» »

Poliranje stekel na žarometih

Poliranje stekel na žarometih

«
1
2

Martin Krpan ::

Spravljam se pošmirglat plastične žaromete ker imam na njih precej prask.
Za šmirglanje zastopim kako gre , zanima me zaščita na koncu.

Z čim jih mažete? V kompletu ki sem ga kupil je neka tekočina z katero naj bi plastiko namazal vsake 3 mesece. Mogoče kakšno nano čistilo za steklo?

Razmišljal sem tudi o trajni rešitvi naprimer lakiranje z prozornim lakom.

mailer ::

Uporabi zobno pasto za poliranje.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Martin Krpan ::

Ne zanima me poliranje , ker so risi v plastiki pregloboki.
Potrebno bo brušenje z brusnim papirjem.

Jaz tu sprašujem z čim zaščititi že pobrušeno plastko za dolgotrajno zaščito pred UV žarki in grobimi delci , da ne bo potrebno postopka ponavljati.

first_line ::

Ravno danes sem jih spoliral :D

Se dobijo raznu anti UV premazi, a na žalost ne trajni (kot si sam napisal). Bolj ko ne snake oil.

Lahko kupiš v trgovini lak v spreju in jih pipsneš, ali pa kot večina drugih poliranje delaš 1x na leto.

Jaz sem jih enkrat poliral z eno posebno pasto za poliranje žarometov (iu USA) in so mi zdržali 2 leti.

Vikking ::

first_line je izjavil:

Ravno danes sem jih spoliral :D

Se dobijo raznu anti UV premazi, a na žalost ne trajni (kot si sam napisal). Bolj ko ne snake oil.

Lahko kupiš v trgovini lak v spreju in jih pipsneš, ali pa kot večina drugih poliranje delaš 1x na leto.

Jaz sem jih enkrat poliral z eno posebno pasto za poliranje žarometov (iu USA) in so mi zdržali 2 leti.


Se dobi profi zadeva za trajno zaščito (optimum opti-lens, znan in kvaliteten proizvajalec zaščit za vozila). Če neseš ves tovarniški lak dol, potem bo žaromet s časoma začel rumeneti, ali pa postajati meglen. Pač odvisno od kavalitete samega žarometa in uporabnika (vozilo v garaži...)

Martin Krpan ::

Je to lak ali samo še ena žavba ? Koliko stane ?

Vikking ::

tle maš link: http://www.optimumcarcare.com/olc.php?l... in ne ni glih poceni, zaščita je trajna, dokler jo spet ne odstraniš s poliranjem, razredičili ali brušenjem.

BorutK-73 ::

Jaz sem se ravno danes naročil za poliranje sprednjih žarometov na Clio-tu za četrtek, cena bi naj bila do 45EUR. Je pa že tako hudo, da me je komaj spustil čez tehničnega julija.

PS
Vsi ki se boste tega lotili sami, pazljivo, plastika se segreje pri poliranju in če ne paziš se ti lahko stopi plastika in uničiš žaromet.

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Ko ste ravno pri tem - a lahko nekdo malce bolj obrazloži potek tega brušenja in poliranja? S katerimi orodji, s katerimi granulacijami papirja/paste delate v kateri fazi...?

Jaz sem pred dvema letoma dal svoje žaromete spolirat enemu "mojstru", me je oglobil 60 EUR za cca 30 min dela, vmes me je poslal na sok v bližnji lokal, tako da ga nisem uspel gledat in se naučit postopka. Zdaj so moji žarometi spet čisto porumeneli in motni, tehnični pregled se bliža, jaz pa mislim, da bi sam lahko to zrihtal za bistveno nižjo ceno.

Ali pač?
- Hoc est qui sumus -

Mesar ::

http://www.wikihow.com/Repair-Oxidized-...

Dobesedno tak, na novem sicer ne delam tega ker ni potrebe, na stari kanti pa sem jih z dvema najbolj finima brusnima papirjema spoliral do te mere, da so bli kot novi (pred tem me je vrgel na TP).

Jaz sem to delal na original headlightih, ki so bili stari 10+ let in sem za enega rabil cca. 1h (ročnega dela). Brusni papir pa je bil 1200 in 1600 če se prav spomnim, je pa res da bi verjetno prišel čez "grobo" fazo prej če bi začel z 600ko ne 1200ko... ali hebiga.
Your turn to burn!

čuhalev ::

BorutK-73 je izjavil:


Vsi ki se boste tega lotili sami, pazljivo, plastika se segreje pri poliranju in če ne paziš se ti lahko stopi plastika in uničiš žaromet.

Dobro ti to drgneš, če uspeš segret :))

Naj dodam, da je potrebno paziti tudi na odbojni sloj v samem žarometu, ki se s starostjo lažje odlušči.

Mesar ::

čuhalev je izjavil:

BorutK-73 je izjavil:


Vsi ki se boste tega lotili sami, pazljivo, plastika se segreje pri poliranju in če ne paziš se ti lahko stopi plastika in uničiš žaromet.

Dobro ti to drgneš, če uspeš segret :))

Naj dodam, da je potrebno paziti tudi na odbojni sloj v samem žarometu, ki se s starostjo lažje odlušči.


Ja no če z kako mašino pa pritiska mu mogoče uspe kaj zasmodit ;((

Meni pa se na 10 let starem plastičnem žarometu nič ni luščilo pa je bil low-end avto glede na znamko.
Your turn to burn!

first_line ::

čuhalev je izjavil:

BorutK-73 je izjavil:


Vsi ki se boste tega lotili sami, pazljivo, plastika se segreje pri poliranju in če ne paziš se ti lahko stopi plastika in uničiš žaromet.

Dobro ti to drgneš, če uspeš segret :))

Naj dodam, da je potrebno paziti tudi na odbojni sloj v samem žarometu, ki se s starostjo lažje odlušči.


Jaz sem na 2000 obratov, s ta grobo spužvo (fi8) in 2000 pasto ful pritiskal (se mi ni dalo več brusit s papirjem) pa se ni pol k nič ogrelo. Bi moral držat na mestu vsaj 10 sekund. Kaže da enim rata.

Vikking ::

imagodei je izjavil:

Ko ste ravno pri tem - a lahko nekdo malce bolj obrazloži potek tega brušenja in poliranja? S katerimi orodji, s katerimi granulacijami papirja/paste delate v kateri fazi...?

Jaz sem pred dvema letoma dal svoje žaromete spolirat enemu "mojstru", me je oglobil 60 EUR za cca 30 min dela, vmes me je poslal na sok v bližnji lokal, tako da ga nisem uspel gledat in se naučit postopka. Zdaj so moji žarometi spet čisto porumeneli in motni, tehnični pregled se bliža, jaz pa mislim, da bi sam lahko to zrihtal za bistveno nižjo ceno.

Ali pač?


Žarometi so porumeneli in postali motni ker ni več tovarniške zaščite laka.
Odvisno od poškodb na žarometih. Če so samo porumeneli ali postali megleni, potem ni treba pretiravati z pregrobim brusnim paprijem. Začneš z 1500, končaš z 3000, fino je da vmes imaš še vsaj dve granulaciji. Torej bi nabavil 1500, 2000, 2500 in 3000 vodobrusni brusni papir. Vmesne stopnje so za-to da odstraniš rise, prejšnje stopnje brušenja.
Obvezno z trakom zaščitiš okoli žarometa, vzameš vedro vode, vržeš noter brusni papir za 15min, si pripraviš šrpiclo in brusiš. Ko končaš, pa še obvezno žarometa spoliraš. Končna granulacija 3000 pa pomeni, da potrebuješ polirno pasto ki odstrani rise ki so povzročeni z granulacijo 3000.
Zato tudi večina brusi žaromete, npr. z 1500 granulacijo v vodoravni smeri, granulacija 2000 v vertikalni smeri, pa spet 2500 v vodoravni smeri, tako lažje vidiš če si odstranil rise prejšnje granulacije.

Če bi končal z brušenjem pri 2000 bi rabil precej grobo pasto, ogromno poliranja na majhni površini (gretje površine), posledično bi bil rezultat slabši, žaromet pa bi vesboval veliko mikroprask, ter bi postal meglen v sorazmerno zelo kratkem času.


Če si iz bližine Celja, ti posodim polirno mašino in ovčko (polirna gobica iz ovčje volne). Je pa DA polirka tako da poliranje je počasnejše, segrevanje plastike pa temu primerno veliko manjše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Olórin ::

Vikking je izjavil:

tle maš link: http://www.optimumcarcare.com/olc.php?l... in ne ni glih poceni, zaščita je trajna, dokler jo spet ne odstraniš s poliranjem, razredičili ali brušenjem.


To ni smiselno kupovat. V bistvu je zelo nesmiselno, saj od kakšnih 70 eur naprej dobiš nov žaromet. Za 140 torej dobiš komplet oba žarometa lahko. nova.

Dati za to žavbo 50 eur in še mojstru 50, da ti spolira žaromet je zelo slaba odločitev.

Se pa splača, če delaš doma in nato naneseš žavbo na žaromet, to pa vsekakor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Vikking ::

To kupujejo detajlerji, ki nudijo tovrstno storitev poliranja vozil, vetrobranskih stekel, žarometov, ter seveda po posvetu z naročnikom, tudi nanesejo zaščite, seveda odvisno od želja in cenovnega ranga.
Kje si pa ti videl "žavbo" pa mene zelo zanima. Če nekdo računa 60€ po žarometu, ter je te tekočine za 6 vozil, potem se splača. Če pa to kupuješ za eno vozilo pa odvisno.
Sam nisem kupil, ker itak nanesem 2x letno zaščito na celotno vozilo, ki se lahko nanese tudi na žaromete, drži pa cca do 6 mesecev. Pa Valeo žarometi so kvalitetni, kvalitetnejši polikarbonat, manj porozen, tako tudi po odbrušenju laka ne bo kar tako porumenel in postal meglen.

Primer: če pride zame 1 originalen nov valeo žaromet 800€, pa da sam spoliraš in kupiš to zaščito se še kako splača. Starejše ko je vozilo več rabljene, poceni in ohranjene robe se da dobiti.

imagodei ::

"DA" Polirka? Kaj naj bi to bilo?
- Hoc est qui sumus -

Olórin ::

Valeo žaromete uporabljaš? Pa smem vprašati katero vozilo imaš?

Zelo zelo me preseneča, da moraš sploh brusiti Valeo žaromete za 800 eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

bosmla ::

Obtaja se ena metoda - zavarujes zaromete (ce jih ze nimas) potem pa ti jih "nekdo" polomi oz podobno... pa dobis cist nove.

Mesar ::

Razen če jih ne.

Jaz sem uporabljal samo dva brusna papirja in vodo pa dve leti po brušenju še ni blo nič sledov "megle" ali pa kakih posebnih novih prask pa so bli na toči, dežju, soncu... avto je bil 2 dni v letu v garaži in nobene "zaščite" nisem nanašal. Kolega je na še starejši kanti "brusil" enako kot jaz pa pa po 4 letih še vedno še vedno čiste, edino pazit moreš da do roba zbrusiš če ne zgleda grdo ... na TP pa ne gledajo kaj dosti na to, dokler so meritve ok. Po drugi strani pa je foter na high-end avtu dal polirat "majstru" pa plačal mislim da 40EUR po žarometu pa so bli po dveh letih megleni.

To poliranje, ki ga "prodajajo" je "biznis za sebe", ker potem se lahko kr naročiš spet tam čez leto al pa dve ;((
Your turn to burn!

Olórin ::

bosmla je izjavil:

Obtaja se ena metoda - zavarujes zaromete (ce jih ze nimas) potem pa ti jih "nekdo" polomi oz podobno... pa dobis cist nove.


obeh ne moreš razbit in zahtevat nove. Bo preveč sumljivo ;) Če pa boš zamenjal samo 1 pa bo zelo grdo videt, saj bo opazno da je ena lepa, ena pa obrabljena.

imagodei ::

Vikking je izjavil:

Žarometi so porumeneli in postali motni ker ni več tovarniške zaščite laka.
Odvisno od poškodb na žarometih. Če so samo porumeneli ali postali megleni, potem ni treba pretiravati z pregrobim brusnim paprijem. Začneš z 1500, končaš z 3000, fino je da vmes imaš še vsaj dve granulaciji. Torej bi nabavil 1500, 2000, 2500 in 3000 vodobrusni brusni papir. Vmesne stopnje so za-to da odstraniš rise, prejšnje stopnje brušenja.
Obvezno z trakom zaščitiš okoli žarometa, vzameš vedro vode, vržeš noter brusni papir za 15min, si pripraviš šrpiclo in brusiš. Ko končaš, pa še obvezno žarometa spoliraš. Končna granulacija 3000 pa pomeni, da potrebuješ polirno pasto ki odstrani rise ki so povzročeni z granulacijo 3000.
Zato tudi večina brusi žaromete, npr. z 1500 granulacijo v vodoravni smeri, granulacija 2000 v vertikalni smeri, pa spet 2500 v vodoravni smeri, tako lažje vidiš če si odstranil rise prejšnje granulacije.

Če bi končal z brušenjem pri 2000 bi rabil precej grobo pasto, ogromno poliranja na majhni površini (gretje površine), posledično bi bil rezultat slabši, žaromet pa bi vesboval veliko mikroprask, ter bi postal meglen v sorazmerno zelo kratkem času.


Če si iz bližine Celja, ti posodim polirno mašino in ovčko (polirna gobica iz ovčje volne). Je pa DA polirka tako da poliranje je počasnejše, segrevanje plastike pa temu primerno veliko manjše.


Žal sem iz gorenjskega konca :(

Ti opisuješ postopek za strojno brušenje? Al to lahko na roko narediš? Kje dobiš tale vodobrusni papir? O kakšni polirni pasti je govora in kje dobiš to?

Še enkrat - kaj je DA polirka?
- Hoc est qui sumus -

SeMiNeSanja ::

Vikking ::

Olórin je izjavil:

Valeo žaromete uporabljaš? Pa smem vprašati katero vozilo imaš?

Zelo zelo me preseneča, da moraš sploh brusiti Valeo žaromete za 800 eur.


Ja no, po krepko čez 200k prevoženih km, so se pač žarometi sanirali (predvsem zaradi kamenčkov), pa ksenon žarometi. Žarometi niso porumenili, so pa postajali manj prosojni ravo zaradi ogromnega števila majhnjih udrtinc od kamenčkov luknjic. Ker sem pač saniral že žaromete na očetovem starem fordu, ki pa so z leti dejansko porumeneli in pomegleneli.
Pa mislim da sm že na tem forumu objavil slike dela.

DA polirka (dual action) - ekscentrična polirka



Brusni papir: mavrica, silco, kakšna bolj spec. trgovina z avtolaki.

Olórin ::

Vikking je izjavil:


Ja no, po krepko čez 200k prevoženih km, so se pač žarometi sanirali (predvsem zaradi kamenčkov), pa ksenon žarometi. Žarometi niso porumenili, so pa postajali manj prosojni ravo zaradi ogromnega števila .


ne.

random vpis v avto.net, avto, ki je bil že prvi dan za na odpad,
Renault clio, 210.000 km prevoženih, starost 16 let, pa ima luči kot nove
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=862...

Škoda Felicia, 260.000 km, starost 17 let.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=868...

Temu je videt, da niso dosti skrbeli zanj. celoten avto je zgnit. Ampak žarometi pa perfektni
vw polo.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=872...

Zagotovo dosti slabši avti od tvojega.
skratka, nategnil si se z nakupom tvojih žarometov. Razen če si že po defaultu imel vgrajene tako slabe žaromete za 800 eur, da jih je po 200.000 km treba polirat. Kar je zelo čudno, celo sporno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Malajlo ::

Meni itak ni jasno, kako uspejo nardit tak škart od lamp. Oplni pa Mercedesi E. Ta zadnji so sploh vsi rumeni, da avto za tiste miljone res ni vreden enga cliota.
Polikarbonat my ass. Navadna PET plastika bi po moje dlje zdržala.

Vikking ::

Olorin pa kaj ti bluziš, si sploh prečital napisano. Žarometi so original in niso bili nikoli menjani, vozilo ima čez 260k km prevoženih, 13let stari in sem jih pač saniral.
Če se splača dati 100€ na nakup osnovnih stvari za spolirat žaromete skupaj s kvalitetno zaščito, pa bo optimum opti-lens zaščite dovolj za 6 vozil.

Ali pa na ORIGINALNEM SERVISU KUPITI NOV žaromet za 800€, ja nisem narobe napisal 1kom 800€ govorimo o uradnem servisu. Se da dobiti rabljene, ki so pa po večini že bili odprti sčiščeni in spolirani.
Pa ne nimam cliota. Kateri od teh vozil ima ksenon žaromete.

Pa si preračunaj kaj se splača, če žarometi sami po sebi niso defektni. Kako zelo pa se pozna pri ksenon žarometih, če samo polikarbonat ni čist in prosojen, pa veš da je za njih obvezno imeti pranje.

Olórin ::

bluzim to, da imaš žaromete vredne 800 eur, ki ne zdržijo 260.000 km, clio (sem pač izbral nek naključen cenen avto, ki ni vreden nič, za primerjavo) recimo pa ima žaromete za 50 eur in so pri 250.000 km kot novi.

pač nategnili so te.

Če je žaromet vreden 800 eur bi pričakoval da ima nek gorila glass 20 gor ali pa safirno steklo, ki ga je nemogoče spraskati :D ne pa da ga moraš po 200.000 km obnavljati. Razumeš?

Saj vse lepo in prav, super da si jih obnovil, ampak avta iste firme jaz ne bi več kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

MadMax ::

Olórin je izjavil:

...Škoda Felicia, 260.000 km, starost 17 let.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=868...

Temu je videt, da niso dosti skrbeli zanj. celoten avto je zgnit. Ampak žarometi pa perfektni
vw polo.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=872...
...
Zakaj naj bi pa ta dva avta imela zanič luči?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Olórin ::

dal sem mu primere zelo zanič avtov, ki imajo pri 200.000 km še vedno perfektne žaromete, on pa ima žaromete vredne več kot ta avto in jih je moral že polirat. Pač bedasto je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

MadMax ::

Zakaj bi se steklo staralo?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Olórin ::

uv žarki, pesek iz ceste, sol pozimi (šprica po žarometu in ga uničuje).

Nekateri žarometi so tako slabo narejeni, da jih spraska že avtomatska avtopralnica (torej večletna uporaba avtomatske avtopralnice).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

MadMax ::

Glej, debata je o "plastičnih" žarometih, ki so poleg občutljivosti na UV, mehanske vplive občutljivi tudi na grde ženske.
Ti pa daš za primerjavo avte s starimi klasičnimi steklenimi šipami?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Olórin ::

nikjer ni nihče omenil plastičnih žarometov;) debata je o poliranju STEKEL, ne poliranju PLASTIKE. razumeš?

MadMax ::

Si že kdaj poliral steklo?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Olórin ::

seveda. Obstajajo polirke za steklo. Nekajkrat sem staršem na starih avtih poliral vetrobransko steklo, ki je imelo praske zaradi slabih brisalcev.
Dokler niso pregloboke, se te praske brez nekih težav lahko spolira.

Pač so bili takšni, da brisalcev na tistih starih avtih niso menjali dokler ni gumica začela plesati prosto po šipi :D


Sem pa na starih avtih pogosto videl obarvanost steklenih žarometov zaradi slabih žarnic, ki niso imele zaščite pred uv svetlobo. Samo od znotraj pač ne boš poliral žarometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

...:TOMI:... ::

Pri nas doma imamo 14 let staro vozilo s plastičnimi žarometi in 200k+ km. Žarometi so lepi, nič porumenleni, nič spraskani, nikoli polirani. Sprijaznite se, da imate avto, ki ima življensko dobo 7 let in v tem času načrtno porumenijo, da kupite nove ali pa nov avto.
Tomi

MadMax ::

Olórin, steklo je omenjeno le v naslovu.
Že v drugem prispevku OP pojasni, da gre za plastiko.
In vsem razen tebi je jasno, da si ga s primerjavo s pravimi steklenimi lučmi usral.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Olórin ::

Pač je omenil da ima žaromete za 800 eur po komadu, kot da je to super pomembno in sem mu razložil da so ga na suho nategnili;)

Če to ni bilo dovolj jasno pokazano se opravičujem, vrnite se k debati ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

MadMax ::

No ja, ko imajo otroci denar, kramarji služijo :D
Ni glih prava primerjava, ampak eni "kvaliteto" vidijo le kot ceno. Bolj ko je cena prestižna, bolj kvalitetna roba je :)
Ajd, pejmo nazaj na temo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

BorutK-73 ::

Danes uredil poliranje in za 45€ je naredil super, so kot novi. So pa to plastični žarometi, ne stekleni (Clio letnik 05)

Mesar ::

Super ejga, zdaj še sam poročaj kdaj se ti bodo spet začeli meglit >:D
Your turn to burn!

Martin Krpan ::

Imam 11 let star avto in do pred cca. 2 leti ni bilo problemov z praskami , nato pa sem nabavil visokotlačni čistilec in ga imam na sumu , da sem z njim razpraskal plastiko.
Sem se odločil , da bom po brušenju z smirkovim papirjem plastiko polakiral z prosojnim lakom , ki baje ne razjeda plastike.

Jih je kdo od vas že lakiral?

Vikking ::

Lak bi moral obvezno vsebovati UV zaščito, problem pa je oprijem laka na plastiko, primerja za plastiko pa ne moreš gor dat. So pa fantje že to počeli, lak iz piksne z uv zaščito, bojda so rezultati boljši od pričakovanj.


Olorin: kdo me je nategnil? pa ti mešaš hruške in krompir.
1. Jaz skozi govorim o polikarbonatih. Preberi si lastnostni o polikarbonatih, da boš vedel da ni to moj problem, ampak splošen problem, ima tako odlične lastnosti kot nekaj slabih, kadar govorimo o uporabi pri žarometih.
2. Dal sem primerjavo ceno žarometa glede na ceno poliranja. Ne pa cena vs. kvaliteta. Jezus fant no ko bi vsaj prebral in razumel kaj pišem, bi bilo lažje.
3. Glede na to da že imam vse doma in nisem rabil posebej za žaromete ničesar posebej kupovati, razen ovčko za nekaj €, ter seveda čas. Pa povej kaj se bolj splača polirati, ali kupovati druge. Ja vem ja, najbolj splača se kar pustiti tko kot je, rumene.

Še enkrat limam slike forda (vozila ni več doma, je bil že pred nekaj časa prodan:
Pred:



Po poliranju:



Malajlo ::

Če je žaromet zdržal sedem let, bo spoliran postal moten spet čez sedem let. Ajde, lako leto prej, ker je material le bolj utrujen.
Poliranje ne spreminja lastnosti materiala.

kixs ::

Ce je imel prej kaksno zascito na plastiki, potem ne bo zdrzal toliko kot prej.

Invictus ::

Malajlo je izjavil:

Če je žaromet zdržal sedem let, bo spoliran postal moten spet čez sedem let. Ajde, lako leto prej, ker je material le bolj utrujen.
Poliranje ne spreminja lastnosti materiala.

JA pa kaj? Se bo pa nekdo 7 let malo bolj varno vozil ...

Saj nihče ni rekel da je to poliranje trajno. Jao bože mili ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Vikking ::

kixs je izjavil:

Ce je imel prej kaksno zascito na plastiki, potem ne bo zdrzal toliko kot prej.


Vsi žarometi so 100% tovarniško lakirani. Z brušenjem odneseš dol lak, ter bo pač hitreje porumenel ali postajal meglen/moten. Kar le pomeni da lak ki je bil nanešen v tovarni ne nudi več začite oz. je razpadel (velikokrat se vidi to kot meglene pege na žarometih). Torej z brušenjem nisi spremenil lastnosti polikarbonata le zaščita se je popolnoma odstranila.

Če je vozilo parkirano skozi zunaj, potem bo žaromet hitreje porumenel in pomeglenel po brušenju in poliranju, kot če je vozilo garažirano, saj je glavni dejavnik za-to UV, ter poroznost polikarbonata. Temu seveda še vpliva sama kvaliteta polikarbonata, odvisno od proizvajalca žarometov.

Mesar ::

No pa bo čez 4 leta spet brusil. Če ti začnejo meglet po 10 letih, jih še 3x po 4 leta brusiš pol pa je tak že vse druga na avtu zanič, v najboljšem primeru...
Your turn to burn!

Olórin ::

Viking, za focusa žaromet ni 800 eur.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pasta za poliranje - luči

Oddelek: Na cesti
488687 (6326) m0LN4r
»

Kaj lahko legalno dam v luči, žarnice ali celo luč

Oddelek: Na cesti
282654 (1541) Ganon
»

Poliranje žarometov z zbono pasto

Oddelek: Na cesti
1226616 (26007) Vikking
»

Vidljivost ponoči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7928719 (27021) Engineer_
»

Matirana stekla na žarometih?! Pomoč...

Oddelek: Loža
209978 (9286) ToniT

Več podobnih tem