» »

Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj

Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj

1 2
3
»

Scorpia ::

To da so felge črne je normalno, saj je veliko umazanije in tudi ploščice se obrabljajo. Da ne pokažem našo astro, ki dnevno dela 300-400 km mestne vožnje, kakšne felge ima. Še dober, da se vsak dan pere.
////

Heisenberg ::

Verjetno delaš tam čez, tako kot jaz in sam se tudi srečujem s podobnim problemom, preprosto sem se navadil da grem od doma 5min prej in spustim avto navzdol v 1.prestavi, tako ne rabim bremzati sploh!
Sam tudi razmišljam o 4x4 a za tak denar kot si sam napisal ni nič pametnega, za kaj več je pa itak škoda denarja.

Na koncu razmišljam da bi si za pozimi nabavil Fiat Pando 4x4, ki gre kot ratrak, za poleti bi pa obdržal kar imam...

Ko boš kaj pogruntal napiši sem, da se še mi preberemo kaj bi bilo dobro! LP

dj_uro ::

Scorpia je izjavil:

To da so felge črne je normalno, saj je veliko umazanije in tudi ploščice se obrabljajo. Da ne pokažem našo astro, ki dnevno dela 300-400 km mestne vožnje, kakšne felge ima. Še dober, da se vsak dan pere.


kaj si taxist? ;)
vw-klub.si

Scorpia ::

Jaz ne :) imamo pa podjetje, s kurirskimi prevozi + to :)
////

Joze_K ::

a to je cesta tržič - podljubelj - klagenfurt? Zadnjič sem se prvič peljal tu skozi pa se mi ni zdela cesta nekaj ekstra zahtevna.... niti se mi ni zdelo, da sem kaj ekstra zaviral...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Joze_K ()

knesz ::

Invictus je izjavil:

Očitno OP dela nekaj narobe če vsakih 10k km skuri zavore. Ali:

- ne zna vozit
- avto ima res zanič zavore
- zanič uraden servis
- najbolj verjetna kombincija vsega.

Vse te neke teorije zarote kako so diski zanič ne pijejo vode, ker je kar precej lastnikov avtov, ki tega problema nimajo. Ponavadi stil vožnje bistveno prispeva k obrabi avta ...

Sam lahko potrdim, da OP ne dela nič narobe. Avto ima totalno zanič zavore, ker se pri mojem Ceed SW 2011 dogaja isto. S tem, da ne furam Ljubelja tako pogosto (čeprav sem original iz tistega konca), ampak avtu dela probleme že relacija Godovič-Idrija (Zala), Cerkno-Železniki, Kladje in podobne čisto normalne trase.
Servis je pa itak tak kot je, no comment.

Robi :P ::

knesz je izjavil:

Invictus je izjavil:

Očitno OP dela nekaj narobe če vsakih 10k km skuri zavore. Ali:

- ne zna vozit
- avto ima res zanič zavore
- zanič uraden servis
- najbolj verjetna kombincija vsega.

Vse te neke teorije zarote kako so diski zanič ne pijejo vode, ker je kar precej lastnikov avtov, ki tega problema nimajo. Ponavadi stil vožnje bistveno prispeva k obrabi avta ...

Sam lahko potrdim, da OP ne dela nič narobe. Avto ima totalno zanič zavore, ker se pri mojem Ceed SW 2011 dogaja isto. S tem, da ne furam Ljubelja tako pogosto (čeprav sem original iz tistega konca), ampak avtu dela probleme že relacija Godovič-Idrija (Zala), Cerkno-Železniki, Kladje in podobne čisto normalne trase.
Servis je pa itak tak kot je, no comment.

No pa da se še jst oglasim tudi sam mam CeedSW 2009 ( ni še faceliftan ) menjal sem zavorne ploščice pri 85k km (prve) diske pa imam še prve originalne iz fabirke vožnja kobinirana klanci ravnine (Koroška) ipd... Prav tako so zdržali na Vranskem ko sem bil na tečaju varne vožnje kjer se zavore prbija u podn in se mi je avto kr smilil... Je pa res da imam 1.6 bencinarja in da se po klancih spuscam tja do 4k RPM.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robi :P ()

lovro535v2 ::

