Forum » Na cesti » Avto dolgi klanec
Avto dolgi klanec
trentar ::
Mene zanima kej bi se zgodilo z avtomobilom, ce bi ga v prvi prestavi spustil po zelo dolgem klancu. btw ->Enostavno avto v prvi prestavi bi spustil brez zavor po klancu.
Koliksno najvecjo hitrost bi dosegel (nekaj cez 30km/h) ce je v prvi predstavi.
Ali bi avto nenormalno pospeseval ali bi se prej kaj pre/odlomilo? kaj bi se odlomilo?
Hvala in lp
Koliksno najvecjo hitrost bi dosegel (nekaj cez 30km/h) ce je v prvi predstavi.
Ali bi avto nenormalno pospeseval ali bi se prej kaj pre/odlomilo? kaj bi se odlomilo?
Hvala in lp
Aston_11 ::
Nisi še probal? Nič se ne zgodi. Počasi leze dol. Za hitrost 30 bi moral biti extra strm klanec (jasno odvisno od vozila, njegove mase in motorja, koliko je sposoben zavirati).
ZaphodBB ::
Če bi imel avto vžgan se ne bi zgodilo nič.
Če bi imel avto ugasnjen bi eventuelno lahko povzročil kakšno škodo - ker bi bil motor brez mazanja.
Edit: Vedno ko se pelješ po klancu dol in ne tišiš plina ali sklopke avto zavira na kompresijo.
Če bi imel avto ugasnjen bi eventuelno lahko povzročil kakšno škodo - ker bi bil motor brez mazanja.
Edit: Vedno ko se pelješ po klancu dol in ne tišiš plina ali sklopke avto zavira na kompresijo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
Mesar ::
Nisi še probal? Nič se ne zgodi. Počasi leze dol. Za hitrost 30 bi moral biti extra strm klanec (jasno odvisno od vozila, njegove mase in motorja, koliko je sposoben zavirati).
Ja z kako 1.2 jajčko bp dosežeš po Pohorju dol 30km/h v prvi brez gasa seveda in v vžganem avtu, z izklopljenim pa je samo vprašanje časa kdaj ti bo ribno... al pa boš za par 100eur škode naredo.
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
MadMax ::
Tisti ki samo ugibate brez osnove: zakaj bi ugasnjen zaribal?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Olórin ::
Avto bi pospeševal do mere, ko bi kompresija pospeševanje zaustavila, tako da bi se premikal naprej s konstantno hitrostjo. Kolikšna je ta hitrost je zelo odvisno od kompresije. Če ima nizko, lahko pospešuje do rdečega polja RPM, če je avto dovolj obtežen, oziroma je klanec dovolj strm.
Ne bi se nič odlomilo. Pride pa pri nekaterih avtih do čudnega izgorevanja, zaradi česar se začne iz avspuha čudno kaditi, smrdeti.
Načeloma je pametno vsaj vsake nekaj kilometrov pritisniti na gas, da "prezračiš" sistem, to je pa tudi vse.
Osebno se držim pravila: s prestavo, ki bencinarja pri približno 2500-3500 rpm vleče v klanec, se pelje tudi s klanca navzdol in motorju zagotovo ne bo hudega, zaviranje z motorjem pa bo zadosti dobro.
Ne bi se nič odlomilo. Pride pa pri nekaterih avtih do čudnega izgorevanja, zaradi česar se začne iz avspuha čudno kaditi, smrdeti.
Načeloma je pametno vsaj vsake nekaj kilometrov pritisniti na gas, da "prezračiš" sistem, to je pa tudi vse.
Osebno se držim pravila: s prestavo, ki bencinarja pri približno 2500-3500 rpm vleče v klanec, se pelje tudi s klanca navzdol in motorju zagotovo ne bo hudega, zaviranje z motorjem pa bo zadosti dobro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
mn ::
Olórin ::
če je motor ugasnjen ga ni pametno spuščat po klancu navzdol. lahko zdrsne zobati jermen, če je v slabem stanju.
Če imaš namesto zobatega jermena verigo pa imaš lahko hudo slab dan in se veriga slučajno strga.
