» »

Nakup rabljenega avtomobila

Nakup rabljenega avtomobila

«
1
2

Erik333 ::

Pozdravljeni.
V bljižni prihodnosti nameravam kupiti novi rabljen avtomobil sedaj imam clioII 1.2 letnik 01 in ga bom počasi zamenjal.
najbol mi pade v oči opel corsa D 1.2/1.4 ter chevrolet eveo 1.2/1.4
med drugimi tudi seat ibiza, hyndai getz,kia rio,renault clioIII.
gledam de bo avto :
letnik 2007-2010
80.000k km. max prevoženih.
1.2/1.4 motor
Na mesec naredim kakih 1kk km

Kiri avtomobil bi mi najbol ustrezal na poti imam tudi nekah hribov ki so bili kar zahtevni za mojga cliota ki je imel 59KM. Ali bi mi že zadostoval 1.2 motor z 75/85KM ali naj raje gledam kake 1.4 90/100KM ki bi mi sigurno prav prišli za prehitevanje pa tudi poraba se ne razlikuje veliko (= .. pač iščem avtomobil da bi bil dokaj zanesliv pa ugoden za servisirat, z cliotam sem imel kar nekaj težav sam pomoje je to normalno saj ima že 160kk prevoženih.
Je že kdo vozil katerega od teh avtomobilov in ima kakšno mnenje o njem ..okravare/servisi ter podobno.

Hvala za odgovole LP.

Mesar ::

Ja no ta dva, ki sta ti padla v oči nista ravno za prehitevat, tudi če boš vzel 1.4. Žarnice crkujejo, da jih boš lahko menjaval mesečno ali pa tedensko če neboš imel sreče, poraba pri chevroletih ni ravno... "biserna". Razen tega pa sem vozil Corso neki malega in afaik še zdaj nekih večjih problemov nima (če pozabimo žarnice, to vsi jokajo). No večjih problemov - ne še... je pa bla 2010, 60kkm.

Aja, kljuke se rad luščijo (od znotraj), pa sredinsko ogledalo se "zmehča", da se čez par lukenj pelješ pa se ti samo prestavi, bil je (vsej) en recall zaradi rije na pokrovu spredaj (nevestni lastniki so to lahko izpustili). Druga pa zdaj na pamet ne vem, servisi niso nek strošek in razen sprednjih stabilizatorjev še ni bilo potrebno menjat nič razen "potrošnega materiala".
Your turn to burn!

Silvo ::

Jaz bi dodal med pogoje prvi lastnik in znana zgodovina avtomobila.
Silvo

pegasus ::

Star subaru.

TheJack ::

Izkušnje le s Cliom III 1.2 75 KM:

Avto je letnik 2008, kupila sva ga 2013, ko je imel prevoženih 30k. Sedaj jih ima nekaj čez 50k. V tem času je bil opravljen veliki servis (pooblaščeni servis, 300 EUR), menjan je bil akumulator in neke gume v podvozju (podvozje je "škripalo", ko si peljal čez ležeče policaje). Nekih hujših težav skratka ni bilo. Sicer jih pa pri teh kilometrih niti ni smelo biti.

Z uradnim servisom (Malgaj) sem zadovoljen. Pri velikem servisu so npr. vrnili zamenjane dele v embalaži od novih, cena je bila taka, kot smo se domenili, avto je bil zrihtan takrat, ko so rekli da bo.

Avto pije nekaj čez 7 litrov, večino časa se vozi na kratke razdalje (5-10 km in manj) po mestu. Clio III nekih konstrukcijah napak menda nima, hkrati pa tudi ne daje ravno vtisa kvalitete (materiali, plehnato zapiranje vrat, itd.). Za to velikost in razred je presenetljivo udoben tudi na malo daljših vožnjah.

