» »

Prvi avtomobil.

Prvi avtomobil.

zdolsek ::

Zdravo...

čez 3 mesece bom star 18 let in bom opravil vozniški izpit. Takoj po tem bi si rad kupil prvi avto, nekje za 4000€-7000€. Veliko gledam te Alfe Romeo 159 1.9 JTDM letnik 2008 diesel. Pa me zanima od tistih ki ste lastniki, kolk kej pride registracija pa vdrževanje čez leto, kolk kej pije... Baje da so to dragi avti za vdrževanje pa deli...

Pa zanima me tudi kak avto bi mi kej priporočal? Hočem med disla z okoli 120 KM letnik 2008, za 4000€-7000€. Sam nočem met kak klasičn avto ker mi gre že mal na jetre da na vsakem ovinku vidiš enak avto. Najbol me pritegnejo nemški avti sam so mal predragi (avdi,BMW,mercedes).

Hvala za vaše odgovore.

Lp.
  • zaklenil: dzinks63 ()

black ice ::

Ne Alfe ne ostali omenjeni nemški avti niso redkost na naših cestah. Tono in pol težek avto s 120KM? To je že skoraj na nivoju SDIja. :>

En praktičen nasvet iz prve roke: kupi avto za največ polovico zneska, ki si ga omenil. Zavarovanje stane, verjetno boš moral kupiti gume, kakšen nepričakovani servis in hitro zagoniš jurja ali dva brez večjih problemov. Sploh prvo leto brez bonifikacije lahko za tak avto daš na stran za zavarovanje od 600EUR naprej.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Glede nemcev.
Audi bi še nakak bil zate, ker je vzdrževanje podobno kot pri VW, BMW pa Mečk se pa izogibaj ker ko bo kaj šlo k vragu bo servis tak da bo glava bolela.

Razmisli še o Škodi, Seatu, Hyundayu, Renaultu, Toyota, Mazda...

VW? upam da me ne bo kdo začel pljuvat
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Silvo ::

Najprej naberi izkušnje,kupi kar ti je pač všeč.
Vsak avto je drag za vzdrževanje,posebej,če ga financiraš sam.
Dober avto je nov avto...še bolji pa je služben avto:)
Silvo

Siddh ::

Vzemi en mali mestni avto ranga clio, polo, pa mašino z 80-90km. Avto bo malo pil, poceni za vzdrževat, pa verjetno ti ga nebo tak škoda kot kake alfe za 6k€. Razen če starši plačajo in krijejo stroške goriva, registracije, zavarovanja, potem pa boš verjetno vzel kaj bo njim pasalo.
Sem si sam tudi želel takoj po 18 letu kupiti svoj avto pa sem raje počakal, ker 18- letniku, ki še srednje šole ni opravil se nikakor ne splača met svojega avta, razen če je podarjen.


hojnikb ::

>Tono in pol težek avto s 120KM? To je že skoraj na nivoju SDIja. :>

Ah, dej ne bluzit.
#brezpodpisa

Gejspodar ::

Po slovnici sodeč ti še kolesa ne bi zaupal :))

Se pa pridružujem mnenju najbrž večine - kupi mali mestni avto tipa clio, ne bo ti žal (vsaj ne toliko, kot če bi kupil Alfo).

korenje3 ::

moj prvi avto ni bil za 4000-7000€, ampak za 500€ :)
pač enim mamice in očki ne dajo vse.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

GTX970 ::

Boš delal letno +25 k km da bi imel dizla ?

Stroški zavarovanja in registracije:
http://amzs.si/izracun_registracije/def...

Prvo leto 845,67 EUR, nato 814,92 (5% bonus, podaljšanje registracije).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Steinkauz ::

Dizla verjetno ne boš rabil pa višje vzdrževanje ima(če kaj pomembnega ckrne), razen če delaš 30kkm ali več.

Filter, ki ti ga predlagam:
http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?z...

