Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
WizzardOfOZ ::
Ja je bil artefakt za težo. Celo trije.
goldfish +30kg
gravi +20kg
night star +10kg
goldfish +30kg
gravi +20kg
night star +10kg
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Nagi Bator ::
Limit je bil pri 50 kg.
Exoskeleton ti je dal dodatnih 20kg, s tem da je tudi bil priblizno enako tezek.
Potem so bili 3 artefakti (CS, CoP) ki so povecali limit tudi do 30 kil v CS. V CoP je bilo to potem reducirano.
V CS in CoP si pri "fikseru" lahko nadgradil armor. Spomnim se, da sem v Exo lahko laufal naokoli s +100 kilami na hrbtu.
Kdor je uporabljal mod za povecat limit teze, verjetno ni niti ugotovil vseh teh moznosti.
Exoskeleton ti je dal dodatnih 20kg, s tem da je tudi bil priblizno enako tezek.
Potem so bili 3 artefakti (CS, CoP) ki so povecali limit tudi do 30 kil v CS. V CoP je bilo to potem reducirano.
V CS in CoP si pri "fikseru" lahko nadgradil armor. Spomnim se, da sem v Exo lahko laufal naokoli s +100 kilami na hrbtu.
Kdor je uporabljal mod za povecat limit teze, verjetno ni niti ugotovil vseh teh moznosti.
Gagatronix ::
Jaz sem CoP spilal s celim kupom modov. CS se pa niti nisem trudil kaj prida spilat, ker so mi sli faction wars na kopulativni organ.
oo7 ::
Zato k je stalker tudi kao survival igra, ne pa streljačina.
Včasih je blo sicer smotano in je terjalo nekaj kombiniranja, ampak se je čist lepo dalo igrat z danimi omejitvami.
Potem je bila Stalker igra ena prvih večjih survival iger ?
Kako je bilo pa že s hrano v igri Stalker ?
Gagatronix ::
Samo zato, ker je nekaj kultno, ne pomeni avtomatsko tudi, da je super kvalitetno. So solidne igre, definitivno, ampak kvaliteta je bolj tako-tako.
WizzardOfOZ ::
meni je kr kultna. j
mam vse 3 še kr na mašini. in glede na to da jo lahko špilaš na i7 10 gen z integrirano grafično v fullhd resoluciji (na intelovem nucu jo špilam občasno), je sploh super.
mam vse 3 še kr na mašini. in glede na to da jo lahko špilaš na i7 10 gen z integrirano grafično v fullhd resoluciji (na intelovem nucu jo špilam občasno), je sploh super.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oo7 ::
Gagatronix je izjavil:
Samo zato, ker je nekaj kultno, ne pomeni avtomatsko tudi, da je super kvalitetno. So solidne igre, definitivno, ampak kvaliteta je bolj tako-tako.
No ja zaradi kvalitete tako-tako in postati kultna igra je tudi ene vrste dosežek
Izi ::
Če že lepimo neke nazive, potem je treba najprej opredeliti kaj kultna igra sploh pomeni.
Definicija: Kultne igre so igre okrog katerih se je spletel kult zvestih oboževalcev, čeprav igra ni bila deležna komercialnega uspeha in prepoznavnosti.
Skratka, kultnih iger večina sploh ne pozna in STALKER nikakor ne spada med kultne igre. Ravno obratno, STALKER je ena bolj prepoznavnih igričarskih franšiz za katero je slišal skoraj vsak gamer.
STALKER je vedno imel ocene nad 80% in bil kar precej komercialno uspešna igra.
Definicija: Kultne igre so igre okrog katerih se je spletel kult zvestih oboževalcev, čeprav igra ni bila deležna komercialnega uspeha in prepoznavnosti.
Skratka, kultnih iger večina sploh ne pozna in STALKER nikakor ne spada med kultne igre. Ravno obratno, STALKER je ena bolj prepoznavnih igričarskih franšiz za katero je slišal skoraj vsak gamer.
STALKER je vedno imel ocene nad 80% in bil kar precej komercialno uspešna igra.
oo7 ::
Stalker je prepoznaven ne bi pa rekel, da je eden bolj prepoznanvnih iger na svetovni ravni. Stalker je sigurno ena najbolj prepoznavnih iger v vzhodni Evropi kjer so verjetno prodali največ kopij.