Avto je tako len, da je to na cesti že skoraj nevarno. Ne daje vtisa, da ima 75 konjev, ampak da jih ima 45. Ko enkrat dobi hitrost, se ga da normalno voziti po AC 120 ali 130 km/h, ampak do tja je težko priti. Avto je pri nizkih obratih mrtev. Malo klančka mu pri 80-90 predstavlja nepremostljivo oviro, tako da če želiš na AC nekoga pri tej hitrosti prehiteti (npr. tovornjak), narediš kolono za sabo. Zadnjič na primer na južni obvoznici v smeri od izvoza Rudnik proti tunelu Malence. Tam je kao nek vzpon, česar s svojim audijem do takrat sicer nisem opazil. Pred mano vozi nekdo 80 km/h. Gas in hočem mimo njega. V četrti se ne zgodi skorajda nič (a čem na AC v tretjo menjati?!), komaj pridem mimo. Ljudje za mano so jezni. Na lokalnih cestah lahko na prehitevanje mirno pozabiš, razen če si v Prekmurju.

Zanimivo je to, ker so enak motor (1.2 16V 75 konjev) vgrajevali tudi v Clio II in tam niti slučajno ni bil tako len. Res, da je dvojka lažja in manjša od trojke, ampak take razlike vseeno ne bi smelo biti. Sumim, da so Francozi dotično mašino za Clio III zanalašč zadušili, najsibo zaradi porabe, najsibo zaradi emisij.

Aja, ko človek, ki je celo življenje vozil majhne poceni avtomobile (dve fiesti, npr.) in vozi sedaj 15 let starega audija A3 TDI (ki je boljši od njih v dobesedno vseh pogledih, tudi pri tej starosti), bom dodal še nekaj. Tile avti (clio, fiesta, corsa, punto, 208, C3...itd.) so z razlogom poceni. To so avti, s katerimi se dela do cca. 10k letno. Če boš z njimi delal kaj bistveno več, bodo več na servisu kot na cesti. V razloge sedaj ne bom šel na dolgo in široko, ampak tudi pri avtih dobiš, kar si plačal. There's no free lunch.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Utk ::

Med cliotom 2 in 3 je 200 kil razlike. Verjetno še malo širše gume in si tam. Pa že v dvojki ni glih raketa. Za 1200 kil pač rabiš vsaj 100 konjev.

TheJack ::

Utk je izjavil:

Med cliotom 2 in 3 je 200 kil razlike. Verjetno še malo širše gume in si tam. Pa že v dvojki ni glih raketa. Za 1200 kil pač rabiš vsaj 100 konjev.


Ne vem, ne bom trdil. Nisem pa prvi, ki je to opazil. Kolega, ki se precej vozi s (službenimi) clioti, mi je že pred nakupom rekel, kako lena je trojka s tem motorjem. Jaz imam na primer izkušnje še s fiesto (2008) 1.4 80 KM, ki je bistveno živahnejša od Clia III. Takole po občutku ne za 5 konjev, ampak za 20. Pa ima fiesta 195 gume, clio pa 165.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Utk ::

Sej, sigurno da je clio 3 s tem motorjem len. Fiesta pa nima veliko več konjev, ima pa zato kar nekaj več navora, pa še malo lažja je, sigurno bolj potegne od tistega cliota. Itak je pa vseeno, 1,2 tce najbrž rabljen ne stane veliko več, stvar rešena. Verjetno najboljša mašinca v tem razredu okoli tega letnika.

TheJack ::

Tudi jaz OP-ju 1.2 75 KM mašine ne bi svetoval, če misli kupiti cliota in če se misli voziti po lokalnih cestah in prehitevati.

S TCe mašinami nima prav nobenih izkušenj, zato kaj dosti pametoval ne bom. Na splošno lahko rečem, da je avto s turbino fino voziti, že zaradi navora. Sem pa osebno malo skeptičen do sedaj tako popularnih "dowsizanih" motorjev s turbinami. Prvič, zaradi porabe, ki v resničnosti ne bo niti približno taka, kot jo navaja proizvajalec in NEDC test. Kolikor sem bral teste po revijah, lahko 1.2 TCe (tako kot vsaka druga turbo mašina) pije v povprečno tudi deset litrov in več, če imaš težko nogo. In manj kot pet, če je nimaš. Kupec naj to ve, da ne bo potem neprijetno presenečen. Drugič pa zaradi stroškov. Kdo ve, kako se bodo majhni motorji s turbinami obnašali pri 200k in kakšni bodo stroški do takrat v primerjavi z motorjem brez turbine.