če se da kaj večje zavore namestiti potem ja če pa je treba drug avto potem pa kakšnega 4x4 dizla da je dober tudi za pozimi,pa 4x4 tudi pripomore pri zaviranju z motorjem če je spolzka cesta pa avto more imeti malo močnejši motor ker te imajo ponavadi tudi večje zavore.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Invictus ::

@OP

Če se boš pozimi vozil čez Ljubelj, upoštevaj da Avstrijci precej slabo spucajo ceste. Obvezne so verige, pa malo višje podvozje tudi ne škodi. Sam sem šel parkrat lepo čez Karavanke. Časovno je isto ... iz Kranja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

francek1 ::

Utk je izjavil:

francek1 je izjavil:

perci je izjavil:

Če zaviraš z motorjem, zaradi tega ne kuriš več goriva. Pravzaprav takrat sploh nič ne kuriš.

Seveda kuriš. Več obratov, več olja gre in obraba motorja je višja.

Ja, tisti, ki take neumnosti sproducirate ste res strašno pametni.
Tako kratek stavek pa tolk neumnosti, da je težko sploh kje začet.

Da ne boš nove fizike izumil. Vsak priučen mehanik ve, da vsak hod bata za sabo potegne tudi oljni film. Po tvoje je očitno vseeno, če avto voziš s 2000 ali pa 5000 obrati; motor bo po 200.000 km enako obrabljen. Kaj vse zemlja nosi....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Blinder ::

lovro535v2 je izjavil:

4x4 tudi pripomore pri zaviranju z motorjem če je spolzka cesta


Samo po snegu, po mokrem ne pomaga.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

D3m ::

Meizu je izjavil:

Ja jst ne vem ali pisem sam sebi ali pa moje objave niso vidne vsem forumasem tule. Isto zadevo obrazlozujem ze n-tic:

1. Z motorjem zaviram kolikor se da, ampak ko enkrat dizla nabije cez 3500rpm je pa ze potrebno zavirat, tule ni debate, to sem ze objasnil

2. Objasnil sem tudi, da vecino ljubelja peljem v 2. prestavi ampak ne pomaga

3. Kaj se dogaja s kaljenjem ne vem, je pa vsaj do sedaj ljubelj v 90% primerov predstavljal suho podlago, torej brez luz.

4. navrtani diski so opcija, to vem, mi je pa na servisu zatrdil, da bo to tezko dobit. Verjetno bi se moral obrniti na kaksne aftermarket prodajalce?

5. motor je 1.6 CRDI 120km


Solucije so mi vse jasne, jasno mi je tudi, da me v nekaterih primerih caka taksen strosek, da se mi ze splaca zamenjati avto. Problem je v tem, da so zavore za ta model ocitno malce poddimenzionirane (kot sem tudi ze vsaj 2x objasnil oz. vsaj tako trdijo na pooblascenem servisu - BTC Ljubljana, veroskova ali kaj je ze), kar pomeni, da so vrtani diski edina opcija in ce to ne bi zaleglo, bi me cakala kompletna modifikacija zavor + celjusti, po verjetnosti tudi homologacija ter ponovna kalibracija stevca, kar predstavlja ogromne stroske.

Da imajo mocnejsi motorji tudi mocnejse zavore, mi je povsem jasno. Ker sam ne divjam v ovinek (priznam, rad potegnem, ampak samo na ravninah in se to nato zaviram z motorjem toliko prej, da pridem v naselje s 50km/h vecinoma brez zaviranja z zavorami) pomeni, da bi taksne zavore ocitno zdrzale precej dlje kot sedaj. Saying all that, preko tega pa carat ne znam. Motor zavira kolikor zavira, ostalo moram zavirat z zavorami. Ocitno obstojece zavore temu niso kos.

Zato pa sprasujem, ali je tu na mestu menjava avtomobila za nekaj drugega (ce se razlika res toliko pozna) ali naj se raje spravim modificirat obstojeci avto.

Prosim preberite celotno objavo, ker se mi resnicno ne da razlagat vsakemu posebej ponovno, kaj in kako. Tema ne vsebuje 100 objav, da bi bilo branje od zacetka mukotrpno. Boste pa mojim prstom in tipkovnici s tem napravili veliko uslugo.


Kar rabiš je terenec.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bbbbbb2015 ::

Meizu je izjavil:

Torej, potreboval bi avto, ki je dovolj robusten in mocen, da s cim manj mucenja prevozi ljubeljske strmine.

