» »

Nov VS rabljen avto

Nov VS rabljen avto

««
2 / 10
»»

krneki0001 ::

Tralala999 je izjavil:

Jaz. bi si prvo postavil samo dve vprašanji. Kaj si želiš (izgled, udobje, razni dodatna oprema, zmogljivost itd.) in koliko si za to pripravljen plačati + okvirni izračun vzdrževanja vozila (zavarovnje, tehnični, servis itd). Ko je ta formula približno rešena, začneš iskati, preizkušati. To je to.


Problem pri izračunu je da, če kupuješ rabljen avto (ali pa tudi nov avto, ker tudi pri teh je kdaj lahko ogromno problemov), lahko kupiš mačka v žaklju in boš imel vsak mesec en dodaten izreden servis, pa se potem tvoj izračun totalno podre. Lahko pa kupiš izredno dobro vzdrževan avto, pa naslednjih 200.000km ne bo nič razen rednih servisov. Vidiš pa to šele ko si kupil.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Tralala999 je izjavil:

Jaz. bi si prvo postavil samo dve vprašanji. Kaj si želiš (izgled, udobje, razni dodatna oprema, zmogljivost itd.) in koliko si za to pripravljen plačati + okvirni izračun vzdrževanja vozila (zavarovnje, tehnični, servis itd). Ko je ta formula približno rešena, začneš iskati, preizkušati. To je to.

Sej. Na bolhi imaš en kup tevejev za 20 evrov, katodnih, kupiš še dvb-t sprejemnik za 30 evrov pa je, tv bo delal še 10 let. Ne vem zakaj se potem proda toliko 50 colskih lcdjev.

Fizikalko ::

Tomaz3 je izjavil:

Jaz osebno najraje vzamem prvo opcijo...

Letno prevozim okoli 60 tisoč kilometrov in najbolj kar me zanima na avtomobilu je varnost. Na kar večina ljudi pozabi je to da 12 let star avtomobil ima 1 Airbag pa ABS, zato raje vzamem nov avtomobil, da dobim najsodobnejše varnostne sisteme.

Najbolj me moti, da večina ljudi gleda na denar, redko kdo pa na svoje zdravje. Kaj ti pomaga 4 tisoč evrov prihranka, če ti pa koncu zmanjkata tista dva metra, katera bi ti rešla življenje.


No, moja 13 let stara Škoda Superb ima 8 airbagov, ESP, bluetooth,.... glede varnosti manjka samo aktivna varnost, ki pa je niti ne potrebujem (nice to have, nikakor pa ključnega pomena, sploh, če si zelo izkušen voznik).

perci ::

Fizikalko je izjavil:


No, moja 13 let stara Škoda Superb ima 8 airbagov, ESP, bluetooth,.... glede varnosti manjka samo aktivna varnost, ki pa je niti ne potrebujem (nice to have, nikakor pa ključnega pomena, sploh, če si zelo izkušen voznik).

No, sej potem tudi airbagov in ESP ne rabiš - nice to have, ampak saj si izkušen voznik :). Mal šale, brez zamere.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Fizikalko ::

A, to je pa že druga zadeva. Če se kdo vame nabije, mi pomaga airbag precej bolj kot ozkušnje (vsega pač ne morem predvideti). Medtem ko parkirnih senzorjev in podobne navlake nujno ne rabim, pa tudi življensko me parkiranje precej manj ogroža kot situacije, kjer je ESP ključen, denimo.

krneki0001 ::

Že 17 let stari avtomobili višjega razreda so imeli ABS, airbage, sisteme proti zdrsovanju in podobno. Ti avtomobili se danes prodajajo od 500 pa do 2500 evrov. Oprema je še vedno dobra, udobje tudi in s takim avtom se še vedno lahko voziš naokoli brez problemov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Tomaz3 ::

Fizikalko je izjavil:

Tomaz3 je izjavil:

Jaz osebno najraje vzamem prvo opcijo...

Letno prevozim okoli 60 tisoč kilometrov in najbolj kar me zanima na avtomobilu je varnost. Na kar večina ljudi pozabi je to da 12 let star avtomobil ima 1 Airbag pa ABS, zato raje vzamem nov avtomobil, da dobim najsodobnejše varnostne sisteme.

Najbolj me moti, da večina ljudi gleda na denar, redko kdo pa na svoje zdravje. Kaj ti pomaga 4 tisoč evrov prihranka, če ti pa koncu zmanjkata tista dva metra, katera bi ti rešla življenje.


No, moja 13 let stara Škoda Superb ima 8 airbagov, ESP, bluetooth,.... glede varnosti manjka samo aktivna varnost, ki pa je niti ne potrebujem (nice to have, nikakor pa ključnega pomena, sploh, če si zelo izkušen voznik).


Škoda Superb 6 Let razlike...

http://www.euroncap.com/tests/skoda_sup...
VS
http://www.euroncap.com/results/skoda/s...

Glede izkušenj pomagajo... ampak nažalost nisi sam na cesti :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tomaz3 ()

BigWhale ::

Tudi enovrsticnice brez kakrsne koli vrednosti v debati bomo brisali.

Egidij88 ::

Leta 2007 sem kupil avto, ki je letnik 2000 za cca. 2700€. Pa ga bom imel še enih 5 let brez problema, za zavarovanje + tehnični pregled pa dam cca. 250€. Zamenjalo se je zavore, olje se menja, jermen je bil 150€ in to je to, natočim in grem. Torej več kot 10 let vožnje, pelje se čisto lepo, nič ne "rošta": 2700 + večji servis = 3000€ plus klasični stroški.

Novega ne kupim nikoli, če ne bom res veliko na cesti. Ko tole zgonim kupim nekaj 5-7 let starega in spet 10 let miru, če bo sreča.

harmony ::

Egidij88 je izjavil:

Leta 2007 sem kupil avto, ki je letnik 2000 za cca. 2700€.

Za kater avto se pa gre tocno?

Buggy ::

Leta 2007 sem kupil avto, ki je letnik 2000 za cca. 2700€. Pa ga bom imel še enih 5 let brez problema, za zavarovanje + tehnični pregled pa dam cca. 250€. Zamenjalo se je zavore, olje se menja, jermen je bil 150€ in to je to, natočim in grem. Torej več kot 10 let vožnje, pelje se čisto lepo, nič ne "rošta": 2700 + večji servis = 3000€ plus klasični stroški.

Novega ne kupim nikoli, če ne bom res veliko na cesti. Ko tole zgonim kupim nekaj 5-7 let starega in spet 10 let miru, če bo sreča.


ne vem kaj ste tako obsedenimi s temi "imam ga x let in imel ga bom se n let", ki popolnoma nic ne pridoda k debati.
Lahko ga imas 50 let, ce ti skozi stoji v garazi se ne bo nic pokvarilo.

Vazno koliko z njim naredis kilometrov in na kaksni cesti...potem pa govorte o tem da menjate bremze na vsake 7 let in za 9-timi gorami ;((

reader ::

Meni se zdi, da se vsi skupaj veliko preveč osredotočate na nakupno ceno avtomobila. Če delaš nekako "povprečnih" 20-40.000 kilometrov na leto, to na grobo čez palec pomeni cca. 1500-3000€ za gorivo ter cca. 1000-2500€/leto za zavarovanja, servise, gume in bremze. To je cca. 2500-5500€/letno.

Če tako naprimer kupiš nov avto nižjega srednjega razreda in daš zanj npr. 15K€ in ga voziš npr. 7 let, ali pa kupiš rabljenega za, recimo, 5K€ in ga voziš npr. 5 let, je razlika ob vseh ostalih stroških praktično popolnoma zanemarljiva.

Zato se mi zdijo sestavki kot so "Novega ne kupim nikoli, če ne bom res veliko na cesti. Ko tole zgonim kupim nekaj 5-7 let starega in spet 10 let miru, če bo sreča." praktično nepomembni. Nabavna cena avta je v resnici prekleto majhen strošek, ki se nam zdi visok zgolj zato, ker gre za enkraten znesek.

Aja, for your info, sam imam trenutno avto, ki sem ga kupil novega. Ko ga bom menjal, se ne bom odločal na podlagi nabavne cene.

cleanac ::

Zakaj vsi pišete koliko let vozite rabljene avte, če pa je to sekundarnega pomena. Bolj pomemben podatek so kilometri. Jaz tudi lahko kupim 20 let star avto in ga za 10 let postavim v garažo in ne bom imel nobenih stroškov in popravil.

OP bi predlagal opcijo 2 ali 4, ker 20kkm na leto je premalo, da bi se izplačalo kupiti nov avto. Novega kupiš takrat, ko delaš veliko kilometrov in potrebuješ 100% zanesljiv avto. 5-7 let pa je ravno takšna starost kjer je največji riziko pri nakupu glede na ceno in starost.

Fizikalko ::

Tomaz3 je izjavil:

Fizikalko je izjavil:

Tomaz3 je izjavil:

Jaz osebno najraje vzamem prvo opcijo...

Letno prevozim okoli 60 tisoč kilometrov in najbolj kar me zanima na avtomobilu je varnost. Na kar večina ljudi pozabi je to da 12 let star avtomobil ima 1 Airbag pa ABS, zato raje vzamem nov avtomobil, da dobim najsodobnejše varnostne sisteme.

Najbolj me moti, da večina ljudi gleda na denar, redko kdo pa na svoje zdravje. Kaj ti pomaga 4 tisoč evrov prihranka, če ti pa koncu zmanjkata tista dva metra, katera bi ti rešla življenje.


No, moja 13 let stara Škoda Superb ima 8 airbagov, ESP, bluetooth,.... glede varnosti manjka samo aktivna varnost, ki pa je niti ne potrebujem (nice to have, nikakor pa ključnega pomena, sploh, če si zelo izkušen voznik).


Škoda Superb 6 Let razlike...

http://www.euroncap.com/tests/skoda_sup...
VS
http://www.euroncap.com/results/skoda/s...

Glede izkušenj pomagajo... ampak nažalost nisi sam na cesti :)


Hehe, imam tudi novega Superba (Combi, pač Škoda fani), tako da za daljše proge in izlete z otrokom itd. vsekakor vedno vzamemo novejšega, prav zaradi varnosti (stari sicer porabi kar orenk manj).

krneki0001 ::

cleanac je izjavil:

Zakaj vsi pišete koliko let vozite rabljene avte, če pa je to sekundarnega pomena. Bolj pomemben podatek so kilometri. Jaz tudi lahko kupim 20 let star avto in ga za 10 let postavim v garažo in ne bom imel nobenih stroškov in popravil.

OP bi predlagal opcijo 2 ali 4, ker 20kkm na leto je premalo, da bi se izplačalo kupiti nov avto. Novega kupiš takrat, ko delaš veliko kilometrov in potrebuješ 100% zanesljiv avto. 5-7 let pa je ravno takšna starost kjer je največji riziko pri nakupu glede na ceno in starost.


Jaz delam od 40 do 60k kilometrov, upam, da jih bom v prihodnje manj, ampak pod 30 ne bom prišel, ker jih 10.000 na leto vzame že vsakoletni roadtrip.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Blinder ::

ma če delaš tok kilometrov nebi raje enga diesla nabavil? kje maš ti prihranek če kupuješ avte za 1500€ če pa pol namečeš dodatnih 5k€ letno v njih zaradi visoke porabe goriva
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krneki0001 ::

Blinder je izjavil:

ma če delaš tok kilometrov nebi raje enga diesla nabavil? kje maš ti prihranek če kupuješ avte za 1500€ če pa pol namečeš dodatnih 5k€ letno v njih zaradi visoke porabe goriva


Dizla kot osebni avto ne maram, preveč problemov s starimi dizli, novega pa ne grem kupit. Poleg tega bi rad zanesljiv avto, ne nekaj kar te lahko pri -18 pusti nekje na cesti ali še huje, nekje sredi ničesar, ker mu je nafta zmrznila. Tistega dizla, ki bi pa imel, je pa orenk predrag za to kar se prodaja (Toyota land cruiser 80, 4.2 dizel). Pa ker rabim kompromis še zaradi mojega hobija (offroad), je tukaj subaru najboljša izbira. Poraba ni tako strašna kot pri terencu ali glede na ostale 4x4 avtomobile in je glede na tako kilometrino okoli 8 litrov, torej nekje med 3200 in 4800 litri goriva na leto, pa ker tankam skoraj v 99% v Avstriji, kjer je gorivo mnogo cenejše kot pri nas, je to nekje med 4 in 5.5k evri na leto. Z starim dizlom bi imel pa mogoče od 500 do 1000 evrov manj, samo bi pa za servise dal veliko več.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Blinder ::

v bistvu kupuješ take avte zaradi hobija ter ker nočeš imet dveh avtov. Pol pa odpadejo iz izbora vsi avti ki se kupujejo za delat tako veliko kilometrov.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krneki0001 ::

Blinder je izjavil:

v bistvu kupuješ take avte zaradi hobija ter ker nočeš imet dveh avtov. Pol pa odpadejo iz izbora vsi avti ki se kupujejo za delat tako veliko kilometrov.


Ja, ni mi do tega, da bi 2x plačeval zavarovanje, cestnino in tehničnega, ker je to čisto razmetavanje denarja, ki se ga raje za kaj drugega porabi, kot pa da ga podariš državi.
Všeč bi mi bilo, če bi pri nas uvedli sistem kot ga imajo nemci, ki imajo 2 avta lahko registrirana na ene tablice. Dražjega zavaruješ in registriraš oba na iste tablice. Potem se pa voziš ali z enim ali z drugim (z dvema se itak ne moreš naenkrat vozit). V tem primeru bi imel enega za relacije (limuzino višjega razreda) in enega za hobi (terenca).
Tako sem pa primoran sklenit kompromis. Nekaj let sem se vozil s terencem. Ampak tam imaš hitrosti okoli 110km/h (pri 130 misliš da bo poletel), porabo visoko in vse te boli ko ven stopiš iz terenca po dolgi vožnji.
V končni fazi je zato subaru forester en tak odličen kompromis. Je potovalni avto, kjer brez problemov in brez velike porabe po avtocesti voziš 160km/h, je udoben da se tudi po 700km prevoženih ne dvigneš iz njega ko cunja za ožet, zraven je pa še trpežen in vzdržljiv z zelo malo okvarami. Poleg tega, če dobiš dobrega iz Italije imaš opreme za tisti letnik veliko (sam imam zimski paket - webasto, ogrevano prednje steklo, ogrevana ogledala in ogrevane sedeže, poleg štirih airbagov, abs-a, in odličnega štirikolesnega pogona, ter skoraj meter x meter veliko strešno okno, ki se da v celoti odpreti)
Če ga pa še malo poštimaš in ga dvigneš od tal za par cm (da je nekje 25cm od tal najnižja točka), daš malo zaščite na podvozje (6mm aluminija ali 2.5mm jekleno plato), da ne razbiješ kakega karterja ali menjalnika, je pa odličen tudi za vožnjo po lažjih brezpotjih (recimo obala atlantskega oceana v maroku ali za v puščavo (ki ni samo droben pesek, ampak je lahko tudi iz skal in kamenja) ali kam drugam.

Sredi črne kamene puščave v Maroku


Sredi peščene puščave v Maroku



Po kolovozih v Atlasu



In ko prideš po kolovozu do vrha imaš takele razglede

Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

theBill ::

nebivedu, ti imaš tako specifične potrebe glede avtomobila, da tvoji nasveti in napotki 99%+ ljudi ne koristijo ama nič, zato nekaj pisati te svoje litanije, ne koristijo prav nikomur.

krneki0001 ::

theBill je izjavil:

nebivedu, ti imaš tako specifične potrebe glede avtomobila, da tvoji nasveti in napotki 99%+ ljudi ne koristijo ama nič, zato nekaj pisati te svoje litanije, ne koristijo prav nikomur.


Če ti ne paše mojega teksta brat ga lahko preskočiš.
Ti pa moj tekst pove veliko o avtomobilu, ki ga vozim. Če si upam s 16 let starim avtom brez problema na 10.000 km dolg roadtrip, kjer se vozim veliko tudi po brezpotjih, to pomeni, da bi tak avto za nekoga, ki se bo samo po cestah vozil delal še dlje in še z manj problemi (pa že sam jih nimam skoraj nobenih s tem avtom).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

nekikr ::

A nisi enkrat v Italiji iskal mehanika, ker je nekaj šlo?

krneki0001 ::

nekikr je izjavil:

A nisi enkrat v Italiji iskal mehanika, ker je nekaj šlo?

Mogoče kakih 15 let nazaj s kakim renaultom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

slikar ::

Poznam ljudi ki so kupil rabljen avto za 15k in bili super zadovolni. poznam pa tudi take ki so na 15k rablje avto moral doplačat pol nakupne vrednosti, da so ga spravili v vozno stanje in potem prodal. Hočem povedat to da z rabljenim avtom nikoli ne veš na čem si. Vsak sam se pa naj odloči kaj ima rajši, rabljeno limuzino višjega cenovnega razreda (precej drago vzdrževanje) ali pa nov avto z garancijo (cenejše vzdrževanje) govorim pa o ceni 15000€.

reader ::

krneki0001 je izjavil:

Sredi črne kamene puščave v Maroku


Opa, stari, sicer imajo ljudje prav, ko ti pravijo, da so tvoji nasveti irelevantni zaradi totalne specifike uporabe. Kljub temu pa si ravnokar dobil par + pik pri meni za omembo precej hudega podviga.


Zakaj nisi že kdaj prej omenil kaj takšnega in naredil kakega mini potopisa? Oziroma, če si ga, se opravičujem in te prosim, da daš link...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: reader ()

krneki0001 ::

slikar je izjavil:

Poznam ljudi ki so kupil rabljen avto za 15k in bili super zadovolni. poznam pa tudi take ki so na 15k rablje avto moral doplačat pol nakupne vrednosti, da so ga spravili v vozno stanje in potem prodal. Hočem povedat to da z rabljenim avtom nikoli ne veš na čem si. Vsak sam se pa naj odloči kaj ima rajši, rabljeno limuzino višjega cenovnega razreda (precej drago vzdrževanje) ali pa nov avto z garancijo (cenejše vzdrževanje) govorim pa o ceni 15000€.


Starejše limuzine višjega razreda niso več drage za vzdrževanje, niti nikoli niso bile, če si se znal obrnit. Če si vozil na uradni servis, si pa plačeval trojno. (recimo danes je tako s kio. Dobiš jo praktično zastonj, na uradnem servisu, kamor moraš voziti, drugače garancija ne velja, ti pa zaračunajo za reden servis (menjava olja in filtrov) 370 evrov (konkretno za kio sportage)).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Blinder ::

redni servisi za kio sportage pridejo okoli 200, 230e. zanesljiva informacija iz cenika avtohise.

no lahko tudi 260e, vsekakor pa ne 300+
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

krneki0001 ::

Blinder je izjavil:

redni servisi za kio sportage pridejo okoli 200, 230e. zanesljiva informacija iz cenika avtohise.

no lahko tudi 260e, vsekakor pa ne 300+


Kolega je prvi lastnik in jo ima sedaj nekje 4 leta, pa mu vedno najdejo še kako drobnarijo, ki ne gre v garancijo, potrebno jo je pa zamenjat in vedno pride redni servis potem malo pod 400 evrov, še nikoli ni bilo manj.

reader je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sredi črne kamene puščave v Maroku


Opa, stari, sicer imajo ljudje prav, ko ti pravijo, da so tvoji nasveti irelevantni zaradi totalne specifike uporabe. Kljub temu pa si ravnokar dobil par + pik pri meni za omembo precej hudega podviga.


Zakaj nisi že kdaj prej omenil kaj takšnega in naredil kakega mini potopisa? Oziroma, če si ga, se opravičujem in te prosim, da daš link...


Imaš ZS.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

vedno pride redni servis potem malo pod 400 evrov, še nikoli ni bilo manj.

Potem pa izredno grdo vozi avto, če je treba vedno menjati drage dele. Za mojega A6 je bil redni servis 340€, pa ima interval na cca. 1,5 leta.

A lahko še meni link do potopisa, pretty please?

Isotropic ::

ne, servisni intervali so 1x letno ali po xxx km, kar pride prej.

GTX970 ::

S 3 minutami googlanja najdeš:
http://www.subaru-slo.net/forum/viewtop...

nekikr ::

Isotropic je izjavil:

ne, servisni intervali so 1x letno ali po xxx km, kar pride prej.

Seveda ni res. Lahko imaš fiksni interval, lahko pa fleksibilni (kjer je maksimalno 30.000 prevoženih kilometrov ali 2 leti). Če grdo voziš potem lahko pride ta fleksibilni interval tudi prej kot fiksni, lahko pa pride ravno pri dveh letih. Lahko pa nekje vmes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

slikar ::

Servis je vedno na leto ali xy km

nekikr ::

slikar ::

No pa pojasni če ni. Do sedaj še nisem imel avta da nebi bil servis na eno leto oziroma na toliko kilometrov.

nekikr ::

Tako si len, da tudi linka ne bi kliknil?!

slikar ::

Zdej mi pa še slovensko servisno knjigo pokažite pol bom pa verjel....

krneki0001 ::

nekikr je izjavil:

vedno pride redni servis potem malo pod 400 evrov, še nikoli ni bilo manj.

Potem pa izredno grdo vozi avto, če je treba vedno menjati drage dele. Za mojega A6 je bil redni servis 340€, pa ima interval na cca. 1,5 leta.


Zanimivo, da zelo mirno vozi in brez nekih izživljanj z avtom. Pa vseeno na avtu vse crkuje. Najbolj je znorel, ko je na križišču stal z avtom, ko je hotel pa speljat, mu je pa trubina crknila, se je samo pokadilo izpod havbe in konec. Mislim, razmem, da turbina gre, ampak saj jo ponavadi slišiš in čutiš da avto ne dela pravilno, ne pa kar iz mesta. Res ima nesrečo s tem avtom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

nekikr ::

Ni problema. Kar pridi do mene pa ti jo pokažem. Lahko pa pokličeš na prvi servis Audi in se nehaš delati bedaka.

slikar ::

Buggy ::

fleksibilen servisni interval seveda obstaja. Na mojem je predviden redni servis na 30Kkm in racunalnik lahko glede na obremenitev oz. nacin voznje tudi predhodno javi, da mora avto na servis. Meni se je to zgodilo takoj po cipanju TB in je javljal dosti prej kot je bilo predvideno, pa ceprav olje menjam na 15Kkm...vendar takrat ne resetiram stevca za servis.

slikar ::

V kakšnem času jih pa prevoziš 15k

solatjek ::

Jaz se odločam vedno za 1. varianto. Nazadnje sem vzel novo Hondo Civic leta 2008, sedaj 200.000km in se pelje kot nov, vem vso zgodovino avta, nobenih popravil izven garancijskega roka, to je zadnjih 100.000km, med garancijo je bilo nekaj malenkosti - brezplačno. Še 200.000km bo verjetno zdržal potem ga pa peljem na odpad. Dva rabljena avta v tem času ali en novi? Jaz se odločim za novega, strošek je tu nekje...

Blinder ::

kako se ti da 400.000 km z istim avtom...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Buggy ::

slikar je izjavil:

V kakšnem času jih pa prevoziš 15k



delam cca 30-35Kkm na leto...voznja ni enakomerna po AC, temvec veliko pospesevanja v hrib.

solatjek ::

Blinder je izjavil:

kako se ti da 400.000 km z istim avtom...

Tako kot z isto žensko 40 let :)

nekikr ::

Ampak avto lahko brez večjih izgub in pretresov zamenjaš kadarkoli :)

klemenSLO ::

Tukaj je toliko enih različnih faktorjev: Koliko km delaš letno (koliko časa dnevno preživiš v avtu), kakšna vožnja je (AC,regionalna,hrib ....), ali razmišljaš racionalno pri nakupu, kako omejen je budžet, ali si avtofil, ali sam malo 'šraufaš' avte, kakšno izkušnjo si imel sedaj z različnimi avti, kakšen avto in navade so imeli tastari!... itd

Jst mam mazdo6 1.8 benz. 2003 letnik, delam 15k letno ma 190k KM, brez bistvenih težav do sedaj. Ja ...imel bi pa tanovo :D. Je lepa. Če racionalno gledam lahko tastaro vozim še x let, dokler me ne bo kaj začela hecat....
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

bond007 ::

@klemenSLO: imam enak motor...ni nek biser glede zmogljivosti, ampak se da na relacijah tut 1000km z enim tankom naredit, kar je kr kul za tako velik in težak avto. Edina resna zadeva so lopute (flaps), ki jih lahko posesa v motor, razen tega je ta motor kr soliden.

reader ::

krneki0001 je izjavil:

reader je izjavil:

Zakaj nisi že kdaj prej omenil kaj takšnega in naredil kakega mini potopisa? Oziroma, če si ga, se opravičujem in te prosim, da daš link...


Imaš ZS.


Hvala! Kot sem ti že odgovoril po ZS-ju, imaš prekleto dobre ideje za tripe. Prepričan sem, da bi tudi tule na slo-techu marsikdo z veseljem prebral še kak tvoj report iz takšnih avto tripov - jaz bi ga vsekakor.

Vsem ostalim se pa opravičujem za offtopic.
««
2 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11817447 (13510) solatko

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13728231 (23250) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28955034 (48137) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10524381 (21454) GamerBoy

Več podobnih tem