Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Polda ::
Ne moreš eno igro prodajati samo za serijo X in ne za serijo S.
Sploh pa ne vem kaj je poanta Xbox S zakaj in kakšnim namenom sploh obstaja.
Sploh pa ne vem kaj je poanta Xbox S zakaj in kakšnim namenom sploh obstaja.

Izi ::
Tukaj te lahko ubije celo hrček 
Naj te velikost ne zavede. Če naletiš na skupino, beži, so tako hitri da ti orožje ne pomaga kaj dosti.

Naj te velikost ne zavede. Če naletiš na skupino, beži, so tako hitri da ti orožje ne pomaga kaj dosti.

yayo ::
Zgornje me spomni na podgane v Witcher 3, če si imel vklopljen enemy scaling na death march težavnosti.


Izi ::
- Denarna enota v igri bo Karbovant znan tudi kot Kupon. Okrajšava bo "K".
To denarno enoto so Ukrajinci uporabljali po razpadu sovjetske zveze od leta 1991 do 1996. Podobno kot smo v Sloveniji v istem času po razpadu Jugoslavije uporabljali "Bone".
Po letu 1996 so prešli na Ukrajinsko grivno, ki je njihova trenutna uradna denarna enota, v Zoni pa Stalkerji kot kaže še naprej uporabljajo te stare Kupone.
Nekaj uradno potrjenih vprašanj:
- Shranjevanje pozicije bo možno kjerkoli in kadarkoli, kar je v tej igri ko umremo na vsakih par minut, nujna zadeva. Shranjevati bo možno ročno in pa seveda tudi hitro na že uveljavljeni tipki F5.
- Skrinje za shranjevanje naše odvečne dragocene opreme bodo na večini pomembnih lokacij, ponavadi v bližini trgovcev. Skrinje bodo, kot je v igrah običajno, tudi tukaj med seboj magično povezane. Če bomo v enem mestu dali določeno stvar v skrinjo, bomo lahko isto stvar vzeli iz skrinje v drugem mestu.
- Vsa oprema in orožja v tej igri se obrabljajo in kvarijo. Vsak predmet ima vidno količino ohranjenosti. Preveč izrabljene ali pokvarjene opreme in orožje trgovci ne bodo hoteli kupovati. Prodati bo možno samo opremo, ki bo ohranjena na več kot 40%.
- Popravljanje opreme bo možno ampak bo treba najti tehnika na večjih lokacijah in mu plačati za popravilo.
- Za nadgrajevanje našega orožja bo spet treba poiskati tehnika in mu plačati. Za osnovne ndgradnje bo potreben samo denar, za bolj zahtevne nadgradnje pa bo poleg denarja potrebnih še več dodatnih opravil.
- "Loot" ki ga bomo pobirali po svetu iz raznih omaric, skrinj in mrtvih sovražnikov bo večinoma naključno generiran, nekaj malega pa bo tudi fiksnega na fiksnih lokacijah.
- "Nagradna" oprema, ki jo dobimo s Prednaročilom ali v Ultimativni verziji ne bo na voljo takoj na začetku igre. Menda bo stranski quest za te zadeve.
- V večino stavb se bo dalo vstopiti in jih raziskati. Kljub velikanskemu ozemlju 64 km2, bo precej raziskovanja tudi v višino in globino. Precej stavb je večnadstropnih, cela blokovska naselja in pa veliko kleti, kup podzemnih bunkerjev ki gredo precej nadstropij v globino.
- Stealth je ubijanje je potrjeno. Obstajajo posebne animacije za neopazno ubijanje z nožem.
- Višja težavnost ne pomeni samo težjih sovražnikov ampak tudi precej manj loota in municije, kar je v tej igri kjer nam municije vedno močno primanjkuje, zelo pomembno vedeti preden začneš z višjo težavnostjo. Višja težavnost v tej igri pomeni preklop iz streljačine v skrivalniško igro.
- V igri ni nobenega "craftinga". Vso municijo je treba najti ali kupiti.
- 1 dan v Stalker 2 igri je 1 ura v realnem času. Od prejšnjih delih je bilo to skoraj 3 ure. Po moje so pohitrili zato da nas bo prisililo v več nočnega igranja saj nas bo hitro ujela noč na terenu.
- V igri ne bo nobenih vozil. Vse bo treba raziskati peš.