Kar imam predvsem v mislih je kvaliteta zavor. Na KIA Ceed SW 2009 imam namrec najvecji problem ravno z zavorami. Zavore so poddimenzionirane za model in se ze po 10kkm zvijejo, po 20kkm so pa ze resno potrebni zamenjave, kar je pokazala prejsnja reklamacija, kjer so mi po 10kkm zamenjali oba prednja diska, obe prednje ploscice ter retusirali zadnje ploscice.

Sedaj resno razmisljam o menjavi avtomobila. Budget je tam nekje okrog 7000€ +-

Osnovni pogoj je, da je avto prostoren, v njega morem spravit kontrabas npr.

V mislih imam kaksno skodo octavio karavan (po moznosti 4x4), volvo v70, alfa romeo 159 2.4jtd, kaksen audi a4 karavan... bmw...

skratka karkoli, kar bo zlahka premagovalo ljubelj in to tako, da ga ne rabim nonstop tiscat, da drzim cestno omejitev.

Kar se zavor tice - vesel bi bil, da bi novo izbrani avto cimbolj efektivno zaviral z motorjem.


Glej, dal ti bom odgovor, ki ti pa najbrž ne bo preveč všeč. Najprej reklamacije in zvijanje ploščic.

To ti govorim iz izkušenj, imel sem svojčas precej težak avto - Renault Grand Espace. Po tretji priznani reklamaciji mi je mehanik razložil, kako stvari stojijo in od takrat težav nimam. Ploščice se zvijejo iz natanko treh možnih vzrokov. Disk pravzaprav zvijejo čeljusti, ki nikoli povsem simetrično ne zagrabijo diska in ga ob precejšnji sili malo deformirajo. Od tod tresenje.

Trije razlogi so:
a) disk si z zaviranjem pregrel čez tisto točko temperature, ko je (trajno) izgubil žilavost. Tak disk spoznaš potem, da je žalostno modro siv

b) hipno si disk pregrel, disk je na mejni točki, potem pa zavrl in ga zvil. Disk sicer ne kaže modrine, ponavadi pa zelo hudo vibrira.

c) disk je zelo pregret in si zapeljal v lužo. Disk se je naglo ohladil in napokal. Tak disk, tudi če je debel, je hudo napokan ampak to se vidi šele, ko disk snameš. Da se to videti, kako je 'marogast' z enim testiranjem, drugače pa na cesti to ne boš videl. Tako šibek spokan disk je celo zelo nevaren. Najbolj bedast način, kako uničiš disk je, da se prehitro voziš skzi tunel, prideš ven na dež iz tunela, naglo zaviraš pred izhodom na dež, pif in z diski je konec.

Kaj je pri tebi problem? Tvoja vožnja. Prehitra je po hribu navzdol za tak težak avto. Energija je masa krat hitrost in sploh če ti motor uhaja v previsoke obrate ob zaviranju z motorjem, je to znak, da greš po hribu navzdol PREHITRO.

Če res iščeš 'robusten' avto, si kupi - lahkega. Tam je sila manjša, včasih več kot za pol manjša ob poti navzdol in ne rabi avto biti robusten. Samo lahek naj je in bo vse v redu.

Ne bo ti pomagal BMW X5 ali Audi A7, ker mu boš prav tako zvil diske. To so težki avtomobili in dejansko je hlajenje dosti slabše in dejansko boš kar lepo diske zvil, ne glede na avto.

Če ti moj odgovor nekako ni všeč,si lahko pomagaš (MORDA!) tako, da pogledaš, če obstaja za tvoj model Kie kakšen model z močnejšim motorjem. Močnejši motorji imajo ponavadi večje diske in vsaj pri Renaultu je to v nulo pasalo. Geniji so si celo na Lagune montirali diske od Espaca in na Espace 1.9 so zmontirali diske od 3.0 dizel, ki so bili vidno večji, so pa pasali gor v nulo.

Seveda taki diski bolje lovijo in ker so večji, tudi bolje odvajajo toploto. Ampak pridobil si 'lufta' nekje 15-20% pa še to je bolj 15 kot kaj več.

Ali ti bodo custom diski pomagali? Ne bodo ti.

