Forum » Na cesti » Avti, ki nimajo potovalnega računalnika
Avti, ki nimajo potovalnega računalnika
jalovec09 ::
Ima kdo tole v uporabi:
http://www.globepoint.si/obd2-bluetooth...
A zadeva dela?
Obstaja še kaj, imam seat 2001 bez pot.računalnika
http://www.globepoint.si/obd2-bluetooth...
A zadeva dela?
Obstaja še kaj, imam seat 2001 bez pot.računalnika
sandmat ::
jaz uporabljam ELM 327 (http://www.iobd2.org/wp-content/uploads... in Torque Pro na androidu, da malo spremljam nastavitve (sicer imam potovalni računalnik).
Najprej preveri, ali je tvoj avto podprt (pogooglaj).
21€ se mi zdi veliko za tole. Kupi na ebayu. Globepoint itak prodaja ekskluzivno kitajsko robo po evropskih cenah. Opise izdelkov zato jemlji konkretno z rezervo.
Najprej preveri, ali je tvoj avto podprt (pogooglaj).
21€ se mi zdi veliko za tole. Kupi na ebayu. Globepoint itak prodaja ekskluzivno kitajsko robo po evropskih cenah. Opise izdelkov zato jemlji konkretno z rezervo.
vorantz ::
Definitivno se prej prepricaj ce bo s tvojim delalo ampak mislim da bi moralo
Jaz sem podobnega kupil
Probal sem na feliciji 1998 in ni delalo
Civic 2001 delalo
Accent 2000 dela
Katere senzorje pa bos vidu je odvisno od avta
Jaz sem podobnega kupil
Probal sem na feliciji 1998 in ni delalo
Civic 2001 delalo
Accent 2000 dela
Katere senzorje pa bos vidu je odvisno od avta
Dr_M ::
Dizli delajo sele od 2004 letnika naprej, bencinarji tudi starejsi. Sprobano na vecih avtih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
jalovec09 ::
Sem kupil in stestiral, sam poraba je pa kr neki, ko grem navzdol mi kaže 4l, moglo bi recimo 0, po ravnini 5l (to je prav 1500 obratov, 50km/h), povprečno pa 12 litrov.
Bolj ko ne igračkanje.
Bolj ko ne igračkanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
sandmat ::
a si mislil, da imaš dejansko 0 porabe po klancu navzdol? mašino pa škrati takrat vrtijo? :P kvečjemu ti kaže bolj natančno kot potovalni računalnik.
dottor ::
Po klancu navzdol bi imel porabo 0 če bi ugasnu avto in dal iz brzine (da se ne vžge)...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Dr_M ::
Heh, seveda bi moral po klancu navzdol kazat nic, ce imas v prestavi in ne tiscis stopalke za plink.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
BorutK-73 ::
Meni kaže na potovalnem računalniku ko grem po hribu navzdol in mašina zavira 0litrov, če pa sklopko stisnem gre pa na 4litre. Clio let.05 1.2 16V.
krneki0001 ::
Dizli delajo sele od 2004 letnika naprej, bencinarji tudi starejsi. Sprobano na vecih avtih.
OBD2 z ELM327 čipom 1.5 verzija mora delovati od letnika 2001 dalje za vse avtomobile.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
PandaFlow2 ::
Po klancu navzdol bi imel porabo 0 če bi ugasnu avto in dal iz brzine (da se ne vžge)...
a si mislil, da imaš dejansko 0 porabe po klancu navzdol? mašino pa škrati takrat vrtijo? :P kvečjemu ti kaže bolj natančno kot potovalni računalnik.
Večina avtomobilov z ECU za nadzor vbrizga goriva, le-tega ne vbrizgava če:
1. voznik NE pritiska na plin in
2. motor NI v prostem teku oz. NI aktivirana anti-stall logika (npr. prehod iz višjih obratov v prosti tek)
Motor med vožnjo po klancu navzdol vrtijo kolesa preko pogonske osi, menjalnika, sklopke in pogonske gredi motorja. Ni nobenih škratov.
sandmat ::
PandaFlow2 je izjavil:
Po klancu navzdol bi imel porabo 0 če bi ugasnu avto in dal iz brzine (da se ne vžge)...
a si mislil, da imaš dejansko 0 porabe po klancu navzdol? mašino pa škrati takrat vrtijo? :P kvečjemu ti kaže bolj natančno kot potovalni računalnik.