Ampak dobro, naj o tem pove kaj več nekod, ki vozi avto z downsizanim turbomotorjem.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Blinder ::

Poraba ni niti približno enaka niti za "stare" motorje kot je tale 1.2 75km jajc o katerem se govori.

pije v povprečno tudi deset litrov in več, če imaš težko nogo

kar velja tudi za 1.4 NA z 100 km

Verjetno najboljša mašinca v tem razredu okoli tega letnika.

razen tega da je manj zmogljiv kot vw tsi in hkrati porabi 10% več goriva (statistika uporabnikov).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Mu pa vsaj ketne ni treba menjat vsak drugi servis.

Blinder ::

če bo slučajno treba kdaj ketno menjat bo si lahko plačal menjavo z prihranjenim denarjem za gorivo. Če bo ketna zdržala pa bo v plusu. win:win
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

TheJack ::

Blinder je izjavil:

Poraba ni niti približno enaka niti za "stare" motorje kot je tale 1.2 75km jajc o katerem se govori.


Takega nihanja v porabi kot pri turbomašinah z enako kubaturo niti približno ni.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Utk ::

Ampak samo zato, ker NA motor enostavno ne gre. Če imaš 1,2 navadno mašinco, morda res ne bo šla nikoli čez 8 litrov, ampak če boš pa z 1,2 turbo kuril 10 litrov, boš šel tako hitro kot z navadno mašino enostavno ne moreš it. Pri enaki hitrosti bo pa težko s turbino poraba večja.

TheJack ::

Utk je izjavil:

Ampak samo zato, ker NA motor enostavno ne gre. Če imaš 1,2 navadno mašinco, morda res ne bo šla nikoli čez 8 litrov, ampak če boš pa z 1,2 turbo kuril 10 litrov, boš šel tako hitro kot z navadno mašino enostavno ne moreš it. Pri enaki hitrosti bo pa težko s turbino poraba večja.


To je popolnoma res. Pri turbini ima voznik izbiro. Ali bo vozil počasi (in se bo torej turbina bolj malo vklapljala - takole laično si jaz to predstavljam) in se bo vozil s 5 litri, ali pa bo orenk izkoristil mašino in turbino, ter se vozil s skoraj še enkrat višjo porabo. Ali pa bo - kot večina - nekje vmes. Nič spornega ni na tem. Meni se zdi le nekoliko sporno oglaševanje teh mašin, ki da so (po reklamah in po deklarirani porabi) najboljše od obeh svetov: velika zmogljivost in majhna poraba. V resnici pač ni čisto tako. Le to sem hotel povedati.

Prihodnost downizanih turbo mašin je po mojem odvisna od naslednika NEDC testa - WLTP. Sedanji NEDC test favorizira majhen turbo motor v primerjavi z večjim atmosferskim s podobno zmogljivostjo, čeprav je lahko slednji v realnem svetu varčnejši (npr.: Mazda). Če bo WLTP drugačen, znajo majhnetubomašineTM hitro izginiti. Če se do takrat itak ne uveljavi kakšna druga tehnologija.

Lahko se seveda motim. Nisem inženir.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Aston_11 ::

TheJack je izjavil:

Ali bo vozil počasi (in se bo torej turbina bolj malo vklapljala - takole laično si jaz to predstavljam) in se bo vozil s 5 litri
Laično gor ali dol. Poglej wiki vsaj. Turbina se ves čas vrti.

TheJack ::

Aston_11 je izjavil:

TheJack je izjavil:

Ali bo vozil počasi (in se bo torej turbina bolj malo vklapljala - takole laično si jaz to predstavljam) in se bo vozil s 5 litri
Laično gor ali dol. Poglej wiki vsaj. Turbina se ves čas vrti.