MadMax ::

Glede registracije informativno uporabi kalkulator za izračun na strani AMZS.
159 je fajni voz, ni pa poceni za vzdrževanje, čeprav ne odstopa od primerljivih v svojem razredu. Pravzaprav tudi BMW ni omembe vredno dražji, z MB nimam izkušenj niti iz druge roke. Prečekiraj že samo koliko te stanejo gume. Poraba je zadnja stvar, ker je čisto vseeno ali žre 6.5 ali 8, za začetniško preganjanje.
Sicer pa tudi 159 vidiš za vsakim vogalom, sploh to opaziš ko avto kupiš :D

Na papir vrži dohodke ki jih (n)imaš, pa oceni stroške. Računaj na letni bazi: registracija (brez popusta+mladi šofer), redni servis, 1 komplet gum, gorivo, na stran daj še za izredna popravila... 2 jurja je v startu, brez izrednih stroškov in brez goriva. Imaš torej vsaj 300EUR mesečno odveč, da si lahko tak avto sploh privoščiš?

Osebno ne maram naciwagnov in rinojev, ampak kakega cliota ali polota ti vsak kozolčar pošraufa za drobiž, tudi deli so cenejši. Pa si takoj za vsaj jurja letno na boljšem.
Seveda pa nisi tak frajer, to je pa res... Ampak tudi avto je del odraščanja, le nerodno je, če se zaradi mladostniške nadobudnosti zapufaš za par let...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

vorantz ::

159 ma sodelavc pa jo precej preklinja zaradi vzdrževalnih stroškov

definitivno ne met takih avtov za prvi avto
ga boš stolkel preden boš sploh uspel nabrat za novega
če ne to pa te bo presenetlo kakšne vse stroške avto prinese s sabo

zato je fajn začet z avtom, ki ne stane preveč, je poceni za vzdrževat in dobiš kose za njega na vsakem koraku (se pravi točno to kar nočeš...)

GTX970 ::

Če je blizu IT meje bo dele dobil tam ceneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

šernk ::

159 ma sodelavc pa jo precej preklinja zaradi vzdrževalnih stroškov


glede na konkurenco v tem razredu so stroški primerljivi. Treba se je zavedat ob nakupu da pač 159 ni clio. To pomeni da ležaj ne bo 30€ ampak 100€.

če imate praktično avto že izbran je slo-tech napačen forum za iskat stroške vzdrževanja. Tu bodo itak vsi govorili čez vse kar ni njihovo, realne ocene pa ne boš dobil.

imamo v slo specializirane forume tako za alfo, fiat, renault, bmw, ... Kjer boš dobil o posameznem avtu 100x več podatkov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dzinks63 ::

Za prve kilometre nabavi dobro ohranjen normalen avto z malo registracijo in malo porabo kolikor je pri teh avtih sploh mogoče, vozi se po predpisih da se ulavšaš in kupiš nekaj kar ni preveč škoda, še vsak je prvega vsaj poravsal, čez 20K prevoženih km+ pa nabavi kar češ. Nabaviš nekaj cenejši avtomobil od tvojih finančnih zmožnosti, da ne bankrotiraš ob prvem popravilu, servisu, nabavi novih gum, vinjete, itd...

Sam nočem met kak klasičn avto ker mi gre že mal na jetre da na vsakem ovinku vidiš enak avto.

npr.:
C3 PLURIEL
Mitsubishi Colt
Toyota Aygo

GrimReaper ::

Za prvega, kot je bilo že parkrat omenjeno, se ne splača preveč dajat, nekaj za 1000-2000€.
Ne verjamem da obstaja voznik, ki bi bil že takoj po izpitu zrel za avto, tam 10.000km rabiš da prideš vsaj na en osnoven nivo. Sam recimo eno leto sploh nisem vedel zakaj so stranska ogledala.

Za primer, sem imel sam avto za 2000€, po enem letu (prvo leto sem ga dobil marca in sem še počakal da je sneg skopnel) sem v snegu bremzal, seveda ni blo ABS-a in sem prišel s sprednjim desnim delom do ograje, potem pa jo fasal še od zadaj. Avto je bil totalka, ampak je 1000€ krilo že obvezno zavarovanje, 100€ pa sem moral doplačat. Zamenjal sem ga potem vseeno, ker je bil že pred tem v bolj slabem stanju.

Sam nočem met kak klasičn avto ker mi gre že mal na jetre da na vsakem ovinku vidiš enak avto.