Veš custom diski so boljši od navadnih po treh lastnostih:

- jekla so finejša, imajo več primesi kroma in molibdena, kar je težje narediti in dejansko so custom diski narejeni iz dražjega materiala
- struženi so na manjše tolerance, to se struži z eno Siemensovo CNC mašino in ni vseeno, če imaš diamantne nože ali navadno orodno jeklo
- NAJVEČJA razlika pa je v toplotni obdelavi

Vsak disk mora biti toplotno obdelan. To pomeni, da mora biti segret počasi in nato hitro ohlajen (kaljen), potem pa mora biti še 'opuščan', segreje se na določeno temperaturo, kot to predvideva proizvajalec jekla, ter gret recimo med 20 minut in dve uri

Za serijske avtomobile (to sem videl na lastne oči), se kali enkrat in opušča enkrat. NI ŠANSE, da bi nekdo opuščal 4x.

Za posebno fine materiale vzmeti in diske, se lahko opušča tudi po štirikrat. Peči so ali plinske ali električne in to je konkreten strošek.

Ta toplotna obdelava se najbolj pozna recimo pri športnem dirkanju, kjer diski dlje zdržijo, a pazi tudi tam pazijo, da se NE PREGREJEJO; KER to je smrt za prav vsak disk.

Če te dobri diski fascinirajo - si omisli titanove. To kar vidiš, da avto pregreje disk do oranžnega, to niso navadni jekleni diski, pač pa zelo dragi titanovi.

Če ti vzameš drag športen disk, ga boš ravno tako pregrel. In bo fuč enako kot tovarniški, 1x opuščan.

DRUGO, kar je meni mehanik svetoval,pa jaz tebi pravim enako je, da pazi na zavore in spremljaj, kako se diski obnašajo.

Če imaš količkaj moderen avto, pa mislim da ga imaš, ima vsaj senzorje razmikanja in nivelacijo zavornega učinka.

To v praksi pomeni, da v glavnem diski prijemajo enako, razen ko so povsem novi in ko so izrabljeni do konca. Takrat bistveno slabše prijemajo.

Ko se disk bliža meji pregretosti, se to čuti. Zaviranje postaja manj odzivno in disk začne brneti. Na Espacu je grozno brnel, na Meganu pa sploh, na BMWju pa dosti manj, a mi je mehanik rekel, da je to predvsem zvočna izolacija, da pa disk ravno tako brni.

Pazi na to brnenje in diska ne boš pregrel in te bo dolgo držal.

AHA, pa še nasvet za tunel, kote na izhodu čaka dež. Pusti hitrost avta, da bo padla brez zaviranja, ter tik pred izhodom malo pritisni na zavore, da se diski malo ogrejejo. Ko boš prišel v dež, ne boprišlo do pokanja, voda bo pa hitro izhlapela s segretih diskov.

To je to.

a3hp ::

francek1 je izjavil:

Utk je izjavil:

francek1 je izjavil:

perci je izjavil:

Če zaviraš z motorjem, zaradi tega ne kuriš več goriva. Pravzaprav takrat sploh nič ne kuriš.

Seveda kuriš. Več obratov, več olja gre in obraba motorja je višja.

Ja, tisti, ki take neumnosti sproducirate ste res strašno pametni.
Tako kratek stavek pa tolk neumnosti, da je težko sploh kje začet.

Da ne boš nove fizike izumil. Vsak priučen mehanik ve, da vsak hod bata za sabo potegne tudi oljni film. Po tvoje je očitno vseeno, če avto voziš s 2000 ali pa 5000 obrati; motor bo po 200.000 km enako obrabljen. Kaj vse zemlja nosi....


Fizika pravi, da za vsak hod bata za sabo potegne oljni film, ki zgori!, če je prisotno gorenje goriva, če gorenja ni oljni film ostane. Pri zaviranju z motorjem NI gorenja oz je to preslabo, da bi skurilo oljni film. Ravno tako pri zaviranju z mot. ni sil, ki bi obrabljale motor kot ga obrabljajo, če motor "pelje" pod obremenitvijo.

ps.
tvoje znanje fizike je nično, da se niti ne pogovarjamo o znanju (avto)mehanike.... >:D

bbbbbb2015 ::

Meizu je izjavil:

Ja jst ne vem ali pisem sam sebi ali pa moje objave niso vidne vsem forumasem tule. Isto zadevo obrazlozujem ze n-tic:

5. motor je 1.6 CRDI 120km

precej dlje kot sedaj. Saying all that, preko tega pa carat ne znam. Motor zavira kolikor zavira, ostalo moram zavirat z zavorami. Ocitno obstojece zavore temu niso kos.