Citiram svojega mehanika (ki je sicer govoril o TDIju): "Pri 2000 obratih se turbina še ne vklopi." Če se torej lahko pri tem zmoti taka avtoriteta, kot je moj mehanik, kaj se ne bi jaz?
Bonis nocet, qui malis parcit.

Blinder ::

TheJack je izjavil:

Blinder je izjavil:

Poraba ni niti približno enaka niti za "stare" motorje kot je tale 1.2 75km jajc o katerem se govori.


Takega nihanja v porabi kot pri turbomašinah z enako kubaturo niti približno ni.


Seveda so. Za ta nihanja nimia veze turbomašina ampak proizvajalci ko optimizirajo meritve porabe tako, da je poraba na testu karseda majhna. Zato imaš nek xy motor ki leta 2005 porabi 7.0 litrov, leta 2010 6.5, leta 2010 + start-stop 6.1, leta 2012 + fuel saver gume in si na 5.7 litrov :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

TheJack je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

TheJack je izjavil:

Ali bo vozil počasi (in se bo torej turbina bolj malo vklapljala - takole laično si jaz to predstavljam) in se bo vozil s 5 litri
Laično gor ali dol. Poglej wiki vsaj. Turbina se ves čas vrti.


Citiram svojega mehanika (ki je sicer govoril o TDIju): "Pri 2000 obratih se turbina še ne vklopi." Če se torej lahko pri tem zmoti taka avtoriteta, kot je moj mehanik, kaj se ne bi jaz?

Ta mehanik pač nima pojma.
Turbina se skos vrti (če je izpuh, se bo tut turbina vrtela) razlika je sam v tem, da v nizkih vrtljajih se vrti počasneje, od tod tudi turbo lag.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Blinder ::

lol mehanik naj bi bil poznavalec delovanja avtomobila?

so tudi izjeme seveda
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

TheJack ::

hojnikb je izjavil:

]
Ta mehanik pač nima pojma.


Ne skrbi. Vmes sem ga zamenjal, ker je bil predrag. Sedaj imam cenejšega (govorim seveda o mehaniku za audija, ne za cliota).

Sicer pa nazaj na topic. OP, si morebiti kaj razmišljal o Meganu II 1.6 16V? Malce presega tvoje specifikacije, ampak je udobnejši od nižjih razredov, renaultova 1.6 mašina pa menda ne kuri tako zelo veliko (8 litrov, menda). Če dobiš katerega od zadnjih letnikov in dobro ohranjenega, je to lahko dober deal. Megani II imajo slab ugled (prvi letniki so bili menda precej katastrofalni), temu primerne so cene. Poleg tega se teh avtomobilov v oglasnikih ponuja ogromno. Kar nekaj znancev in kolegov ima ali je imelo ta avto in kakšnih večjih problemov ni bilo.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Erik333 ::

TheJack je izjavil:

hojnikb je izjavil:

]
Ta mehanik pač nima pojma.


Ne skrbi. Vmes sem ga zamenjal, ker je bil predrag. Sedaj imam cenejšega (govorim seveda o mehaniku za audija, ne za cliota).

Sicer pa nazaj na topic. OP, si morebiti kaj razmišljal o Meganu II 1.6 16V? Malce presega tvoje specifikacije, ampak je udobnejši od nižjih razredov, renaultova 1.6 mašina pa menda ne kuri tako zelo veliko (8 litrov, menda). Če dobiš katerega od zadnjih letnikov in dobro ohranjenega, je to lahko dober deal. Megani II imajo slab ugled (prvi letniki so bili menda precej katastrofalni), temu primerne so cene. Poleg tega se teh avtomobilov v oglasnikih ponuja ogromno. Kar nekaj znancev in kolegov ima ali je imelo ta avto in kakšnih večjih problemov ni bilo.


Sem že tudi gledal megane mislim de bi mi prav prišla 1.6 mašina.. edino zadek avtomobila mi ni najbol všeč. pa saj so tudi druge modele.