Večina avtomobilov z ECU za nadzor vbrizga goriva, le-tega ne vbrizgava če:
1. voznik NE pritiska na plin in
2. motor NI v prostem teku oz. NI aktivirana anti-stall logika (npr. prehod iz višjih obratov v prosti tek)
Motor med vožnjo po klancu navzdol vrtijo kolesa preko pogonske osi, menjalnika, sklopke in pogonske gredi motorja. Ni nobenih škratov.
itak, pa kr dotok nafte zapremo, da smo zihr? mogoče leta 1970, novejše mašine pa pač tega ne počnejo.
Ni res, da ECU ne vbrizgava, če voznik ne pritiska na plin, ker bi v tem primeru avto crknil, če bi želel vozit na štantgasu, pa pač ne crkne (vsaj noben avto, ki sem ga jaz peljal). Količino goriva neposredno uravnava pumpa za bencin (ki bo pač dovajal kolikor bo potrebno, da avto ne crkne) in ne stopalka za plin
PandaFlow2 ::
Ni res, da ECU ne vbrizgava, če voznik ne pritiska na plin, ker bi v tem primeru avto crknil, če bi želel vozit na štantgasu, pa pač ne crkne (vsaj noben avto, ki sem ga jaz peljal).
Anti-stall logika deluje približno takole - recimo v 3. prestavi brez pritisnjene stopalke za plin:
1200 rpm: nič goriva
1100 rpm: nič goriva
1000 rpm: malo goriva
900 rpm: malo več goriva
850 rpm: dovolj goriva za vzdrževanje teh obratov
Količino goriva neposredno uravnava pumpa za bencin (ki bo pač dovajal kolikor bo potrebno, da avto ne crkne) in ne stopalka za plin
Časi uplinjačev so že mimo. Danes je stopalka za plin samo potenciometer, ki da analogni signal ECU, ki potem na podlagi vseh možnih motorskih parametrov določi količino in timing vbrizga goriva v cilinder oz. vstopni kanal pri motorjih z indirektnim vbrizgom.
PS: Kako pa vbrizgavanje po tvoji logiki dela pri common rail, kjer sta obe - nizko- in visokotlačna črpalka s konstantimi vrtljaji oz. pretokom?
sandmat ::
torej meni ECU na vseh avtomobilih laže preko OBD in v bistvu žre 0 litrov, piše mi pa 2 po klancu dol? :)
first_line ::
Če kuri 0 navzdol, potem tak avto komot vžigaš na potisk. Jermen je ful vesel pri takem početju...
jalovec09 ::
Ne nč ne tišim na gas, sklopko ali zavoro.
Samo povprečno mi kaže 12l hribovske, povprečno imam zmeraj že 4 leta med 6-7l/100km, ampak ne hribovske mešane...no bom še testiral drugače je tale OBD2 brezveze.
Samo povprečno mi kaže 12l hribovske, povprečno imam zmeraj že 4 leta med 6-7l/100km, ampak ne hribovske mešane...no bom še testiral drugače je tale OBD2 brezveze.
dxx ::
Dr_M ::
krneki0001 je izjavil:
Dizli delajo sele od 2004 letnika naprej, bencinarji tudi starejsi. Sprobano na vecih avtih.
OBD2 z ELM327 čipom 1.5 verzija mora delovati od letnika 2001 dalje za vse avtomobile.
Ne dela, preverjeno. S fotrom oba voziva 2.0hdi, jest letnik 2002 on pa 2004. Sprobal 2 ELM 1.5, njemu oba delata, meni noben. In ne,nimam konektorja zjebanga.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
sandmat ::
Količino goriva neposredno uravnava pumpa za bencin (ki bo pač dovajal kolikor bo potrebno, da avto ne crkne) in ne stopalka za plin
količino goriva in zraka uravnava regulator prostega teka ali nastavljiva šoba na vplinjaču(vijak). Verjemi, vozim Dual Carb system.
in ti žre 0 dol po klancu preko obd2? :)
dxx ::
Pozabil dodati, pumpa samo drži stalni pritisk goriva do šob/uplinjača, jaz imam še mehansko črpalko goriva ki deluje na vakuum motorja(avto letnik 1990), novejši avtomobili imajo elektronsko. Edini namen je držati stalen pritisk goriva, vse ostalo imajo v upravljanju drugi sklopi vozila. Nikakor pa motor ne more v nobenem režimu in NIKDAR delovati brez goriva. Verjemi, ukvarjam se ljubiteljsko s tekmovalnim kartom, večino časa se ukvarjam z razmerjem zrak/bencin, da zadeva deluje optimalno. Nočem primerjat navadnega avta z tekmovalnim športom, ampak samo poudarjam bistva delovanja motorja. Navaden avto itak bistveno dlje deluje brez konkretnega "hlajenja" preko vbrizga goriva/sesanja zraka ali premalo mazanja(olja), kot tekmovalni kart,tekmovalni avto ali formula; zato ker je več toleranc-> pri navadnih osebnih vozilih.