Tudi meni ni najbolj všeč da je večina avtov generičnih, ampak tukaj nimaš kaj, pri nas je pač tako slabo finančno stanje (ok, v LJ se imate najbrž mal bolj za nagledat kot tukaj na Gorenjskem). Recimo tudi Alfa 2008 letnik ne izstopa ravno iz povprečja, ena Giulietta pa mogoče že mal.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

njyngs ::

Se strinjam. Sem že videl dovolj 18 letnikov, ki so se na silo zagnali v nakup neke zgonjene stare dizelske škatle potem pa so jim starši popravljali napake s plačevanjem stroškov in popravil. Prvi avto je ena manjša zadeva z normalnim motorjem, da sploh spoznaš promet. Ko boš leto ali dve samostojno na cesti pa razmišljaj o čem drugem - ČE bo to sploh potrebno. Nakup avta, ko to ni potrebno je največja bedarija, ki jo lahko posameznik naredi. In to draga bedarija.

Kar se pa tiče tistega "da na vsakem ovinku vidiš iste avte" se pa sprijaznik. Vse kante so generične in vsepovsod jih je miljon istih. Razen, če boš kupil kak GTR, lambota ali pa kaj podobnega. Za to pa nisi ne denarno in ne "vozniško" sposoben.

šernk ::

Za prvega, kot je bilo že parkrat omenjeno, se ne splača preveč dajat, nekaj za 1000-2000€.
Ne verjamem da obstaja voznik, ki bi bil že takoj po izpitu zrel za avto, tam 10.000km rabiš da prideš vsaj na en osnoven nivo. Sam recimo eno leto sploh nisem vedel zakaj so stranska ogledala.


sam sem vedel zakaj so stranska ogledala pri 15-ih letih. Takrat sem se pač učil prve metre z avtomobilom in mi je bilo glavo prepovedano obračat, da sem se jih navadil. Ko sem prišel do avtošole me je večkrat opozoril na pogled v ogledala ampak sem delal zadevo tako avtomatsko in hitro, da ni inštruktor niti opazil da sem pogledal v stransko ogledalo.

kot drugo pa niti sedaj ko imam za seboj čez 120.000km ne morem trditi da znam vse. Avto obvladam, reagirat znam ampak so določeni trenutki ko te na cesti kaj preneseti in drugega kot upati da bo šlo skozi ne moreš. Lahko pa trdim da sem bil prvi dan bolj vozniško sposoben od marsikaterega voznika, ki ima za seboj 30 let vozniških izkušenj (klub 60).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

pegasus ::

Ubodi 10-15 let starega subaruja z 200kkm+, bo delal še 15-20 let in boš zadovoljen z njim.

GrimReaper ::

Lahko pa trdim da sem bil prvi dan bolj vozniško sposoben od marsikaterega voznika, ki ima za seboj 30 let vozniških izkušenj (klub 60).

Kaj vse je včeraj mene zmotilo samo v dveh kilometrih.
-eden pred mano se odloči da bo šel 50 na 90 omejitvi ), res da je bil odsek samo 500m, ampak vseeno. Ni pa edini, ker je pogost pojav na tem delu, čeprav ni nobene nevarnosti, edino proti koncu se ti lahko kdo vključi iz leve, ampak sam dam samo v tretjo in se mi zmanjša na 80, to je pa hitrost pri kateri mi je še vedno uspelo ustavit, pa je bilo parkrat da se je kdo vključil tik pred mano.
Pa ravno na tem delu sem imel predizpitno vožnjo, in ker nisem vedel koliko je omejitev, sem vozil 60. Seveda sem bil zmerjan, ker bi moral vozit 90. Drugače tudi če ne poznaš pravil, če vidiš da se cesta enkrat odpre, greš samo po gasu.
-speljevanje na križišču, sem se samo držal za glavo kaj to folk dela, neverjetno, vsak od ene petih je nekaj čakal da spelje, če bi bil sam namesto vseh petih voznikov, bi bili že kilometer naprej. Da bi kdo speljal kot se zagre, mi še ni uspelo videt.
-eden je na istem križišču zavijal desno, pa pešec je hotel čez v isto smer, ampak problem je bil kako se je lotil zavijanja, popolnoma ob robniku, potem pa ustavil ob prehodu. Ne vem kje je tukaj poanta, ker tisti zadaj vseeno niso mogli naprej. Sam grem vedno popolnoma naravnost do sredine križišča, potem ko se prepričam, da ni nobenega pešca, posebej pa kolesarja (zato se ne začne zavijat prej, ker jih potem v desnem ogledalu ne vidiš), zamotam volan do konca v desno. Pač kar sem se sam naučil, manjši lok zavijanja, bolj varno je za vse. Enako velja tudi po ovinkasti cesti, kjer moraš do konca not v ovinek. Ne vem pa kako učijo to v AŠ.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

ProGo ::

Alfica je dobra zadeva, dobiš poceni veliko km (vsaj 150 bi jih moralo biti), pol pa sam gasa in ročna.
Pa bejbam je tudi všeč. ;) Pusti, kaj fotri tle sanjajo.