TheJack ::

Erik333 je izjavil:


Sem že tudi gledal megane mislim de bi mi prav prišla 1.6 mašina.. edino zadek avtomobila mi ni najbol všeč. pa saj so tudi druge modele.


Lahko vzameš karavana, ki ima bolj konvencionalen zadek. Po mojem se rabljenih karavanov prodaja celo več kot hatchbackov. Bi omenil še sedana, ampak pri nas se jih je prodalo (in se prodaja rabljenih) verjetno zanemarljivo malo.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Erik333 ::

TheJack je izjavil:

Erik333 je izjavil:


Sem že tudi gledal megane mislim de bi mi prav prišla 1.6 mašina.. edino zadek avtomobila mi ni najbol všeč. pa saj so tudi druge modele.


Lahko vzameš karavana, ki ima bolj konvencionalen zadek. Po mojem se rabljenih karavanov prodaja celo več kot hatchbackov. Bi omenil še sedana, ampak pri nas se jih je prodalo (in se prodaja rabljenih) verjetno zanemarljivo malo.


Kaj praviš pa o renault clio III 1.4 mislim da je tak motor dovoj zmogliv glede na svojo težo.. mogoče razmišljam tudi za dizla vendar sem bral na forumih de ni preveč pametno kupovat rabljenega dizla razen če poznaš lastnika in da veš kako je ravnal z njim. Pač bral sem da so turbine občutljive in da lahko kmalu odpovejo če jih teraš hladne.

TheJack ::

Erik333 je izjavil:

Kaj praviš pa o renault clio III 1.4 mislim da je tak motor dovoj zmogliv glede na svojo težo.. mogoče razmišljam tudi za dizla vendar sem bral na forumih de ni preveč pametno kupovat rabljenega dizla razen če poznaš lastnika in da veš kako je ravnal z njim. Pač bral sem da so turbine občutljive in da lahko kmalu odpovejo če jih teraš hladne.


1.4 mašine ne poznam, tako da ne morem ničesar reči o njej. Se pa prav dosti cliov3 s to mašino rabljenih niti ne prodaja, kolikor jaz vidim na avto.net.

O dizlih imaš temo nedaleč od tu. Jaz lahko povem le svoje mnenje, da za 12.000 km letno, kolikor praviš, da jih boš delal, jaz nikoli niti v sanjah ne bi kupoval dizla. Še toliko bolj, ker so rabljeni dizli v povprečju dražji in slabše ohranjeni (več prevoženega) od primerljivih bencinarjev.

Turbine pa, če me ni moj mehanik spet krive vere učil, nobene ne smeš terati hladne. In ugašati vroče. To velja za dizelske in bencinske motorje.

Po mojem si se kupovanja rabljenega avta malo narobe lotil. Ne smeš iskati točno določenega avta s točno določeno mašino. Tako se kupuje nov avto, ne rabljen. Pri kupovanju rabljenega si stvar zastavi bolj na široko; npr., rad bi avto v polovem (clio) ali golfovem (megane) razredu, pa naj bo bencinar z vsaj 100 KM. Potem vsak dan čekiraj avto.net in razširi vest med prijatelji&znanci, kaj kupuješ. Potem pač kupiš tisto, kar še paše v tvoje specifikacije in je v določenem trenutku najbolj ugodno. Pa če je to megane, clio, polo, golf, fokus, astra, corsa....
Bonis nocet, qui malis parcit.

TheJack ::

Aja, še ena fina stran, ki ti lahko pride prav:

http://www.honestjohn.co.uk/

Notri so vsi avtomobili, ki so (bili) naprodaj v UK, z navedbo dobrih in slabih lastnosti in z ostalimi podatki. Nekaterih avtov sicer ni, ker jih v Veliki Britaniji ne prodajajo (npr. lancij), oplu pa rečejo vauxhall.
Bonis nocet, qui malis parcit.

menjalnik ::

OP, če boš kupoval Clio 3 obvezno išči 1.2 TCe (turbo)motor. Tankaš še 100 oktanca pa si zmagal!

