(sicer po mojem osebnem razmišljanju ni nič narobe če sam menajš olje, tudi če moraš vijak karterja iskati v polni posodi olja z golimi rokami).


vijak je še vsakič med prsti ostal, moraš biti že konkretno lesen da ga izpustiš (recimo vroče olje :)))

edit:
Dogovorila sta se, da prvi, ki pride do Čateža (pred hitro cesto), tam ustavi in počaka drugega.
"Katraš" je prišel prvi :)).


takšni pogosto sploh ne pridejo do cilja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

amigo_no1 ::

Klešče, magnet ? Zakaj bi brodil z rokami po vročem olju ?

nanoleet ::

@amigo_no1: Hvala za napad in obdolžitev. Vozim Clio II 1.2 16V. Prav si predvidel! Večino časa driftam v rikverc in od vseh prestav uporabljam samo prve tri...

FlyingBee ::

ni ga čez 1,5 dci v cliotu ... zmaga med smrtniki in na F1 v zlatih časih

69charger ::

Hm ja pri Cliotu ki smo ga imeli doma je šlo na 50k kilometrov tesnilo glave pa vse jermene je bilo treba menjati, ne hvala, never again.
Phenom II X4 - GTX650Ti Boost - ASUS M4N68T-M
www.slo-pi.com Slovenska Raspberry Pi skupnost

FlyingBee ::

kater motor pa je imel?

DimmniBurek ::

To že dvomim, da ste se normalno vozili. Tesnilo gre pri kakih bolj navitih motorjih načeloma, ali pa če se se mrzlega žge, ima premalo vode,... Pa še to potem menjaš, poravnaš glavo in more delat dlje kot 50k km.
________________________________
There Is No Stronger Drug Than Reality

eVro ::

nanoleet je izjavil:

že to da ima Clio II 175 gume s tem motorjem, Clio III pa 165, pove da je stvar moped.


A mi lahko tole malo bolje razložiš?
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
763571 (1982) Mesar
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10514941 (12274) Pyr0Beast
»

Mal avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1289279 (5493) kreki
»

Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
906905 (4475) profii
»

VW (polo 1.2) ali Opel (corsa 1.2)?

Oddelek: Loža
124510 (4075) koyotee

Več podobnih tem