Temu seveda sledijo polomljeni ventilčki, uničena glava motorja, stroški popravila temu primerno visoki. Rezultat je navadno enormno drago popravilo ali nakup drugega vozila.
Če je zobati jermen v perfektnem stanju je možnost zdrsa majhna...kljub temu pa možnost še vedno obstaja.
Če imaš namesto zobatega jermena verigo pa imaš lahko hudo slab dan in se veriga slučajno strga.
Temu seveda sledijo polomljeni ventilčki, uničena glava motorja, stroški popravila temu primerno visoki. Rezultat je navadno enormno drago popravilo ali nakup drugega vozila.
Če je zobati jermen v perfektnem stanju je možnost zdrsa majhna...kljub temu pa možnost še vedno obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
mn ::
lahko zdrsne zobati jermen
Na tole sem pa pozabil. Zato tudi ni pametno avta vžigati s "porivanjem".
Čeprav ugasnjen avto po klancu je bolj problematično zaradi zavor. Servo zavore pa 100% ne delajo pri ugasnjenem motorju.
Olórin ::
ja, je res. Sicer imaš zavore, ampak jih moraš pritisniti veliko močneje, da primejo.
Pač jih "napumpaš", torej večkrat pritisneš, da dosežeš večji zaviralni učinek. Če ti ni jasno o čem govorim ti svetujem da se po službi vsedeš v svoj ugasnjen avto in večkrat pritisneš pedalo za zavoro. Boš videl kako trdo bo postalo.
(nasvet, če boš imel kdaj problem ustaviti avto z ugasnjenim motorjem). Zraven še POČASI ročno zateguješ, vendar ne preveč, da ne skuriš zavor...ker potem imaš pa res velik problem in je najbolje da se čimprej nekam zaletiš, preden avto razvije previsoko hitrost.
Pač jih "napumpaš", torej večkrat pritisneš, da dosežeš večji zaviralni učinek. Če ti ni jasno o čem govorim ti svetujem da se po službi vsedeš v svoj ugasnjen avto in večkrat pritisneš pedalo za zavoro. Boš videl kako trdo bo postalo.
(nasvet, če boš imel kdaj problem ustaviti avto z ugasnjenim motorjem). Zraven še POČASI ročno zateguješ, vendar ne preveč, da ne skuriš zavor...ker potem imaš pa res velik problem in je najbolje da se čimprej nekam zaletiš, preden avto razvije previsoko hitrost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
ZaphodBB ::
Tisti ki samo ugibate brez osnove: zakaj bi ugasnjen zaribal?
Mislijo, da ne bo pritiska olja. Ne vem pa zakaj ga ne bi bilo? Kakor vem je oljna pumpa mehansko vezana na gred motorja - nisem pa prepričan.
Mesar trola, jaz pa nimam pojma. :D
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
harmony ::
Kaj pa ce bi avtomobil sredi ceste 100km/h ugasnil in imel predstavo v leru? Avto takrat kaj trpi? Najbrz ne?
Mesar ::
Ja pa ključ ven potegneš? V ovinku pa še vozilo zapustiš?
Če hočeš take adrenalinske lahko greš tut na AC vžigat avto "na potisk" v četrti pri 130 km/h
PS: na lastno odgovornost.
Če hočeš take adrenalinske lahko greš tut na AC vžigat avto "na potisk" v četrti pri 130 km/h
PS: na lastno odgovornost.
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
GrimReaper ::
Osebno se držim pravila: s prestavo, ki bencinarja pri približno 2500-3500 rpm vleče v klanec, se pelje tudi s klanca navzdol in motorju zagotovo ne bo hudega, zaviranje z motorjem pa bo zadosti dobro.
Če se gremo ekstreme (ok, tudi 2500 obratov je kar ekstrem za enega švoh bencinarja, če govorimo o klancih, tako gor kot dol), v klanec gor ne moreš naredit nobene škode, ker te prej ustavi blokada. V klanec dol je pa treba pazit, in treba vedt do kolk gre katera prestava, ker v tem primeru pa blokada ne deluje, ker ta samo ustavi dotok goriva.
Se pravi če ti gre druga do 95, gledaš da imaš v tretji nekje 80-90 (res max pa 100, več je pa že loterija katere se sam ne grem) preden prestaviš v drugo.