GrimReaper ::

Blinder je izjavil:

pije v povprečno tudi deset litrov in več, če imaš težko nogo

kar velja tudi za 1.4 NA z 100 km

1.4 NA je skoraj nemogoče spravit na 10l, če je avto izpraven. Sam imam 1.6 105 z okvarjenim termostatom, tako da ni nikoli ogret na več kot 50-60°, pa mi še ni uspelo prit do 10,0l povprečne porabe na en tank, max je bilo 9,8 in 9,9l. Prej je bilo od 7,7 do 9,4l, skupno povprečje 8,4. Pač vožnja kjer se ne gleda na porabo, ampak vseeno normalna uporaba prestav. Čez 10l pa prideš edino če voziš samo v drugi pri 6400rpm.
Pa da ne bo kdo pameten zakaj teram neogret avto, 1 leto nisem vedel da je bil okvarjen, ker se mi je šele pred kratkim prižgala rumena lučka, in sem šel na servis kjer so ugotovili kaj je narobe. Merilnika za temperaturo pa nima. Da vem kakšno temperaturo ima sedaj, sem moral dat za par dni not original radio, s katerim lahko prideš v skriti menu, kjer imaš te podatke. Zdaj teh par tednov do servisa pa tudi ne vidim smisla da bi ga šparal.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Blinder ::

Imaš kaki vir da so turbo motorji ob teranju požrešni? Kar posledično pomeni da so ob umirjeni vožnji varčni.
V SLO avto inženirjev nimamo, da bi vedli te stvari. Dobit koga na forumu ki je bral knjige na to temo(stare max nekaj let) pa je tudi praktično nemogoče.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

sandmat ::

Blinder je izjavil:

Imaš kaki vir da so turbo motorji ob teranju požrešni? Kar posledično pomeni da so ob umirjeni vožnji varčni.


Problem je definicije besede "požrešni" in "varčni"

Več zraka filaš v mašino, da lahko hkrati nafilaš tudi več bencina. Če v enemu obratu motorja nafilaš več enot zraka moraš zaradi mešanice dat primerno količino bencina v razmerju.

Če definiraš požrešnost v razmerju "koliko benza vs. velikost mašine", seveda so. Ampak dajo tudi več konjev zato.

Stvar definicije besed :)

Blinder ::

Požrešnost je odvisna od razlike v porabi med dvemi konkurenčnimi motorji, v tem primeru 1.4 NA in 1.2 tce ali pa kak 1.0 ecoboost. NA proti turbo z podobno močjo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

matejm1994 ::

Zdravo, tudi jaz gledam rablej avto, pa da ne bom odpiral teme, me samo zanima, če ima kdo kako menenje o tem: http://www.avto.net/2004/dealer_oglas_a...
avto se mi zdi vredu, le poraba me moti, da ne bo previsoka.

GTX970 ::

matejm1994 ::

Torej lahko realno pričakujem nekje 7.5-8 porabo... Ima kdo pa mogoče izkušnje z tem motorjem ali pa celo avtom?

bxxx ::

TheJack je izjavil:



Avto je tako len, da je to na cesti že skoraj nevarno. Ne daje vtisa, da ima 75 konjev, ampak da jih ima 45. Ko enkrat dobi hitrost, se ga da normalno voziti po AC 120 ali 130 km/h, ampak do tja je težko priti. Avto je pri nizkih obratih mrtev. Malo klančka mu pri 80-90 predstavlja nepremostljivo oviro, tako da če želiš na AC nekoga pri tej hitrosti prehiteti (npr. tovornjak), narediš kolono za sabo. Zadnjič na primer na južni obvoznici v smeri od izvoza Rudnik proti tunelu Malence. Tam je kao nek vzpon, česar s svojim audijem do takrat sicer nisem opazil. Pred mano vozi nekdo 80 km/h. Gas in hočem mimo njega. V četrti se ne zgodi skorajda nič (a čem na AC v tretjo menjati?!), komaj pridem mimo. Ljudje za mano so jezni. Na lokalnih cestah lahko na prehitevanje mirno pozabiš, razen če si v Prekmurju.