Ima pa sedaj verjetno Stalker 2 veliko več medijske pozornosti kot so jo imeli prvi trije deli ali pa se motim :)
Ima pa sedaj verjetno Stalker 2 veliko več medijske pozornosti kot so jo imeli prvi trije deli ali pa se motim :)
Izi ::
Tole so uradni podatki:
Shadow of Chernobyl (2007)
Clear Sky (2008)
Call of Pripyat (2009)
By August 2010, the franchise had sold over 4 million copies.Do sedaj so prodali več kot 15 milijonov STALKERjev (vseh treh skupaj).
In August 2021, GSC and Koch Media is claiming over 15 million total sales for the franchise.
Shadow of Chernobyl (2007)
Clear Sky (2008)
Call of Pripyat (2009)
Gagatronix ::
Shadow of Chernobyl sem preigral podolgem in pocez ze ko je ven prisel. Hilariously enough, imam se vedno en originalni izvod zapakiran, nekje. Pa multiplayer alpha kljuci mislim da so tudi se vedno nekje v mojem arhivu.
oo7 ::
Tole so uradni podatki:
By August 2010, the franchise had sold over 4 million copies.Do sedaj so prodali več kot 15 milijonov STALKERjev (vseh treh skupaj).
In August 2021, GSC and Koch Media is claiming over 15 million total sales for the franchise.
Shadow of Chernobyl (2007)
Clear Sky (2008)
Call of Pripyat (2009)
5 kopij je mojih
Prvo sem kupil Stalker SOC ob izidu škatlasto verzijo.
Potem sem kupil Stalker CS ob izidu škatlasto verzijo.
Potem kmalu zatem sem začel uporabljati Steam in kupil tam Stalker COP
Nato pa sem na Steam razprodaji še enrkat kupil SOC in CS, da imam popoljeno zbirko na Steamu
oo7 ::
Multiplayer mode is coming soon after the release date as a free update for the game.
Me zanima ali bo to kakšen battle royal, ali team death match ali kot Survarium... kaj bi bilo po vašem menju najboljše za Stalker MP ?
Me zanima ali bo to kakšen battle royal, ali team death match ali kot Survarium... kaj bi bilo po vašem menju najboljše za Stalker MP ?
Nagi Bator ::
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
kaj bi bilo po vašem menju najboljše za Stalker MP ?
Co-op.
Niso pa pri GSC sposobni spacat niti spodoben DM skupaj,
tak da naj se raje posvetijo optimizaciji SP... pol, ko enkrat naredijo igro.
Co-op bi znal biti zanimiv.
Kaj je to DM ?
Kolikor pišejo bodo prvo izdali SP šele potem MP. Ja strojne zahteve so kar visoke ampak verjetno se bodo še spremenile.
Nagi Bator ::
oo7 ::
Nagi Bator je izjavil:
Kaj je to DM ?
Dead match. Si videl kdaj komedijo od MP v originalnem Stalkerju? Kot da bi po Zoni igral Doom iz '93.
Nikoli nisem igral MP v Stalkerju. Vem pa, da ga je imel MP iz menija.
Pa so serverji za MP sploh še aktivni ?
oo7 ::
Igra je bila aprila že kar blizu izida šreden so jo prestavili na december in vprašanje ali so takrat že razposlali škatelne verzije po trgovinah verjetno so jih glede na to, da je v današnjih časih notri samo koda.
Ampak na starih škatlah je pisalo Stalker 2 : Shadow of Chernobly na novih pa bo pisalo Stalker 2 Shadow of Chornobyl.
Kaj bodo trgovine sedaj vrnile vse škatle in bodo naredili nove ?
Ampak na starih škatlah je pisalo Stalker 2 : Shadow of Chernobly na novih pa bo pisalo Stalker 2 Shadow of Chornobyl.
Kaj bodo trgovine sedaj vrnile vse škatle in bodo naredili nove ?
oo7 ::
Zakaj so šli iz x-Ray pogona na Unreal 5 pogon.
The move away from the X-Ray engine will allow for even creepier experiences, better lighting effects, and hopefully, a game that's a lot more stable altogether.
To, da bo igra bolj stabilna pod Unreal 5 verjetno sploh ni dvoma ?
Drugače pa a ni imel X-ray odlične lightning efekte ?
The move away from the X-Ray engine will allow for even creepier experiences, better lighting effects, and hopefully, a game that's a lot more stable altogether.
To, da bo igra bolj stabilna pod Unreal 5 verjetno sploh ni dvoma ?
Drugače pa a ni imel X-ray odlične lightning efekte ?
oo7 ::
Stalker 2 is edging closer and closer to release, and fans may want a refresher on the game's Renegade and Clear Sky factions before returning.
https://gamerant.com/stalker-2s-clear-s...
https://gamerant.com/stalker-2s-clear-s...
oo7 ::
Za lažje čakanje :)
Avtorji modifikacije zgodbe "Return to the Zone" za STALKER: Call of Pripyat so objavili video, ki prikazuje popolnoma novo lokacijo - Polisijo. Raven bo na voljo v končni različici moda. Projekt je trenutno v odprtem beta testiranju.