Prva je pa pač za lokalne ceste, ker na regionalnih takih klancev nebi smelo bit. To je pa tvoja izbira ali boš imel v drugi in kuril bremze (mašina ti v tem primeru zavira premalo), ali pa boš pred hudimi klanci ali ostrimi ovinki dajal v prvo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
tx-z ::
Sicer mogoče malo offtopic ampak:
Kaj se zgodi če imaš avto v prestavi (recimo v 5. prestavi), si na avtocesti kjer se pelješ 100km/h. In izklopiš avto.
Kaj se zgodi če imaš avto v prestavi (recimo v 5. prestavi), si na avtocesti kjer se pelješ 100km/h. In izklopiš avto.
tx-z
Olórin ::
jaz sem moj komentar napisal nadvse nevtralno. Prosim če upoštevaš da imajo ljudje tudi dizle, ki v 2. prestavi zavirajo bolje kot povprečen bencinar v prvi ;)
In ne, jaz z motorjem v drugi prestavi pri 80 kmh in 6000 rpm zagotovo ne bi zaviral :D
In ne, jaz z motorjem v drugi prestavi pri 80 kmh in 6000 rpm zagotovo ne bi zaviral :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Mesar ::
Sicer mogoče malo offtopic ampak:
Kaj se zgodi če imaš avto v prestavi (recimo v 5. prestavi), si na avtocesti kjer se pelješ 100km/h. In izklopiš avto.
Če maš ključ not pa kontakte na svečkah in v prestavi... ti bo vžgal nazaj.
Your turn to burn!
Olórin ::
Sicer mogoče malo offtopic ampak:
Kaj se zgodi če imaš avto v prestavi (recimo v 5. prestavi), si na avtocesti kjer se pelješ 100km/h. In izklopiš avto.
Nič zanimivega, če vse dela kot mora in so ventilčki pospravljeni, da jih bat ne zabije. Torej kot sem že rekel, če zobati jermen zdrži, bo verjetno vse ok. Če pa se ti odtrga, pa se poslovi od motorja.
ZaphodBB ::
Sicer mogoče malo offtopic ampak:
Kaj se zgodi če imaš avto v prestavi (recimo v 5. prestavi), si na avtocesti kjer se pelješ 100km/h. In izklopiš avto.
Nehal bo delati servo in servo zavore, potem se bo pa avto ustavil. Če ga boš imel v prestavi se bo ustavil precej prej, kot če stisneš sklopko.
Torej, če nam na avtocesti odpove motor, stisnemo sklopko, prižgemo vse štiri smernike in se poskusimo varno spraviti na odstavni pas. Sem kaj pozabil?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Olórin ::
Kaj pa ce bi avtomobil sredi ceste 100km/h ugasnil in imel predstavo v leru? Avto takrat kaj trpi? Najbrz ne?
.. kaj naj trpi? ne razumem vprašanja. Saj si sam rekel da imaš prestavo v nevtralnem položaju, torej se motor niti ne premika..
Torej, če nam na avtocesti odpove motor, stisnemo sklopko, prižgemo vse štiri smernike in se poskusimo varno spraviti na odstavni pas. Sem kaj pozabil?
namesto sklopke pač menjalnik prestaviš v nevtralni položaj. doooh. ostalo pa si zadel.
ne pozabi na to, da takoj ko avto varno označiš z varnostnim trikotnikom, obvezno zapusti avtocesto. Stoj OB avtocesti, drugače te bo lahko ubil kak utrujen tovornjakar. Tudi če lije kot iz škafa, ni važno. Ne zadržuj se na avtocesti! bolje da potem 1 teden piješ čaj, kot da te čaka samo še pot na pokopališče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
harmony ::
Kaj pa ce bi avtomobil sredi ceste 100km/h ugasnil in imel predstavo v leru? Avto takrat kaj trpi? Najbrz ne?
.. kaj naj trpi? ne razumem vprašanja. Saj si sam rekel da imaš prestavo v nevtralnem položaju, torej se motor niti ne premika..
Okej, tnx. Potem sem pravilno razmisljal, da se nic ne bi smelo avtomobilu zgoditi.
Olórin ::
harmony, ni kaj. Če te kaj zanima kar napiši.