Sicer ni v povezavi s temo, ampak me vsekakor zanima kaj pomeni zgoraj podčrtani del? :)

lp

GTX970 ::

Verjetno odsotnost klancev.

TheJack ::

Dolge ravne (lokalne) ceste, na katerih vidiš daleč naprej in si za prehitevanje lahko vzameš čas.
Bonis nocet, qui malis parcit.

GrimReaper ::

TheJack je izjavil:

Izkušnje le s Cliom III 1.2 75 KM:
Pred mano vozi nekdo 80 km/h. Gas in hočem mimo njega. V četrti se ne zgodi skorajda nič (a čem na AC v tretjo menjati?!), komaj pridem mimo. Ljudje za mano so jezni. Na lokalnih cestah lahko na prehitevanje mirno pozabiš, razen če si v Prekmurju.

Ja, v tretjo je treba menjavat pri 80km/h, če imaš karkoli do nekje 2.0 NA in 140KM, kaj šele pri enem 1.2 75KM. Pa tudi pri 100-120km/h je bolje za vse, če začneš v tretji, saj gre do 140.
Enako je na regionalnih cestah, kjer je z omenjenimi mlinčki veliko lažje, če pri 60-70 začneš v drugi.

Pa tudi če imaš močnejšega, se ponavadi prehiteva tako, da je čim bolj varno, se pravi v čim nižji prestavi, ne da gledaš vmes na porabo. Kot to gledajo nekateri tut če prehitevajo traktor pred ovinkom ali pred vrhom klanca (pač nekaj se jim premakne v glavi, če vidijo traktor, al kaj jest vem), kjer že v drugi ni najbolj pametna ideja, ne pa da si vmes vzameš čas še za prestavljat.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Blinder ::

TheJack je izjavil:

Pred mano vozi nekdo 80 km/h. Gas in hočem mimo njega. V četrti se ne zgodi skorajda nič


Ja to tudi mene zanima zakaj se pri 80 kmh lotiš prehitevanja v četrti, če imaš še zadaj voznike. Zakaj nebi tretje uporabljal? Komaj prišel iz avtošole, kjer so te učili da kjerkoli na AC je treba imet v peti prestavi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

M-XXXX ::

Blinder je izjavil:

TheJack je izjavil:

Pred mano vozi nekdo 80 km/h. Gas in hočem mimo njega. V četrti se ne zgodi skorajda nič


Ja to tudi mene zanima zakaj se pri 80 kmh lotiš prehitevanja v četrti, če imaš še zadaj voznike. Zakaj nebi tretje uporabljal? Komaj prišel iz avtošole, kjer so te učili da kjerkoli na AC je treba imet v peti prestavi?

Zakaj nebi imel v 5ti ali pa četrti? Saj ni treba da imas na koncu prehitevanja 130 notri...

Blinder ::

Ker če gre v četrti ovira promet. Sej je sam rekel da traja dolgo v četrti. Motor je za ga uporabljat.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

Kupte si avtomatski menjalnik pa ne bo teh problemov.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheJack ::

Sej vi ste nori popolnoma. Probajte se lotiti prehitevanja s takim cliom pri 80 km/h v hrib. V četrti, tretji, drugi ali prvi. Bomo videli, če boste kaj bolj uspešni.

Pizda moraš biti zafrustriranec, da se v topicu o nakupu avta (v katerem sem OPju na dolgo in široko opisal izkušnje z enim od avtov, ki jih je gledal), zaradi enega stavka spravljaš na nekoga in to s takimi nizkimi z avtošolo in podobno.

A res nimate nobenega veselja, nobenih drugih uspehov v življenju, da se morate samopotrjevati na internetnih forumih?