Zato pa sprasujem, ali je tu na mestu menjava avtomobila za nekaj drugega (ce se razlika res toliko pozna) ali naj se raje spravim modificirat obstojeci avto.

Prosim preberite celotno objavo, ker se mi resnicno ne da razlagat vsakemu posebej ponovno, kaj in kako. Tema ne vsebuje 100 objav, da bi bilo branje od zacetka mukotrpno. Boste pa mojim prstom in tipkovnici s tem napravili veliko uslugo.


Še zaviranje z motorjem...

Zaviranje je morda napačen izraz, ker gre za bolj pojemanje. Tudi 3.0 BMW ti bo 'zaviral' toliko, kot recimo eno zmerno pritiskanje na pedal.

Med 1.6 in 3.0 motorjem je razlika, ampak 20-30% ne več kot to. To nikoli ni bilo mišljeno kot retarder, kjer kamion aktivno bremza z motorjem.

Če tebi motor sili v previsoke obrate, si pred motor postavil preveliko breme. Verjetno bi z velikim motorjem imel boljši efekt, samo ne pa tako carskega, da bi rekel, da je pa Kia zanič.

Glede poddimenzioniranja zavor ne bom rekel nič, ker konkretno teh zavor nisem videl v živo.

Preveriš pa lahko zelo enostavno. Poglej težo avta in poglej primerljiv avto. Diski ni moč zaviranja se loči skoraj izključno po velikosti diskov. Če bo miel primerljiv VW ali Renault približno enake diske - potem z zavorami ni nič narobe.

Kot sem ti pa v prejšnjem postu napisal, serija avtov ima ponavadi 2 ali 3 velikosti diskov. Poglej Kio z najmočnejšim motorjem, tak enak model. Če ima večje diske, si daj gor te. Vsaj za nekatere tipe avtov (Renault) je to pasalo brez nadaljnjega.

Utk ::

francek1 je izjavil:

Utk je izjavil:

francek1 je izjavil:

perci je izjavil:

Če zaviraš z motorjem, zaradi tega ne kuriš več goriva. Pravzaprav takrat sploh nič ne kuriš.

Seveda kuriš. Več obratov, več olja gre in obraba motorja je višja.

Ja, tisti, ki take neumnosti sproducirate ste res strašno pametni.
Tako kratek stavek pa tolk neumnosti, da je težko sploh kje začet.

Da ne boš nove fizike izumil. Vsak priučen mehanik ve, da vsak hod bata za sabo potegne tudi oljni film. Po tvoje je očitno vseeno, če avto voziš s 2000 ali pa 5000 obrati; motor bo po 200.000 km enako obrabljen. Kaj vse zemlja nosi....

Najbrž je ključna beseda PRIUČEN. Sicer pa samo še več neumnosti v malo daljših stavkih. Bi prav rad videl motor obrabljen od obratov v prazno. In da, po 200000km bremzanja z motorjem ali ne bo enako obrabljen. Pri milijonu bi morda bila opazna razlika, če še takrat.

bbbbbb2015 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Ja jst ne vem ali pisem sam sebi ali pa moje objave niso vidne vsem forumasem tule. Isto zadevo obrazlozujem ze n-tic:

Zato pa sprasujem, ali je tu na mestu menjava avtomobila za nekaj drugega (ce se razlika res toliko pozna) ali naj se raje spravim modificirat obstojeci avto.
Glede poddimenzioniranja zavor ne bom rekel nič, ker konkretno teh zavor nisem videl v živo.

Preveriš pa lahko zelo enostavno. Poglej težo avta in poglej primerljiv avto. Diski ni moč zaviranja se loči skoraj izključno po velikosti diskov. Če bo miel primerljiv VW ali Renault približno enake diske - potem z zavorami ni nič narobe.


Pozabil sem ti še napisati, da če so pa zavore tako zelo švohtne, to vidiš na dinamometru na tehničnem. Ki ti pokaže moč zavore. Tam se sicer gleda boljkone razlika v zavorni moči med osema. Za ročno pa se gleda tudi moč zavore.

Pa malo poglej, koliko 'naženejo' približno ekvivalentni avti. Recimo z enakim motorjem (1.6) in približno enako težo.

Espace z 255 gumami in 2.2 dci motorjem je dinamometer lepo zabil skoraj do rdečega polja. Golf ne nabije četrtino cifre.

