Forum » Loža » Iz katerega materjala je zgrajen Lupo?
Iz katerega materjala je zgrajen Lupo?
TribesMan ::
Hmmm, kolkr jest vem je iz železa. Ne verjamem da bi bil aluminjast, kej druzga pa sploh ne.
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
MI_KO ::
Kot vsi avti je zgrajen iz prqaktično vseh znanih materialov (grobo gledano).
Šasija - pleh (mogoče pocinkan?)
Motor - nekaj jekla, litine, aluminija
+ Plasika, steklo,...
Šasija - pleh (mogoče pocinkan?)
Motor - nekaj jekla, litine, aluminija
+ Plasika, steklo,...
rc-car ::
Karoserija se mi zdi, da je iz pocinkanga pleha, ja.
Nothings gonna stop me now, I'm breaking the rules, I'm gonna do it if its not allowed
Super Sonic ::
ker lupo? navaden al 3l?
navaden lupo, je pac avto, nc posebnga: pleh, 4 valj itd..
lupo 3l, je narejen delno iz aluminija, zeleza in magnezija (seveda ne gre za ciste dele magnezija, aluminija itd, ampak gre za mesanico le teh-seveda je umes se mars kej), to zarad tega da je cim lazji (a kljub temu dovolj trden). ima zelo tog spredni del, zato je ima manjsi kolicnik zracnega upora (0,27, a ne me drzat za besedo), tri valni dizelski motor in najvecja posebnost avta/ menjalnik.
ta motor izklaplja pod dolocenimi vertljaji, zato da dejansko doseze 3l/100 km, ampak ce ga tisis dobis 5 l
sicer pa
link
navaden lupo, je pac avto, nc posebnga: pleh, 4 valj itd..
lupo 3l, je narejen delno iz aluminija, zeleza in magnezija (seveda ne gre za ciste dele magnezija, aluminija itd, ampak gre za mesanico le teh-seveda je umes se mars kej), to zarad tega da je cim lazji (a kljub temu dovolj trden). ima zelo tog spredni del, zato je ima manjsi kolicnik zracnega upora (0,27, a ne me drzat za besedo), tri valni dizelski motor in najvecja posebnost avta/ menjalnik.
ta motor izklaplja pod dolocenimi vertljaji, zato da dejansko doseze 3l/100 km, ampak ce ga tisis dobis 5 l
sicer pa
link
TribesMan ::
ima zelo tog spredni del, zato je ima manjsi kolicnik zracnega upora
Tole je pa en zlooo nesmiselen stavek, če ne me popravi, ker ne razumem povezave med togostjo karoserije in zračnim količnikom. Ker je ta odvisem od oblike in ne od togosti. DOH!!!
A de je 3L iz magnezija in alu. Zelo zanimivo.
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
togost vpliva na obliko/ se motim? popravi
//3-litrski Lupo TDI ima v mnogočem na novo razvito podvozje s številnimi deli iz lahkih kovin. Ima pa tudi novo, izredno lahko, a kljub temu trdno in varno karoserijo (vrata, pokrova in blatniki so iz aluminija, notranji del pokrova prtljažnika je celo iz še lažjega magnezija) z zmanjšanim količnikom zračnega upora (0,29).//
link
porshe slovenia
//3-litrski Lupo TDI ima v mnogočem na novo razvito podvozje s številnimi deli iz lahkih kovin. Ima pa tudi novo, izredno lahko, a kljub temu trdno in varno karoserijo (vrata, pokrova in blatniki so iz aluminija, notranji del pokrova prtljažnika je celo iz še lažjega magnezija) z zmanjšanim količnikom zračnega upora (0,29).//
link
porshe slovenia
OwcA ::
@radeon power: mislim, da kljub vsemu prihaja do premajhnih deformacij, da bi odločilno uplivale na upor. Glede na naveden citat, se mi zdi bolj verjetno, da je oblika (aerodinamično) rahlo spremenjena.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
MI_KO ::
Ultimativen odgovor na to temo:
Die 830 kg Leergewicht setzen sich zusammen aus 417 kg Stahl (50,5 Prozent), 136 kg Leichtmetallen (16,4 Prozent, darunter 3,7 kg Magnesium), 116 kg Kunststoff (14,0 Prozent), 47 kg Kraftstoff, Öl und Schmierfett (5,7 Prozent), 37 kg Elektroteile (Motoren, Kabel, 4,5 Prozent) und 23 kg Glas (2,8 Prozent). Die restlichen Kilos verteilen sich auf Gummi, Dämmstoffe, NE-Metalle, Lacke, Wachse und eine geringe Menge Sonstiges (hier spielen die Airbags die Hauptrolle).
Aluminija je torej le za motorni blok in podvozje (kar pa je standard pri praktično vseh modernih avtomobilih.) Magnezij pa je prisoten v tako malem številu kot kaka legirni element in nima večje vloge.
V bistvu je 830 kg za tako majhen avto kar veliko.
Količnik upora pa so pribobili s prekrivanjem dna avtomobila, mehkejšimi prehodi, posebnimi pokrovi koles, ožjimi kolesi,...
Die 830 kg Leergewicht setzen sich zusammen aus 417 kg Stahl (50,5 Prozent), 136 kg Leichtmetallen (16,4 Prozent, darunter 3,7 kg Magnesium), 116 kg Kunststoff (14,0 Prozent), 47 kg Kraftstoff, Öl und Schmierfett (5,7 Prozent), 37 kg Elektroteile (Motoren, Kabel, 4,5 Prozent) und 23 kg Glas (2,8 Prozent). Die restlichen Kilos verteilen sich auf Gummi, Dämmstoffe, NE-Metalle, Lacke, Wachse und eine geringe Menge Sonstiges (hier spielen die Airbags die Hauptrolle).