MIHAc27 ::

korenje3 je izjavil:

moj prvi avto ni bil za 4000-7000€, ampak za 500€ :)
pač enim mamice in očki ne dajo vse.


Toliko za prvi avto se tudi meni zdi preveč. Ok, če je denar pri hiši, pa dej.
Važno da ima servo volan pa ABS... vse ostalo je preseravanje. Z malčkom (Clio) boš lažje vadil parkiranje, ampak bolj varen bo seveda avto, ki ima kaj motorja in kovine pred voznikom.

Pa še ker si mladi voznik je zavarovanje dražje. Tako da nekaj do max 99kw, pa po možnosti do 1800ccm da te pride čim manj.

facepalm ::

ce denar ni problem potem kar kupi malo vecji in mocnejsi avto. skodilo ti ne bo.
prej ko se navadis na velikost/konje, boljse bo. ko bos obvladal parkiranje velikega avta, ti bo mali macji kaselj. ce se bos ucil na malem, se bos v velikem pocutil neprijetno.
osebno bi ti za tak budget in take zahteve kot si jih podal, svetoval saaba 9-3. zelo redek na slo cestah, solidni motorji, varen in meni osebno vsecen.

aja pa tudi reg. ni nek baubau. med 1.8 in 2.5 bos placal pac 150eur takse (namesto cca 95 za 1.4 do 1.8). zavarovanje pa za cca 150 konjev brez bonifikacije, te bo prislo cca 150eur drazje kot ce bi vzel mlincek 1.4, 100 konjev. spet, odvisno od agenta in zavarovalnice. lahko pristanes tudi na 800eur ce se ne pozanimas:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

heero ::

kaksna alfa lepo te prosim . to je najvecji skart od avta ki je bil kadarkoli izdelan to se kvari nenormalno razen ce imas super sreco sem imel 2 na zacetku in sem se jih znebil v 2 mesecih

za ta denar glej da je cim novejsi in da je cim boljse ohranjen .sej bos videl v avtosoli da to ni tako kot v igrici.ce bos kupil star avto ki ima trd volan in menjalnik se bos tezje navadil vozit kot z kaksnim novejsim ki je vse enostavnejse.

jaz sem za prvi avto imel Golf 4 1.9 SDI in je cisto dovolj za zacetnika pa se cez omejitve tezko prides

moj predlog kupi ko naredis ispit clio 1.4 in ko se naucis pravilno vozit prodas in kupis kaj novejsega (clio pa le zato ker ima kot sem prej omenil ima mehek volan in menjalnik vzdrzevanje ni drago in poraba je nekje do 9l )

Blinder ::

Pa sej ni ženska da rabi mehek volan
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

šernk ::

Z malčkom (Clio) boš lažje vadil parkiranje, ampak bolj varen bo seveda avto, ki ima kaj motorja in kovine pred voznikom.


obe trditvi sta totalno mimo. Varnost avta nima s količino pleha pred teboj nobene veze. Drugače bi bil kakšen volvo 740 100x varnejši kot novi twingo, pa ni tako.

ok parkiranje s cliom res lažje vadiš ampak ko si navajen parkirat dolgo ladjo, boš čez 5 let cliota spravil v luknjo kjer nekateri še motorja ne bi uspeli parkirat. V obratni smeri boš kar nekaj časa hodil gledat ven koliko imaš prostora še za in pred sabo. Prej kot ljudi postaviš pred večji iziv lažje jim bo potem.

kaksna alfa lepo te prosim . to je najvecji skart od avta ki je bil kadarkoli izdelan to se kvari nenormalno razen ce imas super sreco sem imel 2 na zacetku in sem se jih znebil v 2 mesecih


kaj se je pa vse pokvarilo?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

heero ::

Blinder je izjavil:

Pa sej ni ženska da rabi mehek volan


za zacetnika bo to velik problem



ko sem imel alfe najprej sem imel 156 1.8 in kasneje 147 2.0 sem mislil da so pri prvem le posledice nevzdrzevanja vendar so se pojavljale v obeh modelih . kot prvo vzigalna tuljava,skoraj vsak teden sem moral dolivati olje,kompresija je bila slaba (pri obeh modelih), na 156 mi je crknil alternator , 147 lezaj prednjega kolesa . ko sem ga prodal naprej je 147 imel neke flese v menjalniku ko se mu je zahotelo je prestavil ko ne pa ni sans da premaknes rocico.aja pa pri obeh je bilo klenkanje v motorju

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: heero ()

trololo2 ::

Fajno zgonjena avtomobila si kupil ja...

heero ::

avta so bila iz druzinskega kroga

theBill ::

Kupi si Yugota, zelo redek na naših cestah, prav gotovo boš izstopal... kero glupo razmišljanje.

Zakaj hudiča dizla, po možnosti za krajše vožnje po mestu? Že itak je pri dizlu več potenciala za težave in napake (turbina, sklopka, vztrajnik, šobe, DPF,...), z vožnjo izključno na kratke relacije pa se ta potencial le še poveča.

Malo si preberi o Alfi 159, in bejži stran od tega, sploh od prvih letnikov. Predvsem volanski drog je redna napaka, ponavadi je v oglasih napisano kaj je vse menjano od hib tega avtomobila.
http://avtonasveti.com/alfa-romeo-159-2...

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Itak je pa tole trol tema, mulo s puno ritjo vsega, napačna raba dizla in pa neko izstopanje od ostalih, veselica zagotovljena.

šernk ::

sem mislil da so pri prvem le posledice nevzdrzevanja


in iz družinskega kroga? Dobro poznaš zgodovino ali pa katastrofalno delate z avti. No pa začnimo:

-kot prvo vzigalna tuljava -> pri vseh avtih se to zgodi, ali ti moram poiskati človeka ki je preklel svojega američana zaradi tega, ker ni uspel nikjer dobit zadeve? Mi je pa presenetljivo, da so tej problemi vse bolj pogosti le pri avtih ki so novejši od letnika 2000. Prej vsaj jaz nisem vedel za toliko problemov s tuljavami.

-skoraj vsak teden sem moral dolivati olje -> 99% posledica, da je motor enkrat tekel brez olja (beri s premalo olja)
-na 156 mi je crknil alternator: kaj je tu tako posebnega? Poznam miljon avtov, ki jim je crknil alternator

- 147 lezaj prednjega kolesa -> potrošni material

- ko sem ga prodal naprej je 147 imel neke flese v menjalniku ko se mu je zahotelo je prestavil ko ne pa ni sans da premaknes rocico -> spet posledica ki v 99% primerih nastane zaradi nepravilne uporabe avta

glede klenkanja motorja bi blo treba pa slišat kaj je narobe bilo.

če avto pravilno vzdržuješ boš menjal v njegovi življenski dobi večinoma pri vseh iste stvari. Lahko crkne kaj zraven ampak je to loterija ne glede na znamko. Razen če naletiš spet na tist 1% avtov, ki ima težave z vsem mogočim, ampak to lahko pripelješ novega audija A8 iz trgovine pa boš lahko naletel na to stvar.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Lim00n ::

theBill je izjavil:


Itak je pa tole trol tema, mulo s puno ritjo vsega, napačna raba dizla in pa neko izstopanje od ostalih, veselica zagotovljena.


Tole pa po mojem navadna foušija. Zakaj pa nebi imel avta če ga lahko ima? Tipično, samo zato ker si lahko nekdo privošči več ima puno rit vsega... bah.

Kar se tiče nasvetov gleda avta, dizel samo ti veš a se ti izplača (odvisno od številka km), moč je verjetno boljše da začneš z malo manj, ti veš kako sigurnega se počutiš ob vožnji. Velikost, ti veš a boš vozil pse in smučke vsak dan, ali bo avto samo za v trgovino.

