Forum » Na cesti » Fiat servis oziroma mehanik v Lj?
Fiat servis oziroma mehanik v Lj?
marceb ::
Pozdrav, sem lastnik fiat puntota letnik 2004 (mk2) in me zanima h katerem "domačem" mehaniku v Ljubljani kaj priporočate da ga lahko peljem? Uradni servisi so mi kolikor gledam cene kar predragi za mojega 10 let starega puntota.
first_line ::
Na Avtomobilizem.com forumu imaš enega uporabnika (fan), ki mislim da je eden najbolj resnih... mehanikov v Lj.
marceb ::
Kavčič se strinjam da stvari poštima kot treba, samo kaj ko pa je vse skupaj predrago za stare avte, ne rečem če imaš novega fiata.
Olórin ::
dober servis se ti zdi drag?
počakaj da srečaš nateguna ki ti bo avto slabo popravil in se bo zaradi tega pokvarilo kaj resnično dragega ;)
Recimo da boš imel obrabljene zavore in te pesjan ne bo opozoril na to, zato da boš obrusil zavorne diske, ki ji bo nato seveda treba menjat ;)
počakaj da srečaš nateguna ki ti bo avto slabo popravil in se bo zaradi tega pokvarilo kaj resnično dragega ;)
Recimo da boš imel obrabljene zavore in te pesjan ne bo opozoril na to, zato da boš obrusil zavorne diske, ki ji bo nato seveda treba menjat ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
marceb ::
razumem kaj hočeš povedat, ampak to lahko naredi vsak mehanik oziroma v vsaki branži majster :)
Magic1 ::
Uradni servisi so kar dvakrat dražji, če ne več in ne le 22% "ddv-ja". Je pa težko dobit takega, ki te ne bo probal okoli prinest, da zasluži še nekaj bonusa(pri uradnih servisih tudi). Je pa kot pri vsakem biznisu, če se ne boš prej zmenil za okvirno ceno, ti bo večina nabila ceno na koncu.
Magic
Olórin ::
Vajenc ::
Ko sem imel Lancio sem bil zadovoljen s servisom Kranjec pri štepanjcu pod Golovcem, ki popravlja tudi Fiate.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
Spajky ::
ma to ti napravi vsak "popoldanski" mehanik, ki je že kdaj šraufal Puntiča .. samo da ni predrag in se ti ne zmišlja, kaj vse je še bilo narobe, da te ne "oropa" pri plačilu ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
RedDrake ::
Mogoce se en predlog. FIAS servis (Zadobrova v LJ). Lastnik je maher za FIAT/Alfa Romeo, popravlja pa sve i svasta. Nasa familija je tam dolga leta servisirala tako Mitsubishije, Mazde, Hyundai-je in Renaulte pa je vedno vse bilo ok in poceni.
GrimReaper ::
Kakor imam sam izkušnje, za Fiat, pa tudi Renault, Hyundai ni nek problem tud na uradni servis peljat. Pri kakem Oplu se pa že zatakne, ljudski avto, cene servisa pa kot pri nemški sveti trojici, pa še to vprašanje če nima kateri ceneje.
Drugače je pa 10 let že kar spodobna starost za tega Punta (ok, do 15 let bo verjetno prilezel), res pa da so pri Mk2b (2003-) kar nekaj stvari popravili. Vizuelno so šli pa precej nazaj, kot je tudi na splošno v navadi pri faceliftih. Mojega Mk2a 2002 sem imel po 9 letih dovolj, pa tudi drugače velja za enega najmanj zanesljivih avtov. Zdajšnja Astra H 2005 je pravi tank proti Puntu, zaenkrat kaže da je neuničljiv. Pri Puntu pa kamor sem šel izven šihtne poti (pa tudi pred šihtom me je pustil na cedilu), vedno se je nekaj pokvarilo, da sem še komaj nazaj do doma prišel.
Od 2006 naprej (Grande Punto in novi Bravo) so se sicer zelo popravili kar se kvalitete tiče, ampak pri nas je pri rabljenih revna izbira čim gledaš nad 100 konji. So pa cenovno zelo privlačni, 6000EUR za Bravota 1.4 150KM 2009 letnik, Golf 1.4 160KM 2009 je 12.000EUR. Potem je pa samo še Fiat 500, Puntoti so iz meni neznanega razloga pri nas nezanimivi, pa tudi na splošno so na naših cestah Fiati precej redki.