- Hitro potovanje med glavnimi lokacijah (Fast travel) bo sicer možno ampak ne bo zastonj. Če sem prav razumel bo treba najti vodiča in mu plačati da nas hitro spravi drugam.
- Prodajalci bodo imeli na voljo tudi neskončno ponavljajoče queste, za primer če smo na tem območju že opravili vse queste in kljub temu ostali brez denarja in municije
To denarno enoto so Ukrajinci uporabljali po razpadu sovjetske zveze od leta 1991 do 1996. Podobno kot smo v Sloveniji v istem času po razpadu Jugoslavije uporabljali "Bone".
Po letu 1996 so prešli na Ukrajinsko grivno, ki je njihova trenutna uradna denarna enota, v Zoni pa Stalkerji kot kaže še naprej uporabljajo te stare Kupone.
Nekaj uradno potrjenih vprašanj:
- Shranjevanje pozicije bo možno kjerkoli in kadarkoli, kar je v tej igri ko umremo na vsakih par minut, nujna zadeva. Shranjevati bo možno ročno in pa seveda tudi hitro na že uveljavljeni tipki F5.
- Skrinje za shranjevanje naše odvečne dragocene opreme bodo na večini pomembnih lokacij, ponavadi v bližini trgovcev. Skrinje bodo, kot je v igrah običajno, tudi tukaj med seboj magično povezane. Če bomo v enem mestu dali določeno stvar v skrinjo, bomo lahko isto stvar vzeli iz skrinje v drugem mestu.
- Vsa oprema in orožja v tej igri se obrabljajo in kvarijo. Vsak predmet ima vidno količino ohranjenosti. Preveč izrabljene ali pokvarjene opreme in orožje trgovci ne bodo hoteli kupovati. Prodati bo možno samo opremo, ki bo ohranjena na več kot 40%.
- Popravljanje opreme bo možno ampak bo treba najti tehnika na večjih lokacijah in mu plačati za popravilo.
- Za nadgrajevanje našega orožja bo spet treba poiskati tehnika in mu plačati. Za osnovne ndgradnje bo potreben samo denar, za bolj zahtevne nadgradnje pa bo poleg denarja potrebnih še več dodatnih opravil.
- "Loot" ki ga bomo pobirali po svetu iz raznih omaric, skrinj in mrtvih sovražnikov bo večinoma naključno generiran, nekaj malega pa bo tudi fiksnega na fiksnih lokacijah.
- "Nagradna" oprema, ki jo dobimo s Prednaročilom ali v Ultimativni verziji ne bo na voljo takoj na začetku igre. Menda bo stranski quest za te zadeve.
- V večino stavb se bo dalo vstopiti in jih raziskati. Kljub velikanskemu ozemlju 64 km2, bo precej raziskovanja tudi v višino in globino. Precej stavb je večnadstropnih, cela blokovska naselja in pa veliko kleti, kup podzemnih bunkerjev ki gredo precej nadstropij v globino.
- Stealth je ubijanje je potrjeno. Obstajajo posebne animacije za neopazno ubijanje z nožem.
- Višja težavnost ne pomeni samo težjih sovražnikov ampak tudi precej manj loota in municije, kar je v tej igri kjer nam municije vedno močno primanjkuje, zelo pomembno vedeti preden začneš z višjo težavnostjo. Višja težavnost v tej igri pomeni preklop iz streljačine v skrivalniško igro.
- V igri ni nobenega "craftinga". Vso municijo je treba najti ali kupiti.
- 1 dan v Stalker 2 igri je 1 ura v realnem času. Od prejšnjih delih je bilo to skoraj 3 ure. Po moje so pohitrili zato da nas bo prisililo v več nočnega igranja saj nas bo hitro ujela noč na terenu.
- V igri ne bo nobenih vozil. Vse bo treba raziskati peš.
- Hitro potovanje med glavnimi lokacijah (Fast travel) bo sicer možno ampak ne bo zastonj. Če sem prav razumel bo treba najti vodiča in mu plačati da nas hitro spravi drugam.
- Prodajalci bodo imeli na voljo tudi neskončno ponavljajoče queste, za primer če smo na tem območju že opravili vse queste in kljub temu ostali brez denarja in municije