Sprememba ponuja igralcem dva načina. Prva, imenovana "Pustolovščina", bo pripovedovala o dogodkih po koncu "Klica Pripjata". Vsebuje izvirno zgodbo, 42 stranskih nalog, 18 novih artefaktov, 7 lokacij in več kot 200 posnetkov. V drugem načinu, "Survival", se boste morali boriti proti zalezovalcem in mutantom. Na voljo so tri lokacije iz originalne igre, shranite pa lahko le v osebnem skrivališču.
https://vgtimes.ru/news/89050-v-video-s...
Avtorji modifikacije zgodbe "Return to the Zone" za STALKER: Call of Pripyat so objavili video, ki prikazuje popolnoma novo lokacijo - Polisijo. Raven bo na voljo v končni različici moda. Projekt je trenutno v odprtem beta testiranju.
Sprememba ponuja igralcem dva načina. Prva, imenovana "Pustolovščina", bo pripovedovala o dogodkih po koncu "Klica Pripjata". Vsebuje izvirno zgodbo, 42 stranskih nalog, 18 novih artefaktov, 7 lokacij in več kot 200 posnetkov. V drugem načinu, "Survival", se boste morali boriti proti zalezovalcem in mutantom. Na voljo so tri lokacije iz originalne igre, shranite pa lahko le v osebnem skrivališču.
https://vgtimes.ru/news/89050-v-video-s...
oo7 ::
Članek o razvoju igre Stalker 2.
STALKER 2's Troubled Development History
https://gamerant.com/stalker-2-developm...
STALKER 2's Troubled Development History
https://gamerant.com/stalker-2-developm...
Nagi Bator ::
Katero Stalker igro mi priporočate, da preigram ? Katera je najboljša ?
Zacni s prvo Shadow of Chernobyl (SoC). Tudi ce ne bos uporabil kakega graficnega moda bo v redu,
saj je bil graficni izgled igre precej nad povprecjem za casa izzida.
Uporabi pa t.i. community patch - "Zone Reclamation Project" oz. ZRP, ki popravi se vecino preostalih hroscev v igri.
Nagi Bator ::
Obstaja kakšen dober zimski mod za Stalker igro ? Da celo mapo spremeni v zimo ?
"Stalker winter mod" - prvi zadetek na guglu, zimske teksture za Anomaly.
Za SoC pa je bil tak mod ze 10 let nazaj.
Meizu ::
S.T.A.L.K.E.R. Anomaly je samo za Stalker Call of Pripyat ?
Anomaly je standalone, ne rabiš niti original iger.
Če nucate kost za glodat do izida stalker 2, potem absolutno priporočam anomaly ter kakšnega od modpackov, kot npr. Gamma ali EFP.
Anomaly je portan na 64 bitni engine, stabilnejši in hitrejši, poleg tega pa so v eno igro dali vse 3 igre, s story mode-i, ter mapami. Hkrati je anomaly open world, tako da se lahko človek noter zamoti dobesedno na stotine ur, sploh z dodatnimi modi.
matobeli ::
Sej maš možnost v Steamu da daš v library špil ki ni inštaliran preko steama. Vsaj včas je bilo.
oo7 ::
Sem našel en vodič kako pretentati Steam, da misli, da igraš Call of Pripyat v bistvu pa igraš Anomaly
https://steamcommunity.com/app/41700/di...
Ali bo delalo pa še ne vem. Bom mogoče probal zvečer.
https://steamcommunity.com/app/41700/di...
Ali bo delalo pa še ne vem. Bom mogoče probal zvečer.
yayo ::
iz fibca sem si inštaliral Anomaly in dal vse možne grafične nastvitve na max. Dobil 3fpsje Na default pa 165. Drugače sem že pozabil kako je jebeno opaziti predmete v Stalkerju. Vse je mičkeno, nimaš avtomatskega prompta, ko se približaš kaki skrinji moraš prav merkati razdaljo, da se pojavi ikona za interakcijo. Oldschool.
Meizu ::
oo7 ::
oo7 ::
Sem posnel Anomaly dela, tudi na Steamu dela ampak grafika tal se večkrat spremeni v modro barvo brez tekstur. Je mogoče problem - . If you are using DirectX11, rename 'AnomalyDX11AVX' to 'xrengine' - ker imam jaz Dx 12 ?
oo7 ::
Podobna igra Stalkerju. Road to Vostok igro dela en sam človek.