če si na avtocesti je vseeno če daš menjalnik v nevtralen položaj in pustiš da se avto lepo ustavi.
Če pa si na izredno strmem klancu in v temu primerni življenjski nevarnosti pa se ne oziraj na motor. Uniči ga, spraskaj avto ob ograji, razbij ga v kakem drevesu, samo da rešiš sebe in vse v vozilu in pri tem ne ogroziš nedolžnih mimoidočih.
Če ga boš imel v prestavi se bo ustavil precej prej, kot če stisneš sklopko.
če si na avtocesti je vseeno če daš menjalnik v nevtralen položaj in pustiš da se avto lepo ustavi.
Če pa si na izredno strmem klancu in v temu primerni življenjski nevarnosti pa se ne oziraj na motor. Uniči ga, spraskaj avto ob ograji, razbij ga v kakem drevesu, samo da rešiš sebe in vse v vozilu in pri tem ne ogroziš nedolžnih mimoidočih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Heisenberg ::
jaz se tako vsak dan vozim v službo , po strmem klancu ga dam v prvo in gre tam do 3800 obratov, včasih do 4000 potem pa kar sam zbremza nazaj malce do 3000 obratov - mogoce je tako samo pri mojem (honda)
zakaj vozim v prvi ? Šparam diske in ploščice!
Pa še glede vožnje v leru, sam tega ne počnem, ker porabi več goriva kot pa v prestavi, tako da dam raje v 6 prestavo kot v ler.
zakaj vozim v prvi ? Šparam diske in ploščice!
Pa še glede vožnje v leru, sam tega ne počnem, ker porabi več goriva kot pa v prestavi, tako da dam raje v 6 prestavo kot v ler.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
dj_uro ::
Sicer mogoče malo offtopic ampak:
Kaj se zgodi če imaš avto v prestavi (recimo v 5. prestavi), si na avtocesti kjer se pelješ 100km/h. In izklopiš avto.
ti imaš itak DSG-ja...
drugače pa nič, avto(motor) začne zavirat, za ustavitev je potreben močnejši pritisk na zavorno pedalo, servo volan postane trd in če ključ iztakneš, obstaja velika možnost, da se ti volan pod določenim kotom zaklene... drugače pa nič kaj takega...
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
WarpedGone ::
Kaj se zgodi če imaš avto v prestavi (recimo v 5. prestavi), si na avtocesti kjer se pelješ 100km/h. In izklopiš avto.
I'm sorry Dave, but I cannot do that.
Raznim šajtrgam pri 100kmh še lahk spuliš ven ključ, mal bol spodobnim avtomobilom pač ne več.
Moj dovoli ugasnit mašino šele ko je hitrost max par kmh in tiščim zavoro, sicer se komanda Off gladko ignorira.
Kje ste še vidl avto na ključ???
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane22 ::
Tisti ki samo ugibate brez osnove: zakaj bi ugasnjen zaribal?
Mislijo, da ne bo pritiska olja. Ne vem pa zakaj ga ne bi bilo? Kakor vem je oljna pumpa mehansko vezana na gred motorja - nisem pa prepričan.
Kakor vem, je velika večina oljnih črpalk pritrjena na pogonsko gred in je povsem "trotl-ziher", v osnovi dva zobnika v mini komori, ki zajemata in ženeta olje v eno smer.
dj_uro ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj se zgodi če imaš avto v prestavi (recimo v 5. prestavi), si na avtocesti kjer se pelješ 100km/h. In izklopiš avto.
I'm sorry Dave, but I cannot do that.
Raznim šajtrgam pri 100kmh še lahk spuliš ven ključ, mal bol spodobnim avtomobilom pač ne več.
Moj dovoli ugasnit mašino šele ko je hitrost max par kmh in tiščim zavoro, sicer se komanda Off gladko ignorira.
Kje ste še vidl avto na ključ???