oo7 ::
Shranjevanje pozicije bo možno kjerkoli in kadarkoli - TAKO KOT MORA BITI.
1 dan v Stalker 2 igri je 1 ura v realnem času - SE PRAVI BO HITRO DAN NAOKOLI.
1 dan v Stalker 2 igri je 1 ura v realnem času - SE PRAVI BO HITRO DAN NAOKOLI.

Nagi Bator ::
Skrinje bodo, kot je v igrah običajno, tudi tukaj med seboj magično povezane. Če bomo v enem mestu dali določeno stvar v skrinjo, bomo lahko isto stvar vzeli iz skrinje v drugem mestu.
Upam, da se bo to dalo izklopiti ali zmodati, ker to je zame kompletni imersion killer v Stalkerju.
Hitro potovanje med glavnimi lokacijah (Fast travel) bo sicer možno ampak ne bo zastonj. Če sem prav razumel bo treba najti vodiča in mu plačati da nas hitro spravi drugam.
Se pravi enako kot v CS in CoP.
1 dan v Stalker 2 igri je 1 ura v realnem času. Od prejšnjih delih je bilo to skoraj 3 ure.
Spet upam, da se bo to dalo ponastavit.
Drugace OK. Krafting bodo pa ze moderji zrihtali.

yayo ::

Izi ::
oho, ta najnovejšega Corsaira si dobil. Kje, če smem vprašati?Ja, čisto sveži, letošnji, ATX 3.1

V Sloveniji jih ima Mlacom. 750, 850 in 1000
Mlacom: CORSAIR RM750x (2024) ATX 3.1 PCIe 5.1

Gagatronix ::
V Roadside Picnic ni nikoli specificno navedeno v kateri anglesko govoreci drzavi se dogaja.

yayo ::
oho, ta najnovejšega Corsaira si dobil. Kje, če smem vprašati?Ja, čisto sveži, letošnji, ATX 3.1
V Sloveniji jih ima Mlacom. 750, 850 in 1000
Mlacom: CORSAIR RM750x (2024) ATX 3.1 PCIe 5.1
ja, jaz sem ga iskal oktobra, ko jih ni bilo več nikjer pa sem direkt iz Corsaira naročil. Zato sem ga preplačal kakih 15 evrov. (ne gre mi za denar, samo je fin občutek, da si prebrisan, ko uloviš kak popust

Fajn je, da sedaj rešiš napajanje kartice z enim kablom. Moja 3080 ima še standardne PCI-E konektorje in jih rabi tri. Pa svetujem, da vsak kabel (v bistvu šop kablov, ki so spojeni pri konektorjih) malce discipliniraš z vezico ali dvemi, ker drugače boš imel en velik kažin v ohišju.

yayo ::

yayo ::
Gagatronix je izjavil:
V Roadside Picnic ni nikoli specificno navedeno v kateri anglesko govoreci drzavi se dogaja.
Je povedano.

Izi ::
Pa tole si oglej. Preden gumb klikne je vent v mirovanju in se avtomatsko vključi po potrebi. Potem pa v bistvu sam reguliraš osnovno hitrost. HWBusters svetuje, da naj bo ventilator nastavljen na stalno delovanje, če gleda, ko je napajalec v ohišju proti dol.
Corsair svetuje gumb na off, ker takrat deluje avtomatika.
Vklaplja se glede na porabo in ne na temperaturo, zato je po moje vseeno kam gleda ventilator. Jaz ga vedno obrnem dol, ker se tako v njem nabira manj prahu

Ventilator se pri mojem vklopi ko poraba doseže 300W. Corsair pravi da ni prav nobene potrebe da bi ventilator deloval če je poraba manj kot 300W ne glede kako vroča je okolica.
Jaz ga bom imel kar ves čas na off. Ventilator se prižge samo ko grafična deluje na polno, pa še takrat se ga praktično ne sliši. Glede na graf naj bi glasen postal šele pri 600W porabi do česar pa ne more priti saj bi s tako porabo potreboval že močnejši napajalnik.
V življenju mi še ni crknil noben napajalnik. Se pa držim pravila da jih nikoli ne obremenim preko 70%. To so tako robustne zadeve da jih ni treba šparati


yayo ::