Če bi bil jaz star 18 let in bi kupoval avto za vožnjo po mestu do 7000e bi kupil kaksnega Focusa lepe barve, bencinarja. :) Aja pa not bi ruknu woofer pa kkšno fajn ozvočenje... sam nisem več 18 :/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Lim00n ()

Blinder ::

Čuden feeling mora bit če zapraviš 7k€ za avto in potem delaš preko ŠS za 3.5€ na uro. Ekvivalent 2000 ur dela (sick).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ProGo ::

Ni važno, važen je pussy efekt, kar verjetno Blinder ne pozna. Alfa je sexy, tudi če je nepremičnina na parkirišču. Če pa je denarja kaj več, potem pa nujno kaj od svete trojice.

krneki0001 ::

heero je izjavil:

kaksna alfa lepo te prosim . to je najvecji skart od avta ki je bil kadarkoli izdelan to se kvari nenormalno razen ce imas super sreco sem imel 2 na zacetku in sem se jih znebil v 2 mesecih

Če kupiš zgonen avto, potem je tako, če pa kupiš dober avto ti bo služil še dolgo časa. Vsaj alfa 159 JTD je en izmed takih avtov, ki so kr dobro narejeni, samo pravega moraš dobiti.

heero je izjavil:


jaz sem za prvi avto imel Golf 4 1.9 SDI in je cisto dovolj za zacetnika pa se cez omejitve tezko prides

Golfa ima vsak kmetavz, OP ti je pa razložil, da noče bit kmetavz.

heero je izjavil:


moj predlog kupi ko naredis ispit clio 1.4 in ko se naucis pravilno vozit prodas in kupis kaj novejsega (clio pa le zato ker ima kot sem prej omenil ima mehek volan in menjalnik vzdrzevanje ni drago in poraba je nekje do 9l )


Še enkrat, že v prvem sestavku je povedal, da noče biti povprečen kmetavz in da avtomobili tipa golf, clio in podobno govno in jajca odpadejo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

Ko je čovek mlad in "neumen" (neizkušen) in poln hormonov itak ponavadi ne posluša niti dobrih nasvetov! Del tega so tudi nabiranje izkušenj preko svojih napak; velja za nabavo prevoznega sredstva, izkušnje v prometu itd.... mislim, da bo naredil kar hoče, tudi če se bo sam kako zaje6al, itak tega ne bo priznal, mogoče niti sam sebi ...

Na žalost se rado zgodi, da te nabiranje izkušenj lepo udari tudi po žepu tako ali drugače ... Razen, če te financirajo drugi (starši ipd), ma prej ali slej te nehajo in moraš sam zadeve financirat! ...

Ko narediš izpit in dobiš vozniško se šele takrat začneš učit vozit samostojno, tudi parkirat :-) ter vzdrževat svojo kripo ...

Saj ste povedali, da še vsaj najmanj 10kKm ali min.1 leto fant še ne bo za silo znal vozit, da ne bo tako hudo nevaren sebi in ostalim ter "plehu" svojega vozila in plehu/plastiki drugih ... Vsak avto, ki bo nabavil, mu bo rabilo vsaj 6 mesecev, da se ga za silo navadi, kako se obnaša v različnih situacijah ... Preveč "konjev" večinoma začetnikom bolj škodi kot koristi, ker jih ne znajo obvladovat ... just my2c ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Egidij88 ::

Kar se tiče servisov (najbolje je itak da čimveč sam ali s frendom) in rezervnih delov, je "klasičn avto" najboljši. Če ne boš tolkel kilometrov, je bencinar boljši. Pa ne predrag in premočen.

Temu nič ne manjka

theBill ::

Lim00n je izjavil:

theBill je izjavil:


Itak je pa tole trol tema, mulo s puno ritjo vsega, napačna raba dizla in pa neko izstopanje od ostalih, veselica zagotovljena.


Tole pa po mojem navadna foušija.

Točno tako kot si napisal, "po mojem" - to so tvoje domneve, in to napačne.

gruntfürmich ::

ne vem če ni tole kar robot-tema, ampak ok.
avtor naj kar kupi tipičen slovenski delavski avto: bmw, ker druga mu itq ne diši; do konca buđeta. pa hude felge, obvezno kitajske najcenejše gume, minimalno zavarovanje, tank vedno na spol prazen, črne barve, zatemnjene šipe.
pol pa gasssa...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Povedanega je bilo precej in preveč, OP se ne javlja, temo začasno zaklepam da ne zaide popolnoma izven naslova, če bo OP želel nadaljevati, naj kontaktira moderatorja, da mu odpre temo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Voznik zacetnik - zavarovanje

Oddelek: Na cesti
346191 (5403) anketar
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26141165 (31272) matobeli

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33157417 (50802) bluefish
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10020420 (16394) vorantz

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23759968 (57023) Castiel

Več podobnih tem