šajtrgam je rekel... hahaha... me prav zanima, kakšen voz pa ti voziš...
vw-klub.si
WarpedGone ::
nič kej fensi a vseen dost dodelan da se ne pusri ugasnit pri 100 kmh, vozit z zategnjeno ročno, parkirat brez zategnjene ročne, al pa kurit gorivo ko spustim gas. Al pa stat z vkloplenimi lučmi čez noč al pa podnev furat brez lamp itd.
da bi mašna zaribala ker ne tuščiš gaza ... Biseri, le kak da vas ne ukradejo?
da bi mašna zaribala ker ne tuščiš gaza ... Biseri, le kak da vas ne ukradejo?
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
torej avtomatik :)
*khm* 2 taktneži *khm*
da bi mašna zaribala ker ne tuščiš gaza ... Biseri, le kak da vas ne ukradejo?
*khm* 2 taktneži *khm*
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Scorpia ::
Avtu nima nič biti, če voziš v prvi, tudi če je ugasnjen. Edino sploh, pri dizlu obstaja možnost, da zobnik preskoči. Ampak če med vožnjo ugasneš motor v prvi, nima kaj biti. Pri novih avtomobilih, če pustiš vsaj kontakt, dela servo in zavore, ker je pač vse že električno, pumpano.
Vseeno prva, za zaviranje ni zdravo za menjalnik, ker je le ta najbolj obremenjena. Se kasneje zna dogajati, da bo metalo iz prve prestave, ob spuščanju gasa. To vem, ker imamo en avto doma, kjer se je prva obremenjevala (ne vozim ga jaz :) ) in zdaj meče prestavo ven, ob klancu dol.
Vseeno prva, za zaviranje ni zdravo za menjalnik, ker je le ta najbolj obremenjena. Se kasneje zna dogajati, da bo metalo iz prve prestave, ob spuščanju gasa. To vem, ker imamo en avto doma, kjer se je prva obremenjevala (ne vozim ga jaz :) ) in zdaj meče prestavo ven, ob klancu dol.
////
GrimReaper ::
parkirat brez zategnjene ročne
To mi je pa tolk neumno, ko folk na parkirplacu zategne ročno do amena. Sploh na makadamskem, ko ti že sam pesek drži avto na mestu, in bi blo konec koncev ok tut v leru.
Sam imam pred svojim domom še malenkost klančka, pa nisem nikoli zategoval ročne, prva prestava drži več kot preveč.
Na hujših klancih pa tako ne puščam avta, priznam pa da ga nebi upal pustit brez ročne.
Al pa stat z vkloplenimi lučmi čez noč al pa podnev furat brez lamp itd.
Oboje je seveda nuja, ampak že drugo opažam, da ima zelo malo avtov, ker jih veliko vozi brez luči.
Glede prvega ima pa moja Astra H samo piskanje, če pustiš gumb na dolgih lučeh, kjer tudi pri ugasnjenem avtu gorijo pozicijske in kratke luči. Seveda to ni 100%, po prvih treh mesecih se mi je spraznil akumulator.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Spajky ::
Če hočete šparat bencin po klancu navzdol, ga pustite vklopljenega v prestavi in mu montirajte 4.ti (eko-varčni pedal) pa ga tiščite, ko se spuščate (ECM-ju date komando, da naj izklopi vbrizg goriva), pa motor samo meša zrak in vse drugo deluje ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
IL_DIAVOLO ::
Res morate met klumpaste avte, da sploh pomislite na kaj takega. Meni na konec pameti me pride kaj takega. Razumem zeljo pp driftingu v snegu, ampak take neumnosti pa res ne...adrenalina ravno ne vidim v tem "sportu"
ZaphodBB ::
Če hočete šparat bencin po klancu navzdol, ga pustite vklopljenega v prestavi in mu montirajte 4.ti (eko-varčni pedal) pa ga tiščite, ko se spuščate (ECM-ju date komando, da naj izklopi vbrizg goriva), pa motor samo meša zrak in vse drugo deluje ...
To delajo vsi moderni ECUji avtomatsko?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Spajky ::
To delajo vsi moderni ECUji avtomatsko?Na žalost NE, kot sem ugotovil, ker čene bi po daljšem hribu navzdol se mašina shladila ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Kinjorts ::
To delajo vsi moderni ECUji avtomatsko?Na žalost NE, kot sem ugotovil, ker čene bi po daljšem hribu navzdol se mašina shladila ...
Vsi motorji prekinejo dotok goriva, motor se pa še vedno greje, čeprav manj. Da bi se motor konkretno ohladil bi potreboval vsaj 10 km klanec.