Anyways, jutri ob 17h!!!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()

Izi ::
Tipa skrbi obraba ventilatorja, kdovezakaj.
Saj je napisal. Skrbi ga da če se ventilator stalni prižiga in ugaša je to slabo za ležaje ventilatorja, ker menda rabijo nekaj časa da se neka mazalna tekočina okoli ležajev dvigne in začne lepo mazati. Po moje je mišljeno če bi se moral ventilator 100-krat na dam prižgati in ugasniti, bi bilo bolje zanj da bi ves čas deloval.
Ampak v našem primeru se ventilator ne prižiga in ugaša kaj dosti. V bistvu je večino časa ugasnjen, prižge se samo med igranjem zahtevnih iger in potem deluje dokler igraš. Kar pomeni da se bo v povprečju prižgal parkrat na dan.
Isto je sedaj z novimi grafičnimi karticami. Ventilatorji so večino časa ugasnjeni. Pri moji se sedaj ventilatorji prižgejo šele pri 60C.
Kdo bi si misli, da čeprav gre poraba in moč ves čas gor, so naši PCji vedno tišji in hladnejši. Eko


WizzardOfOZ ::
Ležaji v boljših ventih so plavajoči, ampak mazivo mora biti na primerni temperaturi.
Enako kot pri avtu turbina (ki je tudi malo nadgrajen ventilator), ko je zanjo bolje da stalno dela, kot pa kratke razdalje in prižiganje ter ugašanje motorja. Mrzli štarti ubijajo vse te vrteče zadeve.
Enako kot pri avtu turbina (ki je tudi malo nadgrajen ventilator), ko je zanjo bolje da stalno dela, kot pa kratke razdalje in prižiganje ter ugašanje motorja. Mrzli štarti ubijajo vse te vrteče zadeve.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Izi ::
Opisi igre naj bi prišli samo 2 uri pred izidom.
Download pa bomo začeli šele po izidu. Tudi količina se je v zadnjih dneh malo dvignila, sedaj naj bi bilo že 160 GB.
Pa Stalker 2 je zadnjih par dni postal najbolj prodajana igra na Steamu.
Download pa bomo začeli šele po izidu. Tudi količina se je v zadnjih dneh malo dvignila, sedaj naj bi bilo že 160 GB.
Pa Stalker 2 je zadnjih par dni postal najbolj prodajana igra na Steamu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

oo7 ::
KaJ ? 
GSC Game World has updated STALKER 2 with a massive day-one patch almost as large as the game itself.
If you have pre-loaded the 143 GB of data for STALKER 2, you will need to download nearly the entire game again as part of this day-one patch. The new patch, now live on Xbox consoles, is 139 GB compared to the 143 GB pre-load.
This download size makes it one of the largest day-one patches ever released for a game. Typically, day-one updates might cross 10 GB, but nothing has ever approached the massive 139 GB download required here.
https://twistedvoxel.com/stalker-2-kick...
Jaz nimam toliko prostora na disku ?
Aja OK ni panike :)
Fortunately, those who pick up the physical copy or download it closer to launch will only need to download the game once. This patch is only necessary for those who downloaded the pre-load that was available a few days ago.

GSC Game World has updated STALKER 2 with a massive day-one patch almost as large as the game itself.
If you have pre-loaded the 143 GB of data for STALKER 2, you will need to download nearly the entire game again as part of this day-one patch. The new patch, now live on Xbox consoles, is 139 GB compared to the 143 GB pre-load.
This download size makes it one of the largest day-one patches ever released for a game. Typically, day-one updates might cross 10 GB, but nothing has ever approached the massive 139 GB download required here.
https://twistedvoxel.com/stalker-2-kick...
Jaz nimam toliko prostora na disku ?

Aja OK ni panike :)
Fortunately, those who pick up the physical copy or download it closer to launch will only need to download the game once. This patch is only necessary for those who downloaded the pre-load that was available a few days ago.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()

yayo ::
to velja samo za XBoxerje, ki imajo Ultimate game pass. na pcju ni preloada, tako, da ne paničarite.


Meizu ::
A mislite da se splača te deluxe editione nabavit al... Nisem siguren al bi standard al digital deluxe.

Gregor459 ::
Malo čudno in sumljivo, da review embargo poteče šele jutri ob 3 popoldan dve uri pred izidom igre ?

JanBrezov ::

yayo ::
A mislite da se splača te deluxe editione nabavit al... Nisem siguren al bi standard al digital deluxe.
Jaz sem prednaročil že avgusta 2022, ker je meni prva igra bila takrat nekaj fantastičnega. Kot otrok sem bil navdušen, ko sem odkrival ta čuden svet in njegovo vzdušje. Tako, da sem kar deluxe ali kako se že kliče, vzel. To se seveda ne počne, ampak Stalker je Stalker. In seveda je 70% možnosti, da bom razočaran.

scipascapa je izjavil:
jaz bi raje shift vzel :P
Obvezno na nemškem Amazonu warehouse deal, ker jih veliko vračajo, ko jim ne paše v ohišje. Tako dobiš 850w že za 100 evrov, če malce slediš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()

Kayzon ::

Izi ::
scipascapa je izjavil:
jaz bi raje shift vzel :P
Obvezno na nemškem Amazonu warehouse deal, ker jih veliko vračajo, ko jim ne paše v ohišje. Tako dobiš 850w že za 100 evrov, če malce slediš.
Ja, jaz sem se skoraj nategnil, ker so Shift verzije precej cenejše in jih dobiš povsod, sem že skoraj naročil Shift in zadnji hip opazil da ima izhode ob strani. Kdo se je spomnil to neumnost mi ni jasno. To ne paše praktično v nobeno ohišje zato jih tudi nihče ne kupuje. Potem sem se moral pa kar močno potruditi da sem našel standardno izvedbo.
Polom je bila konzolna verzija. Cyberpunk je danes ena najboljših iger.Malo čudno in sumljivo, da review embargo poteče šele jutri ob 3 popoldan dve uri pred izidom igre ?Nekaj podobnega je imel cyberpunk pa smo videli kaksen polom je bila igra.
Kar se tiče embarga, RDR2 je imel reviewe šele po izidu, pa vemo kakšen uspeh je bila igra.

Izi ::
Čudaški Ubisoft je spet zavohal dobiček in v igri The Division 2 že prodajajo Stalker 2 kozmetiko.
Najbolj noro pri tem pa je, da komplet Stalker 2 kozmetike stane toliko kot cela Stalker 2 igra
Najbolj noro pri tem pa je, da komplet Stalker 2 kozmetike stane toliko kot cela Stalker 2 igra


dronyx ::
Upam da igra ni buggy mess. Škoda bi bilo.
Nič skrbi. Tudi prvi Stalker je bil na začetku velika zmešnjava, samo so zadevo potem (ob pomoči vodke?) sanirali. Bi bil pa prijetno presenečen, če bi naredili remake prvega Stalkerja. Ta igra se mi zdi posebna zaradi zgodbe, različnih koncev, vzdušja...Lepi spomini.

dronyx ::

Izi ::

oo7 ::

oo7 ::
No pa sem dobil
Super, se vidimo v Zoni
Day One Edition, prvič slišim. Kaj pa je še zraven, poleg dovolilnice?
A je v škatli sploh še kakšna plošča ali je samo prazen ovitek?
Ovitek kateri je na sliki.
Pod ovitkom kovinska škatla
Notri pa
Prostor za DVd katerega seveda ni :)
Kuverta v kateri je -kartica na eni strani je slika chernobyl nuklearke na drugi strani posvetilo ekipe GSC game world. Notri je še 9 nalepk + dovolilnica za v zono.
Potem posebej je pa še en listek na katerem je aktivacijska koda.
To je vse.
Zadaj na škatli pa piše Day one Bonus - Extended campfire content, exclusive weapon, armor set and a backup patch.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()

dronyx ::