Prikazano na armaturi? Smehhh. Priključi pri serviserju na ustrezen program, pa ti bo na 1ml natančno povedal koliko porabi tvoj avto v prostem teku.
in ti žre 0 dol po klancu preko obd2? :)
Prikazano na armaturi? Smehhh. Priključi pri serviserju na ustrezen program, pa ti bo na 1ml natančno povedal koliko porabi tvoj avto v prostem teku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dxx ()
jalovec09 ::
Moj avto 2001 je med temi OBD2, točno s tem motorjem in parametri delajo, prikazuje cca 20 le teh, samo poraba pa je zgrešena, nabije mi tud do 60l/100km, nisem pa še imel avta, ki bi imel prikazano porabo.
sandmat ::
Nikakor pa motor ne more v nobenem režimu in NIKDAR delovati brez goriva.
in ti žre 0 dol po klancu preko obd2? :)
Prikazano na armaturi? Smehhh. Priključi pri serviserju na ustrezen program, pa ti bo na 1ml natančno povedal koliko porabi tvoj avto v prostem teku.
To je bil moj argument od začetka, ker nekateri tukaj verjamejo, da se pri peljanju po klancu navzdol benz ne porablja (ker "računalnik kaže 0").
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Dizli delajo sele od 2004 letnika naprej, bencinarji tudi starejsi. Sprobano na vecih avtih.
OBD2 z ELM327 čipom 1.5 verzija mora delovati od letnika 2001 dalje za vse avtomobile.
Ne dela, preverjeno. S fotrom oba voziva 2.0hdi, jest letnik 2002 on pa 2004. Sprobal 2 ELM 1.5, njemu oba delata, meni noben. In ne,nimam konektorja zjebanga.
Uradno bi morali imeti vsi avtomobili od leta 2001 naprej OBD2 konektor, nekateri pa delajo že na prejšnjih letnikih. Citroen je očitno nekaj posebnega (tudi v 2005 letniku C4 se ni dalo povezat preko obd2).
Sam imam že OBD2 konektor na 1998 letniku, vendar imam SSM (subaru select monitor) protokol, ki sploh ne dela na ELM 327.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
sandmat ::
Imam Opel Vectra B 1.8 16v 118km l.1996
Bi ta bluetooth OBD deloval pri mojem avtu?
velika verjetnost je, da ne. Če si iz Ljubljane, ti lahko jaz posodim in stestirava.
--MiRaLdInJo ::
Spajky ::
Avto ti po hribu navzdol lahko pije O L dejansko le, ČE ga custom "zmodificiraš" ala jest, drugače (originalno) pa NE !!! To lahko preverite easy na temperaturi vode hladilnega sistema, ki vam ne pade opazno po daljšem hribu navzdol!
Pri meni, (pri Škodilaku in Puntiču) pa sem dodal 4-ti pedal/switch, ki zapre dotok goriva motorju po hribu navzdol med delovanjem. Pri prvem na el.ventilu minimuma na karburatorju, pri drugem pa mi je blo najenostavneje prepričat auto_komp, da izklopi bencin pumpo, ko tisti pedal stisnem! Pa pade pritisk goriva hitro v vodu injektorjev in če ni pritiska goriva, tudi praktično takrat ni potrošnje ... sem se pač na novo naučil vožnje (par dni) s tem pedalom s Puntičem ... ...
Drugače po defoltu avto/motor še vedno pije minimum goriva (1/14,7 razmerje) glede na količino vhodnega zraka v motor tudi brez "gasa" odvisno od obratov !!! ... tudi, če vam kaže na displeju 0 na pot.računalu !!! Kje vam je zdrava kmečka logika, na dopustu?
Pa ne verjet vsemu, kar vam kaže tisti kao potovalni računalnik ...