Ne bo mene, ki dnevno naredim 130 km (in to po lokalnih cestah in ne s cliom!) par zafrustrirancev na forumu učilo prehitevanja. Če bi se radi česa naučili, ste pa vabljeni z mano v službo in nazaj.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Blinder ::

Mene sam zanima zakaj človek ne uporablja motorja na visokih obratih. Pa ne govorimo o neki ženski ki npr. ne ve koliko prestav ima avto ki ga vozi ali pa ki se vključuje na ac z 70 kmh v 5. prestavi, zadaj pa ji šleper blenda. Ali pa pade hitrost na 30 kmh, ona pozabi nižat prestavo in pritisne gas ko je še v četrti, pol pa še 5 sekund avto drma preden dobi dovolj obratov da se vibracije nehajo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

TheJack ::

Lej človek: 1. dobi si cliota 1.2 75. 2. na avtocesti se v hrib loti prehitevanja iz 80 km/h. S katerokoli prestavo. 3. skušaj ne narediti kolone. 4. to pustolovščino posnemi in jo objavi na forumu. Saj časa imaš dovolj.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

rupsi31 ::

TheJack je izjavil:


Avto je tako len, da je to na cesti že skoraj nevarno. Ne daje vtisa, da ima 75 konjev, ampak da jih ima 45. Ko enkrat dobi hitrost, se ga da normalno voziti po AC 120 ali 130 km/h, ampak do tja je težko priti. Avto je pri nizkih obratih mrtev. Malo klančka mu pri 80-90 predstavlja nepremostljivo oviro, tako da če želiš na AC nekoga pri tej hitrosti prehiteti (npr. tovornjak), narediš kolono za sabo. Zadnjič na primer na južni obvoznici v smeri od izvoza Rudnik proti tunelu Malence. Tam je kao nek vzpon, česar s svojim audijem do takrat sicer nisem opazil. Pred mano vozi nekdo 80 km/h. Gas in hočem mimo njega. V četrti se ne zgodi skorajda nič (a čem na AC v tretjo menjati?!), komaj pridem mimo. Ljudje za mano so jezni. Na lokalnih cestah lahko na prehitevanje mirno pozabiš, razen če si v Prekmurju.


Avto ima dost švoh pospešek do 100 km/h ( 13.5 ) in nato končno samo 167km/h ( končna sicer tukaj nima veze )... Problem nastane , ker si enak motor deli z twingom in ima Twingo celo malce več navora, s tem da je twingo 850kg, tvoj pa čez tono.

S tem, da je v Twingu ta motor poskočen in na obvoznici, avtocesti prehitevaš avte ki se peljejo 80-90 km/h v peti prestavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

TheJack ::

Da je clio3 pretežak za ta motor, smo ugotovili že par strani nazaj.
Bonis nocet, qui malis parcit.

rupsi31 ::

TheJack je izjavil:

Da je clio3 pretežak za ta motor, smo ugotovili že par strani nazaj.



Nisem vedu :).... Pol pa prodaj :). Sam frustracije si nabijaš . Vem kako je to.

TheJack ::

Auto ni moj, ampak od žene, ki ga uporablja za par km po mestu vsak dan. Za to je v redu. Jaz vozim audija TDI. Tudi to sem sicer že napisal.

Pa ti nič ne očitam, btw. Tudi jaz ponavadi ne berem cele teme. Le pojasnjujem.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Blinder ::

rupsi31 je izjavil:

Problem nastane , ker si enak motor deli z twingom in ima Twingo celo malce več navora, s tem da je twingo 850kg, tvoj pa čez tono.


Twingo 1.2 16, prejšnja genercija (do 2014), 1019 kg osnovni.
Clio sedanji (2012 dalje), isti motor od 980 kg dalje.
Clio prejšnji (2005-2012), 1.2 16 1080 kg.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36335964 (24353) hojnikb
»

Nakup avtomobila Renault! (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7410381 (7115) Siddh
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26127239 (17346) matobeli
»

Opel Corsa ali Renault Clio ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6218609 (17021) žana

Več podobnih tem