To naj bi bil neki tech forum, pa sem prebral v tej temi en kup neumnosti (zdrsovanje jermena, preskakovanje zobnika, zaribanje in ostale budalščine). Če nimaš pojma bodi raje tiho in se prej pozanimaj o temi, potem komentiraj. Tukaj pa nekateri tako samozavestno objavljajo odgovore, da mi gre na bruhanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kinjorts ()
Meizu ::
Welcome to ST Kinjorts. Dom velikega števila samooklicanih univerzalnih strokovnjakov. Kraj kjer programer o medicini ve več kot specializiran kirurg.
Spajky ::
Vsi motorji prekinejo dotok goriva, motor se pa še vedno greje, čeprav manj. Da bi se motor konkretno ohladil bi potreboval vsaj 10 km klanec.Moj punto, ko mu z onim predalom prekinem dobavo bencina, se na 2km hribu navzdol, npr.od Valete do Lucije (ali z Belvederja do Strunjana) shladi za dobre 2 črtici (10% cca.); če pa grem "normalno" z min (brez gasa), pa se ne - torej bencin za minimum mu elektronika še vedno spušča !!! in ona tvoja trditev preverjeno NE drži - Vsaj za Punto-ta !
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Olórin ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj se zgodi če imaš avto v prestavi (recimo v 5. prestavi), si na avtocesti kjer se pelješ 100km/h. In izklopiš avto.
I'm sorry Dave, but I cannot do that.
Raznim šajtrgam pri 100kmh še lahk spuliš ven ključ, mal bol spodobnim avtomobilom pač ne več.
Moj dovoli ugasnit mašino šele ko je hitrost max par kmh in tiščim zavoro, sicer se komanda Off gladko ignorira.
Kje ste še vidl avto na ključ???
nujno mora imeti avto imeti opcijo da motor ugasneš sredi vožnje. S tem rešiš problem zataknjenega pedala za gas. Če tega nimaš, lahko rečem samo da imaš zelo slabo vozilo.
Vsi motorji prekinejo dotok goriva, motor se pa še vedno greje, čeprav manj. Da bi se motor konkretno ohladil bi potreboval vsaj 10 km klanec.Moj punto, ko mu z onim predalom prekinem dobavo bencina, se na 2km hribu navzdol, npr.od Valete do Lucije (ali z Belvederja do Strunjana) shladi za dobre 2 črtici (10% cca.); če pa grem "normalno" z min (brez gasa), pa se ne - torej bencin za minimum mu elektronika še vedno spušča !!! in ona tvoja trditev preverjeno NE drži - Vsaj za Punto-ta !
ti lahko na puntotu ROČNO reguliraš dotok goriva?! Kaj se delaš norca iz nas?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Spajky ::
nujno mora imeti avto imeti opcijo da motor ugasneš sredi vožnje. S tem rešiš problem zataknjenega pedala za gas....
ti lahko na puntotu ROČNO reguliraš dotok goriva?! Kaj se delaš norca iz nas?!
To z izklopom motorja bi bilo nujno samo pri amerikancih in onim tu, ki imajo avtomatski menjalnik (ni sklopke), da se ne ubiješ, če ti zbezlja "gas" regulacija ... Meni ne more, imam še zajlo
Ne delam se norca iz vas in NIMAM (še) ročnega dotoka goriva (magična škatljica s potenciometrom za štelanje mixa - YT finta).
Samo z onim nožnim stikalom (Sustain pedal od KORG klaviature) "ukazujem" ECM-ju, da naj prekine dotok goriva motorju po hribu navzdol, ko vidim, da bom moral bremzat etc ... ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Mesar ::
Oh, jaz pa sem že mislo, da maš ročno pumpo na armaturki pa je dotok goriva odvisen od tega koliko sučeš...
Your turn to burn!
Malajlo ::
če je motor ugasnjen ga ni pametno spuščat po klancu navzdol. lahko zdrsne zobati jermen, če je v slabem stanju.
Če imaš namesto zobatega jermena verigo pa imaš lahko hudo slab dan in se veriga slučajno strga.
...