Pri meni, (pri Škodilaku in Puntiču) pa sem dodal 4-ti pedal/switch, ki zapre dotok goriva motorju po hribu navzdol med delovanjem. Pri prvem na el.ventilu minimuma na karburatorju, pri drugem pa mi je blo najenostavneje prepričat auto_komp, da izklopi bencin pumpo, ko tisti pedal stisnem! Pa pade pritisk goriva hitro v vodu injektorjev in če ni pritiska goriva, tudi praktično takrat ni potrošnje ... sem se pač na novo naučil vožnje (par dni) s tem pedalom s Puntičem ... ...
Drugače po defoltu avto/motor še vedno pije minimum goriva (1/14,7 razmerje) glede na količino vhodnega zraka v motor tudi brez "gasa" odvisno od obratov !!! ... tudi, če vam kaže na displeju 0 na pot.računalu !!! Kje vam je zdrava kmečka logika, na dopustu?
Pa ne verjet vsemu, kar vam kaže tisti kao potovalni računalnik ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
ZLOky ::
A mi prosim kdo pove, a je kakšna razlika med "skenerjem" za 5EUR in tistim za 30EUR, v smislu, ali cenejši manj stavri "bere" ipd?
Drugače pa itaq verjetno odvisno kateri program si naložiš na svoj fon (Nekaj programov: DashCommand, Torque za Android, CANdroid OBD)
Popravek:Amazon.de
Hvala ;)
Drugače pa itaq verjetno odvisno kateri program si naložiš na svoj fon (Nekaj programov: DashCommand, Torque za Android, CANdroid OBD)
Popravek:Amazon.de
Hvala ;)
http://www.google.com/ dela čudeže!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZLOky ()
Sriple Tix ::
Ne bom se vmešaval v debato, ker se mi ne sanja, kako in kaj se dogaja z dodajanjem goriva med vožnjo po klancu navzdol, toda s Pokljuke pri -15 (zgodaj zjutraj je kar nekajkrat letno tudi hladneje), mi na 90 stopinj ogreto hladilno tekočino proti Gorjam shladi do mere, ko digitalni prikazovalnik ne prikaže več njene temperature. Zaviram največ z motorjem, pri koliko stopinjah se pojavi prva črtica temperaturne lestvice v avtomobilu pač ne vem. To se je dogajalo pri 2.2 dizlu in tudi prej pri hondinem 1.6 bencinarju, odkar sem menjal avto še ni bilo tako mraz, vendar bom ob naslednji priložnosti vse skupaj preizkusil in na željo proces nižanja temperature hladilne tekočine tudi posnel.
MadMax ::
Spajky, daj prosim nehaj nakladat, te bo še kdo resno jemal...
Še tvoj škodilak je imel elektroventil vezan na elektroniko, ki je s histerezo glede na pritiskanje gasa izklopilo dovod za štandgas nekje med 1700÷2200rpm, čez glavno dizo pa pri zaprti loputi itak ne gre nič ne glede na rpm.
To kar pa zdaj delaš s puntičem pa tudi ni vredno besed.
V večini primerov pri vožnji ko zaviraš z motorjem (brez dodajanja plina) pije 0 (vplinjač z ventilom na elektroniko nad 2000rpm sigurno, ajnšpric benz in dizel pa nad 1000rpm), pa če se na glavo postaviš.
Saj bi ti napisal kako se lahko prepričaš, ampak prepričanega prepričevati se mi ne zdi smiselno.
Še tvoj škodilak je imel elektroventil vezan na elektroniko, ki je s histerezo glede na pritiskanje gasa izklopilo dovod za štandgas nekje med 1700÷2200rpm, čez glavno dizo pa pri zaprti loputi itak ne gre nič ne glede na rpm.
To kar pa zdaj delaš s puntičem pa tudi ni vredno besed.
V večini primerov pri vožnji ko zaviraš z motorjem (brez dodajanja plina) pije 0 (vplinjač z ventilom na elektroniko nad 2000rpm sigurno, ajnšpric benz in dizel pa nad 1000rpm), pa če se na glavo postaviš.