Cr00k ::

Pozdrav iz Celovca ;) Jaz se ze leta tedensko vozim v Celovec in nazaj v LJ, tko da imam nekaj izkusenj...

Moje mnenje za najprimernejsi avto za cez Ljubelj je tak, ki ti ga ni skoda, po moznosti 4x4 ce mislis se vozit tudi pozimi... moci pa itak ni nikol dovolj ;)

Sam sem kar nekaj avtov zamenjal.. od novih, starih, velikih, malih... pa se mi zdi trenuten avto idealen: Subaru Impreza GT Wagon... karavan, 2.0turbo, 4x4, star 20let, potolcen okol in okol.. pozimi nisem rabil niti enkrat ketn montirat, ali pa it cez karavanke...

Najslabse za pozimi pa so mocni FWD-ji, preprosto ne gredo v hrib, ker je pod vecino klancev oster ovinek in ne mores z zaletom se zapodit gor... elektronska pomagala gor/dol.

Tolk. Upam, da je pomagal...

ps: aja, kar se pa bremz tice in podvozja... na raz**anem cestiscu z trdim podvozjem nimas kaj delat, ker ti avto se bolj odskakuje od ceste in s tem zgublja moc (Clio RS z Cup podvozjem naprimer). Za bremze je pa tako, da vsake lahko prekuris ce se potrudis... jaz svoje na Imprezi prgrejem v 5min (navzgor!) če sem prevec zagnan...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

Meizu ::

No, sam se furam cez ljubelj ze 2 leti, tako da imam tudi sam kar nekaj izkusenj, zato pa govorim, da ne nabijam nekaj napamet ampak govorim iz lastnih izkusenj.

Cr00k ::

Nisem nikjer napisal, da nabijas...;) Zgolj napisal moje ugotovitve/mnenje, kaj meni ustreza...

Meizu ::

Cr00k je izjavil:

Nisem nikjer napisal, da nabijas...;) Zgolj napisal moje ugotovitve/mnenje, kaj meni ustreza...


Saj nisem mislil tebe. Nekateri tule pisejo taksne, kot da sem se prvic usedel za avto in sem se prvic v zivljenju spustil skozi ljubelj.

Nato gora objav o ucenju zaviranja z motorjem... Hja no.:(

Scorpia ::

Pusti dolocene komentarje. Smo ze ugotovili, da prehod ni tak hud, da avto nebi bil sposoben. Ocitno je nekje napaka, ki jo je treba najti. Glede na to, da si veckrat v avstriji, bi se mogoce oglasil v kaksen njihov servis, pa naj ti vse pregledajo, kar bi povzrocalo tresenje in posledicno unicevanje diskov.
////

SuperVeloce ::

Da še jaz primaknem kakšno idejo... če se diski pregrevajo (in da je to mogoče razlog da se zvijajo), bi bilo dobro pogledati bate in vodila na čeljustih. Na Hyundai Accentu (2006, 1.5crdi) so bila vodila že zažgana notri od rje, je bilo potrebno spolirati in spraviti rjo iz lukenj, bate je bilo treba vzeti ven in očistiti rjo iz tesnilne in protiprašne gumice, katere je bilo ogromno, zaradi česar je bat blokiralo. Bati sami in vodila so bili sicer v precej dobrem stanju, vsa ohišja/čeljusti pa v precej slabem (veliko patine od rje). Vse te težave so se začele dogajati po cca. 6-7 letih starosti. Avto je bil od tega vsaj kakšne 4 leta redno parkiran pod streho, na odprtem.

Torej če nimaš nekoga, ki je te zadeve sposoben zrihtati (in se bo tega sploh lotil, ker je časovno potratno), je pač potrebno zamenjati komplet, ne samo diske in ploščice. Drugače se ti dogaja, da ko zadevo fino pregreješ na prvem močnejšem zaviranju, se čeljusti in bati ne vračajo več čisto do konca, kar pomeni, da jih nikoli zares ne ohladiš.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavore: Textar, Ate ali Brembo

Oddelek: Na cesti
2015269 (2497) TOP
»

Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6014601 (12653) zk_eu
»

Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7829491 (27225) b3D_950
»

Vožnja skozi ovinke (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25723806 (14096) Malajlo
»

ABS in njegovi problemi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7711216 (9757) SkIDiver

Več podobnih tem