Drugače je pa 10 let že kar spodobna starost za tega Punta (ok, do 15 let bo verjetno prilezel), res pa da so pri Mk2b (2003-) kar nekaj stvari popravili. Vizuelno so šli pa precej nazaj, kot je tudi na splošno v navadi pri faceliftih. Mojega Mk2a 2002 sem imel po 9 letih dovolj, pa tudi drugače velja za enega najmanj zanesljivih avtov. Zdajšnja Astra H 2005 je pravi tank proti Puntu, zaenkrat kaže da je neuničljiv. Pri Puntu pa kamor sem šel izven šihtne poti (pa tudi pred šihtom me je pustil na cedilu), vedno se je nekaj pokvarilo, da sem še komaj nazaj do doma prišel.
Od 2006 naprej (Grande Punto in novi Bravo) so se sicer zelo popravili kar se kvalitete tiče, ampak pri nas je pri rabljenih revna izbira čim gledaš nad 100 konji. So pa cenovno zelo privlačni, 6000EUR za Bravota 1.4 150KM 2009 letnik, Golf 1.4 160KM 2009 je 12.000EUR. Potem je pa samo še Fiat 500, Puntoti so iz meni neznanega razloga pri nas nezanimivi, pa tudi na splošno so na naših cestah Fiati precej redki.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Isotropic ::
ja na renault sem tut jaz enkrat kar peljal (ne renaulta, starejši avto), pa niso nič komplicirali, so me lepo sprejeli, kot da ni nič in spedenali.
cena je bla tut ugodna.
cena je bla tut ugodna.
Alamar ::
GrimReaper je izjavil:
Potem je pa samo še Fiat 500, Puntoti so iz meni neznanega razloga pri nas nezanimivi, pa tudi na splošno so na naših cestah Fiati precej redki.To pa ne bo držalo. Sicer ne vem, kako je na podeželju, a v Ljubljani je 500tk in Puntotov ogromno. Tudi po statističnih podatkih je Punto osmi najpogostejši avto v Sloveniji.
GrimReaper ::
Ja, na podeželju imamo zgleda raje bolj zanesljive avte, saj pred leti je še blo nekaj dvojk, Grandeji pa nikol niso bli tolk popularni, en čas max trije pred fabriko s 500 avtomobili.
Sej drugače je sam Fiat že skoraj opustil Punte, samo še z 1.2 8v 51kW (ta je pomoje že od 1994 praktično enak, vsaj po tehničnih podatkih) in 1.4 8v 57kW motorji jih delajo, plus dva 1.3 dizla.
Grande Punto si dobil še z 1.4 16v 95KM, ki je precej bolj poskočen kot 8v, pa seveda T-Jet 120KM in Abarth 155KM. Punto Evo pa z navitimi 105/135/165/180KM variantami.
Tako da je v glavnem samo še 500 in Panda.
Alfa se pa zgleda pobira, še Giulia pride drugo leto, pa bo na voljo vsaj ena osnovna ponudba, ker tole samo z dvema modeloma + enim športnim je res smešno.
Sej drugače je sam Fiat že skoraj opustil Punte, samo še z 1.2 8v 51kW (ta je pomoje že od 1994 praktično enak, vsaj po tehničnih podatkih) in 1.4 8v 57kW motorji jih delajo, plus dva 1.3 dizla.
Grande Punto si dobil še z 1.4 16v 95KM, ki je precej bolj poskočen kot 8v, pa seveda T-Jet 120KM in Abarth 155KM. Punto Evo pa z navitimi 105/135/165/180KM variantami.
Tako da je v glavnem samo še 500 in Panda.
Alfa se pa zgleda pobira, še Giulia pride drugo leto, pa bo na voljo vsaj ena osnovna ponudba, ker tole samo z dvema modeloma + enim športnim je res smešno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
ivanuscha ::
Fiat ima res zelo slab nabor modelov. Same neke varijante 500tk. Punto bi moral že 2012 dobiti naslednika, Bravo je zgleda ukinjen...ni mi jasno kaj se grejo. Še popularne modele ukinjajo.
trololo2 ::
Naslednik Bravota pride, zgleda sicer bolj kot facelift trenutnega. Sprememba je tudi selitev proizvodnje iz IT v Turcijo.
SVGA ::
Si bom kar tole staro temo sposodil. Imam 13 star Punto Evo, bencin, prižgala se mi je opozorilna lučka za motor. Do sedaj brez večjih popravil, popravljal neuradni servis. Ta servis žal nima računalnika za diagnozo, kam v Ljubljani mi svetujete peljati avto da naredijo diagnozo in da bo čim ceneje? Hvala.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31474 (26701) | Heavy |
» | Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 94446 (78589) | AapocalypseE |
» | Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 91415 (23760) | PARTyZAN |
» | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 20478 (16260) | Goldee |
» | fiat bravo 1.4 sxOddelek: Loža | 5419 (4862) | stromar |