Saj bi ti napisal kako se lahko prepričaš, ampak prepričanega prepričevati se mi ne zdi smiselno.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
RejZoR ::
Jezst imam potovalni računalniks amo zato, da mi kaže kolk kilometrov lahko še naredim s tankom. Odkar imam to sploh ne gledam več mehanskega kazalca. Vsa ostala navlaka je 100x večje predvidevanje in niha kakor se avtu in pogojem sprdne. In folk to jemlje resno kot da gre za ekzaktno znanost...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
KTr1sk ::
Ja samo pri mojem avto ni to nekakšno točno merilo, sicer če se vozim po ravnem in lepo počasi mogoče bi dosegel tiste kilometre, ko pa bolj pohodiš gas in vožnja navkreber pa se vse spremeni heh, je pa defentivno zanimivo spremljat te kilometre :)
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Spajky ::
...Še tvoj škodilak je imel elektroventil vezan na elektroniko..Če bi imel kaj pojma, bi vedel, da je imela Favoritka edino elektroniko samo vžig - za iskro na svečkah ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
dxx ::
Pri meni, (pri Škodilaku in Puntiču) pa sem dodal 4-ti pedal/switch, ki zapre dotok goriva motorju po hribu navzdol med delovanjem. Pri prvem na el.ventilu minimuma na karburatorju, pri drugem pa mi je blo najenostavneje prepričat auto_komp, da izklopi bencin pumpo, ko tisti pedal stisnem! Pa pade pritisk goriva hitro v vodu injektorjev in če ni pritiska goriva, tudi praktično takrat ni potrošnje ...
Če ni bencina se motor ne "hladi" odznotraj, tako da s tem svojim četrtim pedalom samo skrajno obrabljaš motor, seveda samo ko pedal uporabljaš.
dxx ::
Pri meni, (pri Škodilaku in Puntiču) pa sem dodal 4-ti pedal/switch, ki zapre dotok goriva motorju po hribu navzdol med delovanjem. Pri prvem na el.ventilu minimuma na karburatorju, pri drugem pa mi je blo najenostavneje prepričat auto_komp, da izklopi bencin pumpo, ko tisti pedal stisnem! Pa pade pritisk goriva hitro v vodu injektorjev
Ali imaš hibrid?
Dve možnosti sta, ali imaš uplinjač(-e) (po domače fergazer), ali pa električne šobe za vbrizg goriva.
V tej smeri še nisem zasledil kakih kombinacij, razen: fergazer+ elektro nadzorovana loputa zraka+ MAF senzor= mešanica A/F ki gre v motor.
Ne gre mi skupaj karburator avto_comp in injektorji. Lahko to malo pojasniš, kaj si dejansko mislil?
PS: Koliko je zdravo delovanje injektorjev "na suho", če izklapljaš pumpo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dxx ()
jalovec09 ::
Testiral tud na avtocesti povprečno kaže 8-9l/100km, kar je občutno zgrešeno, tko da zadeva dela je pa nezanesljiva, realno porabo na AC imam cca 6l
Spajky ::
@ dxx : karburator na Škoda Favorit, injektorji na Fiat Punto in ne vse skup kot mineštra ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
MadMax ::
Če bi imel kaj pojma, bi vedel, da je imela Favoritka edino elektroniko samo vžig - za iskro na svečkah ...
Kam pa je imela originalno vezan elektroventil prostega teka ter "stikalo" popolnoma zaprte (idle) lopute?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
sandmat ::
Testiral tud na avtocesti povprečno kaže 8-9l/100km, kar je občutno zgrešeno, tko da zadeva dela je pa nezanesljiva, realno porabo na AC imam cca 6l
ali veš, da ELM bere iz istega vodila kot tvoj števec, samo povpreči verjetno drugače? Težko verjamem, da ti ECU na canbusu konstantno laže. Kako več, da imaš realno porabo 6?
SkIDiver ::
A mi prosim kdo pove, a je kakšna razlika med "skenerjem" za 5EUR in tistim za 30EUR, v smislu, ali cenejši manj stavri "bere" ipd?
Drugače pa itaq verjetno odvisno kateri program si naložiš na svoj fon (Nekaj programov: DashCommand, Torque za Android, CANdroid OBD)
Popravek:Amazon.de
Hvala ;)
Tisti za 5€ je PIC fake z ELM327 1.0 verzijo. Cene original ELM327 čipa.
Sedaj si lahko misliš kje je razlika...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nihanje temperature "motorja" (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41745 (37350) | kuvanasarma |
» | Poraba goriva glede na težoOddelek: Loža | 5142 (3881) | Blinder |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24316 (22185) | Zheegec |
» | Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25887 (23620) | energetik |
» | Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12971 (10824) | darkolord |