Če je zobati jermen v perfektnem stanju je možnost zdrsa majhna...kljub temu pa možnost še vedno obstaja.
Zakaj že je verjetnost preskoka jermena večja pri ugasnjenem motorju? A gorivo ima kakšno zvezo z jermenicami tam ob strani bloka? A so na elektriko? Al zakaj vraga bi naj preskočil jermen kaj prej, če je motor _ugasnjen_?
Prav tako ne vem v čem je razlika, če gred motorja zavrti starter, ali pa kolesa. Dokler ima avto toliko elektrike, da lahko ECU, črpalke in vbrizg goriva poganja, kaj je drugače?
In še o servu zavor... Na sesalni kolektor je vezan boben servo mehanizma zavor (poimenovanje je glupo, ker to ni servo, res pa pomaga), ki s podtlakom poskrbi, da je zaviranje lažje. ABS pa ne bo delal, če nimaš kontakta, ne. Pa sicer "napumpaj" zavore, drži pedal in zaženi motor. Pedal se ti bo vdrl (celo Vleka vozila imaš opise). Zato je dobro vsake toliko motor zavrteti (v tretji npr. samo malo spustiš sklopko, da naredi nekaj obratov)
Servo volan (elektro ali hidravlični) tudi ne bo deloval.
Večina zadev, ki ne deluje, ni kritičnih, nekatere pa povzročijo resno škodo na avtu. Letiš s ceste. Poškodbe motorja bodo v tem primeru mogoče.
Zheegec ::
WarpedGone je izjavil:
nič kej fensi a vseen dost dodelan da se ne pusri ugasnit pri 100 kmh, vozit z zategnjeno ročno, parkirat brez zategnjene ročne, al pa kurit gorivo ko spustim gas. Al pa stat z vkloplenimi lučmi čez noč al pa podnev furat brez lamp itd.
da bi mašna zaribala ker ne tuščiš gaza ... Biseri, le kak da vas ne ukradejo?
Seveda se pusti ugasnit pri 100km/h. Pri mojemu se ugasne s tremi dovolj hitrimi pritiski na start/stop gumb. Za svojega poglej v uporabniški priročnik.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Ah, interesting... will check.
Ker si verjetno predstavlja, da tišči sklopko do neke 'velike' hitrosti in nato butne recimo v drugo prestavo, kar motor precej hitro nabije v pre/visoke vrtljaje.
"Blokada pri rdečem" v takem primeru ne obstaja. Sunek je *lahko* hujši, kot če v leru skočiš na gas in obrati skočijo iz prostega teka na rdeče polje. Takšen sunek lahko jermen preobremeni in preskoči. Ni problem v številu vrtljajev ampak hitri spremembi le teh.
Zakaj že je verjetnost preskoka jermena večja pri ugasnjenem motorju?
Ker si verjetno predstavlja, da tišči sklopko do neke 'velike' hitrosti in nato butne recimo v drugo prestavo, kar motor precej hitro nabije v pre/visoke vrtljaje.
"Blokada pri rdečem" v takem primeru ne obstaja. Sunek je *lahko* hujši, kot če v leru skočiš na gas in obrati skočijo iz prostega teka na rdeče polje. Takšen sunek lahko jermen preobremeni in preskoči. Ni problem v številu vrtljajev ampak hitri spremembi le teh.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Malajlo ::
Moraš bit res neumen, da kaj takega narediš... Potem si tudi v rally prestavo sposoben prestavit
Torej da je vztrajnost odmične gredi motorja prevelika? Če bi se tega moral bati, potem si niti prestavljanja npr. iz 6. v drugo ne bi upal prakticirati, čeprav so (izredno redke) situacije, ko je to potrebno.
Torej da je vztrajnost odmične gredi motorja prevelika? Če bi se tega moral bati, potem si niti prestavljanja npr. iz 6. v drugo ne bi upal prakticirati, čeprav so (izredno redke) situacije, ko je to potrebno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba goriva glede na težoOddelek: Loža | 5098 (3837) | Blinder |
» | Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25461 (21442) | SuperVeloce |
» | Avti, ki nimajo potovalnega računalnika (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15167 (12801) | Spajky |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 22973 (19720) | Zheegec |
» | Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12889 (10742) | darkolord |