Aluminija je torej le za motorni blok in podvozje (kar pa je standard pri praktično vseh modernih avtomobilih.) Magnezij pa je prisoten v tako malem številu kot kaka legirni element in nima večje vloge.
V bistvu je 830 kg za tako majhen avto kar veliko.
Količnik upora pa so pribobili s prekrivanjem dna avtomobila, mehkejšimi prehodi, posebnimi pokrovi koles, ožjimi kolesi,...
Super Sonic ::
mah no ja.. ne recm nc. pred leti sm bral o tem in tud o tem kako avto nikakor (na nasem testu) niso mogl spravt pod 4l in o vseh teh novosti. od takrat je minil ze kar neki casa in velik sm pozabu. vem pa da je blo neki o togosti govora. sicer sm pa velik pozabu ugotavlam.
p.s.
+ da ne bi o tem kako se avto voz. TO je cist en drug svet.
p.s.
+ da ne bi o tem kako se avto voz. TO je cist en drug svet.
TribesMan ::
830kg ????
To je hudičevo dosti za takega pikca kot je lupo. Clio, pa tudi Polo imata oba enako težo, je težak 880kg.
Kr neki.
LP
TribesMan
To je hudičevo dosti za takega pikca kot je lupo. Clio, pa tudi Polo imata oba enako težo, je težak 880kg.
Kr neki.
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
atubbuta ::
Men se pa za današnje cajte zdi 830 kg prekleto malo, saj ne dobiš več avta pod 1 tono (še Nissan Micra je 1050 kg). Tisti časi, ko je spaček imel 500 kg so mimo.
Zanima pa me, kakšn volumn ima tista TDI mašina, ki pokuri 3 l /100 km. In kera stopnja je. Nekako se te črke barvajo. Več jih je pobarvanih, varčnejši in močnejši je motor. A zna kdo razložiti to teorijo?
Sam davki pa so še vedno višji kot pri bencinarju 1,0?
Zanima pa me, kakšn volumn ima tista TDI mašina, ki pokuri 3 l /100 km. In kera stopnja je. Nekako se te črke barvajo. Več jih je pobarvanih, varčnejši in močnejši je motor. A zna kdo razložiti to teorijo?
Sam davki pa so še vedno višji kot pri bencinarju 1,0?
atubbuta ::
Kaj se noben nč ne spomn?!!!
Ugotovu sm, da je mašina 1,2 in da ima dve črki zeleni. Kaj potem zelena barva pomeni 1,2, rdeča 1,9 in modra 2,5? Dobr, sej če ne veste nč hudga.
Ugotovu sm, da je mašina 1,2 in da ima dve črki zeleni. Kaj potem zelena barva pomeni 1,2, rdeča 1,9 in modra 2,5? Dobr, sej če ne veste nč hudga.
para! ::
atubbuta, rdeče črke ne označujejo prostornino motorja, temveč konjske moči. TDI ima 115KM, TDI pa 130.
Lp
Lp
Death before dishonor!
matjaz000 ::
TDI ima ali 115 KM ali 130 KM. Prvi motorji (l.2000) so imeli 115 KM, sedaj pa imajo 130 KM. To je tehnologija Pumpen-Düse.
lp
lp
ali3n ::
jazz - 90km
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Dr_M ::
pol mas pa se TDI in TDI
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
atubbuta ::
A pol so vsi 1,9 litra? Kaj pa če je ista tehnologija v 2,5 literskem motorju?
A ni tako:
TDI = 90 HP
TDI = 110 HP
TDI = 130 HP
TDI = 150 HP
Kakor jaz vem bi tako moralo držati. Ful me pa zanima kakšne so razlike med temi štirimi tehnologijami. Men se zdijo vse te makine ful fajn in če bi mi znal kdo bolj natančno o tem razložit, bi bil ful vesel.
Ajd, mejte se!
A ni tako:
TDI = 90 HP
TDI = 110 HP
TDI = 130 HP
TDI = 150 HP
Kakor jaz vem bi tako moralo držati. Ful me pa zanima kakšne so razlike med temi štirimi tehnologijami. Men se zdijo vse te makine ful fajn in če bi mi znal kdo bolj natančno o tem razložit, bi bil ful vesel.
Ajd, mejte se!
ali3n ::
MIslim da so dvigovali tlak v vbrizgu (dűse - pumpe sistem), mal popravljali bate, glavo,... in prilagodili elektroniko;
2,5 tdi ma pa mislm da default 150KM (lahko da majo novi kej več?), tehnologija ista, podrobnosti pa ne poznam. Čeprav nisem pristaš dizlov, je za moje pojme A6 2,5 TDI idealna izbira za dizla... :-)))
2,5 tdi ma pa mislm da default 150KM (lahko da majo novi kej več?), tehnologija ista, podrobnosti pa ne poznam. Čeprav nisem pristaš dizlov, je za moje pojme A6 2,5 TDI idealna izbira za dizla... :-)))
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Dr_M ::
2.5l majo V6 motorje z 155 ali 185km.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59813 (10490) | hojnikb |
» | Naredi si sam: e-avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12370 (9702) | TribesMan |
» | Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 77395 (74398) | Azrael |
» | Toyota Prius - mnenja, ocene (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 29184 (21773) | Stepni Volk |
» | Toyota Prius - hibridni avto (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 12692 (11622) | perci |