» »

Nov VS rabljen avto

Nov VS rabljen avto

««
«
1 / 10
»»

novpartis ::

Hoj! Kupujem nov avtomobil in me zanima kaj je najbolj optimalno porabljen denar ob predpostavki da imaš dovolj denarja in da lahko takoj odplačaš avtomobil (nižji sredjni razred ~14k €) in letno narediš približno 20kkm.

1. kupuješ nove avte in prodaš po x letih ali zvoziš dokonca
2. kupuješ 3 leta star avto in prodajaš po x letih ali zvoziš dokonca
3. kupuješ 5 let stare avte in prodajaš po x letih ali zvoziš dokonca
4. kupuješ starejše avte in zvoziš dokonca
5. ??

Torej kaj je najbolj optimalna izbira in kaj od tega se vi držite in s kakšnim razlogom?

s51as ::

1. do konca :)
It's just me myself and I

toplakd ::

3. za štiri do pet

hojnikb ::

2 opcija itk..
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Heisenberg ::

5. kupim max 2 leti star avto, najraje 1 leto star in vozim kake 5-7let
| Intel i5 3570K | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair 16GB | ASUS GTX660 |
| SSD Samsung 256Gb | be quiet! DarkRock 2 | be quiet! PurePower 630W |
| Fractal Design Define R4 |

Blinder ::

4. je najbolj optimalno. Nekak mi ne gre v glavo kako lahko človek zapravi 15k€ za nov sijoč avto in ga vozi 15 let (torej čez 15 let se vozi z staro kanto, vredno 300€. Pač ogromen kontrast). Bi bilo bolj logično kupovat npr. 5 let star avto na vsake tri leta.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Olórin ::

Blinder je izjavil:

4. je najbolj optimalno. Nekak mi ne gre v glavo kako lahko človek zapravi 15k€ za nov sijoč avto in ga vozi 15 let (torej čez 15 let se vozi z staro kanto, vredno 300€. Pač ogromen kontrast). Bi bilo bolj logično kupovat npr. 5 let star avto na vsake tri leta.


ne razumem kako se lahko nekdo vsakih 5 let zapufa za naslednjih 5 let. je boljše kupit nov, dober avto in ga imet 15 let.

korenje3 ::

če kupiš star avto ga ne servisiraš in voziš dokler ne crkne.

nekateri nove avte menjajo po 5 letih, ko nimajo več zastonj servisov. drugi jih imajo pa tudi po 15 let. Pač odvisno koliko za služiš.

in po moje je tako tudi najbolje. kupiš avto primeren svojim dohodkom, ker če kupiš neko ornk mašino, lahko zaradi tega trpi tvoj socialni status. s kakšnim slabšim avtom pa lahko še kaj privarčuješ.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Olórin ::

kolk starega avta ne servisiraš? 20 let?

Blinder ::

Olórin je izjavil:

ne razumem kako se lahko nekdo vsakih 5 let zapufa za naslednjih 5 let. je boljše kupit nov, dober avto in ga imet 15 let.


če ima 15k€ za nov avto pol mu ne bo problema kupit 5 let starega. Če je tle kakšen drag puf je to puf ob nakupu novega avta.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Olórin ::

korenje3 je izjavil:

nekateri nove avte menjajo po 5 letih, ko nimajo več zastonj servisov..


prvič slišim da ima nekdo "zastonj servis".

korenje3 ::

mi smo kupili mercedesa takrat 9let starega za 10% vrednosti kot je bil nov.
zdej je že 16 let star in še vedno dela brez problemov. nobenih večjih servisov, samo menjava olja in 1x menjane ploščice za zavore.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

pirat ::

Za dileme od 1. do 5. -> izracunas si TCO (total cost of ownership) vsake od opcij in primerjas med seboj. V eni od preteklih tem smo to ze obdelali na konkretnem primeru Hyundai ix35 - izkazalo se je, da je TCO nakupa rabljenega v dobi 8 let res nekoliko nizji kot ce kupis novega, vendar pa razlika niti pod razno ni bila taksna kot obicajno po forumih opletajo 'vseznalci'.... cca 15-20% maksimalno razlike.