Domača stran - https://roadtovostok.com/
A hardcore single-player survival gameset in a post-apocalyptic border zone between Finland and Russia.
Letos jeseni prvi DEMO.
WIP | Jun. 2022 | Road to Vostok
Domača stran - https://roadtovostok.com/
A hardcore single-player survival gameset in a post-apocalyptic border zone between Finland and Russia.
Letos jeseni prvi DEMO.
WIP | Jun. 2022 | Road to Vostok
Nagi Bator ::
Upam samo, da ne bos Karelije "osvobajal", glede na to da je finska stvar in da gres na vzhod
Drugace pa izgleda kul. Se tolko bolj, ker je one man job.
Drugace pa izgleda kul. Se tolko bolj, ker je one man job.
Gagatronix ::
Ja, ampak vecji del Karelije so Rusi pajsnili Fincem. Je pa finska Karelija lep konec, tako poleti kot pozimi. Samo poleti ne pozabi na repelent proti komarjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gagatronix ()
Izi ::
Gagatronix je izjavil:
Ja, ampak vecji del Karelije so Rusi pajsnili Fincem.
Tukaj je težko govoriti kdo je komu kaj pajsnil. Finske sploh ni bilo vse do pred kratkim. Bila je samo pokrajina s tem imenom na meji med švedsko in Rusijo. Švedi in Rusi so se stoletja borili za to pokrajino.
Nazadnje, od leta 1809 do prve svetovne vojne je bila Finska del Rusije in kar se tiče Rusije je Finska še vedno njena pokrajina, zato se Finci letos tako panično poskušajo priključiti NATU, ker kaže, da se je Rusija odločila nazaj pridobi vse pokrajine, ki jih je izgubila po prvi svetovni vojni.
oo7 ::
Kar se tiče sveta v igri Road to Vostok.
Maps
Igralni svet je sestavljen iz posameznih zemljevidov, ki so edinstvena območja in temeljijo na lokacijah iz resničnega sveta.
Ti zemljevidi so med seboj povezani in vsak zemljevid ima stopnjo težavnosti glede na NPC-AI.
Glavna ideja je, da ko potujete proti vzhodu in proti Vostoku, bo igra težja, vendar bo plen boljši
Zavetišča
Zaklonišča so varna območja in mesta za shranjevanje plena. Zaklonišča se razlikujejo po velikosti in prilagoditvah.
Zaklonišča so vedno na voljo igralcu in večino jih je tudi enostavno najti. Zaklonišča so edini način, da rešite svojo igro.
Meja
Svet igre je razdeljen z mejno cono in fizično mejo. Mejo lahko prestopite z uporabo prehodov, ki vas pripeljejo do Vostoka.
Vsaka od teh prehodnih točk ima edinstveno igralno mehaniko in z njimi povezano določeno stopnjo tveganja.
Vostok
Vostok je nevarno in skrivnostno območje. V trenutku, ko prečkate mejo z uporabo prehoda in vstopite v Vostok, ste znotraj območja večne smrti.
Če umrete v Vostoku, boste izgubili vse, vključno s predmeti iz zavetišča in varnimi datotekami.
Maps
Igralni svet je sestavljen iz posameznih zemljevidov, ki so edinstvena območja in temeljijo na lokacijah iz resničnega sveta.
Ti zemljevidi so med seboj povezani in vsak zemljevid ima stopnjo težavnosti glede na NPC-AI.
Glavna ideja je, da ko potujete proti vzhodu in proti Vostoku, bo igra težja, vendar bo plen boljši
Zavetišča
Zaklonišča so varna območja in mesta za shranjevanje plena. Zaklonišča se razlikujejo po velikosti in prilagoditvah.
Zaklonišča so vedno na voljo igralcu in večino jih je tudi enostavno najti. Zaklonišča so edini način, da rešite svojo igro.
Meja
Svet igre je razdeljen z mejno cono in fizično mejo. Mejo lahko prestopite z uporabo prehodov, ki vas pripeljejo do Vostoka.
Vsaka od teh prehodnih točk ima edinstveno igralno mehaniko in z njimi povezano določeno stopnjo tveganja.
Vostok
Vostok je nevarno in skrivnostno območje. V trenutku, ko prečkate mejo z uporabo prehoda in vstopite v Vostok, ste znotraj območja večne smrti.
Če umrete v Vostoku, boste izgubili vse, vključno s predmeti iz zavetišča in varnimi datotekami.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 132088 (16166) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 91400 (9280) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16449 (10372) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 4469 (4198) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7372 (7088) | yayo |