korenje3 ::

jaz ko kupujem avta računam strošek na mesec od časa nakupa do časa prodaje/izmeta. v to vključim stroške porabe goriva (ali pa tudi ne), stroške registacije ipd.
recimo strošek 150€/mesec brez goriva je že dokaj ugodno za kakšnega ki služi 1000€ na mesec ali več.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

s51as ::

Nov avto je fajn ker dobiš garancijo in načeloma nebi smelo bit nič narobe z njim. Potem ga voziš dokler ne crkne, ker prodati se ga pač ne splača.
Kupiš avto ki si ga lahko privoščiš. Majhen poceni avto načeloma pomeni tudi cenejše redne vzdrževalne servise in nižje dajatve.
Za 15k si lahko kupis novo Corso ali pa 7 let starega X5. Furala bosta verjetno oba fajn ima pa slednji nekolko dražje gume, servise, zavarovanje, registracijo, cestnine, malenkost večjo porabo. Najslabi je če si lahko privoščis Corso, kupis pa X5, po moje :)
It's just me myself and I

rupsi31 ::

2 varianta ...

Utk ::

Blinder je izjavil:

4. je najbolj optimalno. Nekak mi ne gre v glavo kako lahko človek zapravi 15kEUR za nov sijoč avto in ga vozi 15 let (torej čez 15 let se vozi z staro kanto, vredno 300EUR. Pač ogromen kontrast). Bi bilo bolj logično kupovat npr. 5 let star avto na vsake tri leta.

Če je najnižja cena edini optimum, pol res.
Na hitrco, če kupiš novega za 15 jurjev in ga imaš 15 let, si popušil 15 jurjev in v povprečju vozil 7,5 let star avto. Če kupuješ 7 let stare za 5-6 jurjev, in jih imaš do 15. leta, boš v 15 letih rabil 2, in si popušil 12 jurjev. Se za 3 jurje razlike v 15. letih splača vozit s starim avtom? Tudi če zanemarimo, da na 7-15 let se bo vseeno malo več stvari pokvarilo kot od 0 do 7. leta, in da nov avto bo enostavno boljši od 7 let starega. In da ne govorimo o razliki v ohranjenosti po 10ih letih, če ga imaš od novega in veš da ga boš imel dolgo, ali pa če si kupil rabljenega, od nekoga, ki je vedel, da ga ne bo imel 100 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

-valvoline- ::

korenje3 je izjavil:

če kupiš star avto ga ne servisiraš in voziš dokler ne crkne.

nekateri nove avte menjajo po 5 letih, ko nimajo več zastonj servisov. drugi jih imajo pa tudi po 15 let. Pač odvisno koliko za služiš.

in po moje je tako tudi najbolje. kupiš avto primeren svojim dohodkom, ker če kupiš neko ornk mašino, lahko zaradi tega trpi tvoj socialni status. s kakšnim slabšim avtom pa lahko še kaj privarčuješ.


Zastojn servis? Hehe, dejansko je servis 5x drazji ker mors zarad garancije servisirat vedno pri pooblascencu. Garancija pa ja,in izredne okvare katerih garancija pokriva.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: TehDucky ()

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Blinder je izjavil:

4. je najbolj optimalno. Nekak mi ne gre v glavo kako lahko človek zapravi 15kEUR za nov sijoč avto in ga vozi 15 let (torej čez 15 let se vozi z staro kanto, vredno 300EUR. Pač ogromen kontrast). Bi bilo bolj logično kupovat npr. 5 let star avto na vsake tri leta.

Če je najnižja cena edini optimum, pol res.
Na hitrco, če kupiš novega za 15 jurjev in ga imaš 15 let, si popušil 15 jurjev in v povprečju vozil 7,5 let star avto. Če kupuješ 7 let stare za 5-6 jurjev, in jih imaš do 15. leta, boš v 15 letih rabil 2, in si popušil 12 jurjev. Se za 3 jurje razlike v 15. letih splača vozit s starim avtom? Tudi če zanemarimo, da na 7-15 let se bo vseeno malo več stvari pokvarilo kot od 0 do 7. leta, in da nov avto bo enostavno boljši od 7 let starega. In da ne govorimo o razliki v ohranjenosti po 10ih letih, če ga imaš od novega in veš da ga boš imel dolgo, ali pa če si kupil rabljenega, od nekoga, ki je vedel, da ga ne bo imel 100 let.

Ce men kdo vprasa se najbolj splaca nakup okrog 10 let rabljenega avta.Takrat se ze ve kateri modeli so najbolj vzdrzljivi da nimajo nekih serijskih okvar in napak, in na kaj je treba biti pozoren pri nakupu. Lahko dobis brez problema 10 let starega in se vedo odlicno ohranjenega avta, najbolj pomembno je to da rabljenih rezervnih delov je ponavadi za avta teh letnikov kok ces (razn za nekih luksuznih limuzin in japonce).
Cena takega avta je 1/5 pa tja do 1/10 nakupa novga, imas pa brez problema se najmanj 7-10 let voznje z njim.
Najcenejsi so 10 let stari korejci,prakticno zastojn.

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

Koliko od vas pa upošteva ob nakupu avta tudi to, koliko avto v notranjosti škripa, je glasen, izgubo moči motorja z leti? Črnobelo gledanje kaj se bolj izplača je včasih dvorezen meč. Sam vem, da bom ob nakupu naslednjega avtomobila dal pozornost predvsem na samo škripanje/čričke v avtu, glasnost na cesti itd. Ampak to je samo moj pogled na avtomobil, saj sem dosti v njem in mi je zelo pomembno kako se avto obnaša v notranjosti.

Nikakor si ne morem predstavljati, da bi kupil 10 let star avto poln čričkov, glasen v notranjosti, neudoben ... samo zato ker se to TEORETIČNO bolj izplača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

BigWhale ::

Pobrisani, ne pogovarjamo se o tem zakaj imajo nekateri uporabniki naziv in kaksen je njihov socialni status.

-valvoline- ::

Ce v avtu gledas nek statusni simbol, potem bos verjetno kupu novega ali malo rabljenega. Ce ga rabis za prevoz potem je nakup 10 let starga po moznosti od prvega lastnika najboljsi nakup. Ponavadi lastniki taksnih avtov prodajajo dab kupil novega ali kej novejsega *ker se je sosed podnovil*. nacionalni sport jbga
:D

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

njyngs je izjavil:

Koliko od vas pa upošteva ob nakupu avta tudi to, koliko avto v notranjosti škripa, je glasen, izgubo moči motorja z leti? Črnobelo gledanje kaj se bolj izplača je včasih dvorezen meč. Sam vem, da bom ob nakupu naslednjega avtomobila dal pozornost predvsem na samo škripanje/čričke v avtu, glasnost na cesti itd. Ampak to je samo moj pogled na avtomobil, saj sem dosti v njem in mi je zelo pomembno kako se avto obnaša v notranjosti.

Nikakor si ne morem predstavljati, da bi kupil 10 let star avto poln čričkov, glasen v notranjosti, neudoben ... samo zato ker se to TEORETIČNO bolj izplača.

Zakaj bi bil 10 let star avto neudoben? Jaz recimo nikol neb dal za pleh vec k 3k. Ko kupujem avto to je vedno zgornja meja. Pa ne ker nimam denarja, ampak ker enostavno je pleh in ni vredno vec.

Zgodovina sprememb…

Stipex ::

njyngs je izjavil:

Koliko od vas pa upošteva ob nakupu avta tudi to, koliko avto v notranjosti škripa, je glasen, izgubo moči motorja z leti? Črnobelo gledanje kaj se bolj izplača je včasih dvorezen meč. Sam vem, da bom ob nakupu naslednjega avtomobila dal pozornost predvsem na samo škripanje/čričke v avtu, glasnost na cesti itd. Ampak to je samo moj pogled na avtomobil, saj sem dosti v njem in mi je zelo pomembno kako se avto obnaša v notranjosti.

Nikakor si ne morem predstavljati, da bi kupil 10 let star avto poln čričkov, glasen v notranjosti, neudoben ... samo zato ker se to TEORETIČNO bolj izplača.


To trditev lahko tudi drugače obrneš.
Nov avto za 15.000 eur in pa nekaj let star (lepo ohranjen) avto višjega razreda, katerega je bila cena novega 50.000+ eur. Kateri bo imel čez nekaj let več čričkov, bo bolj udoben za vožnjo in bo glasnejši na AC? :)

perci ::

BW, pazi. Izbrisani so neugodni :).

Jst sem nazadnje nabavu 4 leta star avto in ga imam že 6 let. Delam pa zelo malo km - 12.000.

Za dušo bi si zdajle seveda kupu nov avto, ko se glava vklopi, pa ugotovim, da ga ne rabim in da obstoječi še čist ok dela.

Hočem povedat, da večina folka avta ne kupuje iz racionalnih vzgibov. Pravijo, da rabijo tak in tak avto, ampak v resnici ga ne. Samo spomnite se s kakšnimi avti smo se vozili 20 let nazaj pa je blo vse ok. Danes ja najcenenjši rabljen krep od avta boljš za vozit kot nov avto izpred 20 let.

Danes pol ljudi misli, da ga bo konc, če ne bo imel dvojne avtomatske klime, pa dvoconske klime, 22 colskih gum, radarskega tempomata ipd. Rabiš tega dejansko ne ampak sede pa imet, ane :)

facepalm ::

namesto novega za 15k, kupis enak avto, 3 leta star za 8-9k.
prvega bi vozil 15 let in popusil 15k. (1k na leto)
drugega pa 12 let in popusil 9k. (0.75k na leto)

tisto kar preplacas ob nakupu novega, glej kot na neko "garancijo" pac da je avto v nulo. ko kupujes rabljeno (tudi ce samo pol leta) kupujes macka v zaklju (loterija).

Utk ::

In prišparaš 20 evrov na mesec. Cela reč Je vredno? No, kakor komu. V vsakem primeru je razlika veliko manjša kot se govori in kakšna pušiona naj bi bil nov avto.

njyngs ::

Stipex je izjavil:

njyngs je izjavil:

Koliko od vas pa upošteva ob nakupu avta tudi to, koliko avto v notranjosti škripa, je glasen, izgubo moči motorja z leti? Črnobelo gledanje kaj se bolj izplača je včasih dvorezen meč. Sam vem, da bom ob nakupu naslednjega avtomobila dal pozornost predvsem na samo škripanje/čričke v avtu, glasnost na cesti itd. Ampak to je samo moj pogled na avtomobil, saj sem dosti v njem in mi je zelo pomembno kako se avto obnaša v notranjosti.

Nikakor si ne morem predstavljati, da bi kupil 10 let star avto poln čričkov, glasen v notranjosti, neudoben ... samo zato ker se to TEORETIČNO bolj izplača.


To trditev lahko tudi drugače obrneš.
Nov avto za 15.000 eur in pa nekaj let star (lepo ohranjen) avto višjega razreda, katerega je bila cena novega 50.000+ eur. Kateri bo imel čez nekaj let več čričkov, bo bolj udoben za vožnjo in bo glasnejši na AC? :)

Glede na to na kakšen način je zastavljeno vprašanje mislim, da ni potrebno mešati zraven avtov za 50 jurjev in več. Ker če si lahko kupiš avto za 50 jurjev ali več boš verjetno zagotovo vedno izbral opcijo 1 in ne boš razmišljal o 5 let starih avtih.

McAjvar ::

Po nekaj rabljenih avtomobilih, pri katerih se je prej ali slej izkazalo, da je prodajalec vsakokrat "po slovensko pozabil" omeniti kako napakico, najsi bo večja ali manjša. Pa me ne moti, če opozori. Vsaj vem, kaj je za popravit. Enkrat me je takšno prikrivanje že drago stalo. Zato sem kupil nov avto, ~15k, ki ga načrtujem imeti do konca. Vem, kako ga uporabljam, vem, kaj se z njim dogaja.

Sem pa pred nakupom preračunal, kaj bi se mi bolj splačalo - diesel ali bencin, glede na ocenjeno porabo (+ še malo zraven za dobro mero), glede na dotlejšnjo letno količino prevoženih km. No, sedaj je avto star 5 let, zadnja 3 leta pa se je izkazalo, da ga v resnici ne potrebujem, ene 4x mesečno pa le pride zelo prav. Ravno nujen pa ni (več).

Glede "dodatne opreme" pa tako. Klime skoraj ne uporabljam, vseeno pa pride zelo prav, ko so stekla zarošena in jih je treba hitro osušiti. Kar pa bi res želel pri vsakem naslednjem avtomobilu, je pa tempomat. Vseeno kakšen, samo da je.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

njyngs ::

Aja pa še nekaj. Če kupuješ nov avto za 15 jurjev je očitno, da ne kupuješ nekaj kot zahteven kupec. En obični švohni klio ali megane te košta tak denar s čisto povprečno opremo. Toliko te stare ene 3-4 leta stara povprečna limuzina (ki seveda ni zgonjena kot večina na avto.net)

Ampak seveda je pa odvisno od tega za kaj avto uporabljaš. Če maš 10kkm na leto po lokalnih cestah seveda kupovati veliko limuzino nima smisla. Če pa voziš večino po avtocesti in hitri cesti pa je kupiti eno jajco ala twingo ali klio prava komedija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

facepalm ::

kupis novega vw za 15k in ga cez 10let prodas za 8k :)))

theBill ::

njyngs je izjavil:

Koliko od vas pa upošteva ob nakupu avta tudi to, koliko avto v notranjosti škripa, je glasen, izgubo moči motorja z leti? Črnobelo gledanje kaj se bolj izplača je včasih dvorezen meč. Sam vem, da bom ob nakupu naslednjega avtomobila dal pozornost predvsem na samo škripanje/čričke v avtu, glasnost na cesti itd. Ampak to je samo moj pogled na avtomobil, saj sem dosti v njem in mi je zelo pomembno kako se avto obnaša v notranjosti.

Nikakor si ne morem predstavljati, da bi kupil 10 let star avto poln čričkov, glasen v notranjosti, neudoben ... samo zato ker se to TEORETIČNO bolj izplača.

V 8-10 let stari lepo ohranjeni limuzini srednjega razreda (Passat, Accord, Mondeo,...), se definitivno pelješ bolj udobno, kot v novem Modusu ali kakšnih podobnih jetrih, za enako nabavno ceno avtomobila.

Seveda pa kdor si ne more privoščiti vzdrževanja avta srednjega razreda (večje gume, dražja registracija, ponavadi dražji rezervni deli, itd.) pa ga vseeno kupi, novega ali rabljenega, ta je res malo čez les.

Avta, ki škripa, je glasen, model za katerega je znano, da se veliko kvari, pač ne kupiš. Ne vem zakaj vsi predpostavljate, da ko kupiš rabljenega kupiš eno zjebano garo, v katero samo vlagaš in vlagaš.

-valvoline- ::

facepalm je izjavil:

kupis novega vw za 15k in ga cez 10let prodas za 8k :)))

Kupis 10 let starega VW TDi in ga po 3eh letih uporabe prodas za enako ceno ali za vec.
:D

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Kolega je mel golf4 1.9tdi l.2000 kupil ga je 3300 evrov pred vec k petimi leti, decembra ga je prodal 2500e. Z njim naredil 100.000km brez nobene okvare vmes. Ce to ni dobra investicija.....:D

gruntfürmich ::

novpartis je izjavil:

Hoj! Kupujem nov avtomobil in me zanima kaj je najbolj optimalno porabljen denar ob predpostavki da imaš dovolj denarja in da lahko takoj odplačaš avtomobil (nižji sredjni razred ~14k €) in letno narediš približno 20kkm.

1. kupuješ nove avte in prodaš po x letih ali zvoziš dokonca
2. kupuješ 3 leta star avto in prodajaš po x letih ali zvoziš dokonca
3. kupuješ 5 let stare avte in prodajaš po x letih ali zvoziš dokonca
4. kupuješ starejše avte in zvoziš dokonca
5. ??

Torej kaj je najbolj optimalna izbira in kaj od tega se vi držite in s kakšnim razlogom?


jasno da so opcije od 4 do 1 najbolj optimalne.
ampak pazi zdaj kaj ti pametni slovenčki predlagajo: buđet (14k€) velja za vse kategorije!
kaj torej profitiraš??? nič, kupiš staro jajco višjega razreda, na katero natikaš velike kitajske gume in naspol servisiraš ter minimalno zavaruješ in na veliko pereš in glancaš...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

lukao ::

Jaz sem do sedaj vedno kupil star avto in zvozil, ker nisem imel denarja za kaj novejšega. 4 leta nazaj sem kupil passata za 2,5k€, 2k€ sem potem porabil še za servise. Problem pri starejših avtih je, ker za 3 jurje dobiš zjahan avto in nikoli ne veš kaj ti bo kdaj crknilo. Na leto naredim 40k km in več, zato sem letos izbral 2. opcijo in kupil 3 leta star avto z garancijo :)

krneki0001 ::

Čisto osebno mnenje, pa denar ni problem, ker ga imam zase in za familijo dovolj za normalno preživetje in tudi za kaj več;
Vedno kupim star avto za do višine ene redne plače. Vložim še eno plačo vanj (zavarovanje, nove gume, veliki servis) in se vozim neke 2 do 3 leta z njim. Potem ga prodam (itak je izgubil zelo malo na vrednosti v teh treh letih) in isto naredim z "novim" avtom.

Do višine ene plače pa grem zato, da če slučajno avto razbijem ali karkoli ključnega crkne, si lahko enak avto kupim takoj, starega pa porabim za dele, ki so recimo na "novo kupljenem" iztrošeni.

Ostali denar, ki bi ga zmetal za nov avto (recimo všeč mi je avto za 20.000€ - subaru XV, pa ga ne bom šel kupit, ker mi je škoda vreči toliko denarja stran) pa raje vložim v kaj bolj pametnega od pleha. Pleh je samo zato, da te pripelje iz točke A v točko B (pri meni celo v ravni liniji, kadar mi paše), ne zato, da bodo sosedje sijali od zavisti. Recimo zato raje vložim preostali denar v zemljo, hišo, otroku kaj kupim (otrok ima eno sobo igrač zaradi tega),...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

krneki0001 je izjavil:

zato raje vložim preostali denar v zemljo, hišo, otroku kaj kupim (otrok ima eno sobo igrač zaradi tega),...

in naštel si dva razloga, pri katerem je čisto vseeno ali bi namesto tega denar vrgel v avto... (tudi stvari na hiši izgubljajo vrednost, čeprav slovenci menijo da pri njih pa ni tako...:)))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

GTX970 ::

nebivedu
Vedno kupim star avto za do višine ene redne plače.

No problemos, če si direktor slabe banke :)) (20 k mesec plače).

Tomaz3 ::

Jaz osebno najraje vzamem prvo opcijo...

Letno prevozim okoli 60 tisoč kilometrov in najbolj kar me zanima na avtomobilu je varnost. Na kar večina ljudi pozabi je to da 12 let star avtomobil ima 1 Airbag pa ABS, zato raje vzamem nov avtomobil, da dobim najsodobnejše varnostne sisteme.

Najbolj me moti, da večina ljudi gleda na denar, redko kdo pa na svoje zdravje. Kaj ti pomaga 4 tisoč evrov prihranka, če ti pa koncu zmanjkata tista dva metra, katera bi ti rešla življenje.

krneki0001 ::

GTX970 je izjavil:

nebivedu
Vedno kupim star avto za do višine ene redne plače.

No problemos, če si direktor slabe banke :)) (20 k mesec plače).

Nekje do 1500 evrov je to. (plača je sicer višja, ampak tam do 1500 evrov grem z nakupom avta)

Vlaganje v hišo pa sem mislil v opremo - boljše ogrevanje, solarna elektrarna,...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

gruntfürmich ::

krneki0001 je izjavil:

Vlaganje v hišo pa sem mislil v opremo - boljše ogrevanje, solarna elektrarna,...

če misliš na investicije ki znižajo stroške obratovanja in se povrnejo, potem je to smoterno. ampak ne vem kaj tu zraven dela sončna elektrarna...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

krneki0001 ::

gruntfürmich je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Vlaganje v hišo pa sem mislil v opremo - boljše ogrevanje, solarna elektrarna,...

če misliš na investicije ki znižajo stroške obratovanja in se povrnejo, potem je to smoterno. ampak ne vem kaj tu zraven dela sončna elektrarna...


"off the grid"
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Vedno kupim star avto za do višine ene redne plače. Vložim še eno plačo vanj (zavarovanje, nove gume, veliki servis) in se vozim neke 2 do 3 leta z njim. Potem ga prodam (itak je izgubil zelo malo na vrednosti v teh treh letih) in isto naredim z "novim" avtom.
Se pravi, v treh letih izgubiš npr. 500 na vrednosti, plus 1500 (še eno plačo) na servisih. Dobrih 600 na leto. Ne vidim bistvenega prihranka proti recimo 5 let staremu, ki ga potem imaš 10 let.

facepalm ::

tudi 5 let star avto rabi servise in ima nepredvidene stroske :)

Utk ::

Sej tist subaru bo tudi še imel. Eno plačo da samo da ga spravi v neko normalno vozno stanje. Ne pomeni, da se ne more še kaj pokvarit.

facepalm ::

imas prav:)

krneki0001 ::

UTK, če odšteješ zavarovanje in gume, to pomeni nekje 800 evrov, da ga spravim v tako stanje, kjer bo avto vsaj še 3 leta delal brez problemov.
In po takem orenk servisu je žena naredila z avtom že več kot 50.000km ob samo treh rednih servisih na 15000km. Za svojega sem pa malo več vložil (nekje 2x več kot je avto vreden), pa ne ker bi kaj bilo zanič, ampak dodatki, ki jih na potovanjih in vožnji po brezpotjih pač rabim (Vgrajena ukv postaja, dodaten akumulator, 12/220V pretvornik, zaščita podvozja, zaščita motorja, boljši in višji amortizerji, da je avto bolj pomaknjen od tal, zadaj ojačani fedri, da lahko več v avto naložim, vitel, šnorkelm... ).

Zavarovanje in gume moraš kupit tudi za novega, redne servise moraš delat tudi za nove avtomobile, tako da ta strošek je skupen tako novemu kot rabljenemu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

harmony ::

s51as je izjavil:

Nov avto je fajn ker dobiš garancijo in načeloma nebi smelo bit nič narobe z njim. Potem ga voziš dokler ne crkne, ker prodati se ga pač ne splača.

A pri teh garancijah je nujno, da opravljas servis (torej menjava olja, filtri...) pri pooblascenem servisu?

novpartis je izjavil:

Hoj! Kupujem nov avtomobil in me zanima kaj je najbolj optimalno porabljen denar ob predpostavki da imaš dovolj denarja in da lahko takoj odplačaš avtomobil (nižji sredjni razred ~14k €) in letno narediš približno 20kkm.

1. kupuješ nove avte in prodaš po x letih ali zvoziš dokonca
2. kupuješ 3 leta star avto in prodajaš po x letih ali zvoziš dokonca
3. kupuješ 5 let stare avte in prodajaš po x letih ali zvoziš dokonca
4. kupuješ starejše avte in zvoziš dokonca
5. ??

Torej kaj je najbolj optimalna izbira in kaj od tega se vi držite in s kakšnim razlogom?

Se ne drzim nobene opcije. Kupim do 5 jurjev max in vozim pac dokler gre in potem ponovim zgodbo.

IMO bi se jaz sel opcije stevilka 2. Zakaj? Ker lahko za isti denar dobis 3x boljse vozilo z 3x vec opreme, kot pa enega novega z osnovno opremo. Pomoje imam prav, lahko se pa motim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harmony ()

Tralala999 ::

Jaz. bi si prvo postavil samo dve vprašanji. Kaj si želiš (izgled, udobje, razni dodatna oprema, zmogljivost itd.) in koliko si za to pripravljen plačati + okvirni izračun vzdrževanja vozila (zavarovnje, tehnični, servis itd). Ko je ta formula približno rešena, začneš iskati, preizkušati. To je to.
««
«
1 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1185665 (1728) solatko

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13718051 (13070) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28936375 (29478) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10514833 (11906) GamerBoy

